ankarage Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 (edited) H πιο νέα έκδοση σκάστρας Ν249 για golf V TSI είναι η 03c 145 710 e ? Edited March 11, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 11, 2015 Report Share Posted March 11, 2015 Ναι, E revision ειναι η νεοτερη. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stathakisst Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 Παιδια ειχε χαλασει η σκαστρα μ (vw golf gt )και ενα φιλαρακι μ ειχε μανισια απο polo gti 2011 και μ την εδωσε να την βαλω . Υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει σωστα το μοτερ; Ειναι ιδιες οι σκαστρες; Παιδια ειχε χαλασει η σκαστρα μ (vw golf gt )και ενα φιλαρακι μ ειχε μανισια απο polo gti 2011 και μ την εδωσε να την βαλω . Υπαρχει περιπτωση να μην δουλευει σωστα το μοτερ; Ειναι ιδιες οι σκαστρες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 Ίδιες ειναι Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stathakisst Posted June 27, 2015 Report Share Posted June 27, 2015 Νμζω οτι δν παει τ αυτοκινητο εχει κοψει δλδ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 28, 2015 Report Share Posted June 28, 2015 Ιδιες ειναι, οπως προειπωθηκε Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaskyriak Posted October 7, 2016 Report Share Posted October 7, 2016 Καλησπέρα στην ομάδα.έχω ένα golf 5 tsi 140 και θα ήθελα για μια ακόμη φορά την βοήθεια σας.έχω ένα πρόβλημα με το ρελαντί το αυτοκίνητο δουλεύει στις 700 στροφές όταν είναι ζεστό και μου κάνει τρεμουλο ο κινητήρας το πήγα στην αντιπρόσωποια και το έλεγξανε με το διαγνωστικό και μου είπαν ότι βγάζει σφάλμα η βαλβίδα 249.η ερώτησης μου είναι η εξής: 1)σε πόσες στροφές πρέπει να δουλεύει; 2)φταίει όντως η βαλβίδα για το τρέμουλο του κινητήρα; 3)από ότι έχω διαβάσει εδώ σε παρόμοια θέματα εδώ μέσα είναι η σκαστρα αυτή η βαλβίδα 249 αν χρειάζεται αλλαγή η σκαστρα πρέπει να βάλω την μαμά πάλι η μπορώ να βάλω κάποια άλλη να κάνει και λίγο θόρυβο ανοιχτού τύπου και ποια προτείνεται που να δουλεύει σωστά γιατί έχω σκοπό να βάλω πρόγραμμα να ανέβει στα 200 γιαυτό ρωτάω και για άλλη σκαστρα ποιο αντοχής. Ευχαριστώ πολύ προκαταβολήκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timz Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 (edited) Καλησπέρα στο team, σε περιπτωση που κάποιος θέλει να βάλει τη "νέα" Ν249, μιας και αλλαχτηκε σημερα σετάκι με την Ν75 , παραθέτω φώτο για τη διαφορά της με την έκδοση "D" (αριστερά η "Ε"). 30Ε εκτος αντιπροσωπείας (50 εντός), με "σβησμένο" λογότυπο βεβαίως. . Edited March 24, 2017 by TimZr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vstratis Posted January 16, 2018 Report Share Posted January 16, 2018 Καλημερα! Εχω τις εξης αποριες: 1. στα TSI 1.4 140ps του 2007 (BMY κινητηρας, Jetta) εχω διαβασει στο φορουμ πως μπαινουν βαλβιδες διαφορες με τιμες (στις τυπικες, οχι GFB κλπ) ±40-50. εχω βρει καποιες οπως αυτες: https://www.antallaktikaonline.gr/oen/03c145710e https://www.onparts.gr/antallaktika/search?s=03C145710 και εχω βρει και αυτη https://www.kritos.gr/sustima-ruthmisis-aera-uperplirosis-vag-original-03c145710d Βεβαια παλι στο φορουμ ειχα διαβασει πως η 'μαμα' ειναι η pierburg. Ποια η διαφορα (εφοσον γνωριζετε) των αλλων pierburg στα ±40 ευρω με την 'original' που γραφει στο 3ο σαιτ και κανει 70; Να σημειωσω εδω πως στο συνεργειο μου ειχαν πει 150 για την pierburg . Υπαρχει κανενα δοκιμασμενο αξιοπιστο σαιτ για αγορα εξαρτηματων; Μην ειναι δλδ μουφα κινεζικα. 2. αξιζει να γινει η αλλαγη ταυτοχρονα και της Ν75; Διοτι διαβασα παλι στο φορουμ οτι καλο ειναι να αλλαζουν μαζι οταν χρειαζεται η μια αλλαγη. Το εβαλα στα γενικα γιατι θεωρω πως αφορα ολα τα TSI και οχι ενα μοντελο μονο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 Καλησπέρα παιδιά μια ερώτηση, Αποφάσισα να κάνω stock τη σκάστρα και αφαίρεσα την Forge ανοιχτού τύπου που είχα με καινούργια N75 και Ν249. Η Ν249 σκάστρα που μου έβαλαν ήταν η 06H 134 710 D με το κίτρινο κίτρινο λαστιχάκι Ψάχνοντας βρήκα πως το δικό μου αυτοκίνητο παραγωγής 8/2008 παίρνει το παλιό part number σκάστρα και αυτή που μου έβαλαν είναι από το 2009 και μετά που φαντάζομαι είναι το Golf VI Το αυτοκίνητο πάει μια χαρά αλλά αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να πάω πίσω στην αντιπροσωπία να μου βάλουν την κανονική Τι λέτε? Ευχαριστώ, Αποστόλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 Καλά έπραξαν, μια χαρά είναι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vband Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 (edited) On 3/22/2018 at 9:45 ΠΜ, nikdev said: Καλά έπραξαν, μια χαρά είναι. Λοιπον το έψαξα και μέσω φίλου που έχει ανταλλακτικά βρήκα και τις δύο. Το δικό μου που είναι μοντέλο 2008 (αν και το αγόρασα 2009) Golf V TSI 122 δίνει την αριστερά με το μπλέ ring η οποία είναι εντωμεταξύ διαφορετική από αυτή που είχε το 2009 την έχουν αλλάξει. Η δεξιά είναι για μοντέλα από το 2009 και μετά που λογικά είναι το Golf VI TSS 122 Εγώ στην αντιπροσωπεία ζήτησα να μπει η εργοστασιακή που από αυτά που βλέπω είναι η αριστερή και όχι η δεξιά που έβαλαν. Μαντεύω οτι δεν είχαν την αριστερή στοκ και για να μη χάσουν τα άμεσα λεφτά έβαλαν την δεξιά ή πολύ απλά δεν έχουν ιδέα Αποκλείται να είναι λάθος του εργοστασίου πάντως αν ήταν έτσι δε θα έβγαζαν πια την αριστερή Edited March 24, 2018 by xband Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 24, 2018 Report Share Posted March 24, 2018 Σου απάντησα καλά έκαναν. Η αριστερή είναι παλιά και κόβεται και χάνει πίεση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwmk5gtgtitsi Posted July 21, 2018 Report Share Posted July 21, 2018 Golf Mk5 TSI 140PS 2008 με 226280km.Παρατηρησα ότι το αμάξι κάνει κάποιες διακοπές ενώ κυλάει κανονικά και όταν είναι χαμηλές στροφές και θέλω να ανοίξω κανει τις διακοπές και μετά στις ψηλές στροφές ηρεμούν οι διακοπες.Αλλο παρατήρησα ότι το αμάξι δεν δινει δύναμη που έγινε πριν από μια βδομαδα(2 εβδομάδες έχει που το πηρα) δηλ.Την πρώτη εβδομαδα που του άνοιγα το αμάξι έδεινε όλη την δύναμη του και όλη την πίεση που είχε,ήμουν μαζί με ένα φίλο και μετά από την βόλτα με ρωτούσε αν το αμάξι έχει πρόγραμμα και τέτοια,τώρα τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι λες και έχασε δύναμη και δεν δινει όσο πριν.Οταν είναι χαμηλές στροφές και πατάς το γκάζι όταν πάει μέχρι τις 3χιλ στροφές για να ανοίξει τουρμπίνα λες και δεν ανοίγει κανονικά δεν δίνει πίεση όπως πριν και όπως ανοίγει κόβει τουρμπίνα και ξανανοιγει αλλά δεν δίνει την ίδια δύναμη με πριν.Και ήμουν με το φίλο που τον είχα πάει βόλτα που είπα πιο πάνω και μου είπε ότι κάτι δεν πάει καλά το αμάξι δεν ήταν ως πριν μια εβδομάδα.Του το έδωσε κιόλας την πρώτη φορά που τον πήρα βόλτα και την δεύτερη φορά και μου είπε όλα καλά συμπλεκτης,ταχύτητες,κράτημα και όλα εκτός από το ότι έχει κόψει τι αμάξι πλέον σαν να και δεν δίνει την δύναμη που έδινε πριν. PS:Το αμάξι το κυκλοφορώ με το check engine αναμμένο και ο μηχανικός μου είπε ότι είναι από τις ακαθαρσίες τις βενζίνης και δεν ξέρω αν οφείλετε σε αυτό οι διακοπές.Παντως από Δευτέρας θα το πάρω σε ένα μάστορα όπου είναι ο μόνος που καταλάβει από GROUP VAG και γενικά ότι έχει σχέσει με γερμανικά να μου πει αυτός τι τρέχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 22, 2018 Report Share Posted July 22, 2018 Golf Mk5 TSI 140PS 2008 με 226280km.Παρατηρησα ότι το αμάξι κάνει κάποιες διακοπές ενώ κυλάει κανονικά και όταν είναι χαμηλές στροφές και θέλω να ανοίξω κανει τις διακοπές και μετά στις ψηλές στροφές ηρεμούν οι διακοπες.Αλλο παρατήρησα ότι το αμάξι δεν δινει δύναμη που έγινε πριν από μια βδομαδα(2 εβδομάδες έχει που το πηρα) δηλ.Την πρώτη εβδομαδα που του άνοιγα το αμάξι έδεινε όλη την δύναμη του και όλη την πίεση που είχε,ήμουν μαζί με ένα φίλο και μετά από την βόλτα με ρωτούσε αν το αμάξι έχει πρόγραμμα και τέτοια,τώρα τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι λες και έχασε δύναμη και δεν δινει όσο πριν.Οταν είναι χαμηλές στροφές και πατάς το γκάζι όταν πάει μέχρι τις 3χιλ στροφές για να ανοίξει τουρμπίνα λες και δεν ανοίγει κανονικά δεν δίνει πίεση όπως πριν και όπως ανοίγει κόβει τουρμπίνα και ξανανοιγει αλλά δεν δίνει την ίδια δύναμη με πριν.Και ήμουν με το φίλο που τον είχα πάει βόλτα που είπα πιο πάνω και μου είπε ότι κάτι δεν πάει καλά το αμάξι δεν ήταν ως πριν μια εβδομάδα.Του το έδωσε κιόλας την πρώτη φορά που τον πήρα βόλτα και την δεύτερη φορά και μου είπε όλα καλά συμπλεκτης,ταχύτητες,κράτημα και όλα εκτός από το ότι έχει κόψει τι αμάξι πλέον σαν να και δεν δίνει την δύναμη που έδινε πριν. PS:Το αμάξι το κυκλοφορώ με το check engine αναμμένο και ο μηχανικός μου είπε ότι είναι από τις ακαθαρσίες τις βενζίνης και δεν ξέρω αν οφείλετε σε αυτό οι διακοπές.Παντως από Δευτέρας θα το πάρω σε ένα μάστορα όπου είναι ο μόνος που καταλάβει από GROUP VAG και γενικά ότι έχει σχέσει με γερμανικά να μου πει αυτός τι τρέχει.Οι διακοπές μάλλον πρέπει να είναι από πολλαπλασιαστη. Όσο αφορά το ότι δεν παη το πρόβλημα που ανάφερες το κάνει η N75 βαλβίδα ρύθμισης τούρμπο αλλαξετην και δοκιμάσετο.Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwmk5gtgtitsi Posted July 22, 2018 Report Share Posted July 22, 2018 2 hours ago, electric doctor said: Οι διακοπές μάλλον πρέπει να είναι από πολλαπλασιαστη. Όσο αφορά το ότι δεν παη το πρόβλημα που ανάφερες το κάνει η N75 βαλβίδα ρύθμισης τούρμπο αλλαξετην και δοκιμάσετο. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πόσο της % μπορεί να είναι αυτό;Αύριο θα το πάρω σε εξειδικευμένο συνεργείο να δούμε τι γινετε.Και αν μπορείς να μου πεις πόσο θα κοστίσει αυτό μαζί με τους πολλαπλασιαστες αν έχουν προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 Πόσο της % μπορεί να είναι αυτό;Αύριο θα το πάρω σε εξειδικευμένο συνεργείο να δούμε τι γινετε.Και αν μπορείς να μου πεις πόσο θα κοστίσει αυτό μαζί με τους πολλαπλασιαστες αν έχουν προβλημαΗ βαλβίδα νομίζω ότι έχει κάνα 60αρι η γνήσια και ο κάθε ένας πολλαπλασιαστη 55 ευρώ από ότι θυμάμαι. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwmk5gtgtitsi Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 6 minutes ago, electric doctor said: Η βαλβίδα νομίζω ότι έχει κάνα 60αρι η γνήσια και ο κάθε ένας πολλαπλασιαστη 55 ευρώ από ότι θυμάμαι. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Θα φανεί στο διαγνωστικό αυτο; Επειδή ακόμα να το πάω.Αύριο θα παει για να μπει φαρμακο στο ρεζερβουάρ.Θα τον ενημερώσω και για το πρόβλημα που η τουρμπίνα δεν δίνει την πίεση που έδινε πριν μπας και αλλάξει την βαλβίδα και σκαστρα που λογικά θέλουν αντικατασταση με αυτά τα δεδομένα και τις απαντήσεις που μου έδωσες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 Θα φανεί στο διαγνωστικό αυτο; Επειδή ακόμα να το πάω.Αύριο θα παει για να μπει φαρμακο στο ρεζερβουάρ.Θα τον ενημερώσω και για το πρόβλημα που η τουρμπίνα δεν δίνει την πίεση που έδινε πριν μπας και αλλάξει την βαλβίδα και σκαστρα που λογικά θέλουν αντικατασταση με αυτά τα δεδομένα και τις απαντήσεις που μου έδωσες Άλλες φορές το δειχνη και άλλες όχι. Ας βαλη διαγνώστικο να το δη. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwmk5gtgtitsi Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 1 minute ago, electric doctor said: Άλλες φορές το δειχνη και άλλες όχι. Ας βαλη διαγνώστικο να το δη. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Οκ ευχαριστω.Μηπως μπορεις να με συμβουλευσεις τι πρεπει να προσεξω εκτος απο ν75,σκαστρα,πολλαπλασιαστες μπουζι και το καδενακι?Ωστε να λυθει αυτο το προβλημα.Αυτοκινητο με 226000 χιλιομετρακια.Ολα αριστα εκτος απο αυτο που δεν λειτουργει τουρμπινα κανονικα,και λιγες διακοπες στις 1-3 οταν πατας το γκαζι αν αναπτυξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwmk5gtgtitsi Posted July 24, 2018 Report Share Posted July 24, 2018 (edited) 17 hours ago, electric doctor said: Άλλες φορές το δειχνη και άλλες όχι. Ας βαλη διαγνώστικο να το δη. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Το πηγα το προβλημα που εδειξε το διαγνωστικο ηταν η βαλβιδα του τουρμπο(σκαστρα νομιζω εχω λινκ με φωτο πιο κατω).Ηταν ενα πλαστικο μικρο πραγμα και φαινοταν με το ματι ευκολα αφου ηταν μολις βγαλεις το πλαστικο καπακι της μηχανης.Και το αλλαξε,το αυτοκινητο εκανε διαφορα http://prntscr.com/kabbxx Αυτο εδω μου αλλαξε,και νομιζω πως ειναι η σκαστρα.Μηπως να παω ξανα για ναι αλλαξω και την βαλβιδα ν75 ή θα το εβγαζε στο διαγνωστικο αν ηθελε αλλαγη? Τι μου προτεινεται,να ελεγξω και να αλλαξω την ν75 για καλο και για κακο η οχι? Edited July 24, 2018 by Johnnys Paschalides Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 26, 2018 Report Share Posted July 26, 2018 Η ν75 δεν βγαίνει στο διαγνωστικό ως σφάλμα, αλλά γίνεται διάγνωση καθώς σκαμπανεβάζει παλμό. Εαν λύθηκε δεν υπάρχει λόγος να αγοράσεις τίποτα άλλο, εκτός ίσως από μια τετράδα beru πολλαπλασιαστές να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κι αυτό επειδή έχεις πάνω από 200,000 και μια φθορά θα την έχουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandros29 Posted November 7, 2018 Report Share Posted November 7, 2018 Τι διαφορα εχουν οι 2 σκαστρες Ν249 με κωδικους OEN 03C 145 710 D — VW OEN 03C 145 710 Ε — VW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...