Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Οσον αφορα στην ποιοτητα λειτουργιας , το ποια θα ειναι τα ανεκτα ορια ειναι θεμα ιδιοκτητη. Πχ καποιος μπορει να μην τον ενδιαφερει αν θα εχει SM στις 5000σαλ , αλλα να ειναι μπροστα στις κοντρες , χωρις να πληρωσει αντλια και χωρις να κινδυνευει το μοτερ του. Θα πρεπει να ανεχτει το SM, γιατι δεν γινεται κατι αλλο...

Κρίτωνα, επαναλαμβάνεις το ίδιο και ενώ σου έχω πει ότι μπορείς να διαπιστώσεις ότι δουλεύω με 12.1:1 AFR στις μεσαίες και 11.5 στον κόφτη χωρίς ίχνος SF....

Το αυτοκίνητο δουλεύει με ασφάλεια. Δεν μπορώ να σου πω περισσότερα. Εκτιμώ ότι έχεις τις δυνατότητες να βρεις την λύση.

Ότι το αυτοκίνητο είναι υποδεέστερο σε απόδοση είναι λογικό (περισσότερο ατελής καύση).

Και κάτι ακόμα......ανάμεσα στον Γιώργο και εμένα, με δικό σου πρόγραμμα ήμουν 1/2-1 αυτοκίνητο μπροστά....κάτι παρόμοιο με τον Shadow.....αν είχα DP (θεωρητικά) θα είχα περίπου τις ίδιες επιδόσεις....

Εμένα μου αρκεί το 12:1.

Ακούω την άποψη σου.

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

εμενα παλι με χαλαει μια εταιρια να πουλαει προγραμμα με safe mode και να λεει αν αρεσει στον πελατι το αφηνουμε ετσι!!!

καλη δικαιολογια...

αν δεν μπορεις να το κανεις 220 αλογα χωρις προβληματα μην το κανεις και ας χασεις τον πελατη, γιατι στο τελος θα σου την πει και απο πανω :D

γιατι νομιζετε η ΧΨΩ εταιριες του εξωτερικου δινουν 'μονο' 205 αλογα?

καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.

και δεν δεχομαι οτι ενας εγχωριος τιουνερ βρηκε μια λυση που εταιριες με πληθωρα προγραμματιστων, ρευστου και μεσων δεν βρισκει...

εκτος και αν παμε να γινουμε τελιως ιαπωνες/κινεζοι/κορεατες (βλεπε αντιγραφουμε και πουλαμε). μια καμερα για τα παιδια - smile

Link to comment
Share on other sites

και δεν δεχομαι οτι ενας εγχωριος τιουνερ βρηκε μια λυση που εταιριες με πληθωρα προγραμματιστων, ρευστου και μεσων δεν βρισκει...

Φίλε μου, η REVO δεν έχει SF και τα αυτοκίνητα με full stg1 είναι πριόνια!........και τα μίγματα δεν είναι φτωχά είναι αυτά που πρέπει...

Link to comment
Share on other sites

μακαρι να ειναι ολων ετσι!

το θεμα ειναι αυτων που δεν ειναι ετσι, γιατι τα πουλανε και τα βγαζουνε και τοσα αλογα και χαιρονται κιολας.

αυτη τη νοοτροπια του 'ασε βρε αδερφε, καλο ειναι, γ@αμαει και ας ειναι πιγολαμπιδα το κοντερ, εγω δεν την δεχομαι.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ότι δεν είναι μέλος πια;

Αν εννοείς ότι δεν είναι μέλος του vwclub τότε τι να πω; :D

Ένα μπράβο στα παιδιά!!!! ;)

Τα καταφέρατε και το πιο δυνατό TSI δεν είναι πια μέλος!!

Αυτά είναι :wub:thumbsdown.gif

Αν και ειναι off topic , Ο Αποστολης διαγραφηκε , γιατι δεν ανεχοταν να τον προσβαλλουν ή να τον κατηγορουν , χωρις να εχει κανενα απολυτως κερδος. Αν θες και την αποψη μου , ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ! Η εξελιξη δεν θα σταματησει ομως . Θα μπουν μπιελες και GT28RS , αλλα για την "παρτη" του . Για να το οδηγει και να το χαιρεται , αν πετυχει ή να πουμε οτι προσπαθησαμε και δεν πετυχε αν δεν γινει , που κι αυτο ειναι στο προγραμμα .

Link to comment
Share on other sites

εμενα παλι με χαλαει μια εταιρια να πουλαει προγραμμα με safe mode και να λεει αν αρεσει στον πελατι το αφηνουμε ετσι!!!

καλη δικαιολογια...

αν δεν μπορεις να το κανεις 220 αλογα χωρις προβληματα μην το κανεις και ας χασεις τον πελατη, γιατι στο τελος θα σου την πει και απο πανω :)

γιατι νομιζετε η ΧΨΩ εταιριες του εξωτερικου δινουν 'μονο' 205 αλογα?

καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα.

και δεν δεχομαι οτι ενας εγχωριος τιουνερ βρηκε μια λυση που εταιριες με πληθωρα προγραμματιστων, ρευστου και μεσων δεν βρισκει...

εκτος και αν παμε να γινουμε τελιως ιαπωνες/κινεζοι/κορεατες (βλεπε αντιγραφουμε και πουλαμε). μια καμερα για τα παιδια - smile

Μην μπερδευεις τα 220ΗΡ με το δυνατο και γεματο μοτερ ! Και 240 μπορεις να βγαλεις με την ΟΕΜ αντλια , γιατι στις 6900 περιστρεφεται αρκετα και μπορει να παρεχει το απαιτουμενο καυσιμο. Απλα θα εναι 240 "πονυ" , αρροπα , καπου στον κοφτη.

Aν εξαιρεσεις οτι η περιπτωση "σπασμενος κινητηρας" ειναι δυσφημηση για τον επαγγελματια και οικονομικη επιβαρυνση για τον ιδιοκτητη , που ακομα και υπ ευθυνη του να γινει οτι γινει , ακομα και γραπτως να το αναφερει ο ιδιοκτητης, λιγο μετραει , δεν μπορεις να πεις σε καποιον που θελει φουσκμενη "καμπυλη" (που δεν εχει τοσο σχεση με τα 220ΗΡ ,αλλα με τον πραγματικα δυνατο και γεματο κινητηρα) και ροπη παντου να μην την εχει . Απλα του εξηγεις οτι αυτο ή αυτα τα παρτς δεν φτανουν για αυτον τον λογο , του το δειχνεις στο διαγνωστικο , και του εξηγεις τις επιλογες του. Αν αυτος σου λεει , μπαινω πιστα και θελω 32kgrm στις 5000σαλ για να γραφω καλο χρονο , το κανεις , αλλα του εξηγεις οτι το Χ παρτ δεν φτανει και το penalty που δεν το αναβαθμιζεις ειναι οτι θα βγαινεις με 6η στην εθνικη και οταν το "σφιγγεις" στις 4800σαλ , θα "κλειδωνει" η πεταλουδα για να μην σπασει! Δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο. Απλα ενημερωνεις , και εφοσον ειναι η επιλογη του ,και δεν θα του προκαλεσει οικονομικη επιβαρυνση (σπασμενο μοτερ).

Εξυπακουεται οτι :

1) Αν υποσχεθει ο επαγγελματιας οτι μπορεις με μονο sw να το εχεις και το αμαξι να λειτουργει αψογα σε πολυ πιεση , εισαι υποχρεωμενος και να το αποδειξεις .

2) Πολυ περισσοτερο , αν πει ο επαγγελματιας στον ιδιοκτητη να χρεωθει π.χ. αντλια ή μπεκ , και τελικα δεν εφταιγαν αυτα και η δυσλειτουργια παραμενει , πρεπει να πληρωσει τα περιττα ανταλλακτικα !

Αυτοι ειναι οι "καλοι λογαριασμοι" που λεμε κατα την αποψη μου...

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

και δεν δεχομαι οτι ενας εγχωριος τιουνερ βρηκε μια λυση που εταιριες με πληθωρα προγραμματιστων, ρευστου και μεσων δεν βρισκει...

Δικαίωμά σου αγαπητέ!

Κι εγώ έμαθα μεγαλώνοντας ότι απόλυτοι γνώστες δεν υπάρχουν, ούτε από μηχανής θεοί. Πολύ περισσότερο ξενόφερτοι.

Υπάρχει ωστόσο μια μικρή ανακρίβεια σε αυτά που γράφεις: Δεν είναι ένας εγχώριος τιούνερ που βρήκε λύση πριν τις ξένες εταιρείες.

Ήταν μια ομάδα εγχώριων επιστημόνων και μηχανικών που τη βρήκε. Εκεί ήταν και συνεχίζει να βρίσκεται η διαφορά. Ένας είναι λιγος για να σταθεί απέναντι

στα μεγάλα ονόματα του χώρου. Με πολλούς όμως κάτι γίνεται :) .

Ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσει καθένας τα προβλήματά του είναι η σκληρή δουλειά. Συνεχής σκληρή δουλεία και προσπάθεια για το καλύτερο

ακόμα κι όταν όλοι οι υπόλοιποι πιστεύουν ότι είναι μάταιο. Σε αυτό βοηθάει η καλή ομάδα, γιατί είναι αδύνατον ένας μόνο άνθρωπος να γνωρίζει τα πάντα.

Όπως έχω ξαναγράψει, αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά και είχαμε άδικο, κανείς δεν θα έδινε σημασία σε ό,τι γράφουμε και κάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Κρίτωνα, επαναλαμβάνεις το ίδιο και ενώ σου έχω πει ότι μπορείς να διαπιστώσεις ότι δουλεύω με 12.1:1 AFR στις μεσαίες και 11.5 στον κόφτη χωρίς ίχνος SF....

Το αυτοκίνητο δουλεύει με ασφάλεια. Δεν μπορώ να σου πω περισσότερα. Εκτιμώ ότι έχεις τις δυνατότητες να βρεις την λύση.

Ότι το αυτοκίνητο είναι υποδεέστερο σε απόδοση είναι λογικό (περισσότερο ατελής καύση).

Και κάτι ακόμα......ανάμεσα στον Γιώργο και εμένα, με δικό σου πρόγραμμα ήμουν 1/2-1 αυτοκίνητο μπροστά....κάτι παρόμοιο με τον Shadow.....αν είχα DP (θεωρητικά) θα είχα περίπου τις ίδιες επιδόσεις....

Εμένα μου αρκεί το 12:1.

Ακούω την άποψη σου.

Γιαννη , το οτι ειναι υποδεεστερο σε αποδοση σε σχεση με το δικο μας file , δεν μου λεει τιποτα , ουτε μου λεει κατι αν ο Γιωργος (Shaddow20) που εδω και 1,5 χρονο δεν εχει κι αυτος ιχνος SM ηταν μπροστα σε ενα πατημα . Δεν εχω να βρω αλλη λυση, γιατι εμεις αυτο το μονο που κανουμε ειναι να τροποποιουμε τον κωδικα , τον οποιο πιστεψε με γνωριζουμε καλα , αλλα οχι να πειραζω το αυτοκινητο. Δεν ειναι δουλεια μου. Δεν αλλαζει η ζωη καποιου , ρε γαμωτο , αν ειναι μπροστα σε ενα πατημα . Σημασια εχει να χαιρεται ο καθενας το αυτοκινητο του , και να μην εχει προβληματα , ειδικα οταν του κοστιζουν χρηματα. Αλλα με πειραζαν , αλλα τα ξεπερασα και δεν ξαναασχολουμαι ... :) Αν θυμασαι σου ειχε πει για 2 επιλογες. Να ξερεις οτι ακομα και αυτη που επελεξες για μενα ειναι σεβαστη , ασχετα με το πως την κρινω.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Ασ δουμε λιγο απο θεμα δυναμης

Για μενα που εχω ασχοληθει απο το 2006 με τον συγκεκριμενο κινητηρα ( παρακολουθωντας την εξελιξη του σε προγραμματα και περιφεριακα, και απο κοντα στις τοσες συναντησεις που εχουμε κανει με τα παιδια ) εχω να πω τα εξης:

Ολα τα προγραμματα ( τουλαχιστον αυτα που δουλευονται περισσοτερο ) ειναι ισοδυναμα και το παραπανω κλικ που ξεχωριζει ενα αυτοκινητο απο το αλλο ειναι η "προσωπικοτητα" του. Τι εννοω:

η μικρη διαφορα του καθε μοτερ απο το εργοστασιο ακομα, ο τροπος οδηγησης και η συντηρηση που εχει γινει και τελευταιο τα περιφεριακα που φοραει. Εχει αποδειχθει οτι ενα καλο downpipe και ενας καλος καταλυτης και η σωστη διαμετρο του σωληνα κανουν την διαφορα. Να θυμισω οτι ο Jonanni φορα μονο catback απο gti ενω ο Shaddow φορα milltek 63,5 και HJS καταλυτη. Κατι παρομοιο φορα και ο Μανος ( REVO ) με ολοσωμη εξατμιση Καραμπελα 63,5 και HJS καταλυτη. Ο George80 πιστευω οτι τον χαλαει η διαμετρο που εχει ( 60 ) καθως και ο καταλυτης του που ειναι χειροποιητος.

Με τα intercooler S3 δεν εχουμε δει σημαντικες διαφορες. Ισως το καλοκαιρι με θερμοκρασιες πανω απο 35 C να δειξουν κατι αλλα ποιος ανοιγει σε τετειες συνθηκες

Απο εισαγωγες πανω κατω τα ιδια με ενα κλικ παραπανω αυτες που ο σωληνας περνει αερα απο κατω ( μπροστα απο την ροδα και πισω απο το προβολακι ομιχλης ) ( πιο κρυος σε σχεση με αυτον του μηχανοστασιου )

Οσο αφορα τα REVO.

Εχω την εντυπωση ο αρχικος κωδικας ηταν οντως 205-210 ( Βλεπε BillVWRulz ) . Στην συνεχεια , και ενω εβλεπαν οτι ο TSI αντεχει ανεβαζαν στα επομενα versions στην δυναμη που ηδη ξερουμε. Τωρα γιατι ανακοινωνει 205 κατα την γνωμη μου ειναι θεμα καθαρα marketing

Να φανταστητε οτι ο πρωτος που εβγαλε προγραμμα για το GT ηταν ο Ανριαννακης στα 195 γιατι ο TSI ηταν παντελος αγνωστος και θεωρουνταν και πουσαρισμενος για 1400cc

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

εμενα παλι με χαλαει μια εταιρια να πουλαει προγραμμα με safe mode και να λεει αν αρεσει στον πελατι το αφηνουμε ετσι!!!

καλη δικαιολογια...

αν δεν μπορεις να το κανεις 220 αλογα χωρις προβληματα μην το κανεις και ας χασεις τον πελατη, γιατι στο τελος θα σου την πει και απο πανω :)

Αυτος ειναι ο τροπος που σκεφτεσαι εσυ....

Να σου πω και αλλους τροπους που σκεφτονται καποιοι αλλοι?

''Κανε μου το αμαξι 230 αλογα και ας ειναι για 5 μερες...και ας εχει τα απειρα sm...και ας παρω τις μπιελες στο χερι...αρκει να περασω τον χ με το ψ αμαξι''

Παρ ολα αυτα ο προγραμματιστης ειναι υποχρεωμενος να εξηγηθει απ την αρχη...

και δεν δεχομαι οτι ενας εγχωριος τιουνερ βρηκε μια λυση που εταιριες με πληθωρα προγραμματιστων, ρευστου και μεσων δεν βρισκει...

Πως φαινεται πως εισαι νεος στο χωρο....

Οπως προανεφερε ο salex ειναι πολλες οι πρωτοτυπιες που εχουν εξελιξει πρωτοι οι ελληνες..απο που να αρχισουμε και που να τελειωσουμε και σε ποιο μοντελο...

Link to comment
Share on other sites

Ασ δουμε λιγο απο θεμα δυναμης

Για μενα που εχω ασχοληθει απο το 2006 με τον συγκεκριμενο κινητηρα ( παρακολουθωντας την εξελιξη του σε προγραμματα και περιφεριακα, και απο κοντα στις τοσες συναντησεις που εχουμε κανει με τα παιδια ) εχω να πω τα εξης:

Ολα τα προγραμματα ( τουλαχιστον αυτα που δουλευονται περισσοτερο ) ειναι ισοδυναμα και το παραπανω κλικ που ξεχωριζει ενα αυτοκινητο απο το αλλο ειναι η "προσωπικοτητα" του. Τι εννοω:

η μικρη διαφορα του καθε μοτερ απο το εργοστασιο ακομα, ο τροπος οδηγησης και η συντηρηση που εχει γινει και τελευταιο τα περιφεριακα που φοραει. Εχει αποδειχθει οτι ενα καλο downpipe και ενας καλος καταλυτης και η σωστη διαμετρο του σωληνα κανουν την διαφορα. Να θυμισω οτι ο Jonanni φορα μονο catback απο gti ενω ο Shaddow φορα milltek 63,5 και HJS καταλυτη. Κατι παρομοιο φορα και ο Μανος ( REVO ) με ολοσωμη εξατμιση Καραμπελα 63,5 και HJS καταλυτη. Ο George80 πιστευω οτι τον χαλαει η διαμετρο που εχει ( 60 ) καθως και ο καταλυτης του που ειναι χειροποιητος.

Με τα intercooler S3 δεν εχουμε δει σημαντικες διαφορες. Ισως το καλοκαιρι με θερμοκρασιες πανω απο 35 C να δειξουν κατι αλλα ποιος ανοιγει σε τετειες συνθηκες

Απο εισαγωγες πανω κατω τα ιδια με ενα κλικ παραπανω αυτες που ο σωληνας περνει αερα απο κατω ( μπροστα απο την ροδα και πισω απο το προβολακι ομιχλης ) ( πιο κρυος σε σχεση με αυτον του μηχανοστασιου )

Οσο αφορα τα REVO.

Εχω την εντυπωση ο αρχικος κωδικας ηταν οντως 205-210 ( Βλεπε BillVWRulz ) . Στην συνεχεια , και ενω εβλεπαν οτι ο TSI αντεχει ανεβαζαν στα επομενα versions στην δυναμη που ηδη ξερουμε. Τωρα γιατι ανακοινωνει 205 κατα την γνωμη μου ειναι θεμα καθαρα marketing

Νικο , τελικα αυτο που εχω δει απο τα περιφερειακα , ειναι οτι σχεδον ολα ειναι... περιττα , αφου βλεπω αυτοκινητα με σκετο προγραμμα να πηγαινουν μαζι με αυτοκινητα που εχουν τα παντα.

Ο φιλτροκουτι ειναι ιδιο με του 2λιτρου TSI και μια φιλτροχονη σε σχεση με ενα πανελ φιλτρο , χωρις την πλαστικη σιτα κανει περιπου την ιδια δουλεια. Ισως περιοριζει την ροη η σωληνα που παρεχει αερα στο τουρμπο (ειναι καπως στενη) , αλλα δεν μπαινει ευκολα και κατι αλλο.

Η εξατμιση ειναι αρκετη μπροστα στην εξαγωγη του turbo. Εκει ειναι το προβλημα , στο στενο αξονα της τουρμπινας, οχι στη σωληνα και στα "καζανια"!

Ειδικα ο καταλυτης ειναι τεραστιας διαμετρου και δεν αξιζει να αλλαχτει. Ο καταλυτης αυτος ειναι μεγαλυτερος απο τους 2 (εν σειρα μαλιστα) που εχουν τα GTI και S3 και φτανει και περισσευει οχι μονο για 200ΗΡ , αλλα και για 300ΗΡ.

Το μονο που βλεπω να μην φτανει στο φασμα 3500-5500σαλ ειναι η αντλια βενζινης Υ.Π., που κατα την γνωμη μου ειναι απαραιτητη για σωστο AFR , σωστη πιεση μπεκιερας και δυνατο παντου μοτερ , ταυτοχρονα . Αλλα περιφερειακα δεν χρειαζονται, οσο ειναι η ΟΕΜ τουρμπινα στη θεση της .

Οσον αφορα το intercooler , ευτυχως ο κατασκευαστης εχει βαλει την ιδια μοναδα που χρησιμοποιειται ακομα και στο GTI ED30. Και οι θερμ. εισερχ. αερα ειναι πολυ καλη. Μικρη ειναι η διαφορα με τη μοναδα του S3 σε θερμοκρασιες .

Link to comment
Share on other sites

Νικο , τελικα αυτο που εχω δει απο τα περιφερειακα , ειναι οτι σχεδον ολα ειναι... περιττα , αφου βλεπω αυτοκινητα με σκετο προγραμμα να πηγαινουν μαζι με αυτοκινητα που εχουν τα παντα.

Ο φιλτροκουτι ειναι ιδιο με του 2λιτρου TSI και μια φιλτροχονη σε σχεση με ενα πανελ φιλτρο , χωρις την πλαστικη σιτα κανει περιπου την ιδια δουλεια. Ισως περιοριζει την ροη η σωληνα που παρεχει αερα στο τουρμπο (ειναι καπως στενη) , αλλα δεν μπαινει ευκολα και κατι αλλο.

Η εξατμιση ειναι αρκετη μπροστα στην εξαγωγη του turbo. Εκει ειναι το προβλημα , στο στενο αξονα της τουρμπινας, οχι στη σωληνα και στα "καζανια"!

Ειδικα ο καταλυτης ειναι τεραστιας διαμετρου και δεν αξιζει να αλλαχτει. Ο καταλυτης αυτος ειναι μεγαλυτερος απο τους 2 (εν σειρα μαλιστα) που εχουν τα GTI και S3 και φτανει και περισσευει οχι μονο για 200ΗΡ , αλλα και για 300ΗΡ.

Το μονο που βλεπω να μην φτανει στο φασμα 3500-5500σαλ ειναι η αντλια βενζινης Υ.Π., που κατα την γνωμη μου ειναι απαραιτητη για σωστο AFR , σωστη πιεση μπεκιερας και δυνατο παντου μοτερ , ταυτοχρονα . Αλλα περιφερειακα δεν χρειαζονται, οσο ειναι η ΟΕΜ τουρμπινα στη θεση της .

Οσον αφορα το intercooler , ευτυχως ο κατασκευαστης εχει βαλει την ιδια μοναδα που χρησιμοποιειται ακομα και στο GTI ED30. Και οι θερμ. εισερχ. αερα ειναι πολυ καλη. Μικρη ειναι η διαφορα με τη μοναδα του S3 σε θερμοκρασιες .

Εγώ που σε ένα μήνα παίρνω το tsi μου, σκέφτομαι σιγά σιγά να αρχίσω να του βάζω πάνω καλούδια (μετά το ολικό στρώσιμο μέχρι και τα 7.500χμ). Έλεγα να έβαζα εισαγωγή, εξάτμιση, ιντερκούλερ και φίλτρο όχι για να πάω από τα 205-210 του προγράμματος σε 220-230 και να ρίχνω μισό αμάξι αυτοκίνητο που έχει μόνο πρόγραμμα, αλλά για να "αναπνέει" καλύτερα το μοτέρ. Δηλαδή μπορεί - όπως υποστηρίζεις - να μην έχω το δραματικό κέρδος σε πατήματα (με τα οποία και δεν πρόκειται να ασχοληθώ) αλλά θα έχω επενδύσει στην καλύτερη λειτουργία του μοτέρ.

Είναι έτσι ή όχι;

Θέλω πραγματικά να μάθω αν αξίζουν ή όχι τα περιφερειακά!

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Οσο αφορα τα REVO.

Εχω την εντυπωση ο αρχικος κωδικας ηταν οντως 205-210 ( Βλεπε BillVWRulz ) . Στην συνεχεια , και ενω εβλεπαν οτι ο TSI αντεχει ανεβαζαν στα επομενα versions στην δυναμη που ηδη ξερουμε. Τωρα γιατι ανακοινωνει 205 κατα την γνωμη μου ειναι θεμα καθαρα marketing

ΠΛΕΟΝ η REVO ανακοινώνει 219 άλογα με χρήση 98άρας και όχι 205!!!(ΓΙΑ ΤΟ GOLF6 TSI160)

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1196

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

ΠΛΕΟΝ η REVO ανακοινώνει 219 άλογα με χρήση 98άρας και όχι 205!!!(ΓΙΑ ΤΟ GOLF6 TSI160)

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1196

Πολυ σωστα αλλα αφου ειναι ιδιος κινητηρας με το golf 5 εδω γιατι ανακοινωνει αλλα;;;

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1062

Link to comment
Share on other sites

ΠΛΕΟΝ η REVO ανακοινώνει 219 άλογα με χρήση 98άρας και όχι 205!!!(ΓΙΑ ΤΟ GOLF6 TSI160)

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1196

Πραγματικα ειναι μια καλη απορια γιατι το Golf 5 να λανσαρεται με 205 hp ενω το Golf 6 με 219 hp τι στιγμη που εχουν τον ιδιο κινητηρα ... :)

Link to comment
Share on other sites

Αυτος ειναι ο τροπος που σκεφτεσαι εσυ....

Να σου πω και αλλους τροπους που σκεφτονται καποιοι αλλοι?

''Κανε μου το αμαξι 230 αλογα και ας ειναι για 5 μερες...και ας εχει τα απειρα sm...και ας παρω τις μπιελες στο χερι...αρκει να περασω τον χ με το ψ αμαξι''

Παρ ολα αυτα ο προγραμματιστης ειναι υποχρεωμενος να εξηγηθει απ την αρχη...

Πως φαινεται πως εισαι νεος στο χωρο....

Οπως προανεφερε ο salex ειναι πολλες οι πρωτοτυπιες που εχουν εξελιξει πρωτοι οι ελληνες..απο που να αρχισουμε και που να τελειωσουμε και σε ποιο μοντελο...

δεν νομιζω να υπαρχει εμπορας/προγραμματιστης που να διωξει τον πελατη. θα του πει δεν το συστηνω αλλα τα φραγκα θα τα παρει και το προγραμμα θα το περασει. Τωρα αν κατι σπασει ή εχει προβληματα, 'στα λεγα μεγαλε αλλα δεν ακουγες'.

Πως φαινεται οτι ξερεις τα παντα για ολους τους μαρκαμεκαψες τιουνεραδες που κυκλοφορουν και οντως 'πρωτοπορουν' :)

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο που καταλαβαινω (και που λεει η λογικη δηλ) ειναι οτι αλλη χαρτογραφηση φοραει το ΜΚ5 και αλλη το ΜΚ6. Και απο οτι φαινεται η χαρτογραφηση για το ΜΚ6 ειναι πιο "επιθετικη" αφου ειναι πιο δυνατη...

Και τωρα αυτο που λεει η λογικη ειναι γιατι να μην φοραει την ιδια χαρτογραφηση το ΜΚ5 με το ΜΚ6 ??

Και επειδη ξερω οτι δεν ειναι τοσο απλα και ισως να υπαρχει προβλημα στο ΜΚ6 να φοραει την ιδια χαρτογραφηση με το ΜΚ5 που ηδη υπαρχει και σιγουρα θα χρειαστηκε περεταιρω μελετη για τον επαναπρογραμματισμο του ΜΚ6, θα περιμενα το νεο προγραμμα για το ΜΚ6 να κυμαινεται στα ιδια αλογα με το παλιο..(δηλ στα 205)

Το θεμα ειναι γιατι το νεο προγραμμα για το MK6 ειναι πιο δυνατο απο το προηγουμενο?? (απο την στιγμη που οι 2 κινητηρες ειναι ιδιοι)

Τι εχει αλλαξει ??

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ειναι μια καλη απορια γιατι το Golf 5 να λανσαρεται με 205 hp ενω το Golf 6 με 219 hp τι στιγμη που εχουν τον ιδιο κινητηρα ... :)

H ABT

Golf 6 TSI 160 ----> 210hp εδώ.

Golf 5 GT 170 ----> 210hp εδώ.

Όμως:

Golf 5 TSI 140 ----> ΜΟΛΙΣ(!!!) 170hp εδώ.

Link to comment
Share on other sites

H ABT

Golf 6 TSI 160 ----> 210hp εδώ.

Golf 5 GT 170 ----> 210hp εδώ.

Όμως:

Golf 5 TSI 140 ----> ΜΟΛΙΣ(!!!) 170hp εδώ.

θεμα marketing οι κινητηρες ειναι ιδιοι...

ΥΓ ειναι ακριβα τα αλογα (της ABT)

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Bill απο τότε που είχαμε ανοίξει έχεις αλλάξει τίποτα ; έχεις πειράξει καθόλου το πρόγραμμα ;

Τοτε ημουν μονο προγραμμα ... Απο τοτε εχω βαλει εισαγωγη (βαρελακι Κ&Ν) και cat back 63.5 ....

Το προγραμμα οχι το ιδιο ειναι απο τοτε ...

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ ειναι ακριβα τα αλογα (της ABT)

Τα ταΐζουν με βιολογικά προϊόντα :)

Πέρα από την πλάκα πάντως... Εγώ που θα δώσω 23.400E για το καμάρι μου (που σημειωτέων θα είναι στα χέρια μου σε λιγότερο από ένα μήνα) τα 1500 δεν φαντάζουν απαγορευτικά αφού το βαρύ όνομα της ABT θα κάτσει πάνω στο μοτέρ μου και θα έχει καλύτερα κρατήματα (λόγω βάρους tongue.gif).

Πραγματικά αμφιταλαντεύομαι όλη την ώρα μεταξύ των εξής: ABT, REVO και etuners. Δεν μπορώ να διαλέξω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! :S

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.