playmaker Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 ρε παιδια πηγα γκρατσια και μου δειξε μια ν75 που τελινει σε b αυτος ειναι ο νεος κωδικος?βοηθηστε λιγο πρεπει να αλλαξω αλλα θελω τη πιο νεα 3 μηνες προσπαθω να βγαλω ακρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 ρε παιδια πηγα γκρατσια και μου δειξε μια ν75 που τελινει σε b αυτος ειναι ο νεος κωδικος?βοηθηστε λιγο πρεπει να αλλαξω αλλα θελω τη πιο νεα 3 μηνες προσπαθω να βγαλω ακρη 03C 906 283 B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Καλησπερα.Και γω την πεμπτη εκλεισα ραντεβου στον Ιωαννιδη (Κοζανη) για αλλαγη ν75 και ν249,καθως μετα απο 2 εβδομαδες που εκανα προγραμμα τα εφτυσε η ν75 και το αμαξι δν τουρμπιζει καθολου καλα.Μου ειπαν 84 ευρω και οι 2 βαλβιδες και 30 περαστικα.Ελπιζω να μην συμβαινει και τιποτα αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantazakias Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Οταν λες δεν τουρμπιζεις καλα τι εννοεις ? γιατι εχω και εγω ενα προβληματακι με τη πιεση και υποψιαζομε οτι φταιει η Ν75. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Δεν μπορει να σηκωσει πιεση οπως πριν.οταν εκανα το προγραμμα επαθα πλακα απο το τραβηγμα.τωρα παει χειροτερα απο μαμα.και τις προαλλες που ημουνα εθνικα με 6η και 130 το τσιμπαω απαλα το γκαζι και το boost ουτε που κουνιοτανε.ανεβαζε σαν ατμοσφαιρικο.ν75 σιγουρα εγω και σκαστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantazakias Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Εμενα στις υψηλες στροφες δεν μου κραταει σωστα την πιεση ενω εχω καλο overboost απο τις 4000 στροφες και πανω εχω μια απωλεια 0,2 bar σχεδον σε ολο το φασμα απο την απαιτουμενη εως το κοφτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 το ιδιο θεμα ειχα και εγω αλλαξα σκαστρα και n75και δεν εγινε τιποτα.υπαρχει μια περιπτωση να φταιει και ο καιρο!!! και εγω εχω δει μια διαφορα 0.2 bar σε ολο το φασμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Δεν γνωρίζω αν είναι το πλέον κατάλληλο τόπικ, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω: α. Εδώ και κάποιους μήνες, έχω την αίσθηση ότι άλλες φορές το αμάξι πάει τον λώκο του και άλλες ότι δεν πάει και τόσο καλά. Είναι αυτό δείγμα ότι κάτι από τις Ν75 - Ν249 δυσλειτουργεί; (Το έχω ελένξει πρόσφατα σε διαγνωστικό και δεν υπήρξε οποιαδήποτε ένδειξη (4,5 έτη νορμάλ χρήσης - 45.000χλμ)). β. Σκάστρα είναι η Ν75 ή κάτι άλλο; γ. και αν "ΝΑΙ" στο ανωτέρω, αξίζει να βάλει κανείς αυτή την νέα Ν75Β ή να δώσει κάτι παραπάνω για αυτήν της Forge; δ. Αν αλλαχτεί η Ν75 απαιτείται και αλλαγή της Ν249 ταυτόχρονα; / ΒΣ ΥΓ Υπόψιν (για τα γ,δ) ότι σκέφτομαι οσονούπω να προχωρήσω σε (light) πρόγραμμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Eγώ πάντως το καλοκαίρι άλλαξα Ν249 και όχι Ν75, γιατί το αμάξι είχε χάσει. Και το καταλάβαινα με το απλό τεστ του αν γράφει κάτω η 3η ή όχι (με πρόγραμμα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 (edited) Eγώ πάντως το καλοκαίρι άλλαξα Ν249 και όχι Ν75, γιατί το αμάξι είχε χάσει. Και το καταλάβαινα με το απλό τεστ του αν γράφει κάτω η 3η ή όχι (με πρόγραμμα). H απόφαση αλλαγής της Ν249 και όχι της Ν75 (ή και της Ν75) πως έγινε;( εννοώ σε τι δεδομένα στηρίχθηκε; ) / ΒΣ Edited January 25, 2012 by vassat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 H N75 ελέγχθηκε στο συνεργείο και την βρήκαν οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 H N75 ελέγχθηκε στο συνεργείο και την βρήκαν οκ. ΟΚ ευχαριστώ. Άρα συμπεραίνω είναι προτιμότερη η αλλαγή αμφοτέρων, μια που το κόστος δεν είναι ιδιαίτερα υψηλό. / ΒΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantazakias Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 το ιδιο θεμα ειχα και εγω αλλαξα σκαστρα και n75και δεν εγινε τιποτα.υπαρχει μια περιπτωση να φταιει και ο καιρο!!! και εγω εχω δει μια διαφορα 0.2 bar σε ολο το φασμα Λες να εχουμε κανενα μικρο κρακακι στο μαντεμι στη wastegate και να χανουμε πιεση ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 παιδια για αρχή αλλαξτε ν75 ,είναι φθηνό ανταλλακτικο και συνηθως δεν βγαζει σφαλμα στο vag com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Τελικα αλλαξα σημερα ν75 και σκαστρα.η ν75 ηταν η παλια οπου ο κωδικος της ειναι 06f 906 283 f και δν την ειχα αλλαξει ποτε.η καινουρια εχει κωδικο 03c 906 283 B.Σαν να εστρωσε το αμαξι ακομα δν το πατησα πολυ.103 ευρω μαζι με τα περαστικα και οι 2 βαλβιδες.Μια χαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted January 28, 2012 Report Share Posted January 28, 2012 οταν ειχα βαλει το μπαρομετρο με δευτερη σχεση εβλεπα αυτο τωρα ομως δεν το βλεπω λες να ειναι η Ν75 ενω αλλη ταχυτητα π.χ 4 η 5 το βλεπω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 στο διαγνωστικο που πηγα δν μ βγαλε καποιο σφαλμα οποτε και δν μου την αλλαζουνε Ν75 και 249 αλλα γενικα το αμαξι δν παει οπως πρεπει.σε αλλο συνεργειο παλιοτερα μου χανε πει οτι δν βγαζει σφαλμα. Ξερετε κανα τροπο να μου βγαλει σφαλμα και τελος παντων να μου την αλλαξουνε εγγυηση? το κλακ με το που ξεκιναγες εχει παψει προ πολλου και οταν θυμαται.. ειμαι σιγουρος αν αλλαξει γενικα θα φτιαχτει η αποκριση και γενικα θα παρει τα πανω του οπως παντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 στο διαγνωστικο που πηγα δν μ βγαλε καποιο σφαλμα οποτε και δν μου την αλλαζουνε Ν75 και 249 αλλα γενικα το αμαξι δν παει οπως πρεπει.σε αλλο συνεργειο παλιοτερα μου χανε πει οτι δν βγαζει σφαλμα. Ξερετε κανα τροπο να μου βγαλει σφαλμα και τελος παντων να μου την αλλαξουνε εγγυηση? το κλακ με το που ξεκιναγες εχει παψει προ πολλου και οταν θυμαται.. ειμαι σιγουρος αν αλλαξει γενικα θα φτιαχτει η αποκριση και γενικα θα παρει τα πανω του οπως παντα. πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνεις με το φίλτρο βενζίνης? το ρωτάω γιατί και εγώ δεν άκουγα το κλακ του κομπρεσορα και είχα πάει αντιπροσωπεία για Ν75 και τελικά μου άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και όλα οκ είχε σχεδόν βουλώσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 ε στα 30χιλ. που ειχα το μεγαλο σερβις το αλλαξα. και τωρα εχω 47χιλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 ε στα 30χιλ. που ειχα το μεγαλο σερβις το αλλαξα. και τωρα εχω 47χιλ. εγώ πλέον το αλλάζω κάθε 15χιλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Λες ρε φιλε?? αποδοση πως το ενιωθες πριν και μετα την αλλαγη φιλτρου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 οταν ειχα βαλει το μπαρομετρο με δευτερη σχεση εβλεπα αυτο τωρα ομως δεν το βλεπω λες να ειναι η Ν75 ενω αλλη ταχυτητα π.χ 4 η 5 το βλεπω θα μου απαντησει καποιος εαν γνωριζει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Λες ρε φιλε?? αποδοση πως το ενιωθες πριν και μετα την αλλαγη φιλτρου? με το που αλλάχτηκε το φίλτρο άρχισα να ακούω με την μια το κλακ του κομπρεσορα και στον δρόμο ήταν όπως έπρεπε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Να σαι καλα ρε φιλε Σευχαριστω παρα πολυ. θα το τσεκαρω και θα σας πω τι εγινε αλλα ειχα την εντυπωση στα 60 χιλ που εχω το μεγαλο σερβις οτι επρεπε να το αλλαξω. απο αποδοση πως το ειδες?διαφορα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Να σαι καλα ρε φιλε Σευχαριστω παρα πολυ. θα το τσεκαρω και θα σας πω τι εγινε αλλα ειχα την εντυπωση στα 60 χιλ που εχω το μεγαλο σερβις οτι επρεπε να το αλλαξω. απο αποδοση πως το ειδες?διαφορα? το φίλτρο βενζίνης δεν φτάνει για 30000χιλ. που λέει αλλαγή η αντιπροσωπεία στα 15000χιλ θέλει αλλαγή. απο απόδοση οπως επρεπε να είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...