Rocky Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 (edited) (η πως το BMW 135i φερνει τετ α κε στην ...ευθεια .....χωραει 3 ενηλικες στο πισω καθισμα ...και μια πυρηνικη κεφαλη στο πορτ μπαγκαζ ) http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-21-episode-5_part-1_2452449.htm και βεβαια στο Νο 6 απο 7 μερη που ειναι μοιρασμενο το video (επιλογη νο 6 στα δεξια του).....η απιστευτη 918 spyder..... Edited March 5, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Αγγλικές π@π@ριές! Δεν συγκρίνονται το Golf με το BMW έχουν διαφορετικό προσανατολισμό! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Ο αγγλος λερωσε τα βρακια του!!!!!!!! χαχαχα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoelara89 Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 αφου εβαλε τα δυνατα μοντελλα της καθε εταιριας γιατι απο πλευρας golf δεν εβαλε το golf 7 R και εβαλε το gti??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 (edited) ..το golf 7 R δεν ειχε κυκλοφορησει οταν εγιναν τα γυρισματα.... ομως το XDS+ (electronic differential lock) ειναι αυτο που εκανε την διαφορα !!!! Edited March 5, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Οπότε στο video του top gear το VW gti είναι το performance γιατί μόνο αυτο διαθέτει στάνταρ XDS+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 6, 2014 Author Report Share Posted March 6, 2014 (edited) Όχι μόνο!!!!!και το 1.4 TSI διαθέτει xds!! Η διάφορα ειναι σημαντική και στην δυναμική εκκίνηση με χαμηλή πρόσφυση όπου δεν υπάρχει καμία αίσθηση υπόστροφης και στις κορυφές/ εξόδους απο στροφές όπου το τιμόνι δεν χρειάζεται καμία διόρθωση! (Απλά δεν ειναι τόσο προηγμένο όσο το XDS+ ) Edited March 6, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Η αναφορα γινεται μονο για το GTI και την συγκεκριμενη εκδοση. Γενικα ο Clarkson εχει πει καλα λογια στο series 21 μονο για το GTI Performance. Το εχει παρουσιασει και σε αλλο επισοδιο πραγμα που σημαινει οτι του αρεσει πολυ. Το εχει και σαν εταιρικο? αυτοκινητο. Οπως ξερετε η εκπομπη δεν ασχολειτε με "μικρα" αυτοκινητα εκτος αμα τα πεταει απο κανενα ποταμι, λιμανι, τα τρακαρει κτλ κτλ. Γενικα θεωρω το GTI μια κατηγορια απο μονο του και πιστευω οτι αμα στο 6αρι μου βαλω προγραμμα δεν θα γινει ετσι απλα ιδιο με το GTI, που αποτελει στανταρ συγκρισης για την κατηγορια hatchback. Οσο για το συγκεκριμενο τεστ, ειναι τελιως Clarkson-style, πεταει εξω με την μια την A45 AMG μονο και μονο λογο της τιμης της. Συμφωνω με τον Wolfsburg, οτι αλλο το 135 και αλλο το GTI. Οπως και να χει ηταν ακομα ενα απολαυστικο επισοδιο Top Gear και φαινεται οτι το XDS+ κανει πραγματικα διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Όχι μόνο!!!!!και το 1.4 TSI διαθέτει xds!! Η διάφορα ειναι σημαντική και στην δυναμική εκκίνηση με χαμηλή πρόσφυση όπου δεν υπάρχει καμία αίσθηση υπόστροφης και στις κορυφές/ εξόδους απο στροφές όπου το τιμόνι δεν χρειάζεται καμία διόρθωση! (Απλά δεν ειναι τόσο προηγμένο όσο το XDS+ ) εννοείται ότι το έχει και το 1,4. Απλά ενώ όλα τα μοντέλα έχουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό το GTI performance έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ΜΠΛΟΚΕ διαφορικό και αυτό είναι η μεγάλη διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Δεν γίνεται να στρίβουν το ίδιο ένα μπροστοκίνητο και ένα πισωκίνητο σε μια βρεγμένη πίστα! Δεν έχουν εκ των πραγμάτων ίδια πρόσφυση. Αν υποθέσουμε ότι το Golf έχει και επαναστατικά ηλεκτρονικά βοηθήματα γνωρίζουμε απο πριν το αποτέλεσμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 αφου εβαλε τα δυνατα μοντελλα της καθε εταιριας γιατι απο πλευρας golf δεν εβαλε το golf 7 R και εβαλε το gti??? συμφωνω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 ειπώθηκε και παραπάνω, δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη το R όταν γυρίστηκε η εκπομπή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Μερικές λεπτομέρειες.Η BMW έφυγε στην ευθεία σε πολύ βρεγμένη πίστα με 120+ MΙΛΙΑ και όλα τα ηλεκτρονικά κλειστά.Το δε XDS+ που έχει το συγκεκριμένο golf νομίζω πως δε λειτουργεί εάν κλείσεις τα ηλεκτρονικά όπως έκανε για παράδειγμα ο Stig και γι'αυτό στο γύρο που έκανε,φαίνεται να ψαρεύει λίγο πριν στρίψει για τη στροφή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Στο top gear τα παρουσιάζουν όπως γουστάρουν κ όπως τους βολεύει! Κλασσικοί καυστικοί Άγγλοι! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 6, 2014 Author Report Share Posted March 6, 2014 (edited) Μερικές λεπτομέρειες.Η BMW έφυγε στην ευθεία σε πολύ βρεγμένη πίστα με 120+ MΙΛΙΑ και όλα τα ηλεκτρονικά κλειστά.Το δε XDS+ που έχει το συγκεκριμένο golf νομίζω πως δε λειτουργεί εάν κλείσεις τα ηλεκτρονικά όπως έκανε για παράδειγμα ο Stig και γι'αυτό στο γύρο που έκανε,φαίνεται να ψαρεύει λίγο πριν στρίψει για τη στροφή. σε πολυ λιγα αυτοκινητα μπορεις να σβησεις τα ηλεκτρονικα βοηθηματα εντελως....ακομα και στο Porsche σε ακραιες περιπτωσεις τα βοηθηματα ενεργοποιουνται ακομα και κλειστα....το ψαρεμα που παρατηρησες στην αλλαγη γεωμετριας ακολουθειται απο στιγμιαιο φρεναρισμα του πισω τροχου μεσω ESP για αμεση διορθωση. Το BMW εχασε προσφυση under full load και μαξιμουμ ροπη λογω υδρολισθησης ... ο Clarkson δεν εκανε την παραμικρη προσπαθεια να το διορθωσει....γιατι απλα χαζευε στον φακο.....και δεν ειχε απενεργοποιησει τιποτα.... Edited March 6, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 6, 2014 Author Report Share Posted March 6, 2014 το press release για το GTI http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/volkswagen-golf-7-gti-press-materials/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Γενικα πρεπει να εχει βελτιωθει πολυ η προσφυση στην νεα mqb πλατφορμα...φιλος με scirocco 200+ps 1.4 φοραει 18αρες εχει και dcc και πριν μερικες μερες οδηγησε το seat 1.8tsi mqb 2014 με 17αρες +dcc και μου ειπε οτι η προσφυση και το στριψιμο ειναι καθολα ανωτερο και οφειλεται στον σχεδιασμο του νεου πλαισιου. Στο βιντεο παντως φενεται εντυπωσιακο το gti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Το bmw δεν εχει M μπλοκε(τι να πεις..). Αρκετα περιοδικα το αναφερουν και φτανουν σε σημειο οτι δεν προκειτε για πραγματικο M αυτοκινητο. Οσο για το διαφορικο του, εχει ενα ηλεκτρονικο συστημα που λειτουργει σαν μπλοκε ομως με το esc off.Οποτε οταν στηθηκανε στην ευθεια που ειχε το θεμα η bmw, δεν το ειχε κλεισει αρα δεν λειτουργησε. Αντιθετα πριν που παιζανε στις στροφες το ειχε off και σε ευθειες περναει με 200+ χωρις προβλημα. Ακομα και ο γυρος που εκανε ο stig ηταν πιο γρηγορος και ειναι λογικo με βαση τα νουμερα και τα Μ χαρακτηριστικα. Ok μας διχνει σαφη προτιμηση στο Gti performance.Mαζι του, γoυσταρουμε κτλ αλλα νομιζω και εγω πως η συγκριση ειναι τραβηγμενη. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Δηλαδη αν π.χ. θέλει κάποιος Γερμανός να πηγαίνει πατημένος στον Autobahn και έχει την Bmw,θα πρέπει να κλείσει τα ηλεκτρονικά ώστε να δουλεψει το ψευδομπλοκε; Σοβαρά τώρα; Δηλαδη για να είσαι πιο ασφαλής με αυτο το αυτοκινητο πρέπει να κάνεις το ακριβώς αντίθετο απο ότι με οποιοδήποτε αλλο; Ή που δεν παίζει να ισχύει ή που αν ισχύει ο,τι και να λενε,σορρυ αλλα θα είναι πραγματική σκοτωστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 7, 2014 Author Report Share Posted March 7, 2014 παιδες ειναι καθαρα θεμα υδρολισθησης!!! το 135ι φοραει 245/35/18 πισω ...στις 6500 που εχασε προσφυση οι πισω τροχοι εβαζαν 320 ps και 450 nm στο δρομο....μετα στο νερο .....δηλαδη,,, στον αερα ...και μετα στον βρεγμενο δρομο ξανα...ειναι γνωριμο ολων των αυτοκινητων με μεγαλη ιπποδυναμη/ ροπη σε απωλεια προσφυσης....με τεραστια λαστιχα.... το παρακατω κλιπακι δειχνει τι συμβαινει οταν το ESP ειναι απενεργοποιημενο σε ελιγμο σε στεγνο δρομο ...με 120 .... χωρις το αυτοκινητακι του κλιπ να ειναι στη μεγιστη ροπη/ιπποδυναμη του...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 Δηλαδη αν π.χ. θέλει κάποιος Γερμανός να πηγαίνει πατημένος στον Autobahn και έχει την Bmw,θα πρέπει να κλείσει τα ηλεκτρονικά ώστε να δουλεψει το ψευδομπλοκε; Σοβαρά τώρα; Δηλαδη για να είσαι πιο ασφαλής με αυτο το αυτοκινητο πρέπει να κάνεις το ακριβώς αντίθετο απο ότι με οποιοδήποτε αλλο; Ή που δεν παίζει να ισχύει ή που αν ισχύει ο,τι και να λενε,σορρυ αλλα θα είναι πραγματική σκοτωστρα. Γι αυτο λεμε οτι ειναι αλλου τυπου αυτοκινητο. Οι περισσοτεροι το θεωρουν μειωνεκτημα και σε αλλους αρεσει γιατι το αυτοκινητο ειναι για περισσοτερα παιχνιδια. Αν ψαξεις αυτο κανει πολλους να αναρωτιουνται αν βαλανε απλα το Μ και το μοτερ για διαφημιστικους λογους. Μαλιστα, στην Αγγλια για οσους θελουν μπλοκε προτεινουν aftermarket λυση ουτε καν Μ original part. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 (edited) Το "αλλου τύπου αυτοκινητο" δε δικαιολογει απολυτως τίποτα.Εν έτει 2014,αυτοκινητο με ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας,όλα τους ενεργοποιημένα,να βγαινει εκτός πορείας στην ευθεια δεν επιτρέπεται.&- Edited March 7, 2014 by marios tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 (edited) παιδες ειναι καθαρα θεμα υδρολισθησης!!! το 135ι φοραει 245/35/18 πισω ...στις 6500 που εχασε προσφυση οι πισω τροχοι εβαζαν 320 ps και 450 nm στο δρομο....μετα στο νερο .....δηλαδη,,, στον αερα ...και μετα στον βρεγμενο δρομο ξανα...ειναι γνωριμο ολων των αυτοκινητων με μεγαλη ιπποδυναμη/ ροπη σε απωλεια προσφυσης....με τεραστια λαστιχα.... το παρακατω κλιπακι δειχνει τι συμβαινει οταν το ESP ειναι απενεργοποιημενο σε ελιγμο σε στεγνο δρομο ...με 120 .... χωρις το αυτοκινητακι του κλιπ να ειναι στη μεγιστη ροπη/ιπποδυναμη του...... Τι μου θυμισες με αυτο το βιντεακι, οταν ειχα παρει το γκολφ και ειχα πληρη αγνοια περι esp, το δοκιμαζαμε σε στροφιλικια και σε παρκιν να δουμε πως δουλευει και ειχα μηνει εκπληκτος το πως διωρθωνει, οπως ο τυπος στο βιντεο, παρα περα μερικες φορες μου χρειαστηκε στο δρομο και με ειχε σωσει θελω να πιστευω απο χειροτερα. Το "αλλου τύπου αυτοκινητο" δε δικαιολογει απολυτως τίποτα.Εν έτει 2014,αυτοκινητο με ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας,όλα τους ενεργοποιημένα,να βγαινει εκτός πορείας στην ευθεια δεν επιτρέπεται.&- Σε αυτες τις συνθηκες και σε αυτα τα χιλιομετρα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα δεν πιστευω να κανουν θαυματα, το λεει και στο βιβλιο μεσα. το esp δεν καταργει τους νομους της φυσικης, η μπεμπα εφυγε λογω υδρολυσθησης, και σε αυτο μεγαλο ρολο παιζουν τα λαστιχα και η μαρκα που φορουσε, αν και τα 2 αυτοκινητα φορουσαν τον ιδιο τυπο και ιδια μαρκα λαστιχα τοτε ναι, θα ριχναμε το φταιξιμο στην μπεμπα. Edited March 7, 2014 by chilli 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 7, 2014 Report Share Posted March 7, 2014 (edited) Σε αυτες τις συνθηκες και σε αυτα τα χιλιομετρα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα δεν πιστευω να κανουν θαυματα, το λεει και στο βιβλιο μεσα. το esp δεν καταργει τους νομους της φυσικης, η μπεμπα εφυγε λογω υδρολυσθησης, και σε αυτο μεγαλο ρολο παιζουν τα λαστιχα και η μαρκα που φορουσε, αν και τα 2 αυτοκινητα φορουσαν τον ιδιο τυπο και ιδια μαρκα λαστιχα τοτε ναι, θα ριχναμε το φταιξιμο στην μπεμπα. +1 και ας ελπισουμε οτι οι mates δεν τους ειχανε αλλαξει τα φωτα με drifts. Το "αλλου τύπου αυτοκινητο" δε δικαιολογει απολυτως τίποτα.Εν έτει 2014,αυτοκινητο με ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας,όλα τους ενεργοποιημένα,να βγαινει εκτός πορείας στην ευθεια δεν επιτρέπεται.&- Διαφωνω. Ολα χανονται, ειδικα αμα μιλαμε για πισωκινητο με 300+ ιππους σε aquaplaning και ο οδηγος δεν νιωθει και δινει. Υπαρχει εξαλου το γνωστο videaki που χανει με βροχη ο αλλος audi s3?rs3? θα σε γελασω σε autobahn με λιγοτερα χιλιομετρα και σε αστειο σημειο ενω πηγαινε πορεια.Τι παει να πει? Ξεγραφουμε την audi και τα quattro? Tεσπα επειδη βγαινουμε και λιγο off, δεν μπορω να σκεφτω κατι χειροτερο απο πλαναρισμα στο νερο , εκτος απο παγο. Edited March 7, 2014 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 9, 2014 Author Report Share Posted March 9, 2014 (edited) αφου εβαλε τα δυνατα μοντελλα της καθε εταιριας γιατι απο πλευρας golf δεν εβαλε το golf 7 R και εβαλε το gti??? το εβαλε η Autobild.....παλι τετ α κε το BMW αυτη τη φορα σε στεγνο!!!! (στο 8:40 του video) Edited March 9, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...