Guest tanasi Posted November 1, 2012 Report Posted November 1, 2012 Εδώ και 3μιση χρόνια περιμέναμε κρας τεστ του cc. Η αίσθησή μου είναι γενικά αρνητική. Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted November 1, 2012 Report Posted November 1, 2012 Η αλήθεια είναι ότι ότι η διαφορά του με το Passat Limo είναι αισθητή!... Να παρατηρήσω όμως τα εξείς: Παρόλο που ο φορέας είναι ο ίδιος, η ταχύτητα είναι η ίδια (40mph), είναι διαφορετικό το υλικό πρόσκρουσης και το σημείο που χτυπάει το αυτοκίνητο... Στο Passat CC είναι σκέτος τοίχος (καμιά απορροφητικότητα) και επίσης το Passat CC το χτυπάνε πολύ στην άκρη (όχι τόσο μετωπικά), με αποτέλεσμα να συμμετέχει στην απορρόφηση της ενέργειας μικρότερο μέρος του σασί του... Quote
giev Posted November 2, 2012 Report Posted November 2, 2012 Καμία απολύτως σχέση τα δύο τεστ! Το πρώτο του CC είναι νέου τύπου, μικρής μετωπικής επιφάνειας, και στην κυριολεξία γαμ@ει τα αυτοκίνητα! Νομίζω μόνο ένα Βόλβο έχουν κρίνει σχετικά θετικά σε αυτό το τεστ. Σχετικά! Quote
stef80 Posted November 2, 2012 Report Posted November 2, 2012 Η επιφάνεια που χτυπάει στο εμπόδιο είναι υπερβολικά μικρή! Ειναι πολύ πιθανό να μην κοντράρει καν το αριστερό ράμφος του σασί πάνω στο εμπόδιο και όλη την ενέργεια να την απόρροφά το κέλυφος. Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted November 6, 2012 Report Posted November 6, 2012 Ηθικό δίδαγμα: Αν βλέπεις ότι πας με τα μούτρα επάνω στον άλλον, μην πας να τον αποφύγεις για να τον πετύχεις "ξιστά". Βάρα στο ψαχνό για να έχεις μεγαλύτερη απορρόφηση ενέργειας!!!! :p Το βλέπω σε 1-2 χρόνια, το ελαφρύτερο αμάξι να ζυγίζει 2ton αφού θα έχουν μπει επιπλέον μπάρες και σίδερα για την ασφάλεια τον επιβατών.... Quote
stef80 Posted November 6, 2012 Report Posted November 6, 2012 Για δες όμως και αυτό... Πολύ χειρότερο αποτέλεσμα απο το cc. Μου φαίνεται πολύ άκυρο τεστ. Ενας-δυο πόντοι μετακίνηση μπορεί να κάνουν τεράστια διαφορά για το λόγο που είπα παραπάνω. Αν δεν κοντράρει το ράμφος που είναι μέρος του σασί, τότε μένουν μόνο οι λαμαρίδες και το αμάξι γίνεται σμπαράλια. Quote
yositosi Posted November 6, 2012 Report Posted November 6, 2012 Στέφανε, πέρα του "εξωτερικού design" το ράμφος βρίσκεται πρακτικά κρυμμένο στο ίδιο σημείο... και παρά τους 1-2 πόντους που λες σε όλες τις περιπτώσεις το παίρνει παραμάζωμα, και παρά το ότι το βλέπεις εξωτερικά "γουρούνι" σε μέγεθος, πρακτικά δεν είναι και τόσο στιβαρό όσο δείχνει. Τι εννοώ με αυτό... Το ράμφος ειναι 3 μέρη. Το ανάποδο Π που είναι και το χοντρό ατσάλι, η εσωτερική βάση του φτερού που ειναι λαμαρινούλα της πλακας), και το άνω Π το οποίο και παλι δεν ειναι κανένα ιδιαίτερα χοντρό κομμάτι μετάλλου. Και δομικά αν το δεις, ξεκινάει λεπτό... και χοντραίνει προς τα πισω η κατασκευή (στο πισω μερος του θόλου)... Ετσι ίσως δίνει και την ζώνη ελεγχόμενης παραμορφωσης του. Παρόλα αυτά, ένα τέτοιο τέστ το ζορίζει καθότι η "στρογγυλεμένη επιφάνεια" που προσομειώνει και μια κολώνα τσιμεντένια έρχεται και τα ωθεί παραπάνω τα μέρη να παραμορφωθούν και όχι ενιαία να μετατοπιστουν προς τα πισω. Σε απλά Ελληνικά, αντί να τα κάνει όλα μια μάζα δίνοντας στατικά μετατόπιση προς τα πισω... δίνει διπλη κίνηση της μορφής "μετατόπιση και φαλτσάρισμα" όπου συνθλίβει και παράλληλα πετάει το αμάξι προς την αντίθετη μεριά (για αυτό άλλωστε και διαλύεται η πόρτα). Αν φύγεις εκτός δρόμου και προσκρούσεις σε κολώνα (ειδικά καμία τσιμεντένια μεγάλης διατομής που είναι στερεωμένη ΠΟΛΥ καλά)... ακριβώς αυτό παθαίνεις, οπότε ειναι ρεαλιστικής βάσης έλεγχος/δοκιμης Quote
stavrosorf Posted March 15, 2013 Report Posted March 15, 2013 Αυτό που είδα εγώ είναι ότι δεν άνοιξαν οι πλευρικοί αερόσακοι. Αν παρατηρήσετε ανοίγει μόνο του οδηγού.......... Quote
Tonyantony Posted March 15, 2013 Report Posted March 15, 2013 Αυτό που είδα εγώ είναι ότι δεν άνοιξαν οι πλευρικοί αερόσακοι. Αν παρατηρήσετε ανοίγει μόνο του οδηγού.......... Φυσικά αφού χτυπήθηκε από μπροστά, μόνο σε πλευρικό χτύπημα ανοίγουν Quote
Symearg Posted March 15, 2013 Report Posted March 15, 2013 Καλησπέρα, το παραπάνω test είναι ένα μέρος της νέας εξελιγμένης και πιο αυστηρής δοκιμασίας. Στόχος είναι να δοκιμαστεί η κολώνα του οδηγού. Αυτή η μορφή ατυχημάτων (σύμφωνα με το TUV) είχε Μ.Ο. θνησιμότητας >60% ακόμη και σε αυτοκίνητα με 5*. Έτσι αποφάσισαν να εντάξουν και αυτή τη δοκιμασία με χτύπημα έξω από τη βάση του εμπρός υποπλαισίου και των ζωνών παραμόρφωσης. Άν προσέξατε, στο καπώ υπάρχουν δύο κίτρινες γραμμές. Σε αυτή που είναι σχεδόν στη μέση γινόταν τα χτυπήματα μέχρι πρόπερσι. Τώρα γίνονται και στις δύο θέσεις και βαθμολογούνται και οι δύο. Στόχος η επιβίωση του οδηγού/συνοδηγού ακόμη και σε τέτοιας μορφής χτύπημα. Quote
yositosi Posted March 28, 2013 Report Posted March 28, 2013 Ούτως ή άλλως υπερβολικά "extreme" δοκιμασία καθότι μιλάμε για τοιχο και όχι για υλικό που θα απορροφήσει κομμάτι της κινητικής ενέργειας. Στην πράξη τα πράγματα ειναι πολύ πιο ήπια εκτός φυσικά και καρφωθείς επανω σε τοιχο Quote
marios tsi Posted March 28, 2013 Report Posted March 28, 2013 Ο τοίχος είναι το ίδιο με το να πέσει πάνω σε αυτοκίνητο που κινείται αντίθετα και να χτυπήσουν ''άκρη με άκρη'' όχι με το να πέσει πάνω σε κολώνα. Quote
tsompev Posted March 28, 2013 Report Posted March 28, 2013 (edited) stavros34, on 15 Mar 2013 - 18:09, said: Αυτό που είδα εγώ είναι ότι δεν άνοιξαν οι πλευρικοί αερόσακοι. Αν παρατηρήσετε ανοίγει μόνο του οδηγού.......... Φυσικά αφού χτυπήθηκε από μπροστά, μόνο σε πλευρικό χτύπημα ανοίγουνΟ πλευρικός αερόσακος στο audi άνοιξε. Edited March 28, 2013 by tsompev Quote
Tonyantony Posted March 28, 2013 Report Posted March 28, 2013 Το να ανοίξουν οι πλευρικοί αερόσακοι σε μετωπικό χτύπημα είναι άχρηστο γιατί δεν χρειάζονται καθόλου και αν φταίς είναι και επιπλέον έξοδο Quote
Symearg Posted March 29, 2013 Report Posted March 29, 2013 Μετά το χτύπημα στο εμπόδιο, τα περισσότερα αυτοκίνητα φεύγουν προς τα δεξιά και γυρίζουν. Ανάλογα με την πλευρική επιτάχυνση που αναπτύσεται, οι σένσορες ανοίγουν ή δεν ανοίγουν τους πλευρικούς αερόσακους για να μη χτυπήσει και στα πλάγια ο επιβάτης και γίνει σέικερ. Quote