Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Γιωργο συμφωνω μαζι σου, αλλα ειδικα τα Astra υστερουν σημαντικα σε i/c και δεν αφηνουν περιθωρια για παραπανω αλογα και ροπες.Γι αυτο και διαλεξα πρωτα αυτη την οδο και δεν εκανα λαθος.Σιγουρα με μια ελευθερη εξατμιση παιρνεις τα μεγιστα.Μην κοιτας τα TSI που χουν απο τη μανα τους ενα γ@μ@το cooler και δε μασανε!Sorry για το off topic.

Ειναι πολυ σημαντικο το i/c για το astra 1,6T. Πριν με τον Alex σε 3 πατηματα τα , τα 2 ημουν μπροστα....και μαλιστα στο ενα τον μαζεψα ψηλα και τον περασα....

Τωρα δεν πιανεται. Στο αεροδρομιο με τον George80 μας εριξε καροτσες ξεκαθαρα.

Βεβαια εδωσαν και τα μεγιστα τα παιδια απο την OVERLOAD και ανταπταρανε τους χαρτες με το μεγαλυτερο i/c.

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Γιωργο συμφωνω μαζι σου, αλλα ειδικα τα Astra υστερουν σημαντικα σε i/c και δεν αφηνουν περιθωρια για παραπανω αλογα και ροπες.Γι αυτο και διαλεξα πρωτα αυτη την οδο και δεν εκανα λαθος.Σιγουρα με μια ελευθερη εξατμιση παιρνεις τα μεγιστα.Μην κοιτας τα TSI που χουν απο τη μανα τους ενα γ@μ@το cooler και δε μασανε! Sorry για το off topic.

Aλεξη, συμφωνω απολυτα με οτι ανεφερες.

Στα Astra, το σημαντικοτερο ειναι να αλλαζεται το intercooler. Με 70+οC θερμ. εισερ. αερα δεν πας πουθενα. Οτι εξατμιση ή εισαγωγη (που και τα ΟΕΜ parts - ειδικα η εισαγωγη - καλυπτουν την κατασταση) και να βάλεις κανεις μια τρυπα στο νερο αφου εχεις μονο 8-10sec πατηματος με ανεκτη θερμοκρασια αερα. Αντιθετα στα TSI, το intercooler του S3 προκαλει ελαχιστη διαφορα, το πολυ 10οC διαφορα σε σχεση με το OEM και περισσοτερο ρολο παιζουν τα ροϊκα parts (εισαγωγη - εξατμιση).

Link to comment
Share on other sites

Τι κέρδος έχεις σε αμάξι με πρόγραμμα και i/c,στο διάγραμμα ροπής - δύναμης με:

1) εισαγωγή σκούπα με φιλτροχοάνη ή σαν το μανιτάρι χαμηλά (e-tuners)

2) εισαγωγή σκούπα με φιλτροχοάνη ή σαν το μανιτάρι χαμηλά (e-tuners)και catback gti

3) εισαγωγή σκούπα με φιλτροχοάνη ή σαν το μανιτάρι χαμηλά (e-tuners)και custom 63.5 catback

4) εισαγωγή σκούπα με φιλτροχοάνη ή σαν το μανιτάρι χαμηλά (e-tuners)και custom 63.5 turboback

ΥΓ. Παρακαλώ όχι offtopic

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

2) εισαγωγή σκούπα με φιλτροχοάνη ή σαν το μανιτάρι χαμηλά (e-tuners)και catback gti

ΥΓ. Παρακαλώ όχι offtopic

Αυτο ειναι λυση? Δεν αυξανεται σε βαθμο υπερβολης η διαμετρος του σωληνα? ειδικα προς το τελος ο μεν ειναι 55 και ο δε 65...

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο συμφωνω μαζι σου, αλλα ειδικα τα Astra υστερουν σημαντικα σε i/c και δεν αφηνουν περιθωρια για παραπανω αλογα και ροπες.Γι αυτο και διαλεξα πρωτα αυτη την οδο και δεν εκανα λαθος.Σιγουρα με μια ελευθερη εξατμιση παιρνεις τα μεγιστα.Μην κοιτας τα TSI που χουν απο τη μανα τους ενα γ@μ@το cooler και δε μασανε!Sorry για το off topic.

Ναι είπαμε εσείς Astra! δεν είναι ολα Golf ώρες ώρες ξεχνιέμαι ότι δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα! :D Η αλήθεια είναι ότι εγώ αλλάζοντας i/c δεν ένιωσα διαφορά τώρα φταίει ότι το μαμά έκανε την δουλειά του εξίσου καλά(μπορεί και οι αισθήσεις μου να μην είναι τόσο ανεπτυγμένες)? Ίσως στα απανωτά ανοίγματα να είναι ποίο σταθερό του s3, άλλα και από την άλλη και με τα παιδιά που ανοίγαμε συνέχεια κάτω στο Ελλήνικό δεν ένιωσα να πέφτει ποιο γρήγορα η απόδοσή τους από το δικό μου! Εσείς παίδες παρατηρήσατε κάτι τέτοιο? Ο Νίκος με το μαύρο το Golf από etuners πχ που φοράει μαμά΄i/c βάζαμε ξανά και ξανά και η διαφορές ήταν οι ίδιες μετά από την καταπόνηση και τον δύο αυτοκινήτων. τι να πώ?

Link to comment
Share on other sites

Ναι είπαμε εσείς Astra! δεν είναι ολα Golf ώρες ώρες ξεχνιέμαι ότι δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα! :D Η αλήθεια είναι ότι εγώ αλλάζοντας i/c δεν ένιωσα διαφορά τώρα φταίει ότι το μαμά έκανε την δουλειά του εξίσου καλά(μπορεί και οι αισθήσεις μου να μην είναι τόσο ανεπτυγμένες)? Ίσως στα απανωτά ανοίγματα να είναι ποίο σταθερό του s3, άλλα και από την άλλη και με τα παιδιά που ανοίγαμε συνέχεια κάτω στο Ελλήνικό δεν ένιωσα να πέφτει ποιο γρήγορα η απόδοσή τους από το δικό μου! Εσείς παίδες παρατηρήσατε κάτι τέτοιο? Ο Νίκος με το μαύρο το Golf από etuners πχ που φοράει μαμά΄i/c βάζαμε ξανά και ξανά και η διαφορές ήταν οι ίδιες μετά από την καταπόνηση και τον δύο αυτοκινήτων. τι να πώ?

αν ήταν καλοκαιράκι θα έβλεπες διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι λυση? Δεν αυξανεται σε βαθμο υπερβολης η διαμετρος του σωληνα? ειδικα προς το τελος ο μεν ειναι 55 και ο δε 65...

Για την εξάτμιση μιλάς σε 63.5 ?

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερα επιλογή είναι το 4 μετά 3 μετά 2 και στο τελος 1. tongue.gif

Προφανώς. Το κέρδος με ενδιαφέρει και οι διαφορές αναλόγως επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες μετα απο πολυ σκεψη αλλαξα το κλασικο φιλτροκουτι και το αντικατεστησα με ενα βαρελακι της Κ&Ν οι εντυπωσεις παρα πολυ καλες, ο θορυβος ειναι καταπληκτικος, και σε δυναμη δε μπορω να πω οτι ειδα διαφορα αλλα παντως δε παει χειροτερα και νομιζω οτι παει καλυτερα.. η τοποθετηση ηταν παρα πολυ ευκολη (μονος μου το τοποθετησα) και το καλο ειναι οτι φαινεται ωραιο :o

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Παιδες μετα απο πολυ σκεψη αλλαξα το κλασικο φιλτροκουτι και το αντικατεστησα με ενα βαρελακι της Κ&Ν οι εντυπωσεις παρα πολυ καλες, ο θορυβος ειναι καταπληκτικος, και σε δυναμη δε μπορω να πω οτι ειδα διαφορα αλλα παντως δε παει χειροτερα και νομιζω οτι παει καλυτερα.. η τοποθετηση ηταν παρα πολυ ευκολη (μονος μου το τοποθετησα) και το καλο ειναι οτι φαινεται ωραιο :o

Ωραιος bill, ποσο σου πηγε?Απο Ελλαδα?

Link to comment
Share on other sites

πες μας εντυπωσεις τιμες κτλ αποδοση φορτωσε και 1 ηχητικο να γουσταρουμε...το αυτοκολητο της ρεβο παει μεζι με το προγραμμα??? :o

εχεις κ πισω κατω απο το tsi?

Link to comment
Share on other sites

Παιδες μετα απο πολυ σκεψη αλλαξα το κλασικο φιλτροκουτι και το αντικατεστησα με ενα βαρελακι της Κ&Ν οι εντυπωσεις παρα πολυ καλες, ο θορυβος ειναι καταπληκτικος, και σε δυναμη δε μπορω να πω οτι ειδα διαφορα αλλα παντως δε παει χειροτερα και νομιζω οτι παει καλυτερα.. η τοποθετηση ηταν παρα πολυ ευκολη (μονος μου το τοποθετησα) και το καλο ειναι οτι φαινεται ωραιο :D

Βασίλη ωραίο τελικά το αποτέλεσμα!!! δράττομαι της ευκαιρίας και στέλνω και εγώ την δικιά μου πατέντα μόνο που το δικό μου είναι simota δυστυχώς δεν με έβγαζε για K&N!

dsc00860mu4.th.jpg

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

Παιδες μετα απο πολυ σκεψη αλλαξα το κλασικο φιλτροκουτι και το αντικατεστησα με ενα βαρελακι της Κ&Ν οι εντυπωσεις παρα πολυ καλες, ο θορυβος ειναι καταπληκτικος, και σε δυναμη δε μπορω να πω οτι ειδα διαφορα αλλα παντως δε παει χειροτερα και νομιζω οτι παει καλυτερα.. η τοποθετηση ηταν παρα πολυ ευκολη (μονος μου το τοποθετησα) και το καλο ειναι οτι φαινεται ωραιο :D

Bill, πολυ ωραιο. Θα ήθελα να ακόυσω τον ήχο... ;)

Επι της ευκαιρίας θα ηθελα να ρωτησω τον Κρίτωνα και Στέλιο, ένα Tsi , εργαστοσιακό πόσο μπορει να φτάσει? 210? ή λιγότερα

Και επίσης Full stage 1 , (αναπνοή και εξάτμιση) μπορείς να δεις πόσα άλογα και ροπή?

Thnks...

Link to comment
Share on other sites

Bill, πολυ ωραιο. Θα ήθελα να ακόυσω τον ήχο... ;)

Επι της ευκαιρίας θα ηθελα να ρωτησω τον Κρίτωνα και Στέλιο, ένα Tsi , εργαστοσιακό πόσο μπορει να φτάσει? 210? ή λιγότερα

Και επίσης Full stage 1 , (αναπνοή και εξάτμιση) μπορείς να δεις πόσα άλογα και ροπή?

Thnks...

219 νομίζω ήταν δυναμομετρημένο ένα gt που είχαν φτιάξει με i/c εισαγωγή κι εξάτμιση

Hταν και στο site εδώ:

http://www.carsinspections.com/gr/tuning/V...I/index-gt.html

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, παιδια χθες το αμαξι εκανε πολλα χλμ να δω τελικα τι κανει με το βαρελακι Κ&Ν. Αρχικα να πω οτι το συγκεκριμενο βαρελακι ειναι Κ&Ν apollo http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm και υπηρχε στην αποθηκη μου χρονια (το ειχα παρει το 2005 για Golf IV γυρω στα 280 Ε απο Ελλαδα φυσικα) Στην ουσια, στο δρομο αισθανομαι το αμαξι να πηγαινει καλυτερα.. Για καλη μου τυχη πετυχαινω ενα πεζο ραλη 1.6 μοντελο το κλασικο 2003 (καπου εκει) το οποιο οπως ολα τα ραλη εκανε πολυ βαβουρα :lol::lol: στεκομαστε στο φαναρι διπλα διπλα ξεκιναμε μεχρι το επομενο γυρω στα 600 μετρα, 1 κολωνα μπροστα εγω :huh:;) τρελενεται ο τυπος στο επομενο φαναρη κατεβαζει το παραθυρο και μοθ λεει "φιλε παμε αλλη μια" με σιγουρια.. παμε του λεω ξεκιναμε στο χλμ τρωει πανω απο 1.5 κολωνα :lol::lol: γυρω στο χλμ ειχα καπου 210 .. Σταματαμε μετα και μου λεει ρε αδερφε τι ειναι ?? γεματος απορεια.. Eγω του λεω εσενα τι εχει και μου λεει ΦΠΕ και οτι εχει το ραλη το 1.6 16V μετα εγω του λεω οτι εχω το 1.4 ΤΣΙ 140 αλλα εχω και προγραμμα και αυτος μετα γεματος αγανακτησει σηκωνεται και φευγει λεγωντας ασε ρε φιλε GTI με προγραμμα ειναι αυτο, ποιον κοροιδευεις .. Παιδια επρεπε να δειτε το βλεμα που ειχε οταν του ειπα οτι ειναι το 1.4 με τα 140 :lol::lol:

Βεβαια ηθελα να μου πει κανεις αν γνωριζει ενα ραλη 1.6 με ΦΠΕ ποσα ειναι ...

Παντως πολυ ευχαριστημενος απο το βαρελακι της Κ&Ν :lol: ...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, παιδια χθες το αμαξι εκανε πολλα χλμ να δω τελικα τι κανει με το βαρελακι Κ&Ν. Αρχικα να πω οτι το συγκεκριμενο βαρελακι ειναι Κ&Ν apollo http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm και υπηρχε στην αποθηκη μου χρονια (το ειχα παρει το 2005 για Golf IV γυρω στα 280 Ε απο Ελλαδα φυσικα) Στην ουσια, στο δρομο αισθανομαι το αμαξι να πηγαινει καλυτερα.. Για καλη μου τυχη πετυχαινω ενα πεζο ραλη 1.6 μοντελο το κλασικο 2003 (καπου εκει) το οποιο οπως ολα τα ραλη εκανε πολυ βαβουρα :lol::lol: στεκομαστε στο φαναρι διπλα διπλα ξεκιναμε μεχρι το επομενο γυρω στα 600 μετρα, 1 κολωνα μπροστα εγω :huh:;) τρελενεται ο τυπος στο επομενο φαναρη κατεβαζει το παραθυρο και μοθ λεει "φιλε παμε αλλη μια" με σιγουρια.. παμε του λεω ξεκιναμε στο χλμ τρωει πανω απο 1.5 κολωνα :lol::lol: γυρω στο χλμ ειχα καπου 210 .. Σταματαμε μετα και μου λεει ρε αδερφε τι ειναι ?? γεματος απορεια.. Eγω του λεω εσενα τι εχει και μου λεει ΦΠΕ και οτι εχει το ραλη το 1.6 16V μετα εγω του λεω οτι εχω το 1.4 ΤΣΙ 140 αλλα εχω και προγραμμα και αυτος μετα γεματος αγανακτησει σηκωνεται και φευγει λεγωντας ασε ρε φιλε GTI με προγραμμα ειναι αυτο, ποιον κοροιδευεις .. Παιδια επρεπε να δειτε το βλεμα που ειχε οταν του ειπα οτι ειναι το 1.4 με τα 140 :lol::lol:

Βεβαια ηθελα να μου πει κανεις αν γνωριζει ενα ραλη 1.6 με ΦΠΕ ποσα ειναι ...

Παντως πολυ ευχαριστημενος απο το βαρελακι της Κ&Ν :lol: ...

140 αλογα ειναι Φ.Π.Ε. ραλλυ.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται ότι αυτός δεν έχει ανοίξει με GTI 1ο στάδιο. Πολύ καλό το αποτέλεσμα πάντως αν σκεφτεί κανείς το βάρους του γάλλου.

Link to comment
Share on other sites

KN Xοάνη

Αυτή την δοκίμασε κανείς ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, παιδια χθες το αμαξι εκανε πολλα χλμ να δω τελικα τι κανει με το βαρελακι Κ&Ν. Αρχικα να πω οτι το συγκεκριμενο βαρελακι ειναι Κ&Ν apollo http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm και υπηρχε στην αποθηκη μου χρονια (το ειχα παρει το 2005 για Golf IV γυρω στα 280 Ε απο Ελλαδα φυσικα) Στην ουσια, στο δρομο αισθανομαι το αμαξι να πηγαινει καλυτερα.. Για καλη μου τυχη πετυχαινω ενα πεζο ραλη 1.6 μοντελο το κλασικο 2003 (καπου εκει) το οποιο οπως ολα τα ραλη εκανε πολυ βαβουρα :lol::lol: στεκομαστε στο φαναρι διπλα διπλα ξεκιναμε μεχρι το επομενο γυρω στα 600 μετρα, 1 κολωνα μπροστα εγω :D;) τρελενεται ο τυπος στο επομενο φαναρη κατεβαζει το παραθυρο και μοθ λεει "φιλε παμε αλλη μια" με σιγουρια.. παμε του λεω ξεκιναμε στο χλμ τρωει πανω απο 1.5 κολωνα :lol::lol: γυρω στο χλμ ειχα καπου 210 .. Σταματαμε μετα και μου λεει ρε αδερφε τι ειναι ?? γεματος απορεια.. Eγω του λεω εσενα τι εχει και μου λεει ΦΠΕ και οτι εχει το ραλη το 1.6 16V μετα εγω του λεω οτι εχω το 1.4 ΤΣΙ 140 αλλα εχω και προγραμμα και αυτος μετα γεματος αγανακτησει σηκωνεται και φευγει λεγωντας ασε ρε φιλε GTI με προγραμμα ειναι αυτο, ποιον κοροιδευεις .. Παιδια επρεπε να δειτε το βλεμα που ειχε οταν του ειπα οτι ειναι το 1.4 με τα 140 :lol::lol:

Βεβαια ηθελα να μου πει κανεις αν γνωριζει ενα ραλη 1.6 με ΦΠΕ ποσα ειναι ...

Παντως πολυ ευχαριστημενος απο το βαρελακι της Κ&Ν B) ...

Πάντα τετοια Bill..... :lol::D

Link to comment
Share on other sites

KN Xοάνη

Αυτή την δοκίμασε κανείς ?

οχι κ εχω την απορια αν ειναι καλυτερη αυτη απο το φιλτρο τυπου πανελ http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2865

φυσικα προτιμω το βαρελακι αλλα θα εξαρτηθει τι θα μου πουν για το θεμα εγγυησης...

Link to comment
Share on other sites

μια ασχετη παρατηρηση που θα ηθελα να κανω στο τοπικ ειναι οτι πλεον εχουμε ξεφυγει κατα πολυ απο το 200 αλογα + οποτε μηπως να αλλαξουμε το τοπικ σε 230+ ???????????? :cry:

για τους κατοχους tsi / gt

Απο επισημο εγγραφο της vw

Αποτελώντας το σημαντικότερο, ίσως, έκθεμα της φετινής έκθεσης της Φρανκφούρτης, ο νέος TSI της VW έρχεται να φέρει την επανάσταση στα σύνολα χαμηλού κυβισμού. Βασισμένος επάνω στον "μικρό" FSI των 1,4 λίτρων, αποδίδει όσο ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λίτρων, με κατανάλωση όμως μικρότερη κατά 20%.

Ο δρόμος για την ανάπτυξη ενός τέτοιου συνόλου, με άφθονη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και ειδική ισχύ της τάξης των 122,3 ίππων/λίτρο, κάθε άλλο παρά εύκολος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Σαφώς και στην προκειμένη περίπτωση η υπερτροφοδότηση αποτελεί τη μόνη λύση, με δεδομένο όμως το μικρό κυβισμό, εγκυμονεί παράλληλα και διάφορα δυσεπίλυτα προβλήματα.

Η χρήση ενός υπερτροφοδότη αερίων εξασφαλίζει μεν τη μέγιστη ιπποδύναμη των 170 ίππων, όχι όμως στην περίπτωση ενός light turbo, αφού απαιτείται υψηλή συμπίεση. Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται έντονο lag, κενά ισχύος και μη γραμμική συμπεριφορά.

Η επιλογή ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή, από την άλλη, θα έλυνε το πρόβλημα των χαμηλών στροφών, ψηλότερα όμως θα αύξανε υπέρμετρα τις τριβές και τις απώλειες, ενώ ταυτόχρονα δεν θα απέδιδε εύκολα τη ζητούμενη τιμή ισχύος.

Η λύση βρέθηκε κάπου ενδιάμεσα, με την υιοθέτηση και των δυο συστημάτων σε ένα πρωτόγνωρο, για τα δεδομένα της κατηγορίας, συνδυασμό. Πλέον αυτό που έμενε ήταν η εξεύρεση ενός "διαύλου επικοινωνίας" μεταξύ αυτών, όπως και η αναβάθμιση του μηχανικού συνόλου που θα τα φιλοξενούσε.

Σχετικά με το τελευταίο, επιλέχθηκε ο FSI κινητήρας της σειράς EA 111, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και ονομαστική ισχύ 90 ίππων. Η απόσταση μεταξύ των κυλίνδρων του είναι 82 χιλιοστά, ενώ αντίστοιχα η διάμετρος και η διαδρομή των εμβόλων είναι 76,5 και 75,6 χιλιοστά.

Οι αλλαγές που επιτελέστηκαν ώστε να είναι σε θέση να διαχειριστεί την επιπλέον δύναμη είναι οι εξής. Καταρχήν κατασκευάστηκε ένα νέο, υψηλής αντοχής σώμα από χυτοσίδηρο, ικανό να αντέχει σε πιέσεις 21,7 bar για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό συνοδεύεται από μία αναβαθμισμένη αντλία νερού, με ενσωματωμένο μαγνητικό συμπλέκτη, κατάλληλη για τις ανάγκες ψύξης του συνόλου.

Κατόπιν επιλέχθηκαν νέα, υψηλής πίεσης, ακροφύσια καυσίμου των έξι οπών, αυξάνοντας παράλληλα την πίεση έγχυσης στις 150 ατμόσφαιρες. Η κίνηση αυτή θεωρήθηκε επιβεβλημένη, αφού οι διακυμάνσεις στην ποσότητα του καυσίμου από τις στροφές του ρελαντί μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. της μέγιστης ισχύος είναι σημαντικές. Χάρη, μάλιστα, στην τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού, επιτεύχθηκε λόγος συμπίεσης 10:1, ασυνήθιστα υψηλός για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Κατόπιν τούτου, σειρά είχε το "Twincharger", ο συνδυασμός δηλαδή turbo-κομπρέσσορα. Το μεγάλο στοίχημα εδώ ήταν η ομαλή συνεργασία των δυο συστημάτων και η βελτιστοποιημένη λειτουργία του καθενός ξεχωριστά, με βάση το διάγραμμα των στροφών. Στην πράξη, χαμηλά όλη η ποσότητα του εισερχόμενου αέρα περνάει από το μηχανικό υπερσυμπιεστή, οδηγείται μέσω αυλών στο turbo, κατόπιν στο intercooler και καταλήγει στην πολλαπλή εισαγωγής. Η τακτική αυτή εξασφαλίζει άφθονα αποθέματα ισχύος και ροπή 200 Nm από τις 1.250 έως τις 6.000 σ.α.λ.!

Η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης αγγίζει τα "εξωπραγματικά" 2,5 bar στις 1.500 σ.α.λ., όπου τα δύο συστήματα λειτουργούν, αντίστοιχα, στις περίπου 1,53 ατμόσφαιρες. Από τις 2.400 σ.α.λ. έως και τις 3.500 σ.α.λ. μία βαλβίδα τοποθετημένη παράλληλα με τον κομπρέσσορα ανοίγει σταδιακά, μειώνοντας την πίεσή του ώστε να εξασφαλίζεται ομαλή λειτουργία στο turbo, ενώ από εκεί και πάνω, καθίσταται ανενεργός, με τον υπερτροφοδότη αερίων να αναλαμβάνει μόνος του έως και τις στροφές του κόφτη. Η διασύνδεση αυτή και η λογική λειτουργίας γίνονται εύκολα κατανοητές στα παρατιθέμενα σχήματα.

Ως αποτέλεσμα ο TSI αποδίδει, όπως προείπαμε, 170 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 240 Nm σε μία ευρεία περιοχή, από τις 1.750 έως και τις 4.500 σ.α.λ. Οσο για την κατανάλωση, στο συνδυασμένο κύκλο είναι μόλις 7,2 λίτρα/ 100 χλμ! Με τέτοιες τιμές, δεν είναι απίθανο το επόμενο διάστημα να δούμε και άλλους κατασκευαστές να προβαίνουν σε ανάλογες λύσεις. Πόσο μάλλον αφού η ισχύς είναι πάντα ευπρόσδεκτη, ενώ τα μελλοντικά όρια εκπομπών ρύπων θα οδηγήσουν, θέλοντας και μη, σε προσπάθειες μείωσης της κατανάλωσης.

Edited by Infected-Mushroom
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.