Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Για να απαντησω στο φιλο Αρη, φυσικα και ελεγχεται παντα η θερμ. καυσαεριων, η οποια ποτε και σε καμια περιπτωση δεν φτανει σε τετοια -παραλογα- νουμερα.

(για την ιστορια, το μεγαλυτερο που εχω δει ποτε ειναι 910 στον 1ο "λ")

Εχεις δει Θερμοκρασιες με πυρομετρο σωστα τοποθετημενο η απο το εργοστασιακο?Γιατι απο οτι ξερω το εργοστασιακο δεν μετραει πανω απο 900! :o:o (Δεν ειμαι σιγουρος γιαυτο) 8P

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Πως έκανες την διάγνωση?

Η διάγνωση αρχικά έγινε απο μόνη της γιατι είχα πρόβλημα με το ρελαντί και το αμάξι προσπαθουσε να κρατήσει στροφές.Δέν υπήρχε λάδι πουθενα, αλλά το αμάξι άλλες μέρες το ενοιωθα δυνατό, και άλλες όχι.Μέχρι τώρα το είχα αποδώσει στην βενζίνη.

Χτές όμως έκανα το...blow test, και φυσώντας στον σωλήνα απο την μεριά του intake manifold ο αέρας πέρασε με σχετικά μεγάλη άνεση.Σε δέυτερη όχι τόσο έυκολα, σε τρίτη εύκολα κτλπ.

Πάντως boost loss ΔΕΝ ΕΙΧΑ, τουλάχιστον κατα την διάρκεια των logs...

Περίεργα πράγματα...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

...Φαντάζομαι αυτό που "προσπαθούν να κάνουν " είναι να αυξήσουν την εσωτερική διάμετρο των μπέκ, πράγμα για μένα μάλλον ανούσιο, και ίσως και επικύνδινο, δεδομένων των πιέσεων αλλά και της ευαισθησίας των μπέκ.Αλλά έστω και άν υποθέσουμε ότι τα μπέκ αντέχουν, ΠΟΣΟ να αλλάξει η απόδοσή τους;;;Το πιθανότερο ελάχιστα (άσε που μιά και παραπάνω ανέφερες "αμερικάνικα άλογα" αρχίζω να αμφιβάλλω για τα αποτελέσματα.), και ακόμα πιο πιθανώς με ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αλλίωση στην ροή τους.Ώς γνωστόν η διάμετρος αλλά και η "κλίση" ακόμα των οπών ενός μπέκ είναι μέγιστης σημασίας για τη σωστή εκχυση.Το ρεζουμέ;;Εγώ ΔΕΝ θα δοκίμαζα κάτι τέτοιο για να πάρω τόση ροή που να δίνει έστω και κάποια άλογα οριακά.

Δημητρη, απ οτι βλεπω με την κατεργασια αυτη θα μειωθει το οριακο στρωμα ρευστου στην εσωτερικη επιφανεια του ακροφυσιου (μηδενικη τραχυτητα) καθως θα μεγαλωσει και η διαμετρος. Η παροχη θα ανεβει, αυτο ειναι σιγουρο. Τωρα τα αλλα ερωτηματα που θετεις (Ποσο αξιοπιστα θα ειναι - ποσο θα αλλαξει η παροχη - ποσο θα αλλοιωθει η εκχυση) ειναι βασικοτατα και απαντουνται δυσκολα. Αλλα για να το χει κανει και να τα διαθετει σε παραγωγη η APR σημαινει οτι δεν τους εφτασαν τα ΟΕΜ μπεκ,δοκιμασαν τη λυση αυτη και δουλεψαν μ αυτον τον τροπο.

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη, απ οτι βλεπω με την κατεργασια αυτη θα μειωθει το οριακο στρωμα ρευστου στην εσωτερικη επιφανεια του ακροφυσιου (μηδενικη τραχυτητα) καθως θα μεγαλωσει και η διαμετρος. Η παροχη θα ανεβει, αυτο ειναι σιγουρο. Τωρα τα αλλα ερωτηματα που θετεις (Ποσο αξιοπιστα θα ειναι - ποσο θα αλλαξει η παροχη - ποσο θα αλλοιωθει η εκχυση) ειναι βασικοτατα και απαντουνται δυσκολα. Αλλα για να το χει κανει και να τα διαθετει σε παραγωγη η APR σημαινει οτι δεν τους εφτασαν τα ΟΕΜ μπεκ,δοκιμασαν τη λυση αυτη και δουλεψαν μ αυτον τον τροπο.

To extrude honning όπως είπα είναι μιά διαδικασία "λείανσης" στην ουσία, και όχι...διεύρηνσης.Χρησιμοποιείται ΧΡΟΝΙΑ απο τις αγωνιστικές ομάδες στην Αμερική για την λέιανση των αυλών, και φυσικά ΟΧΙ για την διευρηνσή τους.Πώς θα ήταν δυνατόν άλλωστε, αφού το σωστό P&P γίνεται με άλλα μηχανήματα, πιο "ικανά" και μεγαλύτερης ακριβείας (όχι dremel....)

Με μιά γρήγορη ματιά στο site, πήρα την ιδεα, ότι και αυτοί σε αυτό στηρίζονται, δηλαδή στην καλύτερη ροικότητα του αυλού του μπέκ και όχι στην αλλαγή διαμέτρου του.Σαφώς και μπορεί να βοηθήσει, αλλά κατ'εμε ΟΧΙ για τα παραπάνω άλογα που ισχυρίζεται η APR.Επείσης, απο δικιά μου εμπειρία με τα μπέκ του S3 αλλά και του Gti παρατήρησα ότι η κεντρική οπή παρουσιάζει μία κλίση και μία γωνία, η οποία με οποιαδήποτε προσπάθεια "διανοιξής" της θα αλλιωθεί ΑΜΕΣΑ.Πάει βόλτα λοιπόν το σημείο εκχυσης στο πιστόνι...Βοηθάει βέβαια η κύρτωση του FSI πιστωνιού, αλλά όπως και να το κάνεις όταν ξεφεύγεις απο τα εργοστασιακά, πάς σε ανεξερευνητα ύδατα...

Και βέβαια το ξαναλέμε έτσι;...Όταν "τρώς" κάτι....μόνο πιο ανθεκτικό δέν γίνεται....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Με μιά γρήγορη ματιά στο site, πήρα την ιδεα, ότι και αυτοί σε αυτό στηρίζονται, δηλαδή στην καλύτερη ροικότητα του αυλού του μπέκ και όχι στην αλλαγή διαμέτρου του.Σαφώς και μπορεί να βοηθήσει, αλλά κατ'εμε ΟΧΙ για τα παραπάνω άλογα που ισχυρίζεται η APR.Επείσης, απο δικιά μου εμπειρία με τα μπέκ του S3 αλλά και του Gti παρατήρησα ότι η κεντρική οπή παρουσιάζει μία κλίση και μία γωνία, η οποία με οποιαδήποτε προσπάθεια "διανοιξής" της θα αλλιωθεί ΑΜΕΣΑ.Πάει βόλτα λοιπόν το σημείο εκχυσης στο πιστόνι...Βοηθάει βέβαια η κύρτωση του FSI πιστωνιού, αλλά όπως και να το κάνεις όταν ξεφεύγεις απο τα εργοστασιακά, πάς σε ανεξερευνητα ύδατα...

Και βέβαια το ξαναλέμε έτσι;...Όταν "τρώς" κάτι....μόνο πιο ανθεκτικό δέν γίνεται....

Θεωρητικα, αυτο μπορει να βοηθησει ενα μπεκ κινητηρα Diesel (για ροϊκη σε κυλ/λη νομιζω ειναι υπερβολη,μπορεις και με αλλο τροπο λιγοτερο δαπανηρο να κανεις τη δουλεια σου...). Σε ενα μπεκ απο ΤFSI, ποσο περιθωριο εχει μονο απο λειανση να ανεβει η παροχη? Πρεπει να βαλουμε διπλα-διπλα τα μπεκ του S3 και της APR να δουμε τι κανανε!

Επισης, οταν τρως κατι συνηθως γινεται λιγοτερο ανθεκτικο, αφου μικραινει το παχος του, αλλα αυτο δεν ισχυει παντα! Η μεγαλη τραχυτητα ειναι παραγοντας που μειωνει την αντοχη σ ενα υλικο. Οσο πιο λειο ειναι το υλικο, τοσο μικροτερες πιθανοτητες υπαρχουν να ξεκινησει ρωγμη.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικα, αυτο μπορει να βοηθησει ενα μπεκ κινητηρα Diesel (για ροϊκη σε κυλ/λη νομιζω ειναι υπερβολη,μπορεις και με αλλο τροπο λιγοτερο δαπανηρο να κανεις τη δουλεια σου...). Σε ενα μπεκ απο ΤFSI, ποσο περιθωριο εχει μονο απο λειανση να ανεβει η παροχη? Πρεπει να βαλουμε διπλα-διπλα τα μπεκ του S3 και της APR να δουμε τι κανανε!

Επισης, οταν τρως κατι συνηθως γινεται λιγοτερο ανθεκτικο, αφου μικραινει το παχος του, αλλα αυτο δεν ισχυει παντα! Η μεγαλη τραχυτητα ειναι παραγοντας που μειωνει την αντοχη σ ενα υλικο. Οσο πιο λειο ειναι το υλικο, τοσο μικροτερες πιθανοτητες υπαρχουν να ξεκινησει ρωγμη.

Εγώ χλωμό το κόβω να έχουν μεγαλύτερη του 5% διαφορά τα μπέκ με την διαδικασία αυτή.

Επείσης, ναι, η καλυτερη ροή μπορεί να ελλατώσει το stress και πιθανές μικροδονήσεις που ίσως προκαλεί η στροβιλώδης ροή πάνω σε τραχεία επιφάνεια, ελλατώνεται όμως η αντοχή στις εγκάρσιες πιέσεις απο την ίδια την πίεση του καυσίμου, η οποία ελάχιστα μεταβάλεται με αλλαγή στην ροικότητα, καθως είναι ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ και ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ απο τον εγκέφαλο, το software κλπ.

Επείσης, μήν ξεχνάμε και τον λόγο που υπάρχει η γνωστή διαμάχη μεταξύ λείανσης ή τραχύτητας αγωγών (βλέπε εισαγωγές, πολλαπλες κλπ).Η "τραχύτητα" στην ουσία δημιουργεί μια παγίδα ενός στρώματος αέρα στις μικροεσοχές, το οποίο απο μόνο του αποτελεί τελικά την πιο λεία επιφάνεια, πάνω στην οποιά "γλυστράει" ο διερχόμενος αέρας.Δέν είναι πάντα λοιπόν η λείανση ο σωστός δρόμος.Όλα αυτα βέβαια σε μικροσκοπικό επίπεδο...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Παιδες να ρωτησω κατι και εγω με την σειρα μου???Ρε σεις τι πινετε και δεν μας δινετε!!!??? :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χλωμό το κόβω να έχουν μεγαλύτερη του 5% διαφορά τα μπέκ με την διαδικασία αυτή.

Επείσης, ναι, η καλυτερη ροή μπορεί να ελλατώσει το stress και πιθανές μικροδονήσεις που ίσως προκαλεί η στροβιλώδης ροή πάνω σε τραχεία επιφάνεια, ελλατώνεται όμως η αντοχή στις εγκάρσιες πιέσεις απο την ίδια την πίεση του καυσίμου, η οποία ελάχιστα μεταβάλεται με αλλαγή στην ροικότητα, καθως είναι ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ και ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ απο τον εγκέφαλο, το software κλπ.

Επείσης, μήν ξεχνάμε και τον λόγο που υπάρχει η γνωστή διαμάχη μεταξύ λείανσης ή τραχύτητας αγωγών (βλέπε εισαγωγές, πολλαπλες κλπ).Η "τραχύτητα" στην ουσία δημιουργεί μια παγίδα ενός στρώματος αέρα στις μικροεσοχές, το οποίο απο μόνο του αποτελεί τελικά την πιο λεία επιφάνεια, πάνω στην οποιά "γλυστράει" ο διερχόμενος αέρας.Δέν είναι πάντα λοιπόν η λείανση ο σωστός δρόμος.Όλα αυτα βέβαια σε μικροσκοπικό επίπεδο...

Δεν μιλάμε όμως για ροή αεριων μαζών αλλά για ροή καυσίμου και αν γνωρίζεις απο σχετικό μάθημα στο πολυτεχνείο ειναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα εκει (βασικά βαριέμαι να εξηγούμαι τωρα) Σκεψου ομως πως το μορια καυσιμου πανε και κάθονται στις μικροεσοχες κλπ κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάμε όμως για ροή αεριων μαζών αλλά για ροή καυσίμου και αν γνωρίζεις απο σχετικό μάθημα στο πολυτεχνείο ειναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα εκει (βασικά βαριέμαι να εξηγούμαι τωρα) Σκεψου ομως πως το μορια καυσιμου πανε και κάθονται στις μικροεσοχες κλπ κλπ κλπ

Ξαναδιάβασε αυτά που έγραψα παραπάνω...

Επαναλαμβάνεις αυτό που είπα ήδη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ξερω αλλα αυτο που λες δεν γινεται στην ροη αεριων μαζων παρα μονο δημιουργουνται ανακλαστικα κυματα τα οποια προκαλουν με την σειρα τους ταλαντωσεις κλπ κλπ με αποτελεσμα να δημιουργουν κραδασμους τα καυσαερια κατα την εξαγωγη απο το μοτερ και να διαβαζε ο νοκ σενσορ ι καθως και να αυξανεται η θερμοκρασια τους απο τριβες...αλλα γενικα ετσι το παμε πολυ μακρυα το θεμα και δεν ειναι της παρουσης.

Link to comment
Share on other sites

με την αντλια θα εισαι οκ χαμηλα πιστευω!Στα ψηλα τα revo δεν κανουν κοψιματα αφου δουλευουν θεοφτωχα!τσεκαρε το πυρομετρο και πες μας ποσο εχεις?

Εμενα ας πουμε δουλευε 0.8-0.81 αυτο ειναι νορμαλ αποτι ξερω μεχρι το 0.85, και απο κει και περα θεωρειται φτωχο...

Οσο διασκεδαστική και αν είναι αυτή η κόντρα μεταξύ των δύο κυριων δεν προσφέρει τίποτα σε επίπεδο ανταλλαγής απόψεων και γνώσεων!

Συμφωνω 100%. Ειδατε που μπορειτε να συζητησετε πολιτισμενα? Θα χαρουμε πολυ να συνεχισετε ετσι. :lol:

¶ρη, αυτό που δέν καταλαβαίνεις, και ένας απο τους λόγους που εγώ τουλάχιστον βάζω "επώνυμα", είναι το R&D που υπάρχει απο πίσω.Το ίδιο πρόγραμμα που έβαλε ο φίλος σου, το έχουν βάλει ή θα το βάλουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ άλλοι με Cupra.Λές η Revo να μήν σκέφτηκε να κοιτάξει τί θερμοκρασίες ανεβάζει με το πρόγραμμά της;;Και άν λάβουμε υπ'οψιν ότι όπως ειπώθηκε παραπάνω όλα τα προγράμματα (ή όπως ακούστηκε όποια κάνουν κοψίματα) έχουν την ίδια φιλοδοφία (και τα Revo κάνουν) τοτε ΟΛΑ τα προγράμματα ανεβάζουν θερμοκρασία....

Συμφωνω. worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Για να απαντησω στο φιλο Αρη, φυσικα και ελεγχεται παντα η θερμ. καυσαεριων, η οποια ποτε και σε καμια περιπτωση δεν φτανει σε τετοια -παραλογα- νουμερα.

(για την ιστορια, το μεγαλυτερο που εχω δει ποτε ειναι 910 στον 1ο "λ")

Και ειναι στο δικο μου αμαξι αν θυμαμαι καλα που τον ειχα βγαλει ενα μεσημερι με 39οC και 95αρα βενζινη και αρκετα υψηλες ρυθμισεις για να δουμε κατι. Φυσικα στο 2ο πατημα επεσε σε safe mode το αμοιρο... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Και ειναι στο δικο μου α)________ αν θυμαμαι καλα που τον ειχα βγαλει ενα μεσημερι με 39οC και και αρκετα υψηλες β)___________ να δουμε κατι. Φυσικα στο 2ο γ)_______ επεσε σε safe mode το αμοιρο... :lol:

α) Αμαξι

β) Θερμοκρασιες

γ) Πατημα

Πως αλλιως μπορουν να συμπληρωθουν τα κενα???!!! :lol: !!!!!

Υ.Γ. η συνεχεια απο την παρατηρηση του φιλου με το χρυσαφι 4αρι... " Τι πινετε και δε μας δινετε?!"

Λιγο χαλαρωση και μετα ξανα βαρια τεχνικη αναλυση! Ετσι για να γουσταρουμε!

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

α) Αμαξι

β) Θερμοκρασιες

γ) Πατημα

Πως αλλιως μπορουν να συμπληρωθουν τα κενα???!!! :xmas: !!!!!

Υ.Γ. η συνεχεια απο την παρατηρηση του φιλου με το χρυσαφι 4αρι... " Τι πινετε και δε μας δινετε?!"

Λιγο χαλαρωση και μετα ξανα βαρια τεχνικη αναλυση! Ετσι για να γουσταρουμε!

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δει Θερμοκρασιες με πυρομετρο σωστα τοποθετημενο η απο το εργοστασιακο?Γιατι απο οτι ξερω το εργοστασιακο δεν μετραει πανω απο 900! :lol::lol: (Δεν ειμαι σιγουρος γιαυτο) :xmas:

Τη μετρηση θερμοκρασιας καυσαεριων την παιρνουμε ειτε απο τον "λ" με vag-com, ειτε απο ενα σωστα τοποθετημενο πυρομετρο.

Επι της προκειμενης, μιλαμε για τιμη 1ου "λ", οπου ο αισθητηρας διαβαζει "μαλλον" μεχρι 999 βαθμους και γραφω "μαλλον", γιατι ποτε δεν εχω δει τετοιο νουμερο οσες φορες εχω διαβασει το συγκεκριμενο μπλοκ.

Εαν εχει τοποθετηθει πυρομετρο, αυτο συνηθως μπαινει εαν εχει αλλαχτει και η εξατμιση, οποτε αυτη η τιμη ειναι κατα πολυ χαμηλωμενη, παρολο που θεωρητικα θα επρεπε να ειναι αυξημενη, λογω του οτι το πυρομετρο τοποθετειται πιο ψηλα προς το τουρμπο και γραφει πιο υψηλες τιμες.

Εσεις πως μετρησατε 1.250;

Link to comment
Share on other sites

Κώστα μέχρι 930 διαβάζει

+1

Μην ξεχνάμε ομως οτι τουλάχιστον οι Κ04 tfsi τουρμπινίτσες εχουν φτιαχτεί με την διαφημιζόμενη τεχνολογία 1050oC της BorgWarner... οτι και αν σημαίνει αυτό :)

Link to comment
Share on other sites

Με πυρομετρο πανω στο downpipe το οποιο εδειχνε 1100!Yπολογισαμε οτι εκει ειναι -150 βαθμους οποτε καπου στο 1250!
Εαν το παληκαρι φορουσε revo, να του πεις να επικοινωνησει το συντομοτερο δυνατο με την κεντρικη αντιπροσωπεια.

Πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα και αν δεν το δω με τα ματια μου, δεν προκειτε να το πιστεψω κι ολας...

Βεβαια η διαφορα θερμοκρασιας απο τον αισθητηρα του πυρομετρου μεχρι την εξαγωγη δεν ειναι παραπανω απο 50ο, αλλα και παλι μου ακουγεται πολυ υψηλη.

Edited by VAG-Lover
Link to comment
Share on other sites

...Βεβαια η διαφορα θερμοκρασιας απο τον αισθητηρα του πυρομετρου μεχρι την εξαγωγη δεν ειναι παραπανω απο 50ο, αλλα και παλι μου ακουγεται πολυ υψηλη...

H μεγιστη και ουσιαστικη διαφορα θερμοκρασιας ειναι ακριβως πριν το ακροφυσιο του στροβιλου και ακριβως μετα τον αξονα. Μια αποσταση της ταξεως των 5cm! Εχει τεραστια σημασια αν μετραμε στο downpipe ή στη πολλαπλη! Η ενεργειακη υποβαθμιση του καυσαεριου - Cp*(Τακρ - Τdp) - ειναι ο παραγοντας που εκφραζει την ενεργεια που προσφερει ο στροβιλος στον συμπιεστη, του οποιου το εργο ειναι πολυ δυσκολο ετσι "τελειωμενες" οπως δουλευουμε τις τουρμπινες σχεδον εκτος χαρτη και με μικρο βαθμο αποδοσης! Η διαφορα θερμοκρασιας σε τετοιες εφαρμογες, που δεν εχει ουδεμια σχεση με 50οC, ειναι της ταξεως των 150οC!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.