Jump to content
Guest chp

Vw Polo 2009: Μεγαλώνοντας θα γίνει Golf!

Recommended Posts

Σύστημα ψύξεις

clipimage002enz.jpg

Απο το βιβλιο του Golf Σελιδα 16

Turbocharger

While the engine is running, the turbocharger is

mainly cooled by the engine oil. The coolant is only

transported to the turbocharger as required. When

the warm engine is switched off, the coolant

circulation pump is switched on for up to 480 seconds.

This prevents vapour locks forming in the

turbocharger coolant circuit.

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Παντως πιστευω οτι ειναι λιγο υπερβολικο ολο αυτο!αν ειναι ετσι τοτε ειτε τα VW ειναι μαπα ειτε οι αλλοι κατασκευαστες φτιαχνουν πιο λεια πιστονια..

εμεις τοσα χρονια με nissan toyota audi δεν ειχαμε ποτε προβλημα με πανω απο 300.000 (το starlet εφτασε 750.000) χιλιομετρα.τωρα θελω να παρω polo κ περιμενω τοσο καιρο να δω τι θα γινει με το ρελαντι κ βλεπω τωρα κ αυτο,κ πραγματικα ξενερωνω..το αμαξι ειναι για να σε εξυπηρετει,αν ειναι να το εξυπηρετεις σωθηκαμε!

Ειλικρινα θελω να πιστευω οτι δεν ισχυει κατι τετοιο (εξαλλου πλεον τα πιστονια φτιαχνονται με λειζερ κ μηχανηματα ακριβειας γενικα,οποτε δε νομιζω ναναι οπως παλια).

Σε καμία παράγραφο που έγραψα δεν είπα ότι αυτό ισχύει μόνο στα VW. Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτως κινητήρα. Είπα επίσης ότι είναι για ανθρώπους που είναι ψείρες σαν εμένα και δεν το συστήνω στο καθένα. Ναι τα πιστόνια και τα τοιχώματα είναι σχεδόν τέλεια τώρα όμως ΠΑΝΤΑ θα θέλουν στρώσιμο εφόσον ακόμη κατασκευάζονται με CNC μηχανήματα, μέχρι να εφευρεθεί νέος τρόπος κατασκευής και να μην χρειάζεται να κάνουμε εμείς το απολύτως τίποτα και να το σκίζουμε από την πρώτη μέρα!

Αυτό τον τρόπο εφάρμοσα στο Punto που το είχα από το 1995 και μέχρι πέρσυ το Νοέμβριο που το πούλησα με 120.000km ο κινητήρας μου είχαν πει σε όσους μηχανικούς το είχα πάει ήταν μέσα σαν καινούργιος! Το αυτοκινήτο το χαίρεται αυτός που το έχει τώρα. Αυτό εννοούσα. Ούτως ή άλλως προσωπικά κάθε χρόνο άντε να κάνω 10.000km εξού και γιατί το έδωσα το Punto στα 120.000km.

Τώρα αν εσύ το πάρεις και θες να το έχεις μία 20ετία ή αν κάνεις 30.000km το χρόνο, εφόσον το στρώσεις σωστά, το αυτοκίνητο μπορεί να κάνει και 1 μηδενισμό του κοντέρ άνετα (1.000.000 χιλιόμετρα)! Εξάλλου ξέρω άνθρωπο με VW Golf 1 που το έχει ήδη μηδενίσει και μόνο λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν του είχε αλλάξει μηχανή...

Link to comment
Share on other sites

Σε καμία παράγραφο που έγραψα δεν είπα ότι αυτό ισχύει μόνο στα VW. Αυτό ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαιρέτως κινητήρα. Είπα επίσης ότι είναι για ανθρώπους που είναι ψείρες σαν εμένα και δεν το συστήνω στο καθένα. Ναι τα πιστόνια και τα τοιχώματα είναι σχεδόν τέλεια τώρα όμως ΠΑΝΤΑ θα θέλουν στρώσιμο εφόσον ακόμη κατασκευάζονται με CNC μηχανήματα, μέχρι να εφευρεθεί νέος τρόπος κατασκευής και να μην χρειάζεται να κάνουμε εμείς το απολύτως τίποτα και να το σκίζουμε από την πρώτη μέρα!

Αυτό τον τρόπο εφάρμοσα στο Punto που το είχα από το 1995 και μέχρι πέρσυ το Νοέμβριο που το πούλησα με 120.000km ο κινητήρας μου είχαν πει σε όσους μηχανικούς το είχα πάει ήταν μέσα σαν καινούργιος! Το αυτοκινήτο το χαίρεται αυτός που το έχει τώρα. Αυτό εννοούσα. Ούτως ή άλλως προσωπικά κάθε χρόνο άντε να κάνω 10.000km εξού και γιατί το έδωσα το Punto στα 120.000km.

Τώρα αν εσύ το πάρεις και θες να το έχεις μία 20ετία ή αν κάνεις 30.000km το χρόνο, εφόσον το στρώσεις σωστά, το αυτοκίνητο μπορεί να κάνει και 1 μηδενισμό του κοντέρ άνετα (1.000.000 χιλιόμετρα)! Εξάλλου ξέρω άνθρωπο με VW Golf 1 που το έχει ήδη μηδενίσει και μόνο λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα πριν του είχε αλλάξει μηχανή...

Καταρχην να πω οτι ενα στρωσιματακι δε βλαπτει,αλλα αποσο ξερω οι ιδιες οι εταιριες τα στρωνουν τα μοτερ γιατι δε συμφερει να τα αφηνουν ετσι κναχουν το ρισκο της βλαβης πριν ληξει η εγγυηση..

Απο εκει κ περα εγω ειπα κατι πολυ απλο,εφοσον οπως λες ολα τα αυτοκινητα ειναι ιδια,οτι στα αυτοκινητα που περασαν σε μας,απο παλια (που ηθελαν στρωσιμο καλο)μεχρι τα τελευταια που ειναι στρωμενα κ εμεις απλα τα οδηγουσαμε με χαμηλες στροφες (πχ σε ταξιδι στην εθνικη μεχρι 4000 στροφες το πολυ,οχι σκαμπανευασματα κ χωρις γκαζι κ τετοια που λες) δεν επαθαν απολυτως τιποτα,ουτε επεσε η αποδοση τους,μετα απο 150.000 κλπ χιλιομετρα..κ λεω το απλο,9/10 δε το στρωνουν το αμαξι ετσι οπως λες,αρα ενα μεγαλο ποσοστο μεταχειρισμενων θαπρεπε ναχει πολυ προβλημα μετα.....

Οσο για το Punto,Οκ,punto ειναι,δεν χρειαζεται να πεις κ τπτ αλλο..δεν ειμαι κολημενος με καμια εταιρια,αλλα ειδικα παλιοτερα,στο θεμα τουλαχιστον της αξιοπιστιας τα ιαπωνικα (κ κυριως toyota-nissan-honda) ειδικα στις μηχανες ηταν απαιχτα..Ασχετως αν δεν ειχαν ποιοτητα κυλισης κ πολλα αλλα μειονεκτηματα..

Οποτε εγω πιστευω οτι ενα απλο στρωσιματακι ειναι μια χαρα,τιποτα παραπανω.δλδ μην αγχωνομαστε.

εξαλλου αν ισχυε αυτο που λες,ολοι θα γινουμε ψειρες!ποιος δε θελει το καλο για το αυτοκινητο του?

κ επειδη κανουμε κ 30.000 χλμ περιπου το χρονο με καθε αμαξι θα γινω 2 φορες ψειρας..

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε όλοι ότι όταν πάμε να βάλουμε μπρος στο tsi πρέπει να περιμένουμε 2 λεπτά να ζεσταθεί και άλλα 2 λεπτά αργότερα για να ηρεμήσει πριν το σβήσουμε αφού φτάσουμε στον προορισμό μας. Τι γίνεται όμως όταν πάμε για βενζίνη; Αυτή είναι η απορία μου. Θα πούμε στο βενζινά περίμενε 2 λεπτά να ηρεμήσει και μετά βάζουμε; Μου φαίνεται λίγο ανέκδοτο όλο αυτό! sillyhorse1rb5.gif

Βασικα, εγω οταν βαζω βενζινη αφηνω αναμμενη την μηχανη... κανω λαθος? Στο προηγουμενο μου αμαξι την ειχα πατησει και ειχα πληρωσει 350 ευρω για μια βαλβιδα ανακυκλοφοριας βενζινης και την αντιπροσωπεια εκει μου ειπαν οτι αν θες να εισαι σιγουρος, αφηνε την μηχανη αναμμενη ωστε τα σκουπιδακια να μενουν στην επιφανεια και να αναμιγνυονται καλυτερα με την νεα βενζινη.

Αυτο το εκανα απο τοτε και τωρα στο καινουργιο μου αμαξι λεω να το συνεχισω.. κανω καλα? επειδη κατι ειχα ακουσει οτι πρεπει να γινεται γειωση παντα ακουμπαω το χερι μου πανω στο πολακι (1.2 tsi) την ωρα που δεχεται την βενζινη γιατι ο βενζινας δεν το κανει ποτε.

Παραδεχομαι οτι ειμαι ημιμαθης και ως γνωστον ειμαι χειροτερος απο εναν αμαθη οποτε αν καποιος γνωριζει κατι περι του θεματος ειναι ευπροσδεκτος!

Link to comment
Share on other sites

Βασικα, εγω οταν βαζω βενζινη αφηνω αναμμενη την μηχανη... κανω λαθος? Στο προηγουμενο μου αμαξι την ειχα πατησει και ειχα πληρωσει 350 ευρω για μια βαλβιδα ανακυκλοφοριας βενζινης και την αντιπροσωπεια εκει μου ειπαν οτι αν θες να εισαι σιγουρος, αφηνε την μηχανη αναμμενη ωστε τα σκουπιδακια να μενουν στην επιφανεια και να αναμιγνυονται καλυτερα με την νεα βενζινη.

Αυτο το εκανα απο τοτε και τωρα στο καινουργιο μου αμαξι λεω να το συνεχισω.. κανω καλα? επειδη κατι ειχα ακουσει οτι πρεπει να γινεται γειωση παντα ακουμπαω το χερι μου πανω στο πολακι (1.2 tsi) την ωρα που δεχεται την βενζινη γιατι ο βενζινας δεν το κανει ποτε.

Παραδεχομαι οτι ειμαι ημιμαθης και ως γνωστον ειμαι χειροτερος απο εναν αμαθη οποτε αν καποιος γνωριζει κατι περι του θεματος ειναι ευπροσδεκτος!

Επειδη ειμαστε στο Ελλαδισταν καλα κανεις εσυ και καλα κανει και αυτος που ελει τετοια και εγω που δεν φοραω ζωνη και κρανος.

Αν ειμασταν σε καποιο αλλο ποιο πολιτισμενο κρατος δεν θα σου εβαζαν βενζινη αν δεν εσβηνες τον κινητηρα και εγω δεν θα κυκλοφορούσα χωρις κρανος και ζωνη.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαστε στο Ελλαδισταν καλα κανεις εσυ και καλα κανει και αυτος που ελει τετοια και εγω που δεν φοραω ζωνη και κρανος.

Αν ειμασταν σε καποιο αλλο ποιο πολιτισμενο κρατος δεν θα σου εβαζαν βενζινη αν δεν εσβηνες τον κινητηρα και εγω δεν θα κυκλοφορούσα χωρις κρανος και ζωνη.

Νικο σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου.

Να πω την αληθεια δεν ηταν κατατοπιστικη, θελω να πω οτι εαν ειμασταν στο εξωτερικο δεν θα ειχαμε (σιγουρα οχι τοσο συχνες) περιπτωσεις νοθευμενης βενζινης που εκτος οτι ζημιωνουν την τσεπη μας ΑΜΕΣΑ (πληρωνεις 30 λιτρα βενζινη και τα 28 ειναι βενζινη), την ζημιωνουν και μακροπροθεσμα οπως στην περιπτωση μου οπου επρεπε να καταβαλω ολοκληρο το δωρο Πασχα για να αλλαξω ενα εξαρτημα που δεν θα το αλλαζα αν δεν ηταν "μαγκας" ο πρατηριουχος. Ετσι εαν ειμασταν στο εξωτερικο δεν θα μας περνουσε απο το μυαλο να αφησουμε αναμμενη την μηχανη, δυστυχως το ενα πραγμα φερνει το αλλο.

Οταν σε κλεβουν προσπαθεις να αμυνθεις κιετσι η δικια μου αμυνα ειναι να αφηνω αναμμενη την μηχανη για να μην την ξαναπαθω (ετσι μου υπεδειξαν ομως, δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι σωστο για αυτο θελω να μαθω εαν ειναι κομπογιαννιτικο κολπο της αντιπροσωπειας που με χαρα τους χαιρετισα για να περασω στην vw)

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το προβλημα που σβηνει το αυτοκινητο στο ρελαντι λυθηκε ? Ειχαμε κανενα νεο?

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το προβλημα που σβηνει το αυτοκινητο στο ρελαντι λυθηκε ? Ειχαμε κανενα νεο?

Όχι ακόμη, είμαστε στην αναμονή...

Link to comment
Share on other sites

Φτάσαμε Ιούλιο και ακόμα τίποτα, 3 μήνες και καλά έρχεται το update.

Μάλλον τελικά δεν ξέρουν την ύπαρξη του προβλήματος στην VW.

Ίσως να είναι παρτίδα συγκεκριμένη που να βγάζει το πρόβλημα και να προσπαθήσουν με μπακαλίστικες λύσεις να λύσουν το πρόβλημα, όπως στο παιδί που το άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και την πίεση σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Φτάσαμε Ιούλιο και ακόμα τίποτα, 3 μήνες και καλά έρχεται το update.

Μάλλον τελικά δεν ξέρουν την ύπαρξη του προβλήματος στην VW.

Ίσως να είναι παρτίδα συγκεκριμένη που να βγάζει το πρόβλημα και να προσπαθήσουν με μπακαλίστικες λύσεις να λύσουν το πρόβλημα, όπως στο παιδί που το άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και την πίεση σε αυτό.

Συμφωνώ, κατι πρέπει να κάνουμε γιατι έτσι οπως το πανε θα τελειωσει η εγγυηση (εγω μετα απο καλοκαιρινες διακοπες θα μαζεψω για την 2χρονη επεκταση εγγυησης γιατι με αυτα που βλεπω....)

Link to comment
Share on other sites

Φτάσαμε Ιούλιο και ακόμα τίποτα, 3 μήνες και καλά έρχεται το update.

Μάλλον τελικά δεν ξέρουν την ύπαρξη του προβλήματος στην VW.

Ίσως να είναι παρτίδα συγκεκριμένη που να βγάζει το πρόβλημα και να προσπαθήσουν με μπακαλίστικες λύσεις να λύσουν το πρόβλημα, όπως στο παιδί που το άλλαξαν φίλτρο βενζίνης και την πίεση σε αυτό.

Φτάσαμε εκει που θελανε, εγιναν και τα αυτοκινητα Windows.

Ποιο service pack περιμένετε τωρα για το πολο? WinUpdate.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φτάσαμε εκει που θελανε, εγιναν και τα αυτοκινητα Windows.

Ποιο service pack περιμένετε τωρα για το πολο? WinUpdate.jpg

στο skoda yeti 1.2 tsi υπαρχει το ιδιο προβλημα ξερει κανενας???? αφου οι ιδιοι κινητηρες ειναι

Link to comment
Share on other sites

Μήπως υπάρχει online ο κατάλογος με τα extra που μπορούν να μπούν στο Polo?

Ορίστε ο ελληνικός κατάλογος με τα extra και τις τιμές τους για το καινούριο Polo.

Να ενημερώσω ότι είναι 2 εβδομάδες πριν.

Δηλαδή δεν έχουν μέσα τη καινούρια αύξηση του ΦΠΑ (21% -> 23%), οπότε είναι πιθανό να έχουν αυξηθεί λιγάκι.

post-5525-12780459482_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και πλέον με τις βενζίνες στα ύψη, καταναλώσεις σαν και αυτές στο κέντρο της Αθήνας (στην κάθοδο της Βασ. Κωνσταντίνου κοντά στο Καλλιμάρμαρο) είναι σωτήριες...

post-13435-127831624863_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φτάσαμε εκει που θελανε, εγιναν και τα αυτοκινητα Windows.

Ποιο service pack περιμένετε τωρα για το πολο? WinUpdate.jpg

Υπάρχουν 2 service pack για τα polo, το SP1 περιλαμβάνει αστάθιες στο ρελαντί και σβήσιμο κινητήρα και το SP2 περιλαμβάνει αστρονομική κατανάλωση σε κινητήρα 1200 κυβικών.

Link to comment
Share on other sites

Στα σημερινά αυτοκίνητα δεν χρειάζεται καμία προθέρμανση εν στάσει!

Μάλιστα επειδή τότε το μοτέρ δουλεύει με πλούσιο μείγμα ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ !

Βάλτε μπροστά και φύγετε ΑΜΕΣΩΣ.

Μην πατάτε τέρμα το γκάζι, αλλά πατήστε λίγο παραπάνω κρατώντας λίγο πιο ψηλά τις στροφές καθυστερώντας την αλλαγή ταχύτητας, ώστε να ζεσταθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Όταν σταματήσετε σβύστε αμέσως δεν υπάρχει πρόβλημα.

Το τούρμπο αλλά και η περιοχή του καπακιού ψύχεται με το κύκλωμα που έχεο προαναφερθεί.

Εκτός και αν είστε πατημένοι "κάργα" για πολλή ώρα, π.χ. με "βάρβαρο" πάτημα σε στροφιλίκια ή "τελικιασμένοι" για αρκετή ώρα.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να οδηγήσετε για 2~3 λαπτά "νορμαλ" πριν σταματήσετε.

Αν δεν μπορείτε και πρέπει να σταματήσετε άμεσα, αφήστε το αναμένο για 1~2 λεπτά αλλά κάθε 10 δευτ. πατάτε και μια "ξερογκαζιά", για να ανεβαίνουν οι στροφές και να λειτουργεί πιο αποδοτικά η αντλία νερού.

Link to comment
Share on other sites

Παιδεια μολις μπηκα στο κλαμπ και θα ηθελα να σας ρωτησω μερικα πραγματα...

Σε λιγο καιρο θα γινω κατοχος τοθ καινουριου πολο 1.2 tsi και θα ηθελα να σας ρωτησω

1)τι γνωμη εχετε για το hot orange σαν χρωμα

2)ποιες οι επιλογεσ βελτιωσης μηχανικα και εξωτερικα (και τιμες αν ειναι δυνατον)

3)τι προβληματα εχει βγαλει

Link to comment
Share on other sites

Παιδεια μολις μπηκα στο κλαμπ και θα ηθελα να σας ρωτησω μερικα πραγματα...

Σε λιγο καιρο θα γινω κατοχος τοθ καινουριου πολο 1.2 tsi και θα ηθελα να σας ρωτησω

1)τι γνωμη εχετε για το hot orange σαν χρωμα

2)ποιες οι επιλογεσ βελτιωσης μηχανικα και εξωτερικα (και τιμες αν ειναι δυνατον)

3)τι προβληματα εχει βγαλει

Καλημέρα και Καλώς μας ήρθες !

1) http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/128/5727/6469909/hot-orange-1-48187-13449.jpg , http://caltrans.org.ua/wp-content/uploads/2009/03/the-new-volkswagen-polo-12.jpg , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1128060/5054454/hot-orange-2-20744.JPG , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1278609/6162947/seite-44409.JPG , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1240890/4501268/bild-1-15044.jpg , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1240890/4501268/bild-2-15043.jpg , http://data.motor-talk.de/data/galleries/1240890/4501268/bild-3-15042.jpg

Ενώ στις πρώτες φωτό δεν μου πολυαρέσει , στις τελευταίες μ' αρέσει πολύ αλλά δεν ξέρω πως θα είναι όταν το δω live .. γιατί τα χρώματα από φωτογραφία με το live διαφέρουν από λίγο έως πολύ ..

2) http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35677 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=101

3) http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=67 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=111 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36698 , http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35350

Για περισσότερα καλύτερα να συνεχίσουμε την συζήτηση εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23792&st=400 για να είναι όλα συγκεντρωμένα σ' ένα θέμα ;)

Θα γίνει συγχώνευση εντος της ημέρας ;)

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Παιδεια μολις μπηκα στο κλαμπ και θα ηθελα να σας ρωτησω μερικα πραγματα...

Σε λιγο καιρο θα γινω κατοχος τοθ καινουριου πολο 1.2 tsi και θα ηθελα να σας ρωτησω

1)τι γνωμη εχετε για το hot orange σαν χρωμα

2)ποιες οι επιλογεσ βελτιωσης μηχανικα και εξωτερικα (και τιμες αν ειναι δυνατον)

3)τι προβληματα εχει βγαλει

συμπαθητικο το χρωματακι δε λεω, αλλα κακα τα ψεματα οσο ομορφο δειχνει το πολακι σε μαυρο και ακομα περισσοτερο σε λευκο, δεν του ταιριαζει κανενα χρωμα καλυτερα.

τωρα για την βελτιωση του μοτερ ειναι ακομα νωρις σχετικα ειναι νεο μοτερ, ηδη ομως εχουν βγαλει καποιες εταιριες προγραμματακια με παρα πολυ καλα αποτελεσματα (αποτι λενε τουλαχιστον) και το 1200αρακι παει στα 145 αλογα περιπου και 21 κιλα ροπη! τα ιδια και για την εμφανιση, εχουμε δει απο αρκετες εταιριες bodykit κτλ οπως αυτο και αυτο αλλα και αυτο και αυτο... συμπαθητικα ολα τους αλλα και οπως ειναι ετσι απλο το πολο μια χαρα ομορφο ειναι. για μενα ενα μικρο χαμηλωματακι χρειαζεται μαζι με μια ομορφη μαυρη ζαντουλα (σε λευκο χρωμα το αμαξι hearts.gif ) και φυσικα φιμε η μαυρα η κατι τετοιο τελοσπαντων κολοφαναρα γιατι δεν πολυπαλευονται στο ματι μου τα μαμα.

απο προβληματα κοιταξε το φορουμ να δεις, το πιο βασικο το προβλημα με το ρελαντι το οποιο θα λυθει συντομα αν δεν εχει λυθει ηδη.

αυτα! :nea:

και μια ερωτηση τωρα αν ξερει καποιος σιγουρα, το καινουργιο πολακι ειναι και αυτο ντιζατο; η ηλεκτρογκαζο;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ηλεκτρόγκαζο... :nea:

το λεω γιατι διαβασα απο καποιον (εχω την εντυπωση σε αυτο το φορουμ) οτι στο νεο πολο επανηλθε η ντιζα στο γκαζι. καλα ετσι και αλλιως δεν το εχει και μεγαλη αναγκη νομιζω οσο τα προηγουμενα ατμοσφαιρικα πολο.

Ζ3Ratul, 7,3l/100km που γραφεις απο κατω ειναι η καταναλωση σου ετσι; δεν ειναι ιδιαιτερα χαμηλη αλλα ουτε και υψηλη βεβαια. τροπος οδηγησης να φανταστω οχι και ιδιαιτερα "οικονομικος" και αρκετα χλμ στην πολη;

Link to comment
Share on other sites

το λεω γιατι διαβασα απο καποιον (εχω την εντυπωση σε αυτο το φορουμ) οτι στο νεο πολο επανηλθε η ντιζα στο γκαζι. καλα ετσι και αλλιως δεν το εχει και μεγαλη αναγκη νομιζω οσο τα προηγουμενα ατμοσφαιρικα πολο.

Ζ3Ratul, 7,3l/100km που γραφεις απο κατω ειναι η καταναλωση σου ετσι; δεν ειναι ιδιαιτερα χαμηλη αλλα ουτε και υψηλη βεβαια. τροπος οδηγησης να φανταστω οχι και ιδιαιτερα "οικονομικος" και αρκετα χλμ στην πολη;

Ακριβώς το αντίθετο για τον τρόπο οδήγησης! Οδηγώ όσο πιο οικονομικά μπορώ, όμως από την άλλη το αυτοκίνητο είναι ακόμη άστρωτο ουσιαστικά (έχει ακόμη 6500 χλμ.) και σε κάποια βενζινάδικα που το πήγα διαπίστωσα πολλούς να κλέβουν στην αντλία βάζοντας λιγότερα λίτρα απ' ότι έγραφε... Όπως και να 'χει και μένα μου κάνει λίγο εντύπωση. Από την άλλη βέβαια κινούμαι όλο Αθήνα και εκεί από κίνηση ξέρεις ότι δε κουνιέται φούστης με αποτέλεσμα και την υψηλή κατανάλωση.

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

και εμενα μου κανει εντυπωση παντως παρολο που δεν πιστευω τις τιμες που δινει η VW (και γενικα ολες οι εταιριες). 5,3 μεση καταναλωση δυσκολα αλλα δεν περιμενα οδηγωντας οικονομικα να ανεβαινει στο 7,3 οταν λιγο παραπανω καιω εγω με 1400 κυβικα, 11 ετων αμαξι με παρα πολλα χιλιομετρα και πιο ζορικο τροπο οδηγησης..

παντως αν τρωει οντως τα περισσοτερα ζορια στην πολη μαλλον φυσιολογικο το βλεπω.

απλα επειδη ειναι ενα απο τα υποψηφια αμαξια που σκεφτομαι για αγορα, ηθελα να μαθω αν, σε αντιθεση με αυτο που εχω τωρα που οτι και να κανω κατω απο 7 δεν πεφτει η καταναλωση, μπορεις να δεις πολυ χαμηλες τιμες γιατι και οχι αυτες που δινει ο κατασκευαστης στο μικρο TSI.

παιδια επισης λυστε μου καποιες αποριες οποιος ξερει:

1) οι 17' ζαντες οι 5ακτινες (boavista?) ειναι εξτρα η στην highline εκδοση; και αν ειναι εξτρα ποσο κοστιζουν επιπλεον;

2) αλλου βλεπω οτι δερματινο τιμονι λεβιες κτλ ειναι στη highline, αλλου οτι ειναι εξτρα.

3) την γνωμη σας για την σπορ αναρτηση της highline

4) εχει καποιος τον καταλογο με τα εξτρα και τις τιμες τους;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.