Alexandros_POLO Posted April 16, 2014 Report Posted April 16, 2014 (edited) Καλησπέρα... θα ηθελα να μάθω γνώμες για φίτρο k&n...Έχει στρογγυλο ή ορθογώνιο...??Και που μπορώ να το βρω...?? Από ερωτήσεις που έκανα σε τοπικά μαγαζιά μου είπαν ότι έχουν simota και bmc... ακούω προτάσεις και γι αυτά... ευχαριστώ Edited April 16, 2014 by Alexandros_POLO Quote
PanosTDi Posted April 20, 2014 Report Posted April 20, 2014 Καλησπέρα... θα ηθελα να μάθω γνώμες για φίτρο k&n... Έχει στρογγυλο ή ορθογώνιο...?? Και που μπορώ να το βρω...?? Από ερωτήσεις που έκανα σε τοπικά μαγαζιά μου είπαν ότι έχουν simota και bmc... ακούω προτάσεις και γι αυτά... ευχαριστώ Εγώ είχα βάλει σε 2.0 tdi το τετράγωνο στο μαμά το κουτί! Αν έχεις πρόγραμμα και τέτοια δες αν έχει τίποτα πιο ψαγμένο. Αν όχι βάλε αυτό και είσαι κομπλέ! k&n είχα και πάλι στο καινούριο k&n θα βάλω. Quote
meletiad Posted April 20, 2014 Report Posted April 20, 2014 αν παιρνει το κυλινδρικο E-2997 οπως και το tsi εχω ενα προς πωληση αν ενδιαφερεσαι Quote
koge Posted April 24, 2014 Report Posted April 24, 2014 Απο όσο γνωρίζω τα ντιζελ έχουν άφθονο αέρα, δεν θα κερδίσεις τίποτα, οι εισαγωγές είναι όρθανοιχτες παντού και πάντα, δεν υπάρχουν πεταλούδες. Quote
ANGO Posted January 6, 2016 Report Posted January 6, 2016 Ποιό φίλτρο αέρα έχετε βάλει ; Ποιό προτίνετε για Golf VII 1.6 TDI (105) ; Quote
ANGO Posted January 6, 2016 Report Posted January 6, 2016 (edited) Πόσο; Από που το αγόρασες; Είδες διαφορά φίλε; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Edited January 21, 2016 by nikdev Quote
stellbouz Posted January 6, 2016 Report Posted January 6, 2016 (edited) Στα 65€ http://www.knfilters.com/mobile/air_filter/volkswagen_golf.aspx Ακόμη δεν ήρθε η ώρα να αγοράσω.Να ξέρεις οτι όταν βάζεις φίλτρο ελευθέρας,αυξάνετε η κατανάλωση και μόνο με φίλτρο δεν καταλαβαίνεις διαφορά, πρέπει να μπει και προγραμμα μαζί ώστε να ισορροπούνται οι τιμές για να δεις και αποτέλεσμα. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited January 21, 2016 by nikdev Quote
ANGO Posted January 7, 2016 Report Posted January 7, 2016 Ακόμη δεν ήρθε η ώρα να αγοράσω.Να ξέρεις οτι όταν βάζεις φίλτρο ελευθέρας,αυξάνετε η κατανάλωση και μόνο με φίλτρο δεν καταλαβαίνεις διαφορά, πρέπει να μπει και προγραμμα μαζί ώστε να ισορροπούνται οι τιμές για να δεις και αποτέλεσμα. Sent from my iPhone using Tapatalk Εσύ έχεις βάλει πρόγραμμα δηλαδή; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote
professor Posted January 8, 2016 Report Posted January 8, 2016 Η κατανάλωση αυξάνεται ελαφρά μέσα στην πόλη ενώ παράλληλα μειώνεται ελαφρά εκτός πόλης. Ετσι έχουμε ισορροπία στο θέμα της κατανάλωσης με ελεύθερο φίλτρο. Quote
ANGO Posted January 8, 2016 Report Posted January 8, 2016 Η κατανάλωση αυξάνεται ελαφρά μέσα στην πόλη ενώ παράλληλα μειώνεται ελαφρά εκτός πόλης. Ετσι έχουμε ισορροπία στο θέμα της κατανάλωσης με ελεύθερο φίλτρο. Δηλαδή δεν έχει καμία τραγική διαφορά; Κατά τα άλλα έχει θόρυβο; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote
professor Posted January 8, 2016 Report Posted January 8, 2016 Δηλαδή δεν έχει καμία τραγική διαφορά; Κατά τα άλλα έχει θόρυβο; Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Ακριβώς...... ούτε θόρυβο έχει. Quote
vasilisrx8 Posted January 8, 2016 Report Posted January 8, 2016 μιλαμε για φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι και οχι για κατι αλλο που καταργει το μαμα φιλτροκουτι.μιλαω παντα για το θεμα ηχου γιατι πιστευω μια εισαγωγη που παει σε καποιο tsi μς την καταλληλη τροποποιηση στις σωληνωσεις θα ειναι καλυτερα και απο ηχο αλλα και απο αποδοση σε σχεση με το μαμα. Quote
ANGO Posted May 4, 2016 Report Posted May 4, 2016 (edited) Τα φίλτρα ξηρού τυπου της cargate τι λένε; Edited May 4, 2016 by ANGO Quote
DubbeR_ChRoniS Posted May 4, 2016 Report Posted May 4, 2016 επισης... το μεγαλο βαρελακι της BMC μπορει να μπει σ αυτο το μοτερ? Quote
koge Posted May 8, 2016 Report Posted May 8, 2016 Θα πρότεινα σε όποιον θέλει να βάλει φίλτρο ελευθέρας σε diesel να βρει να δώσει αλλού τα λεφτά του καθώς ντίζελ + φίλτρο ελευθέρας=μια τρύπα στο νερό. Απο εκεί και πέρα ο καθένας αποφασίζει και κάνει ότι του αρέσει, εκτός αν έχετε αλλαγμένα μπέκ, αντλία και τούρμπο, οπότε πάω πάσο. Quote
Vassilis63 Posted May 8, 2016 Report Posted May 8, 2016 Σε αυτοκίνητο φίλου, ΜΙΝΙ ΟΝΕ 1.4D 75HP βγάλαμε το χάρτινο (καθαρό) εργοστασιακό φίλτρο από το φιλτροκούτι αφήνοντας το κενό και από 75 gr/s που τραβούσε πριν πήγε στα 77gr/s. Δεν ξέρω αν η διαφορά των 2 γραμμαρίων το δευτερόλεπτο είναι μεγάλη, πάντως υπάρχει. Quote
nikdev Posted May 10, 2016 Report Posted May 10, 2016 Ο maf διαβαζει Ελαχιςτα παραπανω λογω πολυ μικρου τουρμπο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote
koge Posted May 10, 2016 Report Posted May 10, 2016 Τα ντίζελ δεν λειτουργούν όπως τα βενζίνης, ο λίγο παραπάνω αέρας δεν νομίζω ότι θα φέρει και περισσότερο καύσιμο ενώ λίγο περισσότερο καύσιμο θα καεί χωρίς επιπλέον αέρα και χωρίς κάποιο πρόβλημα. Ο αέρας εισέρχεται σταθερά στο κινητήρα και αυτό που αυξάνεται πιέζοντας το γκάζι είναι το πετρέλαιο, κάτι το οποίο δεν μπορεί να συμβεί σε καμία περίπτωση σε κινητήρα βενζίνης όπου πρέπει να αυξάνονται παράλληλα. Για αυτό το λόγο λέμε ότι δεν έχει νόημα η όποια επέμβαση στην εισαγωγή των ντίζελ. 2 Quote
ANGO Posted May 30, 2016 Report Posted May 30, 2016 Αυτό το φίλτρο τι λέει; http://www.revotechnik.com/product-details/air-filter-intake-kits/propanel-air-filter-288-x-176-rv582m700101&engineid=236 Quote
Teo62045 Posted August 1, 2016 Report Posted August 1, 2016 Ο μόνος λόγος είναι για να μην το πεταμε να το καθαρίζουμε.απόδοση δεν....όπως και η εξάτμιση δεν φέρνει αποτέλεσμα...Μόνο πρόγραμμα. Quote
ANGO Posted November 16, 2016 Report Posted November 16, 2016 Αυτό τι λέει; http://pipercross.net.gr/?subcats=Y&search_performed=Y&dispatch=products.search&make_id=56&model_id=796&serie_id=3740&search=Πήγαινε Quote
leonenero Posted April 19, 2017 Report Posted April 19, 2017 On 10/5/2016 at 5:28 ΠΜ, nikdev said: Ο maf διαβαζει Ελαχιςτα παραπανω λογω πολυ μικρου τουρμπο. Sent from my iPhone5 using Tapatalk nikdev θυμασαι τι τουρμπινα φορανε τα 1.6 tdi (ΜΚVI & MKVII?) έχει περιθωρια βελτιωσης το συγκεκριμενο μοτερ όπως στα 1.4 TSI MKV που επερναν αλογα για πλάκα? Quote
vasilisrx8 Posted April 19, 2017 Report Posted April 19, 2017 με πρόγραμμα χωρίς να βγάλεις το dpf και άμα βάλεις μεγαλύτερη εξάτμιση πάνε κοντά στα 150 άλογα!!αυτά από Έλληνες βελτιώσεις κάπου εκεί και οι βελτιωτες του εξωτερικου. Quote