Jump to content
bear

Polo 9N - Αμορτισέρ & Eλατήρια [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Γειά σας παιδιά! Είμαι καινούργιος στο site και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που κατα την αποψή μου θεωρώ πιο σίγουρο...

Πήγα στην αντιπροσωπία της vw και ρώτησα εάν μπορώ να βάλω τα αμορτισέρ απο το polo gti -εγώ έχω την έκδωση με τα 100 άλογα. Μετα απο λίγο ψάξιμο στον υπολογιστή μου είπε ο υπάλληλος οτι γίνεται και οτι κοστίζει γύρο στα 800-900E. Επειδή αυτό σκοπεύω να κάνω θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις στους έμπειρους...

Η συγκεκριμένη τιμή περιλαμβάνει και τα ελατήρια; Μήπως ξέρετε τι μάρκα είναι;

Διαβασα σε περιοδικά και έμαθα ότι το gti είναι πιο σκληρό, έχει 1,5 εκατοστό πιο κοντά ελατήρια που συνυπολογίζοντας τους κατα 2,2% μεγαλύτερους τροχους απο το δικό μου (185-->205) ουσιαστικά έχουν το ίδιο ύψος (έτσι όπως είναι τώρα) και τέλος έχουν μεγάλη διαδρομή (και αρκετή άνεση που θέλω). Αυτό που σκέφτομαι είναι οτι τα αμορτισέρ αυτά "ταιριάζουν γάντι" στο αυτοκίνητο και δεν θα έχω προβλήματα...

Αυτό που παρατήρησα κοιτώντας και τα δύο αυτοκίνητα είναι οτι τα δικά μου αμορτισέρ (στην βάση των μπροστινών ελατηρίων) έχουν 2 πράσινους κύκλους και 2 κόκκινους, ενώ του gti έχουν 2 πράσινους και 3 κόκκινους κύκλους. Μήπως ξέρετε τι σημαίνουν αυτά;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε και καλώς ήρθες στην παρέα μας.

¶ν και δέν είμαι και ο πιό ειδικός στο θέμα που ρωτάς ώς κάτοχος του gti θα σου πώ τα εξής:

1. του gti είναι πιό σκληρά απο τα δικά σου αλλά για gti είναι πολύ μαλακά

2. έχει πιό κοντά ελατήρια αλλά και πιό σκληρά που σημαίνει ότι στο δικό σου αμάξι που έχει πιό ελαφρύ μοτέρ δέν εγγυώμαι ότι θα χαμηλώσει, αντιθέτως μπορεί και λόγω του ότι δέν έχεις τόσο βάρος ώστε να τα "πατήσεις" να κάτσουν μήπως σου βγεί και πιό ψηλό απο ότι είσαι τώρα.

3. Αυτό που γράφεις για τα λάστιχα δέν είναι το ύψος αλλά το φάρδος των ελαστικών, το gti φοράει 205(φάρδος) - 45(προφίλ) - 16(διάμετρος ζάντας), το δικό σου 185(φάρδος) - 60(προφίλ) - 14(διάμετρος ζάντας) οπότε η διαφορά είναι μικρότερη ( απο 1765 το "βήμα" πάει σε 1800) οπότε δές με τα νέα δεδομένα τί διαφορές μπορεί να έχεις.

4. Η μάρκα τους είναι SACHS αλλά όχι τα performance, είναι τα sport με μαμά ελατήρια VW.

5. Το κόστος είναι μεγάλο αυτό που σου είπαν, ο ξάδερφός μου έβαλε σε 6Ν2 τα performance χωρίς ελατήρια με 350 ευρώ ( έ, και άλλα 140 τα ελατήρια 490, καμία σχέση με 800 - 900Ε)

6. Για τους μπλέ και πράσινους κόκκους, εεεεε συγνώμη, κύκλους εννοώ, ρώτα το Skip να σου πεί tongue.giftongue.gif

7. Και τέλος, άν τις θές τόσο πολύ περίμενε λίγο ακόμα να πάρεις τις δικές μου μεταχειρισμένες, που θα αντικατασταθούν σύντομα και σε χαμηλότερη τιμή. B)

Αυτααααααααααα.

Link to comment
Share on other sites

Εχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε phantom.

Όσον αφορά το 185-->205 το έθεσα λάθος... Λέγοντας τους αριθμούς αυτούς εννοούσα όλες τις μεταβολές που υπάρχουν μεταξύ των δυο τροχών. Σε μια ιστοσελίδα (http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit) που γράφει τις μεταβολές στους τροχούς, γράφοντας τα μεγέθη των τροχών που έγραψες θα δείς οτι η διάμετρος των τροχών σου είναι κατα 2,24% μεγαλύτερη απο των δικών μου. Και πράγματι μετρόντας (το ύψος απο) το δικό μου polo με το gti παρατήρησα οτι έχουν το ίδιο ύψος. Ουσιαστικά αυτό που λέω είναι οτι έχει μεγαλύτερους τροχούς με πιο κοντά ελατήρια. Αλλά δεν είχα σκεφτεί και το βάρος...

Τι διαφορές έχουν τα performance απο τα sport; Τι μου προτίνετε;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω κι εγω κάποιες απορίες. Έχω τις 14άρες ζάντες και τα μαμίσια ελατήρια και αμορτισέρ. Σκοπεύω να βάλω τις 16άρες ζάντες που προτείνει ο κατασκευαστής αλλά δεν θέλω να ψηλώσει το αμάξι (100ps sportline). Αυτό που θέλω είναι να "σφήξει" περισσότερο, αλλά να μην είναι κούτσουρο. Απο όλα όσα διάβασα τα bilstein sport είναι η ιδανική επιλογή, αλλά απο ελατήρια; θα πειράξουν 1,5 εκατοστό πιο χαμηλά ελατήρια; Ποια προτίνετε; Όπως καταλάβατε είμαι αρκετά άσχετος και δεν θέλω να λάνω λάθη...

Και κάτι τελευταίο, το gti τι ελατήρια φοράει;

Σας ευχαριστώ :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω κι εγω κάποιες απορίες. Έχω τις 14άρες ζάντες και τα μαμίσια ελατήρια και αμορτισέρ. Σκοπεύω να βάλω τις 16άρες ζάντες που προτείνει ο κατασκευαστής αλλά δεν θέλω να ψηλώσει το αμάξι (100ps sportline). Αυτό που θέλω είναι να "σφήξει" περισσότερο, αλλά να μην είναι κούτσουρο. Απο όλα όσα διάβασα τα bilstein sport είναι η ιδανική επιλογή, αλλά απο ελατήρια; θα πειράξουν 1,5 εκατοστό πιο χαμηλά ελατήρια; Ποια προτίνετε; Όπως καταλάβατε είμαι αρκετά άσχετος και δεν θέλω να λάνω λάθη...

Και κάτι τελευταίο, το gti τι ελατήρια φοράει;

Σας ευχαριστώ :D

βαζονταν μεγαλητερες ζαντες το αμαξι θα ψηλωσει θες δεν θες.οποτε θα το χαμηλωσεις αναλογα,ελατηρια με bilstein sport θα βαλεις HR

Link to comment
Share on other sites

εγω εβαλα την προηγουμενη εβδομαδα 16αρες και πλεον αισθανομαι πως οδηγαω τζιπ. Σαν να εχω το cross polo. θα κατεβω και σε αγωνες 4Χ4! :lol: Οποτε με βλεπω να του τραβαω και ενα χαμηλωμα κατα τα χριστουγεννα(αν βρω λεφτα!).

p.s.Γιατι τα bilstein sport με eibach ελατηρια δεν πανε?

Edited by geopas
Link to comment
Share on other sites

βαζονταν μεγαλητερες ζαντες το αμαξι θα ψηλωσει θες δεν θες.οποτε θα το χαμηλωσεις αναλογα,ελατηρια με bilstein sport θα βαλεις HR

+1000000

αυτο το συνδυασμο αναρτησεων εχω εμπιστευτει και γω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.....

Link to comment
Share on other sites

Τα sport θα έχουν κάποιο πρόβλημα με τα H&R τα 3ποντα; Επειδή λένε πως δεν είναι για χαμήλωμα... Μήπως τα sprint είναι πιο κατάληλλα; Εκτός του οτι είναι για χαμήλωμα (τα sprint) έχουν καμία αλλη διαφορά απο τα sport;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ εχω πολύ μαλακές αναρτήσεις (το αμαξι μαυ έχει 80000 κμ)και Θελω να αλλάξω τις ανατρήσεις θα καταφέρω τίποτα με αυτό η πρέπει να αλλαξώ τα ελατηρια για να μην πηγαίνει το αμαξι σαν βάρκα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ εχω πολύ μαλακές αναρτήσεις (το αμαξι μαυ έχει 80000 κμ)και Θελω να αλλάξω τις ανατρήσεις θα καταφέρω τίποτα με αυτό η πρέπει να αλλαξώ τα ελατηρια για να μην πηγαίνει το αμαξι σαν βάρκα.

Κοίτα θα αλλάξει πολύ το αμάξι με αναρτήσεις αλλά άν του αλλάξεις ελατήρια χαμηλώνοντας το λίγο θα στρίβει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή με αλλαγή αναρτήσεων πιστεύετε πως δεν θα καταφέρω και πολλά?Kαι για αλλαγη ελατηρίων και αναρτήσεων τι προτείνετε σε μια καλή τιμή (ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ)

Κοίτα εγώ που έβαλα bilstein & eibach μου πήγε 600Ε.Τώρα άς σου πούν κι άλλοι.

Link to comment
Share on other sites

πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν να βαλω στο πολακι μου τις sachs που ειναι και λαδιου και αερα τι γνωμη εχετε?Φοραω ηδη τις μανισιες αναρτησεις που οπος λετε ειναι τις sachs και παει σαν πλιο.

Link to comment
Share on other sites

φιλε στεργιε βαλε bilstein sport και χωρις ελατηρια θα σου το μεταμορφωσει!!!γυρω στα 400 με 450 ευρα....εγω αφτα εχω και ακομα με 14αρες ζαντες ειμαι και το αμξι ειναι μερα με νυχτα..!!

Link to comment
Share on other sites

και εγω παρόμοια διλήματα εχω αυτή την εποχή. είμαι στα 93000 χιλιόμετρα , πριν μια εβδομάδα πέρασα ΚΤΕΟ και μέσα στουσ επομενους μήνες πρέπει να περάσω σε κάτι πιο σφικτό. Δεν θέλω να το πάω στο πολύ σφικτό γιατι το αμάξι δεν προβλέπεται να αλλάξει απο πλευράς ισχύος. 14αρες ζάντες φοράει. Τι έχετε να προτείνεται? Ουσιαστικά θέλω να μειώσω την κλίση που παίρνει στις στροφές και να είναι και άνετο στις ανωμαλίες, να μην γίνει πετρα..

Edited by niikos
Link to comment
Share on other sites

Τα sport θα έχουν κάποιο πρόβλημα με τα H&R τα 3ποντα; Επειδή λένε πως δεν είναι για χαμήλωμα... Μήπως τα sprint είναι πιο κατάληλλα; Εκτός του οτι είναι για χαμήλωμα (τα sprint) έχουν καμία αλλη διαφορά απο τα sport;

Έχω βάλει τα Bilstein Sport σε Α4 quattro με μαμά ελατήρια (δυστυχώς όπως και με το Polo έτσι κι εκεί έχω το πρόβλημα ότι αν χαμηλώσω δε θα μπαίνει στο γκαράζ). Το αποτέλεσμα ήταν άψογο και το αμάξι έγινε αγνώριστο.

Θυμάμαι όμως κατά την τοποθέτηση ότι εγραφε στα συνιδευτικά χαρτιά οτι το Sport ειναι για μαμά ελατήρια ή για ελατήρια χαμηλώματος στα πρότυπα κατασκευαστή (δηλαδή S-line για τα Audi ή Sportline για τα VW που είναι 1,5 πόντο πιο κοντά απο τα απλά μαμά). Ένας καλός συνδιασμός δηλαδή κατά τη γνώμη μου ειναι τα Bilistein Sport με ελατήρια Sportiline, για κατι τέτοιες περιπτώσεις που το χαμήλωμα προκαλεί προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

φοπάω εδω και 15.000 χλμ τα koni με 3 πόντους χαμιλότερα eibach και ειμαι απόλυτα ευχαριστημένος

θα σου πρότοινα την μεσαία ρύθμηση η οποία είναι αρκετά σφηχτή για τα κιλά του 9n.

στα υπέρ είναι οτι και ο πιο περίεργος μπορει να βρεί την ρύθμηση που θέλει μόνος του

^_^ - τα Κοκκινα εχεις ή τα Κιτρινα φιλε μου ? ρυθμιση μονο στην αποσβεση συμπιεσης μπορεις να κανεις στα μεν βγαζοντας απο το αμαξι στα δε με την στροφιγγα ,τα αλλα 2 Κιτ που δινει η Koni επιδεχονται ρυθμισεις που εννοεις

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον οπως πολλοι ξερετε εχω το πολακι το 9Ν3 GTI. Ψαχνομαι να βαλω καποια αναρτηση η οποια να πληροι καποιες απαιτησεις μου:

-Να ειναι σκληρη μεν (να στριβει το αμαξι αλλα δεν θα το χωνω ουτε θα πηγαινω σε πιστα) αλλα δεν θελω να πεφτω σε λακουβα και να κανω headbanging...

-Nα παταει κατω επιτελους γιατι με τη βελτιωση βεβαια εχει αρχισει να μην παταει οταν πατας αρκετο γκαζι

-Να χαμηλωσει το αμαξι αλλα οχι να γινει και σαυρα γιατι μενω σε περιοχη που εχει μεγαλης κλισης ανηφορες και δεν θα μπορω να ανεβω.(Δηλαδη μιλαμε για <=3ποντους χαμηλωμα)

Το να βαλω coilover οπως η KW V2 αξιζει η κανω και τη δουλεια μου και με κατι αλλο(δεν θελω κατι φτηνο απλα.θελω κατι ποιοτικο και ας στοιχισει και λιγο παραπανω)?Σημειωτεον οτι εχω μπει σε leon με την V3 και ουτε κοπαναγε ουτε τιποτα.Ειναι βεβαια και τα λεφτα στη μεση που η 2 θα μου ερθει γυρω στα 1300-1400.Πειτε μου οι γνωστες ποια ειναι τα πλεονεκτηματα και ποια τα μειονεκτηματα της καθε προτασης.Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μπορώ να σου πώ αυτό που έχω κάνει εγώ.Koni κίτρινα ρυθμιζόμενα σε απόσβεση με ελατήρια eibach 3.5 πόντους κάτω.Τα ελατήρια που έχω εγώ είναι αρκετά δυνατά και κοπανάει λίγο.Τα αμαρτισέρ α ρυθμίζεις όπως θές.Από κράτημα καμία σχέση με τα μαμά.Είναι σαν να μπαίνεις σε άλλο αμάξι.Το αμάξι σου θα πατήσει καλά.Στο όριο υπάρχει μία μικρή περίπτωση να εχεις μία μικρή προοδευτική υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού ανάλογα τα ελαστικά που θα έχεις.

Link to comment
Share on other sites

bilstein αμορτισερ και HR ελατηρια....πολυ καλη επιλογη και χωρις τριγμους στα πλαστικα της

καμπινας........

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

είμαι αρκετό καιρό μέλος του club και παρακολουθώ τις συζητήσεις σας οι οποίες αν και είναι διαφωτιστικές δεν έχω βρει απάντηση στο δικό μου θέμα και για αυτό αποφάσισα να ζητήσω τα φώτα σας.

Θέλω να αλλάξω αμορτισέρ στο polo μου (9Ν) και δε θέλω κάτι εξειδικευμένο (sport συμπεριφορά, χαμήλωμα, κλπ) αλλά κάποια αμορτισέρ που να ταιριάζουν στα εργοστασιακά ελατήρια και αν είναι δυνατό πιο ποιοτικά. Από αυτά που έχω διαβάσει εδώ και ότι έχω ακούσει από τους διάφορους ειδικούς και μη, έχω καταλήξει σε Bilstein μαύρα και Monroe. Οι άλλες δυο μάρκες που προτείνονται για VW είναι Sachs και Koni. Μιλάω πάντα για τις απλές σειρές της κάθε εταιρίας.

Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει για κάποια από αυτά για polo 9N σχετικά με απόδοση, ποιότητα, κλπ και μπορεί να βοηθήσει.. να βοηθήσει!

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Μπορείς να ανατρέξεις σε άλλα, παλιότερα θέματα για ανάρτηση για 9N και να βρεις τις απαντήσεις που θες.

Επιπλέον, αν χρειαστείς κάποια πληροφορία, ρωτάς εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου προτεινα KW II.

Υπαρχει και η λυση της μη inox που παιζει στα λεφτα της KW I της inox.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.