Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/2015 in all areas

  1. Σε μια εποχή όπου όλα τα μεσαία, διανθίζουν με κουπέ στοιχεία την εμφάνισή τους, η Audi θα δώσει στο A4 ένα δυναμισμό που δεν είχε άλλη του γενιά. Στις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες, αποκαλύπτεται ένα πιο αιχμηρό από κάθε άλλη φορά μεσαίο Audi, το οποίο αναμένεται πλατύτερο και πιο χαμηλό από πριν, ώστε να ωφελήσει εκτός από το δυναμισμό και την αεροδυναμική του. Στο εμπρόσθιο τμήμα επίσης, θα δούμε τη νέα πολυγωνική μάσκα των μοντέλων της Audi, που μας έδειξε πρώτο απΆ όλα το ανανεωμένο Audi Q3, με νέο αλουμινένιο πλαίσιο και 3D εμφάνιση. Η μάσκα αυτή θα πλαισιωθεί επίσης από πιο επιθετικά φωτιστικά με λαμπτήρες LED. Στο πίσω μέρος τέλος, η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ ανασηκώνεται ελαφρώς ενσωματώνοντας και μια διακριτική αεροτομή, ενώ τα αιχμηρά φωτιστικά ενσωματώνουν και πάλι λαμπτήρες LED, που βελτιώνουν οπτικά αλλά και πρακτικά το μοντέλο. Νέα όμως θα είναι η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα πατάει το επόμενο A4, αφού αυτό το μοντέλο της Audi έχει επιλεχθεί για να μας αποκαλύψει πρώτο την ολοκαίνουργια MLB Evo πλατφόρμα του VW Group. Πρόκειται για δάπεδο το οποίο θα βασίσει πάνω του όλα τα μελλοντικά μεγάλα Audi και VW (επόμενο Phaeton), προσφέροντας βελτιωμένη ακαμψία σε συνδυασμό με μείωση του βάρους (σχεδόν 90 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο δάπεδο). Παράλληλα, θα αλλάξει και η θέση του κινητήρα για να έλθει πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου, αλλάζοντας κατά συνέπεια και το κέντρο βάρος, αλλά και το ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων, ώστε να βελτιώσει περαιτέρω τα οδικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου της Audi. Επίσης στο νέο A4 αναμένεται να δούμε τις νεότερες γενιές των TFSI και TDI μηχανικών συνόλων του Ομίλου VW, με χωρητικότητες που θα ξεκινούν από τα 1,4 λίτρα. Ωστόσο το πιο σημαντικό νέο εδώ έχει να κάνει με την ύπαρξη στη γκάμα του πρώτου υβριδικού Audi A4 στην ιστορία. Μάλιστα, το σύστημα αυτό θα είναι plug-in (θα μπορεί να φορτίζει και από πρίζα), ενώ θα αποτελείται πιθανότατα από τον 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα της Audi και έναν μικρότερο ηλεκτροκινητήρα 35 περίπου ίππων. Η Audi θα προσφέρει τέλος και ένα νέο, υβριδικό σύστημα τετρακίνησης quattro με ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων που θα στέλνει τη ροπή αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ώστε σε συνδυασμό με τον 2λιτρο TFSI που θα στέλνει δύναμη εμπρός, να δημιουργηθεί η «e-quattro» αυτή τετρακίνηση. Για τις ισχυρότερες εκδόσεις του μοντέλου, τα επόμενα S4 και RS4 θα έλθουν πιθανότατα με ισχυρά V6 και V8 μηχανικά σύνολα. πηγή autotriti.gr
    1 point
  2. Άρα στην ουσία θέλεις να πάρεις από την μεταπώληση του golf 3-3,5 χιλιάδες + 3,5= 7.000 €.. + 2.000€ συμμαζεματα = 9.000€ για αμαξι 8 ετιας και διλιτρο.. Σαν κόστος απόκτησης είναι προσβάσιμο αλλά στα κόστη συντήρησης σίγουρα θα εχει διαφορές. Πρώτα από όλα το σήμα και ο φόρος πολυτέλειας. Προσωπικά δεν το βρίσκω αρκετά σοφη κίνηση αλλά η τελευταία επιλογή είναι δική σου. Εγώ θα μάζευα όλα αυτά τα 9.000€ και θα τα έδινα σε κάτι πιο καινούριο και με λιγότερα κυβικά από διλιτρο.. Εάν συνεχίζεις να επιθυμείς στην απόκτηση του καλύτερα κοίτα σε χειροκίνητο κιβώτιο και σε 4πορτο(αν και είναι μετρημένα).
    1 point
  3. Ε τοτε αυτο θα ειναι.. Μιας και θα το παρεις καινουργιο καλο ειναι να παρεις ενα κερι και να το περνας καθε τριμηνο για να το εχεις παντα καινουργιο.. Ειναι πανευκολο να το βαλεις και να το βγαλεις και το κοστος του υλικου μηδαμινο σε σχεση με την προστασια που παιρνεις..
    1 point
  4. Σιμο να στο πω και αλλιώς κατάλαβα τι θες να πείς μπορεί ρε φίλε η φουρνιά με το συγκεκριμένο κωδικό Μπέκ ο οποίος ήταν παραγωγή 2010 να ήταν ελαττωματικός και να παρουσίασε τα προβλήματα αυτά , τι να σου πω τωρα εγώ έχω παρατηρήσει ότι όσα το έχουν πάθει ήταν μοτέρ cda και ήταν σε χρονολογία αυτοκινήτων 2010-2011 επισης π καινούργιος κωδικός των Μπέκ δεν ειναι πλέον Bosch αλλά άλλης εταιρίας δεν θυμάμαι ακριβώς το όνομα της .
    1 point
  5. Τάσο, αναφέρεις ξανά και ξανά για τα μπεκ, πέραν των CDAA CC, έχεις δει πουθενά αναφορές για προβλήματα με τους συγκεκριμένους κωδικούς? Σε ρωτάω γιατί ουσιαστικά έχουν φορεθεί σε ΠΟΛΛΑ Leon, Octavia, CC, Passat, Altea, A3 (νομίζω και σε A4), και αναφορικά με τον "όγκο" των αυτοκινήτων οι αναφορές που έχω δει για προβλήματα τόσο Ελλάδα όσο και εξωτερικό είναι απειροελάχιστες (να λάβουμε υπόψη μας ότι και ο νέος κωδικός δεν έχει φορεθεί χρονικά και τόσο πολύ ώστε να δούμε αντίστοιχα σε τι ποσοστό θα υπάρχουν ανάλογα περιστατικά) Το αναφέρω αυτό γιατί είναι δεδομένο ότι "προγραμματιστικά" τα CC/CDAA ΔΕΝ ήταν ολόιδια με τα υπόλοιπα CDAA μιας και κανένα πρόγραμμα της αγοράς δεν έκατσε ποτέ σε κανέναν "κουτί" αλλά πάντα όλοι είχαν θέματα (ειδικά με τα επώνυμα που χρησιμοποιούν το ίδιο πρόγραμμα για μια πλατφόρμα ασχετα με το μοντέλο που την φοράει)...
    1 point
  6. http://www.ebay.co.uk/itm/Volkswagen-VW-Hub-Centric-Hubcentric-Alloy-Wheel-Spacer-Kit-With-Longer-Bolts-/310957949548?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item486689c26c
    1 point
  7. σωστος ο Μακης, δεν μπορεις να συγκρινεις το 235 με το 225 λεγοντας οτι ειναι πανακριβο !! Οπως ανεφεραν πριν ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ , το ξερω οτι ειναι λιγο πιο τσιμπημενες οι τιμες που πηρα αλλα σκεφτηκα οτι ηταν ο πιο γρηγορος τροπος για να με ξοφλησει την δουλεια που καναμε....Εν γνωση μου λοιπον , τουλαχιστον ενα 40ρι την τρωω αναγκαστικα για το dunlop.....
    1 point
  8. Εχω μια ίδια αλλά σε σεντάν - δέν ακουμπάει στο τζάμι - με δύο ποδήλατα μιά χαρά σημάδια αφήνει στα 4 σημεία που το μαύρο αφρώδες ακουμπάει στο χρώμα. Αυτά τα σημεία επαφής πρέπει να είναι καθαρά απο σκόνες κλπ γιατί αλλιώς με τις κινήσεις της σχάρας στη διαδρομή θα θολώσει το χρώμα. Στο up δέν ξέρω πώς θα την στερεώσεις αλλα επίσης να προσέξεις που θα πιάσεις και τους 6 ιμάντες στερέωσης με τα άγκιστα με την πλαστικοποίηση. Δέν είναι κακή λύση αλλα σκέψου επίσης μήπως πρέπει να την βγάζεις συνέχεια άν πηγαίνεις πχ τα παιδιά για ποδήλατο + το ότι με τα ποδήλατα επάνω μάλλον θα έχεις θέμα να ανοίξεις την πίσω πόρτα (έχει?). Η λύση της σχάρας οροφής είναι ωραία εκτός και άν είσαι κοντός και επίσης στην εθνική κάνει θόρυβο και ανεβάζει την κατανάλωση. Προσωπικά έχω καταλήξει σε σχάρα 2 ποδηλάτων που πιάνει στον κοτσαδόρο.
    1 point
  9. οποσδηποτε θα χριαστεις μπουλονια μεγαλητερα. και για αποστατες κοιτα να βαλεις επωνυμους για να ειναι ζυγισμενοι, μην εχεις κανενα τρεμουλο στα πολλα και λες, απο τι ειναι. και κοιτα να εχουν την πατουρα - οδηγο στο κεντρο για να κεντραρει τη ζαντα. αν τα βρεις αυτα δε θα εχεις θεμα. τους εχω χρονια και δεν εβγαλε προβλημα ουτε σε συνεμπλοκ ουτε πουθενα.
    1 point
  10. Το epc πιθανοτατα να συνοδευεται απο missfires. Γεμισμα με καλη επωνυμη 100αρα βενζινη και συμπληρωματικα καθαριστικο μπεκ απο vw στο τεποζιτο. Μετα το σετ πολ/στες - μπουζι ελεγχος και αντικατασταση οπου απαιτειται. Μετα αν δεν εχεις missfires αλλα σφαλματα στην αντλια, ελεγχεις ταυτοχρονα χαμηλης - υψηλης. Ελεγχος αντλιων με vcds - μπαρομετρο και εν κινησει με φορτιο απο τεχνικο που γνωριζει. Εαν τα παραπανω ειναι, ελεγμενα η αντικατασταθουν κι επιμενει, κανεις ελεγχο με συμπιεσομετρο και τσεκαρεις τα μπεκ στους κυλινδρους με τα missfires. Εαν επιμενουν ξανα, πιθανοτατα το ελατηριο συμπιεσης να εχει υποστει βλαβη. Εξαιρετικα πιθανη ειναι και η εμφανιση βλαβων λογω flaps πολλαπλης εισαγωγης, η επικαθισεων μακας στην εισαγωγη και τις βαλβιδες εισαγωγης αλλα συνηθως εκδηλωνεται με (check engine). Sent from my iPhone5 using Tapatalk
    1 point
  11. Ναι αντλια υψηλής φίλε αλλά δες και τη πίσω
    1 point
  12. Καθάρισμα μπορείς να τα κανείς μόνο με υπερήχους ύπαρχει ειδικό μηχάνημα ,τώρα εάν φοράς τα Μπέκ με κωδικό 06H906036H αλλάξετα καλύτερα γιατί έχουν προκαλέσει πολλά προβλήματα αλλιώς εάν δεν φοράς αυτό κωδικό καντα ένα καθαρισμό .
    1 point
  13. Εθνική οδό Κοζάνης Γιάννενα 30/4/2015 χαλαρά εγώ 138χλμ με 6 ταχυτήτα στον πιλότο μεσαία λωρίδα, έρχεται πίσω μου με φόρα ένα mazda 6 με μάσκες, ζάντες, θόρυβο τρελό, πίτα κάτω, και κολλάει πίσω μου για ένα χιλιόμετρο μου παίζει τα φώτα, λέω πλάκα με κάνει ο τύπος που πάει με τον κουβά δεν δίνω σημασία λέω δώσε τόπο στην οργή δεν βλέπει που λέει TSI PORFIRIS AUTO SPORT δεν ξέρει... ανάβει φλας και περνάει και όπως περνάει με κοιτάει με ένα μπλαζέ ύφος με ένα στυλ λες και είχε κανένα 458 Italia... λέω από μέσα μου τώρα θα γελάσουμε... μπαίνει μπροστά δεν βλέπω 2πλη εξάτμιση ούτε σήμα MPS λέω κάνε πλάκα να είναι 1800 με 120-130 άλογα... 150χλμ ο τύπος χαλαρά εγώ από πίσω δεν πατάω ίσα ίσα να είμαι πίσω του 170 τα ίδιο χαλαρά εγώ πίσω 200 χαλαρά εγώ απο πίσω τον βλέπω κοιτάει απο τον καθρέφτη 220 χαλαρα έγω με 6 πίσω του καταλαβαίνω ότι δεν ανοίγει άλλο κάπου εκεί τελίκιαζε τον παίζω τα φώτα κάνει δεξιά και κατεβάζω 5 την πατάω μέχρι κόφτη στα 260 περίπου βάζω 6 και το αφήνω να τσουλήσει ο τύπος δεν υπήρχε στον καθρέφτη μου κόβω και το ξαναβάζω στο 130 τον πιλότο και συνεχίζω το ταξίδι μου... λίγο πριν το Μέτσοβο τσουπ πίσω μου το mazda με 80 εγώ δεν με περνάει με 60 εγω δεν με περνάει ανάβω δεξί φλάς να με περάσει τίποτα ο αυτος δεν με περνάει πίσω μου σαν βαγόνι τον είχα φτάνω στα διόδια του Μετσόβου με παίζει τα φώτα και με κάνει νόημα με το χέρι να σταματήσω να μιλήσουμε ήμαστε δίπλα δίπλα στην ουρά για να πληρώσουμε ανοιχτά παράθυρα του λέω φίλε βιάζομαι έχω μεγάλο ταξίδι μπροστά με λέει τi είναι αυτό ρε φίλε μου λέει? του λέω γελώντας είναι μεγάλη ιστορία, του γέλασα τον χαιρέτησα τον είπα καλό ταξίδι και έφυγα πλακωμένος για Πρέβεζα... σε όλη την διαδρομή στην συνέχεια το σκεφτόμουν και γελούσα μόνος μεσα στο αμάξι χαχαχαχα συμπέρασμα που πας ρε καραμήτρο με mazda 6 1.800 sport ..... 125ps
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.