gele92 Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Φίλοι μου,ερώτηση: η εγγύησή μου λήγει φέτος τον Απρίλιο. Έχω όμως κάνει επέκταση εγγύησης. Αν δε ζητήσω αλλαγή πολύδισκου μέχρι τον Απρίλιο και το ζητήσω αργότερα,που πιθανόν το πρόβλημα θα 'ναι εντονότερο,θα 'χω το ''δικαίωμα'' να απαιτήσω τότε την αλλαγή; δηλαδή με καλύπτει η επέκταση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Διάβασε τους όρους τις επέκτασης. Εγώ θα σου πρότεινα να το παλέψεις να στον αλλάξουν τώρα γιατί μετά δύσκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billaras Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Ευχαριστώ παιδία για τις συμβουλές σας. Μετά από πολύ σκέψη κατέληξα όντως να το ψάξω το θέμα και να μην βγάλω το πρόγραμμα. Θα ρωτήσω στην αντιπροσωπία και στην τελική αν είναι κάποια στιγμή που θα έχω μαζέψει χρήματα θα αλλάξω τους δίσκους με μεγαλύτερης αντοχής. Απλά θέλω να ρωτήσω στο link που μου έστειλε χτες ο Στέλιος, εμένα αυτό το ανταλλακτικό που θα με βόλευε θα ήταν μόνο οι δίσκοι με τα 219 δολλάρια ή θα πρέπει να αλλάξω και τα clutch basket. Αν είναι μόνο για τα 219 δολλάρια παλέυεται κάπως. Δεν σκέφτομαι να πάω σε δίσκους αντοχής 500 ίππων άλλωστε δεν έχω σκοπό να φτάσω σε τέτοια νούμερα. Δεν θέλω όμως πλέον να βγάλω το πρόγραμμα κάθε βόλτα με το αμάξι πλέον είναι πολύ ευχάριστη. Αν εξαιρέσεις το μικρό πατηνάρισμα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 (edited) Στην Καρέντα μου είπαν πως καλύπτεται κανονικά στην επέκταση ο πολύδισκος. Ένα διάβασμα και στις εξαιρέσεις σαφώς και δεν θα κάνει κακό.Πάντως και εγώ γιαυτό το παλεύω τώρα πριν λήξει η εργοστασιακή εγγύηση την αλλαγή πολύδισκου για παν ενδεχόμενο. Αλλά επειδή δεν το κάνει τραγικά συνέχεια το τρέμουλο έχω πέσει σε τοίχο και πλέον το πήγα μέσω Κosmokar το θέμα. Edited February 29, 2012 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 billGTI6 αν δεις και δεν βγάζεις άκρη με την αντιπροσωπία{εγγύηση} και συνεχίζεται το πατινάρισμα μπορείς να πάρεις να εργοστασιακά που κάνουν περίπου 500ευρω. εγώ δεν τα πήρα γιατί δεν ήμουν σίγουρος οτι θα άντεχαν στα άλογα και ειδικά στη ροπή που είμαι αλλά εσύ θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου! πάντως εντύπωση μου κάνει πως πατινάρει με τόσο λίγα χιλιομ. έμενα άρχισε να πατινάρει μετά από αρκετά χιλιομ και όταν άλλαξα set up {Κ04} εγώ θα κοιτούσα αν μπορούσα να βάλω πρόγραμμα δοκιμαστικά για μερικές ώρες και στο dsg να δω αν πατινάρει και έτσι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billaras Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 (edited) rabbit δεν νομίζω να κάνω κάτι με την εγγύηση δίοτι πρώτον έχει λήξει και δεύτερον θα μου πούνε έχεις βάλει πρόγραμμα και για αυτό πατηνάρει και βγάλε το πρόγραμμα. θα το ρωτήσω αλλά σαν να τους ακούω ! Πιστεύεις από την εμπειρία σου ότι οι εργοστασιακοί δίσκοι μου έχουν θέμα αντοχής και αλλάζοντας και πάλι με εργοστασιακούς δεν θα έχω θέμα ? Εχω ακούσει ότι το πρόγραμμα στο σασμάν σφίγγει τους δίσκους αλλά φόβαμαι να επέμβω στον εγκέφαλο του σασμάν γιατί ξέρω ότι είναι αρκετά ευαίσθητος σε βλάβες ! Ευχαριστώ για το χρόνο σου ! Edited February 23, 2012 by BillGTI6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 αυτο που λέω εγώ είναι οτι αν παραμείνεις στα άλογα που είσαι {260-280?} τα εργοστασιακά σε καλυβουν...αλλά για παραπάνω όχι! αλλά καλύτερα άστο να δεις πόσο πατινάρει γιατί ειναι λίγες οι στροφές που σου το κάνει μου είπες. απλά να το παρακολουθείς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billaras Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 Ναι το κάνει από τις 2000 μέχρι τις 4500 στροφές. Φαντάσου αλλάζω από 5η σε 6η τέρμα γκάζι στις 4000 στροφές και μου πατηνάρει για λίγο ( μέχρι 4200) . Στον κόφτη αλλαγή από 3η σε 4η π.χ κανένα πατηνάρισμα. Θα το παρακολουθώ και μάλλον θα σκεφτώ να αλλάξω κάποια στιγμή που λογικά θα επιδεινωθεί σε εργοστασιακούς. Ξέρουμε πόσο είναι το κόστος αλλαγής σε εργασία των δίσκων και αν τα μαστόρια μας εδώ στις αντιπροσωπίες μπορούν να το κάνουν ? Πάντως δεν σκοπεύω να ανέβω και άλλο σε άλογα και κυρίως σε ροπή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nosma Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Αλλάζουν σίγουρα και χώρις πρόβλημα το σασμάν σε επέκταση εγγύησης. Μάλιστα αν θυμάμε καλά καλύπτουν 100% το ανταλακτικό από την αντιπροσωπεία και 70/30 εργατικά (70% εργοστάσιο / 30% επέκταση εγγύησης). Επίσης το νέο σασμάν εχεί 2 χρόνια εγγύησης ανεξάρτητα της επέκτασης. Στην Καρέντα Βουλιαγμένης είναι απαράδεκτοί κατα την γνώμη μου. Δεν είχαν καμία διάθεση να δούνε το πρόβλημα και ενώ τους είπα να κάνουμε μαζί με τεχνίκο μια βόλτα να δούμε μαζί το πρόβλημα .. το αρνήθηκαν! Στην Καρέντα που βρίσκεται στο Μαρούσι έχω τελείος αντίθετη άποψη. Ήταν πολυ εξυπηρετικοί, είχαν διάθεση να βοηθήσουν και να δούνε το πρόβλημα.. και όντος με λίγο επιμονή και υπομονή μου κάνανε την αντικατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted February 29, 2012 Report Share Posted February 29, 2012 Όπως τα λες τραγικοί με καμία διάθεση να δουν το πρόβλημα σου.. Όλα τα βρίσκουν μια χαρά με μία βόλτα το πολύ στο οικοδομικό τετράγωνο. Τους έκραξα και εγώ μέσω επίσημου εισαγωγέα και αναμένω εξελίξεις. Επίσης ας είναι καλά το internet που βοηθάει να μαθαίνεται το χάλι τους σε όλους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 (edited) τελικά το αμάξι τελείωσε μπήκαν τα δισκάκια και ολα καλά πήρα τα δισκάκια για 500+whp που ειναι μαζί με τα πλατό τους{τα μεταλλικά που ειναι αναμεσα} μαζι πρέπει να παρεται και αλλα 2 ανταλλακτικά που ειναι οι ροδέλες μετρισεις και ενα καπάκι που στεγαγωνει το dsg κοστος και τα δυο 36 ευρω χρειάζονται βέβαια και 6 λιτρα λαδι και ενα φίλτρο λαδιού. Edited March 13, 2012 by rabbit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted March 13, 2012 Report Share Posted March 13, 2012 (edited) Ωραίος! Αντε καλά σκισίματα Mήπως τώρα που εγινε αλεξίσφαιρο να του πέρναγες και ενα πρόγραμμα; Edited March 13, 2012 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexator Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Λοιπόν παιδιά εγώ είμαι από τους πολύ τυχερούς που αλλάξανε και πολύδισκο και εγκέφαλο dsg (golf vi tsi 122 dsg 2009). Το θέμα είναι όμως ότι τον πολύδισκο τον άλλαξα τον προηγούμενο Ιούνιο (έκανε πολύ έντονα σκορτσαρίσματα από 1η σε 2α) και τον εγκέφαλο τον άλλαξα εκτός εγγύησης πριν λίγους μήνες. Ο πολύδισκος (ο καινούργιος) άρχισε να ξανακάνει τα ίδια σιγά σιγά (σκορτσαρίσματα), άρα καταλήγω ότι μας κοροϊδεύουν κανονικότατα από την VW και έχω ξενερώσει άπειρα. Το έχω ξαναγράψει και στο forum, ότι κάτι πρέπει να κάνουμε ομαδικά όσοι έχουμε προβλήματα. Εγώ τώρα δεν έχω εγγύηση αλλά φαντάζομαι θα ισχύει η εγγύηση του ανταλακτικού που μου βάλανε τον περασμένο Ιούνιο σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 5/1/12 Βγήκε πιο καινούργιος πολυδισκος με καλύτερο υλικο τριβής και απο οτι λενε στις αντιπροσωπειες λύνει οριστκά το πρόβλημα . Μένει να μας δώσουν feedback οσοι τον εχουν αλλαξει(ειναι πολλοί) μετα απο πολλάαα χμμ 30.000+ αν κανει τιποτα ο καινούργιος Εχω ρωτήσει σχεδον παντου αλλα ρωταω και εδω σορρυ που γινομαι κουραστικος. Εσας αν κλείσετε μουσικη ανοιξετε παραθυρο οδηγου και είστε με 3η χαλαρα σε στενακι και πεσετε σε ανωμαλια δεν κανει σαν να παει να σπασει??? Ειναι χαρακτηριστικός ο θορυβος του και ειναι ακριβως ετσιτουλαχιστον εμενα) http://www.youtube.com/watch?v=r5F0H8JWu38 Απλα δεν ειναι συνεχομενος οπως το βιντεο ειναι στιγμιαιος και δυνατος ! Οσους εχω ρωτησει λενε πρεπει να εχει απολυτη ησυχια , και να στήσεις αυτι . Εγω απλα παραθυρο να ανοιξω και να κλεισω μουσικη το ακουω ΕΝΤΟΝΑ κιολας . Υπαρχουν στιγμες που οντως πρεπει να βγαλεις κεφαλι απο εξω για να το ακουσεις Υπαρχουν και στιγμες ομως που το κανει κ χωρις να πεσεις σε λακουβες πχ φτανοντας σε διασταυρωση σε στενακι ακους ενα μικρο κρακ κρακ κλουκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Μια χαρά κουδουνίσματα έχω και σκορτσαρίσματα..και δυστυχώς στην Καρέντα κάνουν τους ανήξερους και λένε πως δεν έχει πρόβλημα ο πολύδισκος μου.. Το καλοκαίρι με τις τρελές ζέστες θα δοκιμάσω την τύχη μου και στη Καρέντα Αμαρουσίου όπου φαίνεται πως λαμβάνουν σοβαρά το θέμα του πολύδισκου και των παραπονεμένων κατόχων DSG7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannhs1994 Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 αλλαξα την προηγουμενη βδομαδα τον πολυδισκο μου σε golf vi dsg-7 στην καρεντα αργυρουπολης και πλεον δεν το κανει σχεδον καθολου...βεβαια ειχαμε ενα φιλο που δουλευει εκει αλλιως...δεν πληρωσα τιποτα λογω εγγυησης.ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 27, 2012 Report Share Posted March 27, 2012 Έναν τέτοιο φίλο έψαχνα και εγώ εκεί αλλά που να τον βρεις... Επαληθεύομαι κάθε μέρα που περνάει για αυτά που λέω για το εν λόγω συνεργείο.. Καλοτάξιδο λοιπόν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Πριν 7 μήνες έγραφα .......... ... Όσο θυμάμαι την προτροπή - απάντηση του πωλητή στην ερώτηση μου αν αξίζει να δώσω τα περίπου 400€ για την επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια... "... ΑΝ σου βγάλει το DSG καμιά ζημιά και πρέπει να πληρώσεις 3000€... τι λες θα αξίζει...???"... Να 'ναι καλά ο άνθρωπος και ας μη χρειαστεί ποτέ η κάλυψη της εγγύησης... ............ πριν 3 ώρες ......... 1ο επεισόδιο: βάζω μπροστά τη μηχανή, βάζω και τον επιλογέα στο D, αλλά... αναβοσβήνουν οι ενδείξεις του DSG στο καντράν... είτε στο Ν είτε στο D είτε στο R... 2ο επεισόδιο: με τον επιλογέα στο D και την ένδειξη να αναβοσβήνει, ανέβασμα στροφών σαν να έχει Νεκρό... 3ο επεισόδιο: αφού εδέησε να πάρει ταχύτητα και ξεκίνησα, στην πορεία ξαφνικά έπεφτε σε Νεκρό, με τον επιλογέα πάντα στο D... το ίδιο και στο manual αλλά και στην επιλογή S... 4ο επεισόδιο: σταματημένος σε φανάρι με την ένδειξη D1 στο καντράν, μόλις ανάβει πράσινο και κάνω να φύγω, αρχίζει πάλι να αναβοσβήνει το D και να συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο σαν να έχει νεκρό... μαρσάρω μπας και γίνει κανένα θαύμα και ξαφνικά με τις στροφές κάπου στις 3000, μπαίνει η 3η (D3) και φυσικά το αυτοκίνητο σηκώνεται όρθιο....!!!! 5ο επεισόδιο & HIGHLIGHT: στο επόμενο φανάρι, πάλι τα ίδια... D1... μόλις ανάβει πράσινο και πάω να πατήσω γκάζι, αρχίζει να αναβοσβήνει... το αυτοκίνητο δεν ξεκινάει... αυτή τη φορά όμως πίσω μου βλέπω νταλίκα η οποία ερχόταν από μακριά και μόλις είδε το κόκκινο να γίνεται πράσινο πάτησε γκάζι... ανάβω alarm... που να ξέρει ο χριστιανός ότι δεν θα ξεκινήσω....!!!??? Από τον καθρέφτη βλέπω την νταλίκα να πλησιάζει και είμαι έτοιμος να πηδήξω έξω από το αμάξι.... ευτυχώς ο άνθρωπος κατάλαβε και φρενάρισε έγκαιρα....... 6ο επεισόδιο: τηλέφωνο στον αγαπητό υπεύθυνο του συνεργείου στο οποίο κάνω service... περιγράφω το πρόβλημα... διάγνωση... MECHATRONIC... συμβουλή: "το πας τώρα έξω από το συνεργείο και το παρατάς εκεί... όσο το κινείς είναι χειρότερα..."... 7ο επεισόδιο: φτάνω στο συνεργείο, παρκάρω και παω να δώσω τα κλειδιά στην έκθεση... εξηγώ στον πωλητή τι συνέβη και ότι έχω συνεννοηθεί με τον υπεύθυνο του συνεργείου να αφήσω εκεί το αμάξι.... απάντηση του πωλητή: "... περίεργο...!!! εμείς έχουμε να το λέμε ότι το DSG είναι το καλύτερο κιβώτιο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής...!!"......!!!!! ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΒΩΤΙΟ...!!! ΑΣΕ ΜΑΣ.....!!!!!!! 2 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΤΡΕΜΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ... ΤΩΡΑ ΜΕΝΩ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ... ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ...!!! ΑΑΑΑΑΑΑΑΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΑΑΑΑΣ.....!!! Και για να μην ξεχνιόμαστε... αύριο πρωί πρωί τηλέφωνο στον πωλητή - προφήτη για να του πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...!!! Συγγνώμη για τα κεφαλαία αλλά......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Τελικά έκλεισα ραντεβού στην Κ.....α Αμαρουσίου για το θέμα. Ευελπιστώ να πάνε καλύτερα τα πράγματα εκεί με βάση και τα όσα διαβάζω για το εν λόγω συνεργείο και την αντιμετώπιση του στο θέμα DSG - τρέμουλο - πολύδισκος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted March 29, 2012 Report Share Posted March 29, 2012 Όταν λέτε πως δεν το κάνει σχεδόν καθόλου,αυτό σημαίνει πως ακόμα,έστω και σε μικρότερη κλίμακα,το κάνει! Στην αρχή που πήραμε όμως τ' αυτοκίνητά μας,δεν είχαμε καθόλου τρέμουλο. Ανησυχώ και δεν ξέρω αν θα επιμείνω,τελικώς,να μου αλλάξουν τον πολύδισκο. Εύχομαι τα όποια προβλήματά σας,να σταματήσουν εδώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Όταν λέτε πως δεν το κάνει σχεδόν καθόλου,αυτό σημαίνει πως ακόμα,έστω και σε μικρότερη κλίμακα,το κάνει! Στην αρχή που πήραμε όμως τ' αυτοκίνητά μας,δεν είχαμε καθόλου τρέμουλο. Ανησυχώ και δεν ξέρω αν θα επιμείνω,τελικώς,να μου αλλάξουν τον πολύδισκο. Εύχομαι τα όποια προβλήματά σας,να σταματήσουν εδώ... Εγώ έχω κάνει περίπου 3500 χλμ χιλιόμετρα με το νέο πολύδισκο και είναι ακριβώς όπως ότα το αγόρασα. Καθόλου τρέμουλο, οι γνωστοί ήχοι σε λακούβες-πλακόστρωτο με λίγα χιλιόμετρα και εκκίνηση πλέον δεν βαριέται να ξεκινήσει. Είναι ακόμη νωρίς όμως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 με τον νεο πολυδισκο δεν σου κανει θορυβο σε λακουβες με λιγα χιλιομετρα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 30, 2012 Report Share Posted March 30, 2012 Ο θόρυβος νομίζω δεν έχει σχέση με τον πολύδισκο σύμφωνα με όσα έχουμε πει, μας έχουν πει και έχουμε διαβάσει μέχρι στιγμής.. Αν τελικά με το νέο πολύδισκο οι κάτοχοι του πλέον δεν ακούνε και τον θόρυβο σε ανώμαλο οδόστρωμα με χαμηλή ταχύτητα τότε τι να πω...θα πρόκειται για θαύμα! Μέρες που έρχονται.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted April 2, 2012 Report Share Posted April 2, 2012 Ωρες ωρες σκέφτομαι οτι πήρα ωρολογιακή βόμβα ... Ευχομαι ολα να σου πανε καλα! ενημερωσέ μας για το πρόβλημα .. Φύσικα και εχω κανει επεκταση και εγω, 6.000 χμ μεχρι στιγμής . Αν εξερεσεις τον κωλοθορυβο ολα καλα. Στα ποσα στο εβγαλε το mechatronic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 ρε παιδια να κανω μια ερωτηση ποιο ειναι το κοστος και αν γινεται να αλλαξω το μηχανικο σασμαν με ατοματο με επιλογες στο χερι??? δεν ξερω αν το λεω σωστα το ειδα σε ενα scirocco και μου αρεσε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...