Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
arkiou

Υγραεριο Στο Πολακι 1.2 105Ps

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδια, θα ηθελα να μου πει καποιος που να εχει γνώση του θέματος η ακόμα καλυτερα καποιος που στο πόλο του να εχει κανει την μετατροπή σε υγραεριο LPG. Αξίζει, εχει απόδοση ο κινητήρας; Ροπή; Ιπποδύναμη; Η κατανάλωση ενδεικτικά;

Καθώς επίσης και ποσο περιπου παει η μετατροπή για αυτο το αμαξι!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διάβασε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=58011 κυρίως το μήνυμα Νο 5.

 

Διάβασε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=53071

 

Διάβασε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52425

 

Βέβαια όλα είναι σε Passat, αλλά όλα είναι fsi, Tsi, Tfsi. (Μετά από τόσο διάβασμα θα πέσει και διαγώνισμα).

 

Άποψή μου είναι να μην το κάνεις. Και είναι ακριβά τα συστήματα για Tsi και είναι πανάκριβο πλέον το υγραέριο, οπότε αν δεν κάνεις πραγματικά πολλά χιλιόμετρα θα αργήσεις πολύ να κάνεις απόσβεση της επένδυσης2. Εγώ δεν σκέφτομαι να κάνω κάτι στο δικό μου, γιατί μέσα στην πόλη έχω χαλαρά 600 χλμ κι εκτός πόλης φτάνω τα 980 με 1080 ανά ρεζερβουάρ. Όμως το βανάκι μου έχει 55 λίτρα ρεζερβουάρ.

 

Έχω συνάδελφο με astra gtc που το γύρισε στο αέριο αλλά αυτός κάνει περίπου 2.000χλμ το μήνα κι επιπλέον τρεις την ώρα πάει να του σβήσει το λαμπάκι του κινητήρα και να του ρυθμίσει το αέριο. Έχει αλλάξει και μια φορά τα μπεκ υγραερίου με κάτι καινούρια ιαπωνικά. Αυτός ναι έχει κάνει απόσβεση, αλλά και πάλι μιλάμε για 1.6 ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο.

Edited by stratosg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνώμη φίλε μου, αλλά έχεις από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα (βάσει οδηγικών πειραμάτων ανταγωνίζεται ακόμη και το 1.6 tdi) και θέλεις να το "χαλάσεις" βάζοντας υγραέριο την εποχή μάλιστα που πήρε τον ανήφορο στην τιμή και υπάρχουν σκέψεις φορολόγησης του; Δε σου μιλάω για τυχόν βλάβες ή ακόμη και για την τιμή τοποθέτησης που πολύ σωστά σημείωσε ο Στράτος πιο πάνω οτι δεν αξίζει, αλλά μόνο από αυτά φτάνει να αναθεωρήσει κάποιος για μία τέτοια επιλογή...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα. Τα χρόνια πέρασαν. Οι ανάγκες όμως παραμένουν και αυξάνονται όπως και τα έξοδα. 30.000χλμ/χρόνο είναι αυτά. 3.000€/χρόνο βενζλινη. Μόλις ρώτησα στον Κολοκυθά στην Πάτρα για εγκατάσταση lovato υγραέριο. 1300€. Τι λέτε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα βαζα σαυτο το μοτερ ακομη και vialle αμεσου


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θες κάτι πιο οικονομικό άλλαξε αμάξι. Δύσκολα όμως θα βρεις κάτι πιο οικονομικό από εκεί που είσαι σε βενζίνη


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...