Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Nα σου πω κατι χωρις να θελω να σε παρεξηγησω πραγματικα..

====

Θέλεις. Αλλιώς δεν θα μίλαγες.-

το οτι λες αυτο που λες για την αποδοση δεν το λες για να υποστηριξεις τα ρεβο..

====

Και ξέρεις εσύ τι και γιατί λέω...

αλλα για να πικαρεις τους E-tuners..

====

Αυτά το σκέφτικες μόνος σου ή σου τα είπανε;

Αμαν πια αυτός ο φανατισμός...

παλια τα ελεγες πιο αντικειμενικα τα πραγματα.

====

Βλέπεις, πριν από 3 μέρες μου δώθηκε ευκαιρία και αρκετός χρόνος να δώ με τα μάτια μου κάποια πράγματα.

Και πλέον υποστηρίζω αυτά που είπα πιο πάνω.

το θεμα ειναι να βγει κατι σαν αποτελεσμα πολυ καλο..αν το δικο σου ηταν καλυτερο θα ερχομουνα σε σενα πραγματικα..αν το ρεβο ειναι καλυτερο θα παω σε ρεβο.

====

Δε πειράζει. Υπάρχουν και άλλοι που έχουν άλλους στόχους και κριτίρια επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

====

Βλέπεις, πριν από 3 μέρες μου δώθηκε ευκαιρία και αρκετός χρόνος να δώ με τα μάτια μου κάποια πράγματα.

Και πλέον υποστηρίζω αυτά που είπα πιο πάνω.

Ωραια και πως λοιπον ειδες οτι το ρεβο ειναι το καλυτερο σε αποδοση προγραμμα??υπαρχουνα καποια επιχειρηματα γι αυτο που λες???θα ηθελα παρα πολυ να μου το τεκμηριωσεις αυτο..

Και θα στο πω ακομα μια φορα..εαν ειναι το ρεβο καλυτερο σε αποδοση θα παω σε αυτους..απλα προσπαθησε να με πεισεις και μην το λες μονο ετσι στον αερα..

Link to comment
Share on other sites

μην τρωγομαστε παλι σαν τον σκυλο με την γατα ας ηρεμησουμε για μερικες σελιδες ελεος δηλαδη .....Ας αλλαξουμε εντελως θεμα δεν γινεται ?

Ας πουμε για τα Logs του παιδιου που ανεβασε πχ

Link to comment
Share on other sites

μην τρωγομαστε παλι σαν τον σκυλο με την γατα ας ηρεμησουμε για μερικες σελιδες ελεος δηλαδη .....Ας αλλαξουμε εντελως θεμα δεν γινεται ?

Ας πουμε για τα Logs του παιδιου που ανεβασε πχ

+1

Δεν καταλαβαίνω πως βγαινουν συμπεράσματα ότι οι OVERLOAD μονικο σκοπό έχουν να πλήξουν τους ανταγωνιστές......

Link to comment
Share on other sites

Και μην ακούς κανέναν ζηλιάρη που ανακοινώνει φτωχά μείγματα κλπ.

Και ούτε φτωχά είναι ούτε έχουν βγάλει την δικλείδα για safe mode της τρόμπας.

Είναι ΚΑΙ γρήγορα ΚΑΙ αξιοπιστά τελικά.

Νομιζω πως αυτο που αναφερεις ισχυει για αρκετα αντιστοιχα (επωνυμα ή και μη επωνυμα μερικες φορες) προϊοντα της αγορας...

Link to comment
Share on other sites

Ωραια και πως λοιπον ειδες οτι το ρεβο ειναι το καλυτερο σε αποδοση προγραμμα??υπαρχουνα καποια επιχειρηματα γι αυτο που λες???θα ηθελα παρα πολυ να μου το τεκμηριωσεις αυτο..

Και θα στο πω ακομα μια φορα..εαν ειναι το ρεβο καλυτερο σε αποδοση θα παω σε αυτους..απλα προσπαθησε να με πεισεις και μην το λες μονο ετσι στον αερα..

====

Να σε πείσω; ¶δικος ο κόπος φίλε, να μην έχεις "βαφτεί" έτσι φανατικά κάτι μπορεί να γινόταν...

Για μένα προσωπικά μου φτάνουν τα νούμερα που βλέπουν στα δυναμόμετρα και από τα φιλικά πατήματα που κάνουν πελάτες Ρέβο με δικούς μου.

Εσύ μπορεί να εχεις άλλα κριτίρια...

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως αυτο που αναφερεις ισχυει για αρκετα αντιστοιχα (επωνυμα ή και μη επωνυμα μερικες φορες) προϊοντα της αγορας...

====

Σίγουρα, αλλά στην προκειμένη μήλισα για Revo στα twincharged TSI.

Και συγνώμη κιόλας που μεχρι πρότινος (μπορεί να μην έχω πεί κάτι δημόσια, αλλά από μέσα μου) είχα "άσχημη" άποψη.

Για άλλη μια φορά τη μάχη κερδίζει το σωστό budget με το σωστό R&D και σωστό προσωπικό...

Link to comment
Share on other sites

Για μένα τα REVO είχαν και έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα. Το ότι εμφανίζουν χαώδη διαφορά μεταξύ actual και requested absolute pressure. Έτσι παρότι ονομαστικά αλλά και με δυναμομετρήσεις φαίνεται να είναι μπροστά από άλλα προγράμματα σε ισχύ, ροπή και δυστυχώς πίεση και θερμοκρασία εν τούτης καταφέρνουν να έχουν την ίδια ή ακόμη και μικρότερη πραγματική απόδοση.

Παράδειγμα

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Ας πουμε για τα Logs του παιδιου που ανεβασε πχ

====

Στο 115 δείχνει ότι το χειμώνα έχει να δώσει και άλλο αφού ζητάει παραπάνω απ'ότι παίρνει.

Οπότε μόλις έρθει καλός τουρμπόκαιρος λογικά θα σηκώσει και άλλο.

Επίσης έτσι εξηγήται ότι δεν θέλει άλλη έκδοση όταν βάλει εξάτμιση.

Μόλις τουρμπίνα μπορεί να σηκώσει και άλλη πίεση - θα σηκώσει μόνο του.

Το ψηλό αβάνς (έστω σε σχέσι με το δικό μου) έμμεσα δείχνει ότι από καύσιμο είναι μάλλον όλα μια χαρα...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι εμφανίζουν χαώδη διαφορά μεταξύ actual και requested absolute pressure.

====

Δεν είναι ένα custom κάποιου εγχώριου βελτιωτή που είναι δίπλα.

Οπότε ζητάει περισσότερο έτσι ώστε όταν μπούν κάποια περιφερειακά να μπορεί να σηκώσει μόνο του την πίεση χωρίς να χρειάζεται update.

Οκ, δεν μπορείς να τα έχεις όλα στο κάτω-κάτω...

Link to comment
Share on other sites

Για μένα τα REVO είχαν και έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα. Το ότι εμφανίζουν χαώδη διαφορά μεταξύ actual και requested absolute pressure. Έτσι παρότι ονομαστικά αλλά και με δυναμομετρήσεις φαίνεται να είναι μπροστά από άλλα προγράμματα σε ισχύ, ροπή και δυστυχώς πίεση και θερμοκρασία εν τούτης καταφέρνουν να έχουν την ίδια ή ακόμη και μικρότερη πραγματική απόδοση.

Παράδειγμα

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Για μένα τα REVO είχαν και έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα. Το πόσο ότι εμφανίζουν χαώδη διαφορά μεταξύ actual και requested absolute pressure. Έτσι παρότι ονομαστικά αλλά και με δυναμομετρήσεις φαίνεται να είναι μπροστά από άλλα προγράμματα σε ισχύ, ροπή και δυστυχώς πίεση και θερμοκρασία εν τούτης καταφέρνουν να έχουν την ίδια ή ακόμη και μικρότερη πραγματική απόδοση.

Παράδειγμα

Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά που κάνω ανανέωση τη σελίδα γίνεται και 1 ποστ!!!! Sry για τα πολλαπλά ποστ.!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

====

Στο 115 δείχνει ότι το χειμώνα έχει να δώσει και άλλο αφού ζητάει παραπάνω απ'ότι παίρνει.

Οπότε μόλις έρθει καλός τουρμπόκαιρος λογικά θα σηκώσει και άλλο.

Επίσης έτσι εξηγήται ότι δεν θέλει άλλη έκδοση όταν βάλει εξάτμιση.

Μόλις τουρμπίνα μπορεί να σηκώσει και άλλη πίεση - θα σηκώσει μόνο του.

Το ψηλό αβάνς (έστω σε σχέσι με το δικό μου) έμμεσα δείχνει ότι από καύσιμο είναι μάλλον όλα μια χαρα...

Ακριβως. Αυτη η τακτικη ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ οταν ο προγραμματιμος γινεται "απο μακρυα".

Σε αντιθετη περπτωση , οπως αναφερει και ο Κυριλλος στο παραπανω ποστ , η τοποθετηση ροϊκων περιφερειακων δινουν ευχαιρεια κινησεων στην τουρμπινα , με αποτελεσμα να σηκωνει πιεση περαν του στοχου πιεσης . Το αποτελεσμα ειναι fluctuation στην πιεση , αρα διαμαρτυρια του πελατη στην εταιρια , αρα νεο file και ταλαιπωρια...

Eξαιρεση σε αυτο αποτελει η τακτικη αυτη σε αυτοκινητα που το negative boost deviation (δηλ. ζηταμε πολυ και περνουμε λιγοτερο) προκαλει δυσλειτουργιες οπως κωδικο βλαβης στο διαγνωστικο (TSI 122HP) ή ακομα και CEL (207 1.6Τ). Εκει η τακτικη αυτη δεν λειτουργει.

Link to comment
Share on other sites

σε αυτοκινητα που το negative boost deviation (δηλ. ζηταμε πολυ και περνουμε λιγοτερο) προκαλει δυσλειτουργιες οπως κωδικο βλαβης στο διαγνωστικο (TSI 122HP) ή ακομα και CEL (207 1.6Τ).

====

Στα 122άρια (Α3, Λεον ΙΙ) είναι το CEL και στα 207 1.6Τ είναι safe mode.

Link to comment
Share on other sites

Aυτο κατα την γνωμη μου θα ηταν οτι καλυτερο .......οχι οτι δεν εχει κινδυνους να γινουμε και παλι "παραναλωμα" ...αλλα τουλαχιστον να αρχισει μια επικοδομητικη συζητηση που πιστευω πως κατι το θετικο θα βγει.....

Θα ηθελα πολυ να ανεβασω δικες μου μετρησεις ....αλλα θα περιμενω ως τα μεσα Νοεμβριου που θα ολοκληρωθει το ολο πακετο.....

Τωρα προεχει το στησιμο που τελειωνει στα μεσα της εβδομαδας που μας ερχεται .....

Ειναι πολυ πιο χρησιμο , Δημητρη , ο καθενας να ανεβασει τις μετρησεις του , παρα να γινεται οτι γινοταν μεχρι και πριν λιγες ημερες.

Με λογκς απο διαφορα αυτοκινητα , με διαφορα προγραμματα και περιφερειακα , θα μπορουν να βγουν και πολλα συμπερασματα , οχι για το καλυτερο , αλλα για το "πως" δουλευει το καθενα και τι κερδη ή επιπτωσεις προκαλει. Το "καλυτερο" ειναι πολυ σχετικη εννοια στη ρυθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Tελικα δε βρηκα ακρη με το θεμα μπουζι και εβαλα αυτα που προτεινη μαμα VW o κωδικος των μπουζι ειναι NGK PZFR6R και ειναι και αυτα απο πλατινα φτιαγμενα, οσο αφορα παντως τα Bosch που προτειναν καποια παιδια εχω καποιες αμφιβολιες :D και απο οτι ξερω με τα μπουζι δεν ειναι να παιζεις ... βεβαια μπορει και να κανω και λαθος ...

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Tελικα δε βρηκα ακρη με το θεμα μπουζι και εβαλα αυτα που προτεινη μαμα VW o κωδικος των μπουζι ειναι NGK PZFR6R και ειναι και αυτα απο πλατινα φτιαγμενα, οσο αφορα παντως τα Bosch που προτειναν καποια παιδια εχω καποιες αμφιβολιες :D και απο οτι ξερω με τα μπουζι δεν ειναι να παιζεις ... βεβαια μπορει και να κανω και λαθος ...

Kαι τα ΟΕΜ ειναι μια χαρα. Τα Bosch ειναι ενα βαθμο ψυχροτερα, αλλα το μεγαλο τους πλεονετημα (να κανουν αναφλεξη παντα, ανεξαρτητως πιεσης) σε setup σαν το δικο σου δεν θα το χρειαστεις ποτε, γιατι δεν θα τα φτασεις σε τετοιο οριο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολους

Ραντεβου λοιπον την ερχομενη τεταρτη στο παρκινγκ απεναντι απο τα σουβλακια, φερτε οργανακια, λαπτοπακια να κανουμε καμια μετρηση και "δοκιμη". Προτεινω κατα τις 10 που θα ειμαστε και μονοι μας και ο δρομος θα ειναι ψιλοαδειος γιατι μετα πλακωνουν οι ουνοι !! ( τωρα αυτο μπορει να το λενε οι αλλοι και για μας!! ). Οσο πιο πολλα ( και διαφορετικα προγραμματισμενα ) τοσο το καλυτερο.

ΥΓ. Επειτα απο πολυυυυυυυυυυ καιρο η ΜΤΜ αποφασισε να δωσει προγραμμα και για τα δικα μας :

TSI στα 170 ps

TSI GT στα 205 ps, 300 nm

Και το καλο: Εγγυηση 2 χρονων για εγκεφαλο και μηχανικα μερη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.