raptis_j Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Φιλε μου το καινουριο γραναζι εχει διαφορετικο κωδικο και λενε οτι ειναι βελτιωμενο. Ενας μαστορας απο συνεργειο μου ειχε πει οτι το παλιο δεν ηταν απο βαμμενο χαλυβα και τρωγοταν, ενω το καινουριο ειναι. Δεν ξερω αν ειναι αληθεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι εχει αλλο κωδικο ανταλλακτικου το καινουριο γραναζι και ειναι και πιο ακριβο. Επειδη ειχα και εγω το ιδιο προβλημα τελικα αλλαξα μονο καδενα, στο εξουσιοδοτημενο που το πηγα μου ειπανε οτι εχουν αλλαξει ~200 καδενες και κανενας δεν τους ειπε για προβλημα στο γραναζι μετα. καναμε συμφωνια οτι αν στα επομενα 2 χρονια βγει οποιοδηποτε θεμα με το γραναζι δεν θα πληρωσω εργατικα, παρα μονο το ανταλλακτικο. Θελω να πω στα παιδια που εχουνε το προβλημα με μεταβλητο/καδενες να το κυνηγησουν πολυ με την κοσμοκαρ. Παιζει πολυ μεγαλο ρολο η ηλικια του αυτοκινητου και τα χιλιομετρα ακομα και αν ειναι εκτος εγγυησης. Οσο πιο καινουριο το αμαξι και πιο λιγα τα χιλιομετρα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι και η εκπτωση. Και ομως εμενα μου κανει τον κλασσικο θορυβο της εκκινησης ενω εχω αλλαξει καδενα κτλπ το γραναζι.Δεν ισχυει οτι μετα την αλλαγη καδενας δεν θα σου βγαλει προβλημα το γραναζι μετα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hector Posted September 19, 2014 Report Share Posted September 19, 2014 Παιδιά καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf 6 (Τsi 122). Το αμάξι έχει κάνει λίγο κάτω από 100.000 χλμ. από το 2009 που αγοράστηκε και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα. Τον τελευταίο χρόνο έχει αρχίσει ν' ακούγεται και σε μένα αυτό το χαρακτηριστικό κρρρρ....όταν βάζω μπροστά. Διαρκεί πολύ λίγο (1-2 sec.) Όταν πρωτοάρχισε να το κάνει, το έκανε πολύ σπάνια. Όσο περνάει ο καιρός, όμως, το κάνει όλο και συχνότερα. Τώρα, δηλαδή, το κάνει αν δεν πάρει μπροστά 2-3 μέρες. Κάποιοι μου λένε να ετοιμάζομαι για καλό "κοστούμι". Ο μηχανικός της αντιπροσωπείας μού λέει ότι δεν είναι ανησυχητικό. Απ' ό,τι βλέπω κι ένας φίλος εδώ παραπάνω λέει ότι αυτό το κάνουν όλα τα TSI σχεδόν. Μπορεί κάποιος να μου πει τι ισχύει τελικά, γιατί με προβληματίζει πολύ αυτή η αυξανόμενη συχνότητα του θορύβου; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted September 20, 2014 Report Share Posted September 20, 2014 Ω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 υπάρχει μια βαλβίδα κάτω από το πλαστικό καπάκι η οποία ελέγχει τη λίπανση της καδένας γιατί δεν την αλλάζετε πρώτα αυτή που είναι μικρό το κόστος και στη συνέχεια προχωράτε στα υπόλοιπά. υπάρχουν αρκετά μέλη εδώ που απλά την καθάριζαν και ο θόρυβος στην εκκίνηση σταμάταγε. σε κάποιο τοπικ , δεν θυμάμαι σε ποιο, υπάρχει και how to για τον καθαρισμό της 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 Έχω 1-2 από δαύτες -καινούργιες αν θέλει να πειραματιστεί κάποιος. Σε πολλά σταματάει ο θόρυβος μόνο απ αυτό. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest black gt Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 ΤΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΒΑΛΒΙΔΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 Φ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted September 22, 2014 Report Share Posted September 22, 2014 Εγω την καθαρισα προληπτικα οταν αλλαξα καδενα και μετα απο 8000 χλμ κανει θορυβο το γραναζι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Η απλη περιπτωση να εχει βουλωσει το παραπανω, ειναι σπανια. Αλλα υπαρκτη. Εχει συμβει μεν, αλλα οι περιςςοτετες περιπτωσεις αφορουν στην αλλαγη σετ .. Εχει ξανασυζητηθει στο τοπικ. Μακαρι να λυνοταν ετσι απλα.. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Εγω την καθαρισα προληπτικα οταν αλλαξα καδενα και μετα απο 8000 χλμ κανει θορυβο το γραναζι.. Ανοιγμα θελει το γραναζι και καθαρισμα, μετα αλλαγες ανα 7500χλμ. Αν εβαλες καινουργιο γραναζι, νομιζω πρεπει να απευθυνθεις στο συνεργειο πρωτα που εκανες τις εργασιες. Πρωτος ελεγχος αυτος του χρονισμου. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 24, 2014 Report Share Posted September 24, 2014 (edited) del Edited December 24, 2014 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted September 24, 2014 Report Share Posted September 24, 2014 Η απλη περιπτωση να εχει βουλωσει το παραπανω, ειναι σπανια. Αλλα υπαρκτη. Εχει συμβει μεν, αλλα οι περιςςοτετες περιπτωσεις αφορουν στην αλλαγη σετ .. Εχει ξανασυζητηθει στο τοπικ. Μακαρι να λυνοταν ετσι απλα.. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Ανοιγμα θελει το γραναζι και καθαρισμα, μετα αλλαγες ανα 7500χλμ. Αν εβαλες καινουργιο γραναζι, νομιζω πρεπει να απευθυνθεις στο συνεργειο πρωτα που εκανες τις εργασιες. Πρωτος ελεγχος αυτος του χρονισμου. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Δεν εβαλα καινουργιο γραναζι μεταβλητου(δεν μου ειχε κανει ποτε θορυβο πιο πριν αλλαξω καδενα).Λογω οτι κατεβασα καπακι για καθαρισμο βαλβιδων και προβλημα με διαροη απο ψευτοκαπακο,αλλαξα καδενα,γλυστρες, καθαρισα προληπτικα την βαλβιδα μεταβλητου.Αυτο εγινε στα 72000 χλμ και απο τα 78000 χλμ ακομη και μετα την αλλαγη λαδιων συνεχιζει να ακουγεται.. 1-2 sec Αν ηταν θεμα λαθους χρονισμου δεν θα το εκανε με την μια και οχι μετα απο 7000 χλμ?? offtopic: Κατα την αλλαγη φιλτρου λαδιου βρηκα στο φιλτρο ενα σκουπιδακι που εμοιαζε με φλατζοκολλα...Ακουγεται λογικο??(χρησιμοποιηθηκε φλατζοκολλα στον καθρεπτη στις γωνιες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 25, 2014 Report Share Posted September 25, 2014 Δεν εβαλα καινουργιο γραναζι μεταβλητου(δεν μου ειχε κανει ποτε θορυβο πιο πριν αλλαξω καδενα).Λογω οτι κατεβασα καπακι για καθαρισμο βαλβιδων και προβλημα με διαροη απο ψευτοκαπακο,αλλαξα καδενα,γλυστρες, καθαρισα προληπτικα την βαλβιδα μεταβλητου.Αυτο εγινε στα 72000 χλμ και απο τα 78000 χλμ ακομη και μετα την αλλαγη λαδιων συνεχιζει να ακουγεται.. 1-2 sec Αν ηταν θεμα λαθους χρονισμου δεν θα το εκανε με την μια και οχι μετα απο 7000 χλμ?? offtopic: Κατα την αλλαγη φιλτρου λαδιου βρηκα στο φιλτρο ενα σκουπιδακι που εμοιαζε με φλατζοκολλα...Ακουγεται λογικο??(χρησιμοποιηθηκε φλατζοκολλα στον καθρεπτη στις γωνιες) Σου εβαλαν παραπανω κολλα αποτι χρειαζεται για το κλεισιμο και φευγει στο εσωτερικο σε κομματακια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim85 Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Καλησπέρα, ενημερωνω για το θεμα που ειχα θίξει. τελικα αλλαξα μονο σετ καδενας (γνησιο) και οχι μεταβλητο. Όλα μαζι, σετ καδενας + εργατικα, μου βγηκε 315€. Το ανταλλακτικο το αγορασα εγω και το service εγινε σε εξωτερικο συνεργειο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Καλησπέρα, ενημερωνω για το θεμα που ειχα θίξει. τελικα αλλαξα μονο σετ καδενας (γνησιο) και οχι μεταβλητο. Όλα μαζι, σετ καδενας + εργατικα, μου βγηκε 315€. Το ανταλλακτικο το αγορασα εγω και το service εγινε σε εξωτερικο συνεργειο. Χρειαζονται: Γρανάζι μεταβλητού (εαν δεν αλλαχθεί καθάρισμα του υπάρχοντος) 4 λιτρα λαδι Φιλτρο λαδιου Φλατζα καθρεφτη Καδενα Γλισιερες Τεντωτηρες Καινουργιες βιδες καθρεφτη Χρονισμα Βασική Ρύθμιση Πεταλούδας Σβησιμο λαθων με vas η vagcom Ελεγχος στο δρομο Στην τιμή που αναφέρεις 315Ε (χωρίς νέο γρανάζι) περιλαμβάνονται όλα τα παραπάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 Έχω αλλάξει καδένα κτλ (όχι γρανάζι). Κάποια στιγμή στην εκκίνηση έκανε το γκρρ για 1sec αλλά μετά από αλλαγή λαδιών έστρωσε. Τώρα κάνει ένα θόρυβο που δε ξέρω εάν σχετίζεται με αυτό το θέμα. Όταν ξεκινάω από κρύο πάντα μετά από λίγα μέτρα ακούγεται ένα γκρουνγκ μία φορά και τέλος για 1sec (σα να αλλάζει θέση κάποιο μέταλλο και να κλειδώνει εκεί). Ακόμα και σε κατηφορά να τσουλήσει χωρίς να δώσω στροφές το κάνει. Όταν το ξεκινάω από ζεστό δε το κάνει ποτέ. Και ερωτώ είναι κάποιο θέμα που σχετίζεται με το γνωστό πρόβλημα ή θέμα κυκλοφορίας λαδιού; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim85 Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 (edited) Χρειαζονται: Γρανάζι μεταβλητού (εαν δεν αλλαχθεί καθάρισμα του υπάρχοντος) 4 λιτρα λαδι Φιλτρο λαδιου Φλατζα καθρεφτη Καδενα Γλισιερες Τεντωτηρες Καινουργιες βιδες καθρεφτη Χρονισμα Βασική Ρύθμιση Πεταλούδας Σβησιμο λαθων με vas η vagcom Ελεγχος στο δρομο Στην τιμή που αναφέρεις 315Ε (χωρίς νέο γρανάζι) περιλαμβάνονται όλα τα παραπάνω? Μου άλλαξαν ότι υπήρχε στο σετ της καδενας που τους πηγα. το σετ ειχε και γραναζι στροφαλου, το οποιο δεν μου το αλλαξαν γιατι μου ειπε οτι δεν χρειαζεται. Και επειδη τον ρωτησα γιατι δεν το αλλαζει, μου έδειξε συγκριτικα το άλλο γραναζι που περιλαμβάνει το σετ (το πανω, δεν θυμαμαι την ονομασια του) και το αντιστοιχο παλιο του κινητηρα που μου αντικατεστησε και μου εξηγησε οτι το γραναζι ηταν σε αριστη κατασταση. Αυτο το ειδα και εγω οπτικα, αν και χρειαζεται μικρομετρο για να δεις εξονυχιστικα αν ειναι φαγωμενο ή οχι. Πάντως οπτικα δεν ειχε καμια διαφορα απο το καινουριο. Το μεταβλητο δεν το πειραξα καθολου (δεν εκανα καθαρισμο). Λαδια και φιλτρο δεν Μου αλλαξε, ειχαν αλλαχθει πριν 2000km. Το κυριο σημειο που μου ειπε ο μηχανικος του συνεργειου ειναι ότι το προβλημα της καδενας δεν δημιουργειται απο τα γραναζια αλλα απο τις γλυσιερες και τον τεντωτηρα, απλα αν πας σε αντιπροσωπεια σου αλλαζουν όλα τα κινητα μερη που εμπλεκονται με την καδενα και για αυτο φευγει στο θεο το κοστος και για τα ανταλλακτικα και για την εργασια. Απο οτι μου ειπε εχει αλλαξει καμια 70 καδενες με τη διαδικασια που περιεγραψα και μεχρι στιγμης δεν εχει προκυψει θεμα, με νβαση τα λεγομενα του. Χρονισμα, σβησιμο σφαλματος, ελεγχος στο δρομο, κλπ εγιναν κανονικα. Εγω αυτα εκανα και ελπιζω να μην με ξαναποσχολησει το θεμα. Edited September 29, 2014 by Jim85 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 (edited) Μου άλλαξαν ότι υπήρχε στο σετ της καδενας που τους πηγα. το σετ ειχε και γραναζι στροφαλου, το οποιο δεν μου το αλλαξαν γιατι μου ειπε οτι δεν χρειαζεται. Και επειδη τον ρωτησα γιατι δεν το αλλαζει, μου έδειξε συγκριτικα το άλλο γραναζι που περιλαμβάνει το σετ (το πανω, δεν θυμαμαι την ονομασια του) και το αντιστοιχο παλιο του κινητηρα που μου αντικατεστησε και μου εξηγησε οτι το γραναζι ηταν σε αριστη κατασταση. Αυτο το ειδα και εγω οπτικα, αν και χρειαζεται μικρομετρο για να δεις εξονυχιστικα αν ειναι φαγωμενο ή οχι. Πάντως οπτικα δεν ειχε καμια διαφορα απο το καινουριο. Το μεταβλητο δεν το πειραξα καθολου (δεν εκανα καθαρισμο). Λαδια και φιλτρο δεν αλλαξα, μιας και δεν αλλαξα το γραναζι στροφαλου οπως προειπα. Το κυριο σημειο που μου ειπε ο μηχανικος του συνεργειου ειναι ότι το προβλημα της καδενας δεν δημιουργειται απο τα γραναζια αλλα απο τις γλυσιερες και τον τεντωτηρα, απλα αν πας σε αντιπροσωπεια σου αλλαζουν όλα τα κινητα μερη που εμπλεκονται με την καδενα και για αυτο φευγει στο θεο το κοστος και για τα ανταλλακτικα και για την εργασια. Απο οτι μου ειπε εχει αλλαξει καμια 70 καδενες με τη διαδικασια που περιεγραψα και μεχρι στιγμης δεν εχει προκυψει θεμα, με νβαση τα λεγομενα του. Χρονισμα, σβησιμο σφαλματος, ελεγχος στο δρομο, κλπ εγιναν κανονικα. Εγω αυτα εκανα και ελπιζω να μην με ξαναποσχολησει το θεμα. Το θέμα έχει αναλυθεί σε προηγούμενα, ποστ, τα παραπάνω που σου έγραψα πρέπει να γίνουν αν θες σωστή, λεπτομερή και σίγουρη δουλειά. Δεν υπάρχει επίσημα σετ, υπάρχουν τα ανταλλακτικά που σου απαρίθμησα πιο πάνω. Όπως έχει αναλυθεί στο τόπικ, το πρόβλημα εντοπίζεται στα εξής μέρη: α. Γρανάζι μεταβλητού (καθάρισμα ή αλλαγή) β. Τεντωτήρας καδένας γ. Η ίδια η καδένα μερικές φορές & γλυσιέρες δ. Βαλβίδα μεταβλήτου (σπάνια περίπτωση) (Ποτέ δεν αναφερθηκε πρόβλημα στο γρανάζι στροφάλου) Όταν ανοίγεις καθρέφτη, αδειάζεις από λάδια το μοτέρ για να κάνεις σωστές δουλειές Δημήτρη. Αν δεν άλλαξες τότε ίσως τα στράγγισε και ξαναπεταξε τα ίδια μέσα χωρίς αλλαγή φίλτρου. Προφανώς γι' αυτό σε ρώτησα τι έκανε γιατί τα λεφτά είναι λίγα.. ο νοών νοείτω. Και θα σου πω γιατί επιμένω, διότι υπάρχουν αυτοκίνητα που άλλαξαν τα πάντα ΧΩΡΙΣ να καθαρίσουν/αλλάξουν το Γρανάζι Μεταβλητού και μετά από λίγα χιλιόμετρα άρχισαν τα ίδια. ΥΓ.Υπάρχει μέλος του CLub που έκανες πολύ καλή δουλειά με το καθάρισμα του γραναζιού μεταβλητού. (SOdimitris) και το έχει παρουσιάσει. Έχω αλλάξει καδένα κτλ (όχι γρανάζι). Κάποια στιγμή στην εκκίνηση έκανε το γκρρ για 1sec αλλά μετά από αλλαγή λαδιών έστρωσε. Τώρα κάνει ένα θόρυβο που δε ξέρω εάν σχετίζεται με αυτό το θέμα. Όταν ξεκινάω από κρύο πάντα μετά από λίγα μέτρα ακούγεται ένα γκρουνγκ μία φορά και τέλος για 1sec (σα να αλλάζει θέση κάποιο μέταλλο και να κλειδώνει εκεί). Ακόμα και σε κατηφορά να τσουλήσει χωρίς να δώσω στροφές το κάνει. Όταν το ξεκινάω από ζεστό δε το κάνει ποτέ. Και ερωτώ είναι κάποιο θέμα που σχετίζεται με το γνωστό πρόβλημα ή θέμα κυκλοφορίας λαδιού; Θέλει καθάρισμα ή αλλαγή το γρανάζι. Την επόμενη φορά ίδια εργασία + το προαναφερθέν. Θα σε βοηθήσει να αλλάζεις ανα 7500χλμ λάδια. Η συχνή αλλαγή λαδιών είναι μεγίστης σημασίας σε αυτά τα μοτέρ. Edited September 29, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim85 Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 (edited) Το θέμα έχει αναλυθεί σε προηγούμενα, ποστ, τα παραπάνω που σου έγραψα πρέπει να γίνουν αν θες σωστή, λεπτομερή και σίγουρη δουλειά. Δεν υπάρχει επίσημα σετ, υπάρχουν τα ανταλλακτικά που σου απαρίθμησα πιο πάνω. Όπως έχει αναλυθεί στο τόπικ, το πρόβλημα εντοπίζεται στα εξής μέρη: α. Γρανάζι μεταβλητού (καθάρισμα ή αλλαγή) β. Τεντωτήρας καδένας γ. Η ίδια η καδένα μερικές φορές & γλυσιέρες δ. Βαλβίδα μεταβλήτου (σπάνια περίπτωση) (Ποτέ δεν αναφερθηκε πρόβλημα στο γρανάζι στροφάλου) Όταν ανοίγεις καθρέφτη, αδειάζεις από λάδια το μοτέρ για να κάνεις σωστές δουλειές Δημήτρη. Αν δεν άλλαξες τότε ίσως τα στράγγισε και ξαναπεταξε τα ίδια μέσα χωρίς αλλαγή φίλτρου. Προφανώς γι' αυτό σε ρώτησα τι έκανε γιατί τα λεφτά είναι λίγα.. ο νοών νοείτω. Και θα σου πω γιατί επιμένω, διότι υπάρχουν αυτοκίνητα που άλλαξαν τα πάντα ΧΩΡΙΣ να καθαρίσουν/αλλάξουν το Γρανάζι Μεταβλητού και μετά από λίγα χιλιόμετρα άρχισαν τα ίδια. Θέλει καθάρισμα ή αλλαγή το γρανάζι. Την επόμενη φορά ίδια εργασία + το προαναφερθέν. Θα σε βοηθήσει να αλλάζεις ανα 7500χλμ λάδια. ΥΓ.Υπάρχει μέλος του CLub που έκανες πολύ καλή δουλειά με το καθάρισμα του γραναζιού μεταβλητού. (SOdimitris) και το έχει παρουσιάσει. Το πιθανοτερο ειναι οτι ξαναεβαλε μεσα τα ιδια λαδια. Το αρχικο ποστ το διορθωσα αν δεις γιατι αυτο που εγραψα για τα λαδια και τον στροφαλο ήταν λαθος. Ενδεχομενως και να εχεις δικιο στα λεγομενα σου για το γραναζι μεταβλητου, παντως υπαρχουν και αντιπροσωπειες που λενε ευθεως ότι οταν προκυπτει το συγκεκριμενο σφαλμα χρειαζεται να αλλαχθει το μεταβλητο στα 1-2 αυτοκινητα στα 10. Τωρα αν ειναι αληθεια αυτο ή οι υπολοιπες που τα αλλαζουν ολα θα φανει. Και καταλαβαινω αυτο που λες οτι υπαρχουν αμαξια που ξαναεμφανισαν προβλημα απλα εγω αποφασισα να το ρισκαρω Edited September 29, 2014 by Jim85 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 @nikdev που ειναι αυτό το Θέμα του Sodimitris με τον μεταβλητο? Το ψαχνω και δεν το βρίσκω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 @nikdev που ειναι αυτό το Θέμα του Sodimitris με τον μεταβλητο? Το ψαχνω και δεν το βρίσκωΕιχε βαλει ενα βιντεο, που φαινεται το εσωτερικο του γραναζιου μεταβλητου.Αυτη τη στιγμη δεν το εχω προχειρο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 (edited) Δοκίμασα μέσω vcds να παίξω λίγο με με τη βαλβίδα (camshaft adjuster solenoid valve) και είδα διαφορά (δεν έκανε καθόλου ήχο το γκρουνγκ που περιέγραψα). Αν τη βγάλω εντελώς για καθάρισμα μπορεί να λυθεί το πρόβλημα εντελώς; Edited September 29, 2014 by twincharged Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 O τεντωτηρας πηγαινει σετ με την καδενα?Τωρα που το σκεφτομαι καδενα και γλυστρες θυμαμαι μονο οτι αλλαξα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 τίποτα δεν παει set ολα εχουν ξεχωριστους κωδικους ... Μπορεις να αλλαξεις μονο βιδες που λεει ο λογος 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 τίποτα δεν παει set ολα εχουν ξεχωριστους κωδικους ... Μπορεις να αλλαξεις μονο βιδες που λεει ο λογος Βλεπω πως ολοι δινετε ιδιαιτερη σημασια στο γραναζι μεταβλητου...αν θυμαμαι καλα ενα μελος του club ο οποιος τυγχανε να ειναι και μηχανολογος μηχανικος οταν αλλαξε καδενα μαζι με το γραναζι μεταβλητου με κοστος 1000+ ειπε πως το παλιο γραναζι ηταν στην ιδια κατασταση με το καινουριο και απλα ηθελε ενα καθαρισμα...οποτε δεν νομιζω να υπαρχει λογος αλλαγης μιας και το κοστος μονο του γραναζιου ειναι αρκετα υψηλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmpatanis Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 (edited) Παιδια χτες πηρα το αυτοκινητο το οποιο ηταν σε ακινησια μια εβδομαδα και ακουσα το κροταλισμα αυτο του κινητηρα το οποιο κρατησε για μερικα λεπτα μεχρι να ζεσταθει το αυτοκινητο, μετα εξαφανιστηκε.Θα πρεπει να ανυσηχω ή να το αφησω ετσι??Το αυτοκινητο ειναι του 2010 εχει 78.000χλμ, ειναι εκτος εγγυησης και ειχα κανει σερβις πριν απο 3000χλμ.Ευχαριστω. Edited September 30, 2014 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...