Guest GiannisKO Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 (edited) Η εξήγηση είναι απλή.1. Τα αμορτισερ είναι φτιγμένα να δουλύουν με μία συγκεκριμένη διαδρομή. Αν εσύ κοντύνεις τα ελατήρια, τα αμορτισέρ θα είναι μονίμως πιεσμένα. Αυτό σημαίνει ότι πολύ πιο γρήγορα θα σου πετάξουν τα λάδια και θα χαλάσουν.2. Ακόμα και πριν χαλάσουν, λόγω της μειωμένης διαδρομής στην οποία θα δουλεύουν, δεν θα κάνουν σωστή απόσβεση των καρδασμών και δεν θα κρατάνε και σωστά στις στροφές. Edited May 6, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Θα καταστρέψεις τα αμορτισέρ σου πολύ γρήγορα, μη το κάνεις, χειρότερο κράτημα θα έχεις. Το χαμήλωμα από μόνο του περισσότερο κακό κάνει παρά καλό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 κανε ολοκληρωμενη δουλεια η μη κανεις τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Η αμορτισέρ σε μαμά ελατήρια, ή ελατήρια και αμορτισέρ μαζί... ποτέ ελατήρια σε μαμά αμορτισέρ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GiannisKO Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 euxaristw polu!!!!foithths eimai to kerato mou!pou tha brw xrhma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted February 22, 2006 Report Share Posted February 22, 2006 πάρε αμορτισέρ μόνο, θα σου το δέσει πάρα πολύ το αυτοκίνητο σε πρώτη φάση. Αργότερα αν δέν είσαι 100% ικανοποιημένος, αλλάζεις και τα ελατήρια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Το καλυτερο ειναι να γινουν και τα 2 μαζι γιατι διαφορετικα υπολογισε και επι 2 φορες τοποθετηση & ευθυγραμμιση. Παντως για ενα μικρο χρονικο διαστημα γυρω στους 2-3 μηνες η αλλαγη μονο των ελατηριων βελτιωνει την συμπεριφορα αλλα εξαρταται και απο την ως τωρα κατασταση των αμορτισερ και φυσικα οπως αναφερθηκε μετα πας για καινουρια αμορτισερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 (edited) Καλημέρα φίλοι του φόρουμ! Αποφάσισα (τελικά) να αλλάξω τα αμορτισέρ του Polo.Δεν θέλω να το χαμηλώσω και θέλω να κρατήσω τα μαμά ελατήρια Είμαι μεταξύ Blistein Sport και Sachs Performance · Τα Sachs Performance μπαίνουν με τα μαμά ελατήρια ή είναι για χαμήλωμα? · Πια από τα παραπάνω πιστεύεται ότι είναι καλύτερα και γιατί? Θέλω σκληρό αυτοκίνητο αλλά όχι και κούτσουρο… Edited April 10, 2006 by super sayian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 βαλε bilstein! τα εχω βαλει σε BMW με μαμα ελατηρια και απλα ειναι μια χαρα! βελτιωθηκε το κρατημα ! σφηκτο αλλα οχι κοπανιμα! καμια σχεση με τα μαμα αμορτισερ! τα Sachs Performance ξερω οτι ειναι για χαμηλομα οποτε δεν σου κανουν! τα "απλα" Sachs (οχι χαμηλοματος )απλα δεν εχουν καμια σχεση με τα μπιλστειν! ειναι σαν τα μαμα αμορτιρερ (οταν εβαλα bilstein στο BMW φιλος με ιδιο bmw εβαλε τα Sachs με μαμα ελατηρια και αυτος) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 και οι 2 ειναι πολυ καλες εταιρειες κ συνεπως προιοντα η bilstein ειναι πιο διαδεδομενη κ σιγουρα εχει περισσοτερες λυσεις οποτε σε βλεπω για εκει βεβαια υπαρχει κ η λυση για sachs me 20mm ελατηρια που ειναι πολυ χαλαρος συνδιασμος γιατι το σκεφτομαι για μενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Ευχαριστώ παιδιά!!! Αφού τα Sachs Performance είναι για μόνο χαμήλωμα τότε πάω για Blistein Sport. Μου είπαν όμως και για τα Κoni τα κίτρινα τα ρυθμιζόμενα. Αυτά είναι όμως πιο ακριβά από τα Blistein. Eίναι καλύτερα από τα Blistein. αξίζουν την διαφορά στα λεφτά τους? Μου είπε μάστορας ότι με τα Koni τα κίτρινα το αυτοκίνητο στις στροφές θα γέρνει περισσότερο από ότι με τα Blistein Sport, γιατί τα koni είναι λαδιού ενώ τα blistein αέρος-λαδιού. Ισχύει αυτό η είναι λόγια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 Μου είπε μάστορας ότι με τα Koni τα κίτρινα το αυτοκίνητο στις στροφές θα γέρνει περισσότερο από ότι με τα Blistein Sport, γιατί τα koni είναι λαδιού ενώ τα blistein αέρος-λαδιού.Ισχύει αυτό η είναι λόγια? τα μπιλστειν ναι ειναι αεροσ-λαδιου για τα κονι δεν ξερω! αυτο που ξερω απο φιλους ειναι οτι κοπανανε! αν θες την γνωμη μου βαλε μπιλστειν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 15, 2006 Report Share Posted March 15, 2006 μπορεις να βαλεις και τα bilstein τα μαυρα.ειναι κι αυτα καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 koni κόκκινα (αερίου - λαδιού) 450 ευρώ χωρίς χαμήλωμα, χωρίς κοπάνημα και με πολύ καλό κράτημα. ¶σε που μπορείς να τα ρυθμίσεις σε κλίμακες σκληρότητας . τα bilstein sport καλά μεν αλλά πολύ σκληότερα από τα Koni. τιμή τα ίδια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΤΑΖ Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 εγώ έβαλα στο δικό μου πριν από 3 εβδομάδες τα κίτρινα BILSTEIN με ελατήρια HR. το αυτοκίνητο έχει αλλάξει τελείως συμπεριφορά.Είναι σκληρό (όχι παρα πολύ),αλλά τωρα βλέπω τι έχανα τόσο καιρό που δεν τις είχα αλλάξει. Και επειδή το έψαξα (και την πάτησα βεβαίως!!!) πιστεύω οτι ο συνδιασμός αυτων των 2 είναι πολύ πολύ καλός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chrome Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 (edited) τα κονι κοπανάνε πάρα πολύ όσον αφορά τα sachs αν είναι τα απλά είναι οκ αλλά τα performance είναι για χαμήλωμα καλυτερα όπως λές να βάλεις bilstein τα sport όμως έτσι? και θα είσαι οκ με τα μαμά ελατήρια!! Edited March 16, 2006 by chrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P18T Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 (edited) Τα koni (κιτρινα) δεν κοπανανε καθολου και ειναι κλασεις ανωτερα απο τα sachs(κοκκινα) που φορουσα στο πασσατ. Μη ξεχναμε οτι τα koni ειναι ρυθμιζομενα. Φυσικα αν τα βαλεις σε maximum σκληροτητα θα κοπανανε. Και φυσικα τα koni δεν ειναι σκληροτερα απο τα bilstein εκτος κι αν το παρακανεις με τις ρυθμισεις. Γενικα δεν το μετανιωσα που τα εβαλα. Το αμαξι εχει "δεσει" κοβοντας τα "χαζα" των sachs και προπαντων χωρις να χασω καθολου σε ανεση. Edited March 16, 2006 by P18T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted March 17, 2006 Report Share Posted March 17, 2006 Παιδιά ευχαριστώ ξανά!!! Από ότι καταλαβαίνω οι περισσότεροι από εσάς προτείνουν τα bilstein sport και τα Koni τα κίτρινα (δεδομένου ότι δεν θα γίνει χαμήλωμα και ότι παραμένουν τα μαμά ελατήρια). Τώρα πιο από τα δυο είναι καλύτερα, από ότι φαίνεται, μόνο κάποιος που τα έχει δοκιμάσει και τα δυο στο ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να απαντήσει, αλλά είναι και θέμα γούστου. Βέβαια τα Koni έχουν το προτέρημα να ρυθμίζονται αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι πρακτικό να το κάνεις…Προς τα blistein με βλέπω… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sps Posted March 19, 2006 Report Share Posted March 19, 2006 Παιδιά ευχαριστώ ξανά!!!Από ότι καταλαβαίνω οι περισσότεροι από εσάς προτείνουν τα bilstein sport και τα Koni τα κίτρινα (δεδομένου ότι δεν θα γίνει χαμήλωμα και ότι παραμένουν τα μαμά ελατήρια). Τώρα πιο από τα δυο είναι καλύτερα, από ότι φαίνεται, μόνο κάποιος που τα έχει δοκιμάσει και τα δυο στο ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να απαντήσει, αλλά είναι και θέμα γούστου. Βέβαια τα Koni έχουν το προτέρημα να ρυθμίζονται αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι πρακτικό να το κάνεις…Προς τα blistein με βλέπω… Πες στο μαστορα σου οτι ειναι ασχετος! Το αεριο σε ενα αμορτισερ δεν παιζει ρολο στην λειτουργεια του αμορτισερ. Ο ρολος του ειναι για να ψυχεται το λαδι που ζεσταινεται. Εγω εχω εμπειρια απο ολα τα προαναφερθεντα αμορτισερ. Τα bilstein σπριντ ειναο σαν τα σπορτ αλλα για χαμηλωμα, τα εχω 4 χρονια στο πολο και ειναι μια χαρα σε αποδοση υστερα απο 50.000 χλμ. Λογω του οτι ειναι αυτορυθμιζομενο, στις μικροανωμαλιες της πολης συμπεριφερεται σφιχτα μεν αλλα χωρις να κοπαναει, ενω στην πιεση στριβει πολυ καλα. Θα ελεγα πως εχει πιο μαλακη συμπιεση και σκληροτερη αποσβεση. Στο 206 που εχω επισης, δοκιμασα τα sachs performance oπου στα 40.000 χλμ βγηκαν off. Στα πρωτα 20Κ δουλεψαν ικανοποιητικα αλλα μετα ηταν για πεταμα. Το αμαξι μαλακωσε πολυ, κλισεις, ενω καθε ροδα δουλευε στο γαμο του καραγκιοζη,οχι ενιαια σαν αξονας. Τωρα στο 206 εχω τα κονι κιτρινα,τα οποια εδωσαν στο 206 μια συμπεριφορα καρτ, και ολιγον απο rallye! Ειναι πολυ καλα στην αποδοση ους, δεν κουραζονται, οπως και τα sprint, ενω εχουν σκληρη συμπιεση και μαλακοτερη αποσβεση σε σχεση με τα sprint. Τελικα δεν ειναι τυχαιο το ονομα καθε μαρκας και πιστευω πως στα αμορτισερ ισχυει το οτι πληρωσεις παιρνεις. Πιστευω επισης πως αξιζει να δωσεις 100 ευρω παραπανω για ενα κονι ή bilstein, τουλαχιστον εχεις το κεφαλι σου υσηχο. αρα στην περιπτωση σου προτεινω bilstein sprint ή koni sport αν χαμηλωσεις, ή bilstein sport ,koni κοκκινα αν δε χαμηλωσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostaspap Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Και τα αμορτισερ που δεν εχουν λαδι και ειναι μονο αεριου πως δουλευουν??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 (edited) Πες στο μαστορα σου οτι ειναι ασχετος!Το αεριο σε ενα αμορτισερ δεν παιζει ρολο στην λειτουργεια του αμορτισερ. Ο ρολος του ειναι για να ψυχεται το λαδι που ζεσταινεται. Εγω εχω εμπειρια απο ολα τα προαναφερθεντα αμορτισερ. Τα bilstein σπριντ ειναο σαν τα σπορτ αλλα για χαμηλωμα, τα εχω 4 χρονια στο πολο και ειναι μια χαρα σε αποδοση υστερα απο 50.000 χλμ. Λογω του οτι ειναι αυτορυθμιζομενο, στις μικροανωμαλιες της πολης συμπεριφερεται σφιχτα μεν αλλα χωρις να κοπαναει, ενω στην πιεση στριβει πολυ καλα. Θα ελεγα πως εχει πιο μαλακη συμπιεση και σκληροτερη αποσβεση. Στο 206 που εχω επισης, δοκιμασα τα sachs performance oπου στα 40.000 χλμ βγηκαν off. Στα πρωτα 20Κ δουλεψαν ικανοποιητικα αλλα μετα ηταν για πεταμα. Το αμαξι μαλακωσε πολυ, κλισεις, ενω καθε ροδα δουλευε στο γαμο του καραγκιοζη,οχι ενιαια σαν αξονας. Τωρα στο 206 εχω τα κονι κιτρινα,τα οποια εδωσαν στο 206 μια συμπεριφορα καρτ, και ολιγον απο rallye! Ειναι πολυ καλα στην αποδοση ους, δεν κουραζονται, οπως και τα sprint, ενω εχουν σκληρη συμπιεση και μαλακοτερη αποσβεση σε σχεση με τα sprint. Τελικα δεν ειναι τυχαιο το ονομα καθε μαρκας και πιστευω πως στα αμορτισερ ισχυει το οτι πληρωσεις παιρνεις. Πιστευω επισης πως αξιζει να δωσεις 100 ευρω παραπανω για ενα κονι ή bilstein, τουλαχιστον εχεις το κεφαλι σου υσηχο. αρα στην περιπτωση σου προτεινω bilstein sprint ή koni sport αν χαμηλωσεις, ή bilstein sport ,koni κοκκινα αν δε χαμηλωσεις. OK SPS αλλά με μπέρδεψες λίγο… Πια η διαφορά μεταξύ Koni κόκκινα και Koni κίτρινα και Koni sport? Νόμιζα ότι τα κίτρινα Koni δεν χρειάζονται χαμήλωμα....Ειμαι λίγο άσχετος αν δεν το καταλάβατε.... Ξέρεται Κανά καλό μάστορα να πάω για την αλλαγή? Μένω στο Κουκακι. Edited March 20, 2006 by yannis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 Koni κόκκινα χωρίς χαμήλωμα (αλλά με στάδια σκληρότητας) κίτρινα με χαμήλωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannis Posted March 20, 2006 Report Share Posted March 20, 2006 (edited) Koni κόκκινα χωρίς χαμήλωμα (αλλά με στάδια σκληρότητας)κίτρινα με χαμήλωμα. Ωραια Ειδα σε παλιοτερο post για καποιον καλό μαστορα στην Θηβων (πόσο?) και Ιερολοχιτων.Τσακουλερης αν δεν κανω λαθος. Ξερει κανεις το τηλεφωνο του? Συγνωμη για τις πολλές ερωτησεις αλλα δεν ειμαι σχετικός. Edited March 20, 2006 by yannis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sps Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 Και τα αμορτισερ που δεν εχουν λαδι και ειναι μονο αεριου πως δουλευουν??? Καλα, που τα μαθαινετε αυτα τα παραμυθια? Ειναι δυνατον ο αποσβεστηρας=αμορτισερ να μην δουλευει χωρις λαδι? Ελα Χριστε και Παναγια, μαλλον καποιοι ξαναανακαλυψαν τον τροχο και δεν το ξερω! Το μεσο για να αποσβεστει η ταλαντωση ειναι το λαδι!!! Κονι σπορτ= κονι κιτρινα Ειναι η σειρα χαμηλωματος της κονι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 Sirio center, νέο κόσμο τηλ. 9017855 Ηλία Ηλιού 36. Πουπάκης , Βοτανικός, Κωνσταντίνου Αγίου Δημητρίου 326 Τηλ.: 210 9850054, 210 9813189 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...