nikoskallithea Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 (edited) Σύστημα ψύξεις Απο το βιβλιο του Golf Σελιδα 16 Turbocharger While the engine is running, the turbocharger is mainly cooled by the engine oil. The coolant is only transported to the turbocharger as required. When the warm engine is switched off, the coolant circulation pump is switched on for up to 480 seconds. This prevents vapour locks forming in the turbocharger coolant circuit. Edited June 19, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 Παντως πιστευω οτι ειναι λιγο υπερβολικο ολο αυτο!αν ειναι ετσι τοτε ειτε τα VW ειναι μαπα ειτε οι αλλοι κατασκευαστες φτιαχνουν πιο λεια πιστονια.. εμεις τοσα χρονια με nissan toyota audi δεν ειχαμε ποτε προβλημα με πανω απο 300.000 (το starlet εφτασε 750.000) χιλιομετρα.τωρα θελω να παρω polo κ περιμενω τοσο καιρο να δω τι θα γινει με το ρελαντι κ βλεπω τωρα κ αυτο,κ πραγματικα ξενερωνω..το αμαξι ειναι για να σε εξυπηρετει,αν ειναι να το εξυπηρετεις σωθηκαμε! Ειλικρινα θελω να πιστευω οτι δεν ισχυει κατι τετοιο (εξαλλου πλεον τα πιστονια φτιαχνονται με λειζερ κ μηχανηματα ακριβειας γενικα,οποτε δε νομιζω ναναι οπως παλια). Σε καμία παράγραφο που έγραψα δεν είπα ότι αυτό ισχύει μόνο στα VW. Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτως κινητήρα. Είπα επίσης ότι είναι για ανθρώπους που είναι ψείρες σαν εμένα και δεν το συστήνω στο καθένα. Ναι τα πιστόνια και τα τοιχώματα είναι σχεδόν τέλεια τώρα όμως ΠΑΝΤΑ θα θέλουν στρώσιμο εφόσον ακόμη κατασκευάζονται με CNC μηχανήματα, μέχρι να εφευρεθεί νέος τρόπος κατασκευής και να μην χρειάζεται να κάνουμε εμείς το απολύτως τίποτα και να το σκίζουμε από την πρώτη μέρα! Αυτό τον τρόπο εφάρμοσα στο Punto που το είχα από το 1995 και μέχρι πέρσυ το Νοέμβριο που το πούλησα με 120.000km ο κινητήρας μου είχαν πει σε όσους μηχανικούς το είχα πάει ήταν μέσα σαν καινούργιος! Το αυτοκινήτο το χαίρεται αυτός που το έχει τώρα. Αυτό εννοούσα. Ούτως ή άλλως προσωπικά κάθε χρόνο άντε να κάνω 10.000km εξού και γιατί το έδωσα το Punto στα 120.000km. Τώρα αν εσύ το πάρεις και θες να το έχεις μία 20ετία ή αν κάνεις 30.000km το χρόνο, εφόσον το στρώσεις σωστά, το αυτοκίνητο μπορεί να κάνει και 1 μηδενισμό του κοντέρ άνετα (1.000.000 χιλιόμετρα)! Εξάλλου ξέρω άνθρωπο με VW Golf 1 που το έχει ήδη μηδενίσει και μόνο λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν του είχε αλλάξει μηχανή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosmpl Posted June 20, 2010 Report Share Posted June 20, 2010 Σε καμία παράγραφο που έγραψα δεν είπα ότι αυτό ισχύει μόνο στα VW. Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτως κινητήρα. Είπα επίσης ότι είναι για ανθρώπους που είναι ψείρες σαν εμένα και δεν το συστήνω στο καθένα. Ναι τα πιστόνια και τα τοιχώματα είναι σχεδόν τέλεια τώρα όμως ΠΑΝΤΑ θα θέλουν στρώσιμο εφόσον ακόμη κατασκευάζονται με CNC μηχανήματα, μέχρι να εφευρεθεί νέος τρόπος κατασκευής και να μην χρειάζεται να κάνουμε εμείς το απολύτως τίποτα και να το σκίζουμε από την πρώτη μέρα! Αυτό τον τρόπο εφάρμοσα στο Punto που το είχα από το 1995 και μέχρι πέρσυ το Νοέμβριο που το πούλησα με 120.000km ο κινητήρας μου είχαν πει σε όσους μηχανικούς το είχα πάει ήταν μέσα σαν καινούργιος! Το αυτοκινήτο το χαίρεται αυτός που το έχει τώρα. Αυτό εννοούσα. Ούτως ή άλλως προσωπικά κάθε χρόνο άντε να κάνω 10.000km εξού και γιατί το έδωσα το Punto στα 120.000km. Τώρα αν εσύ το πάρεις και θες να το έχεις μία 20ετία ή αν κάνεις 30.000km το χρόνο, εφόσον το στρώσεις σωστά, το αυτοκίνητο μπορεί να κάνει και 1 μηδενισμό του κοντέρ άνετα (1.000.000 χιλιόμετρα)! Εξάλλου ξέρω άνθρωπο με VW Golf 1 που το έχει ήδη μηδενίσει και μόνο λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν του είχε αλλάξει μηχανή... Καταρχην να πω οτι ενα στρωσιματακι δε βλαπτει,αλλα αποσο ξερω οι ιδιες οι εταιριες τα στρωνουν τα μοτερ γιατι δε συμφερει να τα αφηνουν ετσι κναχουν το ρισκο της βλαβης πριν ληξει η εγγυηση.. Απο εκει κ περα εγω ειπα κατι πολυ απλο,εφοσον οπως λες ολα τα αυτοκινητα ειναι ιδια,οτι στα αυτοκινητα που περασαν σε μας,απο παλια (που ηθελαν στρωσιμο καλο)μεχρι τα τελευταια που ειναι στρωμενα κ εμεις απλα τα οδηγουσαμε με χαμηλες στροφες (πχ σε ταξιδι στην εθνικη μεχρι 4000 στροφες το πολυ,οχι σκαμπανευασματα κ χωρις γκαζι κ τετοια που λες) δεν επαθαν απολυτως τιποτα,ουτε επεσε η αποδοση τους,μετα απο 150.000 κλπ χιλιομετρα..κ λεω το απλο,9/10 δε το στρωνουν το αμαξι ετσι οπως λες,αρα ενα μεγαλο ποσοστο μεταχειρισμενων θαπρεπε ναχει πολυ προβλημα μετα..... Οσο για το Punto,Οκ,punto ειναι,δεν χρειαζεται να πεις κ τπτ αλλο..δεν ειμαι κολημενος με καμια εταιρια,αλλα ειδικα παλιοτερα,στο θεμα τουλαχιστον της αξιοπιστιας τα ιαπωνικα (κ κυριως toyota-nissan-honda) ειδικα στις μηχανες ηταν απαιχτα..Ασχετως αν δεν ειχαν ποιοτητα κυλισης κ πολλα αλλα μειονεκτηματα.. Οποτε εγω πιστευω οτι ενα απλο στρωσιματακι ειναι μια χαρα,τιποτα παραπανω.δλδ μην αγχωνομαστε. εξαλλου αν ισχυε αυτο που λες,ολοι θα γινουμε ψειρες!ποιος δε θελει το καλο για το αυτοκινητο του? κ επειδη κανουμε κ 30.000 χλμ περιπου το χρονο με καθε αμαξι θα γινω 2 φορες ψειρας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 Ξέρουμε όλοι ότι όταν πάμε να βάλουμε μπρος στο tsi πρέπει να περιμένουμε 2 λεπτά να ζεσταθεί και άλλα 2 λεπτά αργότερα για να ηρεμήσει πριν το σβήσουμε αφού φτάσουμε στον προορισμό μας. Τι γίνεται όμως όταν πάμε για βενζίνη; Αυτή είναι η απορία μου. Θα πούμε στο βενζινά περίμενε 2 λεπτά να ηρεμήσει και μετά βάζουμε; Μου φαίνεται λίγο ανέκδοτο όλο αυτό! Βασικα, εγω οταν βαζω βενζινη αφηνω αναμμενη την μηχανη... κανω λαθος? Στο προηγουμενο μου αμαξι την ειχα πατησει και ειχα πληρωσει 350 ευρω για μια βαλβιδα ανακυκλοφοριας βενζινης και την αντιπροσωπεια εκει μου ειπαν οτι αν θες να εισαι σιγουρος, αφηνε την μηχανη αναμμενη ωστε τα σκουπιδακια να μενουν στην επιφανεια και να αναμιγνυονται καλυτερα με την νεα βενζινη. Αυτο το εκανα απο τοτε και τωρα στο καινουργιο μου αμαξι λεω να το συνεχισω.. κανω καλα? επειδη κατι ειχα ακουσει οτι πρεπει να γινεται γειωση παντα ακουμπαω το χερι μου πανω στο πολακι (1.2 tsi) την ωρα που δεχεται την βενζινη γιατι ο βενζινας δεν το κανει ποτε. Παραδεχομαι οτι ειμαι ημιμαθης και ως γνωστον ειμαι χειροτερος απο εναν αμαθη οποτε αν καποιος γνωριζει κατι περι του θεματος ειναι ευπροσδεκτος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 Βασικα, εγω οταν βαζω βενζινη αφηνω αναμμενη την μηχανη... κανω λαθος? Στο προηγουμενο μου αμαξι την ειχα πατησει και ειχα πληρωσει 350 ευρω για μια βαλβιδα ανακυκλοφοριας βενζινης και την αντιπροσωπεια εκει μου ειπαν οτι αν θες να εισαι σιγουρος, αφηνε την μηχανη αναμμενη ωστε τα σκουπιδακια να μενουν στην επιφανεια και να αναμιγνυονται καλυτερα με την νεα βενζινη. Αυτο το εκανα απο τοτε και τωρα στο καινουργιο μου αμαξι λεω να το συνεχισω.. κανω καλα? επειδη κατι ειχα ακουσει οτι πρεπει να γινεται γειωση παντα ακουμπαω το χερι μου πανω στο πολακι (1.2 tsi) την ωρα που δεχεται την βενζινη γιατι ο βενζινας δεν το κανει ποτε. Παραδεχομαι οτι ειμαι ημιμαθης και ως γνωστον ειμαι χειροτερος απο εναν αμαθη οποτε αν καποιος γνωριζει κατι περι του θεματος ειναι ευπροσδεκτος! Επειδη ειμαστε στο Ελλαδισταν καλα κανεις εσυ και καλα κανει και αυτος που ελει τετοια και εγω που δεν φοραω ζωνη και κρανος. Αν ειμασταν σε καποιο αλλο ποιο πολιτισμενο κρατος δεν θα σου εβαζαν βενζινη αν δεν εσβηνες τον κινητηρα και εγω δεν θα κυκλοφορούσα χωρις κρανος και ζωνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 Επειδη ειμαστε στο Ελλαδισταν καλα κανεις εσυ και καλα κανει και αυτος που ελει τετοια και εγω που δεν φοραω ζωνη και κρανος. Αν ειμασταν σε καποιο αλλο ποιο πολιτισμενο κρατος δεν θα σου εβαζαν βενζινη αν δεν εσβηνες τον κινητηρα και εγω δεν θα κυκλοφορούσα χωρις κρανος και ζωνη. Νικο σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου. Να πω την αληθεια δεν ηταν κατατοπιστικη, θελω να πω οτι εαν ειμασταν στο εξωτερικο δεν θα ειχαμε (σιγουρα οχι τοσο συχνες) περιπτωσεις νοθευμενης βενζινης που εκτος οτι ζημιωνουν την τσεπη μας ΑΜΕΣΑ (πληρωνεις 30 λιτρα βενζινη και τα 28 ειναι βενζινη), την ζημιωνουν και μακροπροθεσμα οπως στην περιπτωση μου οπου επρεπε να καταβαλω ολοκληρο το δωρο Πασχα για να αλλαξω ενα εξαρτημα που δεν θα το αλλαζα αν δεν ηταν "μαγκας" ο πρατηριουχος. Ετσι εαν ειμασταν στο εξωτερικο δεν θα μας περνουσε απο το μυαλο να αφησουμε αναμμενη την μηχανη, δυστυχως το ενα πραγμα φερνει το αλλο. Οταν σε κλεβουν προσπαθεις να αμυνθεις κιετσι η δικια μου αμυνα ειναι να αφηνω αναμμενη την μηχανη για να μην την ξαναπαθω (ετσι μου υπεδειξαν ομως, δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι σωστο για αυτο θελω να μαθω εαν ειναι κομπογιαννιτικο κολπο της αντιπροσωπειας που με χαρα τους χαιρετισα για να περασω στην vw) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_alex Posted June 28, 2010 Report Share Posted June 28, 2010 Τελικα το προβλημα που σβηνει το αυτοκινητο στο ρελαντι λυθηκε ? Ειχαμε κανενα νεο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted June 29, 2010 Report Share Posted June 29, 2010 Τελικα το προβλημα που σβηνει το αυτοκινητο στο ρελαντι λυθηκε ? Ειχαμε κανενα νεο? Όχι ακόμη, είμαστε στην αναμονή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 Φτάσαμε Ιούλιο και ακόμα τίποτα, 3 μήνες και καλά έρχεται το update. Μάλλον τελικά δεν ξέρουν την ύπαρξη του προβλήματος στην VW. Ίσως να είναι παρτίδα συγκεκριμένη που να βγάζει το πρόβλημα και να προσπαθήσουν με μπακαλίστικες λύσεις να λύσουν το πρόβλημα, όπως στο παιδί που το άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και την πίεση σε αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 Φτάσαμε Ιούλιο και ακόμα τίποτα, 3 μήνες και καλά έρχεται το update. Μάλλον τελικά δεν ξέρουν την ύπαρξη του προβλήματος στην VW. Ίσως να είναι παρτίδα συγκεκριμένη που να βγάζει το πρόβλημα και να προσπαθήσουν με μπακαλίστικες λύσεις να λύσουν το πρόβλημα, όπως στο παιδί που το άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και την πίεση σε αυτό. Συμφωνώ, κατι πρέπει να κάνουμε γιατι έτσι οπως το πανε θα τελειωσει η εγγυηση (εγω μετα απο καλοκαιρινες διακοπες θα μαζεψω για την 2χρονη επεκταση εγγυησης γιατι με αυτα που βλεπω....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 Φτάσαμε Ιούλιο και ακόμα τίποτα, 3 μήνες και καλά έρχεται το update. Μάλλον τελικά δεν ξέρουν την ύπαρξη του προβλήματος στην VW. Ίσως να είναι παρτίδα συγκεκριμένη που να βγάζει το πρόβλημα και να προσπαθήσουν με μπακαλίστικες λύσεις να λύσουν το πρόβλημα, όπως στο παιδί που το άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και την πίεση σε αυτό. Φτάσαμε εκει που θελανε, εγιναν και τα αυτοκινητα Windows. Ποιο service pack περιμένετε τωρα για το πολο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_alex Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Φτάσαμε εκει που θελανε, εγιναν και τα αυτοκινητα Windows. Ποιο service pack περιμένετε τωρα για το πολο? στο skoda yeti 1.2 tsi υπαρχει το ιδιο προβλημα ξερει κανενας???? αφου οι ιδιοι κινητηρες ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted July 2, 2010 Report Share Posted July 2, 2010 Μήπως υπάρχει online ο κατάλογος με τα extra που μπορούν να μπούν στο Polo? Ορίστε ο ελληνικός κατάλογος με τα extra και τις τιμές τους για το καινούριο Polo. Να ενημερώσω ότι είναι 2 εβδομάδες πριν. Δηλαδή δεν έχουν μέσα τη καινούρια αύξηση του ΦΠΑ (21% -> 23%), οπότε είναι πιθανό να έχουν αυξηθεί λιγάκι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Και πλέον με τις βενζίνες στα ύψη, καταναλώσεις σαν και αυτές στο κέντρο της Αθήνας (στην κάθοδο της Βασ. Κωνσταντίνου κοντά στο Καλλιμάρμαρο) είναι σωτήριες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Φτάσαμε εκει που θελανε, εγιναν και τα αυτοκινητα Windows. Ποιο service pack περιμένετε τωρα για το πολο? Υπάρχουν 2 service pack για τα polo, το SP1 περιλαμβάνει αστάθιες στο ρελαντί και σβήσιμο κινητήρα και το SP2 περιλαμβάνει αστρονομική κατανάλωση σε κινητήρα 1200 κυβικών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexkots Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Στα σημερινά αυτοκίνητα δεν χρειάζεται καμία προθέρμανση εν στάσει! Μάλιστα επειδή τότε το μοτέρ δουλεύει με πλούσιο μείγμα ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ! Βάλτε μπροστά και φύγετε ΑΜΕΣΩΣ. Μην πατάτε τέρμα το γκάζι, αλλά πατήστε λίγο παραπάνω κρατώντας λίγο πιο ψηλά τις στροφές καθυστερώντας την αλλαγή ταχύτητας, ώστε να ζεσταθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται. Όταν σταματήσετε σβύστε αμέσως δεν υπάρχει πρόβλημα. Το τούρμπο αλλά και η περιοχή του καπακιού ψύχεται με το κύκλωμα που έχεο προαναφερθεί. Εκτός και αν είστε πατημένοι "κάργα" για πολλή ώρα, π.χ. με "βάρβαρο" πάτημα σε στροφιλίκια ή "τελικιασμένοι" για αρκετή ώρα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να οδηγήσετε για 2~3 λαπτά "νορμαλ" πριν σταματήσετε. Αν δεν μπορείτε και πρέπει να σταματήσετε άμεσα, αφήστε το αναμένο για 1~2 λεπτά αλλά κάθε 10 δευτ. πατάτε και μια "ξερογκαζιά", για να ανεβαίνουν οι στροφές και να λειτουργεί πιο αποδοτικά η αντλία νερού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 VW Polo 6R (2010) is on Facebook Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 (edited) Γραμμή παραγωγής στην Pamplona της Ισπανίας Edited August 9, 2010 by zafevolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiroas Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Παιδεια μολις μπηκα στο κλαμπ και θα ηθελα να σας ρωτησω μερικα πραγματα... Σε λιγο καιρο θα γινω κατοχος τοθ καινουριου πολο 1.2 tsi και θα ηθελα να σας ρωτησω 1)τι γνωμη εχετε για το hot orange σαν χρωμα 2)ποιες οι επιλογεσ βελτιωσης μηχανικα και εξωτερικα (και τιμες αν ειναι δυνατον) 3)τι προβληματα εχει βγαλει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 (edited) Παιδεια μολις μπηκα στο κλαμπ και θα ηθελα να σας ρωτησω μερικα πραγματα... Σε λιγο καιρο θα γινω κατοχος τοθ καινουριου πολο 1.2 tsi και θα ηθελα να σας ρωτησω 1)τι γνωμη εχετε για το hot orange σαν χρωμα 2)ποιες οι επιλογεσ βελτιωσης μηχανικα και εξωτερικα (και τιμες αν ειναι δυνατον) 3)τι προβληματα εχει βγαλει Καλημέρα και Καλώς μας ήρθες ! 1) http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/128/5727/6469909/hot-orange-1-48187-13449.jpg , http://caltrans.org.ua/wp-content/uploads/2009/03/the-new-volkswagen-polo-12.jpg , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1128060/5054454/hot-orange-2-20744.JPG , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1278609/6162947/seite-44409.JPG , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1240890/4501268/bild-1-15044.jpg , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1240890/4501268/bild-2-15043.jpg , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1240890/4501268/bild-3-15042.jpg Ενώ στις πρώτες φωτό δεν μου πολυαρέσει , στις τελευταίες μ' αρέσει πολύ αλλά δεν ξέρω πως θα είναι όταν το δω live .. γιατί τα χρώματα από φωτογραφία με το live διαφέρουν από λίγο έως πολύ .. 2) http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35677 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=101 3) http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=67 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=111 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36698 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35350 Για περισσότερα καλύτερα να συνεχίσουμε την συζήτηση εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23792&st=400 για να είναι όλα συγκεντρωμένα σ' ένα θέμα Θα γίνει συγχώνευση εντος της ημέρας Edited August 17, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 Παιδεια μολις μπηκα στο κλαμπ και θα ηθελα να σας ρωτησω μερικα πραγματα... Σε λιγο καιρο θα γινω κατοχος τοθ καινουριου πολο 1.2 tsi και θα ηθελα να σας ρωτησω 1)τι γνωμη εχετε για το hot orange σαν χρωμα 2)ποιες οι επιλογεσ βελτιωσης μηχανικα και εξωτερικα (και τιμες αν ειναι δυνατον) 3)τι προβληματα εχει βγαλει συμπαθητικο το χρωματακι δε λεω, αλλα κακα τα ψεματα οσο ομορφο δειχνει το πολακι σε μαυρο και ακομα περισσοτερο σε λευκο, δεν του ταιριαζει κανενα χρωμα καλυτερα. τωρα για την βελτιωση του μοτερ ειναι ακομα νωρις σχετικα ειναι νεο μοτερ, ηδη ομως εχουν βγαλει καποιες εταιριες προγραμματακια με παρα πολυ καλα αποτελεσματα (αποτι λενε τουλαχιστον) και το 1200αρακι παει στα 145 αλογα περιπου και 21 κιλα ροπη! τα ιδια και για την εμφανιση, εχουμε δει απο αρκετες εταιριες bodykit κτλ οπως αυτο και αυτο αλλα και αυτο και αυτο... συμπαθητικα ολα τους αλλα και οπως ειναι ετσι απλο το πολο μια χαρα ομορφο ειναι. για μενα ενα μικρο χαμηλωματακι χρειαζεται μαζι με μια ομορφη μαυρη ζαντουλα (σε λευκο χρωμα το αμαξι ) και φυσικα φιμε η μαυρα η κατι τετοιο τελοσπαντων κολοφαναρα γιατι δεν πολυπαλευονται στο ματι μου τα μαμα. απο προβληματα κοιταξε το φορουμ να δεις, το πιο βασικο το προβλημα με το ρελαντι το οποιο θα λυθει συντομα αν δεν εχει λυθει ηδη. αυτα! και μια ερωτηση τωρα αν ξερει καποιος σιγουρα, το καινουργιο πολακι ειναι και αυτο ντιζατο; η ηλεκτρογκαζο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Δυστυχώς ηλεκτρόγκαζο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Δυστυχώς ηλεκτρόγκαζο... το λεω γιατι διαβασα απο καποιον (εχω την εντυπωση σε αυτο το φορουμ) οτι στο νεο πολο επανηλθε η ντιζα στο γκαζι. καλα ετσι και αλλιως δεν το εχει και μεγαλη αναγκη νομιζω οσο τα προηγουμενα ατμοσφαιρικα πολο. Ζ3Ratul, 7,3l/100km που γραφεις απο κατω ειναι η καταναλωση σου ετσι; δεν ειναι ιδιαιτερα χαμηλη αλλα ουτε και υψηλη βεβαια. τροπος οδηγησης να φανταστω οχι και ιδιαιτερα "οικονομικος" και αρκετα χλμ στην πολη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 (edited) το λεω γιατι διαβασα απο καποιον (εχω την εντυπωση σε αυτο το φορουμ) οτι στο νεο πολο επανηλθε η ντιζα στο γκαζι. καλα ετσι και αλλιως δεν το εχει και μεγαλη αναγκη νομιζω οσο τα προηγουμενα ατμοσφαιρικα πολο. Ζ3Ratul, 7,3l/100km που γραφεις απο κατω ειναι η καταναλωση σου ετσι; δεν ειναι ιδιαιτερα χαμηλη αλλα ουτε και υψηλη βεβαια. τροπος οδηγησης να φανταστω οχι και ιδιαιτερα "οικονομικος" και αρκετα χλμ στην πολη; Ακριβώς το αντίθετο για τον τρόπο οδήγησης! Οδηγώ όσο πιο οικονομικά μπορώ, όμως από την άλλη το αυτοκίνητο είναι ακόμη άστρωτο ουσιαστικά (έχει ακόμη 6500 χλμ.) και σε κάποια βενζινάδικα που το πήγα διαπίστωσα πολλούς να κλέβουν στην αντλία βάζοντας λιγότερα λίτρα απ' ότι έγραφε... Όπως και να 'χει και μένα μου κάνει λίγο εντύπωση. Από την άλλη βέβαια κινούμαι όλο Αθήνα και εκεί από κίνηση ξέρεις ότι δε κουνιέται φούστης με αποτέλεσμα και την υψηλή κατανάλωση. Edited August 31, 2010 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 και εμενα μου κανει εντυπωση παντως παρολο που δεν πιστευω τις τιμες που δινει η VW (και γενικα ολες οι εταιριες). 5,3 μεση καταναλωση δυσκολα αλλα δεν περιμενα οδηγωντας οικονομικα να ανεβαινει στο 7,3 οταν λιγο παραπανω καιω εγω με 1400 κυβικα, 11 ετων αμαξι με παρα πολλα χιλιομετρα και πιο ζορικο τροπο οδηγησης.. παντως αν τρωει οντως τα περισσοτερα ζορια στην πολη μαλλον φυσιολογικο το βλεπω. απλα επειδη ειναι ενα απο τα υποψηφια αμαξια που σκεφτομαι για αγορα, ηθελα να μαθω αν, σε αντιθεση με αυτο που εχω τωρα που οτι και να κανω κατω απο 7 δεν πεφτει η καταναλωση, μπορεις να δεις πολυ χαμηλες τιμες γιατι και οχι αυτες που δινει ο κατασκευαστης στο μικρο TSI. παιδια επισης λυστε μου καποιες αποριες οποιος ξερει: 1) οι 17' ζαντες οι 5ακτινες (boavista?) ειναι εξτρα η στην highline εκδοση; και αν ειναι εξτρα ποσο κοστιζουν επιπλεον; 2) αλλου βλεπω οτι δερματινο τιμονι λεβιες κτλ ειναι στη highline, αλλου οτι ειναι εξτρα. 3) την γνωμη σας για την σπορ αναρτηση της highline 4) εχει καποιος τον καταλογο με τα εξτρα και τις τιμες τους; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...