nikolakis Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 Παίδες ποιος συνδυασμός είναι καλύτερος bilstein με eibach ελατήρια ή bilstein με h&r ελατήρια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 bilstein+eibach=κουτσουρο bilstein+h&r=πιο νορμαλ καταστασεις απο τον πρωτο συνδυασμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Γειά σας παιδιά! Είμαι καινούργιος στο site και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που κατα την αποψή μου θεωρώ πιο σίγουρο... Πήγα στην αντιπροσωπία της vw και ρώτησα εάν μπορώ να βάλω τα αμορτισέρ απο το polo gti -εγώ έχω την έκδωση με τα 100 άλογα. Μετα απο λίγο ψάξιμο στον υπολογιστή μου είπε ο υπάλληλος οτι γίνεται και οτι κοστίζει γύρο στα 800-900E. Επειδή αυτό σκοπεύω να κάνω θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις στους έμπειρους... Η συγκεκριμένη τιμή περιλαμβάνει και τα ελατήρια; Μήπως ξέρετε τι μάρκα είναι; Διαβασα σε περιοδικά και έμαθα ότι το gti είναι πιο σκληρό, έχει 1,5 εκατοστό πιο κοντά ελατήρια που συνυπολογίζοντας τους κατα 2,2% μεγαλύτερους τροχους απο το δικό μου (185-->205) ουσιαστικά έχουν το ίδιο ύψος (έτσι όπως είναι τώρα) και τέλος έχουν μεγάλη διαδρομή (και αρκετή άνεση που θέλω). Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι τα αμορτισέρ αυτά "ταιριάζουν γάντι" στο αυτοκίνητο και δεν θα έχω προβλήματα... Αυτό που παρατήρησα κοιτώντας και τα δύο αυτοκίνητα είναι οτι τα δικά μου αμορτισέρ (στην βάση των μπροστινών ελατηρίων) έχουν 2 πράσινους κύκλους και 2 κόκκινους, ενώ του gti έχουν 2 πράσινους και 3 κόκκινους κύκλους. Μήπως ξέρετε τι σημαίνουν αυτά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Καλησπέρα φίλε και καλώς ήρθες στην παρέα μας. ¶ν και δέν είμαι και ο πιό ειδικός στο θέμα που ρωτάς ώς κάτοχος του gti θα σου πώ τα εξής: 1. του gti είναι πιό σκληρά απο τα δικά σου αλλά για gti είναι πολύ μαλακά 2. έχει πιό κοντά ελατήρια αλλά και πιό σκληρά που σημαίνει ότι στο δικό σου αμάξι που έχει πιό ελαφρύ μοτέρ δέν εγγυώμαι ότι θα χαμηλώσει, αντιθέτως μπορεί και λόγω του ότι δέν έχεις τόσο βάρος ώστε να τα "πατήσεις" να κάτσουν μήπως σου βγεί και πιό ψηλό απο ότι είσαι τώρα. 3. Αυτό που γράφεις για τα λάστιχα δέν είναι το ύψος αλλά το φάρδος των ελαστικών, το gti φοράει 205(φάρδος) - 45(προφίλ) - 16(διάμετρος ζάντας), το δικό σου 185(φάρδος) - 60(προφίλ) - 14(διάμετρος ζάντας) οπότε η διαφορά είναι μικρότερη ( απο 1765 το "βήμα" πάει σε 1800) οπότε δές με τα νέα δεδομένα τί διαφορές μπορεί να έχεις. 4. Η μάρκα τους είναι SACHS αλλά όχι τα performance, είναι τα sport με μαμά ελατήρια VW. 5. Το κόστος είναι μεγάλο αυτό που σου είπαν, ο ξάδερφός μου έβαλε σε 6Ν2 τα performance χωρίς ελατήρια με 350 ευρώ ( έ, και άλλα 140 τα ελατήρια 490, καμία σχέση με 800 - 900Ε) 6. Για τους μπλέ και πράσινους κόκκους, εεεεε συγνώμη, κύκλους εννοώ, ρώτα το Skip να σου πεί 7. Και τέλος, άν τις θές τόσο πολύ περίμενε λίγο ακόμα να πάρεις τις δικές μου μεταχειρισμένες, που θα αντικατασταθούν σύντομα και σε χαμηλότερη τιμή. Αυτααααααααααα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Εχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε phantom. Όσον αφορά το 185-->205 το έθεσα λάθος... Λέγοντας τους αριθμούς αυτούς εννοούσα όλες τις μεταβολές που υπάρχουν μεταξύ των δυο τροχών. Σε μια ιστοσελίδα (http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit) που γράφει τις μεταβολές στους τροχούς, γράφοντας τα μεγέθη των τροχών που έγραψες θα δείς οτι η διάμετρος των τροχών σου είναι κατα 2,24% μεγαλύτερη απο των δικών μου. Και πράγματι μετρόντας (το ύψος απο) το δικό μου polo με το gti παρατήρησα οτι έχουν το ίδιο ύψος. Ουσιαστικά αυτό που λέω είναι οτι έχει μεγαλύτερους τροχούς με πιο κοντά ελατήρια. Αλλά δεν είχα σκεφτεί και το βάρος... Τι διαφορές έχουν τα performance απο τα sport; Τι μου προτίνετε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Παιδιά έχω κι εγω κάποιες απορίες. Έχω τις 14άρες ζάντες και τα μαμίσια ελατήρια και αμορτισέρ. Σκοπεύω να βάλω τις 16άρες ζάντες που προτείνει ο κατασκευαστής αλλά δεν θέλω να ψηλώσει το αμάξι (100ps sportline). Αυτό που θέλω είναι να "σφήξει" περισσότερο, αλλά να μην είναι κούτσουρο. Απο όλα όσα διάβασα τα bilstein sport είναι η ιδανική επιλογή, αλλά απο ελατήρια; θα πειράξουν 1,5 εκατοστό πιο χαμηλά ελατήρια; Ποια προτίνετε; Όπως καταλάβατε είμαι αρκετά άσχετος και δεν θέλω να λάνω λάθη... Και κάτι τελευταίο, το gti τι ελατήρια φοράει; Σας ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted September 15, 2007 Report Share Posted September 15, 2007 Παιδιά έχω κι εγω κάποιες απορίες. Έχω τις 14άρες ζάντες και τα μαμίσια ελατήρια και αμορτισέρ. Σκοπεύω να βάλω τις 16άρες ζάντες που προτείνει ο κατασκευαστής αλλά δεν θέλω να ψηλώσει το αμάξι (100ps sportline). Αυτό που θέλω είναι να "σφήξει" περισσότερο, αλλά να μην είναι κούτσουρο. Απο όλα όσα διάβασα τα bilstein sport είναι η ιδανική επιλογή, αλλά απο ελατήρια; θα πειράξουν 1,5 εκατοστό πιο χαμηλά ελατήρια; Ποια προτίνετε; Όπως καταλάβατε είμαι αρκετά άσχετος και δεν θέλω να λάνω λάθη... Και κάτι τελευταίο, το gti τι ελατήρια φοράει; Σας ευχαριστώ βαζονταν μεγαλητερες ζαντες το αμαξι θα ψηλωσει θες δεν θες.οποτε θα το χαμηλωσεις αναλογα,ελατηρια με bilstein sport θα βαλεις HR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopas Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 (edited) εγω εβαλα την προηγουμενη εβδομαδα 16αρες και πλεον αισθανομαι πως οδηγαω τζιπ. Σαν να εχω το cross polo. θα κατεβω και σε αγωνες 4Χ4! Οποτε με βλεπω να του τραβαω και ενα χαμηλωμα κατα τα χριστουγεννα(αν βρω λεφτα!). p.s.Γιατι τα bilstein sport με eibach ελατηρια δεν πανε? Edited September 21, 2007 by geopas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 βαζονταν μεγαλητερες ζαντες το αμαξι θα ψηλωσει θες δεν θες.οποτε θα το χαμηλωσεις αναλογα,ελατηρια με bilstein sport θα βαλεις HR +1000000 αυτο το συνδυασμο αναρτησεων εχω εμπιστευτει και γω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted September 22, 2007 Report Share Posted September 22, 2007 Τα sport θα έχουν κάποιο πρόβλημα με τα H&R τα 3ποντα; Επειδή λένε πως δεν είναι για χαμήλωμα... Μήπως τα sprint είναι πιο κατάληλλα; Εκτός του οτι είναι για χαμήλωμα (τα sprint) έχουν καμία αλλη διαφορά απο τα sport; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stergios_arv Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Παιδιά εγώ εχω πολύ μαλακές αναρτήσεις (το αμαξι μαυ έχει 80000 κμ)και Θελω να αλλάξω τις ανατρήσεις θα καταφέρω τίποτα με αυτό η πρέπει να αλλαξώ τα ελατηρια για να μην πηγαίνει το αμαξι σαν βάρκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Drummer Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Παιδιά εγώ εχω πολύ μαλακές αναρτήσεις (το αμαξι μαυ έχει 80000 κμ)και Θελω να αλλάξω τις ανατρήσεις θα καταφέρω τίποτα με αυτό η πρέπει να αλλαξώ τα ελατηρια για να μην πηγαίνει το αμαξι σαν βάρκα. Κοίτα θα αλλάξει πολύ το αμάξι με αναρτήσεις αλλά άν του αλλάξεις ελατήρια χαμηλώνοντας το λίγο θα στρίβει καλύτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stergios_arv Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Δηλαδή με αλλαγή αναρτήσεων πιστεύετε πως δεν θα καταφέρω και πολλά?Kαι για αλλαγη ελατηρίων και αναρτήσεων τι προτείνετε σε μια καλή τιμή (ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Drummer Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Δηλαδή με αλλαγή αναρτήσεων πιστεύετε πως δεν θα καταφέρω και πολλά?Kαι για αλλαγη ελατηρίων και αναρτήσεων τι προτείνετε σε μια καλή τιμή (ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ) Κοίτα εγώ που έβαλα bilstein & eibach μου πήγε 600Ε.Τώρα άς σου πούν κι άλλοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stergios_arv Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν να βαλω στο πολακι μου τις sachs που ειναι και λαδιου και αερα τι γνωμη εχετε?Φοραω ηδη τις μανισιες αναρτησεις που οπος λετε ειναι τις sachs και παει σαν πλιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias16v Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 φιλε στεργιε βαλε bilstein sport και χωρις ελατηρια θα σου το μεταμορφωσει!!!γυρω στα 400 με 450 ευρα....εγω αφτα εχω και ακομα με 14αρες ζαντες ειμαι και το αμξι ειναι μερα με νυχτα..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niikos Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 (edited) και εγω παρόμοια διλήματα εχω αυτή την εποχή. είμαι στα 93000 χιλιόμετρα , πριν μια εβδομάδα πέρασα ΚΤΕΟ και μέσα στουσ επομενους μήνες πρέπει να περάσω σε κάτι πιο σφικτό. Δεν θέλω να το πάω στο πολύ σφικτό γιατι το αμάξι δεν προβλέπεται να αλλάξει απο πλευράς ισχύος. 14αρες ζάντες φοράει. Τι έχετε να προτείνεται? Ουσιαστικά θέλω να μειώσω την κλίση που παίρνει στις στροφές και να είναι και άνετο στις ανωμαλίες, να μην γίνει πετρα.. Edited October 15, 2007 by niikos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted October 24, 2007 Report Share Posted October 24, 2007 Τα sport θα έχουν κάποιο πρόβλημα με τα H&R τα 3ποντα; Επειδή λένε πως δεν είναι για χαμήλωμα... Μήπως τα sprint είναι πιο κατάληλλα; Εκτός του οτι είναι για χαμήλωμα (τα sprint) έχουν καμία αλλη διαφορά απο τα sport; Έχω βάλει τα Bilstein Sport σε Α4 quattro με μαμά ελατήρια (δυστυχώς όπως και με το Polo έτσι κι εκεί έχω το πρόβλημα ότι αν χαμηλώσω δε θα μπαίνει στο γκαράζ). Το αποτέλεσμα ήταν άψογο και το αμάξι έγινε αγνώριστο. Θυμάμαι όμως κατά την τοποθέτηση ότι εγραφε στα συνιδευτικά χαρτιά οτι το Sport ειναι για μαμά ελατήρια ή για ελατήρια χαμηλώματος στα πρότυπα κατασκευαστή (δηλαδή S-line για τα Audi ή Sportline για τα VW που είναι 1,5 πόντο πιο κοντά απο τα απλά μαμά). Ένας καλός συνδιασμός δηλαδή κατά τη γνώμη μου ειναι τα Bilistein Sport με ελατήρια Sportiline, για κατι τέτοιες περιπτώσεις που το χαμήλωμα προκαλεί προβληματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 18, 2007 Report Share Posted November 18, 2007 φοπάω εδω και 15.000 χλμ τα koni με 3 πόντους χαμιλότερα eibach και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένοςθα σου πρότοινα την μεσαία ρύθμηση η οποία είναι αρκετά σφηχτή για τα κιλά του 9n. στα υπέρ είναι οτι και ο πιο περίεργος μπορει να βρεί την ρύθμηση που θέλει μόνος του - τα Κοκκινα εχεις ή τα Κιτρινα φιλε μου ? ρυθμιση μονο στην αποσβεση συμπιεσης μπορεις να κανεις στα μεν βγαζοντας απο το αμαξι στα δε με την στροφιγγα ,τα αλλα 2 Κιτ που δινει η Koni επιδεχονται ρυθμισεις που εννοεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Λοιπον οπως πολλοι ξερετε εχω το πολακι το 9Ν3 GTI. Ψαχνομαι να βαλω καποια αναρτηση η οποια να πληροι καποιες απαιτησεις μου: -Να ειναι σκληρη μεν (να στριβει το αμαξι αλλα δεν θα το χωνω ουτε θα πηγαινω σε πιστα) αλλα δεν θελω να πεφτω σε λακουβα και να κανω headbanging... -Nα παταει κατω επιτελους γιατι με τη βελτιωση βεβαια εχει αρχισει να μην παταει οταν πατας αρκετο γκαζι -Να χαμηλωσει το αμαξι αλλα οχι να γινει και σαυρα γιατι μενω σε περιοχη που εχει μεγαλης κλισης ανηφορες και δεν θα μπορω να ανεβω.(Δηλαδη μιλαμε για <=3ποντους χαμηλωμα) Το να βαλω coilover οπως η KW V2 αξιζει η κανω και τη δουλεια μου και με κατι αλλο(δεν θελω κατι φτηνο απλα.θελω κατι ποιοτικο και ας στοιχισει και λιγο παραπανω)?Σημειωτεον οτι εχω μπει σε leon με την V3 και ουτε κοπαναγε ουτε τιποτα.Ειναι βεβαια και τα λεφτα στη μεση που η 2 θα μου ερθει γυρω στα 1300-1400.Πειτε μου οι γνωστες ποια ειναι τα πλεονεκτηματα και ποια τα μειονεκτηματα της καθε προτασης.Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 Εγώ μπορώ να σου πώ αυτό που έχω κάνει εγώ.Koni κίτρινα ρυθμιζόμενα σε απόσβεση με ελατήρια eibach 3.5 πόντους κάτω.Τα ελατήρια που έχω εγώ είναι αρκετά δυνατά και κοπανάει λίγο.Τα αμαρτισέρ α ρυθμίζεις όπως θές.Από κράτημα καμία σχέση με τα μαμά.Είναι σαν να μπαίνεις σε άλλο αμάξι.Το αμάξι σου θα πατήσει καλά.Στο όριο υπάρχει μία μικρή περίπτωση να εχεις μία μικρή προοδευτική υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού ανάλογα τα ελαστικά που θα έχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afterdark Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 bilstein αμορτισερ και HR ελατηρια....πολυ καλη επιλογη και χωρις τριγμους στα πλαστικα της καμπινας........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos1024 Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Καλημέρα, είμαι αρκετό καιρό μέλος του club και παρακολουθώ τις συζητήσεις σας οι οποίες αν και είναι διαφωτιστικές δεν έχω βρει απάντηση στο δικό μου θέμα και για αυτό αποφάσισα να ζητήσω τα φώτα σας. Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ στο polo μου (9Ν) και δε θέλω κάτι εξειδικευμένο (sport συμπεριφορά, χαμήλωμα, κλπ) αλλά κάποια αμορτισέρ που να ταιριάζουν στα εργοστασιακά ελατήρια και αν είναι δυνατό πιο ποιοτικά. Από αυτά που έχω διαβάσει εδώ και ότι έχω ακούσει από τους διάφορους ειδικούς και μη, έχω καταλήξει σε Bilstein μαύρα και Monroe. Οι άλλες δυο μάρκες που προτείνονται για VW είναι Sachs και Koni. Μιλάω πάντα για τις απλές σειρές της κάθε εταιρίας. Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει για κάποια από αυτά για polo 9N σχετικά με απόδοση, ποιότητα, κλπ και μπορεί να βοηθήσει.. να βοηθήσει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Μπορείς να ανατρέξεις σε άλλα, παλιότερα θέματα για ανάρτηση για 9N και να βρεις τις απαντήσεις που θες. Επιπλέον, αν χρειαστείς κάποια πληροφορία, ρωτάς εκεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Θα σου προτεινα KW II. Υπαρχει και η λυση της μη inox που παιζει στα λεφτα της KW I της inox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...