Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

παιδια μια ερωτηση. εβαλα σημερα μια εισαγωγη BSH True seal.ολα τελεια εκτος απο ενα τσιριγμα που ακουω την ωρα που αρχιζει να φουσκωνει η τουρμπινα (περιπου) αλλα μετα σταματαει. ξερει κανει τι μπορει να ειναι;

Link to comment
Share on other sites

Kαινουρια ολα απ'το κουτι τους!

ακουγεται στο 0.57 και στο 1.10 (και οχι μονο)

Edited by 4218golf
Link to comment
Share on other sites

Kαινουρια ολα απ'το κουτι τους!

ακουγεται στο 0.57 και στο 1.10 (και οχι μονο)

καιεγω που εχω injen το ιδιο μου κανει.καποιο μελος απο εδω που ειναι η ηταν mod μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο τουλαχιστον για την δικη μου.

αν ψαξεις λιγο σε προηγουμενες σελιδες θα βρεις και τα αναλογα ποστ.

Link to comment
Share on other sites

ποιος ειπε οτι η 2871 ειναι μικρη τουρμπινα?

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4831708

απ'οτι φαινεται η 3071 εχει σιγουρα πολλα περισσοτερα περιθωρια βελτιωσης...αντε να δουμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα!Σκεφτομαι να βαλω το BSH catch can και ηθελα να μαθω εντυπωσεις οσων το τοποθετησαν.

Στο site της εταιριας βλεπω 3 εκδοσεις του.Ποιο αξιζει να βαλω και απο που να κανω την αγορα?

Επισης η εισαγωγη της BSH λεει τιποτα?

Να σημειωσω οτι το αμαξι εχει μονο προγραμμα.Μηπως να εβαζα και μια τρομπα υψηλης?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα!Σκεφτομαι να βαλω το BSH catch can και ηθελα να μαθω εντυπωσεις οσων το τοποθετησαν.

Στο site της εταιριας βλεπω 3 εκδοσεις του.Ποιο αξιζει να βαλω και απο που να κανω την αγορα?

Επισης η εισαγωγη της BSH λεει τιποτα?

Να σημειωσω οτι το αμαξι εχει μονο προγραμμα.Μηπως να εβαζα και μια τρομπα υψηλης?

Εγώ φίλε είμαι κατά το να βάλεις το κιτακι των αναθυμιάσεων , το γιατί δεν θα το πω , λόγω προσωπικής άποψης και ελάχιστης γνωμάτευσης από αλλά 2 παιδία που τα έχουν βάλει , και τα έβγαλαν , το ένα παιδί γράφει στο forum και εάν δει το post , θα πει τον λόγω .

Εάν θες .. περνά από την unitronick στην Αμφιθέας ,, και ζήτησε τον ΣΙΔΕΡΑΚΗ ΘΑΝΑΣΗ !! για το κιτακι που ζητάς , καθώς και για την φίλτρο χοάνη τηλ 210 9822298

Όσο για φιλτροχοανη μακράν μπροστά για μένα .. της FORGE με τα 2 βαρελάκια , την έβαλα σε ένα παιδί με revo και η διάφορα είναι αισθητή σε μεσαία και ψιλά ..

http://yfrog.com/0cvarelakij

Είχε stage 2 revo στο δυναμόμετρο είχε δήξει 255 στρόφαλο και με την forge 267 δεν θυμάμαι εάν είχε εξάτμιση τώρα εάν στέγνωσε και πόσο δεν το γνωρίζω !!

Να σημειώσω ότι με unitronick & revo δεν είμαι παπαγάλος κανενός..

Εγώ την βρίσκω την forge , 450 εύρο έχει ψάξει κανείς τιμές ??

Edited by nick2009
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει πιστεύω δεν αξίζει τον κόπο να περιμένεις για 20 ευρο !! είναι μικρή η διαφορά ,

Link to comment
Share on other sites

επισης το site στην αγγλια ΔΕΝ στελνει ελλαδα καθως εχει αντιπροσωπο κ να στειλεις το κανει προωθηση στον τοπικο dealer

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε είμαι κατά το να βάλεις το κιτακι των αναθυμιάσεων , το γιατί δεν θα το πω , λόγω προσωπικής άποψης και ελάχιστης γνωμάτευσης από αλλά 2 παιδία που τα έχουν βάλει , και τα έβγαλαν , το ένα παιδί γράφει στο forum και εάν δει το post , θα πει τον λόγω .

Νίκο, ακόμα και αν δε θελεις να αναφέρεις την εμπειρία των παιδιών, θα ηταν χρήσιμο να μας πεις τη δική σου γνώμη και το λόγο που δε σε πείθει το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Το φαινομενου του τραγικου μηχανικου που τραβαει τα σωληνακια απο την n75 οπως να ναι και τα σπαει ειναι συνηθες..Το χω παθει και εγω στην Αθηνα σε γνωστο καραγκιοζακο μηχανικο (οσο το θυμαμαι τρελαινομαι)και σε πατημα 2 ας σπινιαριζοντας ειδα 2,4 bar...Βεβαια αν δεν το χα παρατηρησει και ανοιγα καμια 4η απο χαμηλα θα ειχα την καταληξη του φιλου παραπανω...Και το καλυτερο μολις το σηκωνω να δω τι γινεται βλεπω οτι ειχε κολησει την n75 που ειχε σπασει πριν με ΚΟΛΑ......

Λυπαμαι για τον φιλο παραπανω και κανονικα θα πρεπει να ζητησει ευθηνες απο τον μηχανικο του...

Link to comment
Share on other sites

Δικό σου το αυτοκίνητο??? :(

Περαστικά.

Αν εννοείς εμένα,δεν έχω golf.Απλά το είδα και το πόσταρα για να το δουν και οι υπόλοιποι.

Τραγικό μεν αλλά προς γνώση και συμμόρφωση για όσους έχουν το gti και σκέφτονται πειράγματα.

;)

Link to comment
Share on other sites

Διώρθωση του link του turistas : http://etuners.gr/index.php?s=12&t=220

μπαμ και μπουμ οι κουμπουριες

δεν νομιζω να μεινει επι ξυλου κρεμαμενος ο φιλος

θα την βρουν την ακρη, μιας και απο οτι βλεπω δεν εφταιγε το προγραμμα

Edited by ΖΕΥΣ
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με τις σπασμένες Ν75 είναι σύνηθες , Θέλει ιδιαίτερη προσοχή η τοποθέτηση της τουρμπίνας στο μοτέρ , αφου με το παραμικρό που θα ζοριστεί η Ν75 , σπάει , αφήνοντας ανεξέλεγκτο τον έλεγχο πίεσης της τουρμπίνας ! Αυτό , σε δυνατές εφαρμογές , που η τουρμπίνα ειναι τέτοιου μεγέθους που μπορεί να χαλάσει το μοτέρ , μπορεί να αποδειχτεί μοιραίο!

Αυτό με άγχωσε τώρα!

Στα πρώτα 1000 χλμ του δικού μου, έσπασαν από αστοχία κάτι σωληνάκια της Ν75, ενώ το άνοιγα ΧΑΛΑΡΑ. Εβγαλε check engine, αλλά μέχρι να καταλάβω τι έγινε και να το πηγαίνω σιγα, έκανα 1-2 ανοιγματάκια με 3η στις 4000 στροφές για να δω τι έχει και ήταν πολύ δυνατό, το αυτοκίνητο.

Προφανώς ανέβασε πίεση μόνο του, εξαιτίας των παραπάνω, αλλά από τότε αναρωτιέμαι αν χάλασα κάτι στο αμάξι ή μήπως εξαιτίας της πίεσης ζορίστηκε το μοτέρ. Πάντως μέχρι σήμερα και 12000 χλμ μετά, δουλεύει άψογα. Ποια είναι η άποψή σας?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με άγχωσε τώρα!

Στα πρώτα 1000 χλμ του δικού μου, έσπασαν από αστοχία κάτι σωληνάκια της Ν75, ενώ το άνοιγα ΧΑΛΑΡΑ. Εβγαλε check engine, αλλά μέχρι να καταλάβω τι έγινε και να το πηγαίνω σιγα, έκανα 1-2 ανοιγματάκια με 3η στις 4000 στροφές για να δω τι έχει και ήταν πολύ δυνατό, το αυτοκίνητο.

Προφανώς ανέβασε πίεση μόνο του, εξαιτίας των παραπάνω, αλλά από τότε αναρωτιέμαι αν χάλασα κάτι στο αμάξι ή μήπως εξαιτίας της πίεσης ζορίστηκε το μοτέρ. Πάντως μέχρι σήμερα και 12000 χλμ μετά, δουλεύει άψογα. Ποια είναι η άποψή σας?

Ένα μπαρομετράκι δεν θα έβλαπτε να βλέπεις που βρίσκεσαι

Υποψην,υπάρχουν μερικά(αν όχι όλα,επειδή δεν τα γνωρίζω όλα)που τα ρυθμίζεις σε όποια πίεση θέλεις εσύ,να σου ανάβει λαμπάκι είτε να κάνει προειποιητική ένδειξη για ανέβασμα της πίεσης πάνω από αυτό που έχεις ρυθμίσει.Το είπα όσο πιο απλά μπορούσα.

Από εκεί και πέρα,δλδ αν δεις πάνω από το επιτρεπόμενο όριο-πίεση θα παραξενευτείς πως κάτι συμβαίνει

Αυτά

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, ακόμα και αν δε θελεις να αναφέρεις την εμπειρία των παιδιών, θα ηταν χρήσιμο να μας πεις τη δική σου γνώμη και το λόγο που δε σε πείθει το σύστημα.

+1!!!

Link to comment
Share on other sites

Ένα μπαρομετράκι δεν θα έβλαπτε να βλέπεις που βρίσκεσαι

Υποψην,υπάρχουν μερικά(αν όχι όλα,επειδή δεν τα γνωρίζω όλα)που τα ρυθμίζεις σε όποια πίεση θέλεις εσύ,να σου ανάβει λαμπάκι είτε να κάνει προειποιητική ένδειξη για ανέβασμα της πίεσης πάνω από αυτό που έχεις ρυθμίσει.Το είπα όσο πιο απλά μπορούσα.

Από εκεί και πέρα,δλδ αν δεις πάνω από το επιτρεπόμενο όριο-πίεση θα παραξενευτείς πως κάτι συμβαίνει

Αυτά

Nαι, οκ με αυτό.

Το ζήτημά μου είναι αν προκλήθηκε κάποιο πρόβλημα από εκείνη τη 1 φορά...Δεν ξερω πόση πίεση ανέβασε...πχ μπορει να ήταν η πίεση που ανεβαζουμε και με το Revo, οπότε όλα οκ. Αν όχι?Αν ηταν πολλή πίεση?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.