Κοσμάς Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Κι εγώ θέλω !!! Πολύ ωραία και κατά την γνώμη μου μην βάζεις αποστάτες δεν υπάρχει λόγος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 20, 2011 Author Report Share Posted September 20, 2011 δεν εβαλα!!!τους εβγαλα.η φωτο ειναι χωρις αποστατες!!! αντε ελα να το φρεναρεις μερικες να το γουσταρεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Θέλω και γω..... Αν και παρακολούθησα σχεδόν όλη την διαδικασία δεν ήμουνα στην τελική τοποθέτηση. Πολύ καλή δουλειά και αφού όπως λες ήδη φαίνεται η διαφορά τώρα που είσαι στο στρώσιμο φαντάζομαι τι θα γίνει αργότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 καλοριζικα κουκλα το γκολφακι απο ομορφια! και βραχος απο αποδωση!αντε ενα χαμηλωμα και βαψιμο τις ζαντες μαυρες τωρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 πανέμορφα!!!! φίλε καλά φρεναρίσματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 20, 2011 Author Report Share Posted September 20, 2011 Ανεστη,χαμηλωμα οχι πολυ γιατι ειμαι λιγο καννιβαλος!!Αλλα ενα βαψιματακι μαυρες θα τις εκανα.Κατσε να γεμισει ξανα ο κουμπαρας γιατι εφυγαν αποτομα πολλα λεφτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Ξέρεις Τώρα Ποιος Έχει Σειρά Έτσι;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 αχχ αυτος ο κουμπαρας!παντως παιδια ειναι ευκαιρια..αφου καποια στιγμη..δλδ αμεσα! θα βαρεσουμε κανονι,καλο ειναι να ξοδευουμε οτι ευρο εχουμε στην ακρη γιατι μετα το μπαμ που θα επιστρεψουμε στην δραχμη η αγοραστικη μας δυναμη θα ειναι το 1/3 μπορει και λιγοτερο!!χαχαχχ..οτι ειναι να κανεις καν'το τωρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trimon Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Μπράβο πανέμορφα, εγώ θα ευχηθώ να μην πάθεις ποτέ λάστιχο γιατί αν χρειαστείς να βάλεις τον τροχό ανάγκης θα έχεις θέμα. Καλού κακού κάνε και μια οδική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Μπράβο πανέμορφα, εγώ θα ευχηθώ να μην πάθεις ποτέ λάστιχο γιατί αν χρειαστείς να βάλεις τον τροχό ανάγκης θα έχεις θέμα. Καλού κακού κάνε και μια οδική. Βάζει ένα από τα πίσω και τη ρεζέρβα πίσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 ο τροχος αναγκης μπαινει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 21, 2011 Author Report Share Posted September 21, 2011 Βάζει ένα από τα πίσω και τη ρεζέρβα πίσω σωστοτατος.Μονο να μην παθω λαστιχο και βρεχει εξω.Γιατι την προηγουμενη φορα πραγματικα εριχνε καταρακτες εξω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 xaxaxa.... Ωραιος! Μπραβο στους δημιουργους αυτου του project.. Απιστευτη δουλεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Τα δοκίμασα κι εγώ... κόντεψαν να μου βγούν τα μάτια απ'έξω !!! Μάστορα, κράτησε τα μέτρα από τις βάσεις θα ξαναχρειαστούν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted September 22, 2011 Author Report Share Posted September 22, 2011 Κρατημενες ειναι οι διαστασεις.Οποτε προκοψεις............ επρεπε να δεις την φατσα σου στο πρωτο φρεναρισμα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 οι βασεις ποσο βγηκαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 (edited) πριν βαλετε αυτα τα φρενα αλαξτε λαστιχα αλλιως τρυπα στο νερο....επισης φρενα gti με καλυτερο δισκο και τακακι σωστο δεν εχουν κατι χειροτερο απο αυτα....μονο στη πιστα θα δειτε διαφορα και δεν το λεω εγω αλλα ολος ο κοσμος και απο κοντα πιστα και forum!του r32 επισης με σωστα υλικα κρατανε επισης μεγαλυτερες θερμοκρασιες.αυτα στο δρομο ειναι για μοστρα!διαφορα δεν υπαρχει και δοκιαμαστε το αν θελετε!οχι ομως ετσι placebo effect!αλλωστε χωρις σωστο δισκο και τακακι σε μια πιστα θα ναι χειροτερα και απο τα μαμα(με σωστα υλικα)επισης ενας που αλλαζει λαστιχο καθε 1 η 2 χρονια εχει καλυτερο φρεναρισμα! σαν look ειναι πολυ ωραια και η δουλεια πολυ καλη!μπραβο Edited September 22, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 playmaker εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ!!!ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΣΜΟς ΕΞΩ..ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΙΣΧΥΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!καληνυχτα..συνεχισε να κανεις αυτο που ξερεις...να κοιμασε και να ονειρευεσαι ..οδηγαρα μου!!νερωνα της πιστας!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 (edited) playmaker εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ!!!ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΣΜΟς ΕΞΩ..ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΙΣΧΥΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!καληνυχτα..συνεχισε να κανεις αυτο που ξερεις...να κοιμασε και να ονειρευεσαι ..οδηγαρα μου!!νερωνα της πιστας!! εσυ εισαι!αυτα που ειπα δεν ειναι να διαφωνεις....ειναι αληθεια και τη ξερουν ολοι.τι δεν καταλαβες για τα λαστιχα?η για τα τακακια κτλ που θα βραζουν σε μια πιστα?η οτι τα φρενα αυτα μονο στη πιστα θα φανουν στη μεγαλη καταπονηση?ειδεσ το porsche εσυ και φτιαχτηκες κοσμος ατομα που τρεχουν nurbugring φιλοι μου απο μεγαρα κ πολλου αλλοι.αλλα και εγω αυτο βασικα φτανει. Edited September 23, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 εσυ εισαι!αυτα που ειπα δεν ειναι να διαφωνεις....ειναι αληθεια και τη ξερουν ολοι.τι δεν καταλαβες για τα λαστιχα?η για τα τακακια κτλ που θα βραζουν σε μια πιστα?η οτι τα φρενα αυτα μονο στη πιστα θα φανουν στη μεγαλη καταπονηση?ειδεσ το porsche εσυ και φτιαχτηκες κοσμος ατομα που τρεχουν nurbugring φιλοι μου απο μεγαρα κ πολλου αλλοι.αλλα και εγω αυτο βασικα φτανει. εισαι το λιγοτερο χαζουλης..αν πιστευεις οτι φτιαχνομαι με την πορσε..Με εσενα φτιαχνομαι οδηγαρα μου μηχανολογε πανεπιστημονα ξερολα..Ο κοσμος εχει πολυ σημαντικα προβληματα που μαλλον ευτυχος δεν τα βιωνεις,για να ασχολειτε και να μαθαινει τις αερολογιες σου..λοιπον παπαρολογε,το συγκεκριμενο σεταπ ειναι απειρος καλυτερο και απο το δικο μου με 345 δισκο..και αυτο γιατι η δυναμεις που ασκουν τα τεσσερα πιστονια συνολικα ειναι μεγαλυτερη απο το 1..οσο μεγαλο και να ειναι.!το ιδιο τακακι που θα βαλεις στο μονοπιστονο και στο 4πιστονο στο 2ο θα εχεις +70% ασκσηση πεδισης..τα λαστιχα κτλπ που αναφερεις ουτος η αλλος καποια στιγμη αλλαζοντε η τρωγοντε..αυτο που μου την σπαει πανω σου συναδερφε ειναι οτι ζηλευεις καποια πραγματα..και βγαζεις κακια γι αυτα η τα ισοπεδωνεις..στο εχω πει να συναντηθουμε να στην κανω την ψυχαναλυση τσαμπα αλλα δεν δεχεσαι..η μαλλον οχι τσαμπα,θα μου κανεις μαθηματα οδηγησεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 (edited) αχαχα ανεστη μη χαλαμε το tread η δουλεια του παιδιου ειναι απλα πολυ καλη.εχουν πιο ομοιομορφη ασκηση δυναμης αλλα αν πας πιστα θες αλλο τακακι και δισκο!1 μαμα 345 με αυτα θα ανταπεξελθουν καλυτερα.ολοι περνανε προβληματα!ελα αθηνα να σου μαθω τα μυστικα της οδηγησης,της ψυχολογιας ,η οποια αλλα μυστικα θες χαχαχαχ εχεις σπουδασει ψυχολογια? Edited September 23, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 αχαχα ανεστη μη χαλαμε το tread η δουλεια του παιδιου ειναι απλα πολυ καλη.εχουν πιο ομοιομορφη ασκηση δυναμης αλλα αν πας πιστα θες αλλο τακακι και δισκο!1 μαμα 345 με αυτα θα ανταπεξελθουν καλυτερα.ολοι περνανε προβληματα!ελα αθηνα να σου μαθω τα μυστικα της οδηγησης,της ψυχολογιας ,η οποια αλλα μυστικα θες χαχαχαχ εχεις σπουδασει ψυχολογια? εγινε παλικαρι μου....καθε δευτερα κατω ειμαι για δουλειες..αλλα δεν θελω να μου μαθεις τα μυστικα σου..θελω να αφησω να εισαι εσυ ο μεγαλος οδηγαρας αυτοκινητογνωστης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Σε ταχυτητες πανω απο 120-140 ΔΕΝ υπαρχει καμια συγκριση ενος πολυπιστονου κιτ απο ενα μονοπιστονο!!!!! Ακομα και αν το πολυπιστονο εχει μικροτερη διαμετρο η διαφορα στο φρενο ειναι τεραστια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 (edited) Σε ταχυτητες πανω απο 120-140 ΔΕΝ υπαρχει καμια συγκριση ενος πολυπιστονου κιτ απο ενα μονοπιστονο!!!!! Ακομα και αν το πολυπιστονο εχει μικροτερη διαμετρο η διαφορα στο φρενο ειναι τεραστια! σε τι?σε ενα φρεναρισμα?μηπως το 345 δισκος και ο 312 εχουν διαφορα στη απαγωγη θερμοτητας?ενδιαφερον....βεβαια οχι ολα τα πολυπιστονα ετσι?αλλο τα brembo του παιδιου αν και δεν ειναι διαιρουμενα και αλλο κατι d2....που νομιζω ειναι για κλαματα. αραγε στο golf συνεργαζονται με το περιεργο abs μας? o ktm μπορει να μας διαφωτισει!πια φρενα ειχες πριν? Edited September 23, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 (edited) playmaker εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ!!! -Η- ΑΠΟΓΝΩΣΗ!!!!! Playmaker, ακόμα κι εγώ (που δεν έχω συναντηθεί με κανέναν ή..... σχεδόν κανέναν από το forum), έχω καταλάβει ότι πετάς διάφορα άσχετα, είτε λόγω άγνοιας είτε λόγω προσωπικών...κολλημάτων/προτιμήσεων. Το νέο λάστιχο και τα τακάκια/δίσκοι ισχύουν για ΟΛΑ τα συστήματα φρένων. Γιατί το R32 φορά 345 με ΜΟΝΟπίστονη δαγκάνα και τα supercars φορούν πολυπίστονες δαγκάνες και, σε extreme περιπτώσεις, κεραμικούς δίσκους;; Γιατί η VW έχει προσανατολιστεί σε καλές επιδόσεις με το χαμηλότερο κόστος (μη μου βγάλεις το R32 supercar!!) ενώ η Porsche και η κάθε Porsche παίζουν σε άλλη κατηγορία. Αλλιώς η Aventador θα φόραγε 380 μονοπίστονο (αλλά κεραμικό δίσκο, όχι τσιγκουνιές είπαμε)... Αν έχεις χάλια λάστιχα ναι, το κιτ φρένων δε θα σε σώσει, δε θα φρενάρεις έτσι κι αλλιώς. Μη βγάζεις ισάξια τα πολυπίστονα κιτ με μια αλλαγή δίσκου και τακακιού!!! Edited September 23, 2011 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...