msdx Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Νομίζω ότι και σε σας το ίδια θα λέει με μενα 500μλ ανά 1000κμ . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Νομίζω ότι και σε σας το ίδια θα λέει με μενα 500μλ ανά 1000κμ . λεει 500 μλ ανα 1000? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Ναι τόσο λέει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 Ενημερωτικά οι "νέοι" κινητήρες έχουν το X στο τέλος του part number όπερ σημαίνει ανακατασκευή από το εργοστάσιο (ότι και αν σημαίνει αυτό). Όσοι έχουν αλλάξει μέχρι σήμερα ας επιβεβαιώσουν αν ισχύεει το ίδιο. Αναφέρομαι στο part number το οποιο θεωρητικά θα πρέπει να είναι το 03C 100 40 AX όπως το περιγράφει το ΕΤΚΑ και είναι CAVE ...στο manual το δικό μου περιγραφει ότι ο κινητηρας μπορει να καψει εως 500ml στα 1000χλμ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ της λειτουργιας του και για τα 5000 πρωτα χιλομετρα (και μετα λεει ισως και για περισσοτερα χιλιομετρα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 (edited) Έμενα αν θυμάμαι σωστά λέει ότι μπορεί να κάψει ως 500μλ στα 1000κμ και μέχρι τα 5000 κμ ενδέχεται να είναι λίγο αυξημένο . Παντός σε όλα τα αυτοκίνητα δικαιολογούν ένα μικρό ποσοστό από κάψιμο λαδιού .Στο παλιό kia rio που είχα έλεγε 1 λίτρο στα 1000κμ άσχετα αν δεν έκαιγε μερί τις 17 χιλιάδες που το είχα αφήσει μια φορά χωρίς αλλαγή. Edited November 5, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 5, 2012 Report Share Posted November 5, 2012 και συγνωμη κανουμε ολη αυτη τη διαδικασια με τους κινητηρες για να πεσει η καταναλωση απο τα 1300-1500 μλ στα 2000 χλμ στα 250 μλ στα 2000 χλμ? ενταξει δεν λεω σημαντικη βελτιωση και οπως προειπα για οσους κανουν σερβις στα 7000-8000χλμ δεν θα τους φαινεται καν αλλα πως σε μερικους δεν καιει τιποτα. τελος παντως αντε να λυθει το προβλημα μπας και ασχολειθουμε και λιγο με βελτιωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Έμενα η εξάτμιση μου πάντως μετά από 250κμ περίπου κου το καθάρισα είναι έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Έμενα η εξάτμιση μου πάντως μετά από 250κμ περίπου κου το καθάρισα είναι έτσι. πως και με τι τις καθάρισες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Πανί βρεγμένο με λίγο σαπούνι το έβαλα όσο μπορούσα πιο μέσα 2-3 φορές και καθάρισε. Εξωτερικά στο νίκελ ότι είχε απομείνει κάτι μαυράκια που δεν έβγαιναν τα έκανα με 3Μ για γρατσουνιές και έγινε λαμπίκο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 (edited) μεα το εχω κανει και εγω με σαπουνι και νερο αλλα δεν πολυ βγαινει.οσο για το νικελ με το πλυσιμο στο πλυντηριο βγαινει το μονο που μενει ειναι μαυριλα στο κατω μερος του νικελ στη μεση που αν το τριψεις φευγει. νομιζω μπορεις να το κανεις και με brasso. την παρασκευη η την αλλη δευτερα θα το παρω και εγω το δικο μου.θελει στρωσιμο στην αρχη κανονικα? με την ευκαρια θα τους πω και για τον πολυδισκο γιατι το σασμαν που και που μου κανει ενα τρρρρ οπως εχω προαναφερει. Edited November 6, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Πανί βρεγμένο με λίγο σαπούνι το έβαλα όσο μπορούσα πιο μέσα 2-3 φορές και καθάρισε. Εξωτερικά στο νίκελ ότι είχε απομείνει κάτι μαυράκια που δεν έβγαιναν τα έκανα με 3Μ για γρατσουνιές και έγινε λαμπίκο. Για δωσε λεπτομερειες για το 3Μ please Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Εγώ παρέλαβα το αυτοκίνητο με καινούργια μηχανή καινούργιο turbo καινούργιο δίσκο και καινούργιο δεξί φτερό. εσείς που βάλατε καινούργιες μηχανές είδατε καμιά διαφορά στον τρόπο συμπεριφοράς του αυτοκινήτου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 καινουργιο τουρμπο γιατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 3m scratch remover την πουλάει το πρακτικερ 9ε αν δεν κάνω λάθος .spiros!!! ναι θέλει στρώσιμο εμένα μου παν μέχρι 5000κμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menegsp Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Καλησπέρα σε όλους... Εγώ ύστερα από αρκετό διάβασμα στο Ίντερνετ κ μετά από ένα site που διάβασα αμερικανικό ήταν αν θυμάμαι καλά εξηγούσε ο τύπος εκεί πέρα ότι τους turbo κινητήρες πρέπει από την αρχή να τους σκιζεις... Τώρα θα μου πείτε πιο είναι το site που διάβασα για να το κάνω ανάρτηση εδώ... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το ξανά βρω...πάντως ύστερα από την αλλαγή του κινητήρα δεν ακολούθησα το εβλαβικό στρώσιμο που είχα κάνει την πρώτη φορά... Αντιθέτος με το που έβαλα το νέο κινητήρα το μόνο που περιμένω είναι να ανεβεί η θερμοκρασία στα λάδια...κ μετα ξεκιναει το παιχνιδι συνέχεια κοφτες κ φρένα με κατέβασματα ταχυτήτων...Αποτέλεσμα αυτών να έχω κάνει τα πρώτα 1000km κ να μην έχει κάψει ούτε σταγόνα ενώ τα λάδια είναι καταξανθα σα τη Victoria Silvstedt..καλώς κακός αυτό έκανα για αλλαγή αυτή τη φορά κ έχει ο θεός.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 turbo άλλαξα γιατί σφυρούσε και έχανε πίεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Καλησπέρα σε όλους... Εγώ ύστερα από αρκετό διάβασμα στο Ίντερνετ κ μετά από ένα site που διάβασα αμερικανικό ήταν αν θυμάμαι καλά εξηγούσε ο τύπος εκεί πέρα ότι τους turbo κινητήρες πρέπει από την αρχή να τους σκιζεις... Τώρα θα μου πείτε πιο είναι το site που διάβασα για να το κάνω ανάρτηση εδώ... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το ξανά βρω...πάντως ύστερα από την αλλαγή του κινητήρα δεν ακολούθησα το εβλαβικό στρώσιμο που είχα κάνει την πρώτη φορά... Αντιθέτος με το που έβαλα το νέο κινητήρα το μόνο που περιμένω είναι να ανεβεί η θερμοκρασία στα λάδια...κ μετα ξεκιναει το παιχνιδι συνέχεια κοφτες κ φρένα με κατέβασματα ταχυτήτων...Αποτέλεσμα αυτών να έχω κάνει τα πρώτα 1000km κ να μην έχει κάψει ούτε σταγόνα ενώ τα λάδια είναι καταξανθα σα τη Victoria Silvstedt..καλώς κακός αυτό έκανα για αλλαγή αυτή τη φορά κ έχει ο θεός.... Εγώ το δουλεύω στην d με καθόλου απότομα ανοίγματα και manual με αλλαγές στις 2900-3000 . 1η- 2ρα 2000-2500 αλλαγή και μετά τα 1000 κμ θα το πηγαίνω μέχρι 3500 τις αλλαγές . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Σκίσιμο παιδια!!! Εγω παρόλο που εχω μοτέρ που δεν εχει θέμα με τα λάδια Μόλις το πήρα εκανα 200χμ κατευθειαν εθνικη στο Manual μεχρι 4.500 στροφές κάθε ταχυτητα πάτημα και μολις πήγαινε 4.500 στροφές αφηνα γκάζι να κόψει ταχυτητα μονο του μετα το ιδιο και στις αλλες ταχυτητες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgetdm Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Εγώ παρέλαβα το αυτοκίνητο με καινούργια μηχανή καινούργιο turbo καινούργιο δίσκο Καινούργιο κινητήρα η ανακατασκευασμένο; Σου έδωσαν γραπτή εγγύηση; Σε όσους έκαναν αντικατάσταση κινητήρα το έγραψαν στο βιβλίο του service η πήραν κάποιο χαρτί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 6, 2012 Report Share Posted November 6, 2012 Καινούργιο κινητήρα η ανακατασκευασμένο; Σου έδωσαν γραπτή εγγύηση; Σε όσους έκαναν αντικατάσταση κινητήρα το έγραψαν στο βιβλίο του service η πήραν κάποιο χαρτί; ναι οντως στο βιβλιο σερβις τι γραψανε? παντως εγω πηρα χαρτι που λεει οτι το αμαξι μπηκε μεσα την ταδε ημερομηνια με ταδε χλμ για αλλαγη κινητηρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menegsp Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 (edited) Καλημέρα σε όλους καταρχας...δεν θα φεύγεται απο τις αντιπροσωπίες εάν δεν εξασφαλίζετε ότι θα πέρνετε 3 πράγματα...1) Το χαρτί της Εντολής Εργασίας που θα γράφει πάνω για την αλλαγή κινητήρα εννοείται τον αριθμό του παλιού κινητήρα αλλα και τον αριθμό του καινούργιου. 2) Να γράφεται στο bookservice επίσης για την αλλαγη κινητήρα κ τέλος 3) το πιο σημαντικό το χαρτί της καινούργιας γραπτής εγγύησης για τον νέο κινητήρα που σας έχουν βάλλει. Αυτό βασικά το χαρτί είναι υποχρεωμένοι να σας το δίνει η Kosmocar για κάθε καινούργιο ανταλλακτικό που μπαίνει στο αμάξι σας άσχετα αν κανουν τη πάπια απο την αρχή για να το αποφύγουν γιατί είναι 2 χρόνια εγγύηση από την αρχή... μην φεύγεται από την κάθε αντιπροσωπία χωρίς αυτό το χαρτί. Δώστε βάση στη μπαρούφα που γράφουν ( νέος κινητήρας!! όχι καινούργιος...) δεν είναι καινούργια τα μοτέρ είναι όλα ανεξαιρέτως ανακατασκευασμένα. Για αυτό το λόγο θα ζητάτε στην εντολή εργασίας να σας γράφουν κ το κωδικό του παλιού μοτέρ αλλά κ του " νέου κινητήρα" για να φαίνεται η διαφορά καινούργιου κ ανακατασκευασμένου ανταλλακτικού τουλάχιστον εκεί.... Edited November 7, 2012 by menegsp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 εμενα πανω στον νεο κινητηρα εχουν χαραξει μονο τα γραμματα CAV oσο για τα χαρτια εννοειται πως θα τα ζητησω.μεχρι στιγμης εχω την εντολη και θα τους πω να μου γραψουν στο βιβλιο σερβις.οσο για την εγγυηση αν και εχω επεκταση αλλα 2 χρονια θα τους πως αν αρχιζει απο την αρχη δηλαδη τετρατια.ειδα τον παλιο μου κινητηρα μπουζι τουρμπινα κλπ και ηταν ολα σε πολυ καλη κατασταση η τουρμπινα δεν ειχε λαδι και τα μπουζι ηταν κομπλε.τους ρωτησα για το τι προβλεπει η αντιπροσωπεια για τον νεο κινητηρα δλδ ποσο πρεπει να καει αν καειι κλπ και μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν εντολη και πως θα κανω μια μονο μετρηση στα πρωτα 1000 χλμ. κατα τα αλλα αυριο κουμπωνει ο κινητηρας θα τον κανουν δοκιμη και απο δευτερα παραλαμβανω!!!!!αντε να δουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Ενημερωτικά να πω ότι έχω φτάσει 6000 km με τα νέα ενισχυμένα ελατήρια που έβαλα και δεν μου έχει κάψει ακόμα σταγόνα λάδι (κυριολεκτικά) !!! Κάποια μικρή ποσότητα λαδιού που έχετε κάψει με τον νέο κινητήρα είναι λογική λόγω στρωσίματος. Στα 5000 km θα φανεί πιστεύω αν όλα είναι οκ ή όχι ... Υπομονή σε όλους και να κάνετε χιλιόμετρα...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Tsolia θέλουμε Stage 3 με DSG ΛΕΜΈΕΕΕΕ!!!! Αντε να πέρνετε και οι αλλοι σειρά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn1100 Posted November 7, 2012 Report Share Posted November 7, 2012 Όσοι αλλάξατε καινούργιο κινητήρα, σας μηδενίσανε τα χιλιόμετρα?? εμένα δεν μου τα μηδένισαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...