Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Ρε συ, μην παιρνεις σαν δεδομενα αυτα που σου αραδιαζει ο καθε ασχετος.

Ειναι διαφορετικη η τεχνολογια που χρησιμοποιει ο Ελληνας βελτιωτης και διαφορετικη αυτη που χρησιμοποιει ο Αγγλος-Αμερικανος.

Αυτος ειναι on-line με το εργοστασιο της VW, εχοντας παραλληλα ενα επιτελειο 7-8 μηχανικων και ο Ελληνας ειναι on-line με καποιο κλαμπ...

:D;):lol::lol:

Μπά σε καλό σου με έκανες και γέλασα...

Link to comment
Share on other sites

Ναι Κωστα εχεις δικιο..

Την παρατηρησα ολη αυτην την τρελη τεχνολογια της Revo στο δικο μου αμαξι που δουλευε τελεια και απροβληματιστα..

Ρε Θωμα, αφου ξερεις ποσο πολυ ταλαιπωρηθηκαμε με το αυτοκινητο σου, που για καποιο λογο, δεν ηθελε να συνεργαστει με τιποτα.

Ελπιζω παντως τωρα να ησυχασες...

Link to comment
Share on other sites

Λες να εχουν την τεχνολογια να κατασκευαζουν εναν κωδικα, που παραμενει ενεργος για 5 ωρες και μετα σβηνει (DEMO), χωρις να εχουν διασφαλισει την ασφαλεια του προϊοντος;

Αλλα ξερω την απαντηση: αφηνει "καταλοιπα" και κλειδωνει ο εγκεφαλος... :D

Δεν σχολιάζω όλα τα άλλα, αλλά το συγκεκριμένο είναι στοιχειώδεις γνώσεις προγραμματισμού... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Χμ, εχεις δικιο μαλλον.

Αυριο το πρωϊ θα κανουμε ανακληση 2.000 αυτοκινητα, για να τους περασουμε προγραμμα με πιο πλουσιο μιγμα. :blink::blink::blink:

Ρε συ, μην παιρνεις σαν δεδομενα αυτα που σου αραδιαζει ο καθε ασχετος.

Ειναι διαφορετικη η τεχνολογια που χρησιμοποιει ο Ελληνας βελτιωτης και διαφορετικη αυτη που χρησιμοποιει ο Αγγλος-Αμερικανος.

Αυτος ειναι on-line με το εργοστασιο της VW, εχοντας παραλληλα ενα επιτελειο 7-8 μηχανικων και ο Ελληνας ειναι on-line με καποιο κλαμπ...

Ειναι δυνατον να κατασκευαζουν το ιδιο προϊον;

REVO σημαινει Resident Encrypted Variable Output.

Λες να βλεπεις την τεχνολογια τους, κανοντας ενα απλο log με vag-com;

Λες να εχουν την τεχνολογια να κατασκευαζουν εναν κωδικα, που παραμενει ενεργος για 5 ωρες και μετα σβηνει (DEMO), χωρις να εχουν διασφαλισει την ασφαλεια του προϊοντος;

Αλλα ξερω την απαντηση: αφηνει "καταλοιπα" και κλειδωνει ο εγκεφαλος... :D

Για ρωτα καποιον απο τους "φωστηρες" που σου τα λενε αυτα, 9Χ9Χ9=729 (boost-timing-a/fr) διαφορετικες παραλλαγες του ιδιου κωδικα, περασμενες σε καθε ενα αυτοκινητο ξεχωριστα, πως μπορει να φτιαχτει;

Ξερεις τι ειναι να μπορεις να δουλεψεις 90-110 οκτανια βενζινη, απλως με το γυρισμα ενος διακοπτη;

Κι εσυ μου λες για "λ".... :rolleyes:

Δηλαδη η απαντηση της Revo στο θεμα θερμοκρασιες ειναι:

MHN KOITATE VAG-COM ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΕ!ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΕΙΤΕ ΤΗΝ REVO ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ!

:blink::thumbsup::lol::lol: ωρε γελια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε Θωμα, αφου ξερεις ποσο πολυ ταλαιπωρηθηκαμε με το αυτοκινητο σου, που για καποιο λογο, δεν ηθελε να συνεργαστει με τιποτα.

Ελπιζω παντως τωρα να ησυχασες...

Μια απλή ερώτηση, εντάξη κατάλαβα ότι πουλάς revo αλλά πως μπορείς να υποστηρίζεις τόσο φανατικά μια τεχνολογία την που ούτε καν έχεις ιδέα τι είναι.

Έχω ζωντανό παράδειγμα golf 5 gti που έχει πατήσει πολλά revo stage 1,2 / mtm

/ abt / giac / sportec ακόμη και edition με nothelle και δεν έχει ούτε φίλτρο ενώ παράλληλα έχει διανύσει 24.000χλμ.Δηλαδη όλοι η άλλοι τι είναι μ____ς. Τεσπα είδαμε και τους ευχαριστημένους εδώ(βλέπε τομ).

Φίλε είσαι αστείος ακόμη και με αυτά που λες. Μην μιλάς σε παρακαλώ για σχέση λ

Όταν από το 2001 to g-vag παρείχε στα περισσότερα μοντέλα του wideband αισθητήρες που δουλεύουν από 0-5V πριν τον καταλύτη. και όχι από 0-1 μετά τον καταλυτη. Αυτό λοιπόν δείχνει τι πραγματικά γνωρίζεις.

Αστο κοιτά να πουλήσεις καμιά κονσέρβα.

Edited by vw-gti-mk4
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ο Κώστας από την ρέβο όσο δεν υπάρχουν πελάτες με σπασμένα μοτερ, έχει δικιο για την εταιρία που αντιπροσωπεύει, καλύτερα να αφήσουμε τον χρόνο να δείξει τα θέματα περι αξιοπιστίας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε είσαι αστείος ακόμη και με αυτά που λες. Μην μιλάς σε παρακαλώ για σχέση λ

Όταν από το 2001 to g-vag παρείχε στα περισσότερα μοντέλα του wideband αισθητήρες που δουλεύουν από 0-5V πριν τον καταλύτη. και όχι από 0-1 μετά τον καταλυτη. Αυτό λοιπόν δείχνει τι πραγματικά γνωρίζεις.

γι αυτο και δε συνδεονται τα hallmeter στον πρωτο αισθητηρα απευθειας...γιατι ολα μεχρι τοτε λειτουργουσαν με 0-1

Link to comment
Share on other sites

Μια απλή ερώτηση, εντάξη κατάλαβα ότι πουλάς revo αλλά πως μπορείς να υποστηρίζεις τόσο φανατικά μια τεχνολογία την που ούτε καν έχεις ιδέα τι είναι.

Έχω ζωντανό παράδειγμα golf 5 gti που έχει πατήσει πολλά revo stage 1,2 / mtm

/ abt / giac / sportec ακόμη και edition με nothelle και δεν έχει ούτε φίλτρο ενώ παράλληλα έχει διανύσει 24.000χλμ.Δηλαδη όλοι η άλλοι τι είναι μ____ς. Τεσπα είδαμε και τους ευχαριστημένους εδώ(βλέπε τομ).

Φίλε είσαι αστείος ακόμη και με αυτά που λες. Μην μιλάς σε παρακαλώ για σχέση λ

Όταν από το 2001 to g-vag παρείχε στα περισσότερα μοντέλα του wideband αισθητήρες που δουλεύουν από 0-5V πριν τον καταλύτη. και όχι από 0-1 μετά τον καταλυτη. Αυτό λοιπόν δείχνει τι πραγματικά γνωρίζεις.

Αστο κοιτά να πουλήσεις καμιά κονσέρβα.

Μαλλον εχεις μπερδευτει.

Σε κανενα ποστ μου δεν εγραψα οτι το revo ειναι καλυτερο απο καποιο αλλο.

ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.

Πουθενα δεν εγραψα οτι καποιος ειναι μ____ς επειδη επελεξε αλλο προγραμμα.

Αντιθετα, με εκνευριζει που καποιοι στην προσπαθεια τους να αποδειξουν οτι την εχουν "μεγαλυτερη", αφοριζουν προϊοντα, εταιριες, υποληψεις, με πολυ μεγαλη ευκολια, χωρις να σκεφτονται οτι υπαρχουν δεκαδες,εκατονταδες, ισως και χιλιαδες που εχουν κανει διαφορετικη επιλογη, και ειναι απολυτα ευχαριστημενοι με τα χρηματα που εδωσαν.

Οσο για τις γνωσεις μου περι wideband και λ, επετρεψε μου να τις φυλαω για εκει που αξιζει να αναλυθουν και οχι για ενα φορουμ, γιατι αν αρχισουμε τις αναλυσεις, σιγουρα θα βρεθει καποιος "καλοπροαιρετος" και θα μας πει οτι κανουμε διαφημιση και θελουμε να πουλησουμε...

(ας πουλησει κανας αλλος που εχει πραγματικα αναγκη)

Για το Golfακι που λες, μαγκια του που καταφερε να περναει ολα τα υπολοιπα σα να ηταν σταματημενα.

Πουθενα ομως δε θα με δεις να γραφω οτι θα "ανατιναχθει", ακομα κι αν εχει αναβαθμιση απο τον "Ζαρα δεβελοπμεντς", σε αντιθεση με αλλους, που σχεδον κανουν βουντου μπας και παρουσιασει κανα revo προβλημα...

Τωρα βεβαια, θα μου πεις γιατι ασχολουμαι;

Ελα ντε.

Βεβαια, οι κακες συνηθειες πρεπει σιγα-σιγα να αρχισουν να κοβονται.

Δεν αξιζει αλλωστε και κατανταει και βαρετο... thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τις γνωσεις μου περι wideband και λ, επετρεψε μου να τις φυλαω για εκει που αξιζει να αναλυθουν και οχι για ενα φορουμ, γιατι αν αρχισουμε τις αναλυσεις, σιγουρα θα βρεθει καποιος "καλοπροαιρετος" και θα μας πει οτι κανουμε διαφημιση και θελουμε να πουλησουμε...

(ας πουλησει κανας αλλος που εχει πραγματικα αναγκη)

Aυτο δεν το καταλαβα τωρα!Τι παει να πει δεν αξιζει?Που αξιζει?Τοτε γιατι μπαινεις στα φορουμ?Απλα για να λες οτι η ρεβο γαμαει και μολις σου λεμε νουμερα που δεν μας αρεσουν και ενω(παρτο και ετσι) εισαι υποχρεομενος να απαντησεις βγαζεις την ουρα σου απο εξω λεγοντας "δεν αξιζει"??

Αυτη ειναι η απαντηση της revo λοιπον?

Εμενα δεν με νοιαζει αν σπασουν η οχι!Ρωτησαμε γιατι η revo δουλευει με τοσες θερμοκρασιες (με αποδειξεις) και αν ειναι λογικο αυτο?

Εαν αυτο δεν ειναι θεμα για αναλυση για ενα φορουμ τοτε τι ειναι?Να τρωμε το κουτοχορτο που μας δινουν οι αλλοι και να λεμε και ευχαριστω στα τυφλά?Να το κανουμε αλλα vortex ?

Κωστα συγνωμη αλλα εισαι εντελως λαθος!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Aυτο δεν το καταλαβα τωρα!Τι παει να πει δεν αξιζει?Που αξιζει?Τοτε γιατι μπαινεις στα φορουμ?Απλα για να λες οτι η ρεβο γαμαει και μολις σου λεμε νουμερα που δεν μας αρεσουν και ενω(παρτο και ετσι) εισαι υποχρεομενος να απαντησεις βγαζεις την ουρα σου απο εξω λεγοντας "δεν αξιζει"??

Αυτη ειναι η απαντηση της revo λοιπον?

Εμενα δεν με νοιαζει αν σπασουν η οχι!Ρωτησαμε γιατι η revo δουλευει με τοσες θερμοκρασιες (με αποδειξεις) και αν ειναι λογικο αυτο?

Εαν αυτο δεν ειναι θεμα για αναλυση για ενα φορουμ τοτε τι ειναι?Να τρωμε το κουτοχορτο που μας δινουν οι αλλοι και να λεμε και ευχαριστω στα τυφλά?

Κωστα συγνωμη αλλα εισαι εντελως λαθος!

¶ρη έχετε μετρήσει και κανένα ΜΤΜ ή GIAC να δείτε τί θερμοκρασίες ανεβάζουν και αυτά;;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είχα μετρήσει του tonino (ΜΤΜ stgΙ) και έβλεπα 910 στις τσίτες, στο δικό μου (ίδιο setup) πριν λίγο καιρό έφτασα και 930. Αυτά στον λ, φαντάσου τι γίνεται στην τουρμπίνα. Σκέψου δε ότι το ΜΤΜ είναι πιο πλούσιο από Revo και Unitronic.

Link to comment
Share on other sites

Ναι φυσικα καμια σχεση!

Μισό λεπτό.

Δηλαδή έχετε μετρήσει ΜΤΜ ή GIAC Cupra, ή άλλο με Κ04 και βρήκατε ότι δέν έχουν καμια σχέση;

Αυτό εννοείς;;

Link to comment
Share on other sites

¶ρη έχετε μετρήσει και κανένα ΜΤΜ ή GIAC να δείτε τί θερμοκρασίες ανεβάζουν και αυτά;;

Ας πούμε ότι όλα τα tfsi μοτερακια που είναι έστω και λίγο ανεβασμένα στιγμιαία η θερμοκρασία ξεπερνά τα όρια των 900 βαθμών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα.

Η πολλαπλή δεν έχει ποτέ μα ποτέ αυτήν την θερμοκρασία. Εκτός αν κάτι πάει στραβά.

Ο αισθητήρας απλά δείχνει στιγμιαία θερμοκρασία καυσαερίων και όχι πολλαπλης .Τα καυσαέρια ούτως η άλλος είναι πάντα ποιο θερμα αλλά χάνουν βαθμούς πολύ γρήγορα..

Αυτό οφείλετε στην μεγάλη σχέση συμπίεσης που υπάρχει στον κινητήρα μιας και ατμοσφαιρικά δουλεύει 10,3:1 η 10.5:1 με διαφορες στα μοτερ του s3 cupra kai edition 30 που αν δεν κάνω λάθος έχουν 9,8:1.

Μια πολλαπλή για να πιάσει πάνω από 850 βαθμούς θα πρέπει είτε το μοτέρ να δουλεύει πάνω από 1,8 bar είτε να υπάρχουν συνεχείς προαναφλέξεις στον κινητήρα πράγμα αδύνατο σε μαμα κινητήρα άμεσου ψεκασμού λόγω τέλειας διαστρωμάτωσης καυσίμου. Στον θάλαμο καύσης.

Το πολύ πολύ δηλαδή να λιώσεις πρώτα μπουζί και μετά πιστόνια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είχα μετρήσει του tonino (ΜΤΜ stgΙ) και έβλεπα 910 στις τσίτες, στο δικό μου (ίδιο setup) πριν λίγο καιρό έφτασα και 930. Αυτά στον λ, φαντάσου τι γίνεται στην τουρμπίνα. Σκέψου δε ότι το ΜΤΜ είναι πιο πλούσιο από Revo και Unitronic.

¶ρη τα παραπάνω είναι με Κ03S ή οποία ΚΑΜΙΑ σχέση δέν έχει με το τί boost κρατάει και το αέρα συμπιέζει μετά της 5000 σε σχέση με την Κ04 του S3.

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη μιλαω για κο4!και αναλυτικοτερα παιζουν εως 0,82λ το φτωχοτερο!

Μάλιστα..Δηλαδή έχετε μετρήσει ΜΤΜ και GIAC σε Κ04 (Cupra) και είδατε ότι φτάνει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες απο ότι το Revo με Κ04..

Πολύ οργάνωση ρε παιδιά.

Δέν μου στέλνεις ¶ρη και μένα κανένα απο τα logs να τους ρίξω μια ματιά.

Είμαι περίεργος.

Link to comment
Share on other sites

Αφήστε τις διαμάχες και πέστε στο διάβασμα :)

(εξάλλου οτι δηλώσουμε ολοι... είμαστε :) )

Workshop Manual Golf Gti Edition 30 (BYD)

Πολύ καλό.

¶μα είχες και του 200αριού θα ήταν ακόμα καλύτερα...

EDIT:Πιθανότατα να είναι το ίδιο, γιατι σε ορισμένες εικόνες η DV είναι πάνω στην τουρμπίνα...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

EDIT:Πιθανότατα να είναι το ίδιο, γιατι σε ορισμένες εικόνες η DV είναι πάνω στην τουρμπίνα...

Εχει διαφορές οπως αυτές δημιουργούνται απο την διαφορετικότητα των 2 μοτερ. Απλά αυτό είναι ποιο φρέσκο

Link to comment
Share on other sites

Νομιζα οτι ολοι το εχουν... :blush:

Μπά..

Κάποιοι τα βγάζουμε απλά απ'το μυαλό μας.

Ξανακοιτώντας τα pdf είναι μέν ίδιες οι εικόνες, αλλά τα specs είναι διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.