Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

GolfRS εσύ που το φτιάχνεις μόνος σου, το πρόγραμμα θα στο φτιάξει κάποιος από το εξωτερικό, σωστά; Πιστέυεις ότι θα είναι καλύτερο από κάποιο αντίστοιχο του ανταγωνισμού; Και αν βγει καλύτερο, τότε όλα καλά, αν δεν βγει, τι θα κάνεις; Αν το αυτοκίνητο δεν αποδώσει τα προσδωκούμενα και πάει κόπιες ας πούμε με ένα S3 1ου σταδίου; Μετά θα μας χαλάει και ο τάδε ξένος βελτιωτής ή θα λέμε ότι έβγαλε μέχρι εκεί που μπορούσε; Μην το πάμε σε χρηματικό κόστος, μιλάμε γενικά και εντελώς σε φιλικό κλίμα. Εξάλου στο έχω ξαναπεί ότι είναι μαγκιά αυτό που κάνεις.

Εκτός των άλλων που γράφεις, εγώ θα απαντήσω σε αυτο που απευθήνεται σε μένα.

Το "φτιαχνω μόνος μου" που λές έχει να κάνει με πολύ συγκεκριμένα τμήματα της βελτίωσης, και ΑΣΦΑΛΩΣ όχι με το κομμάτι που είναι ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ η συμβολή ενός ειδικού, και ποιο συγκεκριμένα στον προγραμματισμο.Δέν θα μπω ξανα στην τακτική του τί και πώ, πλέον το νερό μπήκε στο αυλάκι, και ελπίζω λίαν συντόμως να δείξει ότι είναι να δείξει.

Αυτό που μου φαίνεται μερικοί εδώ μέσα δέν έχετε καταλαβει, και ίσως σας έχει παρασύρει η μανία του Φάνη για την υπερτατη βελτίωση, είναι ότι τα ΜΕΓΙΣΤΑ αλογα δέν είναι πανάκεια.Οι περισσότεροι έχετε αρχίσει μαζί με τον Φανη να ονειρεύεστε τερατώδη τούρμπο, μπέκ με την μορφη βάνας, και προγράμματα απο το Reverse engineering ιπταμμενων δίσκων....

Δέν είναι η βελτιωση μονόδρομος.Δέν πάει όλο προς τα πάνω, πάει και πλαγια, και ορισμένες φορές πάει και πίσω.Όλοι εσεις που κάθε φορά πέφτετε να με φάτε, αναρωτηθήκατε ποτέ ΓΙΑΤΙ ο Φανης δέν είναι/ήταν ευχαριστημένος με ενα stage I ;Ένα stage ΙΙ ; ΜΙΑ Κ04 βρέ αδερφέ;;;Τϊ του έλειπε ;;Γιατί θεωρεί ΑΝΑΓΚΗ να το σπάσει το αμαξι για να νοιώσει ότι "εκπλήρωσε" τον σκοπό του;;

Με ρωτάς άν το αμάξι θα βγεί καλό;;Πού να το ξέρω...Πάντως στην Γερμανία δέν το στέλνω.Με ρωτάς άν θα πάει κόπιες με S3 τί θα πώ;;Θα πώ "πωωω ρε γμτ με 3 χιλιαρικα και ο απέναντι ξύνει το κεφάλι του με απορία".Πάντως ΕΝΑ ειναι σίγουρο ότι δέν θα πώ.."ρε γμτ το έχω κάνει κουρέλι το αμαξι, πλήρωσα τα λεφτα της κεφαλής μου, και στο τέλος έκανα απλά ένα κύκλο".

Οχι ευτυχώς...ΑΥΤΟ δέν θα το πώ.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

δεν σχολιασε κανεις το αμαξι σου αλλα εσενα...το παιζεις ειδημων ναι η' οχι??φερε το αμαξι σου εστω μια φορα ΝΑ ΔΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΑΞΕΩΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ.

Και άμα στο φέρω δηλαδή ΤΙ ακριβώς θα καταλάβεις;;

Θα σχηματίσεις άποψη για τις γνώσεις μου απο το πόσο γρήγορο είναι το αμάξι μου σε σχέση με το δικό σου;

Τί πλάκα έχετε μερικοί...Ορισμένες φορες πιστεύω ειλικρινα ότι ο μέσος όρος ηλικίας του φόρουμ παίζει να είναι γύρω στα 14...

Link to comment
Share on other sites

φιλικα, αν αποτυχει το προγραμμα και παει στραβα, θα εκθεσεις το προβλημα σου?γιατι το να λες οταν και εφοσον το κρινω εγω, υποδηλωνεις οτι μετα απο πειραματισμους οταν θα γινει σωστο το αυτοκινητο μου θα σας το παρουσιασω...τα παιδια εδω παραθετουν αποψεις για να κανουν το αυτοκινητο τους...τελειο!!!

¶μα διαβάσεις λίγο παραπάνω θα καταλαβεις.

Ο σκοπός μου δέν είναι να κάνω "παρουσιάσεις".

Το αμάξι δέν το φτιάχνω για να το δούν οι άλλοι.Δέν με ενδιαφέρει, και για αυτό δέν λέω πολλά.

Δέν έχω λόγο να προβάλλω τίποτα.Κάτι που επανειλλημένα έχω πει είναι ότι έχω βαρεθεί πια την ΜΟΥΦΑ σε αυτόν τον κόσμο, γι αυτο και έχω πάρει το θέμα στα χέρια μου.

¶ν κανεις έχει αμφιβολίες για τις "ικανότητές" μου, άς μου δείξει πρώτα τί έχει κάνει ΑΥΤΟΣ μόνος του στο αμάξι του, και μετά θα του δείξω και γώ.Τα του στύλ "φέρε το αμαξι σου" εγώ τα διαβάζω και γελάω......Δέν ανήκω πλέον σε αυτή την ηλικία...Λυπάμαι..

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

¶μα διαβάσεις λίγο παραπάνω θα καταλαβεις.

Ο σκοπός μου δέν είναι να κάνω "παρουσιάσεις".

Το αμάξι δέν το φτιάχνω για να το δούν οι άλλοι.Δέν με ενδιαφέρει, και για αυτό δέν λέω πολλά.

Δέν έχω λόγο να προβάλλω τίποτα.Κάτι που επανειλλημένα έχω πει είναι ότι έχω βαρεθεί πια την ΜΟΥΦΑ σε αυτόν τον κόσμο, γι αυτο και έχω πάρει το θέμα στα χέρια μου.

¶ν κανεις έχει αμφιβολίες για τις "ικανότητές" μου, άς μου δείξει πρώτα τί έχει κάνει ΑΥΤΟΣ μόνος του στο αμάξι του, και μετά θα του δείξω και γώ.Τα του στύλ "φέρε το αμαξι σου" εγώ τα διαβάζω και γελάω......Δέν ανήκω πλέον σε αυτή την ηλικία...Λυπάμαι..

οκ...αλλα αν ερθει καποιος και σου την πει, γιατι του ζητας πειστηρια και τεκμηριωσεις??

οι δικες σου ποιες ειναι για να ζητας απο τους αλλους?εσυ νομιζω μιλουσες για συρωπιαστη συζητηση με βαση τη γνωση και την τεκμιριωση...

Link to comment
Share on other sites

οκ...αλλα αν ερθει καποιος και σου την πει, γιατι του ζητας πειστηρια και τεκμηριωσεις??

οι δικες σου ποιες ειναι για να ζητας απο τους αλλους?εσυ νομιζω μιλουσες για συρωπιαστη συζητηση με βαση τη γνωση και την τεκμιριωση...

Δέν άνοιξα όμως εγώ με το S3...

Και δέν θα ανοιγα, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΥΤΟΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΩ, ή τουλάχιστον

να δώ άν τα λεφτά μου επιασαν τόπο βρέ αδερφέ...

Και μιά και το συζητάμε...ΕΣΥ...άμα ήσουν στην θεση του Φάνη, με αυτά που έχει κάνει και αυτά που έχει δώσει...τί θα έκανες αυτή την στιγμή;;;

Εγώ πάντως άν έβαζα αυριο το πρόγραμμα και πήγαινα κόπιες, θα τρελενόμουν στα γέλια...

Ο Φάνης....πόσο λές να γέλασε ;;;;

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Είμαι και εγώ πρόσφατα κάτοχος ενός GTI με DSG και σκοπεύω να περάσω το πρόγραμμα της REVO.

Θέλω να ρωτήσω τους κατόχους που το έχουν τοποθετήσει αν αξίζει το κόπο να αγοράσει κανείς και το χειριστήριο SPS Select.

Link to comment
Share on other sites

Δέν άνοιξα όμως εγώ με το S3...

Και δέν θα ανοιγα, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΥΤΟΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΩ, ή τουλάχιστον

να δώ άν τα λεφτά μου επιασαν τόπο βρέ αδερφέ...

Και μιά και το συζητάμε...ΕΣΥ...άμα ήσουν στην θεση του Φάνη, με αυτά που έχει κάνει και αυτά που έχει δώσει...τί θα έκανες αυτή την στιγμή;;;

Εγώ πάντως άν έβαζα αυριο το πρόγραμμα και πήγαινα κόπιες, θα τρελενόμουν στα γέλια...

Ο Φάνης....πόσο λές να γέλασε ;;;;

..Ηθελα να στο γράψω απο την αρχή αλλά η διαχείριση του club τελευταία την εχει δει Παπαδόπουλος οπότε:

Εαν εχεις φτιάξει ποτέ σου αντιστοιχο project Θα μπορείς να καταλάβεις τι σημαινει έτοιμο αυτοκινητο και τι υπο εξέλιξη.

Εαν νομιζεις οτι Stage III πάει τα ίδια με Κ04 τότε προφανώς κοροιδεύεις τον εάυτό σου μιας και το αυτοκίνητο χωρις μπεκ χωρις μπιελες δεν σηκώνει την πίεση που μπορεί το συγκεκριμένο τουρμπο, εκτός βέβαια και αν νομίζεις πως απο το 1.4 over με 1.2κοφτη θα βγάλει την ίδια δύναμη δουλεύοντας το με 1.8over και 1.6κοφτη. Για την ιστορια μονο θα σου πω πως με 1.35 που το δίνει η APR χωρίς μπιέλες βγάζει 375αλογα (λογικό αφου με 1.2 εβγαλε 350) οπότε σκεψου (εδω ειμαστε και θα δεις) τι θα βγάλει στο 1.6κοφτη (δεν θα βγάλει λες 400??). Οπότε πιστεψε με στο ανοιγμα μονο που δεν απογοητεύτηκα αλλα για να ειμαι ειλικρινης (και στο εχω πει νομιζω) ξαφνιαστηκα που ειδα την Κ04 να βγάζει 350αλογα σε μοτερ s3 και θα ξαφνιαστώ ακόμα περισσότερο αν τα δω σε 200αρι μοτερ. Οταν το φτιάξεις πολυ ευχαριστως να σου δώσω την χαρα να ανοίξουμε και να τρελαθείς στα γέλια :o

Link to comment
Share on other sites

..Ηθελα να στο γράψω απο την αρχή αλλά η διαχείριση του club τελευταία την εχει δει Παπαδόπουλος οπότε:

Εαν εχεις φτιάξει ποτέ σου αντιστοιχο project Θα μπορείς να καταλάβεις τι σημαινει έτοιμο αυτοκινητο και τι υπο εξέλιξη.

Εαν νομιζεις οτι Stage III πάει τα ίδια με Κ04 τότε προφανώς κοροιδεύεις τον εάυτό σου μιας και το αυτοκίνητο χωρις μπεκ χωρις μπιελες δεν σηκώνει την πίεση που μπορεί το συγκεκριμένο τουρμπο, εκτός βέβαια και αν νομίζεις πως απο το 1.4 over με 1.2κοφτη θα βγάλει την ίδια δύναμη δουλεύοντας το με 1.8over και 1.6κοφτη. Για την ιστορια μονο θα σου πω πως με 1.35 που το δίνει η APR χωρίς μπιέλες βγάζει 375αλογα (λογικό αφου με 1.2 εβγαλε 350) οπότε σκεψου (εδω ειμαστε και θα δεις) τι θα βγάλει στο 1.6κοφτη (δεν θα βγάλει λες 400??). Οπότε πιστεψε με στο ανοιγμα μονο που δεν απογοητεύτηκα αλλα για να ειμαι ειλικρινης (και στο εχω πει νομιζω) ξαφνιαστηκα που ειδα την Κ04 να βγάζει 350αλογα σε μοτερ s3 και θα ξαφνιαστώ ακόμα περισσότερο αν τα δω σε 200αρι μοτερ. Οταν το φτιάξεις πολυ ευχαριστως να σου δώσω την χαρα να ανοίξουμε και να τρελαθείς στα γέλια ;)

Φάνη κανείς δέν είπε ότι άμα το τσιτώσεις τέρμα το αμάξι δέν θα βγάλει άλογα.¶μα ήταν έτσι θα υπήρχε μόνο μία τουρμπίνα, ένα είδος μπέκ κλπ.Σημασία έχει κάτι το οποίο εσύ αγνοείς γιατί δέν σού περνάει κάν απο το μυαλό, και αυτό είναι το ΤΙ έχεις δώσει μέχρι τώρα, πόσο κόπο, και τί μακρόχρόνιες επιπτώσεις θα έχει στο αμάξι σου,αυτή η διαδικασία, το value for money δηλαδή.

Συγκρίνεις τα 10000 (άσε τα προηγούμενα και την "χασούρα" απο το να πουλάς τα παλιά σου τσάμπα) με τα 3.000 που έχω δώσει εγώ π.χ. για stage 3 με Κ04 ;Και εγώ σου λέω ότι πάς 400....πιστέυεις ότι η διαφορά που είχες θα αλλάξει πάρα πολύ ;;¶λλο το dyno και άλλος ο δρόμος, που για να περάσουν 400 άλογα (με την ροπή κιόλας του TFSI) πρέπει να έχεις τερακίνηση, και όχι ένα απλό διαφορικό.

Επείσης είδες 350 άλογα με την Κ04.Μέχρι τώρα αυτό ήταν το μεγαλύτερό σου "επιχείρημα", ότι δλδ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.Και όμως.., άν και δέν ξέρω πόσο πιεσμένο ήταν το συγκεκριμένο S3 τα έβγαλε.Λές για τα 200άρια....οκ, μπορεί να έχουν διαφορές σάν μοτέρ, αυτό δέν σημαίνει όμως ότι έχουν "για 50 ΑΛΟΓΑ διαφορές".10 άλογα ίσως...και πάλι όμως με τις κανονικές απώλειες πάμε στα 300 τροχό, κάτι δηλαδή που έχουμε πεί πολλές φορές...

Το άν γνωρίζω τί είναι αμάξι σε προετοιμασία νομίζω δεν χρειάζεται να το ρωτάς.Το αμάξι είναι έτοιμο απο τον Νοεμβρη, επειδή όμως δέν κάνω άρπα κόλα δουλειές επέλεξα να μήν βάλω πρόγραμμα (πολλά δουλέυουν μιά χαρά με τα stage 2 όλων των εταιριών).Όταν με το καλό θα ολοκληρωθεί, εύχομαι να βγάλει αυτά που περιμένω.Αλλά και 10 λιγότερα να βγάλει, δέν θα με χαλάσει καθόλου, γιατί θα έχω δώσει ΚΛΑΣΜΑ των χρημάτων που χρειάζεται οποιοδήποτε άλλο αμάξι για να βγάλει τα 300+, είτε αυτό λέγεται Edition 30, είτε Cupra, είτε S3...

Σου εύχομαι να καταλήξεις κάπου και να μείνεις ικανοποιημένος, αλλά με τις εταιρίες που μπλέκεις...χλωμό το κόβω.

Link to comment
Share on other sites

Φάνη κανείς δέν είπε ότι άμα το τσιτώσεις τέρμα το αμάξι δέν θα βγάλει άλογα.¶μα ήταν έτσι θα υπήρχε μόνο μία τουρμπίνα, ένα είδος μπέκ κλπ.Σημασία έχει κάτι το οποίο εσύ αγνοείς γιατί δέν σού περνάει κάν απο το μυαλό, και αυτό είναι το ΤΙ έχεις δώσει μέχρι τώρα, πόσο κόπο, και τί μακρόχρόνιες επιπτώσεις θα έχει στο αμάξι σου,αυτή η διαδικασία, το value for money δηλαδή.

Συγκρίνεις τα 10000 (άσε τα προηγούμενα και την "χασούρα" απο το να πουλάς τα παλιά σου τσάμπα) με τα 3.000 που έχω δώσει εγώ π.χ. για stage 3 με Κ04 ;Και εγώ σου λέω ότι πάς 400....πιστέυεις ότι η διαφορά που είχες θα αλλάξει πάρα πολύ ;;¶λλο το dyno και άλλος ο δρόμος, που για να περάσουν 400 άλογα (με την ροπή κιόλας του TFSI) πρέπει να έχεις τερακίνηση, και όχι ένα απλό διαφορικό.

Επείσης είδες 350 άλογα με την Κ04.Μέχρι τώρα αυτό ήταν το μεγαλύτερό σου "επιχείρημα", ότι δλδ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.Και όμως.., άν και δέν ξέρω πόσο πιεσμένο ήταν το συγκεκριμένο S3 τα έβγαλε.Λές για τα 200άρια....οκ, μπορεί να έχουν διαφορές σάν μοτέρ, αυτό δέν σημαίνει όμως ότι έχουν "για 50 ΑΛΟΓΑ διαφορές".10 άλογα ίσως...και πάλι όμως με τις κανονικές απώλειες πάμε στα 300 τροχό, κάτι δηλαδή που έχουμε πεί πολλές φορές...

Το άν γνωρίζω τί είναι αμάξι σε προετοιμασία νομίζω δεν χρειάζεται να το ρωτάς.Το αμάξι είναι έτοιμο απο τον Νοεμβρη, επειδή όμως δέν κάνω άρπα κόλα δουλειές επέλεξα να μήν βάλω πρόγραμμα (πολλά δουλέυουν μιά χαρά με τα stage 2 όλων των εταιριών).Όταν με το καλό θα ολοκληρωθεί, εύχομαι να βγάλει αυτά που περιμένω.Αλλά και 10 λιγότερα να βγάλει, δέν θα με χαλάσει καθόλου, γιατί θα έχω δώσει ΚΛΑΣΜΑ των χρημάτων που χρειάζεται οποιοδήποτε άλλο αμάξι για να βγάλει τα 300+, είτε αυτό λέγεται Edition 30, είτε Cupra, είτε S3...

Σου εύχομαι να καταλήξεις κάπου και να μείνεις ικανοποιημένος, αλλά με τις εταιρίες που μπλέκεις...χλωμό το κόβω.

Κανείς δεν είπε πως το stage III εχει καλό value for money και συμφωνώ 100% μαζί σου. Αν δεν το είχα και για κόντρες το αμάξι δεν θα έβαζα Stage III. Επειδή όμως το μικρόβιο πληρωνεται..καταλαβαίνεις. Όσο για την διαφορά Κ04 με Stage III (στην κόντρα) θα είμαι ικανοποιημένος εαν είμαι μπροστα από το δυνατότερο Κ04 TFSI και δεν με ενδιαφέρει εαν θα ειμαι 1καροτσα η 2κολώνες. Για την ιστορια το συγκεκριμένο s3 ριχνει 5+ καρότσες σε αλλά s3 διαφόρων setup (πάντα TFSI).Όσο για την δυναμη που λές κανες δεν είπε πως δεν είναι εφικτα τα 300ροδα με 130bar μπεκιέρας, απλά η ολη αντιαπαράθεσ ξεκίνησε στραβα γιατι ενω εσυ είχες στο μυαλό σου τα 130bar εμεις μιλάγαμε για 110bar, χωρίς να σημαίνει πως δεν γνωρίζαμε για τα 130bar.

Εαν το αυτοκινητο δεν προοριζεται για κόντρες εννοείται πως το Stage III είναι πεταμένα λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

Ρε Φανη, εξηγησε μου κατι:

Με πιο σκεπτικο εβαλες μια τουρμπινα παροχης 400-500 ιππων, απο τη στιγμη που ειναι πασιγνωστο οτι στα TFSi η τροφοδοσια δεν μπορει να υποστηριξει παραπανω απο 350-370 ιππους;

Link to comment
Share on other sites

Ρε Φανη, εξηγησε μου κατι:

Με πιο σκεπτικο εβαλες μια τουρμπινα παροχης 400-500 ιππων, απο τη στιγμη που ειναι πασιγνωστο οτι στα TFSi η τροφοδοσια δεν μπορει να υποστηριξει παραπανω απο 350-370 ιππους;

Κώστα μάλλον κοιμάσαι ακόμα μου φαίνεται...Τα μπεκ έρχονται...το ιδιο και οι μπιελες...το πιασες? απλα θελαμε να δουμε τι μπορει να βγάλει με τα μπεκ του s3 ok?

Link to comment
Share on other sites

Τι μπεκ θα βαλετε δηλαδη;

Εχει ετοιμα για το πακετο της η APR;

Και με τι παροχη;

Εχει το πακετο της APR μπεκ αλλά μέχρι πολυ προσφατα δεν ήταν διαθέσιμα, μεσα στην εβδομάδα λογικά θα είναι εδω. Παροχή δεν ξέρω.

Υ.Γ Το συγκεκριμένο s3 γνωρίζεις γιατι πάει τόσο καλύτερα απο άλλα με ρεβο πρόγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Εχει το πακετο της APR μπεκ αλλά μέχρι πολυ προσφατα δεν ήταν διαθέσιμα, μεσα στην εβδομάδα λογικά θα είναι εδω. Παροχή δεν ξέρω.

Υ.Γ Το συγκεκριμένο s3 γνωρίζεις γιατι πάει τόσο καλύτερα απο άλλα με ρεβο πρόγραμμα?

Δε νομιζω να πηγαινει καλυτερα απο αλλο με ιδια πραγματα.

Μαλιστα, νομιζω οτι υπαρχουν 1-2 λιγο δυνατοτερα (5-10 αλογα παραπανω), τα οποια φορανε επιπλεον σκαστρα και i/c. (forge)

Link to comment
Share on other sites

To συγκεκριμενο s3 το εχετε λογκαρει για να μας πειτε ποσο afr δουλευει ????Εχετε ολοι κολησει στα αλογα και δεν κοιτατε παραπερα!

Ας πει καποιος που το εχει λογκαρει ποσο δουλευει για να μαθουμε και εμεις πως βγηκαν 350 αλογα με κ04!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

ακολουθει off topic... μεχρι πριν αρκετο καιρο το μονο μελος που δεν πηγαινα ηταν ο golfrs γιατι ολες οι απαντησεις του ηταν ειρωνικοτατες κ επιοικος απαραδεκτες γιαμενα... σιγα σιγα με τον καιρο βλεπω οτι ειναι απο τους λιγους λογικους εδω μεσα που γραφουν (υπαρχουν κ αλλοι αλλα μαυτα που βλεπουν δεν μπαινουν ΚΑΝ στον κοπο να σχολιασουν). ξαναδιαβασα το thread απο τη μεση κ σταθηκα στη σθγκριση προγραμματων... ε ελεος... ο αλλος ειπε τη γνωμη του κ διατυμπανιζε το ρεβο στον 20VT ετσι για να διεξει πως κ αυτος εχει τουρμπινα... αμαν πλεον, ο καθενας εχει το δικαιωμα να λεει οτι θελει εδω μεσα αλλα οχι κ τοσα ψεματα!!! ρε GOLFRS πεστα ρε φιλε γιατι καποιοι εχουν γινει πολυ,μα πολυ γρηγοροι,με πολλα μα παρα πολλα λεφτα,που αν ειχαν τοσα δεν θαπερναν golf v gti.

:lol::o:o Γεια σου ρε Δημητρη εραστη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:;):lol::lol::lol::lol:

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να πηγαινει καλυτερα απο αλλο με ιδια πραγματα.

Μαλιστα, νομιζω οτι υπαρχουν 1-2 λιγο δυνατοτερα (5-10 αλογα παραπανω), τα οποια φορανε επιπλεον σκαστρα και i/c. (forge)

Τί είπες τώρα? Μπράβο στη ρεβο

Link to comment
Share on other sites

To συγκεκριμενο s3 το εχετε λογκαρει για να μας πειτε ποσο afr δουλευει ????Εχετε ολοι κολησει στα αλογα και δεν κοιτατε παραπερα!

Ας πει καποιος που το εχει λογκαρει ποσο δουλευει για να μαθουμε και εμεις πως βγηκαν 350 αλογα με κ04!

Αντε παλι τα ιδια...

Το εχουμε μετρησει και αυτο, οπως και δεκαδες αλλα S3 & Cupra και ολα δουλευουν μια χαρα.

Λες να ειναι ολα κινουμενες χειροβομβιδες;

Τί είπες τώρα? Μπράβο στη ρεβο

Δεν ξερω αν τα ευσημα πρεπει να πανε στη revo, αφου λογικα και αλλες εταιριες θα δειξουν αναλογα αποτελεσματα.

Απλως ειναι γεγονος οτι λογο μεγαλου ογκου πωλησεων, τα revo ισως να φαινονται περισσοτερο εδω στην Ελλαδα.

Προσωπικα εχω εκπλαγει με το ποσο ευκολα παιρνoυν αλογα οι συγκεκριμενοι κινητηρες.

Στην αρχη, πιστευα οτι θα υπαρχουν περιορισμοι στην ιπποδυναμη κοντα στα 330-340 αλογα οπως με τα "μικρα" 200αρια (οριο τα 280), λογω τροφοδοσιας, αλλα τελικα αυτο δε δειχνει να ισχυει στα Κ04, τουλαχιστον οχι μεχρι τα 355-360 αλογα.

(υπαρχει ρεκορ καταγραφης, με στιγμιαια 270γρ μαφ!)

Προς το παρων οι περιορισμοι που εχουν υπαρξει, ειναι απο το συστημα μεταδοσης, αφου ηδη μερικα πολυ δυνατα Cupra εχουν εμφανισει πατιναρισμα.

Και ολα αυτα, με εργοστασιακη αντλια και με προγραμμα stg1...

Παντως επιμενω οτι ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα, ποσο μαλλον για πειραματα, οποτε Φανη προσεχε πολυ τα βηματα σου.

Link to comment
Share on other sites

Αντε παλι τα ιδια...

Το εχουμε μετρησει και αυτο, οπως και δεκαδες αλλα S3 & Cupra και ολα δουλευουν μια χαρα.

Λες να ειναι ολα κινουμενες χειροβομβιδες;

Εγω ρωτησα ποσο afr εχει το συγκεκριμενο και οχι αν ειναι μια χαρα!

Και ξαναρωταω ποσο afr?

Link to comment
Share on other sites

Εγω ρωτησα ποσο afr εχει το συγκεκριμενο και οχι αν ειναι μια χαρα!

Και ξαναρωταω ποσο afr?

Νομιζω 0,80-0,81 λ ψηλα.

Καλο ειναι λες;

Link to comment
Share on other sites

μμμμμμμ 0.81 ε?σε πιο ονειρο?Στο δικο σου η στης revo? thumbsdown.gif

Περιμενα να δω τι θα πεις και μαλλον δεν το εχεις μετρησει καν!Απλα το φανταστηκες μιας και ειναι revo-εγγυηση οποτε λες 0.81!Αμ δε!Εκτος βεβαια και αν οι πελατες σου τα πειραζουν μονοι τους κρυφα! tongue.gif

Λοιπον ακου!Θυμασαι την προηγουμενη φορα με το cupra που τσακωνομαστε και σου χα πει οτι δουλευε τρελο πυρομετρο & μου ειχες πει οτι ειναι μεμονομενο γεγονος & να το φερει να το δειτε & τετοια???

Αν σου πω τωρα οτι μετρηθηκε μετα την κοντρα το συγκεκριμένο s3 που πατησε με τον Φανη και ειχε σχεδον παντα 0,84+λ,οτι απο την 4η σχεση στο σασμαν και μετα ειχε τερματησει το μαμα πυρομετρο στους 930 που ως εκει μετραει-τερματιζει ο μαμα αισθητηρας(πραγματικα 1100+) τι θα μου πεις?Οτι και δεν εχει ξανασυμβει ποτε κατι τετοιο και οτι δεν υφισταται κ.α ή μηπως withstupid.gif ??????Ειναι το 2ο παραδειγμα που σου δειχνω!

Θα παρακαλουσα το παιδι που εκανε την μετρηση να γραψει!

Φυσικα θα γνωριζεις ποσο θερμοκρασια ειναι το 0.81λ απο το 0.84+λ ετσι?

Κατι ελεγες για ανατιναξη πιο πανω?Για μπες κατω απο κανα τραπεζι! tongue.gif

Που θελω να καταληξω?Ωραια νουμερα τα 350-360 αλλα υπο τις παραπανω συνθηκες ειναι τραγικο και που το συζηταμε!!!Παντως απορω πως η revo δινει στον κοσμακι ετσι τα αμαξια?Τι να πω ισως εχουν πολλες αντοχες τα μοτορια μας και κατι να ξερουν παραπανω απο εμας τους στενομυαλους Ελληνες αλλα παιδια συγνωμη εμενα το αμαξι δεν θα ηθελα να δουλευει ετσι ή τελος παντον οποιος θεωρει φυσιολογικο να δουλευει ενας κινητηρας 0.84λ ας το πει να το συζητησουμε ολοι παρεα!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Όσο για την δυναμη που λές κανες δεν είπε πως δεν είναι εφικτα τα 300ροδα με 130bar μπεκιέρας, απλά η ολη αντιαπαράθεσ ξεκίνησε στραβα γιατι ενω εσυ είχες στο μυαλό σου τα 130bar εμεις μιλάγαμε για 110bar, χωρίς να σημαίνει πως δεν γνωρίζαμε για τα 130bar.

Εαν το αυτοκινητο δεν προοριζεται για κόντρες εννοείται πως το Stage III είναι πεταμένα λεφτά.

Ώπα μισό λεπτό, αλλά θα με συγχωρέσεις αν σου πώ ότι η αντιπαράθεση ξεκίνησε "ίσια" και όχι "στραβά" όταν βγήκες και είπες ότι εγώ ονειρεύομαι για 300 τροχό, και ότι τα 200άρια ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ στα 310 στρόφαλο, και ΑΥΤΟΣ ήταν και ο λόγος που εσύ επέλεξες να "πετάξεις" το stage 3 της MTM με το οποίο είχες "κολλήσει" στα 310 (και το οποίο τελικά αποδείχτηκε ότι είχε και αγνωστων στοιχείων τουρμπίνα), και να πάς στο κίτ της APR.

Και άν έχει ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ αντίρρηση για τα παραπάνω, σε φόρουμ είμαστε, 1)μπορούμε να ανατρέξουμε στα παλαιότερα πόστ σου και 2)υπαρχουν δεκάδες άτομα που διαβάζουν το συγκεκριμένο thread και μπορούν να παρεμβουν....

Επείσης επειδή όπως έγραψα ήδη "σε φόρουμ είμαστε" μπορεί άνετα κανείς να διαβάσει ξανά το thread απο την αρχή, για να καταλάβει το πόσες φορές έχω επιβεβαιωθεί εγώ, και πόσες αυτοί που με .....κατηγορούν...

Link to comment
Share on other sites

Που θελω να καταληξω?Ωραια νουμερα τα 350-360 αλλα υπο τις παραπανω συνθηκες ειναι τραγικο και που το συζηταμε!!!Παντως απορω πως η revo δινει στον κοσμακι ετσι τα αμαξια?Τι να πω ισως εχουν πολλες αντοχες τα μοτορια μας και κατι να ξερουν παραπανω απο εμας τους στενομυαλους Ελληνες αλλα παιδια συγνωμη εμενα το αμαξι δεν θα ηθελα να δουλευει ετσι ή τελος παντον οποιος θεωρει φυσιολογικο να δουλευει ενας κινητηρας 0.84λ ας το πει να το συζητησουμε ολοι παρεα!

Χμ, εχεις δικιο μαλλον.

Αυριο το πρωϊ θα κανουμε ανακληση 2.000 αυτοκινητα, για να τους περασουμε προγραμμα με πιο πλουσιο μιγμα. ;):lol::lol:

Ρε συ, μην παιρνεις σαν δεδομενα αυτα που σου αραδιαζει ο καθε ασχετος.

Ειναι διαφορετικη η τεχνολογια που χρησιμοποιει ο Ελληνας βελτιωτης και διαφορετικη αυτη που χρησιμοποιει ο Αγγλος-Αμερικανος.

Αυτος ειναι on-line με το εργοστασιο της VW, εχοντας παραλληλα ενα επιτελειο 7-8 μηχανικων και ο Ελληνας ειναι on-line με καποιο κλαμπ...

Ειναι δυνατον να κατασκευαζουν το ιδιο προϊον;

REVO σημαινει Resident Encrypted Variable Output.

Λες να βλεπεις την τεχνολογια τους, κανοντας ενα απλο log με vag-com;

Λες να εχουν την τεχνολογια να κατασκευαζουν εναν κωδικα, που παραμενει ενεργος για 5 ωρες και μετα σβηνει (DEMO), χωρις να εχουν διασφαλισει την ασφαλεια του προϊοντος;

Αλλα ξερω την απαντηση: αφηνει "καταλοιπα" και κλειδωνει ο εγκεφαλος... :D

Για ρωτα καποιον απο τους "φωστηρες" που σου τα λενε αυτα, 9Χ9Χ9=729 (boost-timing-a/fr) διαφορετικες παραλλαγες του ιδιου κωδικα, περασμενες σε καθε ενα αυτοκινητο ξεχωριστα, πως μπορει να φτιαχτει;

Ξερεις τι ειναι να μπορεις να δουλεψεις 90-110 οκτανια βενζινη, απλως με το γυρισμα ενος διακοπτη;

Κι εσυ μου λες για "λ".... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ώπα μισό λεπτό, αλλά θα με συγχωρέσεις αν σου πώ ότι η αντιπαράθεση ξεκίνησε "ίσια" και όχι "στραβά" όταν βγήκες και είπες ότι εγώ ονειρεύομαι για 300 τροχό, και ότι τα 200άρια ΤΕΡΜΑΤΙΖΟΥΝ στα 310 στρόφαλο, και ΑΥΤΟΣ ήταν και ο λόγος που εσύ επέλεξες να "πετάξεις" το stage 3 της MTM με το οποίο είχες "κολλήσει" στα 310 (και το οποίο τελικά αποδείχτηκε ότι είχε και αγνωστων στοιχείων τουρμπίνα), και να πάς στο κίτ της APR.

Και άν έχει ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ αντίρρηση για τα παραπάνω, σε φόρουμ είμαστε, 1)μπορούμε να ανατρέξουμε στα παλαιότερα πόστ σου και 2)υπαρχουν δεκάδες άτομα που διαβάζουν το συγκεκριμένο thread και μπορούν να παρεμβουν....

Επείσης επειδή όπως έγραψα ήδη "σε φόρουμ είμαστε" μπορεί άνετα κανείς να διαβάσει ξανά το thread απο την αρχή, για να καταλάβει το πόσες φορές έχω επιβεβαιωθεί εγώ, και πόσες αυτοί που με .....κατηγορούν...

Χμ, εχεις δικιο μαλλον.

Αυριο το πρωϊ θα κανουμε ανακληση 2.000 αυτοκινητα, για να τους περασουμε προγραμμα με πιο πλουσιο μιγμα. ;):lol::lol:

Ρε συ, μην παιρνεις σαν δεδομενα αυτα που σου αραδιαζει ο καθε ασχετος.

Ειναι διαφορετικη η τεχνολογια που χρησιμοποιει ο Ελληνας βελτιωτης και διαφορετικη αυτη που χρησιμοποιει ο Αγγλος-Αμερικανος.

Αυτος ειναι on-line με το εργοστασιο της VW, εχοντας παραλληλα ενα επιτελειο 7-8 μηχανικων και ο Ελληνας ειναι on-line με καποιο κλαμπ...

Ειναι δυνατον να κατασκευαζουν το ιδιο προϊον;

REVO σημαινει Resident Encrypted Variable Output.

Λες να βλεπεις την τεχνολογια τους, κανοντας ενα απλο log με vag-com;

Λες να εχουν την τεχνολογια να κατασκευαζουν εναν κωδικα, που παραμενει ενεργος για 5 ωρες και μετα σβηνει (DEMO), χωρις να εχουν διασφαλισει την ασφαλεια του προϊοντος;

Αλλα ξερω την απαντηση: αφηνει "καταλοιπα" και κλειδωνει ο εγκεφαλος... :D

Για ρωτα καποιον απο τους "φωστηρες" που σου τα λενε αυτα, 9Χ9Χ9=729 (boost-timing-a/fr) διαφορετικες παραλλαγες του ιδιου κωδικα, περασμενες σε καθε ενα αυτοκινητο ξεχωριστα, πως μπορει να φτιαχτει;

Ξερεις τι ειναι να μπορεις να δουλεψεις 90-110 οκτανια βενζινη, απλως με το γυρισμα ενος διακοπτη;

Κι εσυ μου λες για "λ".... :rolleyes:

Ναι Κωστα εχεις δικιο..

Την παρατηρησα ολη αυτην την τρελη τεχνολογια της Revo στο δικο μου αμαξι που δουλευε τελεια και απροβληματιστα..

Οσο για αυτο που λες για τον λ εννοειτε οτι εμπιστευεσαι την ενδειξη του..

Μετραει αυτο που ειναι σχεδιασμενος να μετραει και δεν εχει να κανει τπτ με το προγραμμα..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.