Jump to content
ghort

Προβλημα Tiptronic

Recommended Posts

Εχουμε και λεμε. golf 1.6 fsi tiptronic. Εδω και 2μηνο περιπου οταν ειμαι με κατω απο 3.000σαλ και βαζω σειριακα την 4η, εχοντας πολυ λιγο πατημενο το γκαζι, ανεβαζει μονο του το αμαξι στις 4.000-4.500 σαλ για να την παρει και οταν μπαινει κανει ενα γκντουπ και τρανταζεται ολο το αμαξι. Χτες μαλιστα βαζω 4η και και χρειαστηκε δυο ξερογκαζιες σαν να χω νεκρα ητανε για να την παρει. Ερωτηματα: 1) Τη γ@μησα???! 2) Αν χρειαστει αλλαγή μπορω να βαλω στη θεση του χειροκινητο σασμαν γιατι το tiptronic θελει μερικες χιλιαδες ευρωπουλακια???

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα οτι κατι εχει προβλημα ναι.. αλλα δε χρειαζεται αλλαγη ολο το σασμαν κιολας... το να εβαζες βεβαια χειροκινητο στη περιπτωση που αλλαζες σασμαν δε συμφερει (αν και γινεται) γτ μαζι θελει να αλλαξεις και αλλα ποσα πραγματα οπως εγκεφαλο συμπλεκτη λεβιε και και και ... πηγαινε ρωτα να δεις τι θα σου πουν.. στο κανει μονο στη τεταρτη??

Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο στην τεταρτη. Ο μηχανικος μου λεει πως οταν αρχισει να το κανει και σε αλλες σημαινει πως θα τα χει φτυσει. Ακομα εχει ζωη. Αν χρειαστει αλλαγη παει λεει για ανακατασκευη μεχρι και 4 χιλιαρικα. Λογικα χειροκινητο δε θα μπαινει με 1500 ευρω? Τι διαολο. Επισης παρατηρησα πως το κανει οταν το αμαξι ειναι ζεστο οταν δηλαδη το οδηγαω τουλαχιστον 15λεπτα. Με το που ξεκιναω αν βαλω 4η ενω ειναι κρυο δεν κανει κιχ! επισης δεν εχει προβλημα σε επιταχνσεις με τερμα γκαζι που αλλαζω πχ στις 5000σαλ δεν το κανει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

βρες ενα τροπετακι απο gt η gti ριξ τα ολα πανω μοτερ σασμαν πλεξουδες κλπ..το κοστος θα ειναι μικροτερο απο τα 4χιλιαρικα.

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε φιλε μια ιδεα σου ειπα.απο που να ξερω εγω τι εχεις παραγγειλει.πιστευω να την βγαλει μεχρι τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ δεν το εννοουσα καπως και δεν θα μπορουσες να το ξερεις απλα με εχει φαει το αγχος με το θεμα. Ξερει κανεις αν οι βαλβολινες στο κιβωτιο αυτο αλλαζονται απο καπου? Μηπως γι αυτό το κανει μόνο οταν ειναι ζεστο?

Link to comment
Share on other sites

μήπως την έχει ακούσει το γρανάζι της 4ης μόνο ?

Δεν σκέφτεσαι να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να το δεις ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

μήπως την έχει ακούσει το γρανάζι της 4ης μόνο ?

Δεν σκέφτεσαι να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να το δεις ?

Γιατι ανοιγεται το αυτοματο κιβωτιο στα εξουσιοδοτημενα? Γενικα δεν τα χω καλα μαζι τους λογω υπερχρεωσεων σε εργασιες που ειχαν κανει στο παρελθον. Ισως το κοιταξω σε κανα μαστορα που φτιαχνει αυτοματα. Γιατι το κανει μονο ζεστο μετα απο ωρα οδηγησης? αυτο ειναι το κλειδι. Το θεμα ειναι πως δεν ευκαιρώ λογω δουλειας να το παω.

Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις αν οι βαλβολινες στο κιβωτιο αυτο αλλαζονται απο καπου? Μηπως γι αυτό το κανει μόνο οταν ειναι ζεστο?

Για πές λίγο πόσα χιλιόμετρα έχεις χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνες :laugh: Τα DSG θέλουν αλλάγη κάθε 60.000, τα κλασικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής θέλουν νωρίτερα.

Αντιγράφω τυχαίο ποστ απο εδώ

"There is concensus here that the "lifetime" fluid approach VW has taken is nonsense - we've seen enough examples of awful looking, foul smelling, watery, used OEM fluid to know it wears out. Shift performance is affected and eventually you have to believe the TIP will suffer greater wear and failure if the fluid is never changed.

Use the search function and you'll find a rich resource of information on this topic. Threre are several threads debating the use of non-OEM fluids (including member reports on performance and mileage of Red line and Mobil1 ATF in the Tip), instructions on how to go about doing it yourself, and even a thread on assembling a DIY tool (in the info base) for adding transmission fluid to the TIP.

At the very least get your dealer to replace the OEM fluid at around 60K (if you drive your car hard, sooner). If you are handy with a wrench and more daring you can replace the fluid yourself with a full synthetic (Red Line / Mobil1), save some $$ and perhaps get better performance. I've been running Redline D4 fluid for 11K in a Tip that has 131,000K on the clock and think it is great."

Υπογράμμισα τα πιο σημαντικά

επίσης εδώ αναφέρουν αλλάγη κάθε 30.000 μίλια ή 48280.32 km για αστική χρήση και κάθε 60000 μίλια ή 96560.64 km για αυτοκινητόδρομο.

Οπότε αλλάγη στις βαλβολίνες σε συνεργείο που ξέρει απο tiptronic, πρέπει να μπεί η σωστή βαλβολίνη στη σωστή ποσότητα, διαφορετικά σασμαν τέλος σε dt :D

Link to comment
Share on other sites

Οπότε αλλάγη στις βαλβολίνες σε συνεργείο που ξέρει απο tiptronic, πρέπει να μπεί η σωστή βαλβολίνη στη σωστή ποσότητα, διαφορετικά σασμαν τέλος σε dt :pardon:

Και οι μισοί "μάστορες" που ρώτησα όταν πηρα το golf (είχε περίπου 65000 χλμ) τόσο σε αντιπροσωπείες όσο και έξω μου απαντούσαν με τρομακτική βεβαιότητα οτι το λιπαντικό του dsg δεν θέλει αλλαγή!! Λες και είναι καμια μυστική φόρμουλα και δεν χάνει τις ιδιότητές του μετά απο καποιες χιλιάδες χλμ...

Φυσικά τοσο το φιλτράκι οσο και το ίδιο το λάδι του κιβωτίου βγήκαν κατάμαυρα =@

Εδώ φαίνεται και η διαφορά μεταξύ καινούριου-χρησιμοποιημένου λιπαντικού...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Ολα τα σερβις εχουν γινει στην αντιπροσωπεια. Δεν θα πρεπε να το ξερουν να τα αλλαξουν?? Ελεος 93000 χιλιομετρα εχει το αμαξι!

Θα ρωτησω απο βδομαδα ενα μαστορα κοντα μου που υποτιθεται πως ξερει απο αυτοματα σασμαν αν ξερει να τα αλλαζει. Αλλιως παω στην αντιπροσωπεια να κανω κανα μηνα νωριτερα το σερβις να τους πω να τα αλλαξουν. αν ξερουν. με τα 50000 και 60000 που μου λετε επρεπε να τα χουν αλλαξει 2 χρονια τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα σερβις εχουν γινει στην αντιπροσωπεια. Δεν θα πρεπε να το ξερουν να τα αλλαξουν?? Ελεος 93000 χιλιομετρα εχει το αμαξι!

Θα ρωτησω απο βδομαδα ενα μαστορα κοντα μου που υποτιθεται πως ξερει απο αυτοματα σασμαν αν ξερει να τα αλλαζει. Αλλιως παω στην αντιπροσωπεια να κανω κανα μηνα νωριτερα το σερβις να τους πω να τα αλλαξουν. αν ξερουν. με τα 50000 και 60000 που μου λετε επρεπε να τα χουν αλλαξει 2 χρονια τωρα.

Το οτι έγιναν σε αντιπροσωπεία δεν λέει τπτ! Εγω σου λεω πήγα σε 3 και πήρα αλλες 2 τηλέφωνο με το που αγόρασα το golf πέρισυ το καλοκαίρι ρωτώντας για την αλλαγή των υγρών του dsg. Μονο 2 μου είπαν οτι ναι χρειάζεται, στη μια μάλιστα μου λένε άστο για το επόμενο μεγάλο service (στα 75000 χλμ!!) Οι άλλοι λέγανε δεν αλλάζει,δεν χρειάζεται και άλλα τέτοια ωραία....

Τo manual τι αναφέρει για τη συντήρηση του κιβωτίου; Σε μένα το γράφει μεσα για αλλαγή υγρών dsg κάθε 60000 χλμ, δεν μπορεί και σε σένα θα υπάρχει αντίστοιχη αναφορά.

Βέβαια επειδή το googlαρισα βρήκα ενα site Αμερικανικο (λογικό γιατί στην Αμερική έχει πουλήσει άπειρα tiptronic!) που εξηγούσε οτι ο όρος "lifetime" υγρό χρησιμοποιείται απο τους κατασκευαστές προσδιορίζοντας το χρονικό διάστημα που το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης!!!!! Και όντως δλδ lifetime λιπαντικό είναι λίγο δύσκολο να υπάρξει...

Link to comment
Share on other sites

το tiptronic kai dsg καθε 60κ αλλαγη υγρα φιλτρο και βιδα-ταπα με ασφαλεια.οριστε και το κιτ ανταλακτικων ετοιμο για τιπτρονικ.ειναι λιγο φθηνοτερο απο το αντιστοιχο για dsg.http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=F2A1013-B

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και λεμε. golf 1.6 fsi tiptronic. Εδω και 2μηνο περιπου οταν ειμαι με κατω απο 3.000σαλ και βαζω σειριακα την 4η, εχοντας πολυ λιγο πατημενο το γκαζι, ανεβαζει μονο του το αμαξι στις 4.000-4.500 σαλ για να την παρει και οταν μπαινει κανει ενα γκντουπ και τρανταζεται ολο το αμαξι. Χτες μαλιστα βαζω 4η και και χρειαστηκε δυο ξερογκαζιες σαν να χω νεκρα ητανε για να την παρει. Ερωτηματα: 1) Τη γ@μησα???! 2) Αν χρειαστει αλλαγή μπορω να βαλω στη θεση του χειροκινητο σασμαν γιατι το tiptronic θελει μερικες χιλιαδες ευρωπουλακια???

Και εγω το εχω αυτο το προβλημα, αραια και που, και εχω κανει 127.000 km.

Ρωτησα και μου ειπαν οτι πρεπει να αλλαξω τα υγρα του tiptronic + φιλτρο.

Ξερει κανεις ποσα λιτρα παιρνει με αλλαγη φιλτρου; επισης καποιος μου ειπε οτι

βαζουν τα ιδια υγρα με του DSG. Αληθευει;

Link to comment
Share on other sites

Εσύ θές αυτά και το DSG 6 θέλει αυτά, άρα αυτό που σου είπαν δεν αληθεύει και φρόντισε να μη συμβεί! Στους συνδέσμους υπάρχουν και οι ποσότητες καθώς και ότι άλλο σχετικό θές! :pirate:

Έχεις 127.000 χλμ χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνη στο tiptronic;; :excl:

Edited by koge
Link to comment
Share on other sites

Εσύ θές αυτά και το DSG 6 θέλει αυτά, άρα αυτό που σου είπαν δεν αληθεύει και φρόντισε να μη συμβεί! Στους συνδέσμους υπάρχουν και οι ποσότητες καθώς και ότι άλλο σχετικό θές! :thumbsup:

Έχεις 127.000 χλμ χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνη στο tiptronic;; :startle:

Αλλαξα μόνο λαδια στο μηχανικό μου 140€ σταματησε 2-3 μερες και μετα το έκανε πάλι. Το πηγα αντιπροσωπεία και το πορισμα τους ειναι να αλλαξω λαδια μαζί με φιλτρο και κατι σωληνακια, που σημαινει πως τα 140 που εδωσα πριν πανε στον κουβα γιατι για να αλλαχτει το φιλτρο (που επεμειναν πως πρεπει να αλλαχτει παση θυσια) πρεπει να φυγει το λαδι, καθως και την καλωδιωση του εγκεφαλου του κιβωτιου που εχουν οδηγια απο γερμανια οτι πιανει υγρασια. Ολο το πακετο 600€! 160 η εργασια. Και το καλυτερο????? Λενε πως δεν ειναι 100% σιγουροι πως θα διορθωθει! Αν δεν φτιαξει μετα λεει πας για εγκεφαλο κιβωτιου!! 1300€! και αν δεν φτιαξει και τοτε πας για κιβωτιο!!! Λεω κι εγω αμα ειναι τοτε να σας το χαρισω το αμαξι να τελειωνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εσύ θές αυτά και το DSG 6 θέλει αυτά, άρα αυτό που σου είπαν δεν αληθεύει και φρόντισε να μη συμβεί! Στους συνδέσμους υπάρχουν και οι ποσότητες καθώς και ότι άλλο σχετικό θές! :thumbsup:

Έχεις 127.000 χλμ χωρίς να αλλάξεις βαλβολίνη στο tiptronic;; :startle:

Ναι δεν εχω αλλαξει ποτε βαλβολινη tiptronic.

Eισαι σιγουρος οτι χρειαζομαι τα παραπανω υγρα, γιατι το tiptronic ειναι εξαταχυτο, ενω στο link

αναφερεται για 5ταχυτο tiptronic.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα μόνο λαδια στο μηχανικό μου 140€ σταματησε 2-3 μερες και μετα το έκανε πάλι. Το πηγα αντιπροσωπεία και το πορισμα τους ειναι να αλλαξω λαδια μαζί με φιλτρο και κατι σωληνακια, που σημαινει πως τα 140 που εδωσα πριν πανε στον κουβα γιατι για να αλλαχτει το φιλτρο (που επεμειναν πως πρεπει να αλλαχτει παση θυσια) πρεπει να φυγει το λαδι, καθως και την καλωδιωση του εγκεφαλου του κιβωτιου που εχουν οδηγια απο γερμανια οτι πιανει υγρασια. Ολο το πακετο 600€! 160 η εργασια. Και το καλυτερο????? Λενε πως δεν ειναι 100% σιγουροι πως θα διορθωθει! Αν δεν φτιαξει μετα λεει πας για εγκεφαλο κιβωτιου!! 1300€! και αν δεν φτιαξει και τοτε πας για κιβωτιο!!! Λεω κι εγω αμα ειναι τοτε να σας το χαρισω το αμαξι να τελειωνουμε.

Μόλις έμαθες ότι ποτέ δεν αλλάζουμε λιπαντικό χωρίς να αλλάξει και το φίλτρο! Τι ακριβώς χρεώνεται 600 ευρώ;;; :thumbsup:

Ναι δεν εχω αλλαξει ποτε βαλβολινη tiptronic.

Eισαι σιγουρος οτι χρειαζομαι τα παραπανω υγρα, γιατι το tiptronic ειναι εξαταχυτο, ενω στο link

αναφερεται για 5ταχυτο tiptronic.

Απλό, τότε πάς στα έξι λίτρα και θές αυτό

Link to comment
Share on other sites

Και ρωτω κυριε εισαγγελευς. Οταν κανω ολα τα σερβις στην αντιπροσωπεια, ποιος φταιει που δε μου εχουν αλλαξει λαδια κιβωτιου οταν στο προηγουμενο σερβις ειχα σχεδον 80000χλμ? Τι ειναι μαγικος ζωμος του πανοραμιξ? δεν επρεπε να τα εχουν αλλαξει απο τα 60 - 70 χιλιαδες??

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια εχω νεα!

αλλαξα υγρα tiptronic στην αντιπροσωπεια, μετα απο 127.000 χιλιομετρα!!

Αλλαξε τελειως ολο το "κουμπωμα " ταχυτητων!!

Οι αλλαγες ειναι πολυ πιο ομαλες, χωρις πλεον αυτο το "κλωτσημα" που ετρωγε το

αμαξι σε καποιες αλλαγες. Εγινε πιο αθορυβο και θυμιζει(υπερβαλλω λιγο) DSG, σε γρηγοραδα.

Στο δικο μου το Golf 1.6 fsi tiptronic, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΦΙΛΤΡΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟΥ!!!

Το κοιταξαμε εξονυχιστικα, αλλα και χτυπησαμε τον αριθμο πλαισιου στο κομπιουτερ της VW,

και δινει μονο υγρα ATF (KOKINA) για το tiptronic! φιλτρο δε δινει!

Χρειαστηκε 3.5 lt περιπου, αλλα η διδικασια ηταν πολυωρη γιατι γινεται με ελεγχο θερμοκρασιας

απο τον εγκεφαλο και μολις πεσουν τα υγρα κατω απο 35 βαθμους, χρειαζεται ξανα συμπληρωμα!

Το αποτελεσμα αξιζε τα 130 ευρω (μαζι τοποθετηση) που εδωσα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια εχω νεα!

αλλαξα υγρα tiptronic στην αντιπροσωπεια, μετα απο 127.000 χιλιομετρα!!

Αλλαξε τελειως ολο το "κουμπωμα " ταχυτητων!!

Οι αλλαγες ειναι πολυ πιο ομαλες, χωρις πλεον αυτο το "κλωτσημα" που ετρωγε το

αμαξι σε καποιες αλλαγες. Εγινε πιο αθορυβο και θυμιζει(υπερβαλλω λιγο) DSG, σε γρηγοραδα.

Στο δικο μου το Golf 1.6 fsi tiptronic, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΦΙΛΤΡΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟΥ!!!

Το κοιταξαμε εξονυχιστικα, αλλα και χτυπησαμε τον αριθμο πλαισιου στο κομπιουτερ της VW,

και δινει μονο υγρα ATF (KOKINA) για το tiptronic! φιλτρο δε δινει!

Χρειαστηκε 3.5 lt περιπου, αλλα η διδικασια ηταν πολυωρη γιατι γινεται με ελεγχο θερμοκρασιας

απο τον εγκεφαλο και μολις πεσουν τα υγρα κατω απο 35 βαθμους, χρειαζεται ξανα συμπληρωμα!

Το αποτελεσμα αξιζε τα 130 ευρω (μαζι τοποθετηση) που εδωσα.

Λογικό να αλλάξει η όλη αίσθηση του κιβωτίου αφού το λιπαντικό είχε περάσει τα 2πλάσια χιλιόμετρα απο τα προβλεπόμενα!!!

Πάντως παράξενο μου κάνει να μην έχει φίλτρο...

Link to comment
Share on other sites

τελικα μετα απο πολλες διαβουλευσεις με την αντιπροσωπεια αυριο το παω να αλλαχτουν τα προτεινομενα στο κιβωτιο. εριξαν και την τελικη τιμη 60 ευρω τυχαιως. φαντασου τι βγαζουν. Λενε κατα 95% θα διορθωθει. Τους λεω φροντιστε μετα απο 540€ να μην πεσουμε στο 5%.

Edited by hougolf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.