kospasTSI12345 Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Καλησμερα θα σας πω εν ταχει την ιστορια μου. Στην μεγάλη νεροποντη προχθές έτοιμες να είμαι στην ΣΥΓΓΡΟΥ. Εκεί που νόμιζες ότι θα ξεκολλήσει ο δρόμος και θα πέσει πάνω σου η ότι θα σε φαει κανενας κροκόδειλος ????... Άρχισαν να μπαίνουν σταγόνες από νερό από την πόρτα του οδηγού.... 1) είναι φυσιολογικό να περνάει νερό στο εσωτερικό σε ένα.. Polo gti 6r 2011? Μπορώ να κάνω κάτι γραβάτα? 2) Σας να μην έφτανε αυτό λίγο πιο κάτω παθαίνω και λαστιχο....είδα την ζωή να περνάει μπροστά από τα μάτια μου... Μαζί με κάτι νταλίκες... Κτλ κτλ... :-) Σήμερα πάω για λαστιχα μπροστά.... Η ερώτηση είναι η εξης...επιτέλους υπάρχει καποιος που να ξέρει τι πίεση πρέπει να έχουν αυτά τα αναθεματισμενα τα ελαστικά 215/40 για να μην βγάζουν καρούμπαλα??? Έχω αλλάξει ήδη 4φορες τα 2 μπροστινά. Ευχαριστώ για την υπομονή σας! Στάλθηκε από το C6833 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 προφανως τα καρουμπαλα τα βγαζουν γιατι εσυ πεφτεις σε οτι λακουβα υπαρχει εκει στην αθηνα και καβαλας οτι πεζοδρομιο υπαρχει.η ενδεδειγμενη πιεση ειναι αυτη που σου λεει το manual.ανοιξε και διαβασε λιγο δεν ειναι δυσκολο 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Σωστός ο Βασίλης. Σύμφωνα με το μανουαλ η σωστή πίεση είναι 39 psi μπροστά και 36 πίσω. Όσο για τα καρουμπάλα προσοχή στις λακουβες. Δυστυχώς το πολο μας εχει λάστιχα με πολυ χαμηλό προφίλ και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted November 28, 2015 Author Report Share Posted November 28, 2015 Παιδιά καταρχήν, δεν χρειάζεται ειρωνεία. Κατά 2ον η πιεση που αναγράφεται είναι 42 και 39 και κατά 3ον προσέχω τις μεγάλες λακκούβες υπερβολικά πολύ και δεν καβαλαω πεζοδρόμια. Πάμε τώρα ξανά στο θέμα μας. Θεωρώ ότι η πιεση που αναγράφεται είναι υπερβολική για τους ελληνικούς δρόμους. Έχω απευθυνθεί σε πολλούς επαγγελματίες για αυτό το θέμα και κανένας δεν ξέρει να μου απαντήσει.για αυτό μπήκα στην διαδικασία να το θέσω ως θέμα σε άλλους κατόχους που πιθανά να έχουν το ίδιο πρόβλημα. Μήπως να Dunlop sp sport είναι πολύ μαλακά? Πραγματικά υπάρχει κάποιος που δέντρα πέσει σε λακκούβα στην Αθήνα? Δεν μου ακούγεται φυσιολογικό. Στάλθηκε από το C6833 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Κατ'αρχήν φτιάξε το autocorrect σου μιας και το νόημα βγαίνει από τα συμφραζόμενα. Τι πιέσεις προτείνει ο κατασκευαστής για το αυτοκίνητο σου; Αυτές είναι και οι ενδεδειγμένες. Έχεις αλλάξει 4 φορές τα μπροστινά λάστιχα; Τι λάστιχα έχεις βάλει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 φιλε οδηγαω 14χρονια εχουν περασει απο τα χερια μου αμαξια με λαστιχα διαφορων διαστασεων απο 135/50/13 εως 245/40/18 ΚΑΝΕΝΑ λαστιχο πλην ενος δεν ειχε ποτε καρουμπαλο.το ενα την επαθε σε λακουβα.σε ολα τα λαστιχα εβαζα οτι ελεγε ο κατασκευαστης και οχι οτι να ναι.η πιεση των ελαστικων ειναι συμφωνα με το βαρος και την κατανομη του βαρους το εκαστοτε αμαξιου.φιλος με αλφα εβαλε λαστιχα καινουργια και ο λαστιχας του ειπε οτι αυτα τα λαστιχα παιζουν με αλλες πιεσεις.σαν αδαης εβαλε αυτες ενω του ειπα βαλε τις κανονικες.σε ενα χρονο τα λαστιχα αχρηστα.αλλαγη στην εγγυηση και πιεση βαση κατασκευαστη.4χρονια και ακομα τα ιδια λαστιχα εχει. πηγαινε ΜΟΝΟ με οτι λεει η vw εχουν ριξει τρελο r&d λες να μην ξερουν;τωρα τα καρουμπαλα σου ειπα λακουβες και πεζοδρομια!!τελος συγνωμη αμα ηταν η 1η μου απαντηση καπως ειρωνικη δεν ειχα σκοπο να ειρωνευτω φιλε οδηγαω 14χρονια εχουν περασει απο τα χερια μου αμαξια με λαστιχα διαφορων διαστασεων απο 135/50/13 εως 245/40/18 ΚΑΝΕΝΑ λαστιχο πλην ενος δεν ειχε ποτε καρουμπαλο.το ενα την επαθε σε λακουβα.σε ολα τα λαστιχα εβαζα οτι ελεγε ο κατασκευαστης και οχι οτι να ναι.η πιεση των ελαστικων ειναι συμφωνα με το βαρος και την κατανομη του βαρους το εκαστοτε αμαξιου.φιλος με αλφα εβαλε λαστιχα καινουργια και ο λαστιχας του ειπε οτι αυτα τα λαστιχα παιζουν με αλλες πιεσεις.σαν αδαης εβαλε αυτες ενω του ειπα βαλε τις κανονικες.σε ενα χρονο τα λαστιχα αχρηστα.αλλαγη στην εγγυηση και πιεση βαση κατασκευαστη.4χρονια και ακομα τα ιδια λαστιχα εχει. πηγαινε ΜΟΝΟ με οτι λεει η vw εχουν ριξει τρελο r&d λες να μην ξερουν;τωρα τα καρουμπαλα σου ειπα λακουβες και πεζοδρομια!!τελος συγνωμη αμα ηταν η 1η μου απαντηση καπως ειρωνικη δεν ειχα σκοπο να ειρωνευτω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 1oν μαλλον δεν εχεις κοιταξει σωστα τις πιεσεις. η πιεση που προτεινη η εταιρεια ειναι 39 - 36 για 2 ατομα, οταν φορτωνεται το αμαξι τοτε δινει παραπανω εκτος και αν το φορτωνεις μονιμα. το dunlop μου εχει πεταξει και εμενα 2 καρουμπαλα το ενα λαστιχο αλλα ειχα πεσει σε μεγαλη λακουβα. 2ον για τις σταγονες που λες. δεν ειναι κατι. εμπαζε και εμενα λιγες περυσι. το πηγα παντου μεχρι και λαστιχα να αλλαξω σκεφτηκα αλλα αυτα που εχω ειναι σε πολυ καλη κατασταση και δεν υπαρχει λογος. ακου τι θα κανεις για τις σταγονες: θα καθαρισεις καλα καλα τα λαστιχα τις πορτας (λογικα αν δεν το εχεις κανει ποτε θα βγαλουν πολυ μαυριλα) αφου τα καθαρισεις καλα με βρεγμενο πανακι (προσοχη μην βαλεις τιποτα τρελη δυναμη και σκιστουν ουτε να το κανεις αγαρμπα) τα αφηνεις να στεγνωσουν κανα 5 λεπτο. παιρνεις ενα σπρευ σιλικονης για λαστιχα που ειναι (αν ρωτησεις σε μαγαζι θα σου το δωσουν κανα 5 ευρω κανει) και ψεκαζεις με προσοχη παλι μην πιτσιλισεις μεσα το αμαξι. το αφηνεις να στεγνωσει και εισαι ετοιμος. ΑΛΛΑ : επειδη ακομα δεν εχει μπει καλα καλα χειμωνας και εκει που το βραδυ βρεχει το πρωι μπορει να εχει 20 βαθμους δημιουργεοται υγρασια μεταξυ των λαστιχων που εφαπτονται στην πορτα η οποια θα παρει την μορφη σταγονιδιων και θα πεσει. οποτε εχεις ενα πανακι μεσα στο αμαξι μονιμα και το πρωι π.χ που θα το παρεις αν δεις υγρασια το σκουπιζεις λιγο και εισαι ετοιμος. αν μετα απο ολα αυτα σταζει ακομα τοτε μαλλον θς αλλα λαστιχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 Όσον αφορά το δικό μου ποστ φίλε μου δεν περιείχε κανένα ίχνος ειρωνείας.Και εγώ την έχω πατήσει με καρουμπαλα γι αυτό χρειάζεται προσοχή σε μικρές και σε μεγάλες λακουβες. Δυστυχώς το 40 αρι προφίλ που έχουν τα πόλο μας είναι πολύ χαμηλό για τους κωλοδρομους που έχουμε. Και όπως είπε το παιδί από πάνω ή σωστή πίεση είναι 39 μπρος και 36 πίσω. Οι μεγαλύτερες πιέσεις είναι για όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted November 28, 2015 Report Share Posted November 28, 2015 40άρι προφίλ στην Ελλάδα σημαίνει ότι απλά είναι θέμα τύχης να μην καταστρέψεις το ελαστικό.(άλλη συνταγή εκτός από σωστές πιέσεις και προσοχή δυστυχώς δεν υπάρχει) Τώρα όσο αφορά τις πιέσεις μην εμπιστεύεστε κανένα όργανο σε βενζινάδικο γιατί τα περισσότερα γράφουν ότι νάνε (και καλά να είναι μετά από τις άπειρες κλοτσιές που τρώνε τα παίζουν). Επίσης όταν πάμε στο βενζινάδικο τα λάστιχα είναι ζεστά με αποτέλεσμα να έχουμε ένδειξη παραπάνω και όταν κρυώσουν είναι αρκετα psi κάτω. Μια καλή ιδέα είναι να τα φουσκώσεις περισσότερο και μετά από αρκετή ώρα σταματημένος, τα βάζεις στις σωστές πιέσεις με ένα όργανο χειρός. Προτιμήστε ένα καλό μανόμετρο γλυκερίνης που θα βρείτε σε βιομηχανικά είδη με κόστος λιγότερο από 10 ευρώ και αποφύγετε ηλεκτρονική κινεζουλιά. Μια ιδέα στις φωτό πιο κάτω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χάρης7 Posted January 19, 2016 Report Share Posted January 19, 2016 Βαζε την πιεση στα λαστιχα που σου λει για γεματο αμαξι. Δηλαδη 2.4 μπροστα και 2.6 πισω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koniordos Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Εχω polo gti 6r 9/2010 με 22.000χλμ και μαμά ελαστικά δλδ τα Dunlop και δεν ειχα ποτε προβλημα.βεβαια προσέχω λακούβες,δε καβαλάω πεζοδρόμια και βάζω πιεση που λεει μεσα στο πορτακι της βενζίνης.και να ξερεις κατι:καρούμπαλο θα σου κανει οταν πέσεις σε λακκούβα και εχεις μικρότερη πιεση στα λάστιχα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...