giorgosdag Posted February 5, 2018 Report Share Posted February 5, 2018 On 13/4/2016 at 10:00 ΜΜ, TeoFele said: Καλησπερα στην παρεα! Σημερα η μερα ξεκινησε υποθετικα για ενα απλο τυπικο σερβις αλλα κατεληξε πολυ ζορικα! Εγιναν αλλαγη λαδια φιλτρο αερος καμπινας λαδιου πετρελαιου στο χωρο μηχανης και το αλλο κατω απο το ρεζερβουαρ! Και εκει καπου ξεκινησαν ολα! Μια λαθος συνδεσμολογια στα σωληνακια και πηρε ολο το συστημα αντλιας μεχρι μπροστα αερα! Εγκλοβιστηκε πολυ αερας και αναγκαστηκα βγαλαμε ολη την αντλια για δοκιμη! Ισως στην ατυχια μας να ημασταν και τυχεροι γτ η αντλια ειχε μερικα [καλα] σκουπηδια και εγινε ενας καλος καθαρισμος και ελεγχος! Τελος καλως ολα καλα παντως! Ανεβαζω και φωτο απο το "μυστικο" φιλτρο για να ξερετε και να εχετε υποψην σας! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλησπέρα και από εμένα παιδιά... Μετά από 100.000 χλμ ( ευτυχώς χωρίς προβλήματα μέχρι στιγμής) παρατήρησα ότι και το δικό μου πόλο "1.2 tdi με Αρ κινητήρα cfwa" έχει και δεύτερο φίλτρο πετρελαίου σαν αυτό του teofele και επειδή θέλω να το αλλάξω δεν ξέρω με ποιον κωδικό να το ψάξω για να πάρω άλλο και πόσα bar πίεση πρέπει να έχει?? Γνωρίζει κανείς που το άλλαξε να μου πεί?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spdrosin Posted February 6, 2018 Report Share Posted February 6, 2018 (edited) Sorry για το λίγο offtopic, αλλά για να μην ανοίξω άλλο θέμα (κι αυτό φίλτρο είναι): φίλτρο αέρα κάθε πότε αλλάζουμε (εμείς οι "τρίχες" που αλλάζουμε κι όλα τ' άλλα φίλτρα στα 15.000 χλμ) ; Edited February 6, 2018 by spdrosin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Εγώ προσωπικά κάθε 30.000 αφού δεν κυκλοφορω σε περιοχές με υψηλή περιεκτικοτητα σε σκόνη κλπ. Τώρα, αν αναφέρεσαι σε φίλτρο αέρα καμπίνας, το άλλο κάθε χρόνο, όταν εξασθενει η απόδοση του ενεργού άνθρακα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 έχω βάλει λίγο πιο ελεύθερο και το βγάζω κάθε 10000χλμ και το πλένω!!!Piper cross άμα δεν κάνω λάθος είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spdrosin Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 18 hours ago , faniaros said: Εγώ προσωπικά κάθε 30.000 αφού δεν κυκλοφορω σε περιοχές με υψηλή περιεκτικοτητα σε σκόνη κλπ. Τώρα, αν αναφέρεσαι σε φίλτρο αέρα καμπίνας, το άλλο κάθε χρόνο, όταν εξασθενει η απόδοση του ενεργού άνθρακα. Όχι καλά κατάλαβες - για φίλτρο αέρα εισαγωγής ρώτησα. Άρα καλά είμαι - κι εγώ εκεί έλεγα να το αλλάξω στο δεύτερο service στα 30.000χλμ. Σ' ευχαριστώ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Καλησπέρα και πάλι παιδιά.... Μετά από αλλαγή φίλτρων πετρέλαιου (γιατί το δικό έχει και 2 Φίλτρα ένα κοντά στο ντεποζιτο και ένα μπροστά στην μηχανή) σε polo tdi 1.2 μοντέλο του 2011 παράτησα ότι αργεί λίγο στο να πάρει μπρος.... Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό? Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 6 hours ago , giorgosdag said: Καλησπέρα και πάλι παιδιά.... Μετά από αλλαγή φίλτρων πετρέλαιου (γιατί το δικό έχει και 2 Φίλτρα ένα κοντά στο ντεποζιτο και ένα μπροστά στην μηχανή) σε polo tdi 1.2 μοντέλο του 2011 παράτησα ότι αργεί λίγο στο να πάρει μπρος.... Ξέρει κανείς που μπορεί να οφείλεται αυτό? Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά... Από μπαταρία κοίταξες είσαι καλά?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Ναι πέρυσι την άλλαξα.. Είναι καινούργια... Και πριν αλλάξω τα φίλτρα έπαιρνε μπρος κανόνικα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 20 λεπτά πριν , giorgosdag said: Ναι πέρυσι την άλλαξα.. Είναι καινούργια... Και πριν αλλάξω τα φίλτρα έπαιρνε μπρος κανόνικα.... Μήπως έχεις τίποτα αέρα μέσα στο κύκλωμα??? Το φίλτρο πετρελαίου σου έχει από κάτω καμία τάπα να μπορείς να την ξεβηδώσεις και να βγάλει ότι αέρα έχεις μέσα σε αυτό. Γιατί κανονικά και εγώ που είχα diesel στην αντιπροσωπία μου είχαν γεμίσει με πετρέλαιο τα σωλινακια και μετά το φίλτρο μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Το πάνω φίλτρο που είναι μπροστά στην μηχανή δεν έχει σίγουρα τάπα το άλλο που είναι κάτω στο ντεποζιτο εκείνο έχει μια εισαγωγή μια εξαγωγή και μια ταπουλα.... Το πάνω φίλτρο και εγώ τι γέμισα πετρέλαιο πριν το βάλω το κάτω δεν το γέμισα ούτε τα σωλινακια τα γέμισα.... Δλδ λες να βγάλω αυτήν την τάπα από το κάτω φίλτρο μπας και κράτησε αέρα εκεί και διορθωθεί το πρόβλημα? Απλά ξέρεις το σκέφτομαι ότι αν είχε αέρα δεν θα έπρεπε εφόσον πάρει μπρος και δουλέψει το αυτοκίνητο δεν θα τον βγάλει τον αέρα? Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και γενικά που ασχολείσαι με το θέμα μου... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 35 λεπτά πριν , giorgosdag said: Το πάνω φίλτρο που είναι μπροστά στην μηχανή δεν έχει σίγουρα τάπα το άλλο που είναι κάτω στο ντεποζιτο εκείνο έχει μια εισαγωγή μια εξαγωγή και μια ταπουλα.... Το πάνω φίλτρο και εγώ τι γέμισα πετρέλαιο πριν το βάλω το κάτω δεν το γέμισα ούτε τα σωλινακια τα γέμισα.... Δλδ λες να βγάλω αυτήν την τάπα από το κάτω φίλτρο μπας και κράτησε αέρα εκεί και διορθωθεί το πρόβλημα? Απλά ξέρεις το σκέφτομαι ότι αν είχε αέρα δεν θα έπρεπε εφόσον πάρει μπρος και δουλέψει το αυτοκίνητο δεν θα τον βγάλει τον αέρα? Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και γενικά που ασχολείσαι με το θέμα μου... Αν μπορείς να το κάνεις κάντο, δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Εκτός και αν τελείως συμπληρωματικά σου έβγαλε το αμάξι σου κάτι άλλο?? Και απλός να έπεσε μαζί με την αλλαγή στα φίλτρα. Άλλη περιπτοση μπορεί να έχεις κάποιο θέμα (λογικά) με την Βαλδιβα πίεσης του ρεζερβουαρ σου. Αλλά και πάλι λίγο δύσκολος. Στον κινητήρα σου μήπως έχεις εκεί στα σωλινακια καυσίμου καμία φούσκα που τρομπαρι το καύσιμο??? Πάντος πιστεύω ότι ίσως να Είσαι από τους τυχερούς που έχουν δίπλα φίλτρο diesel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Ναι πρέπει μόνο στα πρώτα tdi polo να βάζανε 2 Φίλτρα γιατί από ότι διάβασα και εδώ μέσα εγώ και ακόμα ένας έχουμε... Εκτός αν είναι φίλτρο νεροπαγιδα.... Θα το κάνω ένα τεστ αύριο και θα το δω... Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα το ότι δεν παίρνει τσακμακι όπως πρώτα απλά φοβάμαι μην δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα και την πατήσω.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 8 λεπτά πριν , giorgosdag said: Ναι πρέπει μόνο στα πρώτα tdi polo να βάζανε 2 Φίλτρα γιατί από ότι διάβασα και εδώ μέσα εγώ και ακόμα ένας έχουμε... Εκτός αν είναι φίλτρο νεροπαγιδα.... Θα το κάνω ένα τεστ αύριο και θα το δω... Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα το ότι δεν παίρνει τσακμακι όπως πρώτα απλά φοβάμαι μην δημιουργηθεί κάποιο άλλο πρόβλημα και την πατήσω.... Το πίσω φίλτρο που έχεις είναι το ίδιο με αυτό που είχα στο δικό μου polo 6R. Δεν νομίζω να το έχεις σαν νεροπαγιδα. Κανονικά τα φίλτρα που έχουν την τάπα είναι αυτά που είναι στον κινητήρα, και να είναι σε ποιό βολικό σημείο για να το καθαρίσεις από νερα και βρομιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 5, 2018 Report Share Posted May 5, 2018 Το μπροστά δεν έχει σίγουρα τάπα.... Εχει 2 σωληνάκια εισαγωγή εξαγωγή... Το πίσω έχει όμως και μια ταπουλα.... Και επειδή δεν το γέμισα κιόλας πιστεύω ότι μάλλον πρέπει εκεί να κράτησε αέρα και να μου το κάνει όλο το θέμα.... Είναι σαν αυτό που έβαλε φώτο ο φίλος στα πρώτα ποστ αυτού του θέματος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 6, 2018 Report Share Posted May 6, 2018 Δεν πρόλαβα σήμερα να δω το πρόβλημα με την δύσκολη εκκίνηση αλλά το έκανα μια μεγάλη βόλτα κοντά στα 40χλμ και το πρόβλημα δεν λύθηκε... Όσο έψαξα και όσο ρώτησα οι περισσότεροι μου λέμε ότι πολύ πιθανό το κύκλωμα μου μετά την αλλάγη φίλτρων δεν είναι τελείως Στέγανο και ότι από κάπου παίρνει αέρα και γι αυτό αργεί λίγο να πάρει μπρος.... Αύριο θα κοιτάξω πάλι όλες τις συνδέσεις και το ξανά δοκιμάζω.... Πάντως να διακρίζει πετρέλαιο από κάπου δεν είδα.... Αν κάποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο θα ήταν πολύ χρήσιμη πληροφορία για μένα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 10, 2018 Report Share Posted May 10, 2018 Καλημέρα παιδιά.... Απλά θέλω να σας ενημερώσω για το θέμα μου.... Τελικά δεν τα πειραξα καθόλου τα φίλτρα λόγο δουλειάς και το αυτοκίνητο έφτιαξε από μόνο του.... Ίσως όμως να βοήθησε και ένα ξεμπουκωμα που τι έκανα στην εθνική με πάνω από 170χμ/ωρα.... Πολύ πιθανό να είχε κρατήσει αέρα το πίσω φίλτρο που δεν το γέμισα με πετρέλαιο κατά την αλλαγή και μετά από μέρες και με το ξεμπουκωμα να έφυγε ο αέρας και το πολακι μου ξανά γύρισε στους παλιούς του ρυθμούς.... Παίρνει μπρος σαν τσακμακι πάλι.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κώστας Ζαφειρίου Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 Καλησπέρα κι από μένα. Όσον αφορά το φίλτρο κάτω από το ρεζερβουάρ έχει βάλει κανείς 6,6bar? Γιατί απ΄ότι είδα στο πρόγραμμα φοράει 5,2bar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 Εγώ φίλε έβαλα 5.2... Απλά δεν το γέμισα πετρέλαιο και για καμιά 10αρια φορές είχα μια μικρή καθυστέρηση στην μπρος στο μιζαρισμα.... Μετά από ένα καλό ξεμπουκωμα (δεν ξέρω αν έφταιγε αυτο) έστρωσε.... Μάλλον είχε κρατήσει λίγο αέρα μέσα και ζοριζοταν λίγο..... Αλλά έστρωσε και πλέον όλα καλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κώστας Ζαφειρίου Posted May 24, 2018 Report Share Posted May 24, 2018 Έχω παραγγείλει το δικό του 5.2bar και αύριο θα μου έρθει και θα το αλλάξω. Μου ανάβει ένα λαμπάκι με βλάβη P0087 και ψαχνομαι να την βρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 24, 2018 Report Share Posted May 24, 2018 Το λαμπάκι check engine σου ανάβει? Πάντως αυτή η ένδειξη είναι χαμηλή πίεση μπεκιερας... Μην ξεχάσεις να το γεμίσεις πριν βάλεις το καινούριο φίλτρο πάνω.... Εγώ τα άλλαξα και τα 2 μαζί και έβαλα και ένα καθαριστικό στο ντεποζιτο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κώστας Ζαφειρίου Posted May 24, 2018 Report Share Posted May 24, 2018 (edited) Και το check engine ανάβει που και που όμως όχι συνέχεια. Το άλλο πιο πολύ. Edited May 24, 2018 by Κώστας Ζαφειρίου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosdag Posted May 24, 2018 Report Share Posted May 24, 2018 Το λαμπάκι της προθερμανσης είναι.... Μόνο αυτή την βλάβη σου βγάζει? Ποιο πόλο έχεις? Μήπως έχεις καιρό να αλλάξεις τα φίλτρα και σου βγάζει την ένδειξη χαμηλή πίεση στο κύκλωμα? Η έχεις κάπου απώλεια η τα παίξε η αντλία.... Δεν ξέρω τι να πω.... Μακάρι να μην είναι κατι σοβαρό.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κώστας Ζαφειρίου Posted May 24, 2018 Report Share Posted May 24, 2018 (edited) Polo 6r 1.2tdi Αυτή την ένδειξη βγάζει και μετά από 5-6 φορές που θα τη σβήσω ανάβει το check engine. Φίλτρο Είχα αλλάξει πριν δύο χιλιάδες χιλιόμετρα μετά ξανά άλλαξα τώρα πάλι αλλά πάλι τα ίδια. Μέτρησα επιστροφές από μπεκ και είναι εντάξει μέτρησα την αντλία τη βοηθητική του σηκώνει πάνω από 6 bar πίεση οπότε όλα καλά. Για αυτό τώρα θα αλλάξω το κάτω το φίλτρο Μήπως φταίει αυτό. Τι άλλο να κάνω; Edited May 24, 2018 by Κώστας Ζαφειρίου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κώστας Ζαφειρίου Posted May 26, 2018 Report Share Posted May 26, 2018 Άλλαξα και το κάτω το φίλτρο αλλά πάλι τα ίδια μου κάνει.. επόμενο βήμα για βαλβίδα rail... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...