Konstantinos87 Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Επομένως αν πάμε με αυτή την λογική αν πάει κάποιος να παραγγείλει ένα gti τώρα θα του καίει λάδια, σωστά; Ο Leftos νομίζω ότι δεν καίει λάδια καθόλου μετά την αλλαγή κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted August 26, 2012 Author Report Share Posted August 26, 2012 Ναι, ο Leftos έτσι είχε γράψει. Αλλά μέχρι στιγμής μόνο τρία άτομα έχουμε πει αποτελέσματα, δύσκολα βγαίνει συμπέρασμα αν δεν κάνουν και άλλοι αρκετά χιλιόμετρα για να μας πουν τι έγινε. Στην αντιπροσωπεία που πηγαίνω εγώ, σε αποτρέπουν από την αγορά gti εδώ και αρκετό καιρό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Στην αντιπροσωπεία που πηγαίνω εγώ, σε αποτρέπουν από την αγορά gti εδώ και αρκετό καιρό... Ακόμα και σήμερα; Στο λέω γιατί εγώ που ρώτησα την kosmocar είπε ότι βρέθηκε η λύση και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για την αγορά του αυτοκινήτου. Αυτό πριν μια εβδομάδα περίπου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted August 26, 2012 Author Report Share Posted August 26, 2012 Δεν ξέρω σίγουρα. Τις επόμενες μέρες θα πάω ξανά, αν μάθω κάτι νέο θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Εγώ πήγα σήμερα, Η αλλαγή που έγινε ήταν μόνο μια σωλήνα και αναβάθμιση του λογισμικού στον εγκέφαλο (το update είχε ημερομηνία 12-7-2012) Στην φωτογραφία είναι η περιβόητη σωλήνα που αλλάζεται κατόπιν οδηγίας από το εργοστάσιο. Δεν αλλάζεται βαλβίδα η κάτι άλλο. Οι δύο σωλήνες εξωτερικά-εμφανισιακά τουλάχιστον είναι ίδιες. Ελπίζω να σταματήσει να καίει. Επίσης υπάρχει κανείς που να έχει αγοράσει Polo μετά τον απρίλιο? κάποιος γνωστός μου μου ανέφερε ότι τα πουλάνε με 5 χρόνια εγγύηση.....Αν ισχύεει τότε μπορούμε να διεκδικήσουμε και εμείς δωρεάν επέκταση στα 5 χρόνια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 (edited) Λογικά δεν ειναι κάτι ιδιαιτετο να το κάνουν.. Edited August 27, 2012 by PoLo*** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnj Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Εγώ πήγα σήμερα, Η αλλαγή που έγινε ήταν μόνο μια σωλήνα και αναβάθμιση του λογισμικού στον εγκέφαλο (το update είχε ημερομηνία 12-7-2012) Στην φωτογραφία είναι η περιβόητη σωλήνα που αλλάζεται κατόπιν οδηγίας από το εργοστάσιο. Δεν αλλάζεται βαλβίδα η κάτι άλλο. Οι δύο σωλήνες εξωτερικά-εμφανισιακά τουλάχιστον είναι ίδιες. Ελπίζω να σταματήσει να καίει. Επίσης υπάρχει κανείς που να έχει αγοράσει Polo μετά τον απρίλιο? κάποιος γνωστός μου μου ανέφερε ότι τα πουλάνε με 5 χρόνια εγγύηση.....Αν ισχύεει τότε μπορούμε να διεκδικήσουμε και εμείς δωρεάν επέκταση στα 5 χρόνια... Μέσα στην σωληνα αυτη ειναι η βαλβιδα απ' οτι μου ειχαν πει εμενα οταν μου το αλλαζαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 papajohn διάφορα είδες εσύ στο κάψιμο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 (edited) Μέσα στην σωληνα αυτη ειναι η βαλβιδα απ' οτι μου ειχαν πει εμενα οταν μου το αλλαζαν. Ο σωλήνας κάτι έχει μέσα σίγουρα (κάποια διαμόρφωση η κάτι τέτοιο). Η βαλβίδα ελέγχου είναι απέξω και αφήνουνε την ίδια! Η βαλβίδα είναι μέσα στη σωλήνα!! Edited August 28, 2012 by frnty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 παιδιά από όσες πληροφορίες μάζεψα έμαθα ότι αυτή η λύση δεν ήρθε από την Γερμανία αλλά από Ελλάδα καί είναι σίγουρο. Εγώ στές 3 Σεπτεμβρίου πάω για τα σωληνάκια αν δεν γίνει κάτι απλά σας ενημερώνω ότι στην τριτη φορά σου αντικαθιστούν το όλο αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Εγώ πήγα σήμερα, Η αλλαγή που έγινε ήταν μόνο μια σωλήνα και αναβάθμιση του λογισμικού στον εγκέφαλο (το update είχε ημερομηνία 12-7-2012) Στην φωτογραφία είναι η περιβόητη σωλήνα που αλλάζεται κατόπιν οδηγίας από το εργοστάσιο. Δεν αλλάζεται βαλβίδα η κάτι άλλο. Οι δύο σωλήνες εξωτερικά-εμφανισιακά τουλάχιστον είναι ίδιες. Ελπίζω να σταματήσει να καίει. Επίσης υπάρχει κανείς που να έχει αγοράσει Polo μετά τον απρίλιο? κάποιος γνωστός μου μου ανέφερε ότι τα πουλάνε με 5 χρόνια εγγύηση.....Αν ισχύεει τότε μπορούμε να διεκδικήσουμε και εμείς δωρεάν επέκταση στα 5 χρόνια... Δεν ξέρω τι ισχύει, αλλά όταν πήρα εγώ το παγωτατζίδικο είχε 14.640 και δύο έτη εγγύηση, μετά από 'εξι μήνες το πήγαν στα 4 έτη. Το ζήτησαν και πήρα το τρίτο το μακρύτερο το πολυπαινεμένο. Βέβαια το αμάξι έχει πλέον και χίλια ευρώ καπελάκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Μέσα στην σωληνα αυτη ειναι η βαλβιδα απ' οτι μου ειχαν πει εμενα οταν μου το αλλαζαν. Έχεις δίκιο, στη σωλήνα μέσα είναι ενσωματωμένη η βαλβίδα. Η σωλήνα έχει υποδοχή για μια φύσα (που συνδέεται στη βαλβίδα) παιδιά από όσες πληροφορίες μάζεψα έμαθα ότι αυτή η λύση δεν ήρθε από την Γερμανία αλλά από Ελλάδα καί είναι σίγουρο. Εγώ στές 3 Σεπτεμβρίου πάω για τα σωληνάκια αν δεν γίνει κάτι απλά σας ενημερώνω ότι στην τριτη φορά σου αντικαθιστούν το όλο αυτοκίνητο. Δηλαδή τι εννοείς? οι έλληνες τι κάνανε ακριβώς? χμμ οκ δηλαδή όσοι απο εδώ έχουν αλλάξει ελατήρια, κινητήρα και δεν έχουν βρεί λύση θα πάρουν καινούριγο αυτοκίνητο? Συγγνώμη αλλά όλα τα παραπάνω μου φαίνονται κάπως.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Μα και καινούργιο να πάρει κάποιος δεν ξέρει πώς θα του βγει. Εκτός εάν η vw έχει βγάλει καινούργιο κινητήρα και οι αντιπρόσωποι δεν το λένε πρώτον γιατί θα πέσουν όλοι πάνω και θα ζητάνε μοτέρ και δεύτερον γιατί μπορεί να θέλουν να δουν ποια αυτοκίνητα θα "γιατρευτούν" με την σωλήνα και σε όσα δεν πιάσει η μέθοδος θα προχωρήσουν σε αλλαγή μοτέρ.. Marketing παιδιά, αυτό είναι όλη η υπόθεση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnj Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 (edited) papajohn διάφορα είδες εσύ στο κάψιμο; εγω παιδια πριν λιγο το κοιταξα ειμαι στα 811 χιλιομετρα και ο δεικτης εχει πεσει λιγο. πριν τα αλλαξω αυτα (σωληνακια και βαλβιδα) θα ημουν περιπου στο λιτρο ειδη τωρα λειπει λιγο. οταν κανω 1000 θα παω να συμπλιρωσω να δω τι εκανα ακριβος και να δω τι θα μου πουν.Φιλε lefto εσυ συνεχιζεις να εισαι κομπλε? Edited August 28, 2012 by papajohn20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 εγω παιδια πριν λιγο το κοιταξα ειμαι στα 811 χιλιομετρα και ο δεικτης εχει πεσει λιγο. πριν τα αλλαξω αυτα (σωληνακια και βαλβιδα) θα ημουν περιπου στο λιτρο ειδη τωρα λειπει λιγο. οταν κανω 1000 θα παω να συμπλιρωσω να δω τι εκανα ακριβος και να δω τι θα μου πουν. Φιλε lefto εσυ συνεχιζεις να εισαι κομπλε? Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητό σου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Έχεις δίκιο, στη σωλήνα μέσα είναι ενσωματωμένη η βαλβίδα. Η σωλήνα έχει υποδοχή για μια φύσα (που συνδέεται στη βαλβίδα) Δηλαδή τι εννοείς? οι έλληνες τι κάνανε ακριβώς? χμμ οκ δηλαδή όσοι απο εδώ έχουν αλλάξει ελατήρια, κινητήρα και δεν έχουν βρεί λύση θα πάρουν καινούριγο αυτοκίνητο? Συγγνώμη αλλά όλα τα παραπάνω μου φαίνονται κάπως.... Φίλε της πληροφορίες αυτές που σου είπα τις μάζεψα από τον υπεύθυνο του garage εδώ στην Κύπρο. Μου είπε ότι στην Ελλάδα ξεκίνησαν δοκιμαστικές λύσεις με σωληνάκια πρίν δοθεί η τελική λύση από τη Γερμανία και ότι σε μερικούς πέτυχε και σε άλλους όχι. Τώρα όσον αφορά το άλλο για την αντικατάσταση του αυτοκινήτου με καινούργιο, υπάρχει νόμος που λέει ότι αν κάνουν 3 δοκιμαστικές λύσεις και δεν πετύχουν τότε πρέπει να σου αντικαταστίσουν το αυτοκίνητο με καινούργιο. Αν το ψάξεις θα δεις ότι ισχύει, δεν είναι δυνατόν να σου λέω βλακείες, είμαι και εγώ παθόν και ψάχνομαι όπως και εσείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Ισχύει ότι αν το πρόβλημα δεν λύνεται μετα απο 3 επισκευές διεκδικείς καινούργιο αυτοκίνητο ή πίσω τα λεφτά σου . Στην Ελλάδα θα θέλει τρέξιμο κάτι τέτοιο στην Κύπρο θα είναι πιο εύκολο . Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Φίλε της πληροφορίες αυτές που σου είπα τις μάζεψα από τον υπεύθυνο του garage εδώ στην Κύπρο. Μου είπε ότι στην Ελλάδα ξεκίνησαν δοκιμαστικές λύσεις με σωληνάκια πρίν δοθεί η τελική λύση από τη Γερμανία και ότι σε μερικούς πέτυχε και σε άλλους όχι. Τώρα όσον αφορά το άλλο για την αντικατάσταση του αυτοκινήτου με καινούργιο, υπάρχει νόμος που λέει ότι αν κάνουν 3 δοκιμαστικές λύσεις και δεν πετύχουν τότε πρέπει να σου αντικαταστίσουν το αυτοκίνητο με καινούργιο. Αν το ψάξεις θα δεις ότι ισχύει, δεν είναι δυνατόν να σου λέω βλακείες, είμαι και εγώ παθόν και ψάχνομαι όπως και εσείς. Δεν σε κατηγορώ... Απλά λέω ότι μου κάνουν εντύπωση όλα αυτά. Εμένα μου είπανε ότι υπάρχει οδηγία απο Γερμανία. Άλλωστε το ανταλλακτικό έρχεται απο γερμανία και δεν κατασκευάζεται στην ελλάδα!. Ούτε ποτέ θα έπαιρναν την ευθύνη οι κατά τόπους αντιπροσωπείες. Για το νομικό πλαίσιο αυτό που λες δεν το γνωρίζω αλλά μάλλον ισχύεει στην κύπρο. Αλλά και πάλι να σου δώσουν ένα ίδιο που θα ξανακαίει λάδια? Το θέμα είναι ποιά είναι η αποδεκτή-φυσιολογική κατανάλωση λαδιού για έναν τέτοιο κινητήρα. Δηλαδή 100ml στα 1000km είναι αποδεκτό? Αυτό είναι που δεν λέει κανείς -διότι δεν τους συμφέρει-, διότι όσοι καίνε πάνω απο αυτό το όριο θα ζητάνε τα ρέστα. Μικρή κατανάλωση σε γενικές γραμμές είναι φυσιολογική λόγω τουρμπινας, κομπρέσορα, κλπ. μικρή όμως!!! ποιός μπορεί να ορίσει το όριο? ο κατασκευαστής θα έπρεπε να έχει πάρει θέση και να μην αφήνει τον κάθε μάστορα να λέει ότι νομίζει. Να υπάρχει μια γενική γραμμή που να λέει στο φτιάχνω, άμα καίει παραπάνω από τόσο τότε κάνω αυτές τις ενέργειες. Αλλά όσο δεν ζορίζονται οι γερμανοί αυτό δεν θα γίνει γιατί θα πρέπει να αλλάξουνε ένα σκασμό αυτοκίνητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnj Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητό σου? κοντεύω τα 9000 χιλιόμετρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 κοντεύω τα 9000 χιλιόμετρα! εγω ειμαι στα 8500 περιπου για να δουμε τι θα γινει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Δεν σε κατηγορώ... Απλά λέω ότι μου κάνουν εντύπωση όλα αυτά. Εμένα μου είπανε ότι υπάρχει οδηγία απο Γερμανία. Άλλωστε το ανταλλακτικό έρχεται απο γερμανία και δεν κατασκευάζεται στην ελλάδα!. Ούτε ποτέ θα έπαιρναν την ευθύνη οι κατά τόπους αντιπροσωπείες. Για το νομικό πλαίσιο αυτό που λες δεν το γνωρίζω αλλά μάλλον ισχύεει στην κύπρο. Αλλά και πάλι να σου δώσουν ένα ίδιο που θα ξανακαίει λάδια? Το θέμα είναι ποιά είναι η αποδεκτή-φυσιολογική κατανάλωση λαδιού για έναν τέτοιο κινητήρα. Δηλαδή 100ml στα 1000km είναι αποδεκτό? Αυτό είναι που δεν λέει κανείς -διότι δεν τους συμφέρει-, διότι όσοι καίνε πάνω απο αυτό το όριο θα ζητάνε τα ρέστα. Μικρή κατανάλωση σε γενικές γραμμές είναι φυσιολογική λόγω τουρμπινας, κομπρέσορα, κλπ. μικρή όμως!!! ποιός μπορεί να ορίσει το όριο? ο κατασκευαστής θα έπρεπε να έχει πάρει θέση και να μην αφήνει τον κάθε μάστορα να λέει ότι νομίζει. Να υπάρχει μια γενική γραμμή που να λέει στο φτιάχνω, άμα καίει παραπάνω από τόσο τότε κάνω αυτές τις ενέργειες. Αλλά όσο δεν ζορίζονται οι γερμανοί αυτό δεν θα γίνει γιατί θα πρέπει να αλλάξουνε ένα σκασμό αυτοκίνητα. Καθόλου δεν θα έπρεπε να καίει γιατί και το 160αρι μοτέρ ίδιο με το δικό σας είναι και δεν καίει! Εδώ το fiat punto 1.4 180 άλογα και δεν καεί ! 100μλ στα 15.000 είναι φυσιολογικό όχι στα 1.000 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 +1 Αποδεκτο ειναι μια πολυ μικρη ποσοτητα λαδιου ,αλλα πχ εμενα δεν καιει καθολου η το πολυ μια γραμουλα στα 15.000. Επισης το προβλημα ειναι οτι οπως ειπαν και σε φιλο παραπανω που εκαιγε τα αντερα του...το μοτερ μετα απο τετοια λειτουργια ειναι εξαιρετικα επιβαρυμενο και σιγουρα πρεπει να μπει καινουριο . Καλο κουραγιο και παλι . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leftos Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 4.500 περίπου χλμ και δεν έχει κάψει σταγόνα εμένα πάντως.. μάλλον σε όσους καίει είναι λόγω καταπόνησης του κινητήρα σας.. λογικό είναι, εμένα όταν τον άνοιξέ τον παλιό ήταν όλα μουνί μέσα (με το συμπάθειο)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 (edited) Όχι απλά σε εσένα έβαλαν βελτιωμένο κινητήρα, ειναι κάτι παραπάνω από σίγουρο.. Edited August 28, 2012 by PoLo*** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted August 28, 2012 Report Share Posted August 28, 2012 Λοιπόν παιδιά να ενημερώσω και γω που έχω ήδη αλλάξει έναν κινητήρα στα 8500km και άλλαξα και σωλήνακια στον καινουργιο πριν 2000km (συνολικά έχω 23200km με τον 2ο 15000 και στάνταρ κατανάλωση 1000ml /1000km ανεξάρτητως κινητήρα)...στην πρώτη μέτρηση μετα το σωλήνακια είχα 160ml/1000km στην δεύτερη πριν 2 μέρες 650ml/1000km.μολις είδαν οτι δεν υπάρχει βελτίωση (αυτή που έπρεπε οχι 650ml/1000km) έβαλαν το αμάξι στον εγκέφαλο και άνοιξαν εντολή για τη μη λύση του προβλήματος.Αποτελεσμα;Αύριο βάζω τον καινούργιο 3ο έν σειρά κινητήρα ο οποίος έχει αλλα χαρακτηριστικά εν ολίγης ειναι βελτιωμένος και απ οτι μου είπε μάστορας έχει αλλα μέταλλα και διαφορετικό κωδικό..περισσότερα αύριο μεσημέρι που θα δω τον κινητήρα πριν λυθεί βίδα στο αυτοκίνητο.το όλο θέμα πλέον ειναι ένα ακριβό (21000 ευρώ ήταν αυτα) και κακόγουστο αστείο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...