Jump to content
Sdvoudouris

Polo Gti - Σημαντικό Πρόβλημα! Sos!

Recommended Posts

Μόλις γύρησα από την αντιπροσωπεία, οι "εργασίες" βαίνουν καλώς απ'οτι μου είπαν και επίσης αλλάζουν και τα μέταλλα στον στρόφαλο.

Δεν γνωρίζω και πολλά απο μηχανολογικά αλλα λίγη σημασία έχει για μένα,το αποτέλεσμα θα μετρήσει.Την άλλη Τετάρτη το παίρνω οπότε και θα ενημερώσω πάλι αναλόγως... Καλημέρα σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ αλλα απορω σε κατι πως ανεχεστε ..να ανοιξουν ενα ολοκαινουριο κινητηρα ο οποιος ειναι ελατωματικος...και πλεον μετα την αλλαγη διαφενεται οτι προκαλουνται και αλλα προβληματα...τα ιδια εχουν γινει και σε καποια cupra tsi 180...Αντε και το "εφτιαξαν" ...η αξια του αυτοκινητου πεφτει κατακορυφα...εχετε δικαιωμα αντικαταστασης...σε καποιους κανουν παντως .

Link to comment
Share on other sites

5.000 km μετά την αντικατάσταση κινητήρα στο αυτοκίνητό μου χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς κατανάλωση λαδιού. Η αντικατάσταση κινητήρα θα πρέπει να έιναι Η ΜΟΝΗ αποδεκτή λύση, τα υπόλοιπα είναι για πειραματισμούς αν... εφόσον...και θα..

Link to comment
Share on other sites

5.000 km μετά την αντικατάσταση κινητήρα στο αυτοκίνητό μου χωρίς κανένα πρόβλημα και χωρίς κατανάλωση λαδιού. Η αντικατάσταση κινητήρα θα πρέπει να έιναι Η ΜΟΝΗ αποδεκτή λύση, τα υπόλοιπα είναι για πειραματισμούς αν... εφόσον...και θα..

υπαρχει ομως απολυτη εμπιστοσυνη και σε αυτο; καλα για ελατηρια δεν το συζητω ποιον να εμπιστευτεις να σου ανοιξει σαν καρπουζι το μοτερ..

χανεις βεβαια σε μεταπωλητικη αξια.

τι ποσοτητα λαδιου εκαιγες πριν ωστε να δωσουν εντολη για αλλαγη μοτερ;

Link to comment
Share on other sites

Μολις σημερα ολοκληρωθηκε η αλλαγη κινητήρα, και στην δοκιμή που του κάνανε μου σπάσανε το σασμάν, βάλε αλλες δυο εβδομάδες service.

Μεχρι στιγμής:

Αλλαγή βάσης καθίσματος συνοδηγού,

Αλλαγή ελατηριών,

Αλλαγή κομπρεσέρ aircondition,

Αλλαγή κινητήρα + ενα ρουλεμάν που δεν έβγαινε απο τον παλιό

Αλλαγή σασμάν

Αλλα όπως είπε και η Κ. Μανιάτη της Kosmocar με το fax της 'το πρόβλημα πιθανόν προυπήρχε' :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το ρουλεμάν τί ρόλο βαράει στην αλλαγή κινητήρα; Και το σασμάν; Αμάν ρε αδερφέ ή όλα σου τύχαν εσένα ή σου έτυχαν τζιμάνια στο συνεργείο..... σπάσιμο σασμάν μετά από αλλαγή κινητήρα.......και ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝΕ; γιατί εχω ακούσει κι αν έχω ακούσει για ''δοκιμές'' μετά από service.

Και με το σπάσιμο του σασμάν δεν επιβαρύνθηκε και το καινούριο μοτέρ; Έλεος δηλ.

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Το ρουλεμάν τί ρόλο βαράει στην αλλαγή κινητήρα; Και το σασμάν; Αμάν ρε αδερφέ ή όλα σου τύχαν εσένα ή σου έτυχαν τζιμάνια στο συνεργείο..... σπάσιμο σασμάν μετά από αλλαγή κινητήρα.......και ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝΕ; γιατί εχω ακούσει κι αν έχω ακούσει για ''δοκιμές'' μετά από service.

Και με το σπάσιμο του σασμάν δεν επιβαρύνθηκε και το καινούριο μοτέρ; Έλεος δηλ.

Το ρουλεμάν ηταν πάνω στον παλιο κινητήρα και δεν μπορούσαν να το βγαλουν και να το βαλουν στον καινούργιο, όταν μιλάμε για αλλαγή κινητήρα ενοούμε μόνο τον κορμό και όχι τα περιφερειακά...

Δεν ξερω φίλε και εγω εχω αυτη την απορία πως σπάει ενα σασμαν, το θετικό είναι οτι δεν "έμεινε" στα δικά μου χέρια για να με κατηγορήσουν οτι εγώ το έσπασα.

Να σημειώσω οτι έχω κάνει 24000 χλμ με το αυτοκίνητο οπότε το οτι έτυχαν μονο σε εμένα είναι σχετικό, μπορει να είναι σφάλματα που βγαίνουν μετα απο πολλα χιλιόμετρα, εύχομαι να μην πάθετε τα ιδια..

Link to comment
Share on other sites

Θα μας τρελάνουν εντελώς δηλ. Τί θα πεί μόνο κορμό και όχι περιφερειακά; Δηλ. εδώ θα δέσουν αντλίες, κομπρέσσορες, ιμάντες και ό,τι άλλο μπορεί να έχει ''πάρει μέντα'' με το προηγούμενο μοτέρ θα φορεθεί σε αυτό και όπως βγεί; Γι' αυτό δεν γίνεται δουλειά σωστή.............Τί ρουλεμάν ήταν αυτό σου είπαν;

Και τα σασμάν δεν σπάνε από το πουθενά...... ή είχε πρόβλημα ή δέθηκε προβληματικά! DSG έχεις;

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Θα μας τρελάνουν εντελώς δηλ. Τί θα πεί μόνο κορμό και όχι περιφερειακά; Δηλ. εδώ θα δέσουν αντλίες, κομπρέσσορες, ιμάντες και ό,τι άλλο μπορεί να έχει ''πάρει μέντα'' με το προηγούμενο μοτέρ θα φορεθεί σε αυτό και όπως βγεί; Γι' αυτό δεν γίνεται δουλειά σωστή.............Τί ρουλεμάν ήταν αυτό σου είπαν;

Και τα σασμάν δεν σπάνε από το πουθενά...... ή είχε πρόβλημα ή δέθηκε προβληματικά! DSG έχεις;

Ναι dsg, μιλαμε για μαφιοζους δεν βγαζεις ακρη, στο τηλεφωνο μιλησαμε για κινητηρα και εγω ειχα καταλαβει όλο το σύνολο και τελικά μου στείλανε μονο τον κορμό. Αντε βγαλε ακρη, παίζουμε με τις λέξεις, εγω φταιω που δεν ρωτησα, δεν ειχα την εμπειρια απο τα λαμογια της Kosmocar. Μου είπαν το ρουλεμάν του βολάν δεν ξέρω τι είναι.... Λογικα το σασμαν δεν δεθηκε σωστα, δεν γινετε ξαφνικα να εσπασε, οταν βαζεις χερι στο αμαξι αυτα γινονται.

Link to comment
Share on other sites

Το ρουλεμάν του βολάν; μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ είναι στο δέσιμο σασμάν-μοτέρ εάν αυτό θα πρέπει να λέει κάτι!!!

ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΙΣ ΧΕΡΙ.........ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ........ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ...

Κρίμα πάντως για την ταλαιπωρία σου εύχομαι να πάνε όλα καλά στο τέλος!

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον το εσφιξαν παρα πολυ και δεν εγινε σωστη ευθυγραμιση ... Απλα τραγικο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους! Λοιπον οπως θα θυμαστε ειχα παει το αγαπημενο μου πολακι για αλλαγη ελατηριων και ολα τα σχετικα με το γνωστο προβλημα.

Το αυτοκινητο λοιπον το εχω απο την προηγουμενη βδομαδα και καθως χθες εφτασα τα 1000 χλμ μετα την επισκευη ,ειπα σημερα να μετρησω τα λαδακια του να δω τι τελικα εγινε,

και με χαρα μου ειδα οτι δεν εχει καψει καθολου,δλδ εχει καψει το κατι της του αλλα ειναι πριν το ''σαγρε'' σημειο Β στον δεικτη. Απ οτι μου ειπαν και εκει,''ΙΣΩΣ'' καψει λιγο παλι στην αρχη μεχρι να ''στρωσουν'' τα ελατηρια.

Ελπίζω να λυθηκε το προβλημα παντως γιατι αρκετή ταλαιπορεία ,ψυχικη και σωματικη εχω τραβηξει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,Μαλλον με πηρε και μενα η μπαλα με τα ελατηρια παιδια.Το πηγα στα 5800 και μου συμπληρωσαν ενα λιτρο και κατι και μετα απο 500 ελειπε ηδη το μισο λαδι,οποτε μαλλον την εβαψα.Ποσο χρονο χρειαστηκε για την αλλαγη ελατηριων ή αντικατασταση κινητηρα??Με τον καταλυτη εγινε κατι? γιατι λογικα με τοσα λαδια θα υπαρχει προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους,Μαλλον με πηρε και μενα η μπαλα με τα ελατηρια παιδια.Το πηγα στα 5800 και μου συμπληρωσαν ενα λιτρο και κατι και μετα απο 500 ελειπε ηδη το μισο λαδι,οποτε μαλλον την εβαψα.Ποσο χρονο χρειαστηκε για την αλλαγη ελατηριων ή αντικατασταση κινητηρα??Με τον καταλυτη εγινε κατι? γιατι λογικα με τοσα λαδια θα υπαρχει προβλημα.

Το δικό σου πρόβλημα theodorispolo είναι ίδιο με το δικό μου. Στα 6500 (παραγωγή οκτ 2010) άναψε λαμπάκι, πήγε αντιπροσωπεία και συμπλήρωσε 1 κιλό. Το οδηγάει η κόρη μου, που το πάει στα πούπουλα. έχει κάνει ακόμη 500κμ αλλά ούτε γύρισα να το δω. Πάγωσα. Όποτε ανάψει λαμπάκι θα τους το ξαναπάω. Έστειλαν ενημέρωση στην kosmocar και περιμένω. Επικοινώνησα και εγώ με kosmocar και μου είπαν ότι δεν είμαι μέσα στις ανακλίσεις για ελατήρια κλπ. Το ψάχνουν. ήδη έχω θέσει το θέμα στο δικηγόρο και θα κινηθώ δικαστικά σε κάθε περίπτωση, γιατί θα ακούσω καμία π@π@ρι@ για λύση και θα φρικάρω.

Όλα αυτά που ακούω είναι τρομερά. Δεν καίνε όλα λάδια από ότι φαίνεται. Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για ποιοτική αστοχία (τυχαία και όχι συστματική συμπεριφορά). Εκτός αν καίνε όλα. Παιδιά δυστυχώς τα μοτερ που καίνε τόσο λάδι είναι για σφαλιάρες. Δυστυχώς την πατήσαμε. η μόνη λύση είναι η VW να νοιώσει τη δυσφήμιση που της πρέπει γιαν αν προσπαθήσει να δώσει οριστικές λύσεις. Από το 2005 έχω πάρει 3 vw, τα δύο τελευταία με πρόβλημα. Το cc έχει έντονο τρέμουλο στις αλλαγές από 1η για 2α και η απάντηση της vw είναι ότι προς το παρόν δεν έχουν λύση. Καραγκιοζιλίκια. και αυτή η υπόθεση έιναι στο δικηγόρο. από την άλλη έχω ανελιπώς από το 1991 BMW, την τελευταίa από το 1998 με 300.000 km και δεν έχει κάνει κιχ. και μιλάμε για πλακώματα (Ε39 528ι- superchips). Ζήτησα από την αντιπροσωπεία να μου κάνουν προσφορά αλλαγής με καινούργιο γιατί αυτό που έχω καίει λάδια και να αιτιολογήσουν την τιμή που θα μου δώσουν. Επιφυλάχτηκαν να μιλήσουν με τον Διευθυντή τους. Εκεί να δείς γέλια.

Είμαι 51 χρονών Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και δεν γουστάρω την κατάσταση. Θα το σπρώξω όσο μπορώ. Θα σας ενημερώνω για την πορεία. Καλό ξεμπέρδεμα.

Αραγε διαβάζει κανείς υπεύθυνος από vw τα forum. Στις αντιπροσωπείες το παίζουν όλοι κινέζοι.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό σου πρόβλημα theodorispolo είναι ίδιο με το δικό μου. Στα 6500 (παραγωγή οκτ 2010) άναψε λαμπάκι, πήγε αντιπροσωπεία και συμπλήρωσε 1 κιλό. Το οδηγάει η κόρη μου, που το πάει στα πούπουλα. έχει κάνει ακόμη 500κμ αλλά ούτε γύρισα να το δω. Πάγωσα. Όποτε ανάψει λαμπάκι θα τους το ξαναπάω. Έστειλαν ενημέρωση στην kosmocar και περιμένω. Επικοινώνησα και εγώ με kosmocar και μου είπαν ότι δεν είμαι μέσα στις ανακλίσεις για ελατήρια κλπ. Το ψάχνουν. ήδη έχω θέσει το θέμα στο δικηγόρο και θα κινηθώ δικαστικά σε κάθε περίπτωση, γιατί θα ακούσω καμία π@π@ρι@ για λύση και θα φρικάρω.

Όλα αυτά που ακούω είναι τρομερά. Δεν καίνε όλα λάδια από ότι φαίνεται. Αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για ποιοτική αστοχία (τυχαία και όχι συστματική συμπεριφορά). Εκτός αν καίνε όλα. Παιδιά δυστυχώς τα μοτερ που καίνε τόσο λάδι είναι για σφαλιάρες. Δυστυχώς την πατήσαμε. η μόνη λύση είναι η VW να νοιώσει τη δυσφήμιση που της πρέπει γιαν αν προσπαθήσει να δώσει οριστικές λύσεις. Από το 2005 έχω πάρει 3 vw, τα δύο τελευταία με πρόβλημα. Το cc έχει έντονο τρέμουλο στις αλλαγές από 1η για 2α και η απάντηση της vw είναι ότι προς το παρόν δεν έχουν λύση. Καραγκιοζιλίκια. και αυτή η υπόθεση έιναι στο δικηγόρο. από την άλλη έχω ανελιπώς από το 1991 BMW, την τελευταίa από το 1998 με 300.000 km και δεν έχει κάνει κιχ. και μιλάμε για πλακώματα (Ε39 528ι- superchips). Ζήτησα από την αντιπροσωπεία να μου κάνουν προσφορά αλλαγής με καινούργιο γιατί αυτό που έχω καίει λάδια και να αιτιολογήσουν την τιμή που θα μου δώσουν. Επιφυλάχτηκαν να μιλήσουν με τον Διευθυντή τους. Εκεί να δείς γέλια.

Είμαι 51 χρονών Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και δεν γουστάρω την κατάσταση. Θα το σπρώξω όσο μπορώ. Θα σας ενημερώνω για την πορεία. Καλό ξεμπέρδεμα.

Αραγε διαβάζει κανείς υπεύθυνος από vw τα forum. Στις αντιπροσωπείες το παίζουν όλοι κινέζοι.

Εγω απο την αλλη ειμαι 23 και εχω αλλαξει πολλα αυτοκινητα τα δυο τελευταια vw polo 6r (1,2 tsi , gti) και τα 2 προβληματικα...δε το γενικευω γιατι εχω γνωστους με μηδεν προβλημα αλλα η γκαντεμια συνεχιζεται..εδωσα το tsi που ειχε προβλημα και πηρα gti που παλι εχει προβλημα..ελεος,ελπιζω μετα την οποιαδηποτε αλλαγη να ησυχασω γιατι εχω φτιαξει στομαχι και θα παθω τιποτα στο τελος...δε λεω καλα τα vw αλλα οταν ειχα πριν κανα 2 χρονια ενα corsa c 1,0 παροτι ηταν χελωνα δεν ειχα ποτε ουτε ενα προβλημα τετοιου μεγεθους,οπως και με τα περισσοτερα που ειχα εκτος των 2 τελευταιων.τι να πω ετυχε???Ελπιζω να μη τυχει σε κανεναν αλλο αυτο που εχουμε παθει οσοι σκασαμε 21000 για αμαξι της αρεσκειας μας κ αντ αυτου ειμαστε "κολληταρια" με τους μηχανικους της αντιπροσωπειας κι απο πανω μας δουλευει καταμουτρα και η μαμα vw αφου πηρε τα λεφτα μας...Αν εβγαινε και ελεγε "ΟΚ παιδια παιζει προβλημα αλλαθα το φτιαξουμε,ελατε εδω οσοι ειστε μεχρι 05/04 πχ να κανονισουμε μερα και ωρα" δε νομιζω νε επαιρνε τετοια εκταση το θεμα...αλλα το τμημα marketing της εταιριας δε το θελει αυτο προτιμα στεγνα λεφτα χωρις καμια ευχαριστηση του πελατη "κι αν χαλασει?ελα μωρε αφου μας πληρωσαν ας ταλαιπωρηθουν που θελουν να το φιαξουν και μεσα στην εγγυηση χωρις να πληρωσουν οι αχαριστοι"...

Link to comment
Share on other sites

Μολις σημερα ολοκληρωθηκε η αλλαγη κινητήρα, και στην δοκιμή που του κάνανε μου σπάσανε το σασμάν, βάλε αλλες δυο εβδομάδες service.

Μεχρι στιγμής:

Αλλαγή βάσης καθίσματος συνοδηγού,

Αλλαγή ελατηριών,

Αλλαγή κομπρεσέρ aircondition,

Αλλαγή κινητήρα + ενα ρουλεμάν που δεν έβγαινε απο τον παλιό

Αλλαγή σασμάν

Μετα την αλλαγή όλων αυτών ο νέος κινητήρας καίει 1,5 Λίτρο Λάδι ανα 1000km :):frantics::clapping::frantics::clapping:

Όσοι ενδιαφέρονται για την ομαδική αγωγή τελικά ας μου στείλουν ένα προσωπικό μήνυμα για να συναντηθούμε.

Link to comment
Share on other sites

Μετα την αλλαγή όλων αυτών ο νέος κινητήρας καίει 1,5 Λίτρο Λάδι ανα 1000km :):frantics::clapping::frantics::clapping:

Όσοι ενδιαφέρονται για την ομαδική αγωγή τελικά ας μου στείλουν ένα προσωπικό μήνυμα για να συναντηθούμε.

όταν ανάψει λαμπάκι βάλτο σε μια ανηφόρα και πατα γκάζι με νεκρά μεχρι να σπάσει!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ειναι τραγικα αυτα που διαβαζω για τα πολο..παιδια ΞΕΣΚΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!ειχα μπλεξει και εγω παλια απο την ασχετοσυνη των μηχανικων και σας καταλαβαινω...το μονο που εχω να σας πω σαν παρηγωρια ειναι πως οταν σπουδαζα τελειωσα με πτυχιο τεχνολογου γεωπονου και διδακτωρικο στον 2.0 TFSI στο gti..εχω φτασει σε σημειο να μην εμπιστευομαι ανθρωπο στο αμαξι μου..τα κανω ολα μονος!μονο την ραμπα πληρωνω στα συνεργεια..και τα εργαλεια τα περισσοτερα δικα μου!

Link to comment
Share on other sites

Guest Sciphist

Επανέρχομαι μετά την ανάρτηση σχολίου στις 02-06-2011 για πρόβλημα που είχε παρουσιαστεί στην κατανάλωση λαδιού του Polo GTI.

Έγινε αλλαγή κινητήρα στα 3000 χλμ. και τώρα που το αυτοκίνητο έχει 8000 χλμ. (αλλά ο κινητήρας 5000 χλμ.) άναψε η ένδειξη για έλεγχο λαδιών. Ελέγχω και βλέπω ότι ο κινητήρας είχε κάψει όλο το λάδι. Πάω στην Καρεντα και μου συμπλήρωσαν μέχρι την ανώτατη στάθμη και μου είπαν να πάω σε 1000 χλμ. να κοιτάξουν την κατανάλωση.

Έχοντας αλλάξει ήδη κινητήρα θα ήθελα να μάθω αν θεωρείται φυσιολογικό το να κάψει 1 λίτρο λάδι σε 5000 χιλιόμετρα. Στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι θεωρείται φυσιολογικό το να κάψει 1 λίτρο λάδι ανά 2000 χιλιόμετρα μέχρι τα 5000 χιλιόμετρα. Από την άλλη αυτό απλά μπορεί να το λένε για να είναι εξασφαλισμένοι.

Το θέμα είναι ότι τα έχω πάρει άγρια με την volkswagen και σκέφτομαι να πάω με τον δικηγόρο μου στην Kosmokar. Τι θα μου προτείνουν άραγε; Αλλαγή κινητήρα από την στιγμή που την έχω ήδη κάνει;

Θα ήθελα να συναντηθούμε με άλλα μέλη για να δούμε το ενδεχόμενο ομαδικής κίνησης εναντίον της Volkswagen. Αρκεί να αναφέρουμε το πρόβλημα στα περιοδικά, στις ενώσεις καταναλωτών και στο Υπουργείο Ανάπτυξης και να δείτε τι έχει να γίνει.

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια και εδω, με την αλλαγη κινητήρα 1.5 λίτρο στα 1000 χλμ!! και μετα 1 λτ στα επομενα 7000 χλμ. λογικα θα μειωθει η καταναλωση και σε εσενα.. αλλα μην περιμενεις να εξαφανιστει. Οσο για δικηγορους το συζηταμε εδω και κατι μηνες και κανενας δεν συγκινειται, οσο για περιοδικα ξεχνα το, ειχα στειλει mail στους 4 τροχους και δεν πηρα ουτε καν μια απαντηση οτι δεν ενδιαφερονται για το θεμα. Μην χασουν τα λεφτακια τους απο τις προωθησεις της vw.

Link to comment
Share on other sites

Τέλη Ιανουαρίου παραλάβαμε το GTI.

Σήμερα, μετά από 2.598 ήρεμα χιλιόμετρα (μέση κατανάλωση από την παραλαβή 8.2 λίτρα/100 χλμ.) έχουμε ήδη συμπληρώσει τρεις φορές λάδι (στα 1.200 1 λίτρο, στα 2.000 700 ml. και σήμερα ξανά 1 λίτρο), κατόπιν σχετικής ενδείξεως στο MFD!!! Ούτε wankel του RX-8 να ήταν...

Μας είπαν από την Karenta ότι εάν το αυτοκίνητο ξαναζητήσει λάδια εντός 1.000 χιλιομέτρων, θα γίνει αντικατάσταση εμβόλων, καθώς υπάρχει σχετική τεχνική οδηγία από το εργοστάσιο ως προς τον συγκεκριμένο κινητήρα (μόνον στην έκδοση του GTI, δηλ. όχι των 150, 160 ή 170 ίππων που φορούν άλλα μοντέλα του Group) για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΜΒΟΛΩΝ σε περίπτωση που η -αρχικά ανεκτή- κατανάλωση λαδιού δεν σταματήσει μετά τα 3.000 χλμ.! Νομίζω ότι νομοτελειακά δεν θα την αποφύγουμε την αλλαγή...

Έχει αντιμετωπίσει κανείς τέτοιο πρόβλημα ή έχει ακούσει τα περί αντικαταστάσεως εμβόλων;

Υ.Γ. Περί ποιότητας, τεχνολογίας και κορυφής: Στο E350 CGI coupe που έχω, μετά από 22.000 χλμ. και 18 μήνες η στάθμη λαδιού δεν έχει πέσει ποτέ και πήγα σε αλλαγή λαδιών στο έτος (18.000 χλμ.) χωρίς απώλεια ούτε ενός μιλιλίτρου... Όσο και να θέλουμε να μιλάμε για πρόοδο του VAG group κ.λπ., η κορυφή είναι για ελάχιστους και δεν πλησιάζεται εύκολα... Όσα βραβεία κι αν παίρνεις...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ.ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ POLO GTI ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ/ΣΤΑ 1400 ΧΛΜ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ.ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ AUTOCLUB ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ.....(ΑΡΧ.......Α)/ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1200 ΧΛΜ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΤΟ ΠΑΛΩ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΟΛΟΙ.ΑΛΛΑΓΗ ΕΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ........(ΑΡΧ.......Α).ΑΦΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟΕΙΔΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ.......ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΙΑ 1000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ 600mlg ΛΑΔΙ.ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ......................(ΑΡΧ............Α).ΕΧΘΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕΤΑ ΠΟΑ 1400 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΣΟΥΠ.......ΛΑΜΠΑΚΙ.ΕΝΑΜΙΣΗ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ ΜΕΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΝΤΑ.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ???ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ.ΘΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ.ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΧΩ 10 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΑΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΜΑΙL MOY papatzas1982@gmail.com ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΕΔΩ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.ΧΡΗΣΤΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά απίστευτα αυτά που διαβάζει κανείς εδώ... Εγώ έχω το Γκολφ 6 160 και από την πρώτη στιγμή είχα προσέξει την πολύ μικρή - έως καθόλου - κατανάλωση λαδιού. Είναι δυνατόν ο ίδιος κινητήρας (περίμενα να διαφέρει μόνο ο εργοστασιακός προγραμματισμός) να καίει σε κάποια μοντέλα λάδι και σε άλλα όχι;; Δεν βγάζει η VW όλα τα κομμάτια του αυτού, ενός κινητήρα από μία γραμμή παραγωγής;; Τη συμφέρει δηλαδή να έχει πολλές;; Τι να πω...

Σε ό,τι αφορά τις αποτυχημένες αντικαταστάσεις κινητήρων, προφανώς πρόκειται για επανατοποθέτηση ελαττωματικών μετά από "σέρβις", δηλαδή πάει ο ένας, του βγάζουν το μοτέρ, του βάζουν κάποιο "επισκευασμένο" κάποιου προηγούμενου και το δικό του θα το πάρει κάποιος άλλος "επισκευασμένο"... Καλά θα δούλευε η ιστορία αν πραγματικά οι κινητήρες επισκευάζονταν!! Δυστυχώς, απ` ό,τι φαίνεται η αντικατάσταση του κινητήρα δεν είναι απαραίτητα λύση!

Προσωπικά, θα επέλεγα σαν λύση την αντικατάσταση των ελατηρίων. Μπορεί να ακούγεται βάρβαρο, αλλά τα μοτέρ φτιάχνονται για να ανοίγονται και να ξανακλείνονται, δεν είναι και επιστήμη! Αυτό που σίγουρα χρειάζεται είναι ένας έμπειρος, καλός μάστορας είτε σε αντιπροσωπία (δύσκολο), ή σε εξουσιοδοτημένο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.