chris polo Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 Μιας και στην πρώτη μου απάντηση κάτι έγινε και τα έκανα μαντάρα συνοπτικά λέω Με τα χρώματα δέν τα πάω καλά αλλά όσο το συζήτησα δέν υπάρχει πρόβλημα τέτοιο. Το πολύ πολύ να το πηγαίνω στον βαφέα μεχρι να το κάνει να είναι σωστό....... Όσον αφορά για την επιλογή μου ( η οποία είναι 1.6 tdi) και σαν κινητήρας με βολεύει μιας και είναι περπατημένος στα εκπαιδευτικά της Γερμανίας σε polo , golf , audi A1- A3 και στην μορφή των 105hp και όχι μόνο στα 90hp που είναι εδώ στην Ελλάδα. Επίσης επειδή είναι σχετικά ''ορθογώνιο'' το σχήμα του έχει άριστες ορατότητες Έχει πολύ καλό μεταξόνιο Hill assist στανταρ και όχι να το χρυσοπληρώσεις Ποιότητα κύλισης Και σχετικά καλή τιμή. Δυνατό με 230nm ροπής και χωρίς τέλη. Και όταν σου έρχονται κάθε χρόνο 1300 ευρώ τα τέλη κάθε Δεκέμβρη να τα πληρώσεις .....και τα 100 ευρώ λιγότερα είναι θέμα τέτοια εποχή με τόσο αβέβαιο μέλλον. Ακόμη το yaris (που φαντάζομαι εννοείς) μέχρι το προηγούμενο μοντέλο το πούλαγε στις σχολές η τουοτα 3000 κάτω απο την κανονική τιμή και τότε δεν υπήρχε απόσυρση για αυτό και γέμισε η Ελλάδα..... Καλό αμαξάκι και αυτό αλλά το παλιό ήταν ποίο μαζεμένο και βολικό για μας. Σκέψου οτι έιναι λίγο ποιο μικρό απο το polo αλλά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο. Αν κοίταγα για βενζίνη τότε ίσως δεν κοιταγα για polo Επέκταση εγγύησης στα 4 και βλέπουμε....... Πάντως απο το fabia που έχω απο τον πατέρα μου 13 ολόκληρα χρόνια εκπαιδευτικό μείναμε πάρα πολύ ευχαριστημένοι .............. Σκεφτομουν να σου γραψω για το polo 1.6 tdi(ειναι οντως αξιοπιστο),αλλα δεν πιστευα πως μπορει να ειναι η επιλογη σου επειδη δεν κυκλοφορει πολυ στην Ελλαδα.Η επιλογη σου ειναι super. To fabia τι μοτερ και ποσα χιλιομετρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 (edited) marios tsi, on 26 Feb 2013 - 21:15, said: Αυτό με το χρώμα που δε θα είναι ίδιο άμα γίνει καμιά στραβή δεν το καταλαβαίνω.Πριν 2 χρόνια έπεσε ένας πάνω στο πασσάτ του πατέρα μου (b6) σε γαλάζιο μεταλλικό (arctic blue) κατά vw.Το χειρότερο ήταν ότι έπεσε στο πίσω φτερό και η δουλειά ήταν κόψε-ράψε.Σε 1 εβδομάδα που πήραμε πίσω το αυτοκίνητο από την Καρέντα Βουλιαγμένης παρακαλώ,δεν υπήρχε καμιά μα καμία διαφορά στο χρώμα,ούτε υπάρχει μέχρι σήμερα κάποια διαφορά ή κάποιο ''θέμα'' με εκείνο το κομμάτι.Και σκεφτείτε ότι πολλοί τους θάβουν και ότι σίγουρα υπάρχουν και καλύτεροι σε αυτή τη δουλειά.Οπότε πολύ απλά παίρνεις αυτό που σου αρέσει εσένα περισσότερο και τέλος. Τώρα για το καλοκαίρι.Έχω μπει στο δικό μου που το είχα παρκαρισμένο στον Πειραια,στον ήλιο από τις 8 το πρωί μέχρι 5 η ώρα το απόγευμα και έβραζε όπως είναι φυσικό.Έβαλα φιμέ μπρος πίσω όμως και η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά.Επειδή όμως την ίδια περίοδο είχα μπει και σε φίλου συμφοιτητή που το είχε αφήσει ίδιες ώρες κάτω από τον ήλιο και το είχε σε άσπρο,μπορώ να πω πως δεν είδα διαφορά.Προσωπικά πιστεύω όμως πως το ότι αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία στην καμπίνα,βοηθάει και πάλι πολύ σε ότι έχει να κάνει με τα πλαστικά.Από κει και πέρα επειδή είδα να γράφει κάποιος ότι θα κλαις τα λεφτά σου άμα αφήσει στάμπα καμιά κουτσουλιά.Και τα 2 χρώματα μπορεί να γεμίσουν με στάμπες άμα δεν τα προσέχουμε.Δε χρειάζεται να άσχολείσαι συνέχεια με κεριά και ιστορίες.Το μόνο που θα κάνεις σε όποιο χρώμα και αν το επιλέξεις,είναι να βρέξεις μια χαρτοπετσέτα όσο αντέχει και να την τοποθετήσεις επάνω για 10 λεπτά.Δεν ρίχνεις συνέχεια νερό,ούτε τρίβεις!Μόνο αυτό που σου είπα.Μάλιστα τα μεταλλικά χρώματα είναι πιο ανθεκτικά. Είσαι τυχερός που έπεσες σε καλό βαφέα. Δεν είναι όλοι ίδιοι και δεν είναι όλοι άσχετοι επίσης. Να μου επιτρέψεις να έχω δει πολλά αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν από μακριά ότι έχουν βαμμένο κάποιο κομμάτι τους κι άλλα που δεν μπορείς να το καταλάβεις με το μάτι. Όσον αφορά στις κουτσουλιές, εγώ το έγραψα. Ναι έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις περί καθαρισμού κλπ. Δυστυχώς όμως δεν είμαστε πάντοτε μαζί με το αυτοκίνητό μας και βέβαια δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να το έχουμε σε κλειστό χώρο στάθμευσης. Στην περίπτωσή μου λοιπον αφού έπλυνα το αυτοκίνητο, το άφησα λόγω κάποιας υποχρέωσης στο σημείο εκείνο για 36 ώρες. Δυστυχώς ήταν καλοκαίρι και δυστυχώς πλήρωσα για μεταλλικό χρώμα που θεωρούσα ότι θα ήταν πιο ανθεκτικό όπως γράφεις κι εσύ πιο πάνω. Δεν είναι όμως περισσότερο ανθεκτικό, όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί την τιμή του. Κι από τη στιγμή που η ζημιά είναι η ίδια, προσωπικά πάντα, δεν βλέπω κανένα λόγο να πληρώσω κάτι παραπάνω. Ενημερωτικά τα σημάδια από περιττώματα πτηνών εξαιρούνται από την εγγύηση χρώματος. Άλλος ένας λόγος που δεν θα πληρώσω ποτέ ξανά μεταλλικό χρώμα. Δεν είναι περισσότερο ανθεκτικό από το απλό και μας το λένε ευθαρσώς με την παραπάνω δήλωση, η οποία υπήρχε στο βιβλίο χρήσης του αυτοκινήτου και δεν θυμάμαι αν το γράφει και το βιβλίο του σημερινού μου αυτοκινήτου Επίσης από προσωπική εμπειρία από μεταλλικά και μη χρώματα, ως μέσος χρήστης αυτοκινήτων, παρατήρησα ότι η ανθεκτικότητα του μεταλλικού χρώματος εξαντλείται στην εφαρμογή κάποιας αλοιφής για την εξαφάνιση γρατσουνιών, σε αντίθεση με το απλό χρώμα που επιτρέπει ευκολότερα τέτοιες μικροεπεμβάσεις. Για να καταλάβετε για τι μιλάω, σας παραθέτω μια φωτογραφια με το καπώ μου. Δυστυχώς ήταν βρώμικο το αυτοκίνητο όταν την τράβηξα αλλά θα διακρίνεται εύκολα την ευμεγέθη λευκή στάμπα, που αν το βλέπατε από κοντά έμοιαζε με κάψιμο. Μικρότερα τέτοια σημάδια υπήρχαν και στην οροφή του αυτοκινήτου. Τα υπόλοιπα που βλέπετε στην φωτογραφία είναι οι λάμπες φθορίου του χώρου στάθμευσης κι όχι γρατσουνιές. Σημειώστε ότι το αυτοκίνητο είχε πλυθεί δυο ήμερες πριν από τη φωτογραφία, αλλά έβρεξε. Αυτό το χάλι της φωτογραφίας δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει σε δύο μέρες στο λευκό χρώμα με απλή βροχή. Εν κατακλείδι, σημασία έχει αυτό που βλέπεις να σε ικανοποιεί. Να σε κάνει να θέλεις να μπεις και να το οδηγήσεις. Να αισθάνεσαι όμορφα με αυτό. Τα χρώματα πάντα είναι υποκειμενικά και γι' αυτό υπάρχει όλη αυτή η πληθώρα χρωμάτων ανά αμάξωμα. Επιπλέον κανείς μας ποτέ δεν αγόρασε αυτοκίνητο με σκοπό να συμμετέχει σε ατύχημα. Edited February 26, 2013 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 26, 2013 Report Share Posted February 26, 2013 (edited) Ξαναγράφω γιατί τα έβγαλε ότι να 'ναι... Απάντησα στον Μάριο και έγραψα ότι είναι τυχερός που έπεσε σε καλό βαφέα. Δεν είναι όλοι οι βαφείς καλοί, όπως δεν είναι όλοι κακοί. Έχω δει πολλά αυτοκίνητα που από μακριά φαίνεται ότι έχουν ένα κομμάτι τους βαμμένο, όπως και πολλά άλλα που δεν διακρίνεται τίποτα με το μάτι. Όσον αφορά στις κουτσουλιές έχει και πάλι απόλυτο δίκιο, όμως δεν έχουμε πάντα την ευχέρεια να είμαστε κοντά στο αυτοκίνητό μας, όπως δεν είμαστε όλοι τυχεροί να έχουμε κλειστό χώρο στάθμευσης. Στη φωτογραφία που δημοσίευσα πιο πάνω, φαίνεται σημάδι από περιττώματα πουλιών τα οποία έγιναν καλοκαιρινή περίοδο που άφησα το αυτοκίνητο για 36 ώρες σταθμευμένο κι αφού προηγουμένως το είχα πλύνει. Δυστυχώς για εμένα το μεταλλικό χρώμα που πλήρωσα επιπλέον δεν αποδείχτηκε πιο ανθεκτικό από ότι ένα απλό χρώμα και το αυτοκίνητο είχε αρκετά τέτοια σημάδια τα οποία δημιουργήθηκαν με πολύ λιγότερη χρονική απόσταση ανάμμεσα στην πτώση του περιττώματος και του καθαρισμού του με τη διαδικασία που περιγράφει ο Μάριος. Επίσης στο βιβλίο του αυτοκινήτου έγραφε ότι η εγγύηση χρώματος δεν καλύπτει ζημιές από περιττώματα πτηνών. Απλά δεν ξέρω αν το γράφει και το βιβλίο του σημερινού μου αυτοκινήτου. Άρα λοιπόν είναι μια παραδοχή ότι το χρώμα δεν είναι τελικά και τόσο ανθεκτικό. Στα είκοσι χρόνια ενασχόλησής μου με το αυτοκίνητο βρήκα τα μεταλλικά χρώματα να είναι πιο ανθεκτικά μόνο στις απέλπιδες προσπάθειές μου να εξαφανίσω μικρογρατσουνιές, κάτι που επιτρέπουν ευκολότερα τα απλά χρώματα. Προσωπικά λοιπόν για εμένα δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω κάτι το οποίο δεν θα μου δώσει κάτι πέραν του αισθητικού που είναι και υποκειμενικό. Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν όλα αυτά τα χρώματα διαθέσιμα ανά αμάξωμα. Επίσης για τη φωτογραφία μου σχολίασα ότι το αυτοκίνητο είχε πλυθεί δυο ημέρες πριν τη φωτογραφία αλλά υπέστη μια βροχόπτωση οπότε και το αποτέλεσμα που βλέπετε, το οποίο δεν πρόκειται να δείτε σε λευκό αυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα δεν είναι σημάδια, αλλά τα φώτα του χώρου στάθμευσης που αντανακλόνται στη βρώμικη λαμαρίνα. Εν κατακλείδι το χρώμα είναι τελείως υποκειμενικό και φίλε Andritsoulas σου προτείνω να πάρεις εκείνο που θα σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα όταν θα βλέπεις το αυτοκίνητό σου, όταν θα μπαίνεις μέσα για να το οδηγήσεις ή για να βγάλεις τα προς το ζειν σου. Άλλωστε κανείς μας δεν αγοράζει αυτοκίνητο με την προοπτική να το χτυπήσει ή να του το χτυπήσουν. Edited February 26, 2013 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted February 27, 2013 Author Report Share Posted February 27, 2013 (edited) Σκεφτομουν να σου γραψω για το polo 1.6 tdi(ειναι οντως αξιοπιστο),αλλα δεν πιστευα πως μπορει να ειναι η επιλογη σου επειδη δεν κυκλοφορει πολυ στην Ελλαδα.Η επιλογη σου ειναι super. To fabia τι μοτερ και ποσα χιλιομετρα? Πραγματικά πολύ ωραίο μοτέρ το 1.6tdi με πολύ ροπή που σε κολλάει ...... και πολύ στρωτή λειτουργία........ Skoda fabia 1.4 68hp !!!!!!!!!!!!!!!! με 265000 χλμ ΜΑΘΗΤΙΚΆ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ......... και συνεχίζει............... ATZ κινητήρας νομίζω....... Edited February 27, 2013 by ANDRITSOULAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted February 27, 2013 Author Report Share Posted February 27, 2013 Ξαναγράφω γιατί τα έβγαλε ότι να 'ναι... Απάντησα στον Μάριο και έγραψα ότι είναι τυχερός που έπεσε σε καλό βαφέα. Δεν είναι όλοι οι βαφείς καλοί, όπως δεν είναι όλοι κακοί. Έχω δει πολλά αυτοκίνητα που από μακριά φαίνεται ότι έχουν ένα κομμάτι τους βαμμένο, όπως και πολλά άλλα που δεν διακρίνεται τίποτα με το μάτι. Όσον αφορά στις κουτσουλιές έχει και πάλι απόλυτο δίκιο, όμως δεν έχουμε πάντα την ευχέρεια να είμαστε κοντά στο αυτοκίνητό μας, όπως δεν είμαστε όλοι τυχεροί να έχουμε κλειστό χώρο στάθμευσης. Στη φωτογραφία που δημοσίευσα πιο πάνω, φαίνεται σημάδι από περιττώματα πουλιών τα οποία έγιναν καλοκαιρινή περίοδο που άφησα το αυτοκίνητο για 36 ώρες σταθμευμένο κι αφού προηγουμένως το είχα πλύνει. Δυστυχώς για εμένα το μεταλλικό χρώμα που πλήρωσα επιπλέον δεν αποδείχτηκε πιο ανθεκτικό από ότι ένα απλό χρώμα και το αυτοκίνητο είχε αρκετά τέτοια σημάδια τα οποία δημιουργήθηκαν με πολύ λιγότερη χρονική απόσταση ανάμμεσα στην πτώση του περιττώματος και του καθαρισμού του με τη διαδικασία που περιγράφει ο Μάριος. Επίσης στο βιβλίο του αυτοκινήτου έγραφε ότι η εγγύηση χρώματος δεν καλύπτει ζημιές από περιττώματα πτηνών. Απλά δεν ξέρω αν το γράφει και το βιβλίο του σημερινού μου αυτοκινήτου. Άρα λοιπόν είναι μια παραδοχή ότι το χρώμα δεν είναι τελικά και τόσο ανθεκτικό. Στα είκοσι χρόνια ενασχόλησής μου με το αυτοκίνητο βρήκα τα μεταλλικά χρώματα να είναι πιο ανθεκτικά μόνο στις απέλπιδες προσπάθειές μου να εξαφανίσω μικρογρατσουνιές, κάτι που επιτρέπουν ευκολότερα τα απλά χρώματα. Προσωπικά λοιπόν για εμένα δεν υπάρχει λόγος να πληρώσω κάτι το οποίο δεν θα μου δώσει κάτι πέραν του αισθητικού που είναι και υποκειμενικό. Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν όλα αυτά τα χρώματα διαθέσιμα ανά αμάξωμα. Επίσης για τη φωτογραφία μου σχολίασα ότι το αυτοκίνητο είχε πλυθεί δυο ημέρες πριν τη φωτογραφία αλλά υπέστη μια βροχόπτωση οπότε και το αποτέλεσμα που βλέπετε, το οποίο δεν πρόκειται να δείτε σε λευκό αυτοκίνητο. Τα υπόλοιπα δεν είναι σημάδια, αλλά τα φώτα του χώρου στάθμευσης που αντανακλόνται στη βρώμικη λαμαρίνα. Εν κατακλείδι το χρώμα είναι τελείως υποκειμενικό και φίλε Andritsoulas σου προτείνω να πάρεις εκείνο που θα σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα όταν θα βλέπεις το αυτοκίνητό σου, όταν θα μπαίνεις μέσα για να το οδηγήσεις ή για να βγάλεις τα προς το ζειν σου. Άλλωστε κανείς μας δεν αγοράζει αυτοκίνητο με την προοπτική να το χτυπήσει ή να του το χτυπήσουν. Προσωπικά δέν θα άφηνα το αυτοκίνητο μου 36 ώρες με μία κουτσουλιά πάνω του. Απλά δέ θα τύχαινε .... Μάλλον όμως το άφησες καλοκαίρι στον ήλιο κιόλας και αυτό ήταν καταλυτικό στην περίπτωση σου. Αλλά στο μαύρο τα πουλιά καθρεπτίζονται και μπορεί να καθίσουν με τις ώρες.......Πάντως να πάρω ένα χρώμα με γνώμονα το να μην φαίνονται οι κουτσουλιές είναι λάθος πιστεύω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Στράτο συμφωνώ με όσα γράφεις.Πάντως παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες όπως πόση ώρα θα το αφήσεις λερωμένο,πόσο σκληρό βερνίκι έχει κτλ.Εμάς και τα 2 αυτοκίνητα που έχουμε,το ένα έχει κλείσει 7ετία και το άλλο τώρα θα κλείσει δύο χρόνια,δεν έχουν στάμπες και τα παρκάρουμε στο δρόμο μιας και δεν έχουμε γκαράζ.Άλλωστε ό,τι χρώμα και να έχει το αυτοκίνητο,τις ίδιες πιθανότητες έχει να κάνει στάμπα ή όχι.Τώρα για το καλοκαίρι που λένε όλοι ότι το άσπρο δε ζεσταίνεται τόσο,κάπου είδα ένα τεστ που έκαναν και σε σύγκριση με άλλα χρώματα η διαφορά ήταν μικρή,με εξαίρεση το μαύρο μόνο.Το λευκό π.χ. έφτανε τους 48 και το κόκκινο τους 50 βαθμούς(στην τύχη τα νούμερα).Αυτό όμως που κάνει τη μεγάλη διαφορά είναι ότι το λευκό για να φτάσει τους 48 αυτούς βαθμούς θέλει έως και τον διπλάσιο χρόνο απ'ότι θέλει το κόκκινο για τους 50!! Και κάπου εδώ μιας και κάναμε ολόκληρη επιστημονική ανάλυση,να πω στο φίλο που βρίσκεται σε δίλημμα,ότι θεωρώ πως πρέπει να πάρει αυτό που του αρέσει περισσότερο όταν το βλέπει στο δρόμο.&- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 (edited) Προσωπικά δέν θα άφηνα το αυτοκίνητο μου 36 ώρες με μία κουτσουλιά πάνω του. Απλά δέ θα τύχαινε .... Μάλλον όμως το άφησες καλοκαίρι στον ήλιο κιόλας και αυτό ήταν καταλυτικό στην περίπτωση σου. Αλλά στο μαύρο τα πουλιά καθρεπτίζονται και μπορεί να καθίσουν με τις ώρες.......Πάντως να πάρω ένα χρώμα με γνώμονα το να μην φαίνονται οι κουτσουλιές είναι λάθος πιστεύω...... Μη λες ότι δεν θα τύχαινε γιατί ούτε εγώ είχα σκοπό να το αφήσω, έλα όμως που προέκυψε θέμα υγείας που με κράτησε το διάστημα που σου είπα στο νοσοκομείο. Ποτέ μη λες ποτέ. Όσο για τα κριτήρια με τα οποία επιλέγει κάποιος χρώμα νομίζω τα αναφέρω στην τελευταία παράγραφο του προηγούμενου μηνύματος μου, και συμφωνούν με τον Μάριο. Στράτο συμφωνώ με όσα γράφεις.Πάντως παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες όπως πόση ώρα θα το αφήσεις λερωμένο,πόσο σκληρό βερνίκι έχει κτλ.Εμάς και τα 2 αυτοκίνητα που έχουμε,το ένα έχει κλείσει 7ετία και το άλλο τώρα θα κλείσει δύο χρόνια,δεν έχουν στάμπες και τα παρκάρουμε στο δρόμο μιας και δεν έχουμε γκαράζ.Άλλωστε ό,τι χρώμα και να έχει το αυτοκίνητο,τις ίδιες πιθανότητες έχει να κάνει στάμπα ή όχι.Τώρα για το καλοκαίρι που λένε όλοι ότι το άσπρο δε ζεσταίνεται τόσο,κάπου είδα ένα τεστ που έκαναν και σε σύγκριση με άλλα χρώματα η διαφορά ήταν μικρή,με εξαίρεση το μαύρο μόνο.Το λευκό π.χ. έφτανε τους 48 και το κόκκινο τους 50 βαθμούς(στην τύχη τα νούμερα).Αυτό όμως που κάνει τη μεγάλη διαφορά είναι ότι το λευκό για να φτάσει τους 48 αυτούς βαθμούς θέλει έως και τον διπλάσιο χρόνο απ'ότι θέλει το κόκκινο για τους 50!! Και κάπου εδώ μιας και κάναμε ολόκληρη επιστημονική ανάλυση,να πω στο φίλο που βρίσκεται σε δίλημμα,ότι θεωρώ πως πρέπει να πάρει αυτό που του αρέσει περισσότερο όταν το βλέπει στο δρόμο.&- Ακριβώς αυτό. Δυστυχώς όπως είπα και πιο πάνω έρχονται φορές που δεν βλέπεις το αυτοκίνητο για μεγάλα χρονικά διαστήματα, οπότε και τα αποτελέσματα. Κατά τα άλλα έχεις απόλυτο δίκιο. Edited February 27, 2013 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eNeRGy Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 Το γκρι, ενω στις βιτρινες ειναι πανεμορφο... μολις το δεις στο δρομο ή παρκαρισμενο, ειναι αδιαφορο. Αυτος ηταν και ο λογος που ενω πηγαινα για γκρι, το αλλαξα σε ασπρο. Το ασπρο εχει τις τελειες αντιθεσεις. Φαινονται τα φρυδια που εχει μεσα στα φωτα, φαινονται ολες οι μαυρες επιφανιες οτι φτιαχτικαν για να κανουν τις τελειες γραμμες στα ασπρα polo. Γενικα ειναι πολυ πιο ομορφο το ασπρο και δεν το μετανοιωσα. Μου αρεσουν τα γκρι σκουρα (ποντικι), αλλα στο πολο γινεται ολο το πραγμα ενιαιο, βαρετο, και αδιαφορο οταν το βλεπεις στο δρομο... Γιατι κακα τα ψεματα, καλα τα βλεπεις τα αυτοκινητα κατω απο 20-30 φωτα μεσα στην εκθεση (ειναι και το τρυκ αυτο) εξω ομως θα το κυκλοφορεις μια ζωη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted February 28, 2013 Author Report Share Posted February 28, 2013 Το γκρι, ενω στις βιτρινες ειναι πανεμορφο... μολις το δεις στο δρομο ή παρκαρισμενο, ειναι αδιαφορο. Αυτος ηταν και ο λογος που ενω πηγαινα για γκρι, το αλλαξα σε ασπρο. Το ασπρο εχει τις τελειες αντιθεσεις. Φαινονται τα φρυδια που εχει μεσα στα φωτα, φαινονται ολες οι μαυρες επιφανιες οτι φτιαχτικαν για να κανουν τις τελειες γραμμες στα ασπρα polo. Γενικα ειναι πολυ πιο ομορφο το ασπρο και δεν το μετανοιωσα. Μου αρεσουν τα γκρι σκουρα (ποντικι), αλλα στο πολο γινεται ολο το πραγμα ενιαιο, βαρετο, και αδιαφορο οταν το βλεπεις στο δρομο... Γιατι κακα τα ψεματα, καλα τα βλεπεις τα αυτοκινητα κατω απο 20-30 φωτα μεσα στην εκθεση (ειναι και το τρυκ αυτο) εξω ομως θα το κυκλοφορεις μια ζωη... Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό, όμως κανένα δεν είναι πλυμένο ποτέ αν το προσέξεις ...... Να φανταστείς πως όταν βρίσκω κάποιο στο δρόμο παρατηρώ τον εαυτό μου να λέω στην κοπελιά μου '' Να το γκρί που σου έλεγα..... Γ@ΜΏ ΤΟ άπλυτο είναι και δεν φαίνεται καλά .......'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polodi Posted February 28, 2013 Report Share Posted February 28, 2013 (edited) καθαρα υποκειμενικο θεμα..ημουν κι εγω αναμεσα στο γκρι μεταλλικο και το ασπρο..επελεξα ασπρο γιατι πιστευω οτι αναδεικνυει καλυτερα απο καθε αλλο χρωμα τις λεπτομερειες του αμαξωματος,χτυπαει πιο πολυ στο ματι και κανει τρομερη αντιθεση με τα φιμε(αν βαλεις)..το γκρι μου φαινοταν πολυ αδιαφορο και πολυ σοβαρο-μεγαλιστικο..στα μειον του ασπρου οτι και το παραμικρο γδαρσιμο φαινεται,αλλα δεν το χρεωνεσαι και παραπανω.....ασχετο:το γκρι μεταλλικο κατα τη γνωμη μου ταιριαζει πιο πολυ στο 9n3 αποτι στο 6r.. Edited February 28, 2013 by polodi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted March 2, 2013 Author Report Share Posted March 2, 2013 Μετά από πολύ σκέψη κατέληξα στο pepper grey γιατί ξέρω οτι μάλλον θα το μετανιώσω το λευκό..... Pepper grey τελικά και με μπεζ - μαύρο εσωτερικό. Για το εσωτερικό έχω κόλλημα με την μονοτονία του μαύρου σύν οτί είδα σε αντιπροσωπία ένα μαύρο comfortline με μπεζ εσωτερικό και απλά κόλλησα . . . . . . Το πολύ πολύ θα βάζω κάλυμμα στα μπροστά το χειμώνα και πετσέτες το καλοκαίρι γιατί παίζει πολύ ίδρωμα απο τους μαθητές ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 Πφφφφφ,και συ το ίδιο τελικά? (Ποιοί μαθητές?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 Το γκρι, ενω στις βιτρινες ειναι πανεμορφο... μολις το δεις στο δρομο ή παρκαρισμενο, ειναι αδιαφορο. Αυτος ηταν και ο λογος που ενω πηγαινα για γκρι, το αλλαξα σε ασπρο. Το ασπρο εχει τις τελειες αντιθεσεις. Φαινονται τα φρυδια που εχει μεσα στα φωτα, φαινονται ολες οι μαυρες επιφανιες οτι φτιαχτικαν για να κανουν τις τελειες γραμμες στα ασπρα polo. Γενικα ειναι πολυ πιο ομορφο το ασπρο και δεν το μετανοιωσα. Μου αρεσουν τα γκρι σκουρα (ποντικι), αλλα στο πολο γινεται ολο το πραγμα ενιαιο, βαρετο, και αδιαφορο οταν το βλεπεις στο δρομο... Γιατι κακα τα ψεματα, καλα τα βλεπεις τα αυτοκινητα κατω απο 20-30 φωτα μεσα στην εκθεση (ειναι και το τρυκ αυτο) εξω ομως θα το κυκλοφορεις μια ζωη... Παίζει ρόλο και το μέγεθος του αυτοκινήτου και οι καμπύλες του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ermis1975 Posted March 3, 2013 Report Share Posted March 3, 2013 Εγώ θα απέφευγα το μπές. Λερώνει πανεύκολα και φαίνεται χάλια μετα. Αν όμως βάλεις και καλυμματακια κάτι θα γλιτώσεις. Τυχεροί πάντως οι μαθητές που θα μάθουν σε καινούριο diesel αμάξι. Δε ξέρω αν ειναι πολλές οι σχολές που επιλέγουν diesel (κυρίως Αθήνα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted March 4, 2013 Author Report Share Posted March 4, 2013 Εγώ θα απέφευγα το μπές. Λερώνει πανεύκολα και φαίνεται χάλια μετα. Αν όμως βάλεις και καλυμματακια κάτι θα γλιτώσεις. Τυχεροί πάντως οι μαθητές που θα μάθουν σε καινούριο diesel αμάξι. Δε ξέρω αν ειναι πολλές οι σχολές που επιλέγουν diesel (κυρίως Αθήνα). Βασικά είμαι από Λαμία και γενικά σε όλη την Ελλάδα είναι μονόδρομος το πετρέλαιο στα εκπαιδευτικά καί στα ΙΧ για να λέμε την αλήθεια.Δεν επέλεγαν μέχρι τώρα γιατί απλά δεν μπορούσαν..... Στην επαρχία τα εκπαιδευτικά στο 50%+ του συνόλου τους είναι diesel.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios2809 Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 ανθρακί - γκρι τα αγαπημένα μου! παρόλα αυτά έχω ασημί lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 Λευκό. Το πήρα, το ξέχασα. Όλα μου τα αυτοκίνητα τα έπλενα πολύ συχνά, αυτό πάρα πολύ αραιά (εσωτερικά συνεχίζω να το καθαρίζω με την ίδια συχνότητα βέβαια) & δε φαίνεται και ιδιαίτερα. Δεν κλαίω & τα 400€ που θα έπρεπε να είχα δώσει για το μεταλλικό (όχι πως θα το θυμόμουν βέβαια ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 Το μεγάλο πλεονέκτημα του λευκού είναι οι χαμηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στο εσωτερικό τους καλοκαιρινούς μήνες (καμία σχέση με οποιοδήποτε άλλο χρώμα) Για όποιον έχει πάει στο Dubai θα έχει παρατηρήσει ότι δεν κυκλοφορεί (τουλάχιστον την ημέρα) κανένα άλλο χρώμα εκτός από λευκό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
queen Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 Επίσης στο λευκό δεν φαίνεται η βρωμιά από μακριά τόσο εύκολα. Αλλά το μαύρο όταν είναι φρεσκοπλυμένο είναι απόλαυση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...