gnikosr Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Καλησπέρα.σημερα το μεσημέρι μόλις έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο για μισό λεπτό περίπου αναβοσβήνε αυτό το λαμπάκι κ μετά σταμάτησε.υπαρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα που πρέπει να προσέξω;; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
πανος-1.8τ. Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 να μπει σε εγκεφαλο για ελεγχο βλαβων.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskes Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 το ιδιο πραγμα εγινε και στο δικο μου αναβόσβηνε το check για 5 δευτερολεπτα, δούλευε 3κιλινδρο κ σε λιγοτερο απο λεπτο ολα ενταξει. Αυτο εγινε 2 φορες σε εναν μηνα με διαφορα 2 βδομαδων. Στο διαγνωστικό μπηκε αλλα δεν εβγαλε σφαλμα... μαλλον μιλαμε για πολλαπλασιαστη αλλα αν δεν καταγραφεί το σφαλμα δεν ξερω ποιον να αλλαξω αφου το αμαξι εδω και εναν μηνα δουλεύει μια χαρα. Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Το συγκεκριμένο λαμπάκι αναφέρεται σε σελίδες λαθών και σφαλμάτων οπότε η ποιο σωστή λύση είναι το διαγνωστικό και συνεργείο. Αν έχεις vagcom βάλε τα λάθη να σε βοηθήσουμε, διαφορετικά όπως καταλαβαίνεις μόνο υποθέσεις θα κάνουμε. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 Καταρχήν δες σε ποιον κυλινδρο έχεις misfire. Ξεκινα βάλε ενα βελτιωτικό βενζίνης σε κάθε γεμισμα για δύο φορές . Αν δεν δεις αλλαγή τότε αλλαξε και ένα φιλτρο βενζίνης. Μετά "παίξε" με τους πολλαπλασιαστές αλλαξε τους θέση για να δεις αν φταιει ο πολλαπλασιαστης. Θα σε καθοδηγησει το διαγνωστικό οπου θα σου δειξει από ποιον κυλινδρο προερχεται το misfire και μετα βλεπεις αν πρεπει να αλλαξεις πολλαπλασιαστη αναλογως αν μετακινηθει το σφαλμα σε άλλο κυλινδρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 (edited) Καταρχήν δες σε ποιον κυλινδρο έχεις misfire. Ξεκινα βάλε ενα βελτιωτικό βενζίνης σε κάθε γεμισμα για δύο φορές . Αν δεν δεις αλλαγή τότε αλλαξε και ένα φιλτρο βενζίνης. Μετά "παίξε" με τους πολλαπλασιαστές αλλαξε τους θέση για να δεις αν φταιει ο πολλαπλασιαστης. Θα σε καθοδηγησει το διαγνωστικό οπου θα σου δειξει από ποιον κυλινδρο προερχεται το misfire και μετα βλεπεις αν πρεπει να αλλαξεις πολλαπλασιαστη αναλογως αν μετακινηθει το σφαλμα σε άλλο κυλινδρο. Που ξέρεις τι σφάλμα είναι ? Τo Check Engine υποδηλώνει εκατοντάδες βλάβες, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων. Γι΄αυτό πρέπει να μπεί σε διαγνωστικό ώστε να μας πει τον ακριβή κωδικό σφάλματος. Κι επειδή από τις 28 Μαρτίου δεν βλέπω ανταπόκριση θα μείνει ανοιχτό λίγο ακόμα και θα κλειδωθεί. Edited May 25, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 Εννοείται πως πρεπει να μπει σε διαγνωστικο. Αλλα απο την περιγραφή πιστεύω πως πρεπει να ειναι misfire. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanoramiX Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Kαλησπερα στην παρεα...πριν κανα 2 μηνο αγορασα το golf gt με 67.000,,,πριν το αγορασω το χα παει σε εξουσιοδοτιμενο συνεργειο για να το δω μηχανικα αν ειναι κομπλε...το αμαξι περα απο το οτι ρεταριζε στο ρελαντι δεν παρουσιαζε κανενα αλλο προβλημα...και ο μηχανικος εκει μου ειπε πως μπορει να ναι απ τα μπουζι η απο καποιον πολλαπλασιαστη που στο ετησιο σερβις που πλησιαζε θα το κοιτουσαμε και θα λυνωταν το τρεμουλο...αφου το αγορασα και ηρθε ο καιρος για το ετησιο και αφου αλλαγαμε τον 1ο πολλαπλασιατη που το διαγνωστικο εδειχνε πως μετραει μερες τα μπουζακια και ολα τα σχετικα το πηρα και πηγα σπιτι χαρουμενος...την επομενη μερα πηγα να το βαλω μπροστα και τοτε ειδα το λαμπακι του κινητηρα να αναβοσβινει μεχρι να πεσουν οι στροφες οπου και δεν ξαναναψε...ομως το τρεμουλο στο ρελαντι αραια και που υπηρχε...το παρακολουθουσα 1-2 μερες να δω...και εκει που το λαμπακι του κινητηρα εσβηνε μολις πεφταν οι στροφες χτες εμεινε ολη την ωρα αναμενο...και ετσι σημερα το πηγα στο συνεργειο και του ειπα το προβλημα...εβαλε πανω το διαγνωστικο και μου ειπε πως κατι τρεχει με τον 1ο κυλινδρο και αφου αλλαξαμε πολλαπλασιαστη μπορει να φταιει το μπεκ αλλα μπορει και οι βαλβιδες...και πως πρεπει να του το αφησω για να το δει τι φταιει τελικα...σε ερωτηση που του εκανα ποσο θα κοστισει μου πε κανα 150ε το μεταχειρισμενο που δεν αξιζει μπεκ και κανα 400ε για καινουργιο...ρε παιδες ξερει κανεις που παιζουνοι τιμες ή θελει να με πιασει κοροιδο;ειχε ποτε κανεις αλλος παρομοιο προβλημα καιαν ναι τι εκανε:Thanks και sorry αν σας κουρασα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 γινεται και καθαρισμος μπεκ σε ειδικο μηχανημα. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Γενικά τα μπεκ των Gt έχουν θέμα. Ο μηχανικός σου είναι αρμόδιος να σου πει τι συμβαίνει ακριβώς. Θα βρεις μεταχειρισμένα περίπου στα 200€ την τετράδα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 καινουρια τα μπεκ εχουν 225€ περιπου το ενα εαν βαλειςμεταχειρισμενα πρωτα να πας να τα μετρισεις και μετα να τα βαλεις 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 εγω απορω... τι σκεφτικες και αγορασες αμαξι που ρεταρε στο ρελαντι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 επειδη τα περασα πολυ πρόσφατα προβλημα με τα μπεκ θα σου κανω μια ερωτηση σου ρεταρει στο ρελαντι μονο? απο εκει μετα ειναι οκ? εαν για παραδειγμα εισαι στις 2000στροφες και πατησεις τερμα γκαζι εκει σου ρεταρει η φευγει κανονικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanoramiX Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 εγω απορω... τι σκεφτικες και αγορασες αμαξι που ρεταρε στο ρελαντι??? απλα μου πε ο μηχανικος πως αυτο θα εφτιαχνε μολις το καναμε το ετησιο σερβις και πως πιθανον να ναι τα μπουζι ή καποις πολλαπλασιαστης..αλλα απ'οτι φαινεται δεν ηταν τιποτα απ'τα δυο... επειδη τα περασα πολυ πρόσφατα προβλημα με τα μπεκ θα σου κανω μια ερωτηση σου ρεταρει στο ρελαντι μονο? απο εκει μετα ειναι οκ? εαν για παραδειγμα εισαι στις 2000στροφες και πατησεις τερμα γκαζι εκει σου ρεταρει η φευγει κανονικα? μονο στο ρελαντι ρεταρει...εν κινηση ολα καλα... την Δευτερα πρωι θα παω να το αφησω...οτι μου πει θα σας ενημερωσω... Γενικά τα μπεκ των Gt έχουν θέμα. Ο μηχανικός σου είναι αρμόδιος να σου πει τι συμβαίνει ακριβώς. Θα βρεις μεταχειρισμένα περίπου στα 200€ την τετράδα. Sent from my iPhone using Tapatalk μου πε πως μπορει να ναι και οι βαλβιδες...απλα θελει να το δει το αμαξι περα απ'το διαγνωστικο ελεγχο που εκανε με το pc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Βαλε το σφαλμα που σου βγαζει εαν εχεις δει το διαγνωστικο. Πες του να μετρησει συμπιεση στους κυλινδρους. Κανε αλλαγη μπεκ 1-2 και δειτε που εμφανιζει σφαλματα. Sent from my iPhone5 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanoramiX Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 τελικα ηταν το μπεκ στον 1ο κύλινδρο..ο.λογος το κακο καυσιμο ( αν και βαζω 100αρα )...αξια καινουργιου μπεκ 217 ευρω + 100 εργατικά... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...