malibou Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Καλησπερα επειδη ενδιαφερομαι να αγορασω το συγκεκριμενο αμαξι μπορειτε να μου πειτε αν ξερετε απο ποιο μηνα στο περιπου εχει κανει η vw την αναβαθμιση στο κινητηρα σχετικα με το προβλημα που εβγαζε με τα σπασμενα πιστονια? Ευχαριστω πολυ Μανος Απο οτι ειδα δεν εχει αναφερθει καπου αλλου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Δεν εχω ακουσει για γενικό πρόβλημα με σπασμενα πιστονια στο 160, εκτός ισως κάποιων εξαιρέσεων, περαν αυτου νομίζω ηταν θεμα update και οχι υλικών Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 1, 2015 Author Report Share Posted April 1, 2015 Καταρχην ευχαριστω για την αμεση απαντηση Υπαρχει τροπος να το προλαβεις αυτο? δηλαδη να κανεις αναβαμιση εσυ χωρις να σου εχει παρουσιασει καποιο προβλημα? και αν ναι.. Αξιζει οσο αφορα το οικονομικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Έχω το golf 6 160, η αναβάθμιση 24s4 (μάλλον έτσι λέγεται) νομίζω έγινε από το 2011 ή 2012. Λογικά όλοι αυτοί οι κινητήρες έκαναν την αναβάθμιση από τότε γιατί ήταν υποχρεωτική, ο μοναδικός λόγος να μην έγινε η αναβάθμιση είναι να το επέλεξε ο ιδιοκτήτης. Στο φόρουμ υπάρχουν σχετικές δημοσιεύσεις. Τα αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι το καλοκαίρι του 2009 έβγαζαν τα προβλήματα που λές, οχι όλα όμως. Όσον αφορά το οικονομικό, λογικά ό,τι σου πάρει η αντιπροσωπία, 30 ευρώ;; Το δικό μου είναι παραγωγής 10/2009, την έκανα αμέσως την αναβάθμιση όταν βγήκε, έχω περάσει τα 100000 χλμ χωρίς να έχω πειράξει τπτ στον κινητήρα, το 90% σε αυτοκινητόδρομους με γρήγορη οδήγηση και αρκετό γκάζι τις περισσότερες φορές και δεν μου έχει βγάλει τπτ. Δηλαδή το μπλοκ του κινητήρα δε θα σου βγάλει ποτέ προβλήματα εκτός κ αν το έχεις πειράξει πολύ π.χ με υβριδική τουρμπίνα και τα μίγματα που έχει καθορίσει ο βελτιωτής δεν είναι σωστά. Σε μεταχειρισμένο: αν του έχει κάνει ο προηγούμενος κάτοχος σωστή συντήρηση και ζέσταμα-κρύωμα δεν πρόκειται να έχεις προβλήματα και στα 200000 χλμ που λέει ο λόγος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 (edited) Το μπλοκ, προς αποκατάσταση της τάξης δεν θα πάθει τίποτα με υβριδική τουρμπίνα. Τα μοτέρ Tsi 2009-2010, είναι πιθανό να εμφανίσουν πρόβλημα στα λούκια των πιστονιών. Γι' αυτό και τα update που γράφονται πιο πάνω. Edited April 3, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Ναι Νίκο δίκιο έχεις, για τα πιστόνια εννοούσα και τα μίγματα και για αυτοκίνητα που ξέρω από γειτονικό φόρουμ και τα ξέρεις τα περιστατικά σίγουρα και εσύ. Άλλωστε είσαι ζωντανό παράδειγμα με υβριδική που το αυτοκίνητό σου δε βγάζει κανένα απολύτως πρόβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 Ευχαριστώ παιδιά τον άλλο μήνα θα πάω να το δω να δω τι παίζει και με βιβλίο service και λοιπα για τη συντήρηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy255 Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Προτίμησε το 122άρι. Σαφώς πιο αξιόπιστο και με λιγότερα προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 7, 2015 Author Report Share Posted April 7, 2015 Θα ψάξω για κάποια καλή περίπτωση αυτό που έχω βρει είναι 5 χρόνων με 49000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy255 Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Παλιότερα δεν υπήρχαν αυτοκίνητα πενταετίας με τόσο λίγα χλμ, τώρα είναι αρκετά πιθανό αλλά να είσαι επιφυλακτικός. Για να το πουλάει κάποιος σημαίνει είτε πως έχει οικονομική ανάγκη (πράγμα καθόλου απίθανο...) ή πως έχει προβλήματα. Χρειάζεται ενδελεχής έλεγχος απο έμπιστο μηχανικό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 7, 2015 Author Report Share Posted April 7, 2015 (edited) Αυτό με φοβίζει μπορεί να είναι βέβαια και από leasing που μπορεί να σημαίνει σωστά service στην αντιπροσωπία αν και στη Κρητη ειναι λογικα οι περισσοτεροι κανουμε εκει γυρω 10.000 με 15000 και το αμαξι ειναι 9/2010 οποτε ειναι λιγο λογικα τα χιλιομετρα.. Οπως και να εχει θα το κοιταξω πρωτα Edited April 7, 2015 by malibou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Γιατί το δικό μου είναι 8 ετών και έχει 55000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Αυτό με φοβίζει μπορεί να είναι βέβαια και από leasing που μπορεί να σημαίνει σωστά service στην αντιπροσωπία αν και στη Κρητη ειναι λογικα οι περισσοτεροι κανουμε εκει γυρω 10.000 με 15000 και το αμαξι ειναι 9/2010 οποτε ειναι λιγο λογικα τα χιλιομετρα.. Οπως και να εχει θα το κοιταξω πρωτα Οι περισσοτερες εταιριες leasing κανουν σερβις σε ανεξαρτητα συνεργεια η εξουσιοδοτημενα. Δεν συμφερει η αντιπροσωπεια. Επειδη τα εχουμε ξανα πει, μακρια απο leasing ταμαξια ειναι λιωμενα και τα περισσοτερα με κατεβασμενα χιλιομετρα. Μη συγκρινεις τι κανεις εσυ σενα χρονο, το leasing ειναι εργαλειο κι ο χρηστης δεν το σκεφτεται να το χρησιμοποιησει, αρα οπως καταλαβαινεις αν κι εσυ ειχες ενα αμαξι "δανεικο" με ημερομηνια ληξης θα το χρησιμοποιουσες το ιδιο σαν να ειχες δωσει 20-25.000; Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 8, 2015 Author Report Share Posted April 8, 2015 Κατάλαβα οπότε θα το ψάξω καλύτερα ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 8, 2015 Author Report Share Posted April 8, 2015 Γενικότερα έχετε ακούσει αν βγάζουν τόσα προβλήματα όσο αλλα πχ λάδι καδενα? Τα μηχανικά φοβάμαι περισσότερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Κανονας δεν υπαρχει.. Καθε αμαξι ειναι λαχιο.. Ο μονος τροπος να εχεις το κεφαλι σου ησυχο ειναι μολις το παρεις να του κανεις ενα σερβις μεγαλο και να αλλαξεις και μπουζι πολλαπλασιαστες κι αν σε παιρνει και καδενα αν εχει προβλημα και κανει τον θορυβο οταν το βαζεις μπροστα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 8, 2015 Author Report Share Posted April 8, 2015 Αυτά πάνε μόνο αντιπροσωπία? Και να υποθεσω το κουστούμι είναι 1000? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takisbrax Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Και να υποθεσω το κουστούμι είναι 1000? και βαλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 8, 2015 Author Report Share Posted April 8, 2015 (edited) Η αλήθεια είναι με αποθαρυνετε χεχε τόσο χάλια? και κατι αλλο golf 6 160ps VS golf 5 140 gt-sport Edited April 8, 2015 by malibou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Το γενικό service και ότι σου είπαν για leasing είναι γενικός κανόνας και δεν αφορά το μοντέλο/μάρκα. Δες καλύτερα από ιδιώτη η καμμιά έμπιστη αντιπροσωπεία που μπορεί να έχει κάποιο μεταχειρισμένο από ανταλλαγή και μπορεί να σου δώσει το service δώρο, αλλά σίγουρα θέλει πολύ καλό έλεγχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted April 14, 2015 Author Report Share Posted April 14, 2015 Καλως ευχαριστω πολυ και χρόνια πολλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTH Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 (edited) Καλησπέρα σε όλους !Μετά από 5 χρόνια και ως 1ο δικό μου αμάξι golf 1,4 TSI 160PS DSG7 μετάνοιωσα για τα 28,500 χιλιάρικα που έδωσα... πάρα πολλά προβλήματα...εντάξει σύμφωνοι 1400 κυβικά 160 άλογα... αλλά και τα 28 είναι 28...Αυτή η οδηγία (αναβάθμιση 24s4) πότε βγήκε στη «φόρα»; Η volkswagen δεν έπρεπε να μας ενημερώσει ως κατόχους συγκεκριμένων κινητήρων (ο δικός μου είναι ο 1,4 CAVD 160ps) και να μην φτάσω να πληρώσω 1840 euros για 3 σπασμένα πιστόνια καδένες κλπ μετά από 4,5 χρόνια και εκτός εγγύησης και εκτός επέκτασης εγγύησης ;ΥΓ: σήμερα μετά από 7.000 χλμ και περίπου 5 μήνες (Δεκέμβρη το παρέλαβα) το ζόρισα με ένα kick down ... και ανάψανε epc και check engine μαζί .... έφτασα στον προορισμό μου , το σβησα , το ξανάναψα και εξαφανίστηκαν... μπορεί να μην είναι τπτ, άυριο μεθαύριο θα πάει σε μηχανικό εκτός αντιπροσωπείας... βαρέθηκα... Edited April 27, 2015 by BTH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy255 Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Αν δεν σε ενδιαφέρει να το στήνεις στα φανάρια πάρε το 122άρι. Σαφώς πιο αξιόπιστο μοτέρ με καλή ροπή απο χαμηλά. Το 90% του forum γράφει για προβλήματα στα άλλα μοτερ και ελάχιστοι για αυτό... Το πολύ πολύ να αλλάξεις κανένα συγχρονιζέ δευτέρας... Μακριά από leasing. Είναι όλα με 100.000 έως 150.000 χλμ και πωλούνται με 60-70.000 χλμ και με συντήρηση αμφίβολη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 Μπορείτε να μου πειτε τι είναι πιο πιθανό να βγάλει το 160 αρι πρόβλημα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 αν σου πω για το καθε μοτέρ τι ειναι ΠΙΘΑΝΟ να βγάλει, δεν θα πάρεις τιποτα και ποτέ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...