Jump to content
BECKMAN

Ηρθε Η Ωρα Για Intecooler Sto 1.2 Tsi Polo 6R

Recommended Posts

Οσοι έχετε απορίες ψάξτε σε κάποιο τοπικ πριν μήνες κάποιο παλικάρι είχε ποστάρει μια φωτογραφία απο ένα 1200άρι TSI με φιλτροχοάνη απευθείας στον συμπιεστή , intercοoler ,σκάστρα HKS ανοικτού τύπου και αλλαγμένα όλα τα σωληνάκια με σιλικονούχα και μετατόπιση της μπαταρίας.

Link to comment
Share on other sites

αυριο μπαινει το intercooler θα ειμαι το μονο ατομο με 1.2 tsi me intercooler αθτα ειναι...

Beckman τί έγινε; πολύ "ησυχία" από το "μέτωπο" με το I/C! :thumbsup: Δεν μας είπες πώς πάει τ' αμάξι, αν είδες κανά "περίεργο" κ.λπ. Ελπίζω να έχουν πάει όλα Ο.Κ. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

μολις αγοραστηκανε 7 κολαρα samco και οι σωληνες και ειναι ωρα για να μποθνε στο intercooler...θα γινει τουμπανο το αμαξακι μου....

:drinks: Άντε να να "στείλουμε" κανά Swiftάκι sport να "κρυφτεί στη φωλιά του", γιατί πολύ αέρα πήρανε! λέμε :clapping:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια εχω παρει ολα τα υλικα δλδ κολαρα και σωληνες αλουμινιου και ιντερκουλερ και περιμενω τον θειο μου να μου τα συνδεσει ολα επανω..πιστευω μεχρι τελος του μηνα να ειναι ετοιμο γτ εχει πειξει στην δουλεια και θελω να γινει πολυ σωστη δουλεια....μην ανισιχειτε θα ανεβασω φοτογραφιες μολισ ειναι ετοιμο

Link to comment
Share on other sites

Να ειχα κ εγω εναν θειο σαν το δικο σου κ δε θα ηθελα τιποτε αλλο!:rolleyes:

Καλη επιτυχια!

Link to comment
Share on other sites

χαχα ολα φιλε μου τα πληρωσα πχ τα κολαρα για να τα παριγγηλουμε μου κοστισαν 100 ευρω και οι σωληνες αλουμινιου μαζι με τισ γωνιες καπου στα 170 ευρω δλδ μονο αθτα πληρωσα εγω καλα δεν ειναι ????το ιντερκουλερ μου το κανε δωρο:-0))))

Link to comment
Share on other sites

χαχα ολα φιλε μου τα πληρωσα πχ τα κολαρα για να τα παριγγηλουμε μου κοστισαν 100 ευρω και οι σωληνες αλουμινιου μαζι με τισ γωνιες καπου στα 170 ευρω δλδ μονο αθτα πληρωσα εγω καλα δεν ειναι ????το ιντερκουλερ μου το κανε δωρο:-0))))

Αλήθεια πόσα λίτρα είναι το cooler;; Από θέμα κατασκευής; χειροποίητο ή έτοιμο universal; Πάντως παρόλο που και με τα κινέζικα γίνεται καλή δουλειά, οι προδιαγραφές γενικά (π.χ κατάλληλες κυψέλες,σχεδιασμός εξόδων του αέρα προς τα κολάρα κ.λπ) ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ. Ελπίζω και θέλω να πιστεύω ότι ο θείος τα έχει ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΑΥΤΑ, για να μην έχεις παρατράγουδα στον προγραμματισμό. Επίσης πρέπει να δεις και τί θα κάνεις και με αυτό ΤΟ ΘΕΜΑ (να βρεις πρόγραμμα) γιατί όσο να' ναι το μοτέρ θα "κρεμάσει" κάπως με τις μανήσιες πιέσεις στα χαμηλά.

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Να ειχα κ εγω εναν θειο σαν το δικο σου κ δε θα ηθελα τιποτε αλλο!:startle:

Καλη επιτυχια!

Φιλικο μου φιλαράκι ένα πράγμα θα σου πω και σε παρακαλω να το παρεις οσο πιο φιλικα γινεται φιλαρακι μου! Φιλε μου και ποιος δεν θα θελε να χει εναν φιλικο παπατζα θειο, να του φουσκωνει τα μυαλα με αερα. Αν όντως το αμάξι βγάζει 125 άλογα μαμά να το πεις και στην vw να το βάλει στους καταλόγους αλλά και στα θύματα που παίρνουν 1.4τσι 122 αλόγατα. Αλλά ξέχασα αυτά βγάζουν 140.

Στον μάγκιόρο που θα μου πετάξει την γνωστή μεγαλοπαπαριά του απελπισμένου για αερτζίδικα άλογα ελληνάκου περί φορολογίας των ίππων στην γερμανία θα του απαντίσω ΦΙΛΙΚΑ (γιατί είναι και φιλικό μου φιλαράκι)να κοιτάξει να βρει κανα δυναμόμετρο της προκοπής να μετρίσει γιατί δεν είναι μαλάκες οι ΦΙΛΙΚΟΙ ανεξάρτητοι οργανισμοί του εξωτερικού που βγάζουν απόκλισεις απ τα εργοστασιακά μοτέρ της τάξεως των 5 ίππων το πολύ ΦΙΛΑΡΑΚΙ.

Άντε με το καλό φίλτατε το cooler τέλος του μήνα. Το κόβω να βγάζει 155-160 φιλικά αλογάκια. Έχουν να κλάπσουν δυπλοτούρμπινα tsi λέμε!!!

Φιλικά στους φιλικούς μου φίλτατους φίλους!! Φιλαράκια!!

Link to comment
Share on other sites

Φιλικο μου φιλαράκι ένα πράγμα θα σου πω και σε παρακαλω να το παρεις οσο πιο φιλικα γινεται φιλαρακι μου! Φιλε μου και ποιος δεν θα θελε να χει εναν φιλικο παπατζα θειο, να του φουσκωνει τα μυαλα με αερα. Αν όντως το αμάξι βγάζει 125 άλογα μαμά να το πεις και στην vw να το βάλει στους καταλόγους αλλά και στα θύματα που παίρνουν 1.4τσι 122 αλόγατα. Αλλά ξέχασα αυτά βγάζουν 140.

Στον μάγκιόρο που θα μου πετάξει την γνωστή μεγαλοπαπαριά του απελπισμένου για αερτζίδικα άλογα ελληνάκου περί φορολογίας των ίππων στην γερμανία θα του απαντίσω ΦΙΛΙΚΑ (γιατί είναι και φιλικό μου φιλαράκι)να κοιτάξει να βρει κανα δυναμόμετρο της προκοπής να μετρίσει γιατί δεν είναι μαλάκες οι ΦΙΛΙΚΟΙ ανεξάρτητοι οργανισμοί του εξωτερικού που βγάζουν απόκλισεις απ τα εργοστασιακά μοτέρ της τάξεως των 5 ίππων το πολύ ΦΙΛΑΡΑΚΙ.

Άντε με το καλό φίλτατε το cooler τέλος του μήνα. Το κόβω να βγάζει 155-160 φιλικά αλογάκια. Έχουν να κλάπσουν δυπλοτούρμπινα tsi λέμε!!!

Φιλικά στους φιλικούς μου φίλτατους φίλους!! Φιλαράκια!!

χαχαχαχαχαχαχα!Ωραία απάντηση έδωσες.Συμφωνώ με αυτά που λες για τα άλογα,αλλά επίσης για μια φορά ακόμα να πω πως θεωρώ απαράδεκτο να παίρνει κάποιος ένα 1.200 και να νομίζει ότι θα το κάνει 3.200 V6 turbo.Είναι πεταγμένα λεφτά χωρίς αποτέλεσμα.Όσο για το i/c sorry κι όλας αλλά είναι τόσο ανίδεοι αυτοί που το κατασκευάζουν στο εργοστάσιο και είναι τόσο έξυπνοι οι ελληνάρες που κάνουν τις πατέντες και θεωρούν ότι το κάνουν καλύτερο.Παιδιά ας coolάρουμε λίγο.Ομολογουμένως υπάρχουν polo που έχουν παρουσιάσει προβλήματα(με ρελαντί,turbo κτλ)αλλά όταν βλέπει κάποιος και αυτά τα σκισίματα που τρώνε ε τί να υποθέσει????

Link to comment
Share on other sites

πρωτον γτ μιλας με αυτο το υφακι δεν καταλαβα μηπως ζηλευεις που φτιαχνω το αμαξι μου τσαμπα και δεν χαλαω ασκοπα λεφτα??Ε???ο θειος μου ειναι και γαμω τα μαστορια του στελνουνε αμαξια για επισκευη απο ολη την ελλαδα και απο γερμανια για να τα επισκευαση μεχρι τωρα εχουμε φτιαξει αρκετα βελτιωμενα αμαξια και δεν εχουμε κανενα παραπονο ουτε και προβλημα σε κανενα αμαξι και εγω μηχανικος ειμαι....το 1.2 tsi polo 6r μαμα αλογα εχει 117 τωρα με την ολοσωμη εξατμιση και φιλτροχοανη και ξυρισμα τουρμινας και ιντερκουλερ θα φτηασει κοντα στα 132 αλογα...εγω παντος ειμαι πολυ ευχαριστημενος δεν εχω κανενα παραπονο...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας! Μόλις γύρισα σπίτι (Καλαμάτα) από Αθήνα και πιο συγκεκριμένα από το Dyno Dynamics της Auto Turbo (κου Μαραβέλια).Ως κάτοχος Fabia 1.2Tsi, πράγματι ήμουν κι εγώ ανάμεσα σε αυτούς που πίστευαν ότι το μικρό αυτό μοτέρ δύσκολα αποδίδει ως stock ισχύ μεγαλύτερη από 116-117HP -βάσει της εργοστασιακής ανακοίνωσης. Επειδή λοιπόν διάβασα τα ανωτέρω post περί αποκλίσεως +/-5ΗΡ, σας αναφέρω με περηφάνεια ότι με τη χρήση ΕΚΟ Speed 100 -εντελώς τυχαία επιλογή και την έβαλα επειδή δεν έβρισκα V-Power 97oct.- ότι έδειξε 128,9ΗΡ. :blink: Ε! με το πρόγραμμα των Ε-Τuners τελικά βγάλαμε 144ΗΡ!,χωρίς σημαντική αύξηση των πιέσεων της "μικροσκοπικής" ΙΗΙ και χωρίς κανένα περιφερειακό -ούτε καν φίλτρο στο φιλτροκούτι. Βέβαια μπορεί να "μέτρησε" η 100άρα βενζίνη ή το γεγονός ότι το δικό μου αυτοκίνητο να είχε από μαμά ένα κάπως αποδοτικότερο μοτέρ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ της τάξεως των 137-140ΗΡ με 95άρα είναι εφικτότατος στόχος! Δυστυχώς διαγράμματα δεν μπορώ να ανεβάσω γιατί δεν καταφέρνω με την τεχνολογία και περισσότερα θα μπορέσει να δει -όποιος ενδιαφέρεται- στο σχετικό site των βελτιωτών.Με την ευκαιρία δεν μπορώ παρά να σχολιάσω ιδιαίτερτα θετικά την αψεγάδιαστη λειτουργία του μοτέρ. Περί της αποδόσεως αν και φυσικά είδα αξιοσημείωτη διαφορά στο δρόμο δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα, καθώς οι oι συνθήκες ταξιδιού ήταν πραγματικά άθλιες (ταξίδευα με βαρυφορτωμένο όχημα με 37,5'C και συνεχώς με Α/C οπότε δεν ήθελα να ζορίσω το μοτέρ,ούτε καν adaptation καλά-καλά δεν έγινε!), οπότε θα σας πω προσεχώς! ΒΕCKMAN προχώρα, μην ακούς κανένα, αν "καθήσει" σωστά το cooler θα "γράψεις" αρκετά άλογα!!! Νομίζω ότι γενικά με κάποια προσεγμένα περιφερειακά, το αμαξάκι -χωρίς βέβαια να γίνει GTI!- θα γίνει "ΚΑΚΟΣ ΜΠΕΛΑΣ" για πιο ισχυρά αυτοκίνητα...

Υ.Γ: Ωχ! τώρα το είδα, είμαι off topic και έπρεπε να τα γράψω αυτά στο Polo 1.2Tsi Tuning! Zητώ συγγνώμη από τους διαχειριστές και αν είναι ή να το μεταφέρουν εκεί ή να σβησστεί και να το ξαναγράψω (που να πάρει, είχα ενθουσιαστεί!)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

offtopic στο offtopic γιατι το 1.2 κραταει 0.9 στο κοφτη και το ριμαδι το 122 δεν κρατα πανω απο 0.65 ;;;;;

Κριτωνα;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας! Μόλις γύρισα σπίτι (Καλαμάτα) από Αθήνα και πιο συγκεκριμένα από το Dyno Dynamics της Auto Turbo (κου Μαραβέλια).Ως κάτοχος Fabia 1.2Tsi, πράγματι ήμουν κι εγώ ανάμεσα σε αυτούς που πίστευαν ότι το μικρό αυτό μοτέρ δύσκολα αποδίδει ως stock ισχύ μεγαλύτερη από 116-117HP -βάσει της εργοστασιακής ανακοίνωσης. Επειδή λοιπόν διάβασα τα ανωτέρω post περί αποκλίσεως +/-5ΗΡ, σας αναφέρω με περηφάνεια ότι με τη χρήση ΕΚΟ Speed 100 -εντελώς τυχαία επιλογή και την έβαλα επειδή δεν έβρισκα V-Power 97oct.- ότι έδειξε 128,9ΗΡ. :ahappy: Ε! με το πρόγραμμα των Ε-Τuners τελικά βγάλαμε 144ΗΡ!,χωρίς σημαντική αύξηση των πιέσεων της "μικροσκοπικής" ΙΗΙ και χωρίς κανένα περιφερειακό -ούτε καν φίλτρο στο φιλτροκούτι. Βέβαια μπορεί να "μέτρησε" η 100άρα βενζίνη ή το γεγονός ότι το δικό μου αυτοκίνητο να είχε από μαμά ένα κάπως αποδοτικότερο μοτέρ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ της τάξεως των 137-140ΗΡ με 95άρα είναι εφικτότατος στόχος! Δυστυχώς διαγράμματα δεν μπορώ να ανεβάσω γιατί δεν καταφέρνω με την τεχνολογία και περισσότερα θα μπορέσει να δει -όποιος ενδιαφέρεται- στο σχετικό site των βελτιωτών.Με την ευκαιρία δεν μπορώ παρά να σχολιάσω ιδιαίτερτα θετικά την αψεγάδιαστη λειτουργία του μοτέρ. Περί της αποδόσεως αν και φυσικά είδα αξιοσημείωτη διαφορά στο δρόμο δεν έχω ολοκληρωμένη εικόνα, καθώς οι oι συνθήκες ταξιδιού ήταν πραγματικά άθλιες (ταξίδευα με βαρυφορτωμένο όχημα με 37,5'C και συνεχώς με Α/C οπότε δεν ήθελα να ζορίσω το μοτέρ,ούτε καν adaptation καλά-καλά δεν έγινε!), οπότε θα σας πω προσεχώς! ΒΕCKMAN προχώρα, μην ακούς κανένα, αν "καθήσει" σωστά το cooler θα "γράψεις" αρκετά άλογα!!! Νομίζω ότι γενικά με κάποια προσεγμένα περιφερειακά, το αμαξάκι -χωρίς βέβαια να γίνει GTI!- θα γίνει "ΚΑΚΟΣ ΜΠΕΛΑΣ" για πιο ισχυρά αυτοκίνητα...

Υ.Γ: Ωχ! τώρα το είδα, είμαι off topic και έπρεπε να τα γράψω αυτά στο Polo 1.2Tsi Tuning! Zητώ συγγνώμη από τους διαχειριστές και αν είναι ή να το μεταφέρουν εκεί ή να σβησστεί και να το ξαναγράψω (που να πάρει, είχα ενθουσιαστεί!)

Φίλε μου μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις. Ότι νούμερο θες μπορείς να δεις σ αυτά τα δυναμόμετρα. Προσωπικά δεν θα έσκαγα λεφτά να πάω να το μετρήσω αφού όπως φαίνεται τα αποτελέσματα που δίνουν έχουν τόση ακρίβεια όση θα είχε και η πρόβλεψη μιας καφετζούς.

Φίλε μπέκμαν, μπορείς να πάρεις το σχόλιο μου όπως θέλεις. Μπορείς να γυρνάς και να νομίζεις πως έχεις 200 άλογα. Μπορείς να περνάς gti και να νομίζεις πως άνοιγε μαζί σου. Εγώ πήρα golf 160 και ξέρω πως είναι 160. Όλοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο, μπορεί αύριο να μου την βιδώσει και να πάω ν αλλάξω μάκτρα υαλοκαθαριστήρων και τάπα βενζίνης και να λέω πως είμαι πάνω κάτω 198,681119 άλογα.

Συγνώμη λοιπόν που σου χαλάω το όνειρο(βασικά ούτε καν. Στο χέρι σου είναι αν θα χαλάσει ή όχι). Και συγνώμη αν κατάλαβες πως όσα έγραψα τα έγραψα έχοντας κάτι να ζηλέψω.

Με γεια σου με χαρά σου να κάνεις ότι θες στ αμάξι σου και να το γουστάρεις. Άντε και με φτερά στο μέλλον!

Φιλικά, ο φιλικός σου φίλτατος φιλαράκος! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου μπορείς να πιστεύεις ότι θέλεις. Ότι νούμερο θες μπορείς να δεις σ αυτά τα δυναμόμετρα. Προσωπικά δεν θα έσκαγα λεφτά να πάω να το μετρήσω αφού όπως φαίνεται τα αποτελέσματα που δίνουν έχουν τόση ακρίβεια όση θα είχε και η πρόβλεψη μιας καφετζούς.

Φίλε μπέκμαν, μπορείς να πάρεις το σχόλιο μου όπως θέλεις. Μπορείς να γυρνάς και να νομίζεις πως έχεις 200 άλογα. Μπορείς να περνάς gti και να νομίζεις πως άνοιγε μαζί σου. Εγώ πήρα golf 160 και ξέρω πως είναι 160. Όλοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο, μπορεί αύριο να μου την βιδώσει και να πάω ν αλλάξω μάκτρα υαλοκαθαριστήρων και τάπα βενζίνης και να λέω πως είμαι πάνω κάτω 198,681119 άλογα.

Συγνώμη λοιπόν που σου χαλάω το όνειρο(βασικά ούτε καν. Στο χέρι σου είναι αν θα χαλάσει ή όχι). Και συγνώμη αν κατάλαβες πως όσα έγραψα τα έγραψα έχοντας κάτι να ζηλέψω.

Με γεια σου με χαρά σου να κάνεις ότι θες στ αμάξι σου και να το γουστάρεις. Άντε και με φτερά στο μέλλον!

Φιλικά, ο φιλικός σου φίλτατος φιλαράκος! :purple:

Πάντως γίνεσαι αρκετά πικρόχολος! Είναι δικαίωμά σου να μη σου αρέσει η βελτίωση αλλά καλέ μου φίλε γιατί τόοοοοση επίθεση; Και δηλαδή γιατί να μην πιστέψουμε τα δυναμόμετρα αφού εγώ π.χ στο δρόμο χωρίς καν adaptation και με δύσκολες συνθήκες "είδα" ότι το αμαξάκι πήγαινε ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από το νορμάλ! ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΙ ΟΣΟΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ GOLF Tsi 160 σαν το δικό σου, όπου οι επιδόσεις των βελτιωμένων είναι Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ σε σχέση με το σεβαστό, "ταπεινό" 160άρι σου που παρεμπιπτόντως (ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ) αποδίδει περίπου 173-176ΗΡ ως νορμάλ κι όχι 160ΗΡ). Καθώς λοιπόν το μόνο που κάνεις είναι να "χαλάς" την ατμόσφαιρα, καλό θα ήταν να μας γράφεις για άλλα θέματα που με χαρά και σεβασμό θα ακούσουμε και να ανταλλάσσουμε χρήσιμες απόψεις σαν μια ωραία παρέα που είμαστε, αλλιώς νομίζω ότι θα γίνεις ΑΝΤΙΠΑΘΕΣΤΑΤΟΣ -όχι από μένα, αφού δεν με πειράζουν ΚΑΘΟΛΟΥ τα σχόλιά σου αλλά από κάποιον οξύθυμο- και πιθανόν να μη το αξίζεις,γιατί μπορεί να είσαι μια πολύ αξιόλογη προσωπικότητα.

Εντελώς φιλικά πάντα!

offtopic στο offtopic γιατι το 1.2 κραταει 0.9 στο κοφτη και το ριμαδι το 122 δεν κρατα πανω απο 0.65 ;;;;;

Κριτωνα;;

Δε νομίζω να κρατάει στο κόφτη 0,9bar το 1.2Τsi -ούτε καν με πρόγραμμα! Απλά εκεί που κρατούσε σταθερή μέχρι κάποιες στροφές 0,7bar τώρα ως reflashed κραταέι πάλι μέχρι κάποιες στροφές 0,9!To αμάξι πήρε αρκετή έξτρα ροπή εκεί που άδειαζε πολύ γρήγορα και κάποια εξτρά ΗΡ για να "τρέξει" λίγο περισσότερο στις ψηλές rpm. Aυτό που του έλειπε ήταν η ροπή! Τα πάαααρα πολλά άλογα από 1.200άρι με πολύ μικρή τουρμπίνα και με πιέσεις ώστε να έχει κάποια ζωή σε βάθος χρόνου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΑ! Αν θες ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ πάς στον 1.4 Τwincharged...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Πάντως γίνεσαι αρκετά πικρόχολος! Είναι δικαίωμά σου να μη σου αρέσει η βελτίωση αλλά καλέ μου φίλε γιατί τόοοοοση επίθεση; Και δηλαδή γιατί να μην πιστέψουμε τα δυναμόμετρα αφού εγώ π.χ στο δρόμο χωρίς καν adaptation και με δύσκολες συνθήκες "είδα" ότι το αμαξάκι πήγαινε ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από το νορμάλ! ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΙ ΟΣΟΙ ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ GOLF Tsi 160 σαν το δικό σου, όπου οι επιδόσεις των βελτιωμένων είναι Η ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ σε σχέση με το σεβαστό, "ταπεινό" 160άρι σου που παρεμπιπτόντως (ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ) αποδίδει περίπου 173-176ΗΡ ως νορμάλ κι όχι 160ΗΡ). Καθώς λοιπόν το μόνο που κάνεις είναι να "χαλάς" την ατμόσφαιρα, καλό θα ήταν να μας γράφεις για άλλα θέματα που με χαρά και σεβασμό θα ακούσουμε και να ανταλλάσσουμε χρήσιμες απόψεις σαν μια ωραία παρέα που είμαστε, αλλιώς νομίζω ότι θα γίνεις ΑΝΤΙΠΑΘΕΣΤΑΤΟΣ -όχι από μένα, αφού δεν με πειράζουν ΚΑΘΟΛΟΥ τα σχόλιά σου αλλά από κάποιον οξύθυμο- και πιθανόν να μη το αξίζεις,γιατί μπορεί να είσαι μια πολύ αξιόλογη προσωπικότητα.

Εντελώς φιλικά πάντα!

Απ αυτά που έγραψα δηλαδή κατάλαβες πως είμαι κατά της βελτίωσης?

Ίσα, ίσα που έχω δει στην πράξη την χαωτική διαφορά που αποκτά στις επιδώσεις του ένα προγραμματισμένο αυτοκίνητο από ένα στοκ.

Αυτό που λέω αλλά δεν καταλαβαίνεις είναι πως αφενός είναι αδικαιολόγητη και εξωπραγματική μια απόκλιση(σε μέτρηση ενός εργοστασιακής μορφής μοτέρ) της τάξεως του 30%(την στιγμή που ένα 10% ίσως είναι και αναμενόμενο) απ την ιπποδύναμη που δηλώνει ο κατασκευαστής (στην περίπτωση του polo βέβαια επιβεβαιώνεται και στην πράξη αφού πάει κόπια από στάση me twingo gt(το 1.2 tce). Και να το έχω δει live).

Αφετέρου πως δεν είναι δυνατόν να δει κανείς τα νούμερα που προσδοκά ο δημιουργός του θέματος με τις αλλαγές που έχει υπόψιν του(cooler και άσπρη κορδέλα στην κεραία).

Ελπίζω αυτή την φορά να έγινα κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

offtopic στο offtopic γιατι το 1.2 κραταει 0.9 στο κοφτη και το ριμαδι το 122 δεν κρατα πανω απο 0.65 ;;;;;

Κριτωνα;;

"Άκυρο" το προηγούμενο post, είχες δίκιο Dynamite τώρα είδα κι εγώ το "σχετικό" site. Για να είμαι ειλικρινής επειδή δεν "κοφτάρω" γενικώς με το μοτεράκι αυτό που έχει λόγω λίγων κυβικών την εγγενή τάση να "λαχανιάζει", πίστευα ότι δεν θα μπορούσε να κρατήσει ακόμα και μια πίεση αυτού του επιπέδου. Όμως τελικά τα λογκαρίσματα δείχνουν άλλα. Ίσως να είμαι επηρεασμένος από το άλλο "τέρας" που κατέχω που "βαράει" για πλάκα 1,75bar...

Link to comment
Share on other sites

Απ αυτά που έγραψα δηλαδή κατάλαβες πως είμαι κατά της βελτίωσης?

Ίσα, ίσα που έχω δει στην πράξη την χαωτική διαφορά που αποκτά στις επιδώσεις του ένα προγραμματισμένο αυτοκίνητο από ένα στοκ.

Αυτό που λέω αλλά δεν καταλαβαίνεις είναι πως αφενός είναι αδικαιολόγητη και εξωπραγματική μια απόκλιση(σε μέτρηση ενός εργοστασιακής μορφής μοτέρ) της τάξεως του 30%(την στιγμή που ένα 10% ίσως είναι και αναμενόμενο) απ την ιπποδύναμη που δηλώνει ο κατασκευαστής (στην περίπτωση του polo βέβαια επιβεβαιώνεται και στην πράξη αφού πάει κόπια από στάση me twingo gt(το 1.2 tce). Και να το έχω δει live).

Αφετέρου πως δεν είναι δυνατόν να δει κανείς τα νούμερα που προσδοκά ο δημιουργός του θέματος με τις αλλαγές που έχει υπόψιν του(cooler και άσπρη κορδέλα στην κεραία).

Ελπίζω αυτή την φορά να έγινα κατανοητός.

Kι όμως ΔΙΑΦΩΝΩ, γιατί μιλάω ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΝΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ DYNO -που εσύ αμφισβητείς- ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ! Πριν λίγο καιρό είχα Corolla Vt-i 120HP και 16,5Kg.m ροπή(το μοντέλο λίγο πριν το Αuris),την οποία είχα δοκιμάσει σε άπειρες περιπτώσεις με ανταγωνιστικά μοντέλα και ήξερα πολύ καλά τί "έκανε"! Ήταν αρκετά ελαφριά (όσο και τα σημερινά Fabia/Polo)και "σφαζόταν" με παλιό Civic Esi 125HP KAI ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ Κm/h. E! λοιπόν σε πληροφορώ ότι αν τα Polo/Fabia 1.2Tsi είχαν ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ στην εργοστασιακή τους ιπποδύναμη δηλαδή ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΛΥ 110ΗΡ- όπως λες- ΔΕΝ ΘΑ "ΕΨΑΧΝΑΝ" να με βρουν σήμερα ακόμα και δυνατά ατμοσφαιρικά 1.600άρια μετά τα 160Κm/h!! Είναι προφανές ότι όχι μόνο το "βλέπω" ότι είναι πολύ πιο δυνατό και εύστροφο σε σχέση με κείνη την Corolla που θεωρούσα ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ 1600άρι ακόμα και σήμερα (και μη πεις για Rallye kai Civic VTI 122/160HP, γιατί αυτά είναι "άλλη" ιστορία)αλλά τις προάλλες μονοκάβαλο Ford Mondeo 1.6 Duratec 125HP με το Fabia normal ακόμα και μετά τα 185Km/h ΔΕΝ ΜΕ ΕΦΤΑΝΕ! Λες αν είχα ΜΟΝΟ 105-110ΗΡ και μάλιστα ενώ έχω πολύ χειρότερη αεροδυναμική ως hatchback NA EIXE ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΨΗΛΑ (ΟΠΟΥ ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΑ Η ΙΣΧΥΣ) ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ;;;;

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΣ! ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΣΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ, τί σε πειράζει να πάρουμε κανα άλογο παραπάνω;;;

φιλικά πάντα!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου γιωργο καταρχην μην επηρεάζεσαι οπως ειπε και φιλος παραπάνω.Εσυ εισαι αυτός που διαθετει υτα χρηματα ,χρονο κόπο και μεράκι για να κανεις κάτι που ίσως στο μελλον βοηθήσει και αλλους που τωρα θα σε βρίζουν -χλευάζουν σε θεωρουν αναξιόπιστο.Σου εχω πει δεν αξίζει.Τώρα σχετικα με τον καινουργιο φίλο μας παρακαλω να επάιμβουν οι admin για το θεμα.Δεν ειανι δυνατο ο καθε ενας να φτιαχνει εναν λογαριασμο σημερα προφανως μονο και μονο για να πικαρει η να σχολιασει (προσεξτε δεν ειμαι καθετως στο να διατυποώσει καποιος ωραια και δημοκρατικα την γνωμη του κρατωντας επιτελους ενα επιπεδο στο φορουμ) μια προσπάθεια άλλου ατόμου και να τον κοροιδεύει "φιλε -φιλαρακι-φιλαρακο κτλ" (πργμα που το διαπιστωνουν ολοι).

Δεν θελω να επεκταθω αλλο και ο ολογος που εχω σταματησει να γραφω στο φορουμ ειναι τυποι σαν τον παραπανω . Αν αρχισω να λέω οτι σε λιγο καιρο θα εχω αμαξι με 220 αλογα θα πέσουν να με φανε!!

Link to comment
Share on other sites

Kι όμως ΔΙΑΦΩΝΩ, γιατί μιλάω ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΝΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ DYNO -που εσύ αμφισβητείς- ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!Σχετικά με τις μετρήσεις dyno απλά θα σε παραπέμπψω στο rri να δεις τι αποκλίσεις βγάζουν οι πραγματικές δυναμομετρήσειςσε σχέση με τις διάφορες παπατζίδικες. Πιστεύω θα σε προσγειώσει Πριν λίγο καιρό είχα Corolla Vt-i 120HP και 16,5Kg.m ροπή(το μοντέλο λίγο πριν το Αuris),την οποία είχα δοκιμάσει σε άπειρες περιπτώσεις με ανταγωνιστικά μοντέλα και ήξερα πολύ καλά τί "έκανε"! Ήταν αρκετά ελαφριά (όσο και τα σημερινά Fabia/Polo)και "σφαζόταν" με παλιό Civic Esi 125HP KAI ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ Κm/h. E! λοιπόν σε πληροφορώ ότι αν τα Polo/Fabia 1.2Tsi είχαν ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ στην εργοστασιακή τους ιπποδύναμη δηλαδή ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΛΥ 110ΗΡ- όπως λες- ΔΕΝ ΘΑ "ΕΨΑΧΝΑΝ" να με βρουν σήμερα ακόμα και δυνατά ατμοσφαιρικά 1.600άρια μετά τα 160Κm/h!! Είναι προφανές ότι όχι μόνο το "βλέπω" ότι είναι πολύ πιο δυνατό και εύστροφο σε σχέση με κείνη την Corolla που θεωρούσα ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ 1600άρι ακόμα και σήμερα (και μη πεις για Rallye kai Civic VTI 122/160HP, γιατί αυτά είναι "άλλη" ιστορία)αλλά τις προάλλες μονοκάβαλο Ford Mondeo 1.6 Duratec 125HP με το Fabia normal ΔΕΝ ΜΕ ΕΦΤΑΝΕ! Λες αν είχα ΜΟΝΟ 105-110ΗΡ και μάλιστα ενώ έχω πολύ χειρότερη αεροδυναμική ως hatchback NA EIXE ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΨΗΛΑ (ΟΠΟΥ ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΑ Η ΙΣΧΥΣ) ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ;;;;ΡΕ φιλε και 100στάρι panda το τρώει το mondeo, 1,5 τόνος μαούνα. τι πάει να πει αυτό. Και σου ξαναλέω με ποια λογική υπάρχει τέτοια μεγάλη απόκληση με τις εργοστασιακές τιμές? Δεν ξέρουν να μετράν οι γερμανοί? Γιατί ο μικρός tsi πάει κόπια με τον μικρο tce? είναι κι αυτός 130 άλογα?Ούτε οι Γάλλοι ξέρουν να μετράνε?Όσο για το Suzuki ss που αναφέρθηκε πιο πριν έχω δει μικρό Tsi να χάνει την μπάλα από 1ες. Τι λέμε τώρα? Τα μισά πατήματα γίνονται εν αγνοία του 2ου. Εδώ με σταματάει στα φανάρια άτομο που μ είχε περάσει και μου λέει "πάμε άλλη μία?" γιατί νόμιζε ότι άνοιγα.

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΙΚΡΟΧΟΛΟΣ! ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΣΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ, τί σε πειράζει να πάρουμε κανα άλογο παραπάνω;;;

φιλικά πάντα! Φίλε μου ξέρω πολύ καλά τι λέω. Δεν το χω σε τίποτα να αρχίσω βολτάρω με υφάκι πολλών καρδιναλίων και να λέω πως με τις κρυφές μυστικιστικές ιπποδυνάμεις το αμάξι μου πλέον μετράει 180 αραβικά αλόγατα. Τι νόημα έχει όμως να παραμυθιάζω τον εαυτό μου? Είτε δείξει 100 το dyno είτε 200 το αμάξι το ίδιο θα πηγαίνει και το ίδιο θα στέκεται με τους αντίστοιχους αντιπάλους

Link to comment
Share on other sites

O.K! Ό,τι πεις φίλε μου, απλά δε βλέπω να σε δικαιώνει κάποιος. Τέλος πάντων μακάρι -αν μείνεις στο club- σε άλλα θέματα τουλάχιστον να είσαι πιο διαλακτικός και να εκφράσεις απόψεις στις οποίες να υπάρχουν κοινοί τόποι και να σε παραδεχτούμε. Τί άλλο να πω...

Link to comment
Share on other sites

offtopic στο offtopic γιατι το 1.2 κραταει 0.9 στο κοφτη και το ριμαδι το 122 δεν κρατα πανω απο 0.65 ;;;;;

Μια τουρμπίνα με μικρό μοτέρ χρειάζεται περισσότερη πίεση υπερπλήρωσης για να βγάλει άλογα.

Ίδια τουρμπίνα με μεγαλύτερο μοτέρ βγάζει τα ίδια άλογα σε μικρότερη πίεση υπερπλήρωσης.

Ο κινητήρας 1.4 τελειώνει ευκολότερα την -ήδη μικρή- τουρμπίνα, για αυτό και ένα βελτιωμένο 1.4TSI122 δεν μπορεί να κρατήσει

πάνω από 0.65 στον κόφτη.

Ο κινητήρας 1.2 δεν μπορεί να την τελειώσει τόσο εύκολα, γιατί είναι σχεδόν 20% μικρότερος.

Άρα κρατάει 20% περισσότερη πίεση -> 0.65 bar είναι 1.65bar απόλυτη πίεση -> 1.65 x 120% = 1.98 -> 0.98 bar

Επομένως αν οι δύο κινητήρες χρησιμοποιούν την ίδια τουρμπίνα, οι πιο επιθετικές ρυθμίσεις μπορεί

να δουν 0.65 bar στο 1.4 και 0.98 bar στον 1.2. Ίδια άλογα και στις δύο περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Απ αυτά που έγραψα δηλαδή κατάλαβες πως είμαι κατά της βελτίωσης?

Ίσα, ίσα που έχω δει στην πράξη την χαωτική διαφορά που αποκτά στις επιδώσεις του ένα προγραμματισμένο αυτοκίνητο από ένα στοκ.

Αυτό που λέω αλλά δεν καταλαβαίνεις είναι πως αφενός είναι αδικαιολόγητη και εξωπραγματική μια απόκλιση(σε μέτρηση ενός εργοστασιακής μορφής μοτέρ) της τάξεως του 30%(την στιγμή που ένα 10% ίσως είναι και αναμενόμενο) απ την ιπποδύναμη που δηλώνει ο κατασκευαστής (στην περίπτωση του polo βέβαια επιβεβαιώνεται και στην πράξη αφού πάει κόπια από στάση me twingo gt(το 1.2 tce). Και να το έχω δει live).

Αφετέρου πως δεν είναι δυνατόν να δει κανείς τα νούμερα που προσδοκά ο δημιουργός του θέματος με τις αλλαγές που έχει υπόψιν του(cooler και άσπρη κορδέλα στην κεραία).

Ελπίζω αυτή την φορά να έγινα κατανοητός.

στην γερμανια στο εργοστασιο δουλευει ο ξαδερφος μου εκει και δυναμομετριση το πολο εχει 117 αλογα απλα το βαζουνε οτι ειναι 105 μεγαλε για να τηρει τις προιποθεσεις...και δεν ειμαστε φιλοι οχι επειδη γραφτηκες σημερα στο φορουμ μπορεις να μας την λες για τις βελτιωσεις που κανουμε στα αμαξια μας οκ΄??ναυτικος ειμαι και τα λεφτα τα εχω δουλεμενα δεν τα τρωω απο τους γονεις μου και μαθε να εχεις τροπους

Link to comment
Share on other sites

στην γερμανια στο εργοστασιο δουλευει ο ξαδερφος μου εκει και δυναμομετριση το πολο εχει 117 αλογα απλα το βαζουνε οτι ειναι 105 μεγαλε για να τηρει τις προιποθεσεις...και δεν ειμαστε φιλοι οχι επειδη γραφτηκες σημερα στο φορουμ μπορεις να μας την λες για τις βελτιωσεις που κανουμε στα αμαξια μας οκ΄??ναυτικος ειμαι και τα λεφτα τα εχω δουλεμενα δεν τα τρωω απο τους γονεις μου και μαθε να εχεις τροπους

Έλα αγάπη μου τώρα που σε θήξανε οι τρόποι μου. Αν πήγαινα με τα νερά σου θα ταν όλα μέλι γάλα και γαμησέ τα όλα τ'άλλα.΄

Με γεια σου με χαρά σου να σαι και ναφτικός και ψαράς και ξυλοκόπος και ότι γουστάρεις. Τι πάει να πει αυτό? Ότι τα δούλεψες τα λεφτά σου πιο πολύ απ τα δικά μας ή ότι έχεις δίκιο σ αυτά που λες?

Αλήθεια ποιες είναι αυτές οι προυποθέσεις που πρέπει να τηρεί το εργοστασιακό μοτέρ και αποκρύπτεται 15%-20% της ιπποδύναμη? Για ρώτα τον ξαδερφό σου να μας δώσει τα φώτα του.

Δεν πειράζει μπορεί πια να μην μ αγαπάς και να μην είμαστε φίλοι αλλά τουλάχιστον τώρα κέρδισα τον τίτλο του "μεγάλου".

Όσο για τις βελτειώσεις που κάνεις στ αμάξι σου, στο γραψα και πιο πάνω. Δεν πα να βάλεις και intercooler σφυριλατιμένο μεσάνυχτα απο καλικάτζαρους στους πρόποδες του βεζούβιου? Χέστικα. Δικό σου είναι, βάλτο φωτιά και κάψτο.

Επειδή όμως διαβάζει κόσμος που ανήκει στον εν δυνάμη αγοραστικό κοινό, καλό θα ήταν να λέμε τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα θέλαμε, για να μπορέσει κι αυτός που διαβάζει να αγοράσει χτίζοντας την επιλογή του σε σωστά μεγέθη-κριτήρια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.