Jump to content
solaris2k7

Ποιό φίλτρο?

Recommended Posts

Ενδιαφέρομαι σε ένα GOLF GT (170) να του κάνω τον ήχο λίγο πιο sportive... δεν θέλω να κάνει πολύ φασαρία και να ακούγεται "κολοπαιδίστικο"

Διάβαζα ότι αυτό μπορεί να γίνει και με κάποιο φίλτρο...

Σε απλό φίλτρο (green, K&N) στο μαμίσιο φιλτροκούτι δεν βλέπεις σχεδόν καμία διαφορά

Για φίλτρο βαρελάκι (π.χ BMC) έχω ακούσει ότι ακούγεται σαν 3λιτρο (το ξέρω ότι μου λείπουν 2V)

Κάνει πολύ φασαρία??? Είναι πολιτισμένος sportive θόρυβος?

Thanks

Link to comment
Share on other sites

εχει απαντηθει οτι ανταπτορας forge + βαρελακι η καλυτερα φιλτροχωανη = καλυτερος ηχος

με φιλτρο τυπου πανελ μη περιμενεις τπτ

Link to comment
Share on other sites

εχει απαντηθει οτι ανταπτορας forge + βαρελακι η καλυτερα φιλτροχωανη = καλυτερος ηχος

με φιλτρο τυπου πανελ μη περιμενεις τπτ

Ο "καλύτερος ήχος" είναι σχετικός... Εγώ δεν θέλω σαματά...αλλά κάτι διακριτικό... και συνάμα sportive.... ελάχιστα πιο μπάσος και λίγο ίσως πιο άγριος (σαν V6 και καλά)

Η φιλτρο-χοάνη είναι φτηνή σχετικά λύση (χοάνη + τις σωληνώσεις) αλλά ο ήχος...είναι λίγο ψιλοκαγκούρικος

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

Σε απλό φίλτρο (green, K&N) στο μαμίσιο φιλτροκούτι δεν βλέπεις σχεδόν καμία διαφορά

Για φίλτρο βαρελάκι (π.χ BMC) έχω ακούσει ότι ακούγεται σαν 3λιτρο (το ξέρω ότι μου λείπουν 2V)

Η φιλτρο-χοάνη είναι φτηνή σχετικά λύση (χοάνη + τις σωληνώσεις) αλλά ο ήχος...είναι λίγο ψιλοκαγκούρικος

Τα παραπάνω είναι ό,τι ακριβώς σου είπα σε άλλο ανοιχτό θέμα.

Εσύ δηλαδή ενδιαφέρεσαι να αλλάξεις φίλτρο μόνο για τον ήχο και όχι για απόδοση;; :rolleyes::huh:

Γενικά η απελευθέρωση της εισαγωγής (χοάνη/βαρελάκι) κάνει πιο μπάσο τον ήχο του κινητήρα.

Προσοπικά θεωρώ πιο ωραίο τον ήχο με βαρελάκι.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς... Δεν με ενδιαφέρει να πάρω εξτρά άλογα... Oχι ότι θα με χαλάσει αν πάρω. Το θέμα είναι ότι μίλησα σε μαγαζί και μου είπε ότι αν βάλω κάποιο βαρελάκι ο ήχος θα είναι μακράν πιο δυνατός από αυτό που θέλω.

Μην ξεχνάτε ότι δεν με ενδιαφέρουν τα αμάξια που κάνουν φασαρία. Θέλω απλά για πάρτυ μου έναν ήχο διακριτικό που να μοιάζει με εργοστασιακού σπορ αμαξιού... Δεν θέλω να πατάω γκάζι και να γυρνάνε όλοι να λένε πιος είναι αυτός ο κάγκουρας.

Πολιτισμένη αγριάδα θέλω... σαν το R32 που είναι πολιτισμένο....αλλά βγάζει δόντια όταν πατήσεις το γκάζι. Δεν με ενδιαφέρει ο ήχος που ακούω σε κάτι SAXO, PEUGEOT φτιαγμένα.

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

Ο "καλύτερος ήχος" είναι σχετικός... Εγώ δεν θέλω σαματά...αλλά κάτι διακριτικό... και συνάμα sportive.... ελάχιστα πιο μπάσος και λίγο ίσως πιο άγριος (σαν V6 και καλά)

Η φιλτρο-χοάνη είναι φτηνή σχετικά λύση (χοάνη + τις σωληνώσεις) αλλά ο ήχος...είναι λίγο ψιλοκαγκούρικος

Κωνσταντίνε, όπως γράφεις και εσύ ο ήχος είναι "σχετικός" από αυτί σε αυτί. Αν δεν πας σε κάποιο μαγαζί που να μπορεί να σου βάλει διάφορα φίλτρα επάνω να τα ακούσεις μόνος σου, μην περιμένεις από εδώ να σου πει κάποιος, ποιο φίλτρο ή φιλτροχωάνη να βάλεις για να σου αρέσει ο ήχος!!! Μια παροιμία σε παραλλαγή και χωρίς παρεξήγηση λέει, "άλλα τα αυτιά του λαγού και άλλα του γαϊδάρου"!!! ;):lol::lol:

Κωνσταντίνε για κοίτα και εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27464 μήπως σε ενδιαφέρει και αυτή η λύση! Ακούγεται πολύ καλή βέβαια το κόστος θα διαφέρει.

Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω παιδια..ποιο ειναι το κοστος περιπου για να κανεις στο αυτοκινητο αυτα που συζητατε?? συγνωμη που παρεμβαινω αλλα δεν ξερω απο αυτα και θα με ενδιεφερε να το κανω κι εγω..σας ευχαριστω!!

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε για κοίτα και εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=27464 μήπως σε ενδιαφέρει και αυτή η λύση! Ακούγεται πολύ καλή βέβαια το κόστος θα διαφέρει.

Παιδιά, το θέμα αυτό αναφέρεται στην αλλαγή εξάτμισης στο 1600άρι μου με catback(μεσσαίο-τελικό) από τα δικά σας tsi που είναι πιο ελεύθερο από το μαμά του 1600. Εσείς αν θέλετε τέτοια λύση πάτε σε catback από 2,0 tfsi (63.5mm) με κόστος σχετικά μικρό γιατί μπορείτε να το βρείτε μεταχειρισμάνο σε κάποια αγγελία.

@solaris : Ο ήχος από saxorallα οφείλεται κυρίως σε ελεύθερη εξάτμιση (βλ. group N).

@archery : Ο πωλητής θα σε κοιτά απορημένος, μιας και η απελευθέρωση της εισαγωγής γίνεται κυρίως για λόγους απόδοσης κι όχι "ήχου" (πολύ δήθεν κατ'εμέ...). Σιγά μην κάτσει ο άλλος να κάνει εγκατάσταση ολόκληρης σωλήνωσης για το βαρελάκι ή τη χοάνη σου για να του πεις τελικά ότι ο ήχος δε μ'αρέσει! Το καλύτερο που έχει να κάνει ο φίλος μας είναι να μπει σε αμάξι (GT/TSI) με το κάθε διαφορετικό φίλτρο πάνω και να δει ποιος ήχος του αρέσει. Πάντως εγώ θεωρώ τον "ήχο" εντελώς λάθος κριτήριο.

@pathos : το κόστος κυμαίνεται από 60-90Ε ενός απλού φίλτρου πάνελ ή μιας χοάνης μέχρι τα 300Ε για ένα βαρελάκι της BMC

Edited by Vangelis V
Link to comment
Share on other sites

Ο ήχος από saxorallα οφείλεται κυρίως σε ελεύθερη εξάτμιση (βλ. group N).

¶ρα πιστεύεις ότι ένα BMC CDA με μαμίσια εξάτμιση θα προσφέρει αυτό που θέλω??? ή θα είναι πολύ δυνατό???

Υπάρχει κανείς εδώ που να έχει βάλει π.χ BMC βαρελάκι χωρίς να έχει αλλάξει την εξάτμιση... να μπορέσει να μου μεταφέρει την δική του γνώμη???

Επίσης βλέπω στο Youtube βιντεάκια με απλά κωνικά φίλτρα.... τα οποία έχουν και αυτά μία διαφοροποίηση στον ήχο... αξίζει τίποτα από αυτά...

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

¶ρα πιστεύεις ότι ένα BMC CDA με μαμίσια εξάτμιση θα προσφέρει αυτό που θέλω?

Nαι, ακριβώς αυτό θα σου πρότεινα.

Επίσης βλέπω στο Youtube βιντεάκια με απλά κωνικά φίλτρα.... τα οποία έχουν και αυτά μία διαφοροποίηση στον ήχο... αξίζει τίποτα από αυτά...

Εννοείς μάλλον τις χωάνες...δεν ξέρω...βάζεις ένα εντελώς υποκειμενικό κριτήριο, αν σου αρέσει εσένα...

Πάντως να προσθέσω ότι και με τις δύο λύσεις μάλλον καταργείς το καπάκι της μηχανής σου (εκτός αν βρεις κάποιο πολύ μικρότερο). Αλλιώς δεν χωράει να μπει τίποτα στην εισαγωγή.

Edited by Vangelis V
Link to comment
Share on other sites

Thanks Vangelis V για τον χρόνο που διαθέτεις... και φυσικά όλους τους άλλους...

Γενικά από λίγα που διάβασα σε forums δεν κατάφερα να βγάλω άκρη.. σε πολλά λέει ότι το BMC CDA δεν είναι πολύ πιο θορυβόδες.... και ότι έχει απλά αυτή την αγριάδα τύπου 3-λιτρου και ότι κάνει λίγο περισσότερο θόρυβο μετά τις 3000-3500 στροφές....

Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί knife.gif

Μου είπαν στο μαγαζί... ότι μία ακόμα λύση είναι να βάλω χειροποίητο τελικό καζάνι / εξάτμιση με περίπου 200-250ευρώ.... Το θέμα είναι .... ΠΟΥ ΞΕΡΩ αυτό που θα μου φτιάξει... τι ήχο θα βγάζει??? Οι μάστορες που τα φτιάχνουν... έχουν την δυνατότητα να φτιάξουν εξάτμιση που να δίνει ηχητικό αποτέλεσμα σύμφωνα με αυτό που ζητάει ο ενδιαφερόμενος?

Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.... δηλαδή ύστερα από τον μαμά/εργοστασιακό ήχο.... πάμε σε τόσο extreme ήχους? δεν υπάρχει μία μέση λύση? Εμείς δηλαδή οι 30άριδες που θέλουμε πολιτισμένο sport τι κάνουμε?

Εσύ Vangelis V είσαι στον εργοστασιακό ήχο? από ότι έχω καταλάβει... έχεις αλλάξει μόνο το μαμά φίλτρο με ένα απλά καλύτερο??? αξίζει κάτι τέτοιο... η απλά είναι ένας εξτρά μπελάς συντήρησής?

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ακούσεις κάτι πριν το εφαρμόσεις,δεν θα καταφέρεις να εχεις τον ήχο που θέλεις!

Εσύ θέλεις να ακούγεται το μοτέρ ή η σκάστρα?Θέλεις να ακούγεται ψηλά και μπάσος ήχος ή χαμηλά και μόνο η σκαστρα?

Πρόταση:Πες τι εφαρμογη θέλεις να ακούσεις (φίλτρα,χοάνη,βαρελάκι) να δούμε ποιός φίλος το έχει απο εδω μέσα να βρεθείτε να το ακούσεις αν σου αρέσει.Ετσι δεν ειναι το πιο λογικό?

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ακούσεις κάτι πριν το εφαρμόσεις,δεν θα καταφέρεις να εχεις τον ήχο που θέλεις!

Εσύ θέλεις να ακούγεται το μοτέρ ή η σκάστρα?Θέλεις να ακούγεται ψηλά και μπάσος ήχος ή χαμηλά και μόνο η σκαστρα?

Πρόταση:Πες τι εφαρμογη θέλεις να ακούσεις (φίλτρα,χοάνη,βαρελάκι) να δούμε ποιός φίλος το έχει απο εδω μέσα να βρεθείτε να το ακούσεις αν σου αρέσει.Ετσι δεν ειναι το πιο λογικό?

Εγώ ξεκίνησα να φτιάξω έναν ήχο λίγο πιο μπάσο από τον εργοστασιακό... γενικά μου αρέσει η ιδέα της λίγο πιο άγριας μηχανής.. και όχι του θορύβου από την εξάτμιση... σκεφτόμουνα για αλλαγή φίλτρου στο ήδη υπάρχον φιλτροκούτι... αλλά από ότι μου είπαν δεν θα ακούσω καμία διαφορά στον ήχο

Κοίταζα κάτι βιντεάκια και μου άρεσε ο ήχος που βγάζει ένα βαρελάκι της BMC CDA (ο οποίος ήχος θυμίζει λίγο 3-λιτρου)... όμως από τα βίντεο δεν μπορείς να καταλάβεις αν αυτό που ακούς είναι δυνατό η όχι...

Έχει σχέση με το ΤΙ το τραβάς βίντεο...

Μου αρέσει να είμαι normal από θόρυβο στις χαμηλές και να μπορώ να κάνω μια βόλτα ήρεμα... όπως επίσης και ένα ταξίδι με 5η-6η και 3000-3500 στροφές....

Αλλά αν πατήσω το γκάζι να δηλώνει λίγο παρουσία άγριαδας το μοτέρ...

Πολλοί είναι αυτοί που λένε ότι ένα BMC βαρελάκι φίλτρο δεν ακούγεται και τόσο δυνατά σε stock... παρά μόνο αν το σηκώσεις πάνω από 3500 στροφές

Από την άλλη διάβασα ότι μία φιλτρο-χοάνη κάνει παραπάνω θόρυβο και πιο κάγκουρο-θόρυβο από το BMC CDA

Πιστεύω ότι αν υπήρχε κάποιος που να έχει STOCK εξάτμιση και ένα Βαρελάκι BMC να μπορούσα να το δω από κοντά και να καταλάβω αν είναι αυτό που θέλω

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

παντως εγω ψαχνω την επιλογη που θα μου δωσει την μεγαλυτερη δυνατη αποδοση με τον λιγοτερο δυνατο θορυβο αλλα ακομα δεν εχω καταληξει, η φιλτροχοανη της forge μου φαινεται ποιοτικη αλλα δεν ξερω τι κανει απο θορυβο

Link to comment
Share on other sites

φιλε solaris,

Οπως ειπες και πιο πανω,ο ηχος ειναι στα αυτια του καθενος.Δεν ξερω τι θελουν να ακουνε τα δικα σου αυτια.Μαλλον επειδη δε θα μπορεσεις να πας σε ενα καταστημα και να πεις να δοκιμασεις χοανες,το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι σε καμια συναντηση να ακουσεις μερικα αμαξια με διαφορετικες εισαγωγες.

Το δικο μου (122) χωρις το καπακι του παπα θα ελεγα οτι κανει σχετικα δυνατο ηχο.Αλλα ακουγεται και πολυ η σχαστρα που μου αρεσει.

Οσο για τα βιντεο ειδικα του youtube λογω πολυ μεγαλης συμπιεσης για να ειναι μικρα τα βιντεο ο ηχος διαφερει ΠΟΛΥ απο την αληθεια

Link to comment
Share on other sites

παντως εγω ψαχνω την επιλογη που θα μου δωσει την μεγαλυτερη δυνατη αποδοση με τον λιγοτερο δυνατο θορυβο

Αυτο ακριβως θελω και εγω και εχω καταληξει σε ενα φιλτρο ελευθερας στο φιλτοκουτι της ΚΝ. Και για να ειμαι ειλικρινης πηγα να το βαλω σημερα αλλα στο μαγαζι ειχε πεσει δουλεια. Τιμη 75 ευρω χωρις ομως το καθαριστικο/λιπαντικο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ένα πλαστικό με κυψέλες μέσα στο φιλτροκούτι κάτω από το φίλτρο, τι ακριβώς κάνει....το έβγαλα σήμερα.....

και τι κατάλαβες?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως θελω και εγω και εχω καταληξει σε ενα φιλτρο ελευθερας στο φιλτοκουτι της ΚΝ. Και για να ειμαι ειλικρινης πηγα να το βαλω σημερα αλλα στο μαγαζι ειχε πεσει δουλεια. Τιμη 75 ευρω χωρις ομως το καθαριστικο/λιπαντικο.

Το να βάλεις το φίλτρο μόνος σου είναι πολύ εύκολη δουλειά.Ειναι 6-7 βιδες λύσιμο.Εγώ το εχω βάλει μόνος μου.Το πήρα απο το ebay 50¤ με τα μεταφορικά.Αν σε ενδιαφέρει να το ακούσεις πριν το βάλεις ή αν θέλεις αλλη βοήθεια στην εγκατάσταση , στείλε μου pm .

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ακούσεις κάτι πριν το εφαρμόσεις,δεν θα καταφέρεις να εχεις τον ήχο που θέλεις!

Εσύ θέλεις να ακούγεται το μοτέρ ή η σκάστρα?Θέλεις να ακούγεται ψηλά και μπάσος ήχος ή χαμηλά και μόνο η σκαστρα?

Πρόταση:Πες τι εφαρμογη θέλεις να ακούσεις (φίλτρα,χοάνη,βαρελάκι) να δούμε ποιός φίλος το έχει απο εδω μέσα να βρεθείτε να το ακούσεις αν σου αρέσει.Ετσι δεν ειναι το πιο λογικό?

εχει βαλει κανεις σε gt βαρελακι της forge η της bmc να το ακουσω?

Link to comment
Share on other sites

Εσύ Vangelis V είσαι στον εργοστασιακό ήχο? από ότι έχω καταλάβει... έχεις αλλάξει μόνο το μαμά φίλτρο με ένα απλά καλύτερο??? αξίζει κάτι τέτοιο... η απλά είναι ένας εξτρά μπελάς συντήρησής?

Ε, όχι ακριβώς εργοστασιακός ήχος...

Κοίτα, εγώ έχω αλλάξει φίλτρο (Green) μέσα στο μαμά κουτί και έχω αλλάξει και το μαμά catback με πιο ελεύθερο από GT. O ήχος είναι αρκετά πιο μπάσος αλλά σχετικά διακριτικός (καμία σχέση με σαξόραλλο) - χωρίς να με κουράζει όταν δε θέλω να πιέσω. Ουσιαστικά τον ήχο δεν τον κάνει το τελικό, που στην περίπτωσή μου αν και πιο ελεύθερο δεν είναι κάτι extreme, αλλά το μεγαλύτερο μεσσαίο.

Πάντως εγώ από το φίλτρο αλλαγή δεν είδα ούτε στις επιδόσεις, ούτε στον ήχο. Το μόνο που προσέφερε ήταν καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ίσως λίγη ροπή στα μεσσαία. Για τα 75Ε που έδωσα πάντως δεν περίμενα κάτι παραπάνω. Και ίσως είναι η πιο αξιόπιστη, αλλά ήπια μετατροπή στην εισαγωγή, χωρίς να απαιτεί αναπρογραμματισμό του εγκεφάλου για να λειτουργήσει σωστά.

Κατά τα άλλα μάλλον το αποδοτικότερο είναι το βαρελάκι της BMC, που προσφέρει και ήχο και καλύτερη απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αποφάσισα να βάλω ένα βαρελάκι (το μεγάλο αναγκαστικά) της BMC CDA.... μιας και μου είπαν... ότι δεν πρόκειται να έχει πολύ θόρυβο... μιας και δεν έχω αλλάξει εξατμίσεις κλπ... Αυτό που ακούω στα SAXO, RALLYE κλπ είναι οι εξατμίσεις GROUP N κλπ

Μου είπαν από το κατάστημα ότι έχει το μεγάλο βαρελάκι 325ευρώ και με τις σωληνώσεις θα μου έρθει 350... Είναι καλή τιμή???? γιατί δεν γνωρίζω

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.