Jump to content
Hlektra

Αγορά καινούργιου Polo / Βενζίνη ή Diesel?

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα!

 

Έφτασε η στιγμή να δώσω το παλιό μου Polo και κοιτάω για αγορά καινούργιου..

Δυσκολεύομαι να αποφασίσω μεταξύ βενζίνης και diesel.

Κάνω περίπου 10-12 χιλ χιλιόμετρα το χρόνο, κυρίως εντός πολης.

Είμαι ανάμεσα στο 1,0 TSI 95PS  Comfortline (βγαίνει γύρω στα 15 χιλ), στο 1,6 TDI SCR 95PS Comfortline (κοντα στα 17) και τελος το 1,6 TDI SCR DSG 95PS Comfortline (20 χιλ περιπου), το οποίο οδήγησα πρόσφατα και εντυπωσιάστηκα.

Κοιτώντας τις επίσημες καταναλώσεις το βενζινοκίνητο το εχει 4,6 , ενω τα diesel ειναι 3,7-4.

Αυτο που με προβληματίζει είναι οτι στο test drive (βενζίνη) που κοίταξα τη μέση κατανάλωση έδειξε 10.8 και εκείνη τη στιγμή μου ειπαν οτι η πραγματικη θα είναι γύρω στα 6.5-7 λ.

Υπάρχει κάποιος που να έχει αγοράσει κάποιο απο αυτά τα μοντέλα ή να γνωρίζει πραγματικές καταναλώσεις για αυτούς τους κινητήρες?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Posted
Καλησπέρα!

 

 

 

Έφτασε η στιγμή να δώσω το παλιό μου Polo και κοιτάω για αγορά καινούργιου..

 

Δυσκολεύομαι να αποφασίσω μεταξύ βενζίνης και diesel.

 

Κάνω περίπου 10-12 χιλ χιλιόμετρα το χρόνο, κυρίως εντός πολης.

 

Είμαι ανάμεσα στο 1,0 TSI 95PS  Comfortline (βγαίνει γύρω στα 15 χιλ), στο 1,6 TDI SCR 95PS Comfortline (κοντα στα 17) και τελος το 1,6 TDI SCR DSG 95PS Comfortline (20 χιλ περιπου), το οποίο οδήγησα πρόσφατα και εντυπωσιάστηκα.

 

Κοιτώντας τις επίσημες καταναλώσεις το βενζινοκίνητο το εχει 4,6 , ενω τα diesel ειναι 3,7-4.

 

Αυτο που με προβληματίζει είναι οτι στο test drive (βενζίνη) που κοίταξα τη μέση κατανάλωση έδειξε 10.8 και εκείνη τη στιγμή μου ειπαν οτι η πραγματικη θα είναι γύρω στα 6.5-7 λ.

 

Υπάρχει κάποιος που να έχει αγοράσει κάποιο απο αυτά τα μοντέλα ή να γνωρίζει πραγματικές καταναλώσεις για αυτούς τους κινητήρες?

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Βενζίνη.

Πολλά προβλήματα με το πετρέλαιο

Και έρχονται τα χειρότερα

Επίσης οι τιμές από βλάβες είναι στο θεό

 

 

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Posted (edited)
3 hours ago , Hlektra said:

Καλησπέρα!

 

 

 

Έφτασε η στιγμή να δώσω το παλιό μου Polo και κοιτάω για αγορά καινούργιου..

 

Δυσκολεύομαι να αποφασίσω μεταξύ βενζίνης και diesel.

 

Κάνω περίπου 10-12 χιλ χιλιόμετρα το χρόνο, κυρίως εντός πολης.

 

Είμαι ανάμεσα στο 1,0 TSI 95PS  Comfortline (βγαίνει γύρω στα 15 χιλ), στο 1,6 TDI SCR 95PS Comfortline (κοντα στα 17) και τελος το 1,6 TDI SCR DSG 95PS Comfortline (20 χιλ περιπου), το οποίο οδήγησα πρόσφατα και εντυπωσιάστηκα.

 

Κοιτώντας τις επίσημες καταναλώσεις το βενζινοκίνητο το εχει 4,6 , ενω τα diesel ειναι 3,7-4.

 

Αυτο που με προβληματίζει είναι οτι στο test drive (βενζίνη) που κοίταξα τη μέση κατανάλωση έδειξε 10.8 και εκείνη τη στιγμή μου ειπαν οτι η πραγματικη θα είναι γύρω στα 6.5-7 λ.

 

Υπάρχει κάποιος που να έχει αγοράσει κάποιο απο αυτά τα μοντέλα ή να γνωρίζει πραγματικές καταναλώσεις για αυτούς τους κινητήρες?

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Για τα χιλιόμετρα που γράφεις ότι κάνεις, να πάρεις βενζίνη.

Δεν υπάρχει λόγος να πάρεις diesel. Το diesel είναι για όσους κάνουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρο το χρόνο.

Και γενικά το diesel θέλει χιλιόμετρα, και εκτός πόλης διαδρομές.

 

Δυστυχώς πολύ αγόρασαν diesel για μέσα στην πολύ και έχουν βγάλει βλάβες λόγο διαδρομών μέσα στην πολύ....

 

Αυτό είναι το πρόβλημα με τον μέσω Ελληνα καταναλωτή, αγοράζει diesel γιατί είναι της μόδας και το αγοράζει για μέσα στην πόλη....

Και μετά κλαίγεται γιατί του βγάζει ζημιές καινούργιο αμάξι,  η και γιατί κοστίζουν τα ανταλλακτικά  από 1500€ έως 2500€ και επάνω...

 

Diesel και ειδικά diesel για μέσα στην πολύ είναι ΘΆΝΑΤΟΣ!! 

 

Αυτή την στιγμή καλύτερη επιλογή είναι βενζίνη και φυσικό αέριο.

Edited by OMINUS
Posted
On 1/10/2018 at 1:11 ΠΜ, OMINUS said:

 

Αυτό είναι το πρόβλημα με τον μέσω Ελληνα καταναλωτή, αγοράζει diesel γιατί είναι της μόδας και το αγοράζει για μέσα στην πόλη....

Και μετά κλαίγεται γιατί του βγάζει ζημιές καινούργιο αμάξι,  η και γιατί κοστίζουν τα ανταλλακτικά  από 1500€ έως 2500€ και επάνω...

 

Diesel και ειδικά diesel για μέσα στην πολύ είναι ΘΆΝΑΤΟΣ!! 

 

τα ταξι βγαζουνε  και αυτα βλαβες?

Guest Polakias TDI
Posted
47 λεπτά πριν , takisbrax said:

τα ταξι βγαζουνε  και αυτα βλαβες?

Όχι βέβαια. Γιατί οι ****ταρίφες έχουν αφαιρέσει DPF, EGR, καταλύτες & ό,τι -ηλεκτρονικό ή μη- μπορεί να βγάλει βλάβη. Έτσι φτάνει και το δικό μου στα 1.000.000+ χλμ.

Posted
τα ταξι βγαζουνε  και αυτα βλαβες?
Όχι τα ταξί δεν βγάζουν βλάβες, όμως καμία σχέση δεν έχουν τα πετρελαιοκίνητα των ταξιτζήδων, με αυτά που αγοράζουμε οι άσχετοι. αρχικά των ταξιτζήδων τα αυτοκίνητα δεν έχουν τούρμπο, έχουν πολλά κυβικά και δουλεύουν maxim 1.800 με 2.000 στροφές. καμία σχέση με τα τούρμπο αυτοκίνητα που μας πουλάνε οι εταιρίες τα οποία δουλεύουν σε στροφές επιπέδου βενζίνης, θέλουν ειδικό τρόπο χειρισμού μέσα στην πόλη αλλά και έξω από αυτήν. Διαφορετικά ζημιές χιλίων έως και τρεις τέσσερις χιλιάδες ευρώ είναι αναμενόμενες. Οι εταιρείες προκειμένου να πουλήσουν, αποκρύπτουν την αλήθεια της χρήσης τους από τους αγοραστές.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που Όλα σχεδόν τα εργοστάσια έχουν ανακοίνωση την παύση της παραγωγής των πετρελαιοκίνητων μικρών αυτοκινήτων.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Posted
Για τα χιλιόμετρα που γράφεις ότι κάνεις, να πάρεις βενζίνη.
Δεν υπάρχει λόγος να πάρεις diesel. Το diesel είναι για όσους κάνουν πολλά περισσότερα χιλιόμετρο το χρόνο.
Και γενικά το diesel θέλει χιλιόμετρα, και εκτός πόλης διαδρομές.
 
Δυστυχώς πολύ αγόρασαν diesel για μέσα στην πολύ και έχουν βγάλει βλάβες λόγο διαδρομών μέσα στην πολύ....
 
Αυτό είναι το πρόβλημα με τον μέσω Ελληνα καταναλωτή, αγοράζει diesel γιατί είναι της μόδας και το αγοράζει για μέσα στην πόλη....
Και μετά κλαίγεται γιατί του βγάζει ζημιές καινούργιο αμάξι,  η και γιατί κοστίζουν τα ανταλλακτικά  από 1500€ έως 2500€ και επάνω...
 
Diesel και ειδικά diesel για μέσα στην πολύ είναι ΘΆΝΑΤΟΣ!! 
 
Αυτή την στιγμή καλύτερη επιλογή είναι βενζίνη και φυσικό αέριο.
Το φυσικό αέριο που γράφεις είναι καλό μόνο για κάποιον που κάνει συγκεκριμένες διαδρομές και μπορεί εύκολα να προμηθευτεί το καύσιμο αυτό και μιλάμε για εργοστασιακή κατασκευή, διαφορετικά με τη μετατροπή του βενζινοκινητήρα σε φυσικό αέριο, προσθέτει τεράστιο βάρος στο χώρο αποσκευών που σημαίνει χάνει και το χώρο αποσκευών, και προσθέτει πάρα πολύ μεγάλο βάρος με ότι αυτό συνεπάγεται και στην κατανάλωση του αυτοκινήτου και στις αναρτήσεις, τις οποίες κανονικά πρέπει να αλλάξει και να βάλει ενισχυμένες. Κι αν έχετε υπόψη σας τις μετατροπές σε υγραέριο καμία σχέση δεν έχουν οι δεξαμενές αυτές με του φυσικού αερίου

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Posted
2 hours ago , GEORGE-2 said:

Το φυσικό αέριο που γράφεις είναι καλό μόνο για κάποιον που κάνει συγκεκριμένες διαδρομές και μπορεί εύκολα να προμηθευτεί το καύσιμο αυτό και μιλάμε για εργοστασιακή κατασκευή, διαφορετικά με τη μετατροπή του βενζινοκινητήρα σε φυσικό αέριο, προσθέτει τεράστιο βάρος στο χώρο αποσκευών που σημαίνει χάνει και το χώρο αποσκευών, και προσθέτει πάρα πολύ μεγάλο βάρος με ότι αυτό συνεπάγεται και στην κατανάλωση του αυτοκινήτου και στις αναρτήσεις, τις οποίες κανονικά πρέπει να αλλάξει και να βάλει ενισχυμένες. Κι αν έχετε υπόψη σας τις μετατροπές σε υγραέριο καμία σχέση δεν έχουν οι δεξαμενές αυτές με του φυσικού αερίου

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

δεν αναφέρθηκα σε μετατροπή αερίου.:huh:

αλλα σε εργοστασιακού οχήματος αέριο.       

Posted

Καλησπέρα, θα σου πρότεινα να πάρεις καλύτερα βενζίνη παρά πετρέλαιο, λόγω ότι κινείσαι κυρίως εντός πόλης. Ωστόσο ο 1.0 tsi που το έχει φίλος μου σε golf είναι ιδιαίτερα οικονομικός της τάξεως των 5-5,5 l/100km σε μικτό κύκλο. Πιστεύω άμα δεν πηγαίνεις σβέλτα ή δεν έχεις "βαρύ πόδι" κάπου εκεί θα κυμαίνεται και στο polo, ίσως και λιγότερο.  

Posted
20 hours ago , GEORGE-2 said:

Όχι τα ταξί δεν βγάζουν βλάβες, αρχικά των ταξιτζήδων τα αυτοκίνητα δεν έχουν τούρμπο, έχουν πολλά κυβικά και δουλεύουν maxim 1.800 με 2.000 στροφές.

 

καποτε....τωρα ειναι τουρμπατα ολα και με νορμαλ κυβικα. 

 

οσους ταξιτζιδες με οκταβια και αν ρωτησα ακουσα καλα λογια γενικα.

οσι εχουνε πασατ,τα βριζουνε ολη μερα. τελικα τι συμβαινει μεσα στο vw group?

Posted
καποτε....τωρα ειναι τουρμπατα ολα και με νορμαλ κυβικα. 
 
οσους ταξιτζιδες με οκταβια και αν ρωτησα ακουσα καλα λογια γενικα.
οσι εχουνε πασατ,τα βριζουνε ολη μερα. τελικα τι συμβαινει μεσα στο vw group?
Δεν εχουν τουρμπο? Τι αλλο θα ακουσω
Posted
18 hours ago , takpanos said:
22 hours ago , takisbrax said:
καποτε....τωρα ειναι τουρμπατα ολα και με νορμαλ κυβικα. 
 
οσους ταξιτζιδες με οκταβια και αν ρωτησα ακουσα καλα λογια γενικα.
οσι εχουνε πασατ,τα βριζουνε ολη μερα. τελικα τι συμβαινει μεσα στο vw group?

Δεν εχουν τουρμπο? Τι αλλο θα ακουσω

μπορεις σε παρακαλω να μας πεις ενα συγχρονο ταξι και οχι 10ετιας+ που δεν εχει τουρμπινα?

Posted
On 30/9/2018 at 9:35 ΜΜ, Hlektra said:

Καλησπέρα!

 

Έφτασε η στιγμή να δώσω το παλιό μου Polo και κοιτάω για αγορά καινούργιου..

 

Δυσκολεύομαι να αποφασίσω μεταξύ βενζίνης και diesel.

 

Κάνω περίπου 10-12 χιλ χιλιόμετρα το χρόνο, κυρίως εντός πολης.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

βενζινη να παρεις αφου κανεις σχετικα λιγα χλμ καθε χρονο.

μην μπλεξεις με ντιζελ εκτος και αν το αμαξι δεν σταματα καθολου(30.000+ χλμ ανα ετος)

Posted

Στον george πηγαινε το ποστ.
Ελεγε πως δεν εχουν τουρμπο τα ταξι και ειναι διαφορετικα με τα δικα μας

μπορεις σε παρακαλω να μας πεις ενα συγχρονο ταξι και οχι 10ετιας+ που δεν εχει τουρμπινα?
Posted
On 20/10/2018 at 5:54 ΜΜ, GEORGE-2 said:

Όχι τα ταξί δεν βγάζουν βλάβες, όμως καμία σχέση δεν έχουν τα πετρελαιοκίνητα των ταξιτζήδων, με αυτά που αγοράζουμε οι άσχετοι. αρχικά των ταξιτζήδων τα αυτοκίνητα δεν έχουν τούρμπο, έχουν πολλά κυβικά και δουλεύουν maxim 1.800 με 2.000 στροφές. καμία σχέση με τα τούρμπο αυτοκίνητα που μας πουλάνε οι εταιρίες τα οποία δουλεύουν σε στροφές επιπέδου βενζίνης, θέλουν ειδικό τρόπο χειρισμού μέσα στην πόλη αλλά και έξω από αυτήν. Διαφορετικά ζημιές χιλίων έως και τρεις τέσσερις χιλιάδες ευρώ είναι αναμενόμενες. Οι εταιρείες προκειμένου να πουλήσουν, αποκρύπτουν την αλήθεια της χρήσης τους από τους αγοραστές.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που Όλα σχεδόν τα εργοστάσια έχουν ανακοίνωση την παύση της παραγωγής των πετρελαιοκίνητων μικρών αυτοκινήτων.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

θεωρίες συνωμοσίας μέρος 500000.ελεος τι διαβάζουμε ρε παιδιά;

ταξί χωρίς τούρμπο

ντίζελ μικρά που δουλεύουν στροφές βενζίνης

οι εταιρίες αποκρύπτουν τον τρόπο χρήσης.

ότι να ναι.ενημερωσου λίγο ρε φίλε πριν πετάξεις τα μαργαριτάρια σου διαβάζουν και άνθρωποι που δεν ξέρουν!!!!

 

Posted
On 20/10/2018 at 5:54 ΜΜ, GEORGE-2 said:

.αρχικά των ταξιτζήδων τα αυτοκίνητα δεν έχουν τούρμπο, έχουν πολλά κυβικά και δουλεύουν maxim 1.800 με 2.000 στροφές. καμία σχέση με τα τούρμπο αυτοκίνητα που μας πουλάνε οι εταιρίες τα οποία δουλεύουν σε στροφές επιπέδου βενζίνης, 
 

εγω δεν εχω δει εως τωρα  ντιζελ που να εχει δυναμη μετα  τις 3.000 αντε 3.500 στοφες.

 

το αμαξι μου ειναι ντιζελ και οταν εκανα ερευνα αγορας οσα και αν δοκιμασα σε test drive μετα τις 3.200 στροφες ειχανε τερματισει απο δυναμη. 

Posted (edited)

Αν κανεις πολλα χλμ εκτος πολης παρε diesel.... αν κανεις πολλα χλμ εντος πολης παρε φυσικο αεριο....αν κανεις λιγα χλμ παρε βενζινη

 

αν κανεις 10-12 χιλ χλμ το χρονο (που ειναι λιγα για να δικαιολογησεις την αγορα diesel) η καλυτερη επιλογη ειναι βενζινη ή αν δεν βιαζεσαι το αμαξι φυσικο αεριο μιας και εχει μεγαλο χρονο παραδοσης

Edited by zlatcopraga
Posted
30 λεπτά πριν , takisbrax said:

εγω δεν εχω δει εως τωρα  ντιζελ που να εχει δυναμη μετα  τις 3.000 αντε 3.500 στοφες.

 

το αμαξι μου ειναι ντιζελ και οταν εκανα ερευνα αγορας οσα και αν δοκιμασα σε test drive μετα τις 3.200 στροφες ειχανε τερματισει απο δυναμη. 

τα diesel μεχρι 1600 κυβικα ισχυει οτι δεν εχουν δυναμη μετα τις 3500.... απο 2000 κυβικα και πανω ομως ειναι αλλη ιστορια...το δικο μου παει 4200 χωρις πτωση ισχυος

Posted

Το 90% των ταξί πλέον είναι τουρμπατα! Με τον 1.9tdi κινητηρα τα παλαιότερα και με τον 1.6 κάποια καινούρια! Μιλάω για την πληθώρα φυσικά υπάρχουν και 2.0....

Posted (edited)

Παίδες μία ερώτηση. Το νέο polo (2018) highline με τα 115ps, έχει ταμπούρα κι αυτό, ή δισκόφρενα; Κάπου πήρε το μάτι μου στο δρόμο ένα νέο polo με πίσω δίσκους ενώ ξέρω ότι όλα είναι με ταμπούρα. Εκτός κι αν αυτό με τα 115 άλογα είναι με δίσκους πίσω... Όποιος ξέρει ας διαφωτίσει!

Edited by Z3R@tuL
Posted

Φίλε αν δεν ξέρεις ηδη από μόνος σου ότι χρειάζεσαι diesel πάρε βενζίνη.
Το diesel είναι μόνο για όσους ξέρουν γιατί θα το αγοράσουν.

Posted
On 29/10/2018 at 3:40 ΜΜ, Z3R@tuL said:

Παίδες μία ερώτηση. Το νέο polo (2018) highline με τα 115ps, έχει ταμπούρα κι αυτό, ή δισκόφρενα; Κάπου πήρε το μάτι μου στο δρόμο ένα νέο polo με πίσω δίσκους ενώ ξέρω ότι όλα είναι με ταμπούρα. Εκτός κι αν αυτό με τα 115 άλογα είναι με δίσκους πίσω... Όποιος ξέρει ας διαφωτίσει!

θα πάρεις πάλι Polo???? 

 

αν δεν με θυμάσαι μπες εδώ να φρεσκάρεις τη μνήμη σου: 

:rock: 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.