ghort Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 Εχουμε και λεμε. golf 1.6 fsi tiptronic. Εδω και 2μηνο περιπου οταν ειμαι με κατω απο 3.000σαλ και βαζω σειριακα την 4η, εχοντας πολυ λιγο πατημενο το γκαζι, ανεβαζει μονο του το αμαξι στις 4.000-4.500 σαλ για να την παρει και οταν μπαινει κανει ενα γκντουπ και τρανταζεται ολο το αμαξι. Χτες μαλιστα βαζω 4η και και χρειαστηκε δυο ξερογκαζιες σαν να χω νεκρα ητανε για να την παρει. Ερωτηματα: 1) Τη γ@μησα???! 2) Αν χρειαστει αλλαγή μπορω να βαλω στη θεση του χειροκινητο σασμαν γιατι το tiptronic θελει μερικες χιλιαδες ευρωπουλακια??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted May 21, 2011 Report Share Posted May 21, 2011 Κοιτα οτι κατι εχει προβλημα ναι.. αλλα δε χρειαζεται αλλαγη ολο το σασμαν κιολας... το να εβαζες βεβαια χειροκινητο στη περιπτωση που αλλαζες σασμαν δε συμφερει (αν και γινεται) γτ μαζι θελει να αλλαξεις και αλλα ποσα πραγματα οπως εγκεφαλο συμπλεκτη λεβιε και και και ... πηγαινε ρωτα να δεις τι θα σου πουν.. στο κανει μονο στη τεταρτη?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Ναι μονο στην τεταρτη. Ο μηχανικος μου λεει πως οταν αρχισει να το κανει και σε αλλες σημαινει πως θα τα χει φτυσει. Ακομα εχει ζωη. Αν χρειαστει αλλαγη παει λεει για ανακατασκευη μεχρι και 4 χιλιαρικα. Λογικα χειροκινητο δε θα μπαινει με 1500 ευρω? Τι διαολο. Επισης παρατηρησα πως το κανει οταν το αμαξι ειναι ζεστο οταν δηλαδη το οδηγαω τουλαχιστον 15λεπτα. Με το που ξεκιναω αν βαλω 4η ενω ειναι κρυο δεν κανει κιχ! επισης δεν εχει προβλημα σε επιταχνσεις με τερμα γκαζι που αλλαζω πχ στις 5000σαλ δεν το κανει ποτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 βρες ενα τροπετακι απο gt η gti ριξ τα ολα πανω μοτερ σασμαν πλεξουδες κλπ..το κοστος θα ειναι μικροτερο απο τα 4χιλιαρικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 Αφου ρε Ανεστη εχω παραγγειλει το πολο το gti..το θεμα ειναι μεχρι το σεπτεμβρη που θα ρθει να μη μ'αφησει αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 καλα ρε φιλε μια ιδεα σου ειπα.απο που να ξερω εγω τι εχεις παραγγειλει.πιστευω να την βγαλει μεχρι τοτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted May 23, 2011 Author Report Share Posted May 23, 2011 Ναι ρε συ δεν το εννοουσα καπως και δεν θα μπορουσες να το ξερεις απλα με εχει φαει το αγχος με το θεμα. Ξερει κανεις αν οι βαλβολινες στο κιβωτιο αυτο αλλαζονται απο καπου? Μηπως γι αυτό το κανει μόνο οταν ειναι ζεστο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 (edited) μήπως την έχει ακούσει το γρανάζι της 4ης μόνο ? Δεν σκέφτεσαι να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να το δεις ? Edited May 30, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted June 1, 2011 Author Report Share Posted June 1, 2011 μήπως την έχει ακούσει το γρανάζι της 4ης μόνο ? Δεν σκέφτεσαι να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να το δεις ? Γιατι ανοιγεται το αυτοματο κιβωτιο στα εξουσιοδοτημενα? Γενικα δεν τα χω καλα μαζι τους λογω υπερχρεωσεων σε εργασιες που ειχαν κανει στο παρελθον. Ισως το κοιταξω σε κανα μαστορα που φτιαχνει αυτοματα. Γιατι το κανει μονο ζεστο μετα απο ωρα οδηγησης? αυτο ειναι το κλειδι. Το θεμα ειναι πως δεν ευκαιρώ λογω δουλειας να το παω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Ξερει κανεις αν οι βαλβολινες στο κιβωτιο αυτο αλλαζονται απο καπου? Μηπως γι αυτό το κανει μόνο οταν ειναι ζεστο? Για πές λίγο πόσα χιλιόμετρα έχεις χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνες Τα DSG θέλουν αλλάγη κάθε 60.000, τα κλασικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής θέλουν νωρίτερα. Αντιγράφω τυχαίο ποστ απο εδώ "There is concensus here that the "lifetime" fluid approach VW has taken is nonsense - we've seen enough examples of awful looking, foul smelling, watery, used OEM fluid to know it wears out. Shift performance is affected and eventually you have to believe the TIP will suffer greater wear and failure if the fluid is never changed. Use the search function and you'll find a rich resource of information on this topic. Threre are several threads debating the use of non-OEM fluids (including member reports on performance and mileage of Red line and Mobil1 ATF in the Tip), instructions on how to go about doing it yourself, and even a thread on assembling a DIY tool (in the info base) for adding transmission fluid to the TIP. At the very least get your dealer to replace the OEM fluid at around 60K (if you drive your car hard, sooner). If you are handy with a wrench and more daring you can replace the fluid yourself with a full synthetic (Red Line / Mobil1), save some $$ and perhaps get better performance. I've been running Redline D4 fluid for 11K in a Tip that has 131,000K on the clock and think it is great." Υπογράμμισα τα πιο σημαντικά επίσης εδώ αναφέρουν αλλάγη κάθε 30.000 μίλια ή 48280.32 km για αστική χρήση και κάθε 60000 μίλια ή 96560.64 km για αυτοκινητόδρομο. Οπότε αλλάγη στις βαλβολίνες σε συνεργείο που ξέρει απο tiptronic, πρέπει να μπεί η σωστή βαλβολίνη στη σωστή ποσότητα, διαφορετικά σασμαν τέλος σε dt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 (edited) Οπότε αλλάγη στις βαλβολίνες σε συνεργείο που ξέρει απο tiptronic, πρέπει να μπεί η σωστή βαλβολίνη στη σωστή ποσότητα, διαφορετικά σασμαν τέλος σε dt Και οι μισοί "μάστορες" που ρώτησα όταν πηρα το golf (είχε περίπου 65000 χλμ) τόσο σε αντιπροσωπείες όσο και έξω μου απαντούσαν με τρομακτική βεβαιότητα οτι το λιπαντικό του dsg δεν θέλει αλλαγή!! Λες και είναι καμια μυστική φόρμουλα και δεν χάνει τις ιδιότητές του μετά απο καποιες χιλιάδες χλμ... Φυσικά τοσο το φιλτράκι οσο και το ίδιο το λάδι του κιβωτίου βγήκαν κατάμαυρα Εδώ φαίνεται και η διαφορά μεταξύ καινούριου-χρησιμοποιημένου λιπαντικού... Edited June 1, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted June 2, 2011 Author Report Share Posted June 2, 2011 Ολα τα σερβις εχουν γινει στην αντιπροσωπεια. Δεν θα πρεπε να το ξερουν να τα αλλαξουν?? Ελεος 93000 χιλιομετρα εχει το αμαξι! Θα ρωτησω απο βδομαδα ενα μαστορα κοντα μου που υποτιθεται πως ξερει απο αυτοματα σασμαν αν ξερει να τα αλλαζει. Αλλιως παω στην αντιπροσωπεια να κανω κανα μηνα νωριτερα το σερβις να τους πω να τα αλλαξουν. αν ξερουν. με τα 50000 και 60000 που μου λετε επρεπε να τα χουν αλλαξει 2 χρονια τωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Ολα τα σερβις εχουν γινει στην αντιπροσωπεια. Δεν θα πρεπε να το ξερουν να τα αλλαξουν?? Ελεος 93000 χιλιομετρα εχει το αμαξι! Θα ρωτησω απο βδομαδα ενα μαστορα κοντα μου που υποτιθεται πως ξερει απο αυτοματα σασμαν αν ξερει να τα αλλαζει. Αλλιως παω στην αντιπροσωπεια να κανω κανα μηνα νωριτερα το σερβις να τους πω να τα αλλαξουν. αν ξερουν. με τα 50000 και 60000 που μου λετε επρεπε να τα χουν αλλαξει 2 χρονια τωρα. Το οτι έγιναν σε αντιπροσωπεία δεν λέει τπτ! Εγω σου λεω πήγα σε 3 και πήρα αλλες 2 τηλέφωνο με το που αγόρασα το golf πέρισυ το καλοκαίρι ρωτώντας για την αλλαγή των υγρών του dsg. Μονο 2 μου είπαν οτι ναι χρειάζεται, στη μια μάλιστα μου λένε άστο για το επόμενο μεγάλο service (στα 75000 χλμ!!) Οι άλλοι λέγανε δεν αλλάζει,δεν χρειάζεται και άλλα τέτοια ωραία.... Τo manual τι αναφέρει για τη συντήρηση του κιβωτίου; Σε μένα το γράφει μεσα για αλλαγή υγρών dsg κάθε 60000 χλμ, δεν μπορεί και σε σένα θα υπάρχει αντίστοιχη αναφορά. Βέβαια επειδή το googlαρισα βρήκα ενα site Αμερικανικο (λογικό γιατί στην Αμερική έχει πουλήσει άπειρα tiptronic!) που εξηγούσε οτι ο όρος "lifetime" υγρό χρησιμοποιείται απο τους κατασκευαστές προσδιορίζοντας το χρονικό διάστημα που το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης!!!!! Και όντως δλδ lifetime λιπαντικό είναι λίγο δύσκολο να υπάρξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 3, 2011 Report Share Posted June 3, 2011 (edited) το tiptronic kai dsg καθε 60κ αλλαγη υγρα φιλτρο και βιδα-ταπα με ασφαλεια.οριστε και το κιτ ανταλακτικων ετοιμο για τιπτρονικ.ειναι λιγο φθηνοτερο απο το αντιστοιχο για dsg.http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=F2A1013-B Edited June 3, 2011 by Fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης ΤΤ400 Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Εχουμε και λεμε. golf 1.6 fsi tiptronic. Εδω και 2μηνο περιπου οταν ειμαι με κατω απο 3.000σαλ και βαζω σειριακα την 4η, εχοντας πολυ λιγο πατημενο το γκαζι, ανεβαζει μονο του το αμαξι στις 4.000-4.500 σαλ για να την παρει και οταν μπαινει κανει ενα γκντουπ και τρανταζεται ολο το αμαξι. Χτες μαλιστα βαζω 4η και και χρειαστηκε δυο ξερογκαζιες σαν να χω νεκρα ητανε για να την παρει. Ερωτηματα: 1) Τη γ@μησα???! 2) Αν χρειαστει αλλαγή μπορω να βαλω στη θεση του χειροκινητο σασμαν γιατι το tiptronic θελει μερικες χιλιαδες ευρωπουλακια??? Και εγω το εχω αυτο το προβλημα, αραια και που, και εχω κανει 127.000 km. Ρωτησα και μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξω τα υγρα του tiptronic + φιλτρο. Ξερει κανεις ποσα λιτρα παιρνει με αλλαγη φιλτρου; επισης καποιος μου ειπε οτι βαζουν τα ιδια υγρα με του DSG. Αληθευει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 (edited) Εσύ θές αυτά και το DSG 6 θέλει αυτά, άρα αυτό που σου είπαν δεν αληθεύει και φρόντισε να μη συμβεί! Στους συνδέσμους υπάρχουν και οι ποσότητες καθώς και ότι άλλο σχετικό θές! Έχεις 127.000 χλμ χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνη στο tiptronic;; Edited June 29, 2011 by koge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted June 29, 2011 Author Report Share Posted June 29, 2011 Εσύ θές αυτά και το DSG 6 θέλει αυτά, άρα αυτό που σου είπαν δεν αληθεύει και φρόντισε να μη συμβεί! Στους συνδέσμους υπάρχουν και οι ποσότητες καθώς και ότι άλλο σχετικό θές! Έχεις 127.000 χλμ χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνη στο tiptronic;; Αλλαξα μόνο λαδια στο μηχανικό μου 140€ σταματησε 2-3 μερες και μετα το έκανε πάλι. Το πηγα αντιπροσωπεία και το πορισμα τους ειναι να αλλαξω λαδια μαζί με φιλτρο και κατι σωληνακια, που σημαινει πως τα 140 που εδωσα πριν πανε στον κουβα γιατι για να αλλαχτει το φιλτρο (που επεμειναν πως πρεπει να αλλαχτει παση θυσια) πρεπει να φυγει το λαδι, καθως και την καλωδιωση του εγκεφαλου του κιβωτιου που εχουν οδηγια απο γερμανια οτι πιανει υγρασια. Ολο το πακετο 600€! 160 η εργασια. Και το καλυτερο????? Λενε πως δεν ειναι 100% σιγουροι πως θα διορθωθει! Αν δεν φτιαξει μετα λεει πας για εγκεφαλο κιβωτιου!! 1300€! και αν δεν φτιαξει και τοτε πας για κιβωτιο!!! Λεω κι εγω αμα ειναι τοτε να σας το χαρισω το αμαξι να τελειωνουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης ΤΤ400 Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Εσύ θές αυτά και το DSG 6 θέλει αυτά, άρα αυτό που σου είπαν δεν αληθεύει και φρόντισε να μη συμβεί! Στους συνδέσμους υπάρχουν και οι ποσότητες καθώς και ότι άλλο σχετικό θές! Έχεις 127.000 χλμ χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνη στο tiptronic;; Ναι δεν εχω αλλαξει ποτε βαλβολινη tiptronic. Eισαι σιγουρος οτι χρειαζομαι τα παραπανω υγρα, γιατι το tiptronic ειναι εξαταχυτο, ενω στο link αναφερεται για 5ταχυτο tiptronic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koge Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Αλλαξα μόνο λαδια στο μηχανικό μου 140€ σταματησε 2-3 μερες και μετα το έκανε πάλι. Το πηγα αντιπροσωπεία και το πορισμα τους ειναι να αλλαξω λαδια μαζί με φιλτρο και κατι σωληνακια, που σημαινει πως τα 140 που εδωσα πριν πανε στον κουβα γιατι για να αλλαχτει το φιλτρο (που επεμειναν πως πρεπει να αλλαχτει παση θυσια) πρεπει να φυγει το λαδι, καθως και την καλωδιωση του εγκεφαλου του κιβωτιου που εχουν οδηγια απο γερμανια οτι πιανει υγρασια. Ολο το πακετο 600€! 160 η εργασια. Και το καλυτερο????? Λενε πως δεν ειναι 100% σιγουροι πως θα διορθωθει! Αν δεν φτιαξει μετα λεει πας για εγκεφαλο κιβωτιου!! 1300€! και αν δεν φτιαξει και τοτε πας για κιβωτιο!!! Λεω κι εγω αμα ειναι τοτε να σας το χαρισω το αμαξι να τελειωνουμε. Μόλις έμαθες ότι ποτέ δεν αλλάζουμε λιπαντικό χωρίς να αλλάξει και το φίλτρο! Τι ακριβώς χρεώνεται 600 ευρώ;;; Ναι δεν εχω αλλαξει ποτε βαλβολινη tiptronic. Eισαι σιγουρος οτι χρειαζομαι τα παραπανω υγρα, γιατι το tiptronic ειναι εξαταχυτο, ενω στο link αναφερεται για 5ταχυτο tiptronic. Απλό, τότε πάς στα έξι λίτρα και θές αυτό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης ΤΤ400 Posted June 29, 2011 Report Share Posted June 29, 2011 Απλό, τότε πάς στα έξι λίτρα και θές αυτό Ωραιος!! ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted July 3, 2011 Author Report Share Posted July 3, 2011 Και ρωτω κυριε εισαγγελευς. Οταν κανω ολα τα σερβις στην αντιπροσωπεια, ποιος φταιει που δε μου εχουν αλλαξει λαδια κιβωτιου οταν στο προηγουμενο σερβις ειχα σχεδον 80000χλμ? Τι ειναι μαγικος ζωμος του πανοραμιξ? δεν επρεπε να τα εχουν αλλαξει απο τα 60 - 70 χιλιαδες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιαννης ΤΤ400 Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Λοιπον παιδια εχω νεα! αλλαξα υγρα tiptronic στην αντιπροσωπεια, μετα απο 127.000 χιλιομετρα!! Αλλαξε τελειως ολο το "κουμπωμα " ταχυτητων!! Οι αλλαγες ειναι πολυ πιο ομαλες, χωρις πλεον αυτο το "κλωτσημα" που ετρωγε το αμαξι σε καποιες αλλαγες. Εγινε πιο αθορυβο και θυμιζει(υπερβαλλω λιγο) DSG, σε γρηγοραδα. Στο δικο μου το Golf 1.6 fsi tiptronic, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΦΙΛΤΡΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟΥ!!! Το κοιταξαμε εξονυχιστικα, αλλα και χτυπησαμε τον αριθμο πλαισιου στο κομπιουτερ της VW, και δινει μονο υγρα ATF (KOKINA) για το tiptronic! φιλτρο δε δινει! Χρειαστηκε 3.5 lt περιπου, αλλα η διδικασια ηταν πολυωρη γιατι γινεται με ελεγχο θερμοκρασιας απο τον εγκεφαλο και μολις πεσουν τα υγρα κατω απο 35 βαθμους, χρειαζεται ξανα συμπληρωμα! Το αποτελεσμα αξιζε τα 130 ευρω (μαζι τοποθετηση) που εδωσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 4, 2011 Report Share Posted July 4, 2011 Λοιπον παιδια εχω νεα! αλλαξα υγρα tiptronic στην αντιπροσωπεια, μετα απο 127.000 χιλιομετρα!! Αλλαξε τελειως ολο το "κουμπωμα " ταχυτητων!! Οι αλλαγες ειναι πολυ πιο ομαλες, χωρις πλεον αυτο το "κλωτσημα" που ετρωγε το αμαξι σε καποιες αλλαγες. Εγινε πιο αθορυβο και θυμιζει(υπερβαλλω λιγο) DSG, σε γρηγοραδα. Στο δικο μου το Golf 1.6 fsi tiptronic, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΦΙΛΤΡΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟΥ!!! Το κοιταξαμε εξονυχιστικα, αλλα και χτυπησαμε τον αριθμο πλαισιου στο κομπιουτερ της VW, και δινει μονο υγρα ATF (KOKINA) για το tiptronic! φιλτρο δε δινει! Χρειαστηκε 3.5 lt περιπου, αλλα η διδικασια ηταν πολυωρη γιατι γινεται με ελεγχο θερμοκρασιας απο τον εγκεφαλο και μολις πεσουν τα υγρα κατω απο 35 βαθμους, χρειαζεται ξανα συμπληρωμα! Το αποτελεσμα αξιζε τα 130 ευρω (μαζι τοποθετηση) που εδωσα. Λογικό να αλλάξει η όλη αίσθηση του κιβωτίου αφού το λιπαντικό είχε περάσει τα 2πλάσια χιλιόμετρα απο τα προβλεπόμενα!!! Πάντως παράξενο μου κάνει να μην έχει φίλτρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 (edited) τελικα μετα απο πολλες διαβουλευσεις με την αντιπροσωπεια αυριο το παω να αλλαχτουν τα προτεινομενα στο κιβωτιο. εριξαν και την τελικη τιμη 60 ευρω τυχαιως. φαντασου τι βγαζουν. Λενε κατα 95% θα διορθωθει. Τους λεω φροντιστε μετα απο 540€ να μην πεσουμε στο 5%. Edited July 31, 2011 by hougolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 μακαρι να διορθωθει γιατι μετα οπως σου ειπαν πας για μπλοκ βαλβιδων"μηχανικο εγκεφαλο"και τσουζει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...