Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

:o μιασ και τα λες τοσο φιλικα....προκαλω ;) παντα φιλικα και εγω τον τολη να τα βαλουμε...

τι λεσ τολη????????????και να δουμε αν θα εχω τυχη και αν δεν εχω εγω θα εχει το αλλο παιδι με ιδιο προγραμμα με εμενα και τον γιωργο και εχει και φουλ εξατμιση απ'οτι ξερω... :rolleyes:

Παιδία μετά τη κόντρα σηκώστε post!!!

Κρέμονται απο τα χείλη σας ολόκλορη η VW TSI κοινότητα!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλήθεια με τι πιέσεις δουλεύεις?

Πάντως λίγο περίεργο να είσαι μπροστά από το αστρα.

απο το GTi εννοείς. Οταν φτιάξω το αυτοκίνητο γιατι έχω πρόβλημα λίγο με την πίεση ερχομαι εγώ με τον αποστόλη και ανοίγουμε όλοι μαζί.εγω δεν έχω καθόλου πρόβλημα να δοκιμάσουμε τα αμάξια μας

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ρωτησω κατι?στο επισημο σαιτ της digitune το 140 το παει 170 και το GT σε 204 αλογα αντιστοιχα..γιατι να παει καποιος με 140 αλογα να κανει το μοτερ του 204?εχει απαντηθει το ερωτημα οτι οι δυο κινητηρες ειναι ιδιοι,δηλαδη οτι μπορει αξιοπιστα το 140 να δεχθει 2 σταδιο?για την ιστορια τα 2 μοντελα εχουν διαφορετικους κωδικους στο μοτερ

140 αλογα κωδικο BMY και το GT κωδικο BLG.

Link to comment
Share on other sites

καλισπερα πεδες για να σας φυγη η απορια αναμενετε τον προσεχεις καιρο να βγει απο την revo προγραμμα εγγυιμενο και το 140 να παει περιπου στα 190 αλλογα και το 170 στα 200+.πηγη μεσα απο αντιπροσωπια.για την αφιξη θα ενημερωσω

Link to comment
Share on other sites

καλισπερα πεδες για να σας φυγη η απορια αναμενετε τον προσεχεις καιρο να βγει απο την revo προγραμμα εγγυιμενο και το 140 να παει περιπου στα 190 αλλογα και το 170 στα 200+.πηγη μεσα απο αντιπροσωπια.για την αφιξη θα ενημερωσω

Η revo φιλε μου βγαζει προγραμμα εδω κ 2 χρονια.

Δεν αμφισβητω οτι καποια στιγμη θα βγει, αλλα απο το 2006 το εχουν ετοιμο "σε κανα δυο μηνες"...

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι ομως επειδι ειναι καινουργοι οι κοινιτιρες κοιταει να γινει καλι δουλεια το ξερω οτι λενε απο καιρο αλλα τωρα ειναι σιγουρο.μεχρι τελος καλοκαιριου

---------------------------------------------------------------------------------------

α και το αλλο που συζητηται εδω και καιρο αν 140 και 170 ειναι ιδιοι οι κινιτηρες.ειναι ακριβως ιδιοι.αυτο με τα 170 εχει 1 σταδιο απο τιν μανα του προγραμμα.

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

α και το αλλο που συζητηται εδω και καιρο αν 140 και 170 ειναι ιδιοι οι κινιτηρες.ειναι ακριβως ιδιοι.αυτο με τα 170 εχει 1 σταδιο απο τιν μανα του προγραμμα.

με λιγα λογια το GT ειναι ηδη πιεσμενο...εχεις καποιον που σου ειπε οτι ειναι τα ιδια μοτερ??

Link to comment
Share on other sites

αρχιμιχανικο σε αντιπροσωπια επι 14ετιας φιλο μου και κουμπαρο μου.δεν ειναι καθολου πιεσμενακαι τα μοτερ αυτα αντεχουν μεχρι και 250 αλογα περιπου

----------------------------------------------------------------------------------------

και ο ιδιος μηχανικος

----------------------------------------------------------------------------------------

και απο υλικα κινητα παρα πολυ καλα

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

και απο υλικα κινητα παρα πολυ καλα
χαιρομαι παρα πολυ με αυτα τα νεα γιατι και γω 140 εχω..

απλως τα φιλαρακια μου ( 2L TFSI κλπ) μετα το πρωτο σταδιο αλλαζουν ιντερκουλερ,επειτα καμια μεγαλυτερη τουρμπινα,αλλαγη μπεκ κτλκτλκτλ...εμεις με τα 1.4 TSI παμε 225 (προγραμμα φιλτρο εξατμιση(μιλτεκ)) και ειναι ολα οκ???

Link to comment
Share on other sites

1τον ιντερκουλερ το αλαζεις για πιο κρυο αερα στο μοτερ και οταν ανεβασεις πολυ τιν πιεση αλλιωσ δεν χρειαζεται απαρετιτα και στο golf το χεις δει πως ειναι?οσο και το ψυγειο.και 2ον τουρμπινα δεν 1το σταδιο εκει πας για αλλα γιαυτο αλλαζεις και ιντερκουλερ και το φιλτρο δεν κανι τπτ το αξιοσημιοτα απλα για τιν καλυτερη αναπνοη του κινητιρα και εξατμιση αν χερεις πως λειτουργει το τουρμπο 8α καταλαβεις γιατι ειναι καλο να τιν αλλαζεις ολοι απο downpipe.οπως σου ειπα η ανοχη ειναι και τα 250

-----------------------------------------------------------------------------------------

το μοτερ αυτο εχει παρα πολλες δυνατοτιτες

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

1τον ιντερκουλερ το αλαζεις για πιο κρυο αερα στο μοτερ και οταν ανεβασεις πολυ τιν πιεση αλλιωσ δεν χρειαζεται απαρετιτα και στο golf το χεις δει πως ειναι?οσο και το ψυγειο.και 2ον τουρμπινα δεν 1το σταδιο εκει πας για αλλα γιαυτο αλλαζεις και ιντερκουλερ και το φιλτρο δεν κανι τπτ το αξιοσημιοτα απλα για τιν καλυτερη αναπνοη του κινητιρα και εξατμιση αν χερεις πως λειτουργει το τουρμπο 8α καταλαβεις γιατι ειναι καλο να τιν αλλαζεις ολοι απο downpipe.οπως σου ειπα η ανοχη ειναι και τα 250
οκ αλλα η τουρμπινα στο 140 δουλευει στο 1.6 μπαρ.εχει υπερπληρωση(κομπρεσσορας και τουρμπο) 2.5 μπαρ!!θα παει 225 αλογα χωρις ν ανεβασεις πιεση??και μιας που ειπες για REVO εχω δει γκολφακια με REVO να δουλευουν 1.5 πιεση και να βγαζουν 255 αλογα και γκολφακια με UNITRONIC στο 1.15 να βγαζουν τα ιδια αλογα...παντα για GTI αυτα τα στοιχεια...
Link to comment
Share on other sites

το μοτερ δουλεθει μαι 1.5 μπαρ περιπου μην μερδεθεσε.τον ρωτισα τον φιλο μου για τα 2,5 απλα αυτοι(γερμανοι) υπολογιζουν και τιν ατμοσφιρικη πιεσι που εχουμε που ειναι 1 μπαρ γιαυτο λενε 2.5. 1.5 ειναι κανονικα και ρεβο για γκολφ δεν εχει βγει ακομι

Link to comment
Share on other sites

το μοτερ δουλεθει μαι 1.5 μπαρ περιπου μην μερδεθεσε.τον ρωτισα τον φιλο μου για τα 2,5 απλα αυτοι(γερμανοι) υπολογιζουν και τιν ατμοσφιρικη πιεσι που εχουμε που ειναι 1 μπαρ γιαυτο λενε 2.5. 1.5 ειναι κανονικα και ρεβο για γκολφ δεν εχει βγει ακομι
για τα προγραμματα πριν μιλουσα για GTI...τελοσπαντων μου λες πως αυτο το αλιγκαρακι δουλευει 1.5 μπαρ και ανεβαινει κι αλλο....δηλαδη η Κ04 φτανει τα 3 μπαρ....?????καημενο S3..... tongue.giftongue.gif
Link to comment
Share on other sites

δεν πεζει ρολο η πιεση.το s3 ειναι πιο πολλα κυβικα μεγαλιτερα μπεκ μεγαλιτερι τουρμπινα και αλλα.με ιδια τουρμπινα δεν κανεις και πολλα.αμα αλαξεις τουρμπινα και μπεκ τρομπα βενζινις και εξατμιση φτανεις ανετα το 350+

Link to comment
Share on other sites

πολα άλογα σε λίγα κιβικά 350+ ?? και μετά απο θέμα αξιοπιστίας πόσα KM... πώσα χρόνια? Είναι τέλεια να έχεις άλογα... αλλα να είναι μετά κάθε τρις και λίγο στον μάστορα να φεύγουν 50ευρα και 100ευρα δεν είναι αμαρτια? Γνώμη μου πάντα έτσι φιλικά!

Link to comment
Share on other sites

δεν πεζει ρολο η πιεση.το s3 ειναι πιο πολλα κυβικα μεγαλιτερα μπεκ μεγαλιτερι τουρμπινα και αλλα.με ιδια τουρμπινα δεν κανεις και πολλα.αμα αλαξεις τουρμπινα και μπεκ τρομπα βενζινις και εξατμιση φτανεις ανετα το 350+

στα 350 + φτανει το seat leon cupra με την υπαρχουσα τουρμπινα του s3 οτι φοραει το καινουριο s3 φοραει και το cupra

Link to comment
Share on other sites

Παιδια , οποιος θελει με στοιχημα οτι το μοτερ του Αποστολη στο Μαλιωρα βγαζει πανω απο 240ΗΡ...

Αν ειναι 239.9 και κατω χρεωνομαι τη μετρηση, αν ειναι απο 240 και πανω την πληρωνει οποιος βαζει το στοιχημα.

Ειναι αδιανοητο να εχουμε ως μετρο αναφορας Dynapack δυναμομετρο , με διορθωσεις SAE, correct factors αδηλωτα, κλπ και να βγαινουν ετσι συμπερασματα. Εκει παει οποιος θελει να δειξει νουμερα στους πελατες του!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το έχω ξαναπεί πολλάκις η καλύτερη δυναμομέτρηση είναι ο δρόμος…. Ας ανοίξουν φιλικά και θα δούμε ποιος πάει καλύτερα!! Θα βοηθήσουν και πολύ κόσμο να κατασταλάξει στο πρόγραμμα!!!

Link to comment
Share on other sites

217hp kai 30 roph. se maha. sorry gia tous agglikous xaaraktires alla eimai se linux pou den exei ellinikous xaraktires

λογικα θα γα..ει.

αρχιμιχανικο σε αντιπροσωπια επι 14ετιας φιλο μου και κουμπαρο μου.δεν ειναι καθολου πιεσμενακαι τα μοτερ αυτα αντεχουν μεχρι και 250 αλογα περιπου

----------------------------------------------------------------------------------------

και ο ιδιος μηχανικος

----------------------------------------------------------------------------------------

και απο υλικα κινητα παρα πολυ καλα

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων

το εχω ακουσει αλλα δυσκολα μπορω να το πιστεψω

Link to comment
Share on other sites

Θα φυτιλιάσω κόσμο , αλλα στα @@ μου...

Η εταιρία τούτη,overload, γιατι μετράει στου Μαλλιώρα?

+1Bonus, γιατι έχουν εμφανιστεί τις τελευταίες μέρες 3-4 κάτοχοι που βγάζουν 200+ άλογα και όλοι είναι φτιαγμένοι από την overload?

+1 Δώρο, γιατι όλα αυτά μετα από του αποστόλη το ΤΣΙ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.