Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/18/2014 in all areas

  1. Αγαπητά μας μέλη, Το Hellenic VWClub διοργανώνει την Κυριάκη 23/11/2014 και ώρα 20:00, συνάντηση για μπυρίτσα κρασάκι ή ότι άλλο τραβάει η όρεξη σας στο γνωστό μαγαζί Les Amis στα Ster cinemas στην Πυλαία, το οποίο έχει άνετο parking και πολλές επιλογές. Θα συζητήσουμε για τα αυτοκίνητα μας, τα επόμενα σχέδια που έχουμε για αυτά, για τις επόμενες συναντήσεις και για οτιδήποτε άλλο μας αρέσει και έχουμε κατά νου. Ο χάρτης εδώ. Σας περιμένουμε όλους στην παρέα μας, είτε είστε φίλοι-κάτοχοι αυτοκινήτων Volskwagen σε εργοστασιακή μορφή είτε βελτιωμένων.Απλα φορέστε τα γνήσια αξεσουάρ της λέσχης μας για να διαδώσουμε την τρέλα μας. Φυσικά όπως σε κάθε μας συνάντηση έτσι και σε αυτή μπορείτε να έρθετε μόνοι ή με την παρέα σας μια και οι συζητήσεις μας δεν περιορίζονται στο τομέα της αυτοκίνησης! Συνδεθείτε μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα: ακολουθήστε μας στο | κάντε μας Like στο | δείτε μας στο Σημαντικές σελίδες: Κάρτες Μέλους | Αγγελίες | Αξεσουάρ | SmartPhones App Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6999 VWCLUB, 6999 892 582, 17:00 - 19:00 Υπενθυμίζουμε ότι αναζητούνται VIP μέλη που επιθυμούν να αναλάβουν την ευθύνη οργάνωσης των συναντήσεων. Δείτε πληροφορίες κάνοντας κλικ εδώ!
    2 points
  2. Μετα απο αρκετο καιρο απουσιας λογω διαφορων παραγοντων ,επιστρεφω με μερικες αλλαγες στο golfaki. Πρωτον, μπηκε το dtm φιλετακι της rieger στον προφυλακτηρα εμπρος για να αγριεψει λιγο ακομα η εμφανιση του αυτοκινητου.. και επειτα ξεκινησε η προετοιμασια του αυτοκινητου για stage 2 ... Ανοιχτηκε η αντλια υψηλης πιεσης ,μπηκαν τα εντοσθια της autotech καθως επισης αντικατασταθηκε το Oring το οποιο ηταν σχεδον διαλυμενο... Ετσι η αντλια μας εγινε καινουρια χαρη στην επιμελεια του RS Powerteam εδω στο Ηρακλειο. μετα αλλαχτηκαν και τα λαδακια castrol edge 5-30 καθως επισης μπηκαν και μπουζι ιριδιου NGK 7EIX τα παλια μπουζι δειχνουν οτι με το παλιο μου προγραμμα (overload) το αυτοκινητο στεγνωνε.. σφηχτικε και η wastegate 2 στροφες καθως επισης μπηκε σκαστρα ανοιχτου τυπου μηχανικο με σκληρο ελατηριο ,και το αυτοκινητο ετοιμαστηκε για το νεο προγραμμα Ρυθμιστηκε το αυτοκινητο με 100αρα βενζινη με overboost 1.75 και 1.35 στον κοφτη. πολυ μεγαλη διαφορα στο αυτοκινητο. βγηκε πραγματικα δυνατο.. Μπηκαν και τα αυτοκολλητακια μας ασορτι με τις ζαντες και ειμαστε κομπλε. Αναμενονται ακομα μερικες αλλαγες στο εσωτερικο. μαυρος ουρανος και κολωνακια , βαψιμο σε ολα τα μπεζ κομματια που υπαρχουν σε piano black και ντυσιμο με δερματινη carbon στο λεβιε και τον τεμπελη.... Τελος του μηνα θα γινει και η δυναμομετρηση να δουμε τι καναμε..
    2 points
  3. Εκτος αν εννοει stretching η πως το λεν αυτο
    1 point
  4. Jag e-type by and641, on Flickr jag e-type στον Φλοίσβο
    1 point
  5. Λευτερη περιμενω τηλεφωνο.....;D Βολτουλα χθεσ βραδυ με λεον 1.6 πρωτο σταδιο εκκεντροφορατο μεχρι αραχωβα απο παλια εθνικη για στφιψιμο.....νεκρα η εθνικη στο γυρισμο.... Ο κολλητοσ πηρε ενα ml 350 2012 mod 270 αλογα.....ονειρο το αμαξι..... Ειπαμε να κανουμε ενα πατημα μιας και μετα τα 120 ψωφαει.... Την πεμπτη εχουμε κανονισει...3ες 110 μεχρι 200..... Η σεζον ξεκινησε πολυ ωραια.Καλο χειμωνα να εχουμε..... Υ.Γ πηγα με τον πατερα μου για φαι σημερα εξω....πηγα ο καημενοσ να του δειξω τι κανουν οι αναρτησεις.....πηρε ταξι και γυρισε
    1 point
  6. Getting into the grand mosque by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  7. Το εξαρι δινει αλλη ανεση στα ταξιδια. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  8. Οχι. Ειναι σεναριο υπερβολης. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  9. οι περισοτεροι που εχουν πασσατ το εχουν για ενα λογο για μεταφορα της οικογενειας τους με ασφαλεια(δεν ειναι κοντραμαξο,ασχετα αν περνει την βελτιωση ανετα)...επομενος δεν νομιζω σε τομεις ασφαλειας ενα τετοιο αμαξι δεν θα ειναι συντηρημενο. η μηχανη ειναι μακραν καλητερη απ τα 1,4 τσι παντου,εκτος την καταναλωση εντος πολης που βαραει 12αρια εναντι 9αριων...αλλα στο ταξιδι ειναι μια η αλλη.+οτι του βαζει υγραεριο χωρις προβληματα και θεματα στο μελλον... ο 20βαλβιδος στο πασσατ το μονο θεμα που εχει ειναι 1)φλαντζα ψευτοκαπακου οτι βγενει οφφ και κοστιζει μονο 30ε,2)τεντοτηρας καδενας ιμαντα εκεντροφορου οτι αν δεν ειναι αλλαγμενος κανει σαν τραχτερ(γυρω στα 200ε αλλα δεν τιθετε θεμα το αλλαζεις και οταν κανεις αλλαγη ιμαντων που κοστιζε περιπου στα 400ε).3)αντε και προληπτικα κανας πολλ/στης αν δεν δεινει σωστα ρευματα.(60ε εκαστος) δλδ ενα πασσατ με bmy(τσι 140πσ) κινηρα ειναι σιγουρα πιο αξιοπιστο απο ενα 20βτ!? παιδια ειπαμε μην τα λεμε αυτα γιατι θα μας παρουν με τις πετρες παραεξω (εγω εδω στο δικο μου 6αρ ιτσι με τα 122 και τρεμω μην χτυπήσει καμια καδενα,που αν χτυπήσει πολυ απλα θα το πουλησω)
    1 point
  10. H κατηγορία αυτή χρηματικά είναι περίεργη, γιατί μπορεί να δώσεις π.χ. 2000Ε για να το αγοράσεις, και άλλα τόσα για συντήρηση λόγω Km ή επισκευές από βλάβες που μπορεί να βγάλει στα Km αυτά. Εγώ θα έδινα λίγα περισσότερα $$ και θα έπαιρνα κάτι πολύ πιο φρέσκο και με λιγότερα Km. Με 4-5000Ε παίρνεις αμαξάρες λίγων ετών και με σχετικά λίγα Km. Σίγουρα το Passat είναι καλό αυτοκίνητο, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει η αγορά του ως μεταχειρισμένο 15 χρόνια μετά. Δύσκολα θα βρεις κάποιον που θα το έχει συντηρήσει άψογα και θα το δίνει για 2-2500Ε. Επίσης να κοιτάς και το θέμα κατανάλωση, γιατί συγκριτικά με αυτοκίνητα της τελευταίας 5ετίας-10ετίας, τα 20VT καίνε σαφώς πολύ περισσότερο.
    1 point
  11. Αφού service κλπ έκανες σε αντιπροσωπεία, πίεσε (αρκετά) για να σου καλύψουν τη ζημιά από εισαγωγέα/εργοστάσιο. Τα θέματα που ανέφερες έχουν ξανασυζητηθεί πολλές φορές σε διάφορα topic. Αυτό που σου είπαν ότι αν σου αλλάξουν μηχανή μπορεί να έχει τα παλιά πιστόνια είναι λίγο..πατάτα..γιατί -ακόμα και αν ίσχυε- το θέμα δεν το είχαν ποτέ τα πιστόνια, αλλά το λογισμικό του εγκ.κινητήρα για αυτοκίνητα παραγωγής έως μέσα του 2010. Αυτοκίνητα με ημερομ.κατασκευής από τα μέσα 2010 και μετά που είχαν το σωστό λογισμικό (και μετά), δεν εμφάνισαν τέτοια προβλήματα με τα πιστόνια. Βέβαια και πιστόνια μόνο να αλλάξεις στο δικό σου, είσαι ΟΚ, το πιθανότερο είναι να μην χρειάζεται ολόκληρο μπλοκ, δεν θα έχεις θέμα, ειδικά με το τελευταίο λογισμικό που έβγαλε για τον κινητήρα αυτό κ που λογικά θα στο χουν περάσει ήδη. Όσα έγραψες για το DSG7, και πάλι έχουν συζητηθεί πολλάκις εδώ..Με τον τελευταίο πολύδισκο και το update, δεν θα έχεις προβλήματα στο εξής. Τώρα, γενικά μην απογοητεύεσαι. Να ναι καλά η VW που τα καλύπτει αυτά τα θέματα, τις περισσότερες φορές τουλάχιστον. Γενικά πάντως, με τις αλλαγές αυτές (βελτιωμένα εξαρτήματα & updates), τα προβλήματα που περιέγραψες παραπάνω σταματούν. Έχε υπόψη σου ότι σε ότι αλλάζεις, έχεις εγγύηση 2 χρόνια εκ νόμου, οπότε έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Οπότε όταν τελειώσει ο "γολγοθάς", θα έλεγα να το κρατήσεις το αυτοκίνητο και να το ευχαριστηθείς, γιατί άσχετα με αυτά, προσωπικά - και έχοντας περάσει σχεδόν απ όλα από το 4 και μετά - νομίζω πως το 6άρι είναι το καλύτερο Golf overall μέχρι τώρα (κατ εμέ).
    1 point
  12. πολλά μπράβο για το αυτοκίνητο που έκανες ....
    1 point
  13. Εγώ στέλνω πάντα email σε όλους και μου κάνουν γραπτή προσφορά (συνήθως μου κάνουν και έκπτωση). Λάδια πάω μόνος μου γιατί στην αγορά τα βρίσκεις 50% φθηνότερα.
    1 point
  14. Μια φωτό και απο εμένα μετά την αλλαγή! Από rs8 18" πήγα σε BBS 18". Αν και δεν είναι τόσο καλή η φωτό... Σύντομα θα ανεβάσω καλύτερη.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Χρησιμοποιώ το Adobe Bridge CS6 Camera Raw για την επεξεργασία. Οι φωτογραφίες είναι από το Qatar και οι τελευταίες από το Porto Arabia - Pearl Reflections by Costas S. T., on Flickr
    1 point
  16. Καλως τον ομορφο... Θέλετε να είναι το όχημά σας ένα από αυτά; Αν ναι, στείλτε μου ένα προσωπικό μήνυμα αναφέροντας τα χαρακτηριστικά του οχήματός σας, πόσο "μαμά look" είναι. Να τονίσουμε πως για το event αυτό θα προτιμηθούν Golf GTi mk1 - mk5 & πως το Δ.Σ. θα συζητήσει και θα αποφασίσει ποια οχήματα θα επιλεγούν. Ελπιζω να το εχεις κανει!!!
    1 point
  17. Τα τζι τζι ατρακάριστα όπως "αναφέρονται" πουλιούνται γύρω στα 10 -12 χιλιάρικα. 13-14 χιλιάρικα πουλιούνται αυτά που έχουν πολύ έξτρα εξοπλισμό και πάλι οι τιμές πέφτουν. Εγώ το δικό μου το 160αρι το αγόρασα πριν ένα μήνα 10.400 και είναι σε πολύ καλή καλή κατάσταση και εγγυημένα ατρακάριστο μιας και ελέγχθηκε στην αντιπροσωπία καθώς και σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το βρήκαν και οι δύο ότι είναι οκ.
    1 point
  18. Αλλη μια ωραια συναντηση εγινε και σημερα!Το παρων Εδωσαν : *Jimtic Ο παλιος ειναι αλλιως...Απο Ιωαννινα! * Stellbouz Απο την Χαλκιδικη με 700 χιλιομετρα μολις στο 7αρι.!! * Nikdev με το ταπεινο μαυρο TSI!!! * Professor *Batman59 & *Pescarus Με τα πανεμορφα και πεντακαθαρα πασατ!!! *GeorgeZ & *Πανος46 με τα 6αρια.!! Για αλλη μια φορα περασαμε πολυ καλα με πολυ κεφι και συζητηση.3 ωρες περασαν νερο... Μεχρι την επομενη καλα να περναμε! Υ.Γ. Οι φωτογραφιες ανεβηκαν.!
    1 point
  19. Καλοταξιδο να ειναι το οχημα σου.. Εχεις κανει πολυ καλη επιλογη σε ολα.. Καλη συνεχεια....!!!!!
    1 point
  20. Δεν είναι τίποτα ανησυχητικό έχω και εγώ το polo 1.6 tdi BMT και κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα είτε με 2α είτε με 3η (κυρίως με την 3η εντοπίζεται!) Όταν το κάνει αυτό συμβαίνει γιατί έχεις (τουλάχιστον 1) μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή που θα έπρεπε να έχεις για τα χιλιόμετρα που έχει το αυτοκίνητο εκείνη την στιγμή... Με απλά λόγια πρέπει να κάνεις κατεβασιά γιατί πας αργά για την επιλεγμένη ταχύτητα που έχεις!
    1 point
  21. 1 point
  22. Γυρνάς τον μοχλό είτε αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα μέχρι η κουκκίδα να δείχνει την θέρμανση και μετά λειτουργούν κανονικά. Σε αργό ρυθμό βέβαια. Δεν μιλάμε για θερμοπίστολο.
    1 point
  23. Βαλε μια φορα καποιους ακριβους να μας λυθει η απορια
    1 point
  24. Φοράω μπρος πίσω 15mm της hr με δικά της μπουλονια εδώ και150000+ χλμ. φυσικά και το έκανα μόνο για το look λαμβάνοντας υπόψη όλα τα αρνητικά τότε. Παρόλαυτα ρουλεμαν άλλαξα 1η φορά και μόνο στον εμπρός δεξι τροχό όταν το αμάξι είχε 240000χλμ (τώρα είναι στα 278000). Δεν έχω παρατηρήσει καθόλου θόρυβο ούτε περίεργες αναπηδησεις στα πολλά χλμ. Ίσως φταιει το ότι είναι hr και το ζευγάρι είναι σχετικά ακριβά, αν θυμάμαι καλά γύρω στα 100 ευρώ. Αυτά που σου πρότεινε ο λαστιχας σίγουρα είναι φτιαγμένα από κάποιο μάστορα εδώ με ότι αυτό συνεπάγεται (μπορεί να είναι άψογα μπορεί και οχι). Απλά σου λέω την προσωπική μου εμπειρία μετά από τόσα χλμ. Γενικά ισχύουν αυτά που σου ειπαν και τα παιδιά παραπάνω. Ένα μόνιμο πρόβλημα που έχω που πραγματικα δεν έχω ιδέα εάν φταίνε οι αποστατες (πολύ πιθανό) είναι η πολύ γρήγορη φθορά των μπιλιοφορων, βεβαια πάντα επιλέγω στην αλλαγή τους πιο φθηνους που βρίσκω... Sent from my LG-LS980 using Tapatalk
    1 point
  25. Εμας του 2009 μας εχουν ζωσει τα φιδια... παρα πολυ λιγα τα χιλιομετρα σου.
    1 point
  26. Τελικά έχω την εντύπωση ότι μόνο θέματα είναι αυτά τα αυτόματα!!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.