Jump to content
vg1912

Revo 1

Recommended Posts

Να μας πει ο Κουκουμέλ αν υπάρχει θέμα αν αρχίσουμε τις αλλαξοκ@λιές με το ματζαφλέρι (μην φάει καμία φρίκη)... Θα έχει ενδιαφέρον το σ/κ αν σε ανεβάσουμε σε setting3 να δούμε εκεί τι κάνει Βασίλη!!! (μπορείς να φέρεις και το λαπτοπ?)

Δεν υπάρχει κάποιο "θέμα" αν μπει mode3, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με τη λέξη "θέμα".

Θα γίνει αρκετά πιο επιθετικό παντού και σίγουρα πιο ευαίσθητο στην ποιότητα της βενζίνης.

ΔΕΝ θα το πείραζα...

Οταν περιμενα να βγει ο κωδικας stg 2 για την 0050 εκδοση και ημουν με stg 1,εβαλα εισαγωγη - kai εξατμιση turboback,το αμαξι μετα απο δυο μερες περιπου που ανταπαταρε,εγινε αλλο αμαξι θυμαμαι πως πηγαινε εμφανως καλητερα,οποτε ειναι σιγουρο πως με περιφαιριακα το stg 1 ειναι αρκετα δυνατο!!!

Καθόλου περίεργο...

Σε ίδια ακριβώς λογική με το εργοστασιακό λογισμικό, έτσι και το revo μόλις βρει περιφερειακά ή καλύτερες συνθήκες (βενζίνη, θερμοκρασία κλπ) προσαρμόζεται ώστε να αποδίδει καλύτερα ο κινητήρας.

Προς αξιότιμο κύριο Κουκουμελίδη:

Κανένα Revo3 για τον BZB θα βγάλετε ποτέ? Τι σκ@τ@ το έχουν το ρημάδι το A3 εκεί να κάθεται? :sword::super:

Υπομονή μέχρι τα τέλη Ιουνίου που θα βρεθώ τετ α τετ με τους Άγγλους... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κάποιο "θέμα" αν μπει mode3, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με τη λέξη "θέμα".

Εννοώ το ματζαφλέρι να έχει θέμα κάνοντας την μια επικοινωνία με τη δική μου ECU, και μετά να γίνει χρήση στου Βασίλη... κτλ κτλ

Υπομονή μέχρι τα τέλη Ιουνίου που θα βρεθώ τετ α τετ με τους Άγγλους... :rolleyes:

Αν θέλεις πλάτες έρχομαι :super::sword::thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ το ματζαφλέρι να έχει θέμα κάνοντας την μια επικοινωνία με τη δική μου ECU, και μετά να γίνει χρήση στου Βασίλη... κτλ κτλ

Δε θα έχετε κανένα πρόβλημα, αρκεί να έχετε κοντά πυροσβεστήρα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Την κακία σου αν δεν την έλεγες δεν θα άντεχες! :yahoo::lol: Εσείς φταίτε που τα κάνετε εύφλεκτα ;) :twitch:

Link to comment
Share on other sites

Την κακία σου αν δεν την έλεγες δεν θα άντεχες! :lol::goodjob: Εσείς φταίτε που τα κάνετε εύφλεκτα :sword:;)

καλα νουμερα εχεις βασιλη πολυ καλα ,το αμαξι φαινεται να δουλευει πολυ καλα με βαση αυτα που παρουσιαζεις και πολυ δυνατα να σε γερος και να το χαιρεσαι ρε φιλε :thumbsup: και εαν συναντηθεις με το σιμο πεστον να μην σε τεντοσει στις δοκιμες αλλαζωντας ρυθμησεις απο το sps :thumbsup: :thumbsup: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

καλα νουμερα εχεις βασιλη πολυ καλα ,το αμαξι φαινεται να δουλευει πολυ καλα με βαση αυτα που παρουσιαζεις και πολυ δυνατα να σε γερος και να το χαιρεσαι ρε φιλε :thumbsup: και εαν συναντηθεις με το σιμο πεστον να μην σε τεντοσει στις δοκιμες αλλαζωντας ρυθμησεις απο το sps :flowers::startle::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Μια δοκιμουλα θα κανουμε σε setting 3 σ'εμενα, μονο για να δουμε (και να λογκαρουμε) διαφορες.

Δε νομιζω να το αφησω εκει μια και με setting 2 ειμαι πολυ ευχαριστημενος...

Ισως μετρησουμε το δικο του ομως...

Link to comment
Share on other sites

Μια δοκιμουλα θα κανουμε σε setting 3 σ'εμενα, μονο για να δουμε (και να λογκαρουμε) διαφορες.

Δε νομιζω να το αφησω εκει μια και με setting 2 ειμαι πολυ ευχαριστημενος...

Ισως μετρησουμε το δικο του ομως...

Θα σε βάλω setting3 και μετά ως δια μαγείας θα μπλοκάρει το SPS και θα σε αφήσω εκεί :thumbsup::rock: :rock:

Οσο για το μέτρημα του δικού μου, να μην ξεχάσω να φέρω μαζί μου μεζούρα :rock:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, καμία εικόνα ως προς το θέμα "κατανάλωση" κατά την επιστροφή χθες? :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, καμία εικόνα ως προς το θέμα "κατανάλωση" κατά την επιστροφή χθες? :roadrage:

Λοιπον με το stage 1 εχω χαμηλοτερη καταναλωση γενικα και υπο κανονικες συνθηκε δηλαδη με ελαφρυ ποδι...

Να εξηγησω: Ερχομενος προς Θεσ/κη το Σαββατο με 27 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια και κλιματισμο ανοιχτο στους 23 βαθμους εφτασα με 7,7 λτ/100χλμ μεση καταναλωση με 140 χλμ/ω στο cruise control (με setting 2).

Γυρνωντας εχθες με 22 βαθμους εξ. θερμ. χωρις κλιματισμο εφτασα με μεση 7,4 λτ/100χλμ παλι με 140 στο cruise control (με setting 3). Με το προηγουμενο προγραμμα ειχα 8 με 8,5 λτ/100χλμ ελαχιστη μεση με τις ιδιες συνθηκες, αρα τωρα ειμαι πολυ καλα!

Παντως δεν ειδα και καμια ιδιαιτερα μεγαλη διαφορα σε αισθηση με setting 3... Μονο λιγο πιο αποτομο το αρπαγμα απο χαμηλα και κορυφωση που δεν κραταει και πολυ.

Θα το μετρησω αλλα δεν βλεπω να το κραταω στο 3...

Αν ειναι να κανει τη διαφορα θα την κανει με εξατμιση και stage 2 που θα ειναι το επομενο "μεσοπροθεσμο" (καλο εεε!!!) σχεδιο μου αλλα οταν ερθει η καταληλη ωρα κι αν ολα πανε καλα στους υπολοιπους τομεις (βλεπε εργασια).

Μεχρι τοτε θα ειμαι μια χαρα οπως ειμαι τωρα... :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν ειδα και καμια ιδιαιτερα μεγαλη διαφορα σε αισθηση με setting 3... Μονο λιγο πιο αποτομο το αρπαγμα απο χαμηλα και κορυφωση που δεν κραταει και πολυ.

Αναμενόμενο Βασίλη να μην δεις χαώδεις διαφορές στο Stage1. Και με τον Κουκουμέλ τότε που τα μιλούσαμε, στο Stage2 ήταν που το setting3 το έκαναν να είναι άκρως επιθετικό. Στο Stage1 είναι πιο ανθρώπινα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Θα σε βάλω setting3 και μετά ως δια μαγείας θα μπλοκάρει το SPS και θα σε αφήσω εκεί :roadrage: :roadrage: :hyper:

Οσο για το μέτρημα του δικού μου, να μην ξεχάσω να φέρω μαζί μου μεζούρα :afro:

Σε δεκαπεντε μερες που θα ξαναρθω θα φερω τη δικια μου μεζουρα!!! Δε θα μου ξεφυγεις... :zoro:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη σου το έχω πει και από κοντά. Καημός μου ούτε ήταν, ούτε είναι το τι θα δω σε ένα λογκάρισμα. Ούτως ή άλλως εκτός και αν πρόκειται για κάποια "βλάβη" δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που θα μπορούσα να κάνω. Για τα δεδομένα του, το αμάξι ξυραφιάζει (όπως και για τα δικά του δεδομένα το δικό σου), οπότε όλα τα άλλα τα θεωρώ εντελώς δευτερεύοντα :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη σου το έχω πει και από κοντά. Καημός μου ούτε ήταν, ούτε είναι το τι θα δω σε ένα λογκάρισμα. Ούτως ή άλλως εκτός και αν πρόκειται για κάποια "βλάβη" δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που θα μπορούσα να κάνω. Για τα δεδομένα του, το αμάξι ξυραφιάζει (όπως και για τα δικά του δεδομένα το δικό σου), οπότε όλα τα άλλα τα θεωρώ εντελώς δευτερεύοντα :roadrage:

Ελα βρε! Πλακα σου κανω... :roadrage:

Ετσι κι αλλιως εχεις φτασει στο υψηλοτερο σημειο που θα μπορουσες με αυτο το setup οποτε τι να βελτιωσεις πια...

Link to comment
Share on other sites

Ελα βρε! Πλακα σου κανω... :afro:

Ετσι κι αλλιως εχεις φτασει στο υψηλοτερο σημειο που θα μπορουσες με αυτο το setup οποτε τι να βελτιωσεις πια...

Στην τελική δεν σας παίρνει γατάκιααααα... Και SPS και καλωδιο να το συνδέσω μεσω PC, και Vagcom καλώδιο ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ το carbon fibre SZ σειράς Vaio... Ισα που το κάνω και retuning :roadrage: :roadrage: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Στην τελική δεν σας παίρνει γατάκιααααα... Και SPS και καλωδιο να το συνδέσω μεσω PC, και Vagcom καλώδιο ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ το carbon fibre SZ σειράς Vaio... Ισα που το κάνω και retuning :roadrage: :roadrage: :hyper:

ΟΥΑΟΥ!!!! :zoro::afro:

Link to comment
Share on other sites

ΟΥΑΟΥ!!!! :bbq::zoro:

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!! :super::gym:

Αφού και ο Κουκουμέλ, πλέον φοβάται για την δουλειά του... Μην σου πω ότι ήδη και οι Αγγλοι έχουν κατουρηθεί επάνω τους :roadrage: :roadrage: :hyper::afro:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τις μετρησεις που εκανα με το VImonitor το setting 2 ειναι ακριβως ιδιο με το setting 3, μονο που το δευτερο εχει ελαχιστα περισσοτερη δυναμη πανω απο τις 6000 σαλ, δηλαδη τιποτε το αξιολογο...

Σιμο θα το γυρισουμε στο 2 μια και δεν βλεπω το λογο να ειναι στο 3. :laugh:

Οι διαφορες ειναι τοσο μικρες που μαλλον ειναι ψευδαισθηση το ολο θεμα. Ισως παιζει κατι με το ανοιγμα της πεταλουδας που ομως δεν δινει πραγματικη και μετρησιμη διαφορα... :growl:

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, μας τα έλεγε ο Κουκουμέλ και είχε δίκιο εκ των πραγμάτων. Ο κώδικας προσαρμόζεται, και όταν βλέπει περιφερειακά, κυνηγάει το νούμερο. Γενικότερα εκ φύσεως η διαφοροποίηση μεταξύ settings 1-2-3 είναι περισσότερο στις μεσαίες στροφές όπου στο 1 είναι επίπεδη η ροπή, στο 2 είναι επιθετική μεν αλλά κρατάει ένα μικρό τραπέζι, ενώ στο 3 πρακτικά ψάχνει το μέγιστο που μπορεί να δώσει το μοτέρ (κάνει την μύτη δηλαδή στα ταβάνια του το γράφημα), ενώ κυνηγάει και την αβανς ακόμα πιο επιθετικά.

Εσύ έχοντας ήδη την εισαγωγή και το I/C του δίνεις και του 2, που ζητάει πολλά, χώρο να απλωθεί και για αυτό δουλεύει με τα νούμερα που είδαμε και σου βαράει 1.3 over και επομένως εφόσον ήδη με το 2 είσαι κάτω από τα requested, επόμενο είναι να ισχύει το ίδιο και με το 3. Ισως στα ψηλά να σου έδωσε κάτι περισσότερο, αλλα νοιώθω ότι ρεαλιστικά το όποιο όφελος είναι στο ταχύτερο άρπαγμα και στις πιο "άμεσες αποκρίσεις" :laugh:

Οπως θέλεις πάντως, είδες ότι η αλλαγή είναι ζήτημα δευτερολέπτων (εγώ θα το κρατούσα πάντως στο 3 :laugh::growl: )

Link to comment
Share on other sites

Στην τελική δεν σας παίρνει γατάκιααααα... Και SPS και καλωδιο να το συνδέσω μεσω PC, και Vagcom καλώδιο ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ το carbon fibre SZ σειράς Vaio... Ισα που το κάνω και retuning :growl::laugh: :laugh:

Mε το καλώδιο αυτό μπορείς να παίξεις και με ρυθμίσεις στο SPS, όπως παλαιότερα; Εάν ναι πές του Κουκου.... να βάλει και ένα για μένα στην άκρη!

Link to comment
Share on other sites

Mε το καλώδιο αυτό μπορείς να παίξεις και με ρυθμίσεις στο SPS, όπως παλαιότερα; Εάν ναι πές του Κουκου.... να βάλει και ένα για μένα στην άκρη!

Οχι! Στα MED17.5 οι ρυθμίσεις είναι προεπιλεγμένες από όσο γνωρίζω και μου έχει πει ξανά και ξανά ο Κωνσταντίνος. ΔΕΝ δοκίμασα να μπω με το καλώδιο βέβαια και να ζητήσω να πάρει τιμές (acquire), και μετά χεράτα να δώσω ρυθμίσεις και να πιέσω (set). Απλά το σύνδεσα και από όσο είδα πρόχειρα όλα είναι φιξαρισμένα και απλά επιλέγεις μεταξύ 1-2-3.

Link to comment
Share on other sites

Α! ΟΚ τότε.... έμεινα με την γλύκα...γμτ... θα ήταν καλό να μπορούμε να κάνουμε μικρορυθμίσεις, αλλά ο Κώστας και οι Άγγλοι κάτι παραπάνω θα ξέρουν!

Πάντως και εγώ επιβεβαιώνω πώς ανάμεσα με perf2 &perf3 οι διαφορές είναι μικρές..... Ενδιαφέρον θα είχε η χρήση κάποιου βελτιωτικού οκτανίων κάποια στιγμή, ώστε να δούμε εάν το perf3 με πλέον πολύ καλή βενζίνη έχει διαφορές με το 2. Εκεί φαντάζομαι το perf3 θα δείξει τα δόντια του, αλλά και πάλι το για περιορισμένη χρήση που γράφει το SPS manual κάτι θέλει να μας πεί!!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, για να είμαι ειλικρινής δεν είχα μπαταρίες που να άντεχαν στο laptop (μισάωρο και άμα πήγαιναν και οι δύο) οπότε δεν έμπαινα στον κόπο καν να ασχοληθω παραπάνω με το αμάξι και το SPS. Απλά μια μέρα που έφευγα από τη δουλειά το ψευτοσύνδεσα και είδα στα πεταχτά.

Τώρα που πήρα καινούργια μπαταρία μπορώ να το δώ αλλά κατά 99.99999% τα πάντα είναι κλειδωμένα. Δεν ξέρω αν είναι επιλογή της REVO, ή ιδιαιτερότητα του εγκεφάλου μας. Οπως και να έχει πάντως το παλιό καθεστώς των TFSi μόνο σκοτούρα ήταν για τους Αγγλους! Οι οδηγίες έλεγαν "ξεκινάτε συντηρητικά και βήμα βήμα ανεβάζετε". Η πράξη έλεγε οτι ο μέσος κάγκαρος, διάβαζε στα διάφορα φόρουμ άκρως επιθετικές ρυθμίσεις, τις έβαζε καρφωτές και μετά έβριζε και από πάνω επειδή το αμάξι του δεν δούλευε σωστά :growl:

Link to comment
Share on other sites

Σιμο, να σου πω την αληθεια, συμφωνα με τις μετρησεις της επιταχυνσης που κανει το VImonitor στο setting 3 δινει τη μεγιστη τιμη σε 500 σαλ υψηλοτερα και ειναι ελαχιστα πιο "αδειο" στα χαμηλα.

Αντιστοιχα βλεπω οτι ειναι ελαχιστα πιο "γεματο" απο 4000 σαλ μεχρι τις 4500 περιπου.

Απο τις 4500 σαλ μεχρι τις 5500 το 2 φαινεται ελαχιστα καλυτερο.

Το θεμα ειναι οτι η επιταχυνση ειτε στο 2 ειτε στο 3 εχει την ιδια ακριβως μεγιστη τιμη (0,528 g).

Βεβαια δεν εκανα πολλα περασματα (μονο 2) με καθε ρυθμιση οποτε δεν μπορει να βγει στατιστικα ασφαλες συμπερασμα...

Παντως εμφανεις και αξιολογες διαφορες δεν φαινεται να υπαρχουν τελικα. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

... αλλα νοιώθω ότι ρεαλιστικά το όποιο όφελος είναι στο ταχύτερο άρπαγμα και στις πιο "άμεσες αποκρίσεις" :clapping:

Τελικα εχουμε την ιδια αισθηση οτι κατι παιζει με το αρπαγμα στο setting 3...

Ειναι πιο αμεσο και σου δινει την εντυπωση οτι το αμαξι δυναμωσε αλλα οι μετρησεις δειχνουν οτι οι διαφορες ειναι αμελητεες τελικα.

Οι χρονοι, οι αποστασεις και η ταχυτητα (ολα αλληλενδετα) ειναι τελικα εντελως κοπια.

Αντιθετα το Revo 1 stage 2 συγκρινομενο με το Superchips ειναι με τη δευτερα γρηγοροτερο κατα 400 χιλιοστα του δευτερολεπτου στην επιταχυνση απο 33 ως 100 χλμ/ω και τα 100 χλμ/ω ερχονται κατα 6 μετρα νωριτερα (95 μ αντι για 101 μ). :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.