Jump to content
mylo.john

Με Κοροιδεψανε

Recommended Posts

Πριν 3 μηνες αγορασα ενα polo 6n2 1.4 101 ps στη τιμη των 2800ε....Το αμαξι δεν ειχε κανενα προβλημα εκτος απο το οτι δεν πηγαινε...Μολισ σημερα λοιπον ανακαληψα οτι το αμαξι μου ειναι 75ps κ οτι την πατησα σαν ερασιτεχνης αφου ο πατερας μου ειναι μηχανικος κ ξερω αρκετα πολλα πανω στα αμαξια....Για μενα ειναι πλεον αργα για να κανω κατι αλλα σας εφιστω τη προσοχη μην τη πατησετε οπως εγω....

Link to comment
Share on other sites

Στην άδεια τι λέει? Έχει αλλαγμένο μοτερ? Το ξέρεις οτι αν ναι και δεν είναι δηλωμενο μπορείς να το καταγγείλεις και να τραβάει τα μαλλιά του όποιος στο πούλησε?

Link to comment
Share on other sites

Στην αδεια λεει 101 αλογα το μοτερ σιγουρα δεν ειναι αλλαγμενο γιατι το αμαξι δεν παει για 100αρι...Θα το ψαξω παντως για την καταγγελειεα που μου ειπες....

Link to comment
Share on other sites

Στην αδεια λεει 101 αλογα το μοτερ σιγουρα δεν ειναι αλλαγμενο γιατι το αμαξι δεν παει για 100αρι...Θα το ψαξω παντως για την καταγγελειεα που μου ειπες....

Μηπως το μοτερ εχει παραδώσει το πνευμα του

Link to comment
Share on other sites

κοιταξε τους κωδικούς της μηχανής αν εχουν αλλαχθεί σε σχέση με την άδεια . Το 101 ιππων είχε πίσω δισκόφρενα !!!

δεν τραβάει το μοτέρ. έχει ηλεκτρόγκαζο μπορεί κάτι αλλο να φταίει. Είχα οδηγήσει ένα 101 ίππων και είχε κάποιο πρόβλημα και δεν τραβούσε. Σίγουρα ξεκίνα από τον αριθμό πλαισίου της μηχανής (αν εχεις πίσω δισκόφρενα) και από εκεί θα κάνεις καταγγελία αν πρέπει...

από που το πήρες ? αν 8ες στειλε pm

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι το πηρα απο ιδιωτη..δεν εχει πισω δισκοφρενα αν κ βλεπω στις αγγελειες οτι πουλανε πολλα 6Ν2 101 αλογα χωρις δισκοφρενα...Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας θα σας ενημερωσω για οτι νεοτερο

Link to comment
Share on other sites

Vehicle Identification No.

WVWZZZ6NZ1Y254573

Model Designation polo 16v Model PO Date of production 26.02.2001 Model year 2001 Sales type 6N21Q4 Engine code AUA Transmission code ETD Axle drive 5S Interior trim code MS Roof color 7D Exterior color / Paint Code 7D / B5N

Σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου σου και τον τύπο κινητήρα ΑUA , η μηχανή έχει 75PS !!

1.4 R4 16v 55-74kW

identification parts code prefix: 036 engine displacement & engine configuration 1,390 cubic centimetres (84.8 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 76.5 by 75.6 millimetres (3.01 in × 2.98 in), stroke ratio: 1.01:1 - 'square engine', 347.5 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1 cylinder block & crankcase cast aluminium alloy; five main bearings, die-forged steel crankshaft cylinder head & valvetrain cast aluminium alloy; four valves per cylinder, 16 valves total, double overhead camshaft (DOHC) fuel system multi-point electronic indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes 55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 5,000 rpm; 128 newton metres (94 ft·lbf) @ 3,300 rpm — AHW, AXP, AKQ, APE, AUA, BCA, BBY, BKY 59 kilowatts (80 PS; 79 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 ft·lbf) @ 3,800 rpm — BUD, CGGA 63 kilowatts (86 PS; 84 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 ft·lbf) @ 3,800 rpm — BXW, CGGB 74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 6,000 rpm; 126 newton metres (93 ft·lbf) @ 4,400 rpm — AFH, AFK, AUB, BBZ (discontinued)

Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι το πηρα απο ιδιωτη..δεν εχει πισω δισκοφρενα αν κ βλεπω στις αγγελειες οτι πουλανε πολλα 6Ν2 101 αλογα χωρις δισκοφρενα...Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας θα σας ενημερωσω για οτι νεοτερο

δεν υπάρχει 100αρι 6Ν2 χωρίς δισκόφρενα πίσω.

Αν και τα παιδιά από πάνω σε έχουν ήδη καλύψει από τον αριθμό πλαισίου

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον...δεν ξερω ακομα τι θα του κανω... το θεμα ειναι να μην την ξαναπατησει κανεις οπως εγω

Κρίμα! :sad: Μην τον αφήσεις όμως "έτσι", γιατί αν εσύ απέβλεπες εξ' αρχής σε μοντέλο με το συγκεκριμένο κινητήρα (μιλαμε είναι η <<μέρα με τη νύχτα>> σε απόδοση σε σχέση με το "100άρι" -ειδικά από τις 4.000rpm και πάνω), αυτή του η συναλλακτική συμπεριφορά, [πέραν του ότι πρόκειται για απατηλή και (ακυρώσιμη με δικαστική απόφαση) δικαιοπραξία], αποτελεί και αξιόποινη πράξη <<απάτης περί τις συναλλαγές>>. Δηλαδή ακόμα κι αν σου πώλησε αντικείμενο που βάσει ιδιοτήτων έχει την (όποια) αξία του ή ακόμα κι αν το αγόρασες στην κανονική του αξία, από τη στιγμή που ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ως τέτοιο και άλλως ΔΕΝ θα το αγόραζες, σε έχει εξαπατήσει κατά τη νομοτυπική μορφή του άρθρου 386παρ.1 Ποιν.Κώδικα :acute: Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πώς δεν το κατάλαβες από τα ταμπούρα! Όλα τα face lift (6Ν2) είχαν δίσκους! (Μόνο τα πρώτα 6Ν δεν είχαν). Παρόλα αυτά μήπως έχει βάλει το μοτέρ αυτό (μετατροπή) το έχει αδήλωτο, είναι πολύ ασυντήρητο (αυτά είχαν πρόβλημα με την πεταλούδα γκαζιού: χαλούσε ένας αισθητήρας θυμάμαι γύρω στα 45-50.000Km και δε πήγαιναν "βήμα"!) και τελικά μικρό το κακό;;;; (λείπουν μόνο τα δισκόφρενα). Δες και μοτέρ και αν κι ΕΚΕΙ δεν είναι εντάξει, "ψάξτο" περαιτέρω...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Μια είναι η οδός που ακολουθείς.

Βλέπεις την άδεια. Αν έχει γίνει αλλαγή μοτερ νομιμα θα το λέει . Νομίζω οι άδειες έχουν KW και όχι άλογα οπότε ψάχνεις 74 KW και κωδικό κινητήρα ( στο βιβλίο service -αν υπάρχει- )BXW ή CGGB. Στην άδεια υπάρχει αριθμος κινητήρα μοναδικός για το κάθε αυτοκίνητο. Οπότε το κρατας στην άκρη και βρίσκεις στο μηχανοστάσιο του αυτοκινήτου τον κωδικό του μοτερ. (Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο οπότε μπορεί και να χρειαστεί να το σηκώσεις.) Αν οι κωδικοι δεν ταυτίζονται απλά έφυγες για την διαδικασία που ανέφερε ο G.PET.VF34 γιατί καλές οι μετατροπές και να γλυτώνεις την χαρτούρα αλλά όταν το πουλάς πρέπει να το αναφέρεις στον άλλο για να είσαι εντάξει και αν συμφωνήσει να το πάρει. Αλλιώς μπορουν να προκύψουν πολλά. Καταρχήν σκέψου να είχες παραγγείλει κάποιο ανταλλακτικό βάση πλαισίου και να μην κάνει... Εκει να δεις όταν θα το ανακάλυπτες...

Edited by Paul_Fsi
Link to comment
Share on other sites

τα 74 kw ειναι 101 αλογα και τα polo gti που ερχοντουσαν στην Ελλαδα ΔΕΝ ειχαν δισκοφρενα πισω.

Παρολα αυτα το πλαισιο που δινεις αντιστοιχει στο μοντελο με τα 75 αλογα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ολα αυτα αλλα η αδεια δεν γραφει τιποτα σχετικα με αλογα οποτε δεν μπορω να αποδειξω τιποτα....ο λογοσ μου εναντιων του δικου του....

Το 75 εχει μεγαλη διαφορα απο το 100αρι..γιατι απο οτι μου λετε με πεταλουδες γκαζιου κ τετοια δεν αποιδικνιεται κ τοσο αξιοπιστο

Κ κατι αλλο...το μοτερ σε ποιο σημειο εχει χαραγμενο τον αριθμο....

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Τυχαίνει να έχω από καινούριο το 75 AUA κινητήρας (που μόνο 75 δεν είναι. γύρω στα 88 μετρημένα και αναφέρεται και στη σχετική δοκιμή 4τροχούς της εποχής εκείνης). Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς δεν πάει βήμα η τέλος πάντων ΠΟΣΗ μεγαλύτερη διαφορά περιμένεις απο το 100άρι. Γενικά ψάξε το πάντως διότι μάλλον κάποιο πρόβλημα παίζει με το μοτεράκι που σου πούλησε και είναι ψόφιο, εκτός του οτι δεν είναι το 101 και συνεπώς πρόκειται για καραμπινάτη απάτη.

Παρεπιπτόντως δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την πεταλούδα (εχω 130.000Km) εκτός απο το τυπικό καθάρισμα κάθε τόσο.

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

λοιπον.. στο παρελθον ειχα αυτο το αυτοκινητο με τα 101 αλογα.. το αυτοκινητο παρολο που ειχε 101 αλογα δεν ειχε πισω δισκοφρενο.

απο κει και περα.. ηταν αρκετα δυνατο αυτοκινητο καθως ειχε και συρματοσχοινο στο γκαζι. προβλημα πεταλουδας οπως αποδειχτηκε δεν ειχα ουτε εγω αλλα ειχα με το κουτι αναθυμιασεων που ηθελε καθαρισμα καθε τοσο.... το αυτοκινητο λογω αυτου μπορει να μου εσβηνε πανω στην αλλαγη ταχυτητας αν πεφταν οι στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

φιλε! φταις εσυ στον μεγαλυτερο βαθμο! μιας και πηγες να αγορασεις κατι που ΔΕΝ ηξερες καν πως ειναι!

σορρυ που ειμαι κακος, αλλα ετσι ειναι! τωρα το αν μπορεις να κανεις "κατι" ή οχι , παιζουν πολυ παραγοντες ρολο, καλυτερα να ρωτησεις

εναν δικηγορο να σου πει, αλλα πολυ φοβαμε οτι εαν δεν εχεις μια "αποδειξη" οτι το αμαξι στο πουλαγε για 101 ps και τελικα ηταν 75, μαλον δεν κανεις

τιποτα + οτι εχουν περασει και 3 μηνες οπως λες....τι να πω μακαρι να βρεις το δικιο σου

Τυχαίνει να έχω από καινούριο το 75 AUA κινητήρας (που μόνο 75 δεν είναι. γύρω στα 88 μετρημένα και αναφέρεται και στη σχετική δοκιμή 4τροχούς της εποχής εκείνης). Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς δεν πάει βήμα η τέλος πάντων ΠΟΣΗ μεγαλύτερη διαφορά περιμένεις απο το 100άρι. Γενικά ψάξε το πάντως διότι μάλλον κάποιο πρόβλημα παίζει με το μοτεράκι που σου πούλησε και είναι ψόφιο, εκτός του οτι δεν είναι το 101 και συνεπώς πρόκειται για καραμπινάτη απάτη.

Παρεπιπτόντως δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την πεταλούδα (εχω 130.000Km) εκτός απο το τυπικό καθάρισμα κάθε τόσο.

οι διαφορες αναμεσα σε 75αρι και 100αρι ειναι αρκετα μεγαλες ειδικα στις υψηλες rpm , δεν συζηταμε καν σε εθνικη οδο μετα τα 140κμ πως παζευει το 75ρι κμ και πως το 100αρι, και αν βαλεις και 3-4 ατομα μεσα με AC καλοκαιρι τοτε και εαν εχουν διαφορα !

δεν ειναι κακο αμαξι το 75αρι ουτε αργο! μια χαρα ειναι! απλα το 100αρι παει αρκετα καλυτερα , κραταει ευκολα υψηλες ταχητητες στην εθνικη οδο ,ειδικα υπο συνθηκες φορτιου (επβατες ,αποσκευες,AC ορεινες διαδρομες Κτλ κτλ,) εχω εμπειρια και απο τα 2 για αυτο το λεω, και ειμαι κατοχος 6Ν 101ps

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου και ειδικά το 6Ν 101 με είχε πατήσει πιο εύκολα κάτω σε αντίθεση με το αντίστοιχο 6Ν2 101 όσο περίεργο κι αν φαίνεται. Γενικά τα 6Ν είχανε καλύτερη απόδοση.

Το θέμα είναι να κοιτάξει τι στο καλό συμβαίνει με το μοτέρ του και δεν πάει βήμα κι απο εκεί και πέρα αν του είναι τόσο καημός, με μια πολλαπλή 4-2-1 της raceland, εξάτμιση και ένα cda τα πλησιάζει άνετα. Σκυλί το 6Ν πάντως.

Link to comment
Share on other sites

χωρις να θελω να υπερβαλω.. επειδη ηταν και το αυτοκινητο που εκανα τα πρωτα μου χλμ στην οδηγηση ειναι σαφως απο τα καλυτερα polo μετα το τελευταιο που εβγαλε. παταγε στον δρομο του.. πολυ γκαζι και πολυ νευρο... σκυλι.. το εδωσα με 170.000 χλμ αν και σιγουρα ειχε κατεβασμενα χλμ γιατι το ειχα παρει μεταχειρισμενο....

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου και ειδικά το 6Ν 101 με είχε πατήσει πιο εύκολα κάτω σε αντίθεση με το αντίστοιχο 6Ν2 101 όσο περίεργο κι αν φαίνεται. Γενικά τα 6Ν είχανε καλύτερη απόδοση.

Το θέμα είναι να κοιτάξει τι στο καλό συμβαίνει με το μοτέρ του και δεν πάει βήμα κι απο εκεί και πέρα αν του είναι τόσο καημός, με μια πολλαπλή 4-2-1 της raceland, εξάτμιση και ένα cda τα πλησιάζει άνετα. Σκυλί το 6Ν πάντως.

σωστα!

γνωμη μου: 1000 φορες να το κρατησει οπως ειναι το 75αρι, μια χαρα ειναι, ησυχο, δεν καιει κτλ κτλ

εαν οντος θελει παραπανω γκαζι ο φιλος ας το κανει μια ανταλλαγη με ενα 100αρι και τελιωσε!

δεν υπαρχει λογος να βαζει χταποδια εξατμισεις κτλ , και τον χαρακτηρα του αυτοκινητου θα χαλασει και 100ps δεν θα ειναι

πολυ καλο το 6Ν αν και δεν το παταω, το εχω σαν 2τερο αμαξι, αλλα οποτε χρειαστει να παω "σβελτα" ,ναι παει πολυ καλα

(για τα αλογα του παντα!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.