golf4218 Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 παιδια μια ερωτηση. εβαλα σημερα μια εισαγωγη BSH True seal.ολα τελεια εκτος απο ενα τσιριγμα που ακουω την ωρα που αρχιζει να φουσκωνει η τουρμπινα (περιπου) αλλα μετα σταματαει. ξερει κανει τι μπορει να ειναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 to φιλτρο ειναι καθαρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf4218 Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 (edited) Kαινουρια ολα απ'το κουτι τους! ακουγεται στο 0.57 και στο 1.10 (και οχι μονο) Edited April 8, 2010 by 4218golf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 Kαινουρια ολα απ'το κουτι τους! ακουγεται στο 0.57 και στο 1.10 (και οχι μονο) καιεγω που εχω injen το ιδιο μου κανει.καποιο μελος απο εδω που ειναι η ηταν mod μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο τουλαχιστον για την δικη μου. αν ψαξεις λιγο σε προηγουμενες σελιδες θα βρεις και τα αναλογα ποστ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 ποιος ειπε οτι η 2871 ειναι μικρη τουρμπινα? http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4831708 απ'οτι φαινεται η 3071 εχει σιγουρα πολλα περισσοτερα περιθωρια βελτιωσης...αντε να δουμε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Καλημερα!Σκεφτομαι να βαλω το BSH catch can και ηθελα να μαθω εντυπωσεις οσων το τοποθετησαν. Στο site της εταιριας βλεπω 3 εκδοσεις του.Ποιο αξιζει να βαλω και απο που να κανω την αγορα? Επισης η εισαγωγη της BSH λεει τιποτα? Να σημειωσω οτι το αμαξι εχει μονο προγραμμα.Μηπως να εβαζα και μια τρομπα υψηλης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 (edited) Καλημερα!Σκεφτομαι να βαλω το BSH catch can και ηθελα να μαθω εντυπωσεις οσων το τοποθετησαν. Στο site της εταιριας βλεπω 3 εκδοσεις του.Ποιο αξιζει να βαλω και απο που να κανω την αγορα? Επισης η εισαγωγη της BSH λεει τιποτα? Να σημειωσω οτι το αμαξι εχει μονο προγραμμα.Μηπως να εβαζα και μια τρομπα υψηλης? Εγώ φίλε είμαι κατά το να βάλεις το κιτακι των αναθυμιάσεων , το γιατί δεν θα το πω , λόγω προσωπικής άποψης και ελάχιστης γνωμάτευσης από αλλά 2 παιδία που τα έχουν βάλει , και τα έβγαλαν , το ένα παιδί γράφει στο forum και εάν δει το post , θα πει τον λόγω . Εάν θες .. περνά από την unitronick στην Αμφιθέας ,, και ζήτησε τον ΣΙΔΕΡΑΚΗ ΘΑΝΑΣΗ !! για το κιτακι που ζητάς , καθώς και για την φίλτρο χοάνη τηλ 210 9822298 Όσο για φιλτροχοανη μακράν μπροστά για μένα .. της FORGE με τα 2 βαρελάκια , την έβαλα σε ένα παιδί με revo και η διάφορα είναι αισθητή σε μεσαία και ψιλά .. http://yfrog.com/0cvarelakij Είχε stage 2 revo στο δυναμόμετρο είχε δήξει 255 στρόφαλο και με την forge 267 δεν θυμάμαι εάν είχε εξάτμιση τώρα εάν στέγνωσε και πόσο δεν το γνωρίζω !! Να σημειώσω ότι με unitronick & revo δεν είμαι παπαγάλος κανενός.. Εγώ την βρίσκω την forge , 450 εύρο έχει ψάξει κανείς τιμές ?? Edited April 13, 2010 by nick2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 (edited) http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=forge%20twintake&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_fcid=80&_localstpos=&_stpos=&gbr=1 428 Euro με μεταφορικά από Αγγλία. Edited April 13, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=forge%20twintake&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_fcid=80&_localstpos=&_stpos=&gbr=1 428 Euro με μεταφορικά από Αγγλία. Εντάξει πιστεύω δεν αξίζει τον κόπο να περιμένεις για 20 ευρο !! είναι μικρή η διαφορά , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 επισης το site στην αγγλια ΔΕΝ στελνει ελλαδα καθως εχει αντιπροσωπο κ να στειλεις το κανει προωθηση στον τοπικο dealer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Εγώ φίλε είμαι κατά το να βάλεις το κιτακι των αναθυμιάσεων , το γιατί δεν θα το πω , λόγω προσωπικής άποψης και ελάχιστης γνωμάτευσης από αλλά 2 παιδία που τα έχουν βάλει , και τα έβγαλαν , το ένα παιδί γράφει στο forum και εάν δει το post , θα πει τον λόγω . Νίκο, ακόμα και αν δε θελεις να αναφέρεις την εμπειρία των παιδιών, θα ηταν χρήσιμο να μας πεις τη δική σου γνώμη και το λόγο που δε σε πείθει το σύστημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 My link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 (edited) My link Διώρθωση του link του turistas : http://etuners.gr/index.php?s=12&t=220 Edited April 16, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Διώρθωση του link του turistas : http://etuners.gr/index.php?s=12&t=220 Thanx!!Κάτι βλακεία έκανα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Δικό σου το αυτοκίνητο??? Περαστικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Κριμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Το φαινομενου του τραγικου μηχανικου που τραβαει τα σωληνακια απο την n75 οπως να ναι και τα σπαει ειναι συνηθες..Το χω παθει και εγω στην Αθηνα σε γνωστο καραγκιοζακο μηχανικο (οσο το θυμαμαι τρελαινομαι)και σε πατημα 2 ας σπινιαριζοντας ειδα 2,4 bar...Βεβαια αν δεν το χα παρατηρησει και ανοιγα καμια 4η απο χαμηλα θα ειχα την καταληξη του φιλου παραπανω...Και το καλυτερο μολις το σηκωνω να δω τι γινεται βλεπω οτι ειχε κολησει την n75 που ειχε σπασει πριν με ΚΟΛΑ...... Λυπαμαι για τον φιλο παραπανω και κανονικα θα πρεπει να ζητησει ευθηνες απο τον μηχανικο του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Δικό σου το αυτοκίνητο??? Περαστικά. Αν εννοείς εμένα,δεν έχω golf.Απλά το είδα και το πόσταρα για να το δουν και οι υπόλοιποι. Τραγικό μεν αλλά προς γνώση και συμμόρφωση για όσους έχουν το gti και σκέφτονται πειράγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 (edited) Διώρθωση του link του turistas : http://etuners.gr/index.php?s=12&t=220 μπαμ και μπουμ οι κουμπουριες δεν νομιζω να μεινει επι ξυλου κρεμαμενος ο φιλος θα την βρουν την ακρη, μιας και απο οτι βλεπω δεν εφταιγε το προγραμμα Edited April 17, 2010 by ΖΕΥΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Το πρόβλημα με τις σπασμένες Ν75 είναι σύνηθες , Θέλει ιδιαίτερη προσοχή η τοποθέτηση της τουρμπίνας στο μοτέρ , αφου με το παραμικρό που θα ζοριστεί η Ν75 , σπάει , αφήνοντας ανεξέλεγκτο τον έλεγχο πίεσης της τουρμπίνας ! Αυτό , σε δυνατές εφαρμογές , που η τουρμπίνα ειναι τέτοιου μεγέθους που μπορεί να χαλάσει το μοτέρ , μπορεί να αποδειχτεί μοιραίο! Αυτό με άγχωσε τώρα! Στα πρώτα 1000 χλμ του δικού μου, έσπασαν από αστοχία κάτι σωληνάκια της Ν75, ενώ το άνοιγα ΧΑΛΑΡΑ. Εβγαλε check engine, αλλά μέχρι να καταλάβω τι έγινε και να το πηγαίνω σιγα, έκανα 1-2 ανοιγματάκια με 3η στις 4000 στροφές για να δω τι έχει και ήταν πολύ δυνατό, το αυτοκίνητο. Προφανώς ανέβασε πίεση μόνο του, εξαιτίας των παραπάνω, αλλά από τότε αναρωτιέμαι αν χάλασα κάτι στο αμάξι ή μήπως εξαιτίας της πίεσης ζορίστηκε το μοτέρ. Πάντως μέχρι σήμερα και 12000 χλμ μετά, δουλεύει άψογα. Ποια είναι η άποψή σας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turistas Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Αυτό με άγχωσε τώρα! Στα πρώτα 1000 χλμ του δικού μου, έσπασαν από αστοχία κάτι σωληνάκια της Ν75, ενώ το άνοιγα ΧΑΛΑΡΑ. Εβγαλε check engine, αλλά μέχρι να καταλάβω τι έγινε και να το πηγαίνω σιγα, έκανα 1-2 ανοιγματάκια με 3η στις 4000 στροφές για να δω τι έχει και ήταν πολύ δυνατό, το αυτοκίνητο. Προφανώς ανέβασε πίεση μόνο του, εξαιτίας των παραπάνω, αλλά από τότε αναρωτιέμαι αν χάλασα κάτι στο αμάξι ή μήπως εξαιτίας της πίεσης ζορίστηκε το μοτέρ. Πάντως μέχρι σήμερα και 12000 χλμ μετά, δουλεύει άψογα. Ποια είναι η άποψή σας? Ένα μπαρομετράκι δεν θα έβλαπτε να βλέπεις που βρίσκεσαι Υποψην,υπάρχουν μερικά(αν όχι όλα,επειδή δεν τα γνωρίζω όλα)που τα ρυθμίζεις σε όποια πίεση θέλεις εσύ,να σου ανάβει λαμπάκι είτε να κάνει προειποιητική ένδειξη για ανέβασμα της πίεσης πάνω από αυτό που έχεις ρυθμίσει.Το είπα όσο πιο απλά μπορούσα. Από εκεί και πέρα,δλδ αν δεις πάνω από το επιτρεπόμενο όριο-πίεση θα παραξενευτείς πως κάτι συμβαίνει Αυτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 17, 2010 Report Share Posted April 17, 2010 Τρομακτικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Νίκο, ακόμα και αν δε θελεις να αναφέρεις την εμπειρία των παιδιών, θα ηταν χρήσιμο να μας πεις τη δική σου γνώμη και το λόγο που δε σε πείθει το σύστημα. +1!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Μακρια απο εμας..! Ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Ένα μπαρομετράκι δεν θα έβλαπτε να βλέπεις που βρίσκεσαι Υποψην,υπάρχουν μερικά(αν όχι όλα,επειδή δεν τα γνωρίζω όλα)που τα ρυθμίζεις σε όποια πίεση θέλεις εσύ,να σου ανάβει λαμπάκι είτε να κάνει προειποιητική ένδειξη για ανέβασμα της πίεσης πάνω από αυτό που έχεις ρυθμίσει.Το είπα όσο πιο απλά μπορούσα. Από εκεί και πέρα,δλδ αν δεις πάνω από το επιτρεπόμενο όριο-πίεση θα παραξενευτείς πως κάτι συμβαίνει Αυτά Nαι, οκ με αυτό. Το ζήτημά μου είναι αν προκλήθηκε κάποιο πρόβλημα από εκείνη τη 1 φορά...Δεν ξερω πόση πίεση ανέβασε...πχ μπορει να ήταν η πίεση που ανεβαζουμε και με το Revo, οπότε όλα οκ. Αν όχι?Αν ηταν πολλή πίεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...