TeoFele Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 βαλε bilstein τα μαυρα που ειναι σαν τα εργοστασιακα και καθαρισες!!!Τα μαυρα της bilstein ειναι χειροτερα απο τα μαμα! Μου το ειπε μαστορας σε συνεργειο..γτ και εγω εχω θεμα με τα δικα μου και ηθελα κατι πιο σκληρο..Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted January 29, 2016 Report Share Posted January 29, 2016 τα μαυρα ειναι ελαχιστα πιο σκληρα απο τα μαμα.χειροτερα σε καμια περιπτωση καλυτερα ισως!!!για πιο σκληρο φιλε πας σε bilstein sport ή sprint με ενα ελατηριο χαμηλωματος 3 ποντων και εισαι κομπλε.το αλλο το παιδι παραπανω ειπε σαφεστατα οτι θελει ενα σαν το εργοστασιακο ε τα μαυρα ειναι oem replacement και σε καμια περιπτωση χειροτερα απο μαμα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 (edited) τα μαυρα ειναι ελαχιστα πιο σκληρα απο τα μαμα.χειροτερα σε καμια περιπτωση καλυτερα ισως!!!για πιο σκληρο φιλε πας σε bilstein sport ή sprint με ενα ελατηριο χαμηλωματος 3 ποντων και εισαι κομπλε.το αλλο το παιδι παραπανω ειπε σαφεστατα οτι θελει ενα σαν το εργοστασιακο ε τα μαυρα ειναι oem replacement και σε καμια περιπτωση χειροτερα απο μαμα!!!! Κι όμως τα μαύρα Bilstein είναι απο τα χειρότερα αμορτισέρ που κυκλοφορούν. Μακρυά απο τα συγκεκριμένα bilstein. Συνήθως μαμά φοράνε Sachs τα οποία προτείνω κ εγω στην περίπτωση του φίλου εφόσον δεν θέλει κατι σπορ Edited January 30, 2016 by TRiBaL_23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeoFele Posted January 30, 2016 Report Share Posted January 30, 2016 Κι όμως τα μαύρα Bilstein είναι απο τα χειρότερα αμορτισέρ που κυκλοφορούν. Μακρυά απο τα συγκεκριμένα bilstein. Συνήθως μαμά φοράνε Sachs τα οποία προτείνω κ εγω στην περίπτωση του φίλου εφόσον δεν θέλει κατι σπορΤελικα δεν ειμαι μονο εγω που το λεω..αρα κατι βρωμαει με τα συγκεκριμενα!Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 Απο την συμβατική ανάρτηση ειναι καλυτερη ή το ιδιο ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Απο την συμβατική ανάρτηση ειναι καλυτερη ή το ιδιο ; Για το Golf με 17αρα μπορω να σου πω οτι εχει εντονη διαφορα και δεν το μετανιωσα.. Αν και να ειμαι ειλικρινης δεν εχω οδηγησει ακριβως το ιδια αυτοκινητο με την απλη σπορ αναρτηση, στην πιο "μαλακη" ρυθμιση το αυτοκινητο "χτυπουσε" λιγοτερο απο ενα Golf sportsvan με 16αρες και οχι σπορ αναρτηση.. Αυτο που ομως εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον σε συνδιασμο ομως με το dsg, ειναι οτι ενω εχεις την πιο ανετη ρυθμιση πλησιαζοντας σε μια κλειστη στροφη και θελοντας να μπεις σχετικα γρηγορα, κατεβαζοντας το λεβιε κατω μπαινει στο "sport" mode με αποτελεσμα αμεσα η αναρτηση να σκληρυνει και να μπεις στη στροφη με περισσοτερη ασφαλεια.. Φανταζομαι οτι στο manual δεν θα μπορει να γινει τοσο αμεσα η αλλαγη αλλα δεν ειμαι σιγουρος και ενα παραπανω για το polo.. Αν μπορεις φυσικα να οδηγησεις και με τη μια αναρτηση και με την αλλη θα ειναι το καλυτερο..Αν και παλι θελει λιγο χρονο και εξικοιωση για να παρατηρησεις ολες τις διαφορες και να εχεις μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Εγω μιλαω για το polo με της 15 αρες, φανταζομαι θα ειναι εντελος αρχίστη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Εγω μιλαω για το polo με της 15 αρες, φανταζομαι θα ειναι εντελος αρχίστη Κι εγω ετσι πιστευω αλλα αν μπορουσες να κανεις test drive θα ηταν το καλυτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris_polo Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Θα το ψάξω φιλε μου ευχαριστω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Συμφωνώ με τον Πέτρο και επειδή το Polo είναι ελαφρύ αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με τις 15ρες, δεν θα καταλάβεις διαφορά. Ακόμα, αν θυμάμαι καλά όταν έκανα παραγγελία τα δικό μου, δεν μπορούσες να συνδυάσεις το dcc με όλους τους κινητήρες, ή μπορεί για να μπορείς να το επιλέξεις να έπρεπε να βάλεις 17ρες... Κατά τη γνώμη μου πάντως, δεν αξίζει γιατί δεν θα δεις τη διαφορά που βλέπει ο Πέτρος. Βασικά κάνε το κόπο να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία αν μπορείς να το επιλέξεις σίγουρα, γιατί αλλιώς άδικα το συζητάμε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 για πιο λογο να βαλει καποιος μια τοσο ακριβη τετραδα αμορτισερ σε ενα αυτ/το 90 ιππων ρε παιδια? ας σοβαρευτουμε λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naruel Posted October 8, 2016 Report Share Posted October 8, 2016 (edited) Λόγο πτώσης σε καλη λακουβα -μινι ορυχείο πριν κανα στην Καβάλας τα αμορτισερ κακοποιηθηκαν σε βαθμο κακουργηματος. Και στην Αντ/πεια και στο Κτεο ο μπροστα και πισω αξονας ηταν οχι πανω απο 65% (θα ανεβασω φωτο απο τις μετρήσεις) Θα χρειαστώ αλλαγή καθως πλεον σε λακουβες-καρουμπαλα νοιωθω σαν STAYER και σε ανηφορες κατηφορες σχεδον παντα βρίσκει στην ποδιά αν δεν παω αργα. Δεν θα με χαλουσαν τα εργοστασιακα αλλα εφόσον θα χρειαστεί αλλαγή δεν θα ελεγα κατι οχι σε κατι καλύτερο. Πρωτίστως με νοιαζει η άνεση και η αξιοπιστια σε βαθος χρονου και οχι τα κρατηματα. Και τα αποτελέσματα αποντις μετρήσεις. Η μεγαλη φωτο απο κτεο η δευτερη απο αντιπροσωπεία edit:merge Edited October 13, 2016 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 12, 2016 Report Share Posted October 12, 2016 (edited) On 8/10/2016 at 9:06 ΜΜ, queen said: ΜΟΝΟ ΜΕ P.M Edited October 12, 2016 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geologic Posted December 5, 2016 Report Share Posted December 5, 2016 Καλησπέρα παιδία, Ενδιαφέρομαι να αλλάξω αμορτισερ στo 2010 VW polo 6R DSG 1.2 tsi που εχω. Θέλω να έχουν ενα πιο sport χαρακτηρα και να χαμηλώσει λιγο, κυριως το πισω μερος. Σκεφτομαι για coilover. Εχετε κατι να προτείνετε; Σκεφτόμουν για budget 400-600 ευρω. http://www.ebay.com/itm/AP-Gewindefahrwerk-Tuning-fur-VW-Polo-6R-900-820kg-/182219323175?fits=Model%3APolo&hash=item2a6d1e3727:g:7soAAOSwIgNXliWk&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Gewindefahrwerk-VW-Polo-6R-Fahrwerk-Gas-/360960701124?fits=Model%3APolo&hash=item540aef32c4:g:sxEAAOxyGqZSZkAq&vxp=mtr Ευχαριστώ πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baspax1 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 (edited) Καλησπέρα σας, Καταρχήν θελω να ενημερώσω οτι με τα κρατήματα που εχει είμαι υπέρ ευχαριστημένος ισως λόγω ζαντας η έκδοσης highline.. ο κύριος λόγος που θα προχωρήσω σε χαμήλωμα ειναι το μεγάλο κενό που αφήνει η απόσταση του λάστιχου με τον θόλο ειδικά στο πίσω μερος! Ηθελα λοιπον να το τελειοποιήσω δεν θελω υπερβολές το αμαξι εννοείται οτι το θέλω να βαζει και 4 ατομα δεν θελω να γινει τερμα σκληρό ήδη ειναι λιγο πιεσμένο με τις λακούβες... απο αμορτισέρ βρήκα αυτο δεν ξερω αν ειναι το σωστο για μενα http://www.bilstein-shop.com/bilstein-polo-tdi-sprint-shock-absorber-p-50927.html Δύστυχος λόγο οικονομικών δεν μπορώ να τα κανω και τα δυο μαζί, θα μπορούσα να επερνα πρώτα τις αναρτήσεις και αργότερα τα αμορτισέρ? να κάνω υπομονή να παλιώσουν τα αμορτισέρ και να τα αλλάξω ολα μαζι? μιας και εχω 20000 χιλιόμετρα μονο.. διαφωτίστε με ρε παιδιά.. αμορτισέρ πάντως δεν βγάζω ακρη με το μοντελο μου.. Edited December 28, 2016 by baspax1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Με 20.000 χλμ είναι κρίμα να αλλάξεις αμορτισέρ. Επίσης είναι κρίμα να αλλάξεις λάστιχα αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση. Άποψη μου είναι να ευχαριστηθείς λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο σου και όταν με το καλό έρθει η ώρα να αλλάξεις λάστιχα συνδύασε το με ζάντες. Αμορτισέρ θεωρώ ότι έπονται. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baspax1 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Με 20.000 χλμ είναι κρίμα να αλλάξεις αμορτισέρ. Επίσης είναι κρίμα να αλλάξεις λάστιχα αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση. Άποψη μου είναι να ευχαριστηθείς λίγο παραπάνω το αυτοκίνητο σου και όταν με το καλό έρθει η ώρα να αλλάξεις λάστιχα συνδύασε το με ζάντες. Αμορτισέρ θεωρώ ότι έπονται. Sent from my iPad using Tapatalk Όχι ήδη φοράω αυτά τα ζαντολαστιχα από την μάνα του! Το μόνο που χρειάζεται είναι χαμήλωμα και αμορτισέρ γιαυτό το λέω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Sorry τώρα είδα κανονικά τι έγραψες παραπάνω. Η ανάρτηση αποτελείται (πολυ απλοϊκά μιλωντας είναι φυσικά αρκετά περισσότερα) από 2 μέρη: αμορτισέρ και ελατήρια. Αν θέλεις χαμήλωμα τότε μια καλή επιλογή είναι η Bilstein B8 μαζί με ελατήρια χαμηλώματος (αν δεν κάνω λάθος η Bilstein εχει κιτ μαζί με Eibach ελατήρια). Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baspax1 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Ναι αυτό θέλω να πω στη ήδη υπάρχουσα ανάρτηση η οποία δεν ξέρω καν πια είναι, δεν μπορώ για αρχή να βάλω ελατήρια χαμηλώματος? Μέχρι να πάρω και τα αμορτισέρ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Δεν ενδείκνυται μια τέτοια κίνηση. Μειώνεις τη διαδρομή της ανάρτησης καθώς και το χρόνο ζωής της άσκοπα. Άποψη μου επένδυσε σε ένα σωστό kit (είτε απλό είτε αν θες κάτι πιο εξεζητημένο coilover) μια και καλή και μην πετάς άδικα χρήματα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baspax1 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Χονδρικά ένα σωστό κιτ απέξω πάει γύρο στα 500? Και 600 ένα coilover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 αμα πας σε coilover επιπέδου kW κτλ πας άνετα στο 700αρι αλλά τελείωσες για πολλά χρόνια και δεν θα σου φεύγουν τα σφραγίσματα σε κάθε μικρή λακούβα, άμα τώρα πας σε coilover τιμής 350 θα τις αλλάξεις και νωρίτερα ΚΑΙ θα είναι πολύ σκληρές για κάθε μέρα!!άποψη μου βάλε eibach Bilstein και δεν χρειάζεται κάτι άλλο αλλά προς θεού άσε 1α να τα παίξουν τα μαμά αμορτισέρ κρίμα είναι να τις βγάλεις με 20000χλμ.μπορεις φυσικά να βάλεις τα ελατήρια αλλά όπως είπε και ο skynet μειώνεις την διαδρομή ΚΑΙ την ζωή των μαμά αμορτισέρ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyreburner Posted January 12, 2017 Report Share Posted January 12, 2017 Καλημέρα παιδιά Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ στο αμάξι μου και σκέφτομαι να βάλω bilstein τα κίτρινα. Καμιά γνώμη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Poulet Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 Καλημέρα σε όλους, ξεθάβω το θέμα για να ζητήσω τη βοήθειά σας: πρόσφατα πήγα το Polo μου για έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο για να τσεκάρουν θόρυβο πίσω δεξιά και μου είπαν για αλλαγή αμορτισέρ. Σκέφτηκα να πάω κι εγώ σε κάτι καλύτερο και είμαι σε φάση αναζήτησης. Το θέμα είναι ότι, εκτός από αμορτισέρ και βάσεις εμπρός, στο εξουσιοδοτημένο μου είπαν ότι σε τέτοια εργασία αλλάζουν τα ρουλεμάν εμπρός και τις βάσεις πίσω. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να βρω τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά/εξαρτήματα ψάχνοντας στο ιντερνετ. Ξέρει κάποιος πώς να τα αναζητήσω και αν έχει πράγματι το Polo βάσεις πίσω? Γενικά, top mount δεν λέγονται οι βάσεις των αμορτισερ? Λέγονται αλλιώς και "front strut top mount bush"? Τι άλλο να κοιτάξω εκτός από τα παραπάνω στην έρευνα αγοράς? Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted May 12, 2017 Report Share Posted May 12, 2017 8 hours ago , Le Poulet said: Καλημέρα σε όλους, ξεθάβω το θέμα για να ζητήσω τη βοήθειά σας: πρόσφατα πήγα το Polo μου για έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο για να τσεκάρουν θόρυβο πίσω δεξιά και μου είπαν για αλλαγή αμορτισέρ. Σκέφτηκα να πάω κι εγώ σε κάτι καλύτερο και είμαι σε φάση αναζήτησης. Το θέμα είναι ότι, εκτός από αμορτισέρ και βάσεις εμπρός, στο εξουσιοδοτημένο μου είπαν ότι σε τέτοια εργασία αλλάζουν τα ρουλεμάν εμπρός και τις βάσεις πίσω. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να βρω τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά/εξαρτήματα ψάχνοντας στο ιντερνετ. Ξέρει κάποιος πώς να τα αναζητήσω και αν έχει πράγματι το Polo βάσεις πίσω? Γενικά, top mount δεν λέγονται οι βάσεις των αμορτισερ? Λέγονται αλλιώς και "front strut top mount bush"? Τι άλλο να κοιτάξω εκτός από τα παραπάνω στην έρευνα αγοράς? Ευχαριστώ! Άλλαξα πρόσφατα αμορτισέρ με τα ίδια που είχε μαμά. Αλλάχθηκαν και βάσεις, οπότε σίγουρα θα πρέπει να αλλάξεις κι εσύ. Τώρα για το πως τα ψάχνεις θα σε γελάσω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...