Jump to content
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 69 Guests (See full list)

    • There are no registered users currently online
  • Member Statistics

    20,471
    Total Members
    1,229
    Most Online
    Sonap
    Newest Member
    Sonap
    Joined
  • Forum Statistics

    40.9k
    Total Topics
    557.7k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • εγω απαντησα συγκεκριμενα,πιο συγκεκριμενα δεν γινεται.αν εχεις θεμα με τα αγγλικα σου η' εχεις θεμα κατανοησης εγω δεν φταιω.οι περιγραφες σου ειναι εικασιες,εμενα ειναι επιστημονικα επιχειρηματα μεταφερομενα μεσα απο εγκυρα φορουμ και σαιτ.μπορεις να ψαξεις και εσυ.δεν λεω οτι δεν υπαρχουν  ανθρωποι σαν εσενα που δεν ξερουν και λενε την αποψη τους,απλα η απαντηση ειναι αυτη που σου δινω.εκεινοι την δεχονται,εσυ οχι,αν εισαι πεισματαρης δεν φταιει η απαντηση αλλα εσυ. χαχα,αυτο που το διαβασες? φερε μου το αποσπασμα και εγω θα σου φερω 10 5λιτρα 0-20.ειναι De facto επειδη το λες εσυ? δεν υπαρχεις! βασικα δεν υπαρχει πουθενα αυτο που ισχυριζεσαι,ειναι λαθος.το πρωτο συνθετικο high temp της λεξης αυτης δεν παραπεμπει σε υψηλες θερμοκρασιες μονο για υψηλες ταχυτητες οπως νομιζεις λανθασμενα.δοκιμασε να κατεβεις τσιμισκη δευτερα πρωι,σαββατο βραδυ,σταματα-ξεκινα,φαναρια,χαλαρη οδηγηση δεν ειναι αυτη? και θα δεις την θερμοκρασια του λαδιου να βραζει,στα κοκκινα.αυτη η χρηση ειναι πιο σκληρη για το λαδι αποτι ο αυτοκινητοδρομος και οι γρηγορες επιταχυνσεις..αλλα αν δεν ξερεις τα βασικα πως να επιχερηματολογησω μαζι σου και να καταλαβεις τι σου λεω? το 0-20 αρχιζει απο 2.0 μεχρι ανωτερο 2.9.εγω εδωσα το καλυτερο σεναριο,ακομα χειροτερα ,κοιτα   Grade_______________________________ Phosphorus________Zinc_________HTHS_________ASH__________TBN Mobil1 ESP X2 0w20 VW 508/509_______ 880____________950___________2.6___________ .8___________ 12.1 Mobil 1 ESP 0w-30 VW504/507__________800____________ 900__________ 3.5___________ .8____________ 7.6   αυτο λαδι ειναι ενα καλο -20αρι,εχει ιδια βαση και προσθετα με το -30αρι..διαφερουν ομως κατα ενα ολοκληρο βαθμο στην προστασια δλδ το HTHS.και turbo=hths .ειναι τεραστιες οι καταπονησεις ενος τουρμπο ,υψηλες θερμοκρασιες στον θαλαμο και καταπονησεις,θελεις μικροτερη προστασια εκει?δικαιωμα σου. αν υπηρχαν μονο -20αρια στην αγορα τοτε αυτα θα εβαζα.απο τη στιγμη που υπαρχουν τα 30αρια,40αρια ακομα και ειναι μεσα στην προδιαγραφη μου και ειναι προτεινομενα και απο τον κατασκευαστη εγω αυτα θα βαζω.να βαλουν -20αρια οι οπαδοι της οικολογιας!
    • -          Αποφεύγεις να πάρεις συγκεκριμένη θέση στις συγκεκριμένες περιγραφές που σου έχω εκθέσει και που στηρίζουν υπό προϋποθέσεις την ‘’αθωότητα’’ του ευαίσθητου κατά τα άλλα 0-20 (π.χ. στυλ οδήγησης, ελεγχόμενες θερμοκρασίες κλπ)…Ρώτησε τουλάχιστον κάποιον από αυτούς που εργάζονται στις μπίζνες δοκιμών λαδιών (όπως λες) ποια είναι η γνώμη τους, εκθέτοντας τους τα συγκεκριμένα που παραθέτω…Θα έχει ενδιαφέρον η απάντηση. -          Αυτά που είχες γράψει, εννοείται ότι τα διάβασα…Τώρα όμως είναι άλλο το θέμα μας και όχι η γενικότητα ‘’απόρριψη λιπαντικού 0-20’’…Δεν είμαι λάτρης του συγκεκριμένου λαδιού, αλλά είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι, δεν έρχεται η συντέλεια των κινητήρων με τα 20άρια…Τογιότα, Χιουντάι, Φόρντ και άλλα, με 20άρι κινούνται και χωρίς κανένα πρόβλημα…Το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα DPCA της VW, ειδικά για τους νορμάλ πατενταρισμένους οδηγούς. -          Το υψηλότερο hths, βοηθάει μόνο αν θεωρείς ότι η οδήγησή σου είναι κάπως πιο σκληρή από τον μέσο όρο…De facto αυτό. -          Λάδι 0-20 με hths 2,9;;;…Τι ευτυχία!...Για δείξε μου ένα! -          Ας μην το κουράζουμε όμως άλλο…Ούτε εσύ θα αλλάξεις γνώμη ούτε κι εγώ!...Ο καθένας, κάπου στηρίζεται και βασίζει αυτά που γράφει…Η πορεία θα δείξει τι ισχύει και τι όχι…Παρά τις όποιες αντιθέσεις πάντως, χαίρομαι που τα λέμε (αν και δεν είμαι και πολύ του πληκτρολογίου!)…Άλλωστε, δεν είμαστε εδώ μέσα για να συμφωνούμε απαραίτητα σε όλα! -         Ρίξε pm 1-2 μέρες πριν γίνει η καφεδοσυνάντηση και έφτασα!...Με την προϋπόθεση βέβαια, ότι για να σε αναγνωρίσω θα μου δείξεις στο πορτ μπαγκάζ σου ένα μονόλιτρο ή 5λιτρο με περίσσευμα από 0-20!!! 
    • Δεύτερη φορά μου άναψε λαμπακι μηχανης και μου εβγαλε διαφορά σφάλματα από τουρμπο μέχρι αντλίας νερού.Και η δεύτερη φορά ήταν μια καμμένη ασφαλεια που μπερδευε μαλλον τον εγκέφαλο.Απλα αυτήν την φορά μου άναβε και το λαμπακι απώλειας παραφλου.Και στην πορεία το γέμιζα περίπου 1.5 λίτρο χωρίς να υπάρχει σταγόνα κατω να το αδειάζει όταν ήμουν σε κίνηση.Ο μηχανικος έκανε τον γνωστό έλεγχο αν έχει κάπου απώλεια και δεν βρήκε τίποτα δεν χάνει από πουθενά.Ο θόρυβος μηχανής ενρελως φυσιολογικός κανένα πρόβλημα αθόρυβος στο ρρλσντι.Μου είπε ότι το διαγνωστικό έδειξε σε όλα κόκκινο και σβήστηκαν λογο ασφαλείας που έκανε βραχυκύκλωμα ενώ στην αντλια το σφάλμα πορτοκαλι.Με αποτέλεσμα να μου πει ίσως έχω θεμα στην αντλια. Τι λέτε σας έχει συμβεί κάτι παρομοιο;
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 0 replies
    • alexandros29  »  nikdev

      Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm
      Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
      · 0 replies
    • tsixis

      Παιδιά ψάχνω αυτό εδώ για golf mk6 2πορτο βοηθεια
      https://www.google.com/search?q=golf+6+3+door+interior+door+pull+handle+trim+cover&client=ms-android-huawei&sxsrf=ALiCzsY0MPnbNfIAbQrPfT9HgwpsPUV6WQ%3A1669147469900&ei=TSt9Y6zANoiQxc8P6oaskAI&oq=&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAEYATIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzoKCAAQRxDWBBCwAzoHCAAQsAMQQzoSCC4QxwEQ0QMQyAMQsAMQQxgBSgQIQRgAUN0KWN0KYLIZaAJwAHgAgAEAiAEAkgEAmAEAoAEBsAEPyAENwAEB2gEECAEYCA&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=SyroHq7nx_bLJM
      · 0 replies
    • ns1710  »  PETROS1973

      Καλησπέρα αδερφέ. Είδα ένα post που είχες κάνει το 2020 για το Passat ότι μετά από ώρα το αυτοκίνητο φρενάρει. Έχω το ίδιο πρόβλημα. Το έχω πάει σε 3 συνεργεία της vw και δεν μπορούν εντοπίσουν το πρόβλημα. Μήπως μπορείς να μου πεις πώς και αν το έλυσες τελικά;  Ευχαριστώ εκ των προτέρων 
      · 0 replies
    • johnz  »  R1der

      Καλησπέρα.
      Είδα που έχεις γράψει για την πλεξούδα που άλλαξες στο πορτ παγκάζ.
      Επειδή έχω πρόβλημα με την πόρτα πίσω από τον συνοδηγό (δεν δουλεύει το πίσω τζάμι σωστά και ενώ δεν την διάβαζε πριν λίγο καιρό την πόρτα δεν την κλείδωνε και ξεκλείδωνε,  τώρα την διαβάζει ).
      Υπάρχει περίπτωση να είναι από την πλεξούδα;
      Γιατί μια μέρα σηκώνοντας το πορτ παγκαζ κουνήθηκε και το τζάμι.
      Είναι εύκολο να βγει η μοκέτα πριν την πλεξούδα και πως την βγάζω;
      Το τηλέφωνό μου είναι 6948944878, μπορείς να μου κάνεις μια αναπάντητη όταν μπορείς να μιλήσεις
      ή να μου στείλεις ένα μήνυμα να σε πάρω εγώ για να μην σε χρεώνω.
      Φιλικά Γιάννης.
       
       
      · 0 replies
  • Popular Contributors

  • Members

    No members to show

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.