Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Σε ευχαριστώ ρε

Link to comment
Share on other sites

τα φτεράκια της tongue.gif Αλήθεια κρίτωνα με αλλη φτεροτή και με μια σωστή αντλία πόσο μπορεί να φτάσει ?

Τα 260 ας πούμε θα είναι μια νορμαλ πίεση.αμα τσητοθεί πόσο πιστευεις μπορει να βγάλει χωρίς να ανοιχτεί μοτερ

Το θεμα δεν ειναι ποσο μπορει να βγαλει σε μια μετρηση , αλλα το ποσα μπορει να βγαλει απροβληματιστα για να δουλευει πχ για 5 χρονια και 100000χλμ χωρις να υπαρχει το παραμικρο θεμα αξιοπιστιας. 240+ΗΡ εχουμε δει και σημερα , αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο. Γιατι καποια parts ειναι στο 100+% των δυνατοτητων τους (turbo και αντλια) , κατι που μακροπροθεσμα θα δημιουργησει προβληματα (τουρμπο) ή βραχυπροθεσμα δυσλειτουργιες (πχ κλειδωμα πεταλουδας με 6η λογω χαμηλης πιεσης καυσιμου στη μπεκιερα). Το θεμα με το turbo λυθηκε, με επεμβαση σε φτερωτες και κελυφη, το θεμα με την αντλια θεωρητικα εχει λυθει, μενει η πρακτικη εφαρμογη. Μετα θα ακολουθησει το διαγραμμα και η αναλυση... πρωτα πρεπει να δουμε στην πραξη οτι ολα αυτα δουλευουν οπως προβλεπεται.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα...

Σημερα βραδυ με κατι φιλους καναμε μια βολτα για να βρουμε κανεναν πελατη :D:(tongue.gif Τελικα βρεθηκε ενα Honda Civic 95 μοντελο το VTI με τα 160 hp φοραγε φιλτρο και εξατμιση (ετσι ειπε δηλ) ...

Η κοντρα κανονιστηκε 400 μετρα και μετα 1000 Απο σταση φυσικα :D 1η 2α πηγαιναμε κοπια (ανησυχισα για μια στιγμη) με το που κουμποσα 3η αρχισα να ανοιγω ... τελικα στα 400 ημουν 1 αυτοκινητο μπροστα και στα 1000 3 αυτοκινητα...

Μου φανηκε πολυ δυνατο το Civic εχει κανεις εμπειρια απο αυτο το αυτοκινητο... ? τι παιζει ???

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια και χρονια πολλα...

Σημερα βραδυ με κατι φιλους καναμε μια βολτα για να βρουμε κανεναν πελατη :baby::lol:tongue.gif Τελικα βρεθηκε ενα Honda Civic 95 μοντελο το VTI με τα 160 hp φοραγε φιλτρο και εξατμιση (ετσι ειπε δηλ) ...

Η κοντρα κανονιστηκε 400 μετρα και μετα 1000 Απο σταση φυσικα :huh: 1η 2α πηγαιναμε κοπια (ανησυχισα για μια στιγμη) με το που κουμποσα 3η αρχισα να ανοιγω ... τελικα στα 400 ημουν 1 αυτοκινητο μπροστα και στα 1000 3 αυτοκινητα...

Μου φανηκε πολυ δυνατο το Civic εχει κανεις εμπειρια απο αυτο το αυτοκινητο... ? τι παιζει ???

Aκριβως τετοιο αυτοκινητο (VTI MY95 190+ΗΡ) ειχα απο το 1997-2000 και για την εποχη του (που τοτε τα 1.4 punto με Τ25 σπαγανε για πλακα, δεν ηξεραν καποιοι βελτιωτες τοτε ουτε καν οτι θελουν μεγαλυτερα μπεκ...) ηταν πολυ γρηγορο. Θυμαμαι τοτε ημουν χαλαρα μπροστα απο (1ες ρολλ) απο S3 210HP (225 δεν υπηρχε...)

Οπως ειπε και ο Γιωργος στο προηγουμενο ποστ, ειναι καθαρα θεμα βαρους. Τα 160-165ΗΡ (εστω και αροπα) ειναι αρκετα μπροστα στα 1080 kgr που ζυγιζει. Αν πετυχεις καλο τετοιο (με 190ΗΡ) εχεις φαει στις 5ες κολωνα χαλαρα. Μαλλι μπαμπακι...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χρόνια πολλά...

Χθες επί της Μαραθώνος άνοιξα για πλάκα με ένα gt που βρήκα στο δρόμο .....Ανοίξαμε από στάση μέχρι τα 160 ......1ες -2ες είχα ελάχιστο προβάδισμα που έγινε μισό αυτοκίνητο ...κουμπώνοντας 3η φεύγω λίγο ακόμα μπροστά και στην 4η είχα φτιάξει μια διαφορά 1 - 1,5 αυτοκίνητο μπροστά .....έτσι όπως ένιωθα το αμάξι μου πιστεύω πως αν συνεχίζαμε θα είμουν αρκετά μπροστά. Το αναφέρω επειδή μου έκανε εντύπωση..... καθώς νόμιζα πως θα έχω μια πιο σημαντική διαφορά από το gt...Εσείς τι λέτε...?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χρόνια πολλά...

Χθες επί της Μαραθώνος άνοιξα για πλάκα με ένα gt που βρήκα στο δρόμο .....Ανοίξαμε από στάση μέχρι τα 160 ......1ες -2ες είχα ελάχιστο προβάδισμα που έγινε μισό αυτοκίνητο ...κουμπώνοντας 3η φεύγω λίγο ακόμα μπροστά και στην 4η είχα φτιάξει μια διαφορά 1 - 1,5 αυτοκίνητο μπροστά .....έτσι όπως ένιωθα το αμάξι μου πιστεύω πως αν συνεχίζαμε θα είμουν αρκετά μπροστά. Το αναφέρω επειδή μου έκανε εντύπωση..... καθώς νόμιζα πως θα έχω μια πιο σημαντική διαφορά από το gt...Εσείς τι λέτε...?

κανονικα κουμπωνοντας και 4η τελειωματα θα επρεπε να εχεις ριξει κοντα κολωνα σε μαμα gt... περιεργο. πολυ....

Link to comment
Share on other sites

Τι διαφορά νόμιζες ότι θα είχες δλδ? Εννοώ, τι περίμενες?

...εδώ ακούγεται από μερικούς ότι κοντράρουμε μαμά gti...θεώρησα απλά ότι θα είμουν πιο εύκολα μπροστά .....

''κανονικα κουμπωνοντας και 4η τελειωματα θα επρεπε να εχεις ριξει κοντα κολωνα σε μαμα gt... περιεργο. πολυ....''

....., ήδη στα τελειώματα 3ης είμασταν κοντά στα 140....αρχές 4ης το παλικάρι λάκισε.... :huh:

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

...εδώ ακούγεται από μερικούς ότι κοντράρουμε μαμά gti...θεώρησα απλά ότι θα είμουν πιο εύκολα μπροστά .....

''κανονικα κουμπωνοντας και 4η τελειωματα θα επρεπε να εχεις ριξει κοντα κολωνα σε μαμα gt... περιεργο. πολυ....''

....., ήδη στα τελειώματα 3ης είμασταν κοντά στα 140....αρχές 4ης το παλικάρι λάκισε.... :huh:

κοντραρεις μαμα gti οχι ευκολα αλλα μπορεις να το κοντραρεις...

στα τελειωματα της 4ης το gt πιστευω θα ηταν κολωνα πισω σου

Link to comment
Share on other sites

κοντραρεις μαμα gti οχι ευκολα αλλα μπορεις να το κοντραρεις...

στα τελειωματα της 4ης το gt πιστευω θα ηταν κολωνα πισω σου

...ξέχασα να αναφέρω κάτι σημαντικό...είχα φουλ πορτπαγκαζ με βαλίτσες ...αυτό σίγουρα έπεξε το ρόλο του...

Link to comment
Share on other sites

σύμφωνα με τον προγραμματιστή μου....δεν είναι μόνο 15 άλογα η διαφορά...

μονοκαβαλα και οι 2?

σιγουρα το εξτρα βαρος επιβαρυνει. τα μαμα gt βγαζουνε και 190 αλογα μερικα... αλλα δεν ειναι 15 αλογα διαφορα ειναι και καποια πιεση και καποια κιλα ροπης παραπανω. τεσπα αν ησουνα με μεγαλυτερο βαρος και δικαβαλος κλπ κλπ μου φενεται φυσιολογικο το αποτελεσμα και πολυ καλο κιολας

Link to comment
Share on other sites

μαγκες ωραια ολα αυτα αλλα κατι ασχετο θελω να ρωτησω σε αυτους π εβαλαν προγραμμα στο isi τους :D

ΕΧΕΤΕ ESP :D

επειδη ψηνομαι κ εγω παραπαρα πολυ για το revo απο την μια απο την αλλη δεν εχω esp μηπως γινει σκοτωστρα και αγορασω κανενα οικοπεδο????

Link to comment
Share on other sites

Με κάθε revo δώρο 1 οικόπεδο :D :D !!Πέρα απο την πλάκα,καλά είναι τα γκάζια αλλα θέλει κ προσοχή!Εγώ δεν πιστεύω οτι έχουν πολλά τσι το esp,δεν τα έδινε κ στάνταρ η vw(κακώς κατα την άποψη μου)...δεν εχει κ το tsi το set up π.χ. του gti..κ γω σκεύτομαι αργότερα για αναρτίσεις-φρένα-225/45/17 αφού έβαλα κ πρόγραμμα... :D πάνε τα λεφτάκια μου!!esp γίνεται να μπεί αργότερα?

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Peolinio-paris Tsi

Δεν νομίζω να μην μπορείς να καταλάβεις που είναι τα όρια του αυτοκινήτου σου. Γιατί ντε και καλά θα αγοράσεις οικόπεδο? Δεν είσαι ο μόνος που έχεις 200άλογα χωρίς ESP, άλλοι δεν έχουν ούτε ABS. Τώρα αν εσύ θες να πηγαίνεις τέζα στις στροφές και να περιμένεις από ένα ESP να σε σώσει τι να πω. Ίσως αυτό που πρέπει να σκεφτείς κάποια στιγμή είναι αναρτήσεις αλλά αν έχεις το sportline για μένα δεν χρειάζεσαι τίποτα. Το μυαλό μέσα στο κεφάλι σου μόνο αυτό , αν με πιάνεις :D .

Οι boxster S οι porsche μέχρι πρόσφατα δεν είχαν ESP οι οποίες είχαν 270+ άλογα 3200cc και πίσω κίνηση. Με την δική σου λογική θα έπρεπε όλες να είναι σίδερα και ντίζες για οικοδομή.

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

Peolinio-paris Tsi

Δεν νομίζω να μην μπορείς να καταλάβεις που είναι τα όρια του αυτοκινήτου σου. Γιατί ντε και καλά θα αγοράσεις οικόπεδο? Δεν είσαι ο μόνος που έχεις 200άλογα χωρίς ESP, άλλοι δεν έχουν ούτε ABS. Τώρα αν εσύ θες να πηγαίνεις τέζα στις στροφές και να περιμένεις από ένα ESP να σε σώσει τι να πω. Ίσως αυτό που πρέπει να σκεφτείς κάποια στιγμή είναι αναρτήσεις αλλά αν έχεις το sportline για μένα δεν χρειάζεσαι τίποτα. Το μυαλό μέσα στο κεφάλι σου μόνο αυτό , αν με πιάνεις :D .

Οι boxster S οι porsche μέχρι πρόσφατα δεν είχαν ESP οι οποίες είχαν 270+ άλογα 3200cc και πίσω κίνηση. Με την δική σου λογική θα έπρεπε όλες να είναι σίδερα και ντίζες για οικοδομή.

χαχααχ!!!!τωρα εδω π τα λεμε κ τα esp δεν σε σωζει αν κανεις μαλ@κια...μηχανηματα ειναι οπως κ να το κανουμε...

ας ειχα εγω porsche και ας μην ειχα κ λ.παραθυρα :D

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως κύριοι το ESP σε σώζει σε πολλές περιπτώσεις..Για δοκιμάστε μια στροφή με ESP με πολλά χλμ (ακόμα και ανοιχτή καμπή) και προσπαθήστε με τα ίδια χλμ χωρίς ESP.. Θα εκπλαγείτε..

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

εντάξει φυσικά αμα νομιζεις οτι είσαι ο σούμι κ πηγαίνεις πλακωτός,ούτε το esp θα σε σώσει ούτε ο Αγ.Χριστόφορος!αυτο να λέγεται!σίγουρα όμως κάποιες φόρες,θα βοηθήσει!υπάρχουν κ άλλοι παράγοντες εκτός απο τα όρια του αυτοκινήτου...ναι το sportline έχω

Link to comment
Share on other sites

καταρχην τα πορσε δεν τα αγοραζει ο καθενας, εστω κ αν αυτο εξαρταται απο την οικονομικη ανεση, οποτε ακυρο. + ειναι σπορ αυτοκινητο. επισης δεν ειναι του κιλου οπως ενα γκολφ.

2ο, με το esp χανεται η αισθηση, ειναι πιο ευκολο, αλλα στριβει πιο αργα σε οριακες καταστασεις.Το ευχαριστιεσαι σαφως λιγοτερο, αλλα αν δεν το εχεις κ πολυ, ειναι πολυ πιο safe.

Edited by iasonas
Link to comment
Share on other sites

Με κάθε revo δώρο 1 οικόπεδο :lol: :lol: !!Πέρα απο την πλάκα,καλά είναι τα γκάζια αλλα θέλει κ προσοχή!Εγώ δεν πιστεύω οτι έχουν πολλά τσι το esp,δεν τα έδινε κ στάνταρ η vw(κακώς κατα την άποψη μου)...δεν εχει κ το tsi το set up π.χ. του gti..κ γω σκεύτομαι αργότερα για αναρτίσεις-φρένα-225/45/17 αφού έβαλα κ πρόγραμμα... :) πάνε τα λεφτάκια μου!!esp γίνεται να μπεί αργότερα?

Στο δρομο κυκλοφορουν Punto 97' με 300 hp με 16 ζαντα 195 λαστιχο και οχι ESP δεν εχουν αλλα ουτε ASR και με 1000 κιλα βαρος αν ειναι το TSI σκοτωστρα με 200 αλογα τοτε αυτα τι ειναι ... ? Εγω εχω TSI Revo 210 hp και δεν εχω ESP το μονο που εχω αλλαξει (και το μονο που θεωρω απαραιτητο :lol: ) ειναι ζαντες εχω βαλει 17ρα με λαστιχο 225.45.17

Το αμαξι το εχω καιρο με προγραμμα και πιστευω οτι δεν εχει προβλημα με την μαμα αναρτηση και τα μαμα φρενα, εμενα με ικανοποιουν και δε νομιζω να ειναι απαραιτητο να τα αλλαξεις, εκτος βεβαια αν ζητας κατι καλυτερο ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

προς Θεού δεν ειπα οτι είναι σκοτώστρα...αλοίμονο!εξάλλου δεν υπάρχουν σκοτώστρες-αμάξια αλλα σκοτώστρες-οδηγοί...εντάξει,οτι ικανοποιεί τον καθένα...αλλα αφου λες οτι είναι οκ μετα τοσο καιρο απο το πρόγραμμα...είδωμεν,εξαλλου κατι μέρες έχω το ρεβο...σίγουρα όμως θα βάλω όπως κ συ225/45 17 με contisportcontact3 εννοειται :) !!άσχετο:δεν τον χάλασε τον οδηγό

του 106 gti σημερα το πρωι,που τον περασα χαλαρα στα 160 κ με εβλεπε καλα καλα γεμάτος απορια.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

2ο, με το esp χανεται η αισθηση, ειναι πιο ευκολο, αλλα στριβει πιο αργα σε οριακες καταστασεις.Το ευχαριστιεσαι σαφως λιγοτερο, αλλα αν δεν το εχεις και ειναι πολυ πιο safe.

Συμφωνώ...Το θέμα είναι αν μπορείς να το ευχαριστηθείς (ικανότητα) ή θα αγοράσεις το παραδίπλα οικόπεδο...Μέσα στην πόλη πάντως και εκτός κόντρας mode δεν βλέπω το λόγo να βγαίνει το ESP OFF...

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.