Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Δες τα όλα τα ποστ και δες ποιοι λέγανε και τι. Και όλο αυτό το πανηγύρι όντως ήταν μεταξύ μιας παρέας, εκτός του Latou που ζήλεψε και άλλων 2. Όλοι οι υπόλοιποι, είμασταν στο κόλπο για τον λόγο που προανέφερα. Και δεν πέσαμε σαν κοράκια πάνω στον Αποστόλη. Εγώ ακόμα δεν ξέρω τον Αποστόλη, πως μπορω να πω το οτιδήποτε για αυτόν; Το όλο θέμα σχολιάζαμε και όντως μερικοί βγάλαμε χολή, αλλά όχι σε προσωπικό επίπεδο.

Απλά, επειδή ξεκινάει το ματς, έλα την Παρασκευή στη συνάντηση, να σε γνωρίσω και να πούμε ότι θέλεις από κοντά. Δεν είμαι αντίθετος στα όσα λες, αλλά υπάρχει μεγάλη κουβέντα. Κερνάω καφέ λοιπόν, την Παρασκευή. Να δω και το TSI! tongue.gif

καφε την επομενη βδομαδα οποια μερα θελεις γιατι εν οψη 4ημερου θα "εκδρομισω"

Link to comment
Share on other sites

Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις, απο τις δακρύβρεχτες Gay συμπεριφορές, απο τους ευχαριστημένους πελάτες που για να παραμείνουν ευχαριστημένοι πρέπει να συνεχίσουν να πηγαίνουν τοίχο τοίχο διότι τα εκάστοτε πλαστικά μέρη του κινητήρα είναι έτοιμα σαν φαλλοί την άνοιξη να διακορεύσουν τους ανυποψίαστους και αθώους πισινούς τους?

Ήθελα να γράψω ένα εκτενές άρθρο για όλα αυτά αλλά τα γνωμικά του σοφού μας λαού (Τον αράπη και αν τον πλένεις, στου κουφού την πόρτα) αντηχούν δυνατά στο κεφάλι μου για να συνεχίσω και με κουράζουν τα αδιέξοδα.

Θα συμφωνήσω με προλαλήσαντα, ότι τα λεφτά που δίνει ο καθένας και οι επιλογές που κάνει είναι σεβαστές και φέρουν την ευθύνη αυτών που τις πραγματοποιούν, το παγκόσμιο όμως θεώρημα που ελοχεύει αδιαπραγμάτευτο και αδυσώπητο (δυστηχώς και στον τομέα της βελτίωσης) είναι : OTI ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ......ενίοτε και τον πούλο.

καλα εσυ συνεχιζεις να μας πεισεις οτι το 1000000 ευρω που εδωσες για την βελτιωση σου επιασε τοπο..δεν βαρεθηκες?

Νομιζω εσενα δεν ειχε σπασει το μοτερ καποτε η καποιου αλλου με mtm?

Καταρχήν ¶ρη, εγώ να σου πω το εξής. Όταν δεν μαθαίνονται όλα από την αρχή και κρύβονται πολλά πράγματα, τι θέλεις δηλαδή να συμπαιράνει ο άλλος; Και θα μου πεις, τώρα με πιστεύεις; Όχι δεν σε πιστεύω, μιας και είσαι μεγαλύτερο φίδι από εμένα. Και στο κάτω κάτω, εγώ δεν έχω κανένα μα κανένα όφελος με το να λέω οτίδηποτε. Στο αμάξι μου δεν έχει βάλει κανείς χέρι και δεν πρόκειται να βάλει σύντομα. Είμαι ο μοναδικός που δεν τρέφει συμπάθειες και τα λέει έτσι όπως τα σκέφτεται. Την επόμενη φορά, αν θα μαθευτεί κάτι, να ξηγιέστε από την αρχή και όχι να βγαίνεται ο ένας μετά τον άλλον να τα μπαλώσει. Τέλος εδώ με την ιστορία μιας και ούτε με σένα, αλλά ούτε και με τους e-tuners έχω κάτι σε προσωπικό επίπεδο. Απλά έχω πει και θα ξαναπώ, ότι όταν όλα πάνε καλά, μας πρήζεται, αλλά όταν κάτι πάει στραβά, κάνετε τις πάππιες. Αυτό που ήθελα να πετύχω, το πέτυχα.

Αν ειχανε κανει μαλακια θα τους ειχα στησει στον τοιχο οπως το ειχα κανει και παλια με τον Κριτωνα αν θυμασαι που θυμασαι.οποτε ασε τα περι να λεμε τισ αποτυχιες μας γιατι ειμαι απο τους πρωτους και απο τους λιγους που τα λενε..Και το ξαναλεω το αμαξι εκαψε φλατζα λογο χαλασμενης αντλιας νερου ..εμεινε απο νερα πως το λενε ρε.....Ξεκολατε επιτελους

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιος φταίει αλλά εμένα προσωπικά αρχίζει και μου τη δίνει αυτή η απίστευτη, απύθμενη, ατέρμωνη, ανυπέρβλητη, αξεπέραστη, αχαλίνωτη, ανεκδιήγητη *μη επιτρεπόμενη λέξη* με τα περιφερειακά των μοτέρ VAG.

Έτσι εξηγείται γιατί απευθύνεται σε παιδιά που ήταν πάντα άντρες. Γιατί προφανώς τα χρήματα για R&D τελείωσαν στην πίσω ανάρτηση και το μπλοκ του κινητήρα και ως εκ τούτου όλα τα υπόλοιπα τα σχεδίασαν η Fischer-Price και η Chicco. Βέβαια. Αυτό είναι.

Κάθε λίγο και λιγάκι έλεγχος στο κωλο-cam follower, έλεγχος στον κωλοεκκεντροφόρο, έλεγχος στην κωλοαντλία υψηλής, έλεγχος στην κωλοPCV, έλεγχος στη γαμωσκάστρα, έλεγχος στην αντλία νερού. Πρέπει να κυκλοφορούμε με το βαλιτσάκι του Sport-Billy στο χέρι και ενα lexotanil στον κώλο και να βγάζουμε πότε ενα VAG-COM, πότε εναν πολλαπλασιαστή, πότε ενα ποτηράκι, πότε ενα ψιψιψίνι, πότε ενα κοκοψόψαρο κ.ο.κ.

ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ? ΚΑΘΕ 60.000KM ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ?

Sorry guys, εγώ πήρα καινούργιο αυτοκίνητο από τον Γρατσία και όχι αντικοσακαράκα από 15ο χέρι με πινακίδες ΦΙΛΠΑ. Το βιβλίο service κάτι λέει για ιμάντα εκκεντροφόρων: 120.000 km νομίζω? Του λούστη, και στο S3 το ίδιο θα ισχύει. Γιατί να διαφέρει ενα S3 με πρόγραμμα από ενα GTI με S3 setup στο θέμα της αντλίας νερού? Εγώ λοιπόν τη γαμωαντλία μου θα την αφήσω πάνω μέχρι τα 120 χιλιάρικα και ΑΝ κάνει ΤΣΙΚ, να είστε ΣΙ-ΓΟΥ-ΡΟΙ πως καποιουνού ο κώλος στην Kosmocar θα κάνει ΧΡΑΤΣ. Και αυτό είναι δέσμευση, που λέει και ο Καραμανλής.

Φιλε τα μοτερακια μας ειναι μια χαρα...Αυτα που εχω κανει εγω στο αμαξι ειμαι σιγουρος οτι μαλλον δεν τα εχει κανει αλλος εδω στο ελλαδα...

Καθε μερα σχεδον παω τελικη και καθε μερα σχεδον εχουμε (φιλικα ανοιγματα) και καθε Δευτερα χειμωνα-καλοκαιρι παει πιστα..Εχω παει 300+ πανω απο 20 φορες και γενικοτερα ειμαι του καθε μερα ταπα..Οσοι με ξερουν ...ξερουν.

Ειληκρινα περιμενα να παρω κανα καπακι η καμια μπιελα στο χερι καποια στιγμη αλλα τελικα δεν με προδοσε το μοτερ σαν μοτερ αλλα η αντλια που εκει εγω φταιω που δεν την ειχα αλλαξει..η vw σωστα μπορει να λεει αλλαγη στα 120000 χλμ αλλα εγω με την χρηση που του κανω επρεπε αν την εχω πεταξει στα 60 αντε 80..

Ειληκρινα αν δεις το μοτερακι μου που ανοιξε το καπακι ο μαμος ειναι σαν καινουργιο παρολο το σκισιμο που εχει φαει...

Η συντηρηση ειναι υποκειμενικη παιδια και παει αναλογα με την χρηση...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι μ' αρέσει μ' εσένα ¶ρη? Που βγαίνεις και γράφεις τι έχεις κάνει στο ταλαίπωρο το αμάξι! Δεν πιστεύω να βάλεις και αγγελία εδώ μέσα όταν έρθει η ώρα να το δώσεις...

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι μ' αρέσει μ' εσένα ¶ρη? Που βγαίνεις και γράφεις τι έχεις κάνει στο ταλαίπωρο το αμάξι! Δεν πιστεύω να βάλεις και αγγελία εδώ μέσα όταν έρθει η ώρα να το δώσεις...

Το πηρα για να το ευχαριστιεμαι και οχι για να το εχω στο σαλονι..σε πληροφορω ειναι σε αριστη κατασταση φιλε μου οσο και αν σου φενεται περιεργο..Εαν το καις οπως πρεπει δεν χαλαει ποτε...

Link to comment
Share on other sites

1) ...όταν όλα πάνε καλά, μας πρήζεται, αλλά όταν κάτι πάει στραβά, κάνετε τις πάππιες. Αυτό που ήθελα να πετύχω, το πέτυχα... Και όσο για το τι έπρεπε να κάνεις, πέρα από το να μας γράφεις στα @@ σου, πλέον που είσαι μεγάλος και τρανός, θα μπορούσες να βγεις από την πρώτη στιγμή και να γράψεις σε ένα ποστ όλες τις απαντήσεις. Αλλά τώρα, έχεις αποδείξει τι εστί Κρίτωνας και δεν έχεις ανάγκη μια καλή εικόνα.

2) Είμαι πολύ περίεργος αν αυτό το περιστατικό γινόταν με κάποιο αμάξι της Revo, πόσο καλοπροαίρετος θα ήσουν εσύ και πόσο εύκολα θα πίστευες μια ιστορία σαν και αυτή. Εγώ ακόμα δεν έχω πειστεί και νομίζω είναι δικαιώμα μου. Αλλά το τελειώνω εδώ γιατί όταν ο άλλος χάνει την ψυχραιμία του και καταφεύγει σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς, αυτό σημαίνει ότι κρύβεται και κάτι άλλο από πίσω. Μακάρι να βγω ψέυτης.

1) Ρε Γιωργο, διαβαζεις τι γραφεις??? Την παλευεις??? Να σου πω εσενα ή στον καθενα τι εγινε με το 1 απο τα 800 αυτοκινητα που εχουμε φτιαξει??? Γιατι? Χρωσταω να σου απολογηθω για το αν εσπασε η πλαστικη τρομπα? Ή ειμαι υποχρεωμενος για την αμεση ενημερωση σου? Φιλε, για να μαθαινει ο κοσμος τι γινεται με τα cam followers φαγαμε το κραξιμο του αιωνα, μεχρι και οτι φταινε τα προγραμματα μας λεγανε... και τωρα μου λες οτι αποκρυπτω κατι? Τα δυνατοτερα TFSI εχουν περασει απο τα χερια μας και να εισαι σιγουρος οτι τις αστοχιες , που στους "πειραματισμους" η πιθανοτητα παντα υπαρχει, θα ειμια ο πρωτος που θα τις αναφερω, οπως εκανα και στο παρελθον!

Δεν εγραψα την 1η στιγμη γιατι ηθελα να μαθω τι ακριβως εχει γινει. Δεν γνωριζα τι εχει γινει με το αυτοκινητο, απο σενα διαβασα οτι εχει ραγισει καπακι (νομιζα οτι εχεις μιλησει με τον Αρη...) και οταν ειδα οτι αποδειχτηκες ΨΕΥΤΗΣ , αφου ουτε ο Αρης μεχρι να γινει το ποστ σου δε μου πε τι εγινε, τσαντιστηκα. Τσαντιστηκα με το ψεμα σου , με τιποτα αλλο, ουτε με τη βλακεια σου να εμπιστευτεις τη "ραδιο-αρβυλα" που σου σφυριξε καποιος και, απο κομπλεξισμο, ετρεξες να την γραψεις!

Τον Αρη δεν τον ξερεις καλα... Αν γινοταν κατι και ειχε και την παραμικρη υποψια οτι φταιγαμε εστω και στο ελαχιστο δεν θα μας ξεπλενε ουτε ο Ιορδανης ποταμος! Αν ειναι δυνατον!!! Δεν εχει προβλημα ο ιδιοκτητης και εχει ενας αλλος "συμφορουμιστας"...!!!

Ουτε τους πελατες μου, ουτε κανεναν αλλο δεν γραφω στ α****** μου... Για το ονομα του παλευει ο καθενας καθε μερα, το ιδιο κι εγω. Τους κακοπροεραιτους, ομως, εχω αρχισει να γραφω, που αδικαιολογητα και απο κομπλεξισμο και μονο θελουν να προξενησουν φασαρια... Τσεκαρε το υφος των ποστ σου και θα καταλαβεις... Χολη και κομπλεξισμο σε ιδιοκτητη και βελτιωτες!

2) Τι μακαρι? Ψευτης βγηκες ηδη, δεν το καταλαβες? Το καπακι δεν ραγισε και χιλιοεπεμενες, αν δεν πειστηκες και σ ενδιαφερει, ελα να το δεις με τα ματια σου...

Προσωπικα, δεν μ ενδιαφερει ουτε αν πειστηκες εσυ για το τι εγινε, ουτε τι κανει η Revo με τους πελατες της , ουτε αν εσπασε το ΜΤΜ του Γιαννη (που ουτε η ΜΤΜ εφταιγε...), ουτε τι προκειται να κανει ο καθενας με το αυτοκινητο του... Με νοιαζει τι κανω εγω με τα αυτοκινητα μου και το αν το 99% των ανθρωπων που μας εμπιστευνται ειναι ευχαριστημενοι (γιατι το 100% εκ των πραγματων δεν μπορει να επιτευχθει...). Ποσοστο αστοχιας 0% δεν υπαρχει ουτε στα full stock αυτοκινητα, ποσο μαλλον στα βελτιωμενα. Το οτι τα εχουμε παει οπως γνωριζεις εχει να κανει περισσοτερο με την προσοχη που δινουμε οταν ρυθμιζουμε, αλλα και με την τυχη! Οι προσωπικοι χαρακτηρισμοι θα υπαρχουν παντα εφοσον καποιος αναφερει ψευτιες, που με θιγουν επαγγελματικα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιος φταίει αλλά εμένα προσωπικά αρχίζει και μου τη δίνει αυτή η απίστευτη, απύθμενη, ατέρμωνη, ανυπέρβλητη, αξεπέραστη, αχαλίνωτη, ανεκδιήγητη *μη επιτρεπόμενη λέξη* με τα περιφερειακά των μοτέρ VAG.

Έτσι εξηγείται γιατί απευθύνεται σε παιδιά που ήταν πάντα άντρες. Γιατί προφανώς τα χρήματα για R&D τελείωσαν στην πίσω ανάρτηση και το μπλοκ του κινητήρα και ως εκ τούτου όλα τα υπόλοιπα τα σχεδίασαν η Fischer-Price και η Chicco. Βέβαια. Αυτό είναι.

Κάθε λίγο και λιγάκι έλεγχος στο κωλο-cam follower, έλεγχος στον κωλοεκκεντροφόρο, έλεγχος στην κωλοαντλία υψηλής, έλεγχος στην κωλοPCV, έλεγχος στη γαμωσκάστρα, έλεγχος στην αντλία νερού. Πρέπει να κυκλοφορούμε με το βαλιτσάκι του Sport-Billy στο χέρι και ενα lexotanil στον κώλο και να βγάζουμε πότε ενα VAG-COM, πότε εναν πολλαπλασιαστή, πότε ενα ποτηράκι, πότε ενα ψιψιψίνι, πότε ενα κοκοψόψαρο κ.ο.κ.

ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ? ΚΑΘΕ 60.000KM ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ?

Sorry guys, εγώ πήρα καινούργιο αυτοκίνητο από τον Γρατσία και όχι αντικοσακαράκα από 15ο χέρι με πινακίδες ΦΙΛΠΑ. Το βιβλίο service κάτι λέει για ιμάντα εκκεντροφόρων: 120.000 km νομίζω? Του λούστη, και στο S3 το ίδιο θα ισχύει. Γιατί να διαφέρει ενα S3 με πρόγραμμα από ενα GTI με S3 setup στο θέμα της αντλίας νερού? Εγώ λοιπόν τη γαμωαντλία μου θα την αφήσω πάνω μέχρι τα 120 χιλιάρικα και ΑΝ κάνει ΤΣΙΚ, να είστε ΣΙ-ΓΟΥ-ΡΟΙ πως καποιουνού ο κώλος στην Kosmocar θα κάνει ΧΡΑΤΣ. Και αυτό είναι δέσμευση, που λέει και ο Καραμανλής.

Δυστυχως, Αρη, το maintenance schedule που δινει η Volkswagen ειναι ελλειπεστατο. Τα διαστηματα ειναι μεγαλα και δεν νομιζω οτι μπορει να τα εμπιστευτει χρηστης που το σκιζει. Καλως ή κακως το εργοστασιο επρεπε να εχει λαβει υπ οψιν του και τετοια χρηση.

Τα 2 σημαντικα αναλωσιμα που λειπουν ειναι :

1) Cam follower. Ειναι δυνατον να μην λεει για αντικατασταση του? Δεν εχω δει αυτοκινητο με 60000χλμ που να το βγαζεις σωστο, ενω στα 100000χλμ γρηγορης οδηγησης κατα 99% θα θες και εκκεντροφορο. Τοτε δεν θα υπαρχει εγγυηση και ο τυχερος ιδιοκτητης θα χρεωθει καμια 600 Ευρω. Αν ειναι ατυος και πεσει μεσα, τοτε το κοστος ειναι χιλιαδες Ευρω...

2) Αντλια νερου. Ειναι δυνατον να μην λεει πουθενα για αντικατασταση της? Επισης δεν εχω δει αυτοκινητο 1.8Τ , που η αντλια ειναι ακριβως ιδια ποιοτητας , να μην σπασει μετα τα 100000χλμ. Πολλες φορες το εχω δει το εργο! Να μην πω για τεντωτηρα-τροχαλια-ιμαντα εκκεντροφορου... 180000χλμ! Αυτο αφορα μονο το να κανει καποιος 1000χλμ την ημερα σε autobahn με 6η ταχυτητα και με 130-140km/h! Τεσπα... Τα εμβολα ειναι Mahle και δεν χαλανε...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

εχω καποιες αποριες...αν σε ενα 200αρι βαλουμε μονο την κ04 και το πραγραμμα διαχειρησης του edition exoyme kanei ena moter edition30?μου ειπαν οτι στο edition δεν εχουμε ουτε το i/c του s3 ουτε τα μπεκ...αλλος μου ειπε οτι το ed30 εχει αλλη κεφαλη και αλλα εμβολα αληθευει???τι ειναι προτημοτερο να ειμαι στα 270 με κο3 που φοραω η με κ04??τι θα γινεται στα χαμηλα με την κ04..??θελω ενα safe αυτοκινητο στα 270-280.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ειμαι απο μεσολογγι και πριν λιγο καιρο αγορασα ενα gti που το αλαξα απο ενα gt ειδα τη σηζητηση για του αρη το αυτοκινιτο δεν ξερω τι επαθε παντως το αυτοκινιτο σκοτωνει οπως και του κωσταςgti τα εχω δει πανεπηστιμιο και τα δυο

Link to comment
Share on other sites

εχω καποιες αποριες...αν σε ενα 200αρι βαλουμε μονο την κ04 και το πραγραμμα διαχειρησης του edition exoyme kanei ena moter edition30?μου ειπαν οτι στο edition δεν εχουμε ουτε το i/c του s3 ουτε τα μπεκ...αλλος μου ειπε οτι το ed30 εχει αλλη κεφαλη και αλλα εμβολα αληθευει???τι ειναι προτημοτερο να ειμαι στα 270 με κο3 που φοραω η με κ04??τι θα γινεται στα χαμηλα με την κ04..??θελω ενα safe αυτοκινητο στα 270-280.

¶λλη κυλινδροκεφαλή, άλλα πιστόνια, άλλα μπεκ, διαφορετικές σωληνώσεις, κάποιοι αισθητήρες διαφοροποιημένοι (π.χ. MAP). Μπορείς να κάνεις ενα safe S3 setup στα 300+, αλλά θα χρειαστείς όλα τα ανωτέρω. Μόνο με τουρμπίνα δεν καταφέρνεις τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

¶λλη κυλινδροκεφαλή, άλλα πιστόνια, άλλα μπεκ, διαφορετικές σωληνώσεις, κάποιοι αισθητήρες διαφοροποιημένοι (π.χ. MAP). Μπορείς να κάνεις ενα safe S3 setup στα 300+, αλλά θα χρειαστείς όλα τα ανωτέρω. Μόνο με τουρμπίνα δεν καταφέρνεις τίποτα.

δλδ τι λες να αλλαξω κυλινδροκεφαλη και πιστονια!!!εγω ειχα στο νου μου μια τουρμπινα 4 μπεκ εξατμιση και ενα ιντερκουλερ!!οπως κανει ολος ο κοσμος για s3 setup απλα δεν θελω να το πιεσω αλλο με την κ03 γι αυτο ειπα για κ04..μηπως ειναι καλυτερα..σε λιγο καιρο παω σιγουρα για μπεκ και i/c απο s3..ουτε εχω βλεψεις να ξεπερασω τα 280..

Link to comment
Share on other sites

δλδ τι λες να αλλαξω κυλινδροκεφαλη και πιστονια!!!

Ανέστη, θα ήταν ωραίο να το κάνεις edition30 αλλά δεν είναι απαραίτητο, ούτε και συμφέρει. Από τη στιγμή που ολόκληρη ΜΤΜ δίνει αναβάθμιση με τουρμπίνα, μπεκ, σωληνώσεις και relocation kit σκάστρας και εξάτμιση για 310 άλογα, ποιοί είμαστε εμείς να αμφισβητήσουμε τις επιλογές της;

Και πραγματικά, με την αναβάθμιση σε Κ04 μπορείς να φτάσεις τα 320 χωρίς κανένα αλλο περιφερειακό πέραν των παραπάνω χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας.

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, θα ήταν ωραίο να το κάνεις edition30 αλλά δεν είναι απαραίτητο, ούτε και συμφέρει. Από τη στιγμή που ολόκληρη ΜΤΜ δίνει αναβάθμιση με τουρμπίνα, μπεκ, σωληνώσεις και relocation kit σκάστρας και εξάτμιση για 310 άλογα, ποιοί είμαστε εμείς να αμφισβητήσουμε τις επιλογές της;

Και πραγματικά, με την αναβάθμιση σε Κ04 μπορείς να φτάσεις τα 320 χωρίς κανένα αλλο περιφερειακό πέραν των παραπάνω χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας.

ενα σωστο set up τη περιλαμβανει ωστε να ειναι οσο γινεται πιο αξιοπιστο και αποδοτικο?

κ04,μπεκ s3,αντλια υψηλης, εξατμιση, ιντερκουλερ, σκαστρα,εισαγωγη,αντλια νερου,προγραμμα??? λιγα ειπα?

Link to comment
Share on other sites

μαλλον με βλεπω για το κιτ της vf rs/s με garrett....αν θελησω να παω 320++ στελιο...την κ04 την κοιταω μονο στην υποδυναμη τον 280 σαν πιο safe απο την κ03..απλα πριν αποφασισω για το προγραμμα πρεπει να αποφασισω αν τελικα ειναι συμφερον να κρατησω την κ03 και να την δουλεψω με full περιφεριακα στα 270 που εχω στοχο..αυτο προσπαθω να μαθω τι ειναι πιο αποδοτικο και ασφαλες σε αυτην την υποδυναμη κ03 η κ04???με ενδιαφερει και η αποδοση και η αξιοπιστια!

Link to comment
Share on other sites

1) Ρε Γιωργο, διαβαζεις τι γραφεις??? Την παλευεις??? Να σου πω εσενα ή στον καθενα τι εγινε με το 1 απο τα 800 αυτοκινητα που εχουμε φτιαξει??? Γιατι? Χρωσταω να σου απολογηθω για το αν εσπασε η πλαστικη τρομπα? Ή ειμαι υποχρεωμενος για την αμεση ενημερωση σου? Φιλε, για να μαθαινει ο κοσμος τι γινεται με τα cam followers φαγαμε το κραξιμο του αιωνα, μεχρι και οτι φταινε τα προγραμματα μας λεγανε... και τωρα μου λες οτι αποκρυπτω κατι? Τα δυνατοτερα TFSI εχουν περασει απο τα χερια μας και να εισαι σιγουρος οτι τις αστοχιες , που στους "πειραματισμους" η πιθανοτητα παντα υπαρχει, θα ειμια ο πρωτος που θα τις αναφερω, οπως εκανα και στο παρελθον!

Δεν εγραψα την 1η στιγμη γιατι ηθελα να μαθω τι ακριβως εχει γινει. Δεν γνωριζα τι εχει γινει με το αυτοκινητο, απο σενα διαβασα οτι εχει ραγισει καπακι (νομιζα οτι εχεις μιλησει με τον Αρη...) και οταν ειδα οτι αποδειχτηκες ΨΕΥΤΗΣ , αφου ουτε ο Αρης μεχρι να γινει το ποστ σου δε μου πε τι εγινε, τσαντιστηκα. Τσαντιστηκα με το ψεμα σου , με τιποτα αλλο, ουτε με τη βλακεια σου να εμπιστευτεις τη "ραδιο-αρβυλα" που σου σφυριξε καποιος και, απο κομπλεξισμο, ετρεξες να την γραψεις!

Τον Αρη δεν τον ξερεις καλα... Αν γινοταν κατι και ειχε και την παραμικρη υποψια οτι φταιγαμε εστω και στο ελαχιστο δεν θα μας ξεπλενε ουτε ο Ιορδανης ποταμος! Αν ειναι δυνατον!!! Δεν εχει προβλημα ο ιδιοκτητης και εχει ενας αλλος "συμφορουμιστας"...!!!

Ουτε τους πελατες μου, ουτε κανεναν αλλο δεν γραφω στ α****** μου... Για το ονομα του παλευει ο καθενας καθε μερα, το ιδιο κι εγω. Τους κακοπροεραιτους, ομως, εχω αρχισει να γραφω, που αδικαιολογητα και απο κομπλεξισμο και μονο θελουν να προξενησουν φασαρια... Τσεκαρε το υφος των ποστ σου και θα καταλαβεις... Χολη και κομπλεξισμο σε ιδιοκτητη και βελτιωτες!

2) Τι μακαρι? Ψευτης βγηκες ηδη, δεν το καταλαβες? Το καπακι δεν ραγισε και χιλιοεπεμενες, αν δεν πειστηκες και σ ενδιαφερει, ελα να το δεις με τα ματια σου...

Προσωπικα, δεν μ ενδιαφερει ουτε αν πειστηκες εσυ για το τι εγινε, ουτε τι κανει η Revo με τους πελατες της , ουτε αν εσπασε το ΜΤΜ του Γιαννη (που ουτε η ΜΤΜ εφταιγε...), ουτε τι προκειται να κανει ο καθενας με το αυτοκινητο του... Με νοιαζει τι κανω εγω με τα αυτοκινητα μου και το αν το 99% των ανθρωπων που μας εμπιστευνται ειναι ευχαριστημενοι (γιατι το 100% εκ των πραγματων δεν μπορει να επιτευχθει...). Ποσοστο αστοχιας 0% δεν υπαρχει ουτε στα full stock αυτοκινητα, ποσο μαλλον στα βελτιωμενα. Το οτι τα εχουμε παει οπως γνωριζεις εχει να κανει περισσοτερο με την προσοχη που δινουμε οταν ρυθμιζουμε, αλλα και με την τυχη! Οι προσωπικοι χαρακτηρισμοι θα υπαρχουν παντα εφοσον καποιος αναφερει ψευτιες, που με θιγουν επαγγελματικα!

Τα ποτηράκια, που κολλάνε τώρα; Είχα πει εγώ κάτι με τα ποτηράκια; Ή απλά το θυμήθηκες και είπες να το αναφέρεις;

Θέλεις να σε πιστέψω ότι το αμάξι ήρθε στο Μάμο και δεν ήξερες από την πρώτη στιγμή; Δεν είπα να βγεις και να το πεις παντού, αλλά μην βγαίνεις τώρα και μου λες ότι δεν το ήξερες. Μην τρελαθούμε κιόλας. Παρουσίασε κάτι αυτοκίνητο που ρυθμίζεις εσύ και δεν έμαθες περί τίνος πρόκειται από την πρώτη στιγμή; Και εφόσον δεν ήξερες είτε εσύ είτε ο Στέλιος, δεν γράφετε κάτι παρά μόνο όταν είστε σίγουροι. Τι εικόνα νομίζεις δίνεις προς τα έξω, όταν βγαίνει ο ένας και λέει κάτι και μετά βγαίνει ο ¶ρης και λέει κάτι διαφορετικό; Εγώ έμαθα κάτι, το έγραψα μετά από μέρες

και μετά από μέρες απάντησε ο Στέλιος. Και ναι, όλα αυτά τα σκέφτομαι από κόμπλεξ και επειδή είμαι ψεύτης.

Εγώ στην αρχή ρώτησα τι έγινε και ρώτησα να μάθω γιατί έγινε. Είπα:

"Ποιανού αυτοκίνητο είναι σε συνεργείο στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής με ραγισμένο καπάκι από την βάρβαρη συμπεριφορά του κατόχου του; "

"Αν μέσα σε 2 μέρες δεν το πει ο ίδιος, θα τον δώσω στεγνά. Και θέλω πολύ να μάθω γιατί συνέβει αυτό! "

Μετά βγήκε ο Κώστας και είπε για την φλάτζα. Τότε δεν ξέραμε ότι το καπάκι ήταν "λυγισμένο". Εγώ έτσι ήξερα και αυτό είπα. Ακολούθησαν και άλλα ποστ σε κλίμα ούτε ειρωνικό ούτε εχθρικό προς εσάς. Πρώτος ο Στέλιος άρχισε να αλλάζει το κλίμα λέγοντας ότι γράφω ότι μου κατέβει και ότι έθιξα εσάς και την δουλειά σας.

Και αν ξέρω καλά τον ¶ρη, αυτό δεν μου λέει κάτι. Μπορεί να του έχετε φερθεί τόσο καλά και να είναι τόσο πολύ ικανοποιημένος από τη δουλειά σας, που και το αμάξι να του ανατινάζατε ( που λέει ο λόγος ), να μην ήθελε να πει τίποτα αρνητικό για εσάς.

Όσο αφορά το μακάρι να βγω ψέυτης, δεν έχει να κάνει με το καπάκι του ¶ρη. Έχει να κάνει, στο ότι δεν κρατήσατε ένα επίπεδο. Εγώ δεν κατέφυγα σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς, και ούτε πρόκειται. Και πραγματικά, αν οι κουβέντες σας ήταν όπως όλες τις προηγούμενες φορές, θα είχε τελειώσει εδώ το θέμα. Απλά για μένα, αυτός που χάνει την ψυχραιμία του, έχει να κρύψει και άλλα πράγματα. Και άλλες φορές σας έχουν θίξει άτομα με μεγαλύτερο κύρος και κοινό από εμένα και δεν απαντήσατε ποτέ έτσι! Αυτό πιστεύω, αυτό είπα. Τέλος.

Και αν για σένα είμαι ψέυτης και κομπλεξικός, δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Τα βλέπω τελείως διαφορετικά τα πράγματα και από το να πιστεύω ότι μου λένε, προτιμάω να με αποκαλούν ψέυτη και κομπλεξικό άτομα που δεν με ξέρουν, παρά κάποια στιγμή να πιαστώ *μη επιτρεπόμενη λέξη* από τον οποιοδήποτε.

Για μένα, το θέμα έχει τελειώσει προ πολλού. Δεν πρόκειται να συνεχίσω τον διαπληκτισμό μαζί σου και με κανέναν άλλον. Από κοντά, να κάτσουμε με τις ώρες και να πούμε ότι θέλεις. Πιστεύω τα όσα είπαμε εδώ είναι αρκετά και καταντήσαμε/κατάντησα κουραστικός

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

μαλλον με βλεπω για το κιτ της vf rs/s με garrett....αν θελησω να παω 320++ στελιο...την κ04 την κοιταω μονο στην υποδυναμη τον 280 σαν πιο safe απο την κ03..απλα πριν αποφασισω για το προγραμμα πρεπει να αποφασισω αν τελικα ειναι συμφερον να κρατησω την κ03 και να την δουλεψω με full περιφεριακα στα 270 που εχω στοχο..αυτο προσπαθω να μαθω τι ειναι πιο αποδοτικο και ασφαλες σε αυτην την υποδυναμη κ03 η κ04???με ενδιαφερει και η αποδοση και η αξιοπιστια!

Για μένα, καλό θα ήταν μια Κ04. Θα δουλεύεις με χαμηλότερες πιέσεις, εφόσον θέλεις μέχρι 300-320 άλογα και με τα μπεκ του S3 θα έχεις πολύ καλά μίγματα. Πιστεύω ότι το αμάξι θα είναι πολύ ασφαλές στη λειτουργία του και θα δουλεύει πολύ ξεκούραστα. Δεν θα είναι βέβαια τόσο ροπάτη στις χαμηλές και στις μεσαίες όσο η Κ03, αλλά ψηλά, θα είναι πολύ καλύτερη. Και 280(+) με Κ03 δεν μπορείς να βγάλεις.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον με βλεπω για το κιτ της vf rs/s με garrett....αν θελησω να παω 320++ στελιο...την κ04 την κοιταω μονο στην υποδυναμη τον 280 σαν πιο safe απο την κ03..απλα πριν αποφασισω για το προγραμμα πρεπει να αποφασισω αν τελικα ειναι συμφερον να κρατησω την κ03 και να την δουλεψω με full περιφεριακα στα 270 που εχω στοχο..αυτο προσπαθω να μαθω τι ειναι πιο αποδοτικο και ασφαλες σε αυτην την υποδυναμη κ03 η κ04???με ενδιαφερει και η αποδοση και η αξιοπιστια!

Ανεστη, με μπεκ, κ04 κ air flow πας 260 minimum. οσο δηλαδη το cupra μαμα δυναμομετρημενο.

αποψη μου βαλε τα παραπανω + intercooler κ revo k εισαι γυρω στα 315 χωρις κανενα προβλημα. ασε την εξατμιση ως εχει.

ετσι κ αλλιως cupra, gti 30edition, gti k fr εχουν ακριβως την ιδια εξατμιση

Link to comment
Share on other sites

Ανεστη, με μπεκ, κ04 κ air flow πας 260 minimum. οσο δηλαδη το cupra μαμα δυναμομετρημενο.

αποψη μου βαλε τα παραπανω + intercooler κ revo k εισαι γυρω στα 315 χωρις κανενα προβλημα. ασε την εξατμιση ως εχει.

ετσι κ αλλιως cupra, gti 30edition, gti k fr εχουν ακριβως την ιδια εξατμιση

Τρίχες.

PARTSLISTK04800.jpg

k04kit.jpg

Αυτά θες για 320(+-), προσθέτεις και ένα i/c και ένα Πρόγραμα Σωστό και Δοκιμασμένο(και όχι κονσέρβες με τόνους μέσα)

Αν θες 320+ τοτε τρόμπα, εισαγωγή

Εξάτμιση πρέπει να αλλάξεις οπωσδήποτε, ακόμα και μαμα να είσαι και να το δουλεύεις το αμάξι καλά...tongue.gif

(Υπάρχει μια περίπτωση να πουλήσω τα πράγματα που έχω εδώ και κανα χρόνο σφραγισμένα στην αποθήκη Κ04-Μπέκ-Αντλίες-Σωλήνες-Ρακόρ-Βίδες-παξιμάδια-Relocation κτλ. κτλ. Αν σε ενδιαφέρει μου λές)

Link to comment
Share on other sites

Αν θες 320+ τοτε τρόμπα, εισαγωγή

(Υπάρχει μια περίπτωση να πουλήσω τα πράγματα που έχω εδώ και κανα χρόνο σφραγισμένα στην αποθήκη Κ04-Μπέκ-Αντλίες-Σωλήνες-Ρακόρ-Βίδες-παξιμάδια-Relocation κτλ. κτλ. Αν σε ενδιαφέρει μου λές)

εισαγωγη εχω φιλε...τα πραγματα ποσα χμ εχουν?

Link to comment
Share on other sites

Mr Puck, δεν λεω τριχες. ρωτα οποιο βελτιωτη θελεις. αυτες ειναι οι διαφορες. τωρα αν αλλαζει κ κανα σωληνακι παραπανω οκ, αλλα οχι ολοκληρος καταλογος. στη φωτο μας δειχνεις μαμησια πλαστικη σκαστρα...! μονο αυτο φτανει...

παντως αν πουλας καποιο intercooler ή τρομπα θα ενδιαφερομουν

Edited by ΧΑΝΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Για μένα, καλό θα ήταν μια Κ04. Θα δουλεύεις με χαμηλότερες πιέσεις, εφόσον θέλεις μέχρι 300-320 άλογα και με τα μπεκ του S3 θα έχεις πολύ καλά μίγματα. Πιστεύω ότι το αμάξι θα είναι πολύ ασφαλές στη λειτουργία του και θα δουλεύει πολύ ξεκούραστα. Δεν θα είναι βέβαια τόσο ροπάτη στις χαμηλές και στις μεσαίες όσο η Κ03, αλλά ψηλά, θα είναι πολύ καλύτερη. Και 280(+) με Κ03 δεν μπορείς να βγάλεις.

γιωργο δεν θελω ουτε 280+ ουτε 300 -320..στοχος μου ειναι τα 270 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ...το αυτοκινητο αυτο θα το δωσω στον αδερφο μου σε λιγους μηνες και δεν θελω να του παθει κατι...εχω και εισαγωγη και εξατμηση τωρα το προβλημα μου ειναι να του βαλω προγραμμα και τελος η να ριξω λιγα φραγκα ακομα και να του βαλω και την κ04..το ξαναεγραψα και πιο πανω θελω και επιδοσεις και αξιοπιστια...αν ειναι να πηγαινει χειροτερα με την κ04 στην δυναμη που ζηταω καλυτερα να μην την βαλω καθολου..για πανω απο 320++ξερω που παει η δουλεια...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.