Jump to content
Guest tanasi

Crash Test -Επιτέλους

Recommended Posts

Η αλήθεια είναι ότι ότι η διαφορά του με το Passat Limo είναι αισθητή!...

Να παρατηρήσω όμως τα εξείς: Παρόλο που ο φορέας είναι ο ίδιος, η ταχύτητα είναι η ίδια (40mph), είναι διαφορετικό το υλικό πρόσκρουσης και το σημείο που χτυπάει το αυτοκίνητο... Στο Passat CC είναι σκέτος τοίχος (καμιά απορροφητικότητα) και επίσης το Passat CC το χτυπάνε πολύ στην άκρη (όχι τόσο μετωπικά), με αποτέλεσμα να συμμετέχει στην απορρόφηση της ενέργειας μικρότερο μέρος του σασί του...

Link to comment
Share on other sites

Καμία απολύτως σχέση τα δύο τεστ! Το πρώτο του CC είναι νέου τύπου, μικρής μετωπικής επιφάνειας, και στην κυριολεξία γαμ@ει τα αυτοκίνητα! Νομίζω μόνο ένα Βόλβο έχουν κρίνει σχετικά θετικά σε αυτό το τεστ. Σχετικά!

Link to comment
Share on other sites

Η επιφάνεια που χτυπάει στο εμπόδιο είναι υπερβολικά μικρή! Ειναι πολύ πιθανό να μην κοντράρει καν το αριστερό ράμφος του σασί πάνω στο εμπόδιο και όλη την ενέργεια να την απόρροφά το κέλυφος.

Link to comment
Share on other sites

Ηθικό δίδαγμα: Αν βλέπεις ότι πας με τα μούτρα επάνω στον άλλον, μην πας να τον αποφύγεις για να τον πετύχεις "ξιστά". Βάρα στο ψαχνό για να έχεις μεγαλύτερη απορρόφηση ενέργειας!!!! :p :p

Το βλέπω σε 1-2 χρόνια, το ελαφρύτερο αμάξι να ζυγίζει 2ton αφού θα έχουν μπει επιπλέον μπάρες και σίδερα για την ασφάλεια τον επιβατών....

Link to comment
Share on other sites

Για δες όμως και αυτό...

Πολύ χειρότερο αποτέλεσμα απο το cc.

Μου φαίνεται πολύ άκυρο τεστ. Ενας-δυο πόντοι μετακίνηση μπορεί να κάνουν τεράστια διαφορά για το λόγο που είπα παραπάνω.

Αν δεν κοντράρει το ράμφος που είναι μέρος του σασί, τότε μένουν μόνο οι λαμαρίδες και το αμάξι γίνεται σμπαράλια.

Link to comment
Share on other sites

Στέφανε, πέρα του "εξωτερικού design" το ράμφος βρίσκεται πρακτικά κρυμμένο στο ίδιο σημείο... και παρά τους 1-2 πόντους που λες σε όλες τις περιπτώσεις το παίρνει παραμάζωμα, και παρά το ότι το βλέπεις εξωτερικά "γουρούνι" σε μέγεθος, πρακτικά δεν είναι και τόσο στιβαρό όσο δείχνει.

Τι εννοώ με αυτό... Το ράμφος ειναι 3 μέρη. Το ανάποδο Π που είναι και το χοντρό ατσάλι, η εσωτερική βάση του φτερού που ειναι λαμαρινούλα της πλακας), και το άνω Π το οποίο και παλι δεν ειναι κανένα ιδιαίτερα χοντρό κομμάτι μετάλλου. Και δομικά αν το δεις, ξεκινάει λεπτό... και χοντραίνει προς τα πισω η κατασκευή (στο πισω μερος του θόλου)... Ετσι ίσως δίνει και την ζώνη ελεγχόμενης παραμορφωσης του. Παρόλα αυτά, ένα τέτοιο τέστ το ζορίζει καθότι η "στρογγυλεμένη επιφάνεια" που προσομειώνει και μια κολώνα τσιμεντένια έρχεται και τα ωθεί παραπάνω τα μέρη να παραμορφωθούν και όχι ενιαία να μετατοπιστουν προς τα πισω.

Σε απλά Ελληνικά, αντί να τα κάνει όλα μια μάζα δίνοντας στατικά μετατόπιση προς τα πισω... δίνει διπλη κίνηση της μορφής "μετατόπιση και φαλτσάρισμα" όπου συνθλίβει και παράλληλα πετάει το αμάξι προς την αντίθετη μεριά (για αυτό άλλωστε και διαλύεται η πόρτα).

Αν φύγεις εκτός δρόμου και προσκρούσεις σε κολώνα (ειδικά καμία τσιμεντένια μεγάλης διατομής που είναι στερεωμένη ΠΟΛΥ καλά)... ακριβώς αυτό παθαίνεις, οπότε ειναι ρεαλιστικής βάσης έλεγχος/δοκιμης

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είδα εγώ είναι ότι δεν άνοιξαν οι πλευρικοί αερόσακοι. Αν παρατηρήσετε ανοίγει μόνο του οδηγού.......... :help:  :help:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είδα εγώ είναι ότι δεν άνοιξαν οι πλευρικοί αερόσακοι. Αν παρατηρήσετε ανοίγει μόνο του οδηγού.......... :help::help:

Φυσικά αφού χτυπήθηκε από μπροστά, μόνο σε πλευρικό χτύπημα ανοίγουν

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, το παραπάνω test είναι ένα μέρος της νέας εξελιγμένης και πιο αυστηρής δοκιμασίας. Στόχος είναι να δοκιμαστεί η κολώνα του οδηγού. Αυτή η μορφή ατυχημάτων (σύμφωνα με το TUV) είχε Μ.Ο. θνησιμότητας >60% ακόμη και σε αυτοκίνητα με 5*. Έτσι αποφάσισαν να εντάξουν και αυτή τη δοκιμασία με χτύπημα έξω από τη βάση του εμπρός υποπλαισίου και των ζωνών παραμόρφωσης. Άν προσέξατε, στο καπώ υπάρχουν δύο κίτρινες γραμμές. Σε αυτή που είναι σχεδόν στη μέση γινόταν τα χτυπήματα μέχρι πρόπερσι. Τώρα γίνονται και στις δύο θέσεις και βαθμολογούνται και οι δύο. Στόχος η επιβίωση του οδηγού/συνοδηγού ακόμη και σε τέτοιας μορφής χτύπημα.

Link to comment
Share on other sites

Ούτως ή άλλως υπερβολικά "extreme" δοκιμασία καθότι μιλάμε για τοιχο και όχι για υλικό που θα απορροφήσει κομμάτι της κινητικής ενέργειας. Στην πράξη τα πράγματα ειναι πολύ πιο ήπια εκτός φυσικά και καρφωθείς επανω σε τοιχο ;)

Link to comment
Share on other sites

Ο τοίχος είναι το ίδιο με το να πέσει πάνω σε αυτοκίνητο που κινείται αντίθετα και να χτυπήσουν ''άκρη με άκρη'' όχι με το να πέσει πάνω σε κολώνα.

Link to comment
Share on other sites

stavros34, on 15 Mar 2013 - 18:09, said:

Αυτό που είδα εγώ είναι ότι δεν άνοιξαν οι πλευρικοί αερόσακοι. Αν παρατηρήσετε ανοίγει μόνο του οδηγού..........

Φυσικά αφού χτυπήθηκε από μπροστά, μόνο σε πλευρικό χτύπημα ανοίγουν

Ο πλευρικός αερόσακος στο audi άνοιξε. Edited by tsompev
Link to comment
Share on other sites

Το να ανοίξουν οι πλευρικοί αερόσακοι σε μετωπικό χτύπημα είναι άχρηστο γιατί δεν χρειάζονται καθόλου και αν φταίς είναι και επιπλέον έξοδο

Link to comment
Share on other sites

Μετά το χτύπημα στο εμπόδιο, τα περισσότερα αυτοκίνητα φεύγουν προς τα δεξιά και γυρίζουν. Ανάλογα με την πλευρική επιτάχυνση που αναπτύσεται, οι σένσορες ανοίγουν ή δεν ανοίγουν τους πλευρικούς αερόσακους για να μη χτυπήσει και στα πλάγια ο επιβάτης και γίνει σέικερ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.