Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Έχει πάρει φωτιά το ΕΤΚΑ!

Ύστερα από το i/c του TTRS, ήρθε η σειρά της σειράς Gardena! ΛΟΛ

Τσεκάρετε λοιπόν!

07Κ 906 031 F => ΤΤRS INJECTOR ( CEPA) = 115Ε

079 906 036 D => RS4 8E B7 (BNS) = 115E

06F 906 036 A => 200TFSI(AXX-BWA) = 115E

06F 906 036 F => 265TFSI(BHZ) = 115E

06H 906 036 G => 200 TSI (CCTA) = 115E MADE BY BOSCH

06H 906 036 H => 160 TSI ( 1.8 CDAA) = 115 E MADE BY BOSCH

06E 906 036 G => 3.0 V6 (CACA) = 109 E

Τα repair kits όμως κρύβουν κάτι ωραίο...

Των CCTA / CDAA ο κωδικός είναι 06J 998 907 A

Των CEPA / CACA είναι 06Ε 998 907 Β

Tων BWA / BHZ είναι 06D 998 907

και των RS4 είναι 06Ε 998 907

Τώρα δεν γνωρίζω αν το B είναι εντελώς διαφορετική σχεδίαση ή άλλο revision...αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουμε δεί (π.χ Σκάστρες) τότε μπορούμε να πούμε οτι το repair kit του 2.5λτρ είναι ένα revision του RS4 που εμείς βάζουμε στα μοτέρ μας.

¶ρα αυτό μας δείχνει οτι (?) τα μπέκ του RS είναι ίδια/κάνουν στο δικό μας?

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγω τον πονο μου...Η milltek αποδεικνυεται φουσκα τουλαχιστον οσον αφορα τη δικη μου εμπειρια..Ισως να εγινε και προχειρη δουλεια στην τοποθετηση...Το downpipe που δινει για gti ειναι μικρο σε διαμετρο και δεν αφηνει το αμαξι να αναπνευσει, δευτερον η σπειρα τα φτυσε μετα απο 10.000 χλμ ειναι μικρη κ που να αντεξει, η βαση μαζι με τα λαστιχακια εσπασε, απο κατω κοπανουσε σαν κομπρεσερ καθε φορα που εδινα τερμα γκαζι , το σπαστικο γκρρρ που ακουγοταν καθε φορα που αποσυμπλεκα στο χαλαρο της 1ης εσπαγε νευρα...Να μη τα πολυλογω περασα απο τον Γκικα (γενικως ειμαι επιφυλακτικος με καθε βελτιωτη σ αυτην τη χωρα) αλλα ο ανθρωπος ηταν εξυπηρετικοτατος και μου εδωσε αμεσως τη λυση...Σκριβανος στο Νεο Κοσμο, πηγα λοιπον στον ανθρωπο μου εβαλε αλλο downpipe μεγαλυτερο, μεγαλυτερη σπειρα, συμμορφωσε τα ασυμμορφωτα και πλεον το αυτοκινητο εχει αλλαξει απιστευτα ιδιως στα χαμηλα...Δε το δοκιμασα ακομα σε μεγαλες ταχυτητες αλλα στο μποτιλιαρισμα της Κηφισιας ειναι αλλη η αισθηση...Παντοτε υποστηριζα οτι οι επωνυμες λυσεις ειναι καλυτερες αλλα σιγα σιγα αναθεωρω οταν υπαρχουν επαγγελματιες σαν τον Σκριβανο...και καθε Σκριβανο..Προς Θεου δεν κανω διαφημιση απλα θελω να ακουσω τις αποψεις σας... :)

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απο που πηρες την Milltek?Εμενα ειναι πανω απο 70 η γωνια του downpipe κ τετοια προβληματα δεν ειχα ποτε...Μηπως δεν ηταν για το δικο σου αυτοκινητο η εξατμιση?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απο που πηρες την Milltek?Εμενα ειναι πανω απο 70 η γωνια του downpipe κ τετοια προβληματα δεν ειχα ποτε...Μηπως δεν ηταν για το δικο σου αυτοκινητο η εξατμιση?

δεν ξερω φιλε εμεναα παντως ειναι κομπλε αυετς που εβαλα και κανει και για τα 2.0 λιτρα εμενα ειναι της fox γερμαινκες ανοξειδωτες απο εμπρος μεχρι πισω με 100αρι καταλητη και 70 φ ολωσωμη και το αμαξι μπουμπουνιζει αγρια

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλει να πει ο φίλος μου ο Αντώνης (πολύ σωστά κατά την άποψη μου) είναι, πως να εμπιστευτεί έναν προγραμματιστή όπως είναι ο Κρίτωνας όταν αποδεικνύεται ότι στην ουσία δεν ξέρει τι του γίνεται τουλάχιστον στα θέματα προγραμματισμού με μπέκ RS4.

O οποίος λειτουργεί είτε με πλήρη άγνοια του αντικείμενου, η με δόλο, αφού αποκρύπτει σημαντικούς κινδύνους που υπάρχουν για τους κατόχους.

Γιαννη , κοιταξε να δεις , δεν εχω το χρονο ουτε σε κακοπροαιρετους και κολλημενους με την παρτη μου (σαν κι εσενα), ουτε σε αλλους που νομιζουν οτι θα κερδισουν κατι οταν γραφουν τρομακτικες τεχνικες ανακριβειες (οντας και επαγγελματιες οι ιδιοι, και αυτο ειναι το χειροτερο) να αποδυκνειω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.

Ακου τωρα! Μπαινει προγραμματιστης με σιγουρια (λες και ξερει τι κανω στα TFSI με RS4 μπεκ) και γραφει -τελειως αντιδεοντολογικα εννοειται οπως παντα- "Αυτος ο Κριτωνας θα σας χαλασει τα μοτερ, γιατι ψεκαζει στην εξαγωγη!" και την αλλη στιγμη "Το πυρομετρο ειναι χαμηλο και το AFR, γιατι καιγεται στο downpipe 10κιλα βενζινης!". Δεν ειναι δυνατον να γραφονται τετοιες τεχνικες "κοτσανες"...Και γω να απαντησω : γι αυτο και τα αγωνηστικα εχουν "αντιλαγκ" , για να κατεβαινει το πυρομετρο και να ψυχεται η τουρμπινα...!" και να το κανουμε πανηγυρι... Απλα γελαω μ αυτες μονος μου... τις ξαναδιαβαζω και γελαω... αντι να πηγαινω στο θεατρο... Αλλα δεν μπορω να ασχολουμαι και πολυ. Ουτε με αυτους που νομιζουν οτι θα κερδισουν , ουτε με αυτους που βρισκουν ευκαιρια να με "κραξουν", εχοντας αποθημενα μαζι μου , αφου δεν ειχαμε την παραμικρη συνεργασια.

Νε εισαι σιγουρος οτι ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι μου γινεται και να μην πετας τετοιες κακοηθειες , γιατι :

1) Τις λεπτομερειες για τους κινητηρες αμεσου ψεασμου τις εμαθα στα ΜΕΚ ΙΙ στη σχολη μου ,

2) γι αυτο και ειχα λυσει καποτε (2007) το θεμα με τα κοψιματα στο μοτερ σου , γι αυτο και ρυθμισα το πρωτο ΒΤ στην Ελλαδα με το μοτερ σου , γι αυτο και ρυθμισα το δυνατοτερο TFSI χωρις την παραμικρη δυσλειτουργια , απο το αν βγαζει καπνο μεχρι να κανει το παραμικρο "τσικ" , το ξερεις το παιδι...

3) Αν ημουν αναξιοπιστος θα ειχε αποδειχθει σε εκατονταδες 2λιτρα ΤFSI , ανεξαρτητως σταδιου βελτιωσης

4) Δεν νομιζω οτι ειχαμε ποτε την παραμικρη συνεργασια , αλλοι σου χαλασαν το μοτερ σου και οχι εγω , οποτε δεν εχεις το δικαιωμα να μιλας ετσι για το ατομο μου και να με κατηγορεις αδικα,

5) Ρωτα τους γνωστους σου , που χουν ιδιο μοτερ με το δικο σου και δεκαδες μελη απο το κλαμπ αυτο ( ToM, Puck, chrisTT, Kostasgti , golfakigti , arisgti , κλπ κλπ κλπ , και φιλους και γνωστους τους , που εχουν 2λιτρα ΤFSI , απο 1α σταδια μεχρι ΒΤ , αν ειναι 99% ή 100% ευχαριστημενοι απο τις υπηρεσιες μου ,

5) "Δεν ανακαλυψα τον τροχο" εγω με τα RS4 μπεκ! Να σου θυμησω οτι η USPmotorsports (που δουλευουν APR software) , η CTS turbo (Unitronic) ή ΚΜD (REVO) , ολα τα ΒΤ files της unitronic και της REVO , λειτουργουν με RS4 injectors. Eχουν φτιαχτει εκατονταδες μοτερ με τετοια μπεκ και κανενα προς το παρον δεν εχει "ξεπλυνει" χιτωνια. Και αυτες (USP κλπ) ειναι εταιριες που εχουν φτιαξει χιλιαδες μοτερ , οχι 1 για δοκιμη!

6) Δεν πουλαω μπεκ RS4 , οποιος θελει τα αγοραζει απο την αντιπροσωπεια 118,40 Ευρω + ΦΠΑ εκαστο (εκτος κι αν εχει εκπτωση). Για ποιο δολο και π@...ριες λες?

7) Γι αυτο το λογο ΔΕΝ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ! Γιατι δεν τα πουλαω. Απλα τα προτεινω , να τα παρει ο καθενας μονος του απο οπου τον συμφερει καλυτερα, εχοντας δει σε δεκαδες δικα μου αυτοκινητα και πολλα περισσοτερα στο εξωτερικο οτι κανενας δεν εχει διαμαρτυρηθει για "ξεπλυμενα" χιτωνια και τοπικα αναμμενα εμβολα. Πουλαω = κερδιζω απο το προϊον = περνω και την ευθυνη για οποιαδηποτε δυσλειτουργια επιφερει.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις όπως με τα sachs και τα βγάλουμε όλα άχρηστα τονίζω.. ότι η εξάτμιση ήταν για gti δεν την έχει πάρει από εμένα , απλά του τόνισα ότι είναι καλύτερη η edition 30,, όσο για την βλάβη που έβγαλε είναι φυσιολογική φθορά που κόβει τα λαστιχάκια στην βάση και μεταφέρει το vibration στο spiral ,, η πατέντα είναι η εξής : μεγαλύτερο spiral 80 f με τον και πιο ενισχυμένο ...... τώρα θα μου πεις γιατί πείρα milltek . για να την κόψω .... η εξάτμιση και το ελαστικό είναι σαν την γυναίκα ..κάποια στιγμή θα σε προδώσει

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θέλει να πει ο φίλος μου ο Αντώνης (πολύ σωστά κατά την άποψη μου) είναι, πως να εμπιστευτεί έναν προγραμματιστή όπως είναι ο Κρίτωνας όταν αποδεικνύεται ότι στην ουσία δεν ξέρει τι του γίνεται τουλάχιστον στα θέματα προγραμματισμού με μπέκ RS4.

O οποίος λειτουργεί είτε με πλήρη άγνοια του αντικείμενου, η με δόλο, αφού αποκρύπτει σημαντικούς κινδύνους που υπάρχουν για τους κατόχους.

Ναι φιλε μου εχεις απολυτο δικιο.Ο ανθρωπος δεν ξερει τι κανει...Ουτε να προγραμματιζει...Γιαυτο ολοι συρρεετε το χειμωνα με τα κοψιματακια σας να σας τα διορθωσει κ οτι αλλη @@ρια βγαζει η κονσερβα που εχετε βαλει.Βεβαια δεν ξερει που ηταν ο πρωτος στην Ελλαδα που εφτιαξε ΒΤ σε TFSI κ ο πρωτος που πορογραμματισε RS4 μπεκ εδω.Ααα κ κανενα δεν εχει σπασει...Τι να λεμε ο ανθρωπος δεν το κατεχει.... :lol: :lol: :lol: Τι αλλο θα ακουσουμε....

Link to comment
Share on other sites

Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις όπως με τα sachs και τα βγάλουμε όλα άχρηστα τονίζω.. ότι η εξάτμιση ήταν για gti δεν την έχει πάρει από εμένα , απλά του τόνισα ότι είναι καλύτερη η edition 30,, όσο για την βλάβη που έβγαλε είναι φυσιολογική φθορά που κόβει τα λαστιχάκια στην βάση και μεταφέρει το vibration στο spiral ,, η πατέντα είναι η εξής : μεγαλύτερο spiral 80 f με τον και πιο ενισχυμένο ...... τώρα θα μου πεις γιατί πείρα milltek . για να την κόψω .... η εξάτμιση και το ελαστικό είναι σαν την γυναίκα ..κάποια στιγμή θα σε προδώσει

Οσον αφορα τις εξατμισεις της Milltek , απ οσες εχω δει ειναι αρκετα καλος ο λογος value / money.

Σε μικρο ποσοστο παρουσιαζονται προβληματα στο μεσαιο καζανι ("ξεκολλαν" οι κολλησεις) και στο σπιραλ.

παντως στα αυτοκινητα αυτα βοηθαει πολυ μια σκληροτερη βαση κινητηρα , ωστε να μην τραβιεται η εξατμιση.

Επισης , βοηθαει και στο ραγισμα που κανει περιμετρικα το μαντεμι του turbo στη φλατζα του DP του.

Το αντιτιμο ειναι περισσοτεροι μεταφερομενοι κραδασμοι μεσα στην καμπινα.

Νικο , πολυ χρησιμα τα ποστ για τους συμπλεκτες . :lol:

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη , κοιταξε να δεις , δεν εχω το χρονο ουτε σε κακοπροαιρετους και κολλημενους με την παρτη μου (σαν κι εσενα), ουτε σε αλλους που νομιζουν οτι θα κερδισουν κατι οταν γραφουν τρομακτικες τεχνικες ανακριβειες (οντας και επαγγελματιες οι ιδιοι, και αυτο ειναι το χειροτερο) να αποδυκνειω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.

Ακου τωρα! Μπαινει προγραμματιστης με σιγουρια (λες και ξερει τι κανω στα TFSI με RS4 μπεκ) και γραφει -τελειως αντιδεοντολογικα εννοειται οπως παντα- "Αυτος ο Κριτωνας θα σας χαλασει τα μοτερ, γιατι ψεκαζει στην εξαγωγη!" και την αλλη στιγμη "Το πυρομετρο ειναι χαμηλο και το AFR, γιατι καιγεται στο downpipe 10κιλα βενζινης!". Δεν ειναι δυνατον να γραφονται τετοιες τεχνικες "κοτσανες"...Και γω να απαντησω : γι αυτο και τα αγωνηστικα εχουν "αντιλαγκ" , για να κατεβαινει το πυρομετρο και να ψυχεται η τουρμπινα...!" και να το κανουμε πανηγυρι... Απλα γελαω μ αυτες μονος μου... τις ξαναδιαβαζω και γελαω... αντι να πηγαινω στο θεατρο... Αλλα δεν μπορω να ασχολουμαι και πολυ. Ουτε με αυτους που νομιζουν οτι θα κερδισουν , ουτε με αυτους που βρισκουν ευκαιρια να με "κραξουν", εχοντας αποθημενα μαζι μου , αφου δεν ειχαμε την παραμικρη συνεργασια.

Νε εισαι σιγουρος οτι ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι μου γινεται και να μην πετας τετοιες κακοηθειες , γιατι :

1) Τις λεπτομερειες για τους κινητηρες αμεσου ψεασμου τις εμαθα στα ΜΕΚ ΙΙ στη σχολη μου ,

2) γι αυτο και ειχα λυσει καποτε (2007) το θεμα με τα κοψιματα στο μοτερ σου , γι αυτο και ρυθμισα το πρωτο ΒΤ στην Ελλαδα με το μοτερ σου , γι αυτο και ρυθμισα το δυνατοτερο TFSI χωρις την παραμικρη δυσλειτουργια , απο το αν βγαζει καπνο μεχρι να κανει το παραμικρο "τσικ" , το ξερεις το παιδι...

3) Αν ημουν αναξιοπιστος θα ειχε αποδειχθει σε εκατονταδες 2λιτρα ΤFSI , ανεξαρτητως σταδιου βελτιωσης

4) Δεν νομιζω οτι ειχαμε ποτε την παραμικρη συνεργασια , αλλοι σου χαλασαν το μοτερ σου και οχι εγω , οποτε δεν εχεις το δικαιωμα να μιλας ετσι για το ατομο μου και να με κατηγορεις αδικα,

5) Ρωτα τους γνωστους σου , που χουν ιδιο μοτερ με το δικο σου και δεκαδες μελη απο το κλαμπ αυτο ( ToM, Puck, chrisTT, Kostasgti , golfakigti , arisgti , κλπ κλπ κλπ , και φιλους και γνωστους τους , που εχουν 2λιτρα ΤFSI , απο 1α σταδια μεχρι ΒΤ , αν ειναι 99% ή 100% ευχαριστημενοι απο τις υπηρεσιες μου ,

5) "Δεν ανακαλυψα τον τροχο" εγω με τα RS4 μπεκ! Να σου θυμησω οτι η USPmotorsports (που δουλευουν APR software) , η CTS turbo (Unitronic) ή ΚΜD (REVO) , ολα τα ΒΤ files της unitronic και της REVO , λειτουργουν με RS4 injectors. Eχουν φτιαχτει εκατονταδες μοτερ με τετοια μπεκ και κανενα προς το παρον δεν εχει "ξεπλυνει" χιτωνια. Και αυτες (USP κλπ) ειναι εταιριες που εχουν φτιαξει χιλιαδες μοτερ , οχι 1 για δοκιμη!

6) Δεν πουλαω μπεκ RS4 , οποιος θελει τα αγοραζει απο την αντιπροσωπεια 118,40 Ευρω + ΦΠΑ εκαστο (εκτος κι αν εχει εκπτωση). Για ποιο δολο και π@...ριες λες?

7) Γι αυτο το λογο ΔΕΝ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ! Γιατι δεν τα πουλαω. Απλα τα προτεινω , να τα παρει ο καθενας μονος του απο οπου τον συμφερει καλυτερα, εχοντας δει σε δεκαδες δικα μου αυτοκινητα και πολλα περισσοτερα στο εξωτερικο οτι κανενας δεν εχει διαμαρτυρηθει για "ξεπλυμενα" χιτωνια και τοπικα αναμμενα εμβολα. Πουλαω = κερδιζω απο το προϊον = περνω και την ευθυνη για οποιαδηποτε δυσλειτουργια επιφερει.

Φίλε δεν σε ξέρω... έχω οδηγήσει δικά σου αυτοκίνητα και μου έχουν ρίξει και σε κόντρα... αυτό δεν νομίζω ότι θα το έγραφε κάποιος ο οποίος κάνει παραπλήσια εργασία .. το θέμα είναι ότι εγώ είχα μείνει έκπληκτος από την γραμικοτιτα ειδικά ψηλά , σε tfsi … επίσης πολύ έμειναν κάποτε χαζοί όταν ο puck με k03 πήγαινε μαζί μου ενώ εγώ φορούσα gt 28 ... δεν έχουν σημασία οι τουρμπίνες και οι πιέσεις για μένα .. σίγουρα όμως δεν μπορεί να είναι όλοι ευχαριστημένοι , για πόλους λόγους , το μόνο που έχω να σου πω χωρίς ίχνος ειρωνείας χαρά στο κουράγιο σου και στην επίμονη σου ... για το (explain) του κάθε ενδιαφερόμενου και όχι πελάτη κατά την γνώμη μου

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη , κοιταξε να δεις , δεν εχω το χρονο ουτε σε κακοπροαιρετους και κολλημενους με την παρτη μου (σαν κι εσενα), ουτε σε αλλους που νομιζουν οτι θα κερδισουν κατι οταν γραφουν τρομακτικες τεχνικες ανακριβειες (οντας και επαγγελματιες οι ιδιοι, και αυτο ειναι το χειροτερο) να αποδυκνειω οτι δεν ειμαι ελεφαντας.

Ακου τωρα! Μπαινει προγραμματιστης με σιγουρια (λες και ξερει τι κανω στα TFSI με RS4 μπεκ) και γραφει -τελειως αντιδεοντολογικα εννοειται οπως παντα- "Αυτος ο Κριτωνας θα σας χαλασει τα μοτερ, γιατι ψεκαζει στην εξαγωγη!" και την αλλη στιγμη "Το πυρομετρο ειναι χαμηλο και το AFR, γιατι καιγεται στο downpipe 10κιλα βενζινης!". Δεν ειναι δυνατον να γραφονται τετοιες τεχνικες "κοτσανες"...Και γω να απαντησω : γι αυτο και τα αγωνηστικα εχουν "αντιλαγκ" , για να κατεβαινει το πυρομετρο και να ψυχεται η τουρμπινα...!" και να το κανουμε πανηγυρι... Απλα γελαω μ αυτες μονος μου... τις ξαναδιαβαζω και γελαω... αντι να πηγαινω στο θεατρο... Αλλα δεν μπορω να ασχολουμαι και πολυ. Ουτε με αυτους που νομιζουν οτι θα κερδισουν , ουτε με αυτους που βρισκουν ευκαιρια να με "κραξουν", εχοντας αποθημενα μαζι μου , αφου δεν ειχαμε την παραμικρη συνεργασια.

Νε εισαι σιγουρος οτι ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι μου γινεται και να μην πετας τετοιες κακοηθειες , γιατι :

1) Τις λεπτομερειες για τους κινητηρες αμεσου ψεασμου τις εμαθα στα ΜΕΚ ΙΙ στη σχολη μου ,

2) γι αυτο και ειχα λυσει καποτε (2007) το θεμα με τα κοψιματα στο μοτερ σου , γι αυτο και ρυθμισα το πρωτο ΒΤ στην Ελλαδα με το μοτερ σου , γι αυτο και ρυθμισα το δυνατοτερο TFSI χωρις την παραμικρη δυσλειτουργια , απο το αν βγαζει καπνο μεχρι να κανει το παραμικρο "τσικ" , το ξερεις το παιδι...

3) Αν ημουν αναξιοπιστος θα ειχε αποδειχθει σε εκατονταδες 2λιτρα ΤFSI , ανεξαρτητως σταδιου βελτιωσης

4) Δεν νομιζω οτι ειχαμε ποτε την παραμικρη συνεργασια , αλλοι σου χαλασαν το μοτερ σου και οχι εγω , οποτε δεν εχεις το δικαιωμα να μιλας ετσι για το ατομο μου και να με κατηγορεις αδικα,

5) Ρωτα τους γνωστους σου , που χουν ιδιο μοτερ με το δικο σου και δεκαδες μελη απο το κλαμπ αυτο ( ToM, Puck, chrisTT, Kostasgti , golfakigti , arisgti , κλπ κλπ κλπ , και φιλους και γνωστους τους , που εχουν 2λιτρα ΤFSI , απο 1α σταδια μεχρι ΒΤ , αν ειναι 99% ή 100% ευχαριστημενοι απο τις υπηρεσιες μου ,

5) "Δεν ανακαλυψα τον τροχο" εγω με τα RS4 μπεκ! Να σου θυμησω οτι η USPmotorsports (που δουλευουν APR software) , η CTS turbo (Unitronic) ή ΚΜD (REVO) , ολα τα ΒΤ files της unitronic και της REVO , λειτουργουν με RS4 injectors. Eχουν φτιαχτει εκατονταδες μοτερ με τετοια μπεκ και κανενα προς το παρον δεν εχει "ξεπλυνει" χιτωνια. Και αυτες (USP κλπ) ειναι εταιριες που εχουν φτιαξει χιλιαδες μοτερ , οχι 1 για δοκιμη!

6) Δεν πουλαω μπεκ RS4 , οποιος θελει τα αγοραζει απο την αντιπροσωπεια 118,40 Ευρω + ΦΠΑ εκαστο (εκτος κι αν εχει εκπτωση). Για ποιο δολο και π@...ριες λες?

7) Γι αυτο το λογο ΔΕΝ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ! Γιατι δεν τα πουλαω. Απλα τα προτεινω , να τα παρει ο καθενας μονος του απο οπου τον συμφερει καλυτερα, εχοντας δει σε δεκαδες δικα μου αυτοκινητα και πολλα περισσοτερα στο εξωτερικο οτι κανενας δεν εχει διαμαρτυρηθει για "ξεπλυμενα" χιτωνια και τοπικα αναμμενα εμβολα. Πουλαω = κερδιζω απο το προϊον = περνω και την ευθυνη για οποιαδηποτε δυσλειτουργια επιφερει.

Ρε κριτωνα τι καθεσαι και ασχολεισα δεν βλεπεις οτι περιμενουν να γινει κατι για να στην πεσουν και να σε κραξουν....Ο αλλος του χαλασε το αμαξι η revo για εσενα τα βαλανε..Ο αλλος σε λεει ασχετο και κτλ κτλ θεοροντας την mtm κορυφη και οταν του εσπασε το μοτερ και εγινε ρυζι με την mtm το εριξε στην αστοχια υλικου και κτλ κτλ που αν ειχε γινει με σενα κατι τετοιο θα σε ειχανε εγκληματια καταζητουμενο σε ολο τον πλανητη .Ο αλλος ο προγραματας μας κανει τεχνικη αναλυση για μπεκ rs4 που μπεκ rs4 δεν εχει πιασει ακομα στα χερια του και αμφιβαλω αν εχει ποτε ρυθμισει εστω κ04 σε gti λεει οτι το τοσο πλουσιο μιγμα στην εξαγωγη (10 λιτρα)ριχνει το πυρομετρο...BOINGGGGGGGGGGG Θα αρχισω να κανω τον κοκορα οπως σε εκεινη την Ελληνικη ταινια ο Κωσταντινου..

Link to comment
Share on other sites

Ίδιο timeng είχαμε :lol: , δυστυχώς οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι όταν τους λες τις παρενέργειες του κάθε υλικού .. σε κοιτάνε σαν να θες να τους κλέψεις σου λενε τι ξέρεις εσύ από εξατμίσεις ο milltek είσαι ... όχι αλλα o file ο παππούς milltek είναι άνθρωπος που άκουει τα προβλήματα ,στο essen είχαμε βρεθεί στο περίπτερο skn και του είχα πει ότι κόβονται .. η απάντηση του ήταν άμεση ΤΟ ΞΕΡΩ από βδομάδα θα τις στέλνουμε με power flex μήπως και ελαττωθεί το πρόβλημα ,

Τέλος πάντων ... καλό βράδυ σε όλους

Link to comment
Share on other sites

2) γι αυτο και ειχα λυσει καποτε (2007) το θεμα με τα κοψιματα στο μοτερ σου ,

4) Δεν νομιζω οτι ειχαμε ποτε την παραμικρη συνεργασια

Όταν κόψεις τα ναρκωτικά τα ξαναλέμε…….αποφάσισε όμως έχεις ΕΣΥ ασχοληθεί με το αυτοκίνητο μου η δεν έχουμε συνεργαστεί ποτέ.

Και κόψε πια την μ@λ@κί@ με τα χαλασμένα μοτέρ ξέχασε ο Mayer και έμαθες εσύ.

ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΥΤΗ ΔΙΚΤΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΣΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΛΕΦΤΑ.

ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΙΚΡΕ ΕΜΠΟΡΑΚΟ, ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙΣ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΕΡΕΖΑ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ.

ΗΡΘΑΝΕ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ…… ΡΕ ΟΥΣΤ.

ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΜΠΕΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΟΥ ( Να μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί και τα παπαγαλάκια σου)

Link to comment
Share on other sites

Ο αλλος του χαλασε το αμαξι η revo για εσενα τα βαλανε..Ο αλλος σε λεει ασχετο και κτλ κτλ θεοροντας την mtm κορυφη και οταν του εσπασε το μοτερ και εγινε ρυζι με την mtm το εριξε στην αστοχια υλικου

¶ρη στο τηλέφωνο γιατί δεν με ρωτάς για αυτά και με θυμάσαι μόνο όταν έχεις πρόβλημα?????

Αυτό δείχνει ποιότητα και ήθος…..

hmmm.gif

Link to comment
Share on other sites

Όταν κόψεις τα ναρκωτικά τα ξαναλέμε…….αποφάσισε όμως έχεις ΕΣΥ ασχοληθεί με το αυτοκίνητο μου η δεν έχουμε συνεργαστεί ποτέ.

Και κόψε πια την μ@λ@κί@ με τα χαλασμένα μοτέρ ξέχασε ο Mayer και έμαθες εσύ.

ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΥΤΗ ΔΙΚΤΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΣΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΛΕΦΤΑ.

ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΙΚΡΕ ΕΜΠΟΡΑΚΟ, ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙΣ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΕΡΕΖΑ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ.

ΗΡΘΑΝΕ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΝΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ…… ΡΕ ΟΥΣΤ.

ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΜΑΖΕΨΕ ΤΑ ΜΠΕΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΟΥ ( Να μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί και τα παπαγαλάκια σου)

Φιλε μου ο Κριτωνας εννοει γενικα σε αυτο το μοτερ!!!!!Μπορεις να μας πεις σε εμας τα παπαγαλακια οπως μας λες τι επαθες κ γιατι τα λες αυτα???Η επειδη δεν εχεις ξυπνησει καλα γενικοτερα δεν εχεις με κατι να ασχοληθεις????Οσο για σπασμενα μοτερια,μην πας μακρυα, μπες seatnet κ δες ποσα ρεβο τα τιναξαν....

Link to comment
Share on other sites

¶ρη στο τηλέφωνο γιατί δεν με ρωτάς για αυτά και με θυμάσαι μόνο όταν έχεις πρόβλημα?????

Αυτό δείχνει ποιότητα και ήθος…..

hmmm.gif

Γιαννη αλλο το ενα και αλλο το αλλο .Δεν εχω κατι με σενα αλλα οταν κατα την γνωμη μου λες μαλακιες η εσυ η οποιοςδηποτε και οπως ειπες παραπανω ειμαστε ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΚΤΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ θα το πω και θα τον κραξω ο κοσμος να χαλασει οπως και εσυ κανεις.Με πολλα παιδια απο εδω μιλαω και εχω παει για καφε αλλα οταν διαφωνω σε καποια θεματα το λεω φιλε μου..Δηλαδη τι επειδη μιλαμε στο τηλ και ανταλασουμε αποψεις θα πρεπει να τη κανω γαργαρα σε κατι το οποιο εγω θεωρω οτι λες μαλακιες?Και εγω καποτε υποστιριζα mtm πολυ πριν απο σενα και οταν εγινε η στραβη τους εκραξα κανονικα οπως και τον Κριτωνα παλιοτερα..

Τωρα με τα περι ηθους το πας πας αλλου και το χοντραινεις το θεμα χωρις λογο...

Link to comment
Share on other sites

Μπαινει προγραμματιστης με σιγουρια (λες και ξερει τι κανω στα TFSI με RS4 μπεκ)

====

Μήπως για να μιλάω με τόση σιγουριά και να επιμένω - κάτι ξέρω;

και γραφει -τελειως αντιδεοντολογικα εννοειται οπως παντα- "Αυτος ο Κριτωνας θα σας χαλασει τα μοτερ, γιατι ψεκαζει στην εξαγωγη!"

====

Δεν είπα ότι θα χαλάσει. Είπα ότι είναι επικίνδυνο καθώς το μείγμα στον θάλαμο είναι πολύ πιο φτωχό απ'ότι μετρας στο downpipe.

και την αλλη στιγμη "Το πυρομετρο ειναι χαμηλο και το AFR, γιατι καιγεται στο downpipe 10κιλα βενζινης!"

====

Μα ΔΕΝ καίγεται στο downpipe το μείγμα. Για να βγαίνει μαυρίλα από την εξάτμιση ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΙΤΑΙ... γι'αυτό και λέγεται ΑΚΑΥΤΗ.

Και εννοείται ότι αυτή η άκαυτη κρυώνει τον αισθητήρα EGT και βλέπεις μικρότερη θερμοκρασία.

Δεν ειναι δυνατον να γραφονται τετοιες τεχνικες "κοτσανες"...Και γω να απαντησω : γι αυτο και τα αγωνηστικα εχουν "αντιλαγκ" , για να κατεβαινει το πυρομετρο και να ψυχεται η τουρμπινα...!" και να το κανουμε πανηγυρι...

====

Καλά είπα πως δεν έχεις ιδέα ...

Αν είχες ρυθμίσει ΕΣΤΩ ΕΝΑ αντιλάγκ, θα ήξερες ότι εκτός από καύσιμο δίνεις και ΕΞΤΡΑ ΑΕΡΑ και κάνεις τρελλή καθυστέρηση του σπινθήρα!!.

Ωστε το καύσιμο αυτό ΝΑ ΚΑΕΙ και με την ενέργεια να σπουλάρει την τουρμπίνα.

Στην περίπτωσή σου ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ το έξτρα καύσιμο μιας και πετάγεται ΕΞΩ ως "μαυρίλα".

Και δεν μιλάω προς το παρόν για ~20λίτρα/100χιλιόμετρα μέση κατανάλωση ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΥΠΟΠΙΕΣΕΙΣ !!!

Απλα γελαω μ αυτες μονος μου... τις ξαναδιαβαζω και γελαω... αντι να πηγαινω στο θεατρο...

====

Αντί να γελάς άσκοπα λοιπόν, προτείνω να πάρεις έστω 2-3 all time classics βιβλία και να μάθεις στοιχειώδες πράγματα για performance engine tuning...

ΔΕΝ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ !

====

Το είπες μόνος σου...

=====================================

Επαναφέρω και αυτό μιας και χάθηκε στα βάθη των offtopic.

2) Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα... ΤΟ LAG ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!!! ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕς ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΡΩΣΗ Ο ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ , ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΕΚΑΣΟΥΜΕ !!!

====

Σόρρυ, αλλά μάλλον δεν καταλαβαίνεις τις βασικές αρχές λειτουργίας 4-χρονου κινιτήρα...

Έχουμε τον ΜΙΣΟ χρόνο ενός ολόκληρου κύκλου!!!!

'Εχουμε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την φάση εξαγωγής και την φάση ανάφλεξης για να "ξυπνήσουμε" τα μπεκ.

Στις 7000 στροφές έχεις ΟΛΟΚΛΗΡΑ 8.5msec για τα ξυπνήσεις και να κλείσεις τα μπεκ !!! Σιγά μην είναι και 4msec το lag <_<

:lol:

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Φίλε δεν σε ξέρω... έχω οδηγήσει δικά σου αυτοκίνητα και μου έχουν ρίξει και σε κόντρα... αυτό δεν νομίζω ότι θα το έγραφε κάποιος ο οποίος κάνει παραπλήσια εργασία .. το θέμα είναι ότι εγώ είχα μείνει έκπληκτος από την γραμικοτιτα ειδικά ψηλά , σε tfsi … επίσης πολύ έμειναν κάποτε χαζοί όταν ο puck με k03 πήγαινε μαζί μου ενώ εγώ φορούσα gt 28 ... δεν έχουν σημασία οι τουρμπίνες και οι πιέσεις για μένα .. σίγουρα όμως δεν μπορεί να είναι όλοι ευχαριστημένοι , για πόλους λόγους , το μόνο που έχω να σου πω χωρίς ίχνος ειρωνείας χαρά στο κουράγιο σου και στην επίμονη σου ... για το (explain) του κάθε ενδιαφερόμενου και όχι πελάτη κατά την γνώμη μου

Νικο , τελευταια φορα που σε ειχα δει ηταν πριν 11 χρονια (στο Λαγια, στην Αμφιθεας) . Ουτε κι εγω σε γνωριζω , αλλα ειληκρινα εκτιμησα απιστευτα την τοποθετηση σου στο πονεμενο θεμα με τους συμλεκτες. Ηταν κατι που ουτε εγω , ουτε κανενας δεν γνωριζε , και χρειαζοταν ενας εμπειρος μηχανικος να δωσει τα φωτα του.

Υπομονη εχω να εξηγησω οτι γνωριζω στον καθενα, ακομα και να μην τον γνωριζω , ουτε πτοουμαι απο διαφορους. Αλλα οσο θα συστελλομαι οταν καποιος αναφερει για την ποιοτητα της δουλειας μου , εχοντας εμπιστευτει την περιουσια του , κι ας ειναι 1 στους 100, τοσο θεωρω εντελως παραλογο να βγαινει καποιος και να "κραζει" που απλα εχουμε βρεθει 2 φορες σε καφετερια μαζι , οταν δεν εχω δωσει για κατι τετοιο το παραμικρο δικαιωμα ειτε στον ιδιο ειτε σε φιλο του , και κακοηθεστατο αλλος επαγγελματιας να λεει για ανταγωνιστη του οτι ειναι ασχετος και θα σπασει τα μοτερ, που ακομα και τωρα δεν θελω να αναφερω περισσοτερα , και να γελανε ολοι... Αποψη μου ειναι , μπορει να ειναι και λαθος. Ετσι το βλεπω.

Link to comment
Share on other sites

Νικο , τελευταια φορα που σε ειχα δει ηταν πριν 11 χρονια (στο Λαγια, στην Αμφιθεας) . Ουτε κι εγω σε γνωριζω , αλλα ειληκρινα εκτιμησα απιστευτα την τοποθετηση σου στο πονεμενο θεμα με τους συμλεκτες. Ηταν κατι που ουτε εγω , ουτε κανενας δεν γνωριζε , και χρειαζοταν ενας εμπειρος μηχανικος να δωσει τα φωτα του.

Υπομονη εχω να εξηγησω οτι γνωριζω στον καθενα, ακομα και να μην τον γνωριζω , ουτε πτοουμαι απο διαφορους. Αλλα οσο θα συστελλομαι οταν καποιος αναφερει για την ποιοτητα της δουλειας μου , εχοντας εμπιστευτει την περιουσια του , κι ας ειναι 1 στους 100, τοσο θεωρω εντελως παραλογο να βγαινει καποιος και να "κραζει" που απλα εχουμε βρεθει 2 φορες σε καφετερια μαζι , οταν δεν εχω δωσει για κατι τετοιο το παραμικρο δικαιωμα ειτε στον ιδιο ειτε σε φιλο του , και κακοηθεστατο αλλος επαγγελματιας να λεει για ανταγωνιστη του οτι ειναι ασχετος και θα σπασει τα μοτερ, που ακομα και τωρα δεν θελω να αναφερω περισσοτερα , και να γελανε ολοι... Αποψη μου ειναι , μπορει να ειναι και λαθος. Ετσι το βλεπω.

Όταν φτάσεις στο σημείο να μην χρειάζεται να είσαι παραγωγικός και να επιλεγείς για ποιους ανθρώπους χρειάζεται να εργαστείς τότε είσαι σωστός με όλους γιατί μπορείς να εξυπηρετήσεις …. Όταν είσαι με ένα κινητό στο χέρι ,με το άλλο παιδεύεσαι στον υπολογιστή , και δεν κοιτάς τον βοηθό που βγάζει τον εγκέφαλο ότι όπως τραβάει το πλαστικό θα σπάσει το μπαρ-μπριζ… τότε πληρώνεις το λάθος που ισούται με δυσφήμηση , ξεχνάμε ότι οι πελάτες δεν είναι μ@@ς γνωρίζουν τα πάντα … ο κόσμος είναι μικρός και κανείς δεν είναι τέλειος … στο λεω γιατί έχεις κάνει ένα δυνατό όνομα στην αγορά και χάνεις στα σημεία …. Θα μου πεις εσένα τι σε κόφτει ρε Νικολάκη…. Ρε φίλε άμα είναι να προσπαθούμε και να κοιτάμε πώς να χαντακώσουμε τον άλλων γάμματα … ξενερώνω ..άμα κάνω κάπου λάθος διορθώστεμαι

1)

Link to comment
Share on other sites

Όταν φτάσεις στο σημείο να μην χρειάζεται να είσαι παραγωγικός και να επιλεγείς για ποιους ανθρώπους χρειάζεται να εργαστείς τότε είσαι σωστός με όλους γιατί μπορείς να εξυπηρετήσεις ?. Όταν είσαι με ένα κινητό στο χέρι ,με το άλλο παιδεύεσαι στον υπολογιστή , και δεν κοιτάς τον βοηθό που βγάζει τον εγκέφαλο ότι όπως τραβάει το πλαστικό θα σπάσει το μπαρ-μπριζ? τότε πληρώνεις το λάθος που ισούται με δυσφήμηση , ξεχνάμε ότι οι πελάτες δεν είναι μ@@ς γνωρίζουν τα πάντα ? ο κόσμος είναι μικρός και κανείς δεν είναι τέλειος ? στο λεω γιατί έχεις κάνει ένα δυνατό όνομα στην αγορά και χάνεις στα σημεία ?. Θα μου πεις εσένα τι σε κόφτει ρε Νικολάκη?. Ρε φίλε άμα είναι να προσπαθούμε και να κοιτάμε πώς να χαντακώσουμε τον άλλων γάμματα ? ξενερώνω ..άμα κάνω κάπου λάθος διορθώστεμαι

Νικο εχεις απολυτο δικιο σε οτι λες. Μονο μια επισημανση σε αυτο που τονιζω. Η θεση μου μεχρι στιγμης , απο την ωρα που ασχολουμαι επαγγελματικα με το αυτοκινητο , ειναι να ειμαι βαλομενος , για προφανεις λογους (εκει που ποναει χτυπας , φυσικα , εκει που χανεις...) , και να προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας, οπως θελουν οι "συναδελφοι" μου να υποδειξουν στον κοσμο. Τα ιδια γινονταν απο προπερσι οταν εφτιαξα του ΤοΜ το GTI, εως και τωρα με τον τουρμπολαγο, δεν αλλαξε κατι... Οπως θα γνωριζεις μου χουν ερθει απειρα TFSI επωνυμων και ανωνυμων και δεν νομιζω οτι ποτε βγηκα οχι να γραψω τι αχρηστος που ηταν ο αλλος , εαν πρωτα δεν με μειωνε σαν επιστημονα και σαν ανθρωπο και εφτανα στο αμην (εκει γινομαι κακος και με το δικιο μου πιστευω...) , αλλα ουτε καν να πω τι καλα που το εφτιαξα.Ετσι κι αλλιως θετικα ή αρνητικα θα μας κρινουν οι ιδιοκτητες , που αυτο μετραει και περισσοτερο σαν αποψη.

Αυτο ομως που συνεβη ηταν εντελως απαραδεκτο! Λιγο reverse reading και θα τραβαμε τα μαλλια μας...Δεν ειναι δυνατον να κανω ενα τεχνικο ποστ για τα μπεκ , που στο φιναλε τα εχω δοκιμασει και σε αρκετα αυτοκινητα , και το επομενο ποστ να ειναι δυσφημιστικο ενος ανταγωνιστη για το πως ρυθμιζω! Αυτο λοιπον που εχω μαρκαρει να το πουμε σ εκεινους που νομιζουν οτι προσπαθοντας να χαντακωσουν τον αλλον κερδιζουν! Σημασια εχει , οπως καλα γνωριζεις οντας αρκετα πιο παλιος απο μενα , οχι τι λες στη θεωρια και να κατηγορεις , αλλα τι εχεις κανει στην πραξη μεχρι τωρα, τι δειγμα δουλειας εχεις να δειξεις. Ασε, γιατι εξω απ το χωρο πολλα τραγουδια λεμε , μολις μπαινουμε μεσα ομως χανουμε τα βηματα... Και να εισαι σιγουρος οτι αν δω και του turborabbit καποτε κανενα ΒΤ με S3 μπεκ και 500ΗΡ , θα ειμαι ο πρωτος που θα πω "respect" , οπως μου πε και ο ιδιος πριν 1 μηνα για το 1.8 TSΙ με την Κ04. Μ@@ς δεν ειμαι , ουτε κομπλεξικος. Δεν μπορει κανενας ομως να βγαζει μαλακες ολους που εχουν βρει μια Α λυση , που κανενας δεν ειπε οτι ειναι η βελτιστη αλλα ειναι καποια λυση κι αυτη, που εχουν να δειξουν δειγμα δουλειας σε Ελλαδα και εξωτερικο και να παταει επι πτωματων (κατηγορια συναδελφου) μπας και κερδισει κατι (που δεν κερδιζει τιποτα τελικα νομιζω...)

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Νικο εχεις απολυτο δικιο σε οτι λες. Μονο μια επισημανση σε αυτο που τονιζω. Η θεση μου μεχρι στιγμης , απο την ωρα που ασχολουμαι επαγγελματικα με το αυτοκινητο , ειναι να ειμαι βαλομενος , για προφανεις λογους (εκει που ποναει χτυπας , φυσικα , εκει που χανεις...) , και να προσπαθω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας, οπως θελουν οι "συναδελφοι" μου να υποδειξουν στον κοσμο. Τα ιδια γινονταν απο προπερσι οταν εφτιαξα του ΤοΜ το GTI, εως και τωρα με τον τουρμπολαγο, δεν αλλαξε κατι... Οπως θα γνωριζεις μου χουν ερθει απειρα TFSI επωνυμων και ανωνυμων και δεν νομιζω οτι ποτε βγηκα οχι να γραψω τι αχρηστος που ηταν ο αλλος , εαν πρωτα δεν με μειωνε σαν επιστημονα και σαν ανθρωπο και εφτανα στο αμην (εκει γινομαι κακος και με το δικιο μου πιστευω...) , αλλα ουτε καν να πω τι καλα που το εφτιαξα.Ετσι κι αλλιως θετικα ή αρνητικα θα μας κρινουν οι ιδιοκτητες , που αυτο μετραει και περισσοτερο σαν αποψη.

Αυτο ομως που συνεβη ηταν εντελως απαραδεκτο! Λιγο reverse reading και θα τραβαμε τα μαλλια μας...Δεν ειναι δυνατον να κανω ενα τεχνικο ποστ για τα μπεκ , που στο φιναλε τα εχω δοκιμασει και σε αρκετα αυτοκινητα , και το επομενο ποστ να ειναι δυσφημιστικο ενος ανταγωνιστη για το πως ρυθμιζω! Αυτο λοιπον που εχω μαρκαρει να το πουμε σ εκεινους που νομιζουν οτι προσπαθοντας να χαντακωσουν τον αλλον κερδιζουν! Σημασια εχει , οπως καλα γνωριζεις οντας αρκετα πιο παλιος απο μενα , οχι τι λες στη θεωρια και να κατηγορεις , αλλα τι εχεις κανει στην πραξη μεχρι τωρα, τι δειγμα δουλειας εχεις να δειξεις. Ασε, γιατι εξω απ το χωρο πολλα τραγουδια λεμε , μολις μπαινουμε μεσα ομως χανουμε τα βηματα... Και να εισαι σιγουρος οτι αν δω και του turborabbit καποτε κανενα ΒΤ με S3 μπεκ και 500ΗΡ , θα ειμαι ο πρωτος που θα πω "respect" , οπως μου πε και ο ιδιος πριν 1 μηνα για το 1.8 TSΙ με την Κ04. Μ@@ς δεν ειμαι , ουτε κομπλεξικος. Δεν μπορει κανενας ομως να βγαζει μαλακες ολους που εχουν βρει μια Α λυση , που κανενας δεν ειπε οτι ειναι η βελτιστη αλλα ειναι καποια λυση κι αυτη, που εχουν να δειξουν δειγμα δουλειας σε Ελλαδα και εξωτερικο και να παταει επι πτωματων (κατηγορια συναδελφου) μπας και κερδισει κατι (που δεν κερδιζει τιποτα τελικα νομιζω...)

Εγώ καταλαβαίνω τις απόψεις και των 2 .. ο περισσότερος κόσμος όμως δεν καταλαβαίνει την ουσία οι περισσότεροι λενε …. Ο τουρμπολαγος δείχνει την άποψη του με άμεσο τρόπο βάση λειτουργίας τετράχρονου κινητήρα και όχι με λεπτομέρειες ασήμαντον προβλημάτων …. Ενώ ο Κρίτωνας είναι ηλεκτρονικός και πουσάρει τους κινητήρες , …. Αυτό το έχω διάβαση σε post που αναφέρονται σε εσένα …

Δεν με ενδιαφέρει ο κόσμος τι λεει εμπορικά αν το δούμε …η πίτα είναι εδώ και χρόνια μεγάλη όλοι κάναμε ένα όνομα είναι άδικο να κρίνουμε την δουλεία του ¶λου με κραξιματα …

Δεν περνω το μερος κανενος ..δεν ειμαι βελτιοτης , ασχετα ότι κανουμε την ιδια δουλεια

Respect και στους 2 ….

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι δυνατον να κανω ενα τεχνικο ποστ για τα μπεκ , που στο φιναλε τα εχω δοκιμασει και σε αρκετα αυτοκινητα , και το επομενο ποστ να ειναι δυσφημιστικο ενος ανταγωνιστη για το πως ρυθμιζω!

====

Και εγώ έδωσα συγκεκριμένη τεχνική απάντηση, απόλυτα τεχνική και αρκετά αναλυτική για να το καταλάβουν και απλοί χρήστες.

Το να το θεωρείς δυσφημιστικό μάλλον σημαίνει ότι δεν μπορείς να αντιπαθαρέσεις κάτι αντίστοιχο τεχνικό στα γραφώμενά μου και ουσιαστικά παραδέχεσαι δημόσια ότι έχω δίκαιο... και απλώς επειδή "αυτά δεν πρέπει να τα ξέρουν οι πελάτες" - θεωρείς ότι σε δυσφημίζω. Δεν το κάνω, ούτε έχω σκοπό να το κάνω, μια τεχνική κουβέντα προσπαθώ να κάνω αλλά δεν σε βλέπω να ακολουθείς.

Ακόμα δεν απάντησες για τα 8.5msec του λαγκ, την άκαυτη και το φτωχό μείγμα στον θάλαμο... Πες μου συγκεκριμένα, σε ποιό από αυτά είμαι λάθος;

Ότι τα Σ3 μπεκ έχουν 4μσεκ (χ2) λαγκ;;;

Ότι με 2 μπαρ πίεση τουρμπίνας στον θάλαμο υπάρχουν περιοχές που έχουν μείγμα που δεν ανάβει (και πεταγεται έξω)

Ότι το άκαυτο μείγμα δεν αλλοιώνει τις ενδείξεις του λάμδα για την πραγματική κατάσταση στον θάλαμο;

Το "υπάρχουν 1000 αυτοκίνητα που έφτιαξα και δεν έσπασαν" δεν λέει κάτι, καθώς απλώς μπορεί να σημαίνει ότι απλώς οι μηχανές αυτές τελικά έχουν τρελλή αντοχή...

Πρόσεξε, δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι βγάζουν τρελλά άλογα και είναι δυνατά στο δρόμο, λόγικό είναι άλλοστε να σκυλιάζει ένα στεγνό μοτέρ.

Δυσφήμηση Κρίτωνα θα ήταν να βγώ από το πουθενά να πώ ότι - ενώ κάποιο κλάμπ, σας έχει απόλυτη και ΤΥΦΛΗ εμπιστοσύνη - οι περισσότεροι τελικά έχουν κοψίματα, missfires και safe modes στα 207άρια τους και τους λέτε ότι έτσι πρέπει... Αλλά φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο και δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.

Εδώ απλώς σου κάνω τεχνική κουβέντα επί συγκεκριμένου θέματος και μου μιλάς για αντιλάγκ με άκαυτες... σου αναλύω τον διαθέσιμο χρόνο για on/off και μου μιλάς για το ότι δεν παίζει ρόλο η στατική παροχή αλλά η καθυστέρηση ανοιγματος...

Ασε, γιατι εξω απ το χωρο πολλα τραγουδια λεμε , μολις μπαινουμε μεσα ομως χανουμε τα βηματα...

====

Έτσι ακριβώς. Αυτό βλέπω. Όπου τελειώνουν οι πράξεις - ξεκινάνε τα τραγούδια (θέατρα, γέλια, γιδοβοσκοί κλπ)

Και όσον αφορά τα δείγματα της δουλειάς, αν και εφ'όσον θεωρήσω ότι πρέπει να τα δώσω - θα τα δώσω και χωρίς υποδείξεις και προτροπές, δεν δουλεύω μόνο για ελληνική αγορά και δεν δουλεύω πάντα με όνομα όβερλοαντ :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.