Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...p;FZID=GOLF5147

Aφαίρεσε τώρα τα 1100 του προγράμματος και τσούπ 7000 Ευρώ.

Το intercooler είναι από το S3, απλά το αγόρασα και το έβαλα στην ΜΤΜ.

Αυτό που με τρελαίνει όμως και δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά είναι που όλοι βάζουν με τιμές από 5500 εώς 6500 Κ4 κιτ και τρώγονται οτι η ΜΤΜ είναι πανάκριβη είναι το ένα είναι το άλλο, αν λοιπόν θεωρούν πανάκριβο το 1000 εύρω παραπάνω και αγνοούν παντελώς την συνεχή ουσιαστική υποστήριξη την ΠΛΗΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ε τότε είμαι μ@λ@κ@ς που έβαλα ΜΤΜ.

ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ04 ΤΕΛΟΣ.

¶σε τις γελοίες συγκρίσεις που έχω ακούσει κατά καιρούς για το πόσο ακριβή είναι η εξάτμηση της ΜΤΜ και οτι με πολύ λιγότερα φτιάχνεις ίδια στον ΠΟΠΑΥ, πόσοι ξέρουν ποιός φτιάχνει τις εξατμήσεις της ΜΤΜ με προδιαγραφές που δίνουν οι γερμανοί?????

Αλλά είπαμε είμαι μ@λ@κ@ς.

Τίποτα απο τα παραπάνω δεν είναι επίθεση σε εσένα απλά με την ερώτηση σου απάντησα γενικώς στούς γνωστούς αγνώστους.

φίλε μου ,

εγώ δεν είπα ποτέ οτι είναι ακριβή η ΜΤΜ , ούτε οτιδήποτε άλλο , θετικό ή αρνητικό.

και ακόμα και αν είναι λίγο πιο ακριβή από μια άλλη επώνυμη εταιρία κατά την γνώμη μου τα πέρνεις πίσω και με το παραπάνω από την υποστήριξη που έχεις

για να μην πω την αποστολή του αυτοκινήτου στη Γερμανία (το οποίο έχει ξαναγίνει και σε άλλα άτομα) , άρα τα ίδια λέμε.

εγώ απλά θυμόμουνα πολύ παραπάνω απο 8000¤ που κοστίζει τώρα (γύρω στα 11000¤)

και στην τελική και εγώ θα προτημούσα να δώσω και 1000¤ παραπάνω από αντίστοιχο setup άλλης εταιρίας και να έχω όλα τα παραπάνω και το κεφάλι μου ήσυχο , ακόμα και να ήμουνα και 10-15 άλογα λιγότερο (ασε που και αυτό εγώ δεν το πολυ πιστεύω).

άλλωστε υπάρχει το γνωστό ρητό όσο γρήγορος και να σαι θα υπάρχει πάντα ένας πιο γρήγορος!

το αυτοκίνητο να δουλέυει σωστά και απροβλημάτιστα και αρκεί να μας ικανοποιεί και να μας ευχαριστεί , όλα τα άλλα....

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου ,

εγώ δεν είπα ποτέ οτι είναι ακριβή η ΜΤΜ , ούτε οτιδήποτε άλλο , θετικό ή αρνητικό.

και ακόμα και αν είναι λίγο πιο ακριβή από μια άλλη επώνυμη εταιρία κατά την γνώμη μου τα πέρνεις πίσω και με το παραπάνω από την υποστήριξη που έχεις

για να μην πω την αποστολή του αυτοκινήτου στη Γερμανία (το οποίο έχει ξαναγίνει και σε άλλα άτομα) , άρα τα ίδια λέμε.

εγώ απλά θυμόμουνα πολύ παραπάνω απο 8000¤ που κοστίζει τώρα (γύρω στα 11000¤)

και στην τελική και εγώ θα προτημούσα να δώσω και 1000¤ παραπάνω από αντίστοιχο setup άλλης εταιρίας και να έχω όλα τα παραπάνω και το κεφάλι μου ήσυχο , ακόμα και να ήμουνα και 10-15 άλογα λιγότερο (ασε που και αυτό εγώ δεν το πολυ πιστεύω).

άλλωστε υπάρχει το γνωστό ρητό όσο γρήγορος και να σαι θα υπάρχει πάντα ένας πιο γρήγορος!

το αυτοκίνητο να δουλέυει σωστά και απροβλημάτιστα και αρκεί να μας ικανοποιεί και να μας ευχαριστεί , όλα τα άλλα....

+1 :)

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο θα ανέβει την Δευτέρα Γερμανία στην ΜΤΜ για να γραφτεί custom πρόγραμμα βασισμένο στον κινητήρα του και βάσει των πραγμάτων που φοράει, θα δυναμομετρηθεί και θα επιστρέψει.

Και για να προλάβω τις "κακιές γλώσσες" ΟΧΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα με κονσέρβα πρόγραμμα για αυτόν τον λόγο πηγαίνει στην Γερμάνια ώστε με το fine tuning να πάρω το 100% του συγκεκριμένου set up.

Kαι για να ξαναπρολάβω τις "κακιές γλώσσες" γίνεται με έξοδα της ΜΤΜ.

Όποτε όταν με το καλό επιστρέψει θα ποστάρω τις δυναμομετρήσεις και τα λοιπά δεδομένα.

Φίλε JDL9 σου εύχομαι το αυτοκίνητό σου μετά την επίσκεψη στην γερμανία να αποδόσει τα μέγιστα.

Τώρα σχετικά με τα κόστη της ΜΤΜ συμφωνώ μαζί σου. Ότι πληρώνεις πέρνεις (γι' αυτό κι εγώ ξεκίνησα με ΜΤΜ). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι είναι και η καλύτερη απόδοση τιμής.

Μία τελευταία ερώτηση για να μην γίνομαι κουραστικός, σχετικά με τον custom προγραμματισμό στην Γερμανία.

Επείδή (εάν γνωρίζεις) και ο Φάνης με 5RS και ίδιο kit αναγκάστηκε να στειλει το αυτοκίνητο στην Γερμανία για την ίδια δουλειά, γνωρίζεις εάν αυτή η διαδικάσία αποτελεί μονόδρομα για να αποδόσει το αυτοκίνητο αυτά που η ΜΤΜ υπόσχεται?. Προσωπικά εγώ δεν θα ήθελα να δώσω τα +7000 και να αναγκαστώ να στείλω το αυτοκίνητό μου στην Γερμανία, εφόσον ή αγορά και η τοποθέτηση των πραγμάτων έγινε στον επίσημο αντιπρόσωπο της ΜΤΜ στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

@Akoyl

Από την MTM εδώ θα σου φορέσουν κονσέρβα πρόγραμμα...Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αποδίδει ότι υπόσχεται...Απλά τα παιδιά το πάνε Γερμανία γιατί ζητούν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα "ραμμένο" στα μέτρα του αυτοκινήτου τους...

@JDL9

Γιάννη, τις βαλβολίνες τις άλλαξες τώρα με το μπλοκέ? Στο λέω γιατί από ότι ξέρω τα περισσότερα μπλοκέ ζητάνε GL-5 ενώ εμείς βάζουμε GL-4 και έχω ακούσει περίπτωση που κορυφαία GL-4 βγήκε γράσσο μετά από κάποια χλμ με μπλοκέ!!!

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

@Akoyl

Από την MTM εδώ θα σου φορέσουν κονσέρβα πρόγραμμα...Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αποδίδει ότι υπόσχεται...Απλά τα παιδιά το πάνε Γερμανία γιατί ζητούν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα "ραμμένο" στα μέτρα του αυτοκινήτου τους...

@JDL9

Γιάννη, τις βαλβολίνες τις άλλαξες τώρα με το μπλοκέ? Στο λέω γιατί από ότι ξέρω τα περισσότερα μπλοκέ ζητάνε GL-5 ενώ εμείς βάζουμε GL-4 και έχω ακούσει περίπτωση που κορυφαία GL-4 βγήκε γράσσο μετά από κάποια χλμ με μπλοκέ!!!

Αλέξανδρε από την στιγμή που κατεβαίνει το κιβώτιο για να μπεί το μπλοκέ μετά χρειάζεσαι βαλβολίνες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν έχει συμβει και σε κανέναν άλλο αλλα εγω εδώ και 10 μέρες περίπου έχω προβλημα με το συστημα καυσιμου

Να τονίσω ότι το προβλημα είναι μονο με την 6η ταχυτητα και το αυτοκινητο είναι μαμα εκτος από την DV της forge.

Το πρόβλημα ειναι: ενώ πάμε με 100χλμ και πατησουμε γκάζι να επιταχύνουμε το αυτοκίνητο κάπου στα 120-130χλμ κάνει όχι απλά κοψίματα, αλλα ρετάρισμα σε όλο το μεγαλείο( όπως πάει να μας σβήσει αν έχουμε 4η και πάμε με 10-20 χλμ)

Στο μπαράμετρο η πίεση ανεβοκατέβαινε συνέχεια ( από 0 -06 ? 0,2 ? 0 κτλ)

Με το vag com το σφάλμα που βγάζει είναι

Low Pressure to rail pressure

Και συγκεκριμένα εκείνη την στιγμή στο log απο το vag com (230 block) ενώ εχει request 110 (109,99 για την ακρίβεια) δίνει ένα ωραιότατο 20-25 -32 -38-22 και πάλι από την αρχή?.. (το ξέρω οτι στεγνωνει επικίνδυνα και ετσι έκανα μονο 1 log = πάτημα μονο και μονο για να δω τι γινεται με την πιεση του καυσιμου εκείνη την στιγμη)

Αν επιταχύνεις με 5η ή 4η και περάσει το φάσμα των 120-140 χλμ τότε το αυτοκίνητο δουλευει κανονικα.

Πήγα αντιπροσωπεία το έβαλαν στο 5051 και μετα από κάτι διαγνωστικα τεστ που έκαναν τους έβγαλε πρόβλημα το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας.

Το κακό είναι ότι με την απεργία των φορτηγων δεν μπορει να ερθει το εγκεφαλάκι από αθηνα για να γίνει αλλαγη να δούμε εάν όντως φταίει αυτό.

Υπάρχει περίπτωση να τα έχει παίξει η μπροστά αντλία υψηλης???

Εννοείται ότι όλα θα περαστουν εγγύηση αλλα γαμώτο δεν το μετακινω καθόλου εδώ και 10 μέρες

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν έχει συμβει και σε κανέναν άλλο αλλα εγω εδώ και 10 μέρες περίπου έχω προβλημα με το συστημα καυσιμου

Να τονίσω ότι το προβλημα είναι μονο με την 6η ταχυτητα και το αυτοκινητο είναι μαμα εκτος από την DV της forge.

Το πρόβλημα ειναι: ενώ πάμε με 100χλμ και πατησουμε γκάζι να επιταχύνουμε το αυτοκίνητο κάπου στα 120-130χλμ κάνει όχι απλά κοψίματα, αλλα ρετάρισμα σε όλο το μεγαλείο( όπως πάει να μας σβήσει αν έχουμε 4η και πάμε με 10-20 χλμ)

Στο μπαράμετρο η πίεση ανεβοκατέβαινε συνέχεια ( από 0 -06 ? 0,2 ? 0 κτλ)

Με το vag com το σφάλμα που βγάζει είναι

Low Pressure to rail pressure

Και συγκεκριμένα εκείνη την στιγμή στο log απο το vag com (230 block) ενώ εχει request 110 (109,99 για την ακρίβεια) δίνει ένα ωραιότατο 20-25 -32 -38-22 και πάλι από την αρχή?.. (το ξέρω οτι στεγνωνει επικίνδυνα και ετσι έκανα μονο 1 log = πάτημα μονο και μονο για να δω τι γινεται με την πιεση του καυσιμου εκείνη την στιγμη)

Αν επιταχύνεις με 5η ή 4η και περάσει το φάσμα των 120-140 χλμ τότε το αυτοκίνητο δουλευει κανονικα.

Πήγα αντιπροσωπεία το έβαλαν στο 5051 και μετα από κάτι διαγνωστικα τεστ που έκαναν τους έβγαλε πρόβλημα το εγκεφαλάκι της πίσω αντλίας.

Το κακό είναι ότι με την απεργία των φορτηγων δεν μπορει να ερθει το εγκεφαλάκι από αθηνα για να γίνει αλλαγη να δούμε εάν όντως φταίει αυτό.

Υπάρχει περίπτωση να τα έχει παίξει η μπροστά αντλία υψηλης???

Εννοείται ότι όλα θα περαστουν εγγύηση αλλα γαμώτο δεν το μετακινω καθόλου εδώ και 10 μέρες

Μπορεί να φταίει και αυτο, αλλα κοιτα και το camfollower&camshaft καλού κακού....

Link to comment
Share on other sites

νεοκλη εαν μου αλλάξουν την αντλία θα τους πω να το κοιτάξουν και αυτο αλλα δεν μπορω να πω, για βγάλτε λιγο την αντλια να δω εαν ειναι καλα ο εκκεντροφόρος και το ποτηρακι ( θα κοιτάξει περίεργα ο μηχανικος xaxaxa)

πιστευω οτι ειναι ηλεκτρονικο το προβλημα γιατι μετα που έφυγα απο το συνεργειο (που έκαναν μια βασικη ρυθμιση την πισω αντλια ) το προβλημα ειχε εξαφανιστει και στα λογκς ολα έδειχναν οκ...

σημερα που το περπάτησα λιγο το έκανε πάλι.. (το ιδιο σφαλμα)

υπομονη να τελειωσει η απεργια να ερθει το controller να δουμε......

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να κοιτάξεις το ποτηράκι. Ειδικά αν δεν είσαι σε εγγύηση. ¶ν το ποτηράκι σπάσει (χτύπα ξύλο) τότε είναι πολλά τα λεφτά...

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να κοιτάξεις το ποτηράκι. Ειδικά αν δεν είσαι σε εγγύηση. ¶ν το ποτηράκι σπάσει (χτύπα ξύλο) τότε είναι πολλά τα λεφτά...

Εγγυηση ειμαι,αν και δεν εχω ακουσει - διαβασει πουθενα να φαγωνεται το ποτηρακι σε μαμα αυτοκινητα.θα του πω να το βγαλει μονο και μονο να λυθει η απορια.Παντως εντυπωση μου προκαλει που το εμφανιζει μονο στην 6η και σε ορισμενο φασμα στροφων χλμ (αν δουμε και την πιεση καπου εκει κανονικα κανει οβερ.),εξαλλου εχουμε κ την "γνωματευση" του βας που λεει οτι το πισω κοντρολερ τα εχει παιξει.

Link to comment
Share on other sites

Εγγυηση ειμαι,αν και δεν εχω ακουσει - διαβασει πουθενα να φαγωνεται το ποτηρακι σε μαμα αυτοκινητα.θα του πω να το βγαλει μονο και μονο να λυθει η απορια.Παντως εντυπωση μου προκαλει που το εμφανιζει μονο στην 6η και σε ορισμενο φασμα στροφων χλμ (αν δουμε και την πιεση καπου εκει κανονικα κανει οβερ.),εξαλλου εχουμε κ την "γνωματευση" του βας που λεει οτι το πισω κοντρολερ τα εχει παιξει.

Κυριακο, το προβλημα πρεπει να ειναι ηλεκτρονικης φυσεως. Δεν στεκει μηχανικα να εισαι ΟΚ με 5η και με 6η να εχεις 25bar αντι για 110bar.

Oσο για τα φαγωμενα "ποτηρακια" σε ολα σχεδον τα εξουσιοδοτημενα VAG που ξερω εχει τυχει να τους εχουν ερθει περιπτωσεις με σπασμενο cam follower. Δυστυχως τα περισσοτερα ειναι και νορμαλ...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή έχεις βρεί να βάλεις :

1. Turbo Kit.

2. Μπέκ.

3. Ολόσωμη εξάτμηση. (Downpipe, αγωνιστικούς καταλύτες, μεσαία και τελικά καζανάκια)

4. Ελεύθερο φίλτρο εισαγωγής.

5. Intercooler.

6. Προγραμματισμό και Τοποθέτηση - Εγκατάσταση των ανωτέρω.

Mε μόνο 2300 Ευρώ??????

Και αν ναί από πού και με ποιές εγγυήσεις?

Εγω οπως και παρα πολλοι βρισκω:

1.1300

2.400

3.1600-1700 miltek

4.Δεν δινει φιλτρο η mtm οποτε ακυρο

5.Δεν δινει ic η mtm οποτε παλι ακυρο

6.1000

Συνολo 4400 κομπλε

Το mtm εχει 8000 ευρω+φπα+τοποθετηση δηλαδη 10000+ ευρω!

Δεν λεω καλη η mtm και εγω φοραγα-υποστηριζα-υποστηριζω και απο τους πρωτους εδω μεσα και ισως καποια στιγμη να ξαναφορεσω αλλα για μενα σημερα πλεον δεν συμφερει!

Oσο αφορα την εγγυηση με τα +5000 ευρω που παιρνει λογικο ειναι να σου αλλαζει και μοτερ αν σπασει πραγμα πολυ δυσκολο οπως ολοι ξερουμε!

Και το αλλο δεν δεχομαι να εχω δωσει 10000 ευρω και ο αλλος με τα μισα χρηματα και με ταπεινη k04 και με χαμηλη πιεση να μου ριχνει κολονα! :huh:

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

Τυπικό error σε failing cam

Επείσης δές ρυθμιστή μπεκιέρας.

1. Τι εννοεις οταν λες "Τυπικό error σε failing cam"

2.Λογικα το regulator εννοεις που εχει πανω η αντλία???

Κυριακο, το προβλημα πρεπει να ειναι ηλεκτρονικης φυσεως. Δεν στεκει μηχανικα να εισαι ΟΚ με 5η και με 6η να εχεις 25bar αντι για 110bar.

Oσο για τα φαγωμενα "ποτηρακια" σε ολα σχεδον τα εξουσιοδοτημενα VAG που ξερω εχει τυχει να τους εχουν ερθει περιπτωσεις με σπασμενο cam follower. Δυστυχως τα περισσοτερα ειναι και νορμαλ...

Ωχ ωχ, θα τους πω σιγουρα τοτε να το βγαλουν να μου φυγει η απορεια!

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

1. Τι εννοεις οταν λες "Τυπικό error σε failing cam"

Εννοώ ότι βγαίνει όταν πέφτει η πίεση στην μπεκιέρα..

2.Λογικα το requlator εννοεις που εχει πανω η αντλία???

Έχει έναν στην αντλία (όταν το ξεκουμπώσεις η πίεση πέφτει στην χαμηλή των ~6 bar) και ένα πάνω στην μπεκιέρα αριστερά.

Link to comment
Share on other sites

Εγω οπως και παρα πολλοι βρισκω:

1.1300

2.400

3.1600-1700 miltek

4.Δεν δινει φιλτρο η mtm οποτε ακυρο

5.Δεν δινει ic η mtm οποτε παλι ακυρο

6.1000

Συνολo 4400 κομπλε

Το mtm εχει 8000 ευρω+φπα+τοποθετηση δηλαδη 10000+ ευρω!

Δεν λεω καλη η mtm και εγω φοραγα-υποστηριζα-υποστηριζω και απο τους πρωτους εδω μεσα και ισως καποια στιγμη να ξαναφορεσω αλλα για μενα σημερα πλεον δεν συμφερει!

Oσο αφορα την εγγυηση με τα +5000 ευρω που παιρνει λογικο ειναι να σου αλλαζει και μοτερ αν σπασει πραγμα πολυ δυσκολο οπως ολοι ξερουμε!

Και το αλλο δεν δεχομαι να εχω δωσει 10000 ευρω και ο αλλος με τα μισα χρηματα και με ταπεινη k04 και με χαμηλη πιεση να μου ριχνει κολονα! :rolleyes:

Oύτε ο Αλογοσκούφης δεν κάνει τέτοιες παρουσιάσεις :huh:

Τρέχω να πληρώσω τα 3000+ που χρωστάω στην ΜΤΜ.

¶ντε να παίξουμε και την κολοκυθιά :

4. Δίνει.

5. Το εξήγησα είναι του S3.

6. Πρόγραμμα και τοποθέτηση 1000 Ευρώ........ <_<;)

Ελπίζω πάντως να το φτιάξεις όπως θές και να είναι απροβλημάτιστο.

Link to comment
Share on other sites

Oύτε ο Αλογοσκούφης δεν κάνει τέτοιες παρουσιάσεις :D

Τρέχω να πληρώσω τα 3000+ που χρωστάω στην ΜΤΜ.

¶ντε να παίξουμε και την κολοκυθιά :

4. Δίνει.

5. Το εξήγησα είναι του S3.

6. Πρόγραμμα και τοποθέτηση 1000 Ευρώ........ :lol: :lol:

Ελπίζω πάντως να το φτιάξεις όπως θές και να είναι απροβλημάτιστο.

Ρε συ τοσο δεν το δινει το κιτ η mtm?8000+φπα???

Γιατι εγω οταν κοιταγα τοσο μου χε πει ο Προδρομος και τοσο λεει και στο site!

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ τοσο δεν το δινει το κιτ η mtm?8000+φπα???

Γιατι εγω οταν κοιταγα τοσο μου χε πει ο Προδρομος και τοσο λεει και στο site!

ΟΧΙ ρε το 8000 είναι με ΦΠΑ και μάλιστα αφαιρείται το 1200 απο το πρόγραμμα.

245 HP 180 kW Modified MTM-motronic computer with improved max. torque about 355 Nm 1007,56 EUR 1199,00 EUR mgo5200245fx

Amount of work about 2,00 Std. 130,25 EUR 155,00 EUR

250 HP 184 kW Like 245 HP, but in addition with MTM Middle- and rear silencer max. torque about 363 Nm 2189,08 EUR 2605,00 EUR mgo5200250fx

Amount of work about 3,00 Std. 195,8 EUR 233,00 EUR

272 HP 200 kW Like 250 HP, but in addition with MTM 1st middle silencer and downpipe with metalcatalyst max. torque about 370 Nm 4047,06 EUR 4816,00 EUR mgo5200272fx

Amount of work about 5,00 Std. 325,21 EUR 387,00 EUR

310 HP 228 kW Like 272 HP, but in addition with MTM exhaust mani fold, turbocharger max. torque about 395 Nm Also possible with DSG gearbox !!! 6806,72 EUR 8100,00 EUR mgo5200310fx

Λες να μην ξέρω τι πλήρωσα?

Αλλά μην το κουράζουμε άλλο Peace.......

Link to comment
Share on other sites

ΟΧΙ ρε το 8000 είναι με ΦΠΑ και μάλιστα αφαιρείται το 1200 απο το πρόγραμμα.

245 HP 180 kW Modified MTM-motronic computer with improved max. torque about 355 Nm 1007,56 EUR 1199,00 EUR mgo5200245fx

Amount of work about 2,00 Std. 130,25 EUR 155,00 EUR

250 HP 184 kW Like 245 HP, but in addition with MTM Middle- and rear silencer max. torque about 363 Nm 2189,08 EUR 2605,00 EUR mgo5200250fx

Amount of work about 3,00 Std. 195,8 EUR 233,00 EUR

272 HP 200 kW Like 250 HP, but in addition with MTM 1st middle silencer and downpipe with metalcatalyst max. torque about 370 Nm 4047,06 EUR 4816,00 EUR mgo5200272fx

Amount of work about 5,00 Std. 325,21 EUR 387,00 EUR

310 HP 228 kW Like 272 HP, but in addition with MTM exhaust mani fold, turbocharger max. torque about 395 Nm Also possible with DSG gearbox !!! 6806,72 EUR 8100,00 EUR mgo5200310fx

Λες να μην ξέρω τι πλήρωσα?

Αλλά μην το κουράζουμε άλλο Peace.......

Ρε δεν το λεω για να στην πω απλα ηξερα οτι το φπα ηταν εξτρα! :D

Link to comment
Share on other sites

λοιπον, σήμερα αλλάχτηκε το πίσω εγκεφαλάκι και το φίλτρο βενζίνης (που τωρα με τις απεργιες είχε γινει μην πω...)

κοιτάχτηκε και το ποτηράκι - αντλια ολα οκ! σχεδον καθολου φθορα

(ηταν σε καλύτερη κατάσταση απο αυτο του νεοκλη)

Φωτο του νεοκλη που ειχε ποσταρει πριν κανενα μηνα

04042008641.jpg

πλεον δεν κάνει τα κομπιάσματα ... ας ελπίσουμε οτι δεν θα το ξανακάνει

Edited by k.pil
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.