Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
manos27m

Polo 1.6 Tdi Service 30.000Km

Recommended Posts

Καλημέρα σας,

 

Θέλω τα φωτα σας γτ οι αντιπροσωπίες θα με τρελάνουν.

Θέλω να κάνω το service των 30.000km και μου είπαν τα εξης:

 

Karenta-Gratsias:

 

400Ε σύνολο με αλλαγη λαδιών, φιλτο λαδιου,αερα,καμπινας,πετρελαίου.

 

Φιλοσίδης:

 

130E σύνολο με αλλαγή μόνο λαδιών και φίλτο λαδιού. Μου είπαν οτι δεν χρειάζεται τιποτα άλλο στα 30.000 και τους ρώτησα πάρα πολλές φορές αν είναι σίγουροι.

 

Τι λέτε?

 

(Προφανώς τα 400 τα θεωρώ εξωφρενική τιμή έτσι και αλλιώς)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπερδευτηκαν σιγουρα.

 

Ηταν απόλυτα σιγουροι.

Στον γρατσια μου είπαν οτι τα λάδια ειναι 25Ε το λίτρο και οτι θέλω 5 λίτρα! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

25ευρο το λιτρο????? τι λαδια θα σου βαλουν απο χρυσο?? αν εχεις χωρο και λιγο ιδεα καντο μονος σ... 10.κατι κανει το λιτρο το castrol edge που συστηνει και η vw!! οποτε εχεις 40ευρο λαδια, φιλτρο πετρελαιου MAN 30ευρο (το πολυ), φιλτρο αερα 10 ευρο(το αλλαξα προσφατα μονος μ) φιλτρο λαδιου (περιπου στο 10ευρο) και καμπινας με ενεργο ανθρακα 8ευρο! Δηλαδη με ενα 100ευρο εκανες το μεγαλο σερβις μονος σου!! και ξερεις και τι εβαλες και οτι αλλαχτηκαν ολα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπερδευτηκαν σιγουρα.

 

Ηταν απόλυτα σιγουροι.

Στον γρατσια μου είπαν οτι τα λάδια ειναι 25Ε το λίτρο και οτι θέλω 5 λίτρα! 

Εννοειται οτι δεν πατας καρεντα εεε?και τα 130 που σου ειπε ο φιλοσιδης παρα πολλα ειναι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θεμα είναι οτι θα χάσω την εγγυηση αν δεν πάω στην αντιπροσωπεια :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θεμα είναι οτι θα χάσω την εγγυηση αν δεν πάω στην αντιπροσωπεια :sad:

Εχει βγει εγκυκλιος εδω και δυο-τρια χρονια συμφωνα με την οποια μπορεις να κανεις το σερβις οπου θελεις χωρις να χασεις την εγγυηση αρκει τα ανταλλακτικα να πληρουν τις προδιαγραφες του κατασκευαστη...

Αντε ριξε ενα χαμογελο τωρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα απο τα τηλεφωνα κατι τετοιες εξωφρενικες τιμες λενε αλλα αν πας απο κοντα και τους πεις οτι γνωριζεις τι παιζει με τις τιμες κοβουν πολυ!
Εμενα πρωτο σερβις λιπαντικο μου ειχαν πει σε καρεντα 160 , πληρωσα 50 (με λαδια δικα μου)
Δευτερο σερβις μου ειχαν πει 300 , πληρωσα 160 (με λαδια δικα μου)

Στα 30.000χμ άλλαξε λάδια,φιλτρο λαδιου, φιλτρο καμπινας, φιλτρο πετρελαιου (κανονικα πετρελαιου δεν θελει αλλα καλο θα ηταν)
Πρωτο σου σερβις ειναι?
Μπορεις να αλλαξεις μονο τα υποχρεωτικα των 30.000χμ και να πας εξω και να τα αλλαξεις τα υπολοιπα φτηνοτερα, δεν θα χασεις την εγγυηση αν κανεις τα υποχρεωτικα που λεει η VW στα 30.000χμ

Α ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ μην δωσεις 400 ευρω!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπάρχει περιπτωση να έδινα!!!

 

Κάπως ετσι λέω να το κάνω. Και προφανως με δικα μου λάδια!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

εμενα για passat 1.6 tdi μου ζητουσαν 250 ευρω για το σερβις των 30.000 χλμ, για λαδια και φιλτρα. φυσικα και δεν το εκανα στην αντιπροσωπια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να γνωριζεις τι αλλαζεις και ποτε ανοιξε το service book.

Οταν δεν γνωριζουμε γινομαστε ευκολα θυματα.. Δυστυχως.

Κανεις δεν θα νοιαστει περισσοτερο απο εσενα για την περιουσια σου.

Για τις τιμες κανουμε ερευνα αγορας, οπως σωστα κανεις

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να γνωριζεις τι αλλαζεις και ποτε ανοιξε το service book.

Οταν δεν γνωριζουμε γινομαστε ευκολα θυματα.. Δυστυχως.

Κανεις δεν θα νοιαστει περισσοτερο απο εσενα για την περιουσια σου.

Για τις τιμες κανουμε ερευνα αγορας, οπως σωστα κανεις

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα σας,

 

Θέλω τα φωτα σας γτ οι αντιπροσωπίες θα με τρελάνουν.

Θέλω να κάνω το service των 30.000km και μου είπαν τα εξης:

 

Karenta-Gratsias:

 

400Ε σύνολο με αλλαγη λαδιών, φιλτο λαδιου,αερα,καμπινας,πετρελαίου.

 

Φιλοσίδης:

 

130E σύνολο με αλλαγή μόνο λαδιών και φίλτο λαδιού. Μου είπαν οτι δεν χρειάζεται τιποτα άλλο στα 30.000 και τους ρώτησα πάρα πολλές φορές αν είναι σίγουροι.

 

Τι λέτε?

 

(Προφανώς τα 400 τα θεωρώ εξωφρενική τιμή έτσι και αλλιώς)

 

Γύρω στα 130 χρεώνουν στις αντιπροσωπείες. Από περιέργεια θα ξαναέπαιρνα τηλέφωνο και θα ρωτούσα να μου κάνουν ανάλυση των 400 ευρώ. Έτσι για να γελάσουμε ή να κλάψουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ στέλνω πάντα email σε όλους και μου κάνουν γραπτή προσφορά (συνήθως μου κάνουν και έκπτωση). Λάδια πάω μόνος μου γιατί στην αγορά τα βρίσκεις 50% φθηνότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν λετε με δικά σας λαδια...τα αγοραζετε απο την αγορα,τα πατε στην αντιπροσωπεια και πληρωνετε μονο τα εργατικα;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θες αγοραζεις και τα φιλτρα και πληρωνεις μονο εργατικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποτε καλύτερα αν εχεις δικό σ μηχανικό που να τν εμπιστεύεσαι τα αγοράζει όλα και σου βγαίνει πολύ φθηνά το σερβίς!! Αρκεί να μην είσαι στην εγγύηση!! Και δν πας αντιπροσωπεία γτ αυτοι και μονο εργατικά ακριβά θα είναι!!

Edited by giorgosdag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πηγα και μου βρήκαν στον εγκεφαλο θεμα με την egr εχω 166.000 και θα την αλλάξω...350€ μονο αγορα μου ειπαν ακομα κλαιω..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το προβλημα με την EGR το βγαζουν αλλα μοτερ εκτος του 1.6tdi?

Εννοειται

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι συμπτώματα είχες κ το πηγές?? Ξέρεις κανείς τι είναι η EGR??

Edited by giorgosdag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την Βικιπαίδεια : Η τεχνική ανακυκλοφορίας των καυσαερίων (exhaust gas recirculation) χρησιμοποιείται για την μείωση των οξειδίων του αζώτου (NOx) στα καυσαέρια των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Τα οξείδια του αζώτου δημιουργούνται σε μεγάλη ποσότητα στον θάλαμο καύσης, όταν αναπτυχθούν υψηλές θερμοκρασίες (πάνω από 2000° C). Σε αυτή την περίπτωση, ο τριοδικός καταλύτης δεν μπορεί να τα αναγάγει, με αποτέλεσμα να εκπέμπονται στο περιβάλλον. Αυτό συμβαίνει κατά την καύση "φτωχού" μίγματος, δηλ. σε συνθήκες χαμηλού φορτίου του κινητήρα.


Η λειτουργία της βαλβίδας EGR συνίσταται στο να ανοίγει, υπό ορισμένες συνθήκες, μια μικρή δίοδο ανάμεσα στην πολλαπλή εξαγωγής και στην πολλαπλή εισαγωγής, οπότε ένα μέρος των καυσαερίων (πολλαπλή εξαγωγής) αναρροφάται στο προς καύση μίγμα (πολλαπλή εισαγωγής). Η ποσότητα των αδρανών αυτών καυσαερίων αντικαθιστά ένα μέρος του ατμοσφαιρικού αέρα στο προς καύση μίγμα με αποτέλεσμα την μείωση της θερμοκρασίας καύσης, άρα και την μείωση των οξειδίων του αζώτου.


Στα σύγχρονα συστήματα ψεκασμού η βαλβίδα EGR, πέρα από την μείωση εκπομπής των οξειδίων του αζώτου, χρησιμεύει επίσης:


  • Στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά την λειτουργία με μεσαία και χαμηλά φορτία. Επειδή εισάγεται καυσαέριο στην πολλαπλή εισαγωγής μετά την "πεταλούδα", γίνεται μείωση των “απωλειών πεταλούδας”. Οι απώλειες πεταλούδας, είναι απώλεια ισχύος που καταναλώνεται από τον κινητήρα για την δημιουργία υποπίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής, όταν η πεταλούδα γκαζιού είναι κλειστή ή μερικώς κλειστή.
  • Στην αύξηση της γωνίας της προπορείας (αβάνς) (όσο διαρκεί η λειτουργία της EGR ).

Το μίγμα είναι λιγότερο ευαίσθητο σε κρουστική καύση, άρα μπορεί να αυξηθεί η προπορεία για καλύτερη απόδοση του κινητήρα.


Με την λειτουργία της EGR, προφανώς μειώνεται η ισχύς του κινητήρα. Έτσι, η λειτουργία της ακυρώνεται ή μειώνεται στις παρακάτω καταστάσεις λειτουργίας :


  • Στο πλήρες φορτίο ή στην απότομη επιτάχυνση
  • Στην λειτουργία με κρύο κινητήρα
  • Στο ρελαντί (προκαλεί ασταθές ρελαντί)
  • Σε λειτουργία του κινητήρα σε μεγάλο υψόμετρο (έλλειψη επαρκούς οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα)
  • Σε πολύ υψηλή θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής (για αποφυγή υπερθέρμανσης των ακροφυσίων).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι συμπτώματα είχες κ το πηγές?? Ξέρεις κανείς τι είναι η EGR??

Αστάθεια στο ρελαντί..και ένα μικρό τρέμουλο όταν το αυτοκίνητο είναι σταθερό!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...