Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

9x19 πίσω και 8x19 μπροστά....

235-35-19 μπροστά, και ίδια πίσω, ή 255-30-19 αλλιώς.

Αλλά μετά ξέχνα τις επιταχύνσεις και καλωσόρισε το στυλ μόνο, τουλάχιστον μέχρι να πας σε Κ04! Οπότε μην κάνεις μαλακίες επιλογή, γιατί κοστίζει η διάσταση αυτή :D

Και πρόσεχε.... Είτε βάλεις συμμετρική είτε ασύμμετρη διάσταση, περίμενε ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ διαφορές στις ταχύτητές σου! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ Λατού τι του λές?Honda έχει?

με 9χ19 θα βρίσκει πίσω με εντελώς Moderate χαμήλωμα...

Καταρχήν,

Τι ανάρτηση φοράς?

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ Λατού τι του λές?Honda έχει?

με 9χ19 θα βρίσκει πίσω με εντελώς Moderate χαμήλωμα...

Καταρχήν,

Τι ανάρτηση φοράς?

Θα βαλω Kw Variant 2 την επομενη εβδομαδα..Με τη διασταση 9χ19 βγαινει πιο εξω το ζαντολαστιχο σωστα?? Οσο για τις επιταχυνσεις που λες Λατου δε συμφωνω...Με το 225/45/ 18 που εχω τωρα το αυτοκινητο πρωτη και δευτερα την αφηνει ολη στην ασφαλτο...Αν δεν ξεκινησω ρολαριστα πρεπει να κανω χειρουργικες ενεργειες στο γκαζι για να ξεκινησω ομαλα...Και επειδη θελω το αυτοκινητο να στριβει κιολας νομιζω σε συνδυασμο με τις Kw θα ειναι καλυτερο το χαμηλο προφιλ (μεγαλυτερη ζαντα-λιγοτερο λαστιχο)

Link to comment
Share on other sites

Andain αν πάντως σκέφτεσαι να αλλάξεις ζάντες καθαρά για θέμα πρόσφυσης ξανασκέψου το καθώς ένα μπλοκέ ή μια σεταρισμένη coilover μπορούν να σου δώσουν την παραπάνω πρόσφυση ή ακόμα στις υπάρχουσες ζάντες μπορείς να βάλεις semislicks (με μειονέκτημα βέβαια το πολύ βρεγμένο) ή ακόμα και φαρδύτερα λάστιχα 235 πχ (δεν ξέρω μόνο μήπως βρίσκουν στους θόλους).

Link to comment
Share on other sites

Θα βαλω Kw Variant 2 την επομενη εβδομαδα..Με τη διασταση 9χ19 βγαινει πιο εξω το ζαντολαστιχο σωστα?? Οσο για τις επιταχυνσεις που λες Λατου δε συμφωνω...Με το 225/45/ 18 που εχω τωρα το αυτοκινητο πρωτη και δευτερα την αφηνει ολη στην ασφαλτο...Αν δεν ξεκινησω ρολαριστα πρεπει να κανω χειρουργικες ενεργειες στο γκαζι για να ξεκινησω ομαλα...Και επειδη θελω το αυτοκινητο να στριβει κιολας νομιζω σε συνδυασμο με τις Kw θα ειναι καλυτερο το χαμηλο προφιλ (μεγαλυτερη ζαντα-λιγοτερο λαστιχο)

μηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!ποτε 9χ19!!!!!!ειχα μπροστα 8,5χ19 και πισω 9,5χ19 και μου γ@μησε τους θολους!!!ευτυχως πισω τους ξαναεβαψα επειδη ειχα και ενα ατυχηματακι προσφατα!!προσεξε η καλυτερη διασταση ειναι 8χ19 αν θελεις 19αρες το πολυ 8,5 χ19...σου το λεω να μην την πατησεις οπως εγω και δεν χαρεις ουτε εβδομαδα τις ζαντουλες..πιστεψε με οταν θα ακουσεις το πρωτο χρρρρρ θα πονεσει η καρδια σου!!

Link to comment
Share on other sites

Θα βαλω Kw Variant 2 την επομενη εβδομαδα..Με τη διασταση 9χ19 βγαινει πιο εξω το ζαντολαστιχο σωστα?? Οσο για τις επιταχυνσεις που λες Λατου δε συμφωνω...Με το 225/45/ 18 που εχω τωρα το αυτοκινητο πρωτη και δευτερα την αφηνει ολη στην ασφαλτο...Αν δεν ξεκινησω ρολαριστα πρεπει να κανω χειρουργικες ενεργειες στο γκαζι για να ξεκινησω ομαλα...Και επειδη θελω το αυτοκινητο να στριβει κιολας νομιζω σε συνδυασμο με τις Kw θα ειναι καλυτερο το χαμηλο προφιλ (μεγαλυτερη ζαντα-λιγοτερο λαστιχο)

Ωραία καλά πας.

Βάζεις KW σετάρεις στον Λαγό, και αφήνεις ως έχει την 18αρα...Η 19αρα είναι too much.

Το μέγιστο που μπορεί να κάτσει στους θόλους με σχετικά καλό χαμήλωμα είναι 8.5αρα με 45-46offset...Αν θες aggresive look αυτή θα είναι η διάσταση σου, Εγώ με 225 δεν έβρισκα ποτέ και είμαι και χαμηλός, βέβαια το λάστιχο ήταν stretched look και είχα χάσει λίγο σε άνεση, αλλα ήταν τρένο στις στροφές... :lol:

Ακόμα υπάρχει μια λανθασμένη άποψη οτι με λιγότερο προφίλ στρίβεις καλύτερα...Με 17αρα στρίβεις ακόμα καλύτερα παρόλο που έχει 45αρι προφίλ..Αλλά χέστο αυτό...

Βρές μια ωραία & ΕΛΑΦΡΙΑ ζάντα σε 18αρα διάσταση με 8 ή 8.5 πλάτος και ΕΤ45-46 και θα είσαι και όμορφος και λειτουργικός και στριφτερός.. Παίξε και με 235/40/18 αν και θα είσαι οριακά πλέον να βρείς στους θόλους..

Υ.Γ Ξέχασα να σου πω , οτι η διαφορά μεταξύ της 7.5 της μαμάς και της 8.5 είναι νύχτα με μέρα από στρίψιμο...

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα,

Εχω golf gti edition 30 με προγραμα απο mtm

Σκεφτομαι να βάλω την εισαγωγη απο την apr καθως και εξατμιση απο την miltek. Πιθανον και i/c απο S3. Ξερει κανεις αν χρειαζεται αναπρογραμματισμός? Έχει κανει καποιος κατι αντιστοιχο?

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα,

Εχω golf gti edition 30 με προγραμα απο mtm

Σκεφτομαι να βάλω την εισαγωγη απο την apr καθως και εξατμιση απο την miltek. Πιθανον και i/c απο S3. Ξερει κανεις αν χρειαζεται αναπρογραμματισμός? Έχει κανει καποιος κατι αντιστοιχο?

Ευχαριστω

Ναι χρείαζεται αλλά ο Πρόδρομος δεν θα στην κάνει... :lol: :lol: :lol: :lol:

Εισαγωγή από την APR εννοείς εκείνο το πράμα που μοιάζει με ακριβό φαράσι?

Link to comment
Share on other sites

Ναι χρείαζεται αλλά ο Πρόδρομος δεν θα στην κάνει... :lol: :lol: :lol: :lol:

Εισαγωγή από την APR εννοείς εκείνο το πράμα που μοιάζει με ακριβό φαράσι?

Γιαυτο ρωταω γιατι Το ξερω οτι ο προδρομος δεν θα την κανει με τιποτα.

Απο εισαγωγη τι προτεινεις?

Link to comment
Share on other sites

Εαν θέλεις να διατηρήσεις το εργοστασιακό καπάκι του κινητήρα και να έχεις ίδια επίπεδα θορύβου με τώρα τοτε η καλύτερη λύση είναι το Carbonio (καρμπον φαράσι ^_^ ) το οποίο αντικαθιστά και το εργοστασιακό φίτρο με άλλο ελεύθερο μέσα στο φιλτροκούτι.

Εαν θέλεις να πάρεις το μέγιστο από το σύστημα εισαγωγής, δεν δε ενδιαφέρει το φυσημα, ξεφύσημα, αλλα σίγουρα να νιώσεις διαφορά από δύναμη τότε ή λύση για μένα είναι μόνο το ΑΕΜ. Ολα τα άλλα δεν κάνουν και απευθύνονται σε αυτούς που θέλουν να γλιτώσουν το 100κο.

Link to comment
Share on other sites

Εαν θέλεις να διατηρήσεις το εργοστασιακό καπάκι του κινητήρα και να έχεις ίδια επίπεδα θορύβου με τώρα τοτε η καλύτερη λύση είναι το Carbonio (καρμπον φαράσι ^_^ ) το οποίο αντικαθιστά και το εργοστασιακό φίτρο με άλλο ελεύθερο μέσα στο φιλτροκούτι.

Εαν θέλεις να πάρεις το μέγιστο από το σύστημα εισαγωγής, δεν δε ενδιαφέρει το φυσημα, ξεφύσημα, αλλα σίγουρα να νιώσεις διαφορά από δύναμη τότε ή λύση για μένα είναι μόνο το ΑΕΜ. Ολα τα άλλα δεν κάνουν και απευθύνονται σε αυτούς που θέλουν να γλιτώσουν το 100κο.

+1 Στον κύριο... :D

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.πριν λιγες ημερες εγκατεστησα την εισαγωγη της injen και αλαξα την φιλτροχοανη με μια της BMC.απο τοτε που την εβαλα εχω την εντυπωση οτι τις περισσοτερες φορες η αποδοση του αυτοκινητου ειναι λιγο μειωμενη σε σχεση με το εργοστασιακο συν οτι νομιζω πως δεν ανεβαζει το ιδιο ευκολα στροφες σε ρεπριζ (3,4,5).επιπλεον απο τοτε μου εχει αναψει το check 3 φορες το οποιο ομως σβηνει απο μονο του.σκεφτηκα για βενζινη αλλα απο συγκεκριμενο πρατηριο και μονο το οποιο δεν μου εχει δημιουργησει ποτε προβλημα.εχω vag com αλλα βεβαια μπορω και χρησιμοποιω τα βασικα δεν το γνωριζω πολυ καλα.αφου το συνδεσα εψαξα αρχικα για τα faults και μου εβγαλε τα εξης τα οποια και παραθετω.

επειτα με ενα φιλο μου ο οποιος ηταν συνοδηγος προσπαθησα να δω καποιες τιμες και ενω εκανα logs αυτο που πηγα να διαβασω επειτα ηταν πολλα νουμερα και ολα μαζι αρα προφανως κατι λαθος κανω οποτε τα απομνημονευσα στο μυαλο μου.αρχικα ειδα το boost pressure (actual) το οποιο μου φανηκε φυσιολογικο, εκανε οβερ 1,7 και μια φορα 1,8 και σταθερη 1,3 με 1,4 .οποτε υπεθεσα πως η σκαστρα δεν εχει καποιο προβλημα.επειτα ειδα το Wastegate duty cycle (N75) το οποιο μια φορα ανεβηκε 94% και σε ολα τα υπολοιπα τα ανοιγματα με σχεδον ολες τις σχεσεις δεν ξεπερασε το 64%.να σημειωσω δε οτι τα περισσοτερα ανοιγματα εγιναν με 4 σχεση πλην μερικων που εγιναν με ολες σχεδον που απλα ηθελα να δω αν οι τιμες αλαζουν και κατα ποσο.επειτα ειδα το intake air mass το οποιο ουδεποτε περασε τα 173 g/s με air intake temperature 31 βαθμους και εξωτερικη θερμοκρασια 24 βαθμους.τωρα επειδη δεν γνωριζω τι ειναι ακριβως το φυσιολογικο και τι οχι θα ηθελα να με διαφωτισετε αρχικα για τα σφαλματα και κατα δευτερον για τις τιμες τις μαζας αερα καθως βεβαια και για τις υπολοιπες.μηπως τελικα η εισαγωγη πρεπει να αλαχτει?παντως εχω σκοπο να βαλω παλι την μαμα και να

μετρησω παλι να δω τις διαφορες.

ευχαριστω

__________________Microsoft_Office_Word.rar

Edited by tsoupra
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω πως με τη μικρή Pipercross και Injen, είδα Air Mass Intake 216 g/sec με 6η στις 5000-5500 στροφές;

Να σου πω επίσης πως με τη μεγάλη Pipercross πάνω στην εισαγωγή είδα Air Mass Intake 221 g/sec με 6η στις 4800-5500 στροφές;

ΑΕΜ, Injen, V Flow, είναι και οι 3 κορυφαίες... Οι 2 τελευταίες βασίζονται στην ίσια νοοτροπία, ενώ η 1η κατεβαίνει στο θόλο. Αλλά επειδή και οι 3 είναι απλά μελετημένες σωλήνες, εσύ πρέπει να βρεις και την κατάλληλη κατάληξή τους. Κοινώς το σωστό φίλτρο για να πυροβολάς. Το είπες και μόνος σου για τα 173 γραμμάρια.... Σου φαίνεται αυτό λογική απόδοση από εισαγωγή των 300 ευρώ; Και η ΑΕΜ με ένα φίλτρο pouches (να μην το γράφω Ελληνικά τώρα....), σκατά θα ήταν, και η V flow, και όλες. Ακόμα και της Green να έβαζες τη σκούπα, με το μαμά φίλτρο, δε θα απέδιδες καλά.

Γνώμη μου... Αν έχεις κανέναν δικό σου αξεσουαρτζή, δανείσου 3-4 φίλτρα (K&N, Pipercross, HKS) και κάνε δοκιμές. Μέτρα και δες με ποιο δεν κρεμάς, ποιο σου δίνει τις καλύτερες μάζες, και αυτό κράτησε.

Edit: Και για όνομα του Θεού! ΜΗΝ αποθηκεύεις τα έγγραφά σου σαν docX. Μισώ που μισώ τη Microshit, μη με κάνεις να ψάχνω και για Word Compatibility Viewers για να βλέπω έγγραφα του 2007! tongue.gif

Edited by White V GTI
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ζαντα 8j x 19 pcd 5x112 offset 45mm μπαινει κανονικα στο Gti σωστα??? Η απορια μου ειναι αν μπορω να βαλω 235 λαστιχο αντι για 225. Επισης ρωτωντας ενα παλλικαρι σε μαγαζι με ελαστικα μου ειπε οτι γι αυτην τη διασταση το Pirelli P zero (ΣΚΕΤΟ ..οχι Nero ή Rosso) ειναι το κορυφαιο. Κι αλλα μπορει να ειναι καλα δεν αντιλεγω αλλα μου ειπε οτι το εργοστασιο που παραγει το συγκεκριμενο ελαστικο δεν εχει καμια σχεση με τα εργοστασια της Pirelli που φτιαχνουν τα υπολοιπα...

Link to comment
Share on other sites

Edit: Και για όνομα του Θεού! ΜΗΝ αποθηκεύεις τα έγγραφά σου σαν docX. Μισώ που μισώ τη Microshit, μη με κάνεις να ψάχνω και για Word Compatibility Viewers για να βλέπω έγγραφα του 2007! tongue.gif

...να υποθέσω πως έχεις τα windows 3.1 ακόμα ??? :D:o :o :o

εκτός και αν παίζεις με linux..

Edited by auber002b
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ζαντα 8j x 19 pcd 5x112 offset 45mm μπαινει κανονικα στο Gti σωστα??? Η απορια μου ειναι αν μπορω να βαλω 235 λαστιχο αντι για 225. Επισης ρωτωντας ενα παλλικαρι σε μαγαζι με ελαστικα μου ειπε οτι γι αυτην τη διασταση το Pirelli P zero (ΣΚΕΤΟ ..οχι Nero ή Rosso) ειναι το κορυφαιο. Κι αλλα μπορει να ειναι καλα δεν αντιλεγω αλλα μου ειπε οτι το εργοστασιο που παραγει το συγκεκριμενο ελαστικο δεν εχει καμια σχεση με τα εργοστασια της Pirelli που φτιαχνουν τα υπολοιπα...

Τα νέα Pzero δεν βγαίνουν σε Nero ή Rosso! Τα παλιά είχαν αυτόν τον διαχωρισμό και έπαιζαν και σε πολλές διαστάσεις. Τα νέα βγαίνουν σε μία σειρά και είναι πιο περιορισμένη η διάσταση τους. Είναι κορυφαίο ελαστικό!

Link to comment
Share on other sites

...να υποθέσω πως έχεις τα windows 3.1 ακόμα ??? :lol::lol::lol::lol:

εκτός και αν παίζεις με linux..

Mac + OpenOffice (+ Office 2004 καβάτζα!) φίλε! Εδώ και καιρό τα Windows παίζουν μόνο σε ένα Tablet που έχω και θέλω να δώσω κάποια μέρα πλέον, για το Vag Com, που κι αυτό πια παίζει μέσω Fusion στο Macbook :lol:

Τώρα θα γίνω κακός αν πω πως από τη μέρα που έπαιξα με το Fusion, βάρυνε το Mac;! tongue.gif

Edited by White V GTI
Link to comment
Share on other sites

Τα νέα Pzero δεν βγαίνουν σε Nero ή Rosso! Τα παλιά είχαν αυτόν τον διαχωρισμό και έπαιζαν και σε πολλές διαστάσεις. Τα νέα βγαίνουν σε μία σειρά και είναι πιο περιορισμένη η διάσταση τους. Είναι κορυφαίο ελαστικό!

Ετσι μου ειπε κι αυτος...Για τη διασταση της ζαντας και το offset ολα καλα???

Link to comment
Share on other sites

Mac + OpenOffice (+ Office 2004 καβάτζα!) φίλε! Εδώ και καιρό τα Windows παίζουν μόνο σε ένα Tablet που έχω και θέλω να δώσω κάποια μέρα πλέον, για το Vag Com, που κι αυτό πια παίζει μέσω Fusion στο Macbook :lol:

Τώρα θα γίνω κακός αν πω πως από τη μέρα που έπαιξα με το Fusion, βάρυνε το Mac;! tongue.gif

έπρεπε να το καταλάβω , τι παθαίνετε όλοι που πάτε Αγγλία ? 2 φίλοι που έβγαζαν σπυράκια για mac σπουδάσανε αγγλία και γυρίσανε με macbook... ! xaxa

Πάντως με την 19αρα θα σπινάρεις πιο πολύ....

πέραν της ομορφιάς , και οτι δείχνει αλλιώς το αυτοκίνητο,

είχα διαβάσει ότι με 18αρες (8Χ18) έχεις καλυτερους χρόνους από 19αρες σε πίστα !

δεν ξέρω τι να πω με την ίδια λογική οι 17αρες ακόμα καλύτερα ?

Edited by auber002b
Link to comment
Share on other sites

Πάντως με την 19αρα θα σπινάρεις πιο πολύ....

Δεν το νομιζω...Σκεφτομαι ομως να βαλω λαστιχο 235 αντι για 225...Αυτο μπορει να σπινιαρει πιο πολυ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το νομιζω...Σκεφτομαι ομως να βαλω λαστιχο 235 αντι για 225...Αυτο μπορει να σπινιαρει πιο πολυ...

δηλαδη θα βαλεις πιο φαρδυ και θα σπινιαρεις περισσοτερο??? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.