bit Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 Οι σωστές εταιρίες κάνουν ολόκληρη μελέτη για το που και σε τι αποστάσεις μεταξύ τους ανοίγονται οι τρύπες. Επίσης κάνουν ειδική επίστρωση για σκλήρυνση του μετάλλου και αν παρατηρήσεις η τρύπα ανοίγεται σταδιακά δημιουργώντας στην επιφάνεια μια καμπύλη. Όλα αυτά έχουν ένα σκοπό, να μην σου στραβώσουν/ραγίσουν οι δισκόπλακες μετά από το 1ο καλό φρενάρισμα. Θα τρέξει υγρό απο τα φρένα αμα κάνω εξαέρωση ??? Συνήθως ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted September 15, 2005 Report Share Posted September 15, 2005 είναι έγκλημα για γκολφ αν είχε γιουγκο οκ.... οι δίσκοι είναι ζυγοσταθμισμένοι πέραν των άλλων... αν τους τρυπίσεις αλλάζεισ εντελώς τη ζυγοστάθμισή τους... εκτός και αν ξέρεις που θα΄κάνεις ακριβώς τις τρύπες....χλωμό δλδ. στην εξαέρωση χάνεις λίγα υγρά όταν ξεσφύγγεις τι βίδα, για την ακρίβεια πετάγονται οπότε αν την κάνεις μόνος σου(με κάποιον άλλο δλδ γιατι με ένα άτομο δε γίνεται...) έχε τη καλυμμένη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Οπότε koukouroukou έχεις λάθος! ΕΛΕΟΣ 1000 ΦΟΡΕΣ! Ποτε μην εξάγετε τις εργοστασιακές δισκόπλακες για να εφαρμόσετε επάνω διάφορα ζογκλερικά, όποιος Χουντίνι κι αν σας υποσχεθεί κάτι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos8V Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Ποτέ τρύπημα στις δισκόπλακες! Είναι σαν να κάνεις τοπική βαφή στο δίσκο συν προβλήματα ζυγοστάθμησης, όπως σωστά είπαν τα παιδιά. Εξαέρωση πρέπει να κάνεις με το ειδικό μηχάνημα επειδή έχεις ABS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mythos Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Σε λιγο καιρο κι εγω θα χρειαστει να αλλαξω τους δισκους. Δεν με ενδιαφερει να βαλω μεγαλυτερους. Αληθεια ξερει κανεις τι διαφορα θα εχει το να βαλεις τους μαμα απο το να βαλεις κατι αντιστοιχο σε aftermarket??? Απο οσα διαβασα δεν πολυαξιζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Απ΄οτι βλέπω όλοι συμφωνείτε να μην τους τρυπήσω και δεν θα τρυπήσω τους μαμίσιους ... Εκτός αυτού οταν άλαξα τις γώμες τις άλαξα σε μαγαζί και σίγουρα δεν εκαναν εξαέρωση γιατι δεν έτρεξε τίποτα απο τις δαγκάνες ... Είμαι στα 30.000 χλμ σχεδόν τώρα. Λέτε να πάω να τις εξαερώσω στην αντιπροσωπεία ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 (edited) Pacific η εξαερωση γινεται μια φορα στα 2 αντε 3 χρονια.Γιατι εχεις φαγωθει να πετας τα χρηματα σου? Κανε την εξαερωση την επομενη φορα που θα πας για service.Το συστημα των φρενων εχει αρκετες ανοχες και επιπλεον αν δεν εχεις κανενα προβλημα στην πεδηση γιατι εχεις φαγωθει να αλλαξεις το ενα και να πειραξεις το αλλο? Παιδια σορυ για το υφος αλλα για φρενα μιλαμε ε! Μην παιζουμε με την ασφαλεια μας!! "Ακου εκει τρυπημα στις δισκοπλακες"...μετα απο 10 χλμ βλεπω το αυτοκινητο καρφωμενο σε κολλονα! Μερικα σχολια εχω να κανω ακομα : Αποφευγεται υγρα DOT 5.1 , ειναι περαν των εργοστασιακων προδιαγραφων και υπαρχει κινδυνος να χαλασουν και τα σωληνακια μας (πλαστικα) Να βαζετε τα μαμα τακακια , αν σας φαινονται ακριβα πολυ απλα μην τα παιρνετε απο την αντιπροσωπεια - εγω αγοραζω τα δικα μου για το A3 με 30 ευρω το ζευγαρι γιατι να πληρωσω 80 ευρω στην αντιπροσωπεια? - ο λογος ειναι οτι το σκληροτερο τακακι μπορει ναι μεν να μην φθειρετε αλλα φθειρει το δισκο.Μην ξεχνατε οτι οπου υπαρχει τριβη ειναι αδυνατον να μην υπαρχει φθορα οποτε αν δεν φθαρει το τακακι σιγουρα η φθορα θα μετακυλιστει στο δισκο! Επισης πολλοι εχουν αντιμετωπισει το προβλημα του σφυριγματος μετα απο την προσθηκη "καλυτερων υποτιθεται" τακακιων! Συγνωμη και παλι για το υφος αλλα διαβαζω για 1.4 και Brembo/Sparco δισκοπλακες και εχω πεσει κατω απο τα γελια.Δηλαδη οι 1.8Τ και οι 2λιτροι τι πρεπει να βαλουν για να σταματανε ρε παιδια? Μηπως κανενα συστημα απο τη NASA με τα αλεξιπτωτα να πεφτουν απο πισω? Για coolarete! ΥΓ : Το Passat 1.8T που εχουμε στην οικογενεια δεν εχει μεγαλυτερους δισκους απο το δικο μου το Α3 και ομως φρεναρει απιστευτα.Προσφατα δοκιμασα ενα 150-0 και εμεινα μ@λ@κ@ς τοσο για την υπεροχη κατανομη της πεδησης , τοσο για το ABS οσο και για την καταπληκτικη διατηρηση της πορειας του αυτοκινητου , ναι δεν εφυγε τετακε ουτε το ESP αναψε!! Τι να λεμε τωρα! Παντα φιλικα, Δημητρης Edited September 16, 2005 by dpan_a3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos8V Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Φίλε dpan_a3 όλα παίζουν ρόλο όσο αφορά το φρενάρισμα. Από την κατανομή του βάρους μέχρι και ποιότητα ελαστικών κλπ κλπ, δηλ ένα κάρο πράγματα. Θεμιτό για σένα είναι μόνο να "πηγαίνεις" ή και να σταματάς; Πάντως μερικοί ψάχνουν, όπως κι εγώ άλλωστε, την ιδανική εκείνη αίσθηση για να έχεις απόλυτη σιγουριά όταν πηγαίνεις γρήγορα. Και για να σου τη σπάσω θα σου πω πως έχω αερόφρενα... ανοίγοντας τα παράθυρα(Golf MkII). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 lol ισχύει, ιδίως σε περίπτωση πλευρικού άνεμου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted September 16, 2005 Report Share Posted September 16, 2005 Φίλε dpan_a3 όλα παίζουν ρόλο όσο αφορά το φρενάρισμα.Από την κατανομή του βάρους μέχρι και ποιότητα ελαστικών κλπ κλπ, δηλ ένα κάρο πράγματα. Θεμιτό για σένα είναι μόνο να "πηγαίνεις" ή και να σταματάς; Πάντως μερικοί ψάχνουν, όπως κι εγώ άλλωστε, την ιδανική εκείνη αίσθηση για να έχεις απόλυτη σιγουριά όταν πηγαίνεις γρήγορα. Και για να σου τη σπάσω θα σου πω πως έχω αερόφρενα... ανοίγοντας τα παράθυρα(Golf MkII). ← Δεν χρειαζεται να μου τη σπασεις ή να στη σπασω... συζητηση κανουμε! Αφου εχεις αεροφρενα εγω παω πασο :thumbsup: Στο GOLF V γενιας η κατανομη γινεται ηλεκτρονικα , δεν ξερω αν ισχυει το ιδιο με το IV, τα δε φρενα και στο ενα και στο αλλο ειναι αριστα. Ξερεις με τα οσα εχουν δει τα ματια μου η βελτιωση που ζηταμε δεν καλυτερευει παντα την κατασταση , αντιθετως μπορει να αποβει και χειροτερη!! Και επειδη μιλαμε για φρενα και οχι για αεροτομες και σποιλερ γιαυτο το τονιζω : Μην παιζετε με την ζωη σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 Έχω μια ερώτηση σχετικά με τη φθορά στα τακάκια σε Golf Mk4. Αισίως έχω συμπληρώσει 60.000 km με τα ίδια τακάκια που είχε όταν το πήρα. Στην αντιπροσωπεία μου λένε εδώ και 10.000 km θέλουν αλλαγή αλλά φαίνεται να έχουν ψωμί ακόμα... Υπάρχει αισθητήρας που σε ειδοποιεί με φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό όταν έρθει ο καιρός για αντικατάσταση τους; Και επίσης αν θέλετε να μου προτείνετε κάποιο καλό τακάκι που έχετε δοκιμάσει. Σχετικά μαλακό κατά προτίμηση για να μην φείρονται εύκολα οι δίσκοι. Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted June 17, 2008 Author Report Share Posted June 17, 2008 Αν βαλεις σκληρο θα φθειρετε ευκολα η δισκοπλακα, αν βαλεις μαλακο θα εισαι καθε τοσο στο συνεργειο να αλλαζεισ τακακια. φυσικα αναλογος το ποδι σου.Πιστευω ενα μετριο σε σκληροτητα εχει η ΑΤΕ.Αυτα εχω και ειμαι υπερ ευχαριστημενος. Και PAGID να βαλεις το ιδιο ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 17, 2008 Report Share Posted June 17, 2008 εγώ θα έλεγα στα Ferodo DS που είναι και μαλακό τακάκι... και εας πηγένει καθε 2-3 φορές για αλαγή θα δεί ενα πολή καλό φρενάρισμα και εαν δεν μείνει ευχαριστιμένος και θέλει να αλάξει δισκους άς πάει σε τύποτα τριπιτους η ενχαρατους και με σολινακια αεροπορικου τύπου και θα είναι τζάμι. Τελευτέα λύση ειναι το κιτ φρένων... να μην πάμε παρα πέρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted June 18, 2008 Report Share Posted June 18, 2008 οσο για τον αισθητηρα για το φαγωμα των τακακιων υπαρχει μεν εγω ομως που εχω φαει δισκοπλακες σε toyota celica, golf III και παραλιγο στο golf V ποτε δεν ειδα να αναβει η ενδειξη και η δικαιολογια ηταν οτι φαγωθηκε το εσωτερικο τακακι πρωτα και οχι το εξωτερικο που ειναι ο αισθητηρας...( η αναποδα δεν θυμαμαι).. ..οποτε μην περιμενεις να δεις ενδειξη για να τα αλλαξεις... τα pagid και τα textar μια χαρα δουλεια μου εκαναν τις 2 φορες που αλλαξα...βεβαια φαγωθηκαν λιγο γρηγορα αλλα τουλαχιστον δεν σφυριζαν.... Golf V 1.6 και golf ΙV εχουν τα ιδια τακακια παρεπιπτοντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 τα τακάκια πιστεύω μπορείς να τα δεις και μόνος σου εαν έχουν η δεν έχουν "ψωμι" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 http://www.zimmermannwear.com/domestic/ ola ta lefta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasos_tsal Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 μου εχει αναψει και εμενα η λυχνια του χειροφρενου σε ανηφορα και μου κανει και εναν ηχο...νομιζω ενα μπιπ για 3 φορες...μαλλον θα χρειαστω τακακια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 (edited) Γεια σας! Πήγα το Γκολφάκι IV εχτές για σέρβις και με πήρε ο μάστορας να μου πει να αφήσω το σέρβις (λάδια, φίλτρα, μπουζί) για άλλη φορά και να αλλάξω δισκόπλακες και τακάκια και στους 4 τροχούς γιατί είναι υπερφαγομένα όλα σε επικίνδυνο βαθμό. Όντως έτσι ήταν, οπότε και συμφώνησα. Μετά μου είπε μια τιμή – 210 ευρώ μαζί με τα εργατικά. Δεν ξέρω αν είναι πολλά ή νορμάλ. Για εργασία μου είπε ότι πήρε 50 ευρώ. 4 τακάκια – 50 ευρώ. Σε αυτό είμαι σίγουρος ότι η τιμή είναι εντάξει, επειδή θυμάμαι πως άλλαξα 2 τακάκια μπροστά στο Polo με 20 ευρώ. Για τις δισκόπλακες δεν είμαι σίγουρος. 60 για τις μπροστά και 50 για τις πίσω. Ψάχνοντας στο internet βρήκα τιμές για καινούργιες δισκόπλακες στις διαστάσεις μου (280 μπροστά, 230 πίσω) από 13 έως 110 ευρώ (συμπαγείς όλες). Οπότε αυτός μου τα χτύπησε κάπου στη μέση… δεν ξέρω όμως αν είναι μαμήσια ή από άλλη εταιρεία. Απ’ ότι κατάλαβα η τιμή στις δισκόπλακες έπαιζε ανάλογα το πάχος τους. Οι πιο φθηνές είχαν 18χλς και έφταναν στα 25χλς στις πιο ακριβές. Τώρα δεν ξέρω όμως τι μου έβαλε και από που τα πήρε. Επειδή είναι επαγγελματίας πολλά χρόνια δεν πιστεύω να είναι κότσος και να αγοράζει από αντιπροσωπεία όπως Παπαδόπουλος… Οπότε η μόνη έγνοια που έχω είναι να μην μου έβαλε τις δισκόπλακες των 13-20 ευρώ και μου τα πούλησε για 50-60 ευρώ. Έφυγα από τον προηγούμενο μου συνεργείο επειδή τα υπερκοστολογούσε όλα. Ήμουν 200% σίγουρος για την ποιότητα της δουλειάς του και έβλεπα τέτοια υπερκοστολόγηση ως ένα είδος εγγύησης. Τότε όμως ήταν οι εποχές που έβγαζα 1500-1800 ευρώ και «ήμουνα λαρτζ». Τώρα οι καιροί είναι πολύ διαφορετικοί και κάθε δεκάευρω μετράει. Καταλαβαίνετε τώρα… BTW: Μπορώ να βρω κάπου καινούργιο, άδειο βιβλίο σέρβις; Edited April 7, 2015 by Bitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 δεν γινεται να σου εβαλε αλλες διαστασεις φρενων απο αυτες που ηδη εχει το αυτοκινητο η τιμη μια χαρα ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xrigolfakias Posted April 18, 2015 Report Share Posted April 18, 2015 τα συνεργεια, δεν εχουν βιβλια service? εγω το πηρα απο το συνεργείο μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 δεν γινεται να σου εβαλε αλλες διαστασεις φρενων απο αυτες που ηδη εχει το αυτοκινητο η τιμη μια χαρα ειναι Δεν γίνεται να βάλει φρένα διαφορετικά σε διάμετρο: όπως περιέγραψα 230χλς πίσω και 280χλς μπροστά. Στο πάχος όμως μπορεί να βάλει οτιδήποτε από 18χλς έως 25χλς. Τουλάχιστον τέτοιες δισκόπλακες βρήκα στο internet και όλες ήταν συμβατές με το γκολφ μου. Δυστυχώς δεν γνωρίζω τι πάχος είναι τα μαμίσια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 19, 2015 Report Share Posted April 19, 2015 ουτε σε παχος μπορει.θα πρεπει να θελει να σου κανε κακο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 ουτε σε παχος μπορει.θα πρεπει να θελει να σου κανε κακο Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην μπορεί; Η μαμά εταιρεία βγάζει δισκόπλακες στο πάχος Χ. Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές που βγάζουν δισκόπλακες σε πάχος από Ζ ως το Ψ και είναι όλες συμβατές με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εδώ η ίδια η μαμά εταιρεία βγάζει ζάντες, ελαστικά και στοιχεία φρένων διαφορετικών διαστάσεων για το ίδιο αμάξωμα βασιζόμενη σε κινήτηρα που φοράει και κατά συνέπεια και απόδοσης που έχει. Κακό από έννοια ασφάλειας δεν μου κάνει, αφού είναι συμβατό προϊον. Το μόνο κακό μπορεί να είναι οικονομικό. Αν έβαλε ότι πιο φθηνό βρήκε και με χρέωσε 2.5-3 φορές πιο πάνω... λογικό είναι ότι τα ιμιτασιόν θα μου φαγοθούν πιο γρήγορα. Πάντως για να λύσω την απορεία σκοπεύω να παω το αμάξι σε κάποιο άλλο συνεργείο, να το σηκώσω και απλά να μετρίσω το πάχος... για να μου φύγει η απορεία. Επίσης... ο πατέρας μου πρέπει να έχασε το εγχειρίδιο χρήσης μαζί με το βιβλίο σέρβις. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω εγχειρίδιο για συγκεκριμένο αυτοκίνητο βάση του αριθμού πλαισίου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted April 20, 2015 Report Share Posted April 20, 2015 (edited) δεν καταλαβαινεις γιατι προφανως δεν γνωριζεις καν τα βασικα για το πως δουλευουν τα φρενα. edit:το 1.4 μπροστα φοραει 256x25 αν θυμαμαι καλα και πισω 232x9. 280 φορουσαν κατι diesel και το 1.8 αν δεν κανω λαθος 288 τα gti με τα 150 και 312 τα 180αρια. Edited April 20, 2015 by dubbeR_xronis 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 210 ευρω για μπρος πισω τακακια,δισκοπλακες,και εργασια; Σκεψου αλλαξα μπροστα δισκοπλακες(Zimmermann) και τακακια (ATE) (280mm) 160 ευρω.Και ηταν και καλη τιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...