Jump to content
geologist

Αλλαγή Κινητήρα (Polo Gti)

Recommended Posts

Ενημερωτικά οι "νέοι" κινητήρες έχουν το X στο τέλος του part number όπερ σημαίνει ανακατασκευή από το εργοστάσιο (ότι και αν σημαίνει αυτό).

Όσοι έχουν αλλάξει μέχρι σήμερα ας επιβεβαιώσουν αν ισχύεει το ίδιο. Αναφέρομαι στο part number το οποιο θεωρητικά θα πρέπει να είναι το 03C 100 40 AX όπως το περιγράφει το ΕΤΚΑ και είναι CAVE

...στο manual το δικό μου περιγραφει ότι ο κινητηρας μπορει να καψει εως 500ml στα 1000χλμ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ της λειτουργιας του και για τα 5000 πρωτα χιλομετρα (και μετα λεει ισως και για περισσοτερα χιλιομετρα).

Link to comment
Share on other sites

Έμενα αν θυμάμαι σωστά λέει ότι μπορεί να κάψει ως 500μλ στα 1000κμ και μέχρι τα 5000 κμ ενδέχεται να είναι λίγο αυξημένο .

Παντός σε όλα τα αυτοκίνητα δικαιολογούν ένα μικρό ποσοστό από κάψιμο λαδιού .Στο παλιό kia rio που είχα έλεγε 1 λίτρο στα 1000κμ άσχετα αν δεν έκαιγε μερί τις 17 χιλιάδες που το είχα αφήσει μια φορά χωρίς αλλαγή.

Edited by msdx
Link to comment
Share on other sites

και συγνωμη κανουμε ολη αυτη τη διαδικασια με τους κινητηρες για να πεσει η καταναλωση απο τα 1300-1500 μλ στα 2000 χλμ στα 250 μλ στα 2000 χλμ?

ενταξει δεν λεω σημαντικη βελτιωση και οπως προειπα για οσους κανουν σερβις στα 7000-8000χλμ δεν θα τους φαινεται καν αλλα πως σε μερικους δεν καιει τιποτα.

τελος παντως αντε να λυθει το προβλημα μπας και ασχολειθουμε και λιγο με βελτιωσεις

Link to comment
Share on other sites

Πανί βρεγμένο με λίγο σαπούνι το έβαλα όσο μπορούσα πιο μέσα 2-3 φορές και καθάρισε. Εξωτερικά στο νίκελ ότι είχε απομείνει κάτι μαυράκια που δεν έβγαιναν τα έκανα με 3Μ για γρατσουνιές και έγινε λαμπίκο.

Link to comment
Share on other sites

μεα το εχω κανει και εγω με σαπουνι και νερο αλλα δεν πολυ βγαινει.οσο για το νικελ με το πλυσιμο στο πλυντηριο βγαινει το μονο που μενει ειναι μαυριλα στο κατω μερος του νικελ στη μεση που αν το τριψεις φευγει. νομιζω μπορεις να το κανεις και με brasso.

την παρασκευη η την αλλη δευτερα θα το παρω και εγω το δικο μου.θελει στρωσιμο στην αρχη κανονικα?

με την ευκαρια θα τους πω και για τον πολυδισκο γιατι το σασμαν που και που μου κανει ενα τρρρρ οπως εχω προαναφερει.

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Πανί βρεγμένο με λίγο σαπούνι το έβαλα όσο μπορούσα πιο μέσα 2-3 φορές και καθάρισε. Εξωτερικά στο νίκελ ότι είχε απομείνει κάτι μαυράκια που δεν έβγαιναν τα έκανα με 3Μ για γρατσουνιές και έγινε λαμπίκο.

Για δωσε λεπτομερειες για το 3Μ please

Link to comment
Share on other sites

  • Εγώ παρέλαβα το αυτοκίνητο με καινούργια μηχανή καινούργιο turbo καινούργιο δίσκο και καινούργιο δεξί φτερό. εσείς που βάλατε καινούργιες μηχανές είδατε καμιά διαφορά στον τρόπο συμπεριφοράς του αυτοκινήτου?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους... Εγώ ύστερα από αρκετό διάβασμα στο Ίντερνετ κ μετά από ένα site που διάβασα αμερικανικό ήταν αν θυμάμαι καλά εξηγούσε ο τύπος εκεί πέρα ότι τους turbo κινητήρες πρέπει από την αρχή να τους σκιζεις... Τώρα θα μου πείτε πιο είναι το site που διάβασα για να το κάνω ανάρτηση εδώ... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το ξανά βρω...πάντως ύστερα από την αλλαγή του κινητήρα δεν ακολούθησα το εβλαβικό στρώσιμο που είχα κάνει την πρώτη φορά... Αντιθέτος με το που έβαλα το νέο κινητήρα το μόνο που περιμένω είναι να ανεβεί η θερμοκρασία στα λάδια...κ μετα ξεκιναει το παιχνιδι συνέχεια κοφτες κ φρένα με κατέβασματα ταχυτήτων...Αποτέλεσμα αυτών να έχω κάνει τα πρώτα 1000km κ να μην έχει κάψει ούτε σταγόνα ενώ τα λάδια είναι καταξανθα σα τη Victoria Silvstedt..καλώς κακός αυτό έκανα για αλλαγή αυτή τη φορά κ έχει ο θεός....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους... Εγώ ύστερα από αρκετό διάβασμα στο Ίντερνετ κ μετά από ένα site που διάβασα αμερικανικό ήταν αν θυμάμαι καλά εξηγούσε ο τύπος εκεί πέρα ότι τους turbo κινητήρες πρέπει από την αρχή να τους σκιζεις... Τώρα θα μου πείτε πιο είναι το site που διάβασα για να το κάνω ανάρτηση εδώ... Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το ξανά βρω...πάντως ύστερα από την αλλαγή του κινητήρα δεν ακολούθησα το εβλαβικό στρώσιμο που είχα κάνει την πρώτη φορά... Αντιθέτος με το που έβαλα το νέο κινητήρα το μόνο που περιμένω είναι να ανεβεί η θερμοκρασία στα λάδια...κ μετα ξεκιναει το παιχνιδι συνέχεια κοφτες κ φρένα με κατέβασματα ταχυτήτων...Αποτέλεσμα αυτών να έχω κάνει τα πρώτα 1000km κ να μην έχει κάψει ούτε σταγόνα ενώ τα λάδια είναι καταξανθα σα τη Victoria Silvstedt..καλώς κακός αυτό έκανα για αλλαγή αυτή τη φορά κ έχει ο θεός....

Εγώ το δουλεύω στην d με καθόλου απότομα ανοίγματα και manual με αλλαγές στις 2900-3000 . 1η- 2ρα 2000-2500 αλλαγή και μετά τα 1000 κμ θα το πηγαίνω μέχρι 3500 τις αλλαγές .

Link to comment
Share on other sites

Σκίσιμο παιδια!!! Εγω παρόλο που εχω μοτέρ που δεν εχει θέμα με τα λάδια Μόλις το πήρα εκανα 200χμ κατευθειαν εθνικη στο Manual μεχρι 4.500 στροφές κάθε ταχυτητα πάτημα και μολις πήγαινε 4.500 στροφές αφηνα γκάζι να κόψει ταχυτητα μονο του μετα το ιδιο και στις αλλες ταχυτητες .

Link to comment
Share on other sites

  • Εγώ παρέλαβα το αυτοκίνητο με καινούργια μηχανή καινούργιο turbo καινούργιο δίσκο

Καινούργιο κινητήρα η ανακατασκευασμένο;

Σου έδωσαν γραπτή εγγύηση;

Σε όσους έκαναν αντικατάσταση κινητήρα το έγραψαν στο βιβλίο του service η πήραν κάποιο χαρτί;

Link to comment
Share on other sites

Καινούργιο κινητήρα η ανακατασκευασμένο;

Σου έδωσαν γραπτή εγγύηση;

Σε όσους έκαναν αντικατάσταση κινητήρα το έγραψαν στο βιβλίο του service η πήραν κάποιο χαρτί;

ναι οντως στο βιβλιο σερβις τι γραψανε? παντως εγω πηρα χαρτι που λεει οτι το αμαξι μπηκε μεσα την ταδε ημερομηνια με ταδε χλμ για αλλαγη κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους καταρχας...δεν θα φεύγεται απο τις αντιπροσωπίες εάν δεν εξασφαλίζετε ότι θα πέρνετε 3 πράγματα...1) Το χαρτί της Εντολής Εργασίας που θα γράφει πάνω για την αλλαγή κινητήρα εννοείται τον αριθμό του παλιού κινητήρα αλλα και τον αριθμό του καινούργιου. 2) Να γράφεται στο bookservice επίσης για την αλλαγη κινητήρα κ τέλος 3) το πιο σημαντικό το χαρτί της καινούργιας γραπτής εγγύησης για τον νέο κινητήρα που σας έχουν βάλλει. Αυτό βασικά το χαρτί είναι υποχρεωμένοι να σας το δίνει η Kosmocar για κάθε καινούργιο ανταλλακτικό που μπαίνει στο αμάξι σας άσχετα αν κανουν τη πάπια απο την αρχή για να το αποφύγουν γιατί είναι 2 χρόνια εγγύηση από την αρχή... μην φεύγεται από την κάθε αντιπροσωπία χωρίς αυτό το χαρτί. post-20674-0-71812500-1352277489_thumb.p

Δώστε βάση στη μπαρούφα που γράφουν ( νέος κινητήρας!! όχι καινούργιος...) δεν είναι καινούργια τα μοτέρ είναι όλα ανεξαιρέτως ανακατασκευασμένα. Για αυτό το λόγο θα ζητάτε στην εντολή εργασίας να σας γράφουν κ το κωδικό του παλιού μοτέρ αλλά κ του " νέου κινητήρα" για να φαίνεται η διαφορά καινούργιου κ ανακατασκευασμένου ανταλλακτικού τουλάχιστον εκεί....

Edited by menegsp
Link to comment
Share on other sites

εμενα πανω στον νεο κινητηρα εχουν χαραξει μονο τα γραμματα CAV oσο για τα χαρτια εννοειται πως θα τα ζητησω.μεχρι στιγμης εχω την εντολη και θα τους πω να μου γραψουν στο βιβλιο σερβις.οσο για την εγγυηση αν και εχω επεκταση αλλα 2 χρονια θα τους πως αν αρχιζει απο την αρχη δηλαδη τετρατια.ειδα τον παλιο μου κινητηρα μπουζι τουρμπινα κλπ και ηταν ολα σε πολυ καλη κατασταση η τουρμπινα δεν ειχε λαδι και τα μπουζι ηταν κομπλε.τους ρωτησα για το τι προβλεπει η αντιπροσωπεια για τον νεο κινητηρα δλδ ποσο πρεπει να καει αν καειι κλπ και μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν εντολη και πως θα κανω μια μονο μετρηση στα πρωτα 1000 χλμ. κατα τα αλλα αυριο κουμπωνει ο κινητηρας θα τον κανουν δοκιμη και απο δευτερα παραλαμβανω!!!!!αντε να δουμε

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά να πω ότι έχω φτάσει 6000 km με τα νέα ενισχυμένα ελατήρια που έβαλα και δεν μου έχει κάψει ακόμα σταγόνα λάδι (κυριολεκτικά) !!!

Κάποια μικρή ποσότητα λαδιού που έχετε κάψει με τον νέο κινητήρα είναι λογική λόγω στρωσίματος. Στα 5000 km θα φανεί πιστεύω αν όλα είναι οκ ή όχι ... Υπομονή σε όλους και να κάνετε χιλιόμετρα...!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.