kostask106 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 αυτο ειναι το κακο στην ελλαδα οπως και σε πολλα αλλα...οτι δεν αγοραζεις dsg αλλα dsg με ελληνικη υποστηριξη δηλαδη χωρις..... Αυτό ξαναπέστο. Αλλά φυσικά αυτοί ξέρουν ΠΑΝΤΑ περισσότερα για τα αυτοκίνητα που ΕΜΕΙΣ αγοράσαμε και οδηγούμε καθημερινά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 αυτο ειναι το κακο στην ελλαδα οπως και σε πολλα αλλα...οτι δεν αγοραζεις dsg αλλα dsg με ελληνικη υποστηριξη δηλαδη χωρις..... Φίλοι μου καλησπέρα! Συμφωνώ κι εγώ απόλυτα πως η διαμαρτυρία μας θα έχει ίσως αποτέλεσμα,όταν είναι ομαδική. Δε σας κρύβω πάντως τη βαθύτατη ανησυχία μου για τους πειραματισμούς που πιθανώς θα κάνουν στις περιουσίες μας!!! Ειλικρινά δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου! Από την άλλη βέβαια πρέπει να λυθεί το πρόβλημα του σκορτσαρίσματος. Το ιδανικό θα ήταν να γινόταν κάποια ανάκληση,αφού βέβαια είχε βρεθεί η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ από τη Γερμανία. Μήπως να στέλναμε ένα ομαδικό e-mail στη Γερμανία,ζητώντας πειστικές εξηγήσεις και απαιτώντας ανάκληση και λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε; Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις και ιδέες,που θα μας βοηθήσουν να δώσουμε λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Μαζί σας παιδιά και εγώ με ήδη ένα αλλαγμένο κιβώτιο (χωρίς κανένα αποτέλεσμα βέβαια..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Μαζί σας παιδιά και εγώ με ήδη ένα αλλαγμένο κιβώτιο (χωρίς κανένα αποτέλεσμα βέβαια..) Κρίμα! Αυτά φοβάμαι κι εγώ. Ας ελπίσουμε,ανεξάρτητα από τις όποιες δικές μας ενέργειες,πως οι Γερμανοί θα παραδεχτούν το πρόβλημα και θα δώσουν αποτελεσματική κι οριστική λύση!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy3 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ D ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ +/- ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ, Η' ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΟΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ D ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΑΚΟ +/- ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ, Η' ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΟΣ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ Ναι μπορείς!! Και απο το λεβγέ και απο τα paddles στο τιμόνι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos sv Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 (edited) Κρίμα! Αυτά φοβάμαι κι εγώ. Ας ελπίσουμε,ανεξάρτητα από τις όποιες δικές μας ενέργειες,πως οι Γερμανοί θα παραδεχτούν το πρόβλημα και θα δώσουν αποτελεσματική κι οριστική λύση!!!! Ολοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλα!!! Στην ανάγκη και συγκέντρωση διαμαρτυρίας εξω απο την Cosmocar να καλέσουμε και κάποιο κανάλι μήπως και μας πάρουνε στα σοβαρά!!!!! Edited September 2, 2011 by nikos sv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Ολοι μαζί ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλα!!! Στην ανάγκη και συγκέντρωση διαμαρτυρίας εξω απο την Cosmocar να καλέσουμε και κάποιο κανάλι μήπως και μας πάρουνε στα σοβαρά!!!!! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!! Από την πλευρά μου καλώ τους φίλους-υπεύθυνους της παρούσας ιστοσελίδας να συντονίσουν τις προσπάθειές μας,ώστε να πιέσουμε τους αρμόδιους να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες! Η ισχύς εν τη ενώσει!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Μόλις έπαθα αυτό που περιγράφει ο φίλος στο πρώτο post. Είμαι εκτός εγγύησης και εγώ και πρίν ένα μήνα που είχα εγγύηση μου αλλάξανε τον πολύδισκο.Έχω ένα golf 6 tsi 122 dsg. Όποιος μπορεί να με βοηθήσει να μου δώσει καμία συμβουλή για το τη να κάνω σας παρακαλώ πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Μόλις έπαθα αυτό που περιγράφει ο φίλος στο πρώτο post. Είμαι εκτός εγγύησης και εγώ και πρίν ένα μήνα που είχα εγγύηση μου αλλάξανε τον πολύδισκο.Έχω ένα golf 6 tsi 122 dsg. Όποιος μπορεί να με βοηθήσει να μου δώσει καμία συμβουλή για το τη να κάνω σας παρακαλώ πολύ. Το αυτοκίνητο κινείται ή είναι ακινητοποιημένο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Το αυτοκίνητο κινείται ή είναι ακινητοποιημένο; Είναι ακινητοποιημένο με κολλημένο το P το οποίο αναβοσβήνει και δεν παίρνει καν μπροστά.Πώς θα το πάρουν με τον γερανό αν δεν μπορεί να βγεί από το P??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Είναι ακινητοποιημένο με κολλημένο το P το οποίο αναβοσβήνει και δεν παίρνει καν μπροστά.Πώς θα το πάρουν με τον γερανό αν δεν μπορεί να βγεί από το P??? Ολα τα αυτόματα ξεμπλοκάρουν μηχανικά, το ίδιο και το dsg Δες εδώ Δείχνει για octavia αλλα δεν έχει να πει, το ίδιο θα ναι και στο golf! Λογικά θα το αναφέρει και στο manual, για ρίξε μια ματιά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spk Posted September 6, 2011 Report Share Posted September 6, 2011 Όπως τα λέει ο and64, έτσι ξεμπλοκάρει και στο golf, έχει μια κίτρινη μικρή μηχανική "ασφάλεια" - ίσως χρειαστείς φακό. Τώρα για το τι πρέπει να κάνεις, σε πρώτη φάση δε θα μπορούσα να προτείνω κάτι διαφορετικό από αυτά που έκανα (αν φυσικά μιλάμε για αλλαγή mechatronic), είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας. Αρχικά στην αντιπροσωπεία, αναφέρεις πως γνωρίζεις ότι υπάρχει θέμα με τα dsg (και τα 6άρια και τα 7άρια) και ρωτάς αν θα μπορούσαν να καλύψουν τα έξοδα (τουλάχιστον του ανταλλακτικού - mechatronic). Αν το παίξουν αδιάφοροι, απλά τους ενημερώνεις πως θα μιλήσεις με κεντρικά ΚΟΣΜΟΚΑΡ (αν είναι θα επικοινωνήσει η ΚΟΣΜΟΚΑΡ με το συνεργείο για τις περαιτέρω ενέργειες) και εξηγείς σε αυτούς το πρόβλημα. Αν πάλι δε δεχτούν να σε καλύψουν μετά τα παραπάνω, ευγενικά ζητάς πλήρη γραπτή περιγραφή/ αναφορά του τι αλλάχθηκε με part numbers κτλ και απλά ενημερώνεις πως θα στείλεις email στα κεντρικά στη Γερμανία μήπως και πάρεις από εκεί τα χρήματα πίσω. Στην τελευταία περίπτωση - ακόμα κι αν πληρώσεις εδώ- νομίζω πως ο Γερμανός θα ανταποκριθεί στο να σου επιστρέψει τα χρήματα. Καλή υπομονή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 ... Όσο θυμάμαι την προτροπή - απάντηση του πωλητή στην ερώτηση μου αν αξίζει να δώσω τα περίπου 400€ για την επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια... "... ΑΝ σου βγάλει το DSG καμιά ζημιά και πρέπει να πληρώσεις 3000€... τι λες θα αξίζει...???"... Να 'ναι καλά ο άνθρωπος και ας μη χρειαστεί ποτέ η κάλυψη της εγγύησης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 +1000 ετσι ειναι!Μονο και μονο μια βλαβη στο κιβωτιο(φτου...φτου) και εχεις κανει αποσβεση των χρηματων σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Λοιπόν παιδία να γράψω την εξέλιξη και εγώ στο θέμα μου με το dsg. Όντως ήταν βλάβη στον εγκέφαλο του dsg το πρόβλημα μου και να προσθέσω ότι είχα αλλάξει και πολύδισκο πριν 3 μήνες που τότε είχα εγγύηση κανονικά. Λοιπόν το συνεργείο που πήγα το αυτοκίνητο ήρθε αμέσως σε συνεννόηση με την ksomocar και την επόμενη μέρα μου είπαν ότι θα μου καλύψουν εξ ολοκλήρου το ανταλλακτικό (και ας μου έχει τελειώσει η εγγύηση και δεν έχω κάνει επέκταση) και την μισή εργασία. Μέσα σε μια βδομάδα παρέλαβα το αυτοκίνητο και να χτυπήσω ξύλο είναι μια χαρά όπως όταν το είχα πρωτοπάρει! Να πώ ότι η συνολική μου επιβάρυνση ήταν τελικά 67 ευρώ. Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι όμως τι θα γίνει στην περίπτωση που μετά από τα 2 χρόνια εκ νέου εγγύησης του ανταλλακτικού χαλάσει πάλι ο εγκέφαλος εκεί πια πληρώνεις το 3χίλιαρο σου και δεν υπάρχει περίπτωση να το συζητήσουν κιόλας. Φυσικά πιστεύω ότι αυτή η μεταχείριση δεν γίνεται επειδή είναι καλή η kosmocar αλλά επειδή έχει αποδειχτεί οτι είναι προβληματικό το dsg και σίγουρα τους έχει δοθεί γραμμή να καλύπτουν και εκτός εγγύησης. Τα παραδείγματα αλλαγής mechatronic είναι πολλά άμα κοιτάξετε και στο δικό μας club και στο scirocco club. Το θέμα είναι μπορούμε να κάνουμε κάτι ομαδικά για να προστατέψουμε τα δικαιώματα μας απέναντι σε ένα προβληματικό κιβώτιο? Να επισημάνω ότι τα προβλήματα έχουν να κάνουν με το dsg 7 και όχι με το 6αρι το οποίο είναι πολύ καλό πιστεύω και σίγουρα με λιγότερα προβλήματα. Τέλος όσον αφορά το συνεργείο να πώ ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος αλλά έχω ένα μεγάλο παράπονο. Δεν ήξερα πως ξεμπλοκάρει το dsg για να μπεί στην θέση N από την θέση P. Αυτό δηλαδή που μου έχει γράψει ένα παιδί πιο πάνω και όταν τους το έλεγα μου έλεγαν οτι δεν γίνεται με τίποτα. Όμως τελικά με αυτόν τον τρόπο το ξεμπλόκαραν και μάλιστα μπροστά μου αλλά μου είπαν οτι απλά έτυχε και ποτε δεν παραδέχτηκαν την ασχετοσύνη τους. Τέλος θέλω να ζητήσω από το club να λάβει τα μέτρα του για τα προβληματικά dsg και αν μπορεί να πάρει επίσημη θέση για να στηρίζει τα μέλη του. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Δεν ήξερα πως ξεμπλοκάρει το dsg για να μπεί στην θέση N από την θέση P. Αυτό δηλαδή που μου έχει γράψει ένα παιδί πιο πάνω και όταν τους το έλεγα μου έλεγαν οτι δεν γίνεται με τίποτα. Όμως τελικά με αυτόν τον τρόπο το ξεμπλόκαραν και μάλιστα μπροστά μου αλλά μου είπαν οτι απλά έτυχε και ποτε δεν παραδέχτηκαν την ασχετοσύνη τους. Αυτό ειναι λίγο τραγικό!! Δεν ξέρουν πως τα απανταχού αυτόματα πρεπει να χουν ενα τρόπο να βγαίνουν απο το p αν χρειάζεται ρυμούλκηση το αυτοκίνητο όπως στη δικιά σου περίπτωση;;; Anyway, τουλάχιστον δεν εσκασες λεφτά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spk Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 [...] Φυσικά πιστεύω ότι αυτή η μεταχείριση δεν γίνεται επειδή είναι καλή η kosmocar αλλά επειδή έχει αποδειχτεί οτι είναι προβληματικό το dsg και σίγουρα τους έχει δοθεί γραμμή να καλύπτουν και εκτός εγγύησης.[...] Ακριβώς αυτό πιστεύω κι εγώ, κι εκεί ποντάρω αν επαναληφθεί η ιστορία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Ακριβώς αυτό πιστεύω κι εγώ, κι εκεί ποντάρω αν επαναληφθεί η ιστορία... Φίλε μου δυστυχώς πιστεύω ότι όταν το αμάξι γίνει 5ετίας και άνω δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μας ξανακαλύψουν. Εδώ τώρα και μου έλεγαν όταν τους έκραζα ότι ο κατασκευαστής δεσμεύεται για μόνο 2 χρόνια καλής λειτουργίας του αυτοκινήτου. Γι αυτό λέω ότι πρέπει να γίνει κάτι μαζικό για να είμαστε εξασφαλισμένοι στο μέλλον. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την βοήθεια του club κατα την γνώμη μου γιατί έχει τόσες χιλιάδες μέλη και έχει δύναμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Αντιπροσωπεία σήμερα, σχετικά με το γνωστό θέμα. Χλμ. 27.000, εντός εγγύησης. Έκλεισα ραντεβού για Δευτέρα, αρχικά για αναβάθμιση εγκεφάλου (βγήκε νέα 15 ημέρες πριν όπως μου είπαν). Αν συνεχίσει και μετά (αναμενόμενο) έλεγχος εγκεφάλου και τελευταίο έλεγχος πολύδισκου. Ο τεχνικός μου είπε αρχικά για τον έλεγχο του εγκεφάλου και όταν του μίλησα και του είπα ότι οι περισσότεροι αλλάζουν τον πολύδισκο παραδέχτηκε ότι υπάρχει θέμα και εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkosk Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 το πρόβλημα του mechatronic τι αρχικα συμπτώματα έχει, ξέρει κανεις? εμενα το DSG6 σε GTI του 2006 εχει αρχίζει λίγο να ακούγετε ενα ομοιογενες γρατζόύνισμα (για βαλβολίνες μου παραπέμπει ο θόρυβος). αλλα αυτο που παρατήρισα είναι οτι κροταλίζει στην νεκρα, και αμα κουμπόσω το D σταματάει, είναι φυσιολογικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 το πρόβλημα του mechatronic τι αρχικα συμπτώματα έχει, ξέρει κανεις? εμενα το DSG6 σε GTI του 2006 εχει αρχίζει λίγο να ακούγετε ενα ομοιογενες γρατζόύνισμα (για βαλβολίνες μου παραπέμπει ο θόρυβος). αλλα αυτο που παρατήρισα είναι οτι κροταλίζει στην νεκρα, και αμα κουμπόσω το D σταματάει, είναι φυσιολογικό? Αμα είναι χοντρο το πρόβλημα σου αναβοσβήνουν τα p,r,n,d,s στο ταμπλό. Αν οχι μπορεί να χεις απότομη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη αλλά δεν είναι σιγουρο οτι μπορείς να αναγνωρίσεις που είναι το πρόβλημα αμα δεν το βάλεις στο διαγνωστικό! Πόσα χλμ έχεις τώρα; Εχεις αλλάξει ποτέ βαλβολίνες/φιλτράκι ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dkosk Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Αμα είναι χοντρο το πρόβλημα σου αναβοσβήνουν τα p,r,n,d,s στο ταμπλό. Αν οχι μπορεί να χεις απότομη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη αλλά δεν είναι σιγουρο οτι μπορείς να αναγνωρίσεις που είναι το πρόβλημα αμα δεν το βάλεις στο διαγνωστικό! Πόσα χλμ έχεις τώρα; Εχεις αλλάξει ποτέ βαλβολίνες/φιλτράκι ; τωρα παω στα 60000 σε μερικές μέρες τα ¨κλείνω" ! δεν έχω κανένα πρόβλημα προς το παρόν αλλά επειδη δεν αμς παίρνει να κάνουμε και επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένα θα ήθελα να του δώσω την καλήτερη φροντίδα με τα καλύτερα υλικα χωρίς να πληρώσω ταμπέλες και τιμοκαταλόγους που επιβάλη η αντιπροσωποία. είμαι για αντικατάσταση βαλβολίνων και φιλτρου τώρα και δεν ξέρω που να το πάω... πήρα σε 2 τηλ απο εδω και με κούφαναν λίγο. ο ένας μου είπε 30Ε βαλβολίνες και αντικατάσταση (φοβάμαι να πάω) και ο άλλος μου είπε να πάρω την την Δευτέρα να δω λέει τι ψρειάζετε αν μπορω να μου το κάνει γιατι δεν το έχει ξανακάνει, (και εκει φοβάμαι να το πάω) και το επισημο συνεργίο μου είπε "υπολογίστε περίπου στα 200Ε !! και εκει δεν το βλέπω... γνώμες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 (edited) τωρα παω στα 60000 σε μερικές μέρες τα ¨κλείνω" ! δεν έχω κανένα πρόβλημα προς το παρόν αλλά επειδη δεν αμς παίρνει να κάνουμε και επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένα θα ήθελα να του δώσω την καλήτερη φροντίδα με τα καλύτερα υλικα χωρίς να πληρώσω ταμπέλες και τιμοκαταλόγους που επιβάλη η αντιπροσωποία. είμαι για αντικατάσταση βαλβολίνων και φιλτρου τώρα και δεν ξέρω που να το πάω... πήρα σε 2 τηλ απο εδω και με κούφαναν λίγο. ο ένας μου είπε 30Ε βαλβολίνες και αντικατάσταση (φοβάμαι να πάω) και ο άλλος μου είπε να πάρω την την Δευτέρα να δω λέει τι ψρειάζετε αν μπορω να μου το κάνει γιατι δεν το έχει ξανακάνει, (και εκει φοβάμαι να το πάω) και το επισημο συνεργίο μου είπε "υπολογίστε περίπου στα 200Ε !! και εκει δεν το βλέπω... γνώμες? Εγω έκανα την αλλαγή με ~170 ευρώ στο συνεργείο που το πάω (οχι αντιπροσωπεία απλά είναι εξειδικευμένο vag) Προσωπικά δεν θα πήγαινα σε κάποιον που δεν το χει ξανακάνει γιατί πέρα απ'το οτι χρειάζονται συγκεκριμένα υλικά/εργαλεία (που πες τα βρίσκει στο κάτω κατω) θέλει μια φασαρία η όλη φάση, δεν είναι και εντελώς απλό! Δες εδώ αναλυτικά πως γίνεται η αλλαγή Αυτός που πε 30 ευρώ ειναι απλά άσχετος, αφου η βαλβολίνη και μονο πάει 100-120 ευρώ (6lt x 20euro/litro χοντρικά) και απ'οσο ξέρω δεν υπάρχουν παρα μονο της vw, δεν βγάζει άλλη μάρκα. Βάλε και 12-15 euro το φιλτράκι + κατι ροδέλες κλπ εισαι περίπου στα 140 ευρω για τα υλικά μόνο... Edited September 16, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...