Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

...Το 15% το ανέφερε ο Κρίτωνας στην προηγούμενη σελίδα σαν παράδειγμα. Σε κατ' ιδίαν συζήτηση πριν μήνες μου είχε πει το ίδιο, 15% περίπου στις 6000 σαλ. Δεν είναι και τόσο μεγάλη τουρμπίνα, στα 330 έχει τερματίσει ουσιαστικά, καμία σχέση με τις disco potato των αμερικάνικων κιτ που βγάζουν περισσότερα άλογα και πολύ πιο άνετα...

...Τώρα, αν και τα μπεκ έχουν τόσο μικρή διαφορά δε βρίσκω γιατι να μην ταιριάξει το πρόγραμμα με ταυτόχρονη μεταμόσχευση μπεκ + τουρμπίνας S3. Στο ΤΤ με λίγο μεγαλύτερα από τα εργοστασιακά μπεκ της USRT δεν είχα κανένα πρόβλημα, εν αντιθέσει με τα αρκετά μεγαλύτερα RC που ούτε ρελαντί δεν κρατούσε. Δε λέω πως είμαι ξερόλας, απέκτησα μια μικρή εμπειρία με εκείνο το αυτοκίνητο σκαλίζοντας ό,τι μπορούσα και μη διστάζοντας να πειραματιστώ. Τελικά έβλεπα αν κάτι δουλεύει ή όχι πότε από την καλή και πότε από την ανάποδη, οι βασικές αρχές πιστεύω είναι οι ίδιες στον TFSI χωρίς αυτό να σημαίνει πως ό,τι δούλευε στον 1.8Τ θα κάνει σημαντική διαφορά και στον TFSI...

...Εγώ προσωπικά προτιμώ να ρισκάρω με λίγο μεγαλύτερα περιφερειακά σε ενα συντηρητικό πρόγραμμα παρά με ενα custom kit και ενα επιθετικό remap...

Αρη, ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ , ΕΙΤΕ ΛΕΓΟΝΤΑΙ BAM ή BWA ή EJ25 ή 4G63 ....... , ειναι τετραχρονοι κινητηρες ΟΤΤΟ!Υπακουουν ολοι στις ιδιες αρχες.

Το να μην αντικαταστησεις το προγραμμα αν βαλεις μια Κ04 , ΕΦΟΣΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΠΕΚ + MAF, ειναι ανεκτο.γιατι το 15% μεγαλυτερης παροχης μετα τις 5500 ειναι κανονικα μεσα στην περιοχη που ειναι χαρτογραφημενος ο κινητηρας.Αν ομως βαλεις μπεκ S3 σ ενα BWA stg1 που θα ξαναβγαλεις παλι πχ 255HP κανονικα πρεπει να βαλεις αλλο προγραμμα και να αλλαξεις τον ειδικο 3D χαρτη που υπαρχει,ωστε να μην εχεις μεγαλη διορθωση απο τον Λ , fault codes (P0170 σχετικα με fuel trims etc) και υπερπλουσια ρυθμιση , που ειδικα με μικρο αβανς , ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΖΗΜΙΑ ΜΕ ΤΟ "ΣΤΕΓΝΩΜΑ"!ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ!

Η ισχυς δεν ειναι αμεση συναρτηση με την ελλειψη καυσιμου απ οπου - μεσω περιορισμου παλμου N75 ή/και κλεισιμο "πεταλουδας" - προερχονται τα κοψιματα.Αναφερω το ακολουθο παραδειγμα:Εχουμε ενα BWA μοτερ με προγραμμα + tbe και στο 1,4bar και "στοχο" μιγματος 10,4:1 ( 0,71) κανει με ανοιγμα 4ης κοψιμο στις 4700,και αν παμε σε dyno δεν βγαζει πανω απο 250-255.Ξαναφτιαχνουμε το προγραμμα με μονη διαφορα οτι ο "στοχος" μιγματος θα παει στο 11,8-12:1 (0,81-0,82).Το αποτελεσμα:Κανενα κοψιμο στο 1,4 και ισχυς 270+ ΗΡ! Το αντιτιμο: +150-180οC υψηλοτερη θερμ. καυσαεριων και το καπακι μεταξυ φθορας και αφθαρσιας!Κι εγω προτιμω να ρυθμιζω με τετοιο τροπο που να χανω λιγη δυναμη,προκειμενου να ειναι ασφαλες.Αυτο νομιζω το προτιμουν ολοι...Δεν ειναι ρισκο να εχεις μια Κ04 και να βγαλεις 280ΗΡ,ασφαλεια θα λεγα οτι ειναι απο το να χεις μια Κ03 και ρυθμιση επιθετικη στα 275ΗΡ.

Τα μπεκ της USRT ειναι λογικο να δουλευαν μια χαρα γιατι ειχαν διαφορα 7,5% , πολυ μικρη που διορθωνεται και απο τον Λ.Τα RC ειχαν μεγαλη διαφορα.Τελος το 80αρι MAF πιστευω οτι ηταν αυτο που κατεστρεψε το καπακι,αφου "στεγνωσε" τον κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας συνφορουμίτες,

θα ήθελα να ρωτήσω τι διαφορές έχει ο ΑΧΧ από τον BWA στο GTI.

Δεν θα ήθελα να ανοίξω καινούργιο τόπικ μια και νομίζω ότι σε αυτό το τοπικ μπορώ να πάρω μια απάντηση μια και διαβάζοντας κάποιες σελίδες (δυστυχώς δεν έχω χρόνο για περισσότερη μελέτη) βλέπω ότι εδώ αναφέρονται συχνά οι δύο κωδικοί και μάλιστα κάποιες φορές σαν να υπάρχουν σημαντικές διαφορές.

Ευχαριστώ - και σορρυ που διακόπτω τη ροή της συζήτησης περί tuning.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι γιατι επιτέλους μετά από καιρό έχουμε μια ομαλή συζήτηση και βγαίνει ζουμί. Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις και εμπειρία και μαθαίνουμε κι εμείς οι υπόλοιποι για τους οποίους ο TFSI είναι άγνωστη ποσότητα.

@ Golf RS:

Συμφωνούμε. Μια διευκρίνηση όμως: αυτό που λέω για τα προγράμματα από S3/E30/Cupra είναι με την απλή λογική πως μια K04 θα πετύχει τον στόχο πίεσης ενός StgII προγράμματος πιο άνετα από την ίδια την ξεζουμισμένη K03, χωρίς να θέσει σε κίνδυνο τον κινητήρα (χαμηλότερες θερμοκρασίες, δύναμη ψηλά όταν τα μπιελοπίστονα δοκιμάζονται σε χαμηλομεσαίες με μεγάλο overboost). Με την ίδια απλή λογική ενα πρόγραμμα για E30 στα 305 άλογα ίσως να στρέσσαρε τον απλό 200άρη με το S3 setup και την υψηλότερη συμπίεση.

Μπορεί η λογική αυτή να είναι λανθασμένη, μπορεί εκεί που δούλευες μια K03 στα 1,4bar με StgII να δουλέυεις και την K04 στα 1,4 bar και να στεγνώνει το αυτοκίνητο. Αυτό βέβαια που διάβασα νωρίτερα στο thread είναι πως τουλάχιστον του VoA δούλευε με 11.3:1 λόγο, που δεν ακούγεται κακό. Θερμοκρασίες καυσαερίων δε νομίζω να αναφέρθηκαν. Όπως και να'χει έχεις δίκιο, δεν είναι σωστό και δεν λέει να ρισκάρεις έτσι. Αν είναι να κάνεις κάτι καλύτερα να το κάνεις σωστά εξ' αρχής.

Πάντως γνωρίζεις πολλά. Respect.

@Golf-agu

Τελικά θα με καταφέρεις να έρθω σε σενα για custom πρόγραμμα. ¶λλος έχει το όνομα (S8N) κι άλλος τη χάρη.

@Lippi

Αυτό δύσκολα θα στο απαντήσει κανείς. Το σίγουρο είναι πως έχει πέσει η συμπίεση από 10.5 σε 10.3, επίσης αρκετό hardware (αντλίες κλπ) έχει υποστεί αναβάθμιση πράγμα που επιτρέπει περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης. Τώρα λεπτομέρειες δε θα βρεις πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

@Lippi

Αυτό δύσκολα θα στο απαντήσει κανείς. Το σίγουρο είναι πως έχει πέσει η συμπίεση από 10.5 σε 10.3, επίσης αρκετό hardware (αντλίες κλπ) έχει υποστεί αναβάθμιση πράγμα που επιτρέπει περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης. Τώρα λεπτομέρειες δε θα βρεις πουθενά.

Αυτο το γνωριζεις σιγουρα;

Κι εγω ετσι ειχα μαθει στις αρχες που ειχε κυκλοφορησει ο TFSi, αλλα η VW επισημως το αρνειται και ουτε υπαρχει και καπου καταγεραμμενο.

Link to comment
Share on other sites

Με την VW δε μπορείς να είσαι ποτέ απολύτως σίγουρος, το διάβασα όμως εδώ:

http://www.audi-speed.com/faq/f184/faq.html

Εκεί βέβαια αναφέρει και πράγματα που επιβεβαιώνει η APR στο Vortex, ότι στα AXX τα πιστόνια ήταν σφυρήλατα αλλά σκαμπίλιζαν κι έτσι στα BWA είναι πλέον χυτά:

Changes in model year 2006

* Compression was reduced to 10.3:1.

* New engine identification letter BWA

* Piston poured, not forged, in order to avoid piston ring flutter

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ το έχω ακούσει ότι τα ΑΧΧ έχουν σφυρήλατα πιστόνια και ότι τα BWA έχουν πλέον χυτά.

Τώρα αυτό το...flutter άν συμβαίνει......Ένας θεός ξέρει...Εμένα να χτυπίσω ξύλο...είναι flutter-less.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι αν και BWA είναι flutter-full λόγω DSG (μάλλον τα δισκάκια του). Ιδίως όταν είναι κρύο... Αυτό βέβαια ανήκει σε άλλη κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ το έχω ακούσει ότι τα ΑΧΧ έχουν σφυρήλατα πιστόνια και ότι τα BWA έχουν πλέον χυτά.

Θα ελεγα οτι αυτο πιθανον να συμβαινει, αλλα πρακτικα δεν ενδιαφερει κανεναν μας.

Η VW τοσα χρονια εχει αποδειξει οτι η αξιοπιστια των μηχανικων της συνολων ειναι υπερανω κριτικης, με τρανο παραδειγμα τους 1,8Τ, που για να παρουσιασουν δομικο προβλημα στον κινητηρα, επρεπε η ισχυ τους σχεδον να διπλασιαστει.

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα απλά να ενημερώσω ότι μετά απο αρκετό ψάξιμο το πρόβλημα με την Milltek ανακαλύφθηκε.

Ο θόρυβος που ακουγόταν (περισσότερο όταν το αμάξι ήταν μετά απο σκίσιμο),

εντοπίστηκε και δέν ήταν λόγω λάθος τοποθέτησης.

¶ν και το αμάξι σηκώθηκε 2 φορές σε εξατμισάδικο για να ελεγχθούν και να σφυχτούν οι σύνδεσμοι, δέν βρέθηκε τίποτα,

αφού ακόμα και με χτύπημα με το χέρι δέν ακουγόταν ΚΙΧ....

Αποφάσισα λοιπόν να πάρω το θέμα στα χέρια μου, και καθώς ΔΕΝ το βάζω κάτω, ανακάλυψα ότι το πρόβλημα ήταν το εξής....ΕΛΕΟΣ....

Μετά απο έντονο σκίσιμο, και αφού όλο το σύστημα είχε ζεσταθεί, η ΔΕΞΙΑ ΜΠΟΥΚΑ (οι οποίες παρεπιπτόντως είναι με σφικτήρες, όχι κολημένες)

διαστελόταν σε σημείο που παρόλο το σφίξιμο, είχε τζόγο και τριβόταν πάνω στον τελικό σωλήνα.Όταν το αμάξι καθόταν ακόμα και για 2-3 λεπτά η διαστολή

επανερχόταν και ο θόρυβος εξαφανιζόταν.Και όλα αυτά αφού οι εξατμισάδες με είχαν διαβεβαιώσει ότι ο θόρυβος ήταν απο τα...αμορτισέρ...

Τώρα οι μπούκες θα επανατοποθετηθουν και ίσως συγκοληθούν "μερικώς" ώστε να μήν υπάρχουν προβλήματα..

Τελικά όταν είναι να κάνεις κάτι, κάντο μόνος σου.

Όσο για την milltek, μπορώ να πώ ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος..¶ν έκανε και λιιιιιιγο περισσότερο σαματα.....

P.S.Πρόσφατα ήρθαν στην κατοχή μου τα μπέκ του S3 ( τα οποία παρεπιπτώντος έχουν 2 τρύπες αντί 1 του Gti) και η τελευταία τρόμπα υψηλής με κωδικό "H".Το πιο πιθανό είναι ότι δέν θα τα φορέσω...Αλλά η τρόμπα ίσως μπορεί να πειραχτεί....Γιά να δούμε..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Εχει βγει και J

Edited by konstantinos passat
Προσεχουμε λιγο τους χαρακτηρισμους παρακαλω
Link to comment
Share on other sites

Eχει τοποθετησει κανεις χειροποιητη εξατμιση?

Χειροποίητες είναι όλες ρε σύ.

Και η miilltek χειροποίητη είναι.

Μηπως εννοείς....ελληνικές χειροποίητες;;

Link to comment
Share on other sites

Πόσο κάνει αλήθεια μια αντλία H? Αν θυμάμαι καλά τα μπεκ είναι στα 200 ευρώ το ένα, σωστά?

Και η ερώτηση του μήνα: Έχει καταφέρει κανείς να βρει τη σκάστρα της Forge στη χώρα μας? H AVC Weber ακόμα να τη φέρει? ΗΜΑΡΤΟΝ!

Link to comment
Share on other sites

Thanks for the tip! :lol:

Απ' ό,τι φαίνεται στο Villabacho ακόμα τρίβουν...

Link to comment
Share on other sites

Πόσο κάνει αλήθεια μια αντλία H? Αν θυμάμαι καλά τα μπεκ είναι στα 200 ευρώ το ένα, σωστά?

¶μα σου πώ ότι δέν έχω ιδέα;;; :lol:

Με τα κονέ που έχω... μου τα έστειλαν απο Γερμανία , και το πιθανότερο είναι να τα πουλήσω αυτά και την αντλία (άν δέν την κρατήσω για...δοκιμές) γιατί προηγείται το IC που θα μπεί ίσως το καλοκαίρι.

¶μα γνωρίζει όμως κανείς τιμές άς μας πεί να ξέρω και εγώ που παίζουν... :excl:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, δηλαδή καμιά 270άρα η αντλία και κανα (4x120) 480άρι τα μπέκ new...

Χμμ....Αρκετά...

Πόσο να τα δώσω.... <_<

Είδωμεν.

Η αντλία μιας και την εψαχα σήμερα εχει 250$ = 185€ στην Αμερική χωρίς τα μεταφορικά

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.