man Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Καλησπερα, Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο VW Polo 6R και θα ηθελα να ζητησω τη συμβουλη των εμπειροτερων. Το αυτοκινητο ειναι εισαγωγης,1.4 85ps και μοντελο του '10. Αγοραστηκε το '11 απο γνωστο, ο οποιος το ειχε ως δευτερο και αποφασισε να το πουλησει με περιπου 19.000 χλμ. Το αυτοκινητο εχει πλουσιο εργοστασιακο εξοπλισμο, φωτα ημερας, bucket, clima, 17" ζαντες κ.α. Αν και υπαρχει μια καποια εμπιστοσυνη στο συγκεκριμενο ανθρωπο, ο οποιος μου λεει οτι το αυτοκινητο δε χρειαζεται το παραμικρο, εντουτοις παρ'ολα τα λιγα χλμ.πιστευετε οτι μπορει να χρειαζεται να αλλαχθει κατι π.χ. λαστιχα, ιμαντας χρονισμου, κτλ. κυριως λογο της χρονολογιας του και οχι λογω χρησης. Τι Θα πρεπει να προσεξω; Επειδη προκειται να ειναι το πρωτο αυτοκινητο για μενα θα εκτιμουσα τη γνωμη του club. Ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 λογικα με ενα καλο service ,θα ειναι ετοιμο.. τα λαστιχα οτι και να πουμε,μονο εσυ μπορει να καταλαβεις αν θελουν αλλαγμα... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 20, 2014 Author Report Share Posted October 20, 2014 λογικα με ενα καλο service ,θα ειναι ετοιμο.. τα λαστιχα οτι και να πουμε,μονο εσυ μπορει να καταλαβεις αν θελουν αλλαγμα... Εννοείς με ένα απλό service, δηλαδή λάδια-φίλτρο. Για τα λάστιχα έχεις δίκιο, γενικά φαίνονται σε καλή κατάσταση, πέλμα έχουν -σε γκαράζ είναι το αυτοκίνητο- απλά επειδή κοντεύουν 5ετία το είπα. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 21, 2014 Author Report Share Posted October 21, 2014 Ο ιμάντας χρονισμού δεν αλλάζει ανάλογα με τα χρόνια και τη χρήση; Θέλω να πω, η seat προτείνει αλλαγή ιμάντα από 75.000 έως 90.000 χλμ. ή κάθε 5 χρόνια. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 (edited) Ο ιμάντας χρονισμού δεν αλλάζει ανάλογα με τα χρόνια και τη χρήση; Θέλω να πω, η seat προτείνει αλλαγή ιμάντα από 75.000 έως 90.000 χλμ. ή κάθε 5 χρόνια. Εννοειται..Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited October 21, 2014 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 22, 2014 Author Report Share Posted October 22, 2014 Τελικά, πρώτη άδεια κυκλοφορίας είναι το '09. Πρακτικά όμως από το '11 και μετά έκανε τα χιλιόμετρα που αναφέρω. Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Επειδή είμαι σε δίλημμα. Η τιμή του είναι στα 9Κ και σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάω σε καινούριο που θα 'χει και εγγύηση. Όχι όμως αναγκαστικά σε vw. Ενδεικτικά αναφέρω τα ibiza, fabia, i20 όλα πρώτες εκδόσεις με 85 άλογα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redchampion Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 Εννοείς με ένα απλό service, δηλαδή λάδια-φίλτρο. Για τα λάστιχα έχεις δίκιο, γενικά φαίνονται σε καλή κατάσταση, πέλμα έχουν -σε γκαράζ είναι το αυτοκίνητο- απλά επειδή κοντεύουν 5ετία το είπα. Ευχαριστώ. Τα λάστιχα μετά από τόσα χρόνια και αν το αυτοκίνητο δεν "κουνιόταν" θα έχουν αυγουλιάσει. Οπότε, μάλλον θες λάστιχα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 Τελικά, πρώτη άδεια κυκλοφορίας είναι το '09. Πρακτικά όμως από το '11 και μετά έκανε τα χιλιόμετρα που αναφέρω. Έχει κάποιος κάτι να προτείνει? Επειδή είμαι σε δίλημμα. Η τιμή του είναι στα 9Κ και σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να πάω σε καινούριο που θα 'χει και εγγύηση. Όχι όμως αναγκαστικά σε vw. Ενδεικτικά αναφέρω τα ibiza, fabia, i20 όλα πρώτες εκδόσεις με 85 άλογα. Για μένα καλύτερα να πας σε καινούριο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 το παιρνεις.τον χιλιοευχαριστεις του κανεις ενα ΓΕΝΙΚΟ σερβις με ιμαντες αλλαζεις και λαστιχα και επι της ουσιας εχεις ενα καινουριο αυτ/το με 9.600-9.800 ευρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 το παιρνεις.τον χιλιοευχαριστεις του κανεις ενα ΓΕΝΙΚΟ σερβις με ιμαντες αλλαζεις και λαστιχα και επι της ουσιας εχεις ενα καινουριο αυτ/το με 9.600-9.800 ευρω Με γενικό σέρβις (+ ιμάντες) + σήμα '15 + μεταβίβαση το έχω υπολογίσει στο +1.000€. Οπότε βγαίνει τουλάχιστον 10.000€ το αυτοκίνητο αν όχι και λίγο παραπάνω. Ενδεικτικά τιμές με το κλειδί στο χέρι για καινούριο είναι: i20 - 11.200€ ibiza - 11.400€ fabia - 11.500€ Όταν λες να τον χιλιευχαριστήσω τι εννοείς; Το αυτοκίνητο το πουλάει, δε μου το χαρίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Καταρχας μην μπερδευεσαι συγκρινοντας huyndai με vw. Λαστιχα εισαι κανα 400ρι,ιμαντα εχει;η εχει καδενα; Μαζι με τα τελη δεν ξεπερνας τα 1000 ευρω σε καμια περιπτωση. Το θεμα ειναι, Ibiza και fabia απο εξοπλισμο τι λενε,εχουν κασετοφωνο με αυτα τα λεφτα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andylag1971 Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Μεταχειρισμένο θα έπαιρνα εάν ήταν να γλιτώσω αρκετά χρήματα. Αν είναι για 2-3000 ευρώ να πάρω αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας, σαφώς και θα πήγαινα στο καινούριο και πληρώνοντας για τα 5 επόμενα χρόνια μόνο service και ασφάλεια. Θα έχω δε και την εγγύηση της αντιπροσωπείας και μετά απο 5 χρόνια για παράδειγμα αν θέλω να το δώσω πιο εύκολα θα πουληθεί ένα 5ετίας παρά ένα 10 ετών. Άσε που ένα μέρος των χρημάτων που θα δώσω τώρα θα το πάρω απο την μεταπώληση. Μεταχειρισμένο για εμένα μόνο εαν υπάρχει σημαντικό όφελος, αλλιώς πας σε καινούριο και καθάρισε. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 Καταρχας μην μπερδευεσαι συγκρινοντας huyndai με vw. Λαστιχα εισαι κανα 400ρι,ιμαντα εχει;η εχει καδενα; Μαζι με τα τελη δεν ξεπερνας τα 1000 ευρω σε καμια περιπτωση. Το θεμα ειναι, Ibiza και fabia απο εξοπλισμο τι λενε,εχουν κασετοφωνο με αυτα τα λεφτα; Δεν τα συγκρίνω, απλά είπα ότι είναι σχετικά κοντά στην τιμή γι' αυτό και το σκέφτομαι ως εναλλακτική. Ιμάντα χρονισμού έχει όχι καδένα. Θεωρείς γενικά τη hyundai υποδεέστερη εταιρεία; Γιατί καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια προκατάληψη. Σε ορισμένα σημεία μπορεί και να είναι, γι'αυτο και έχει χαμηλότερο κόστος κτήσης. Συγκριτικά, το νέο VW Polo 1.2 TSI 90ps πρώτη έκδοση κοστίζει 14.000€ με το κλειδί. Ibiza (reference) και Fabia (AMBITION) τώρα έχουν το βασικό εξοπλισμό, όχι ζάντες, clima, κτλ. Ραδιοκασετόφωνο ποιο καινούριο αυτοκίνητο δεν έχει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Δεν τα συγκρίνω, απλά είπα ότι είναι σχετικά κοντά στην τιμή γι' αυτό και το σκέφτομαι ως εναλλακτική. Ιμάντα χρονισμού έχει όχι καδένα. Θεωρείς γενικά τη hyundai υποδεέστερη εταιρεία; Γιατί καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια προκατάληψη. Σε ορισμένα σημεία μπορεί και να είναι, γι'αυτο και έχει χαμηλότερο κόστος κτήσης. Συγκριτικά, το νέο VW Polo 1.2 TSI 90ps πρώτη έκδοση κοστίζει 14.000€ με το κλειδί. Ibiza (reference) και Fabia (AMBITION) τώρα έχουν το βασικό εξοπλισμό, όχι ζάντες, clima, κτλ. Ραδιοκασετόφωνο ποιο καινούριο αυτοκίνητο δεν έχει; Σαφως και την θεωρω υποδεεστερη εταιρια απο το vag group,δεν ειναι προκαταληψη,ειναι η αληθεια. Εγω στην θεση σου θα επαιρνα 1.2tsi,και οχι 1.4 ατμοσφαιρα 85 ψωφια αλογα. Τωρα οσο αναφορα τα 4 χιλιαρικα που θα δωσεις για να το παρεις καινουργιο,δεν νομιζω οτι θε εχεις ζαντες,xenon,κλπ κλπ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 Σαφως και την θεωρω υποδεεστερη εταιρια απο το vag group,δεν ειναι προκαταληψη,ειναι η αληθεια. Εγω στην θεση σου θα επαιρνα 1.2tsi,και οχι 1.4 ατμοσφαιρα 85 ψωφια αλογα. Τωρα οσο αναφορα τα 4 χιλιαρικα που θα δωσεις για να το παρεις καινουργιο,δεν νομιζω οτι θε εχεις ζαντες,xenon,κλπ κλπ. Η αλήθεια είναι κάτι υποκειμενικό στην περίπτωση αυτή. Ποια είναι τα δεδομένα που λαμβάνεις υπόψη σου; Πάντως, δεν μπορώ να θεωρήσω υποδεέστερη μια εταιρεία που δεν επενδύει παραπάνω σε κάποιο μοντέλο για να το κάνει ακριβώς ίδιο με κάποιο άλλο. Ο λόγος είναι διαφορετικός και όχι επειδή δεν υπάρχει τεχνογνωσία ή προμηθευτής να τους παρέχει καλύτερα πλαστικά, αναρτήσεις, κτλ. Κάποτε τα 85 άλογα ήταν αρκετά και τώρα είναι ψόφια; Άλλωστε οι στατιστικές δείχνουν ότι το μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων γίνεται εντός των πόλεων. Με τα 4.000€ παραπάνω απλά το παίρνεις καινούριο και δεν έχει κανένα extra, συμφωνώ μαζί σου. Όσον αφορά το καινούριο, επειδή το έκανα test drive, ο κινητήρας είναι σπιρτόζικος, η ανάρτηση αρκετά μαλακή και η ποιότητα των υλικών παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ο θόρυβος του κινητήρα καθώς και ο αεροδυναμικός θόρυβος όμως ήταν το λιγότερο θα πω ενοχλητικός. Και ο πωλητής μου έλεγε έχεις δίκιο, λες να ξεχάσαμε καμιά πορτα ανοιχτή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Αν εχεις οδηγησει huyndai,και ενα γερμανικο τοτε θα καταλαβεις την διαφορα. Δεν ειναι αμαξια,ειναι κουβάδες. Εαν εσενα σε ικανοποιουν τα 85 αλογα εμενα τα 125 και τα 1.8 κυβικα μου φαινονται πια λιγα,πολυ λιγα. Εαν λοιπον θες να συγκρινεις το μεταχειρο με καινουργιο,να το κανεις με τον ιδιο εξοπλισμο. Θα δεις οτι η διαφορα ειναι πολυ πανω απο 4.000 ευρω. Επισης,για να εχεις εγγυηση,θα πρεπει να κανεις τα σερβις στην αντιπροσωπεια. Συγνωμη φιλε,αν ειναι να δινω 300 ευρω για λαδια,καλυτερα να μην εχω εγγυηση. Η αγορα αυτην την στιγμη πειναει,ειναι χαζομαρα η αγορα καινουργιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Η αλήθεια είναι κάτι υποκειμενικό στην περίπτωση αυτή. Ποια είναι τα δεδομένα που λαμβάνεις υπόψη σου; Πάντως, δεν μπορώ να θεωρήσω υποδεέστερη μια εταιρεία που δεν επενδύει παραπάνω σε κάποιο μοντέλο για να το κάνει ακριβώς ίδιο με κάποιο άλλο. Ο λόγος είναι διαφορετικός και όχι επειδή δεν υπάρχει τεχνογνωσία ή προμηθευτής να τους παρέχει καλύτερα πλαστικά, αναρτήσεις, κτλ. Κάποτε τα 85 άλογα ήταν αρκετά και τώρα είναι ψόφια; Άλλωστε οι στατιστικές δείχνουν ότι το μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων γίνεται εντός των πόλεων. Με τα 4.000€ παραπάνω απλά το παίρνεις καινούριο και δεν έχει κανένα extra, συμφωνώ μαζί σου. Όσον αφορά το καινούριο, επειδή το έκανα test drive, ο κινητήρας είναι σπιρτόζικος, η ανάρτηση αρκετά μαλακή και η ποιότητα των υλικών παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Ο θόρυβος του κινητήρα καθώς και ο αεροδυναμικός θόρυβος όμως ήταν το λιγότερο θα πω ενοχλητικός. Και ο πωλητής μου έλεγε έχεις δίκιο, λες να ξεχάσαμε καμιά πορτα ανοιχτή; Όσον αφορά τη σύγκριση VW και Huyndai παλιότερα υπήρχε αρκετή διαφορά στην ποιότητα.Πλέον τα κορεάτικα έχουν ανέβει και σε ποιότητα και σε εξοπλισμό και σε αξιοπιστία.Ακόμα και σε σχεδίαση.Η αλήθεια είναι ότι κ γω δεν θα παιρνα ποτέ κορεάτικο αλλά μπορώ να πώ ότι παίζουν στα ίσια τους Γερμανούς,οι οποίοι το έχουν παραχέσει στον τομέα αξιοπιστία και ποιότητα ανταλλακτικών. Τώρα για το αν είναι λίγα τα 85 άλογα...ναι είναι πολύ λίγα τη στιγμή που τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει με το πέρασμα των χρόνων λόγω των διαφόρων ηλεκτρονικών μπιχλιμπιδιών αλλά και της στιβαρότητας του πλαισίου τους.Παλιότερα αν είχες 85 άλογα με ντιζάτο γκάζι και καρμπιρατέρ ήσουν μάγκας! Επίσης είναι θέμα το να θες να κάνεις ενα ταξίδι κ να κατεβάζεις συνέχεια ταχύτητα για να προσπεράσεις,ειδικά όταν είσαι φορτωμένος.Ένα αυτοκίνητο του σήμερα πρέπει να έχει 120 αλογα για να μπορεί να κινείται αξιοπρεπώς.Βέβαια παίζει ρόλο κ η ροπή! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 Συμφωνω, παιζει ρολο η ροπη και οχι τα αλογα. Βεβαια οι μετακινησεις μου θα ειναι κυριως στην πολη και λιγοτερο εκτος. Οσον αφορα την ποιοτητα τα γερμανικα ειναι καθε φορα 1 κλικ πιο πανω. Εντουτοις στην αξιοπιστια, το autobild βαθμολογησε τα κορεατικα καλυτερα απο τους υπολοιπους κατασκευαστες. Για να μην παρεξηγηθω και μενα το polo μου αρεσει περισσοτερο. Ομως βλεπω και τι αλλες επιλογες εχω καθως οικονομικα θα μου κοστισει σχεδον το ιδιο με οποιοδηποτε απο τα καινουρια που ανεφερα. Το μεταχειρισμενο που εχω υποψη εχει αρκετα extra και δε μπορει να συγκριθει με τις απλες εκδοσεις που κοιταω σε καινουριο, ομως δε με πειραζει αν το αυτοκινητο εχει a/c και οχι κλιμα για παραδειγμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Πάντως 1.4 ατμόσφαιρα και με 17-άρες θα "σέρνεται" λίγο και θα καίει και παραπάνω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 Οντως θα καιει λιγο παραπανω. Η ζαντα ειναι "μαμα" απο το GTI, πολυ ωραια αν και ελαφρως υπερβολικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Απο θέμα ομορφιάς δεν το συζητώ..θα είναι πολύ ωραίο.. Πάντως αν τυχόν πας για καινούριο βάλε και στο παιχνίδι το Yaris έστω και αν είναι λίγο πιο ακριβό,αλλά εκεί θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλααααά χρόνια.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 Το χω στα υποψη αν και πιστευω θα βγει στα ιδια χρηματα με το polo. Στην αξιοπιστια θεωρειται top η συγκεκριμενη. Για τα υπολοιπα που ανεφερα ποια η γνωμη σου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Αν αυτή τη στιγμή μου λέγανε να αγοράσω "μικρό" αμάξι χωρίς δεύτερη σκέψη όπως σου είπα θα πήγαινα για Yaris.. Τώρα από τα άλλα που είσαι υπό σκέψη δεν ξέρω τι να σου πω..τα 2 είναι group vag οπότε εν μέρη είναι σα να παίρνεις πάλι ένα polo αλλά με άλλη ταμπέλα. Από την άλλη για το I20 δεν έχω ακούσει αρνητικό σχόλια από ατομο που το έχει(και μήπως διαθέτει πιο πλούσιο εξοπλισμό στη βασική έκδοση έναντι των άλλων 2??) Κάνε τα και ένα test drive όλα να δεις τι σου αρέσει και στο δρόμο περισσότερο.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Αν αυτή τη στιγμή μου λέγανε να αγοράσω "μικρό" αμάξι χωρίς δεύτερη σκέψη όπως σου είπα θα πήγαινα για Yaris.. Τώρα από τα άλλα που είσαι υπό σκέψη δεν ξέρω τι να σου πω..τα 2 είναι group vag οπότε εν μέρη είναι σα να παίρνεις πάλι ένα polo αλλά με άλλη ταμπέλα. Από την άλλη για το I20 δεν έχω ακούσει αρνητικό σχόλια από ατομο που το έχει(και μήπως διαθέτει πιο πλούσιο εξοπλισμό στη βασική έκδοση έναντι των άλλων 2??) Κάνε τα και ένα test drive όλα να δεις τι σου αρέσει και στο δρόμο περισσότερο.. Οι Japanηδες μπορει να εχουν αξιοπιστια αλλα τους λειπει κατι πολυ σημαντικο που λεγεται Οδηγικη Συμπεριφορα...επισης απο ομορφια ειναι σαν τενεκεδες(νταξει αυτο ειναι υποκειμενικο)....once vw always vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man Posted October 23, 2014 Author Report Share Posted October 23, 2014 Θα παω για test drive συντομα, οποτε θα το τσεκαρω αυτο για τον εξοπλισμο του i20. Fabia οδηγησα, Ibiza οχι αν και δε μου αρεσε πισω που κατεβαινει λιγο αποτομα ο ουρανος και βρισκει το κεφαλι. :-) Λεπτομερεια.. Yaris ειναι καλη επιλογη αν και εχω την εντυπωση οτι βγαινει στα 14 οπως το polo. Και ειλικρινα αν εδινα τοσα, μαλλον θα πηγαινα για το Leon. Παντως σε οποια αντιπροσωπεια και αν πηγα για βενζινη παραδοση εχει 3 μηνες, ενω για πετρελαιο 10 μερες.. Ολοι συνεννοημενοι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...